SMS DreamCom: odesílání textových zpráv přes mobilní telefon

Diskuze čtenářů k článku

Jára  |  15. 04. 2003 18:34

DreamCom je v dnešní době myslím už naprosto zbytečný. Nejdou z něj posílt SMS ani na Oskara. Respektive jdou, ale po kliknutí na tlačítko Odeslat se zobrazí po chvíli hláška: "Neznámá chyba. Zprávu nebylo možné odeslat". A SMS zůstane ve frontě, přitom BYLA odeslána. Než jsem to zjistil, ještě jsem to několikrát zkusil a pak mi dotyčný vynadal, proč mu píšu 5 stejných SMS

U TMB mám správně nastaven login a heslo a při odeslání tvrdí totéž, ale na rozdíl od Oskara SMS skutečně neodešla. Tak nevím, co si o tom mám myslet. Používám registrovanou verzi, dokud opi nedrbali s bránama, tak to chodilo. Teď už je to fakt program zbytečný. Pokud potřebuju SMS na Oskara, je rychlejší načíst jejich stránku s bránou a k ostatním opům to zas napíšu raději z mobilu - pomocí T9 to je za chvilku.

Co se týká diskutované funkce. LogoManager umí SMS posílat odjakživa....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubik  |  15. 04. 2003 19:51

Nekdy je lepsi stahnout si posledni verzi a pak teprve kritizovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
billl  |  15. 04. 2003 21:12

...sthnout si posledni verzi
Zapomel jsi dodat zaplatit
A jeste si k tomu kupte trotlika, at mate rychlejsi internet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DreamComMan  |  16. 04. 2003 08:48

Co to placas za hlouposti, chudinko?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oval  |  16. 04. 2003 02:13

Ja to predpokladal, kdyz nabidl novou verzi 4.64 stahnul jsem, nainstaloval, odeslal dnes 16teho po pulnoci sms na eurotel, potvrdil kontrolni okno, po case ve fronte zrudnul, nikde ani slovo o chybe a bylo vymalovano. Kdyz jsem toto delal v pondeli v poledne s verzi 4.63 dopadlo to dobre.

Treba neni vina v dreamcomu, ale aspon by registrovana verze mohla neco napsat, co kdybych byl barvoslepej

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  15. 04. 2003 22:32

asi bude chyba mezi klavesnici a zidli, normalne to funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DreamComMan  |  16. 04. 2003 08:46

Ty si fakt mimous, zenite...  Diky za pobaveni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DreamComMan  |  15. 04. 2003 08:41

Co to tady plkate za nesmysly? Chytry jak rajcata, ale ani jeden z vas ten prog zjevne ani nevidel z dalky, ze? Klidne si lamejte prsty a cvakejte si SMSky na mobilech a za prachy, ja masochista nejsem. DreamComa jsem si zaregistroval pred cca 2 lety (to stal jeste 150 Kc, coz je i muj jediny vydaj za 2 roky neruseneho SMSkovani). Od te doby posilam SMS pohodlne, rychle a ZDARMA na VSECHNY nase operatory, at si vyvadeji se svyma branama, co chteji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubor  |  15. 04. 2003 09:02

A jak ti to od letosnich změn funguje na T-Mobile a ET??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DreamComMan  |  16. 04. 2003 08:34

Uplne v pohode, co mas furt za problem? Resp. napr. u ET lip nez predtim (predtim byl interval mezi SMS 30 sekund, ted jenom 3 ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  15. 04. 2003 12:11

Jak zdarma na T-mobil? a jak nerusene, kdyz   Eurotel do toho dava reklamu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubik  |  15. 04. 2003 12:40

Nemuzete srovnavat programy na spravu mobilu a DreamComa. DreamCom je program na odesilani SMS zprav a odesilani pres mobilni telefon je jen rozsireni programu - jedna z dalsich moznosti jak sms odeslat. Samozrejme ze nikdo nebude odesilat placene smsky z reklamou, tato funkce je tam na vyzkouseni a kdo ma o ni zajem ten si ji zaplati, kdo ne ma moznost si koupit program bez tohoto rozsireni nebo pouzivat bannerovou verzi.

Co se tyka moznosti odesilat zdarma podivejte se na stranku http://www.dreamcom.cz/news.php, takovych moznosti je tam nekolik, situace se casto meni (drive slo odesilat zdarma napriklad pres 1rstwap, ted chystame skript na dalsi novou branu zdarma) Kdo pouziva DreamComa ten se o to nemusi starat proste si jen stahne novy nabizeny skript (pripadne nekde zaregistruje) a odesila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
billl  |  15. 04. 2003 13:12

Chcipni a zadus se tema prachama. Jsi jen dalsi duvod, proc operatori zakazuji SMS brany, oni to delaji pro sve zakazniky a Ty na tom rejzujes. A odesilani zaplacene SMS s reklamou, to by si nedovolil ani T-mobil. Vydelavas jen na lidske hlouposti, slovo etika Ti nic nerika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  15. 04. 2003 14:05

Co se čílíš? závidíš mu? Kdo ti brání napsdat stejný (podobný program) a vydělávat na něm? takové pindaly mám rád.... Nelíbí se ti, nekupuj... jednoduchá věc. Jestli se takhle čílíš u každého, co si nechá za služby zaplatit.. tak to máš těžký život...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
billl  |  15. 04. 2003 21:09

Za sluzby platim operatorovi, proc bych mel platit takovymhle vychcankum?
A jestli mu zavidim? Spis je mi lito tech lidi, co si to od nej koupi a vubec vsech, kteri cpou penize takovym prizivnikum. Bohuzel to u nas v Cechach tak obvykle chodi, ale to neznamena ze se s tim musim smirit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  15. 04. 2003 21:23

Vám zřejmě připadá nemorální platit za něco nehmatatelného. Zřejmě máte za to, že tvůrce jakéhokoli softwaru, který ulehčí a zpříjemní práci, nebo zpřístupní nějakou funkci, je zloděj. Že při tvorbě programu stráví několik desítek hodin? To vám zřejmě nevadí...když se nedělá lopatou, jako by se nedělalo. Copak mi to jen připomíná...ale to je na jinou diskusi

Zkrátka DreamCom je dobrý program, který usnadní práci. Mnoho uživatelů díky němu ušetřilo nemalou částku za SMSky. A co víc, kdo nechtěl platit - nemusel. Program fungoval i bez registrace bezvadně. Pravda - dříve byl program užitečnější, když byly SMS zdarma. Teď je to horší ale i tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
billl  |  16. 04. 2003 10:41

Drive byl program uzitecny, ale s jeho etikou to bylo sporne. Vydelaval na bezplatnych branach operatoru, aniz by operatori z toho cokoli meli. Uznejte, ze bez techto bran by byl jaksi na nic.
A nyni je uz uplne k nicemu, vydelava jen na sve byvale slave a jmene.

Je nesmysl, ze by mi vadilo platit za neco nehmatatelneho, to bych musel sam pracovat zadarmo Ale vadi mi platit za podobne pochybne veci jako Kubik, Trotlik a kdovi jake -iky, ktere se s malou uzitnou hodnotou pohybuji na hranici zakona a rozhodne daleko za hranici dobrych mravu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Dusek  |  16. 04. 2003 10:23

Proboha o cem to mluvis? Kdyz si koupis v pekarne rohlik tak jsou to taky prizivnici? Delba prace vznikla uz davno, znamena to ze platis pekari za to ze za tebe pece rohliky a programatorum za to ze za tebe pisou programy. Samozrejme ma kazdy moznost volby, mezi to patri i to ze se naucis pect nebo programovat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  15. 04. 2003 14:08

Jsi jen dalsi duvod, proc operatori zakazuji SMS brany, oni to delaji pro sve zakazniky a Ty na tom rejzujes

Operátoři zakazují SMS brány pro své zákazníky....???  ty jsi snad spad z višně, ne? Takle jsem se dlouho nepobavil... dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  15. 04. 2003 16:35

Ach ta závist...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubor  |  15. 04. 2003 15:15

DreamComMan napsal něco, jako že si zaregistroval DreamCom a teď může posílat zdarma SMS, kam jen chce. Jenže i na stránkách DreamComu je napsáno to, co se tu všichni marně snažíme jistým lidem vysvětlit, tj. kdo je zákazníkem TM, má 20 SMS měsíčně zdarma, ET 60 znaků + 100 znaků reklama, jinak placené SMS - sms.cz (nebo třeba mobilem.cz). To, že se podaří někde najít nějakou bránu, která umožní pár SMS zdarma s kdovíjakou spolehlivostí, a napíše se na to skript, který bude chvilku fungovat, to není nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DreamComMan  |  16. 04. 2003 08:44

Ty "nejake brany" jsou potrebne akorat pro T-DEBILA ci pripadne ET, kdyz Te stresuje ta reklama (rozumny clovek to snad dokaze psychicky unest) a spolehlivost je casto mnohem vyssi, nez orig. brany operatoru. A co se tyce toho "par", tak se jedna o libovolne mnozstvi, kdyz ale pouzijes mozek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  15. 04. 2003 22:31

Na to GSM odesilani je potreba nejaka dalsi registrace, i kdyz jsem si DreamComa uz kdysi davno koupil???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  15. 04. 2003 22:35

a jo, jsem to prehlidnul. pardon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DreamComMan  |  16. 04. 2003 08:39

T-M: Koukam, zes objevil Ameriku (popr. se vratil z dlouhodobeho pobytu v kosmu). 

ET: Myslis, ze to, co je za tim krizkem, musis povinne cist? JInak ja, jako odesilatel, si tu reklamu stejne moc neuziju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  15. 04. 2003 08:19

Každopádně Dream Com byl vždy super prográmek, ale platit dnes 300,- za sw, z kterého si pošlu sms akorát na oskara ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  15. 04. 2003 08:18

Než začali šachovat s sms bránama, používal jsem Gatekeeper, který už je teď celkem k ničemu, když se spojil mobilem.cz. Můžu ho používat už jen na Oskar, ale několikrát se mi stalo, že zpráva adresátovi nedošla. Když už chci za každou cenu psát sms na PC, což je určitě pohodlnější a rychlejší, použiju Sx35cz pro Siemens a nemusím mít ani připojení k internetu. Nevím, proč bych měl za svoje peníze posílat nějakou reklamu nebo platit registraci, když takový program nepotřebuju. Rád bych viděl někoho kdo to bude používat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Dusek  |  16. 04. 2003 10:34

Spojeni s Mobilem.cz ma velke vyhody:

- diky o neco vyssi cene mate garanci ze nebudete dostavat reklamni smsky

- z Sms GateKeeperu 2.0 jdou odesilat i loga za 4.90 Kc

http://www.corexpert.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajaa  |  15. 04. 2003 08:16

 Mam registrovanou verzi a mam nekolik pripominek :
 1)      Import kontaktu je sice dobra vec, bohuzel si neporadi s hacky a carky u meho T39m
2)      Docela mi chybi nacitani SMS z telefonu
3)      U verze SE mi chybi pocitadlo odeslanych SMS na jednotlive brany, coz treba u T-mobile je uzitecna vec, jelikoz nad 20 SMS se to jiz plati ...
4)      U placenych bran typu SMS.cz by mohl ukazovat aktualni stav uctu
 Ale jinak jsem spokojen a verim, ze s postupujicimi verzemi se bude programek zlepsovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slim Shady  |  15. 04. 2003 08:24

Pajo, zahod Kubika a stiahni si FREE floAt's Mobile Agent-a, nebudes chciet nic ineho, a vie vsetko co potrebujes... funguje ako s T39m, tak aj s T68m/i, atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajaa  |  15. 04. 2003 09:21

Jo tak ten kredit to zobrazi, ted jsem nahodou na to prisel, kdyz kliknu na frontu zprav, tak v historii odesilani napise stav kreditu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubor  |  15. 04. 2003 07:53

Kdo už má mobil připojený k počítači, ma určitě i nějaký program pro jeho správu, a posílání SMS je jedna ze dvou základních funkcí (ta druhá je správa tel. seznamu), kterými tyhle programy disponují. Tak nevím, o co tu jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Průša  |  15. 04. 2003 07:16

Abych si posílal SMS za plnou cenu i s reklamou .

Pokud máte Siemense tak to samé umí SX35Cz a mnohem více (zdarma).

Průša

stáhnout lze zde http://www.mysiemens.cz/ms/software.php?k=1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor