"Ja psal o cistem casu na vyvoj aplikace, nevim proc do toho zapocitavas prirucku a hotline."
Protože o existenci a prodejnosti výsledného produktu rozhodují minimálně stejně jako ta programátorská práce, a stejně tak jsou na ně nějaké finanční náklady.
Pohoršuješ se ve svém původním příspěvku nad cenou, a odůvodňuješ to tím, že bys to napsal rychleji - ale ta cena nezahrnuje jenom práci programátora, ale taky testování, WWW stránky, hotline, příručku, propagaci, účetnictví a přiměřený zisk. To ti taková elementární věc nedochází?
¨Delal jsem podstatne slozitejsi aplikaci,¨ a odkud prosím tě víš, že ta tvoje aplikace byla složitější, notabene podstatně Díval ses nám na zdrojáky?
AES - mají obě
HMAC - relativně drobný přívažek k hashovacímu algoritmu
práce s RMS - kam myslíš, že se asi ty naše údaje ukládají??
konfigurovatelné menu - ze serveru se konfigurovat nedá, ale je dost inteligentní na to, aby zvládlo měnit příkazy třeba podle typu zprávy
vlastní GUI - no to snad každá aplikace má vlastní GUI
A to ještě v SMS 007 najdeš samotný kód pro odesílání a přijímání zpráv, takové ty "legrácky", jako třídění uživatelů do skupin, hromadné mazání, automatický mazač, odesílání kontaktů skrz SMS, stahování obrázků a textů ze serveru, aby se ušetřilo na velikosti JARu apod.
Navíc jsme to skutečně psali od začátku a vlastními silami.
"BTW na prirucku a hotline mame ve firme lidi"
Zaměstnance si můžeš dovolit teprve ve chvíli, když už prodáváš a vyděláváš. Náklady na zaměstnance jsou velmi vysoké - zjisti si, kolik musíš odvést státu, abys mohl někomu dát dejme tomu 15 000 čistého měsíčně. A zase se dostáváme k té ceně, cos ji kritizoval na začátku