Sony CMD-JX: tajné servisní menu

Diskuze čtenářů k článku

Steeler  |  14. 09. 2004 19:13

Uz dlouho hledam po internetu jak by se dalo aktivovat ServisniMenu u  Nokia 6610. A porad nic. Zkousel jsem se ptat na Nokii ale tam mi rekli ze to nokie teto rady nepodporuji.A ze se to oficialne nedela.Me je jedno jak to do toho mobilu dostanu. Ale hlavne mi prosim nekdo poradte!! DIK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LoWang  |  02. 10. 2002 19:19

todle napi3te na displeji a je to!!

Funguje to dokonce i na jiných značkách mobilů a ne jen Sony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LoWang  |  02. 10. 2002 19:43

Suckra! IMSI bude teda asi něco jiného než IMEI, protože mě tajné servisní menu nefunguje :(

Zkusím ještě zavolat na GO linku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  02. 10. 2002 20:15

Ano, je to neco podstatne jineho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Bokůvka  |  19. 09. 2002 15:38

Ahoj všem lovcům IMSI.

včera večer jsem volal na operátora (OSKAR) s tím, že ještě jednou zkusím štěstí a zjistím si IMSI. ten pán, co se mi ozval, mě velice mile překvapil, protože mi to IMSI řekl bez jakýchkoliv vytáček - chtěl vědět jenom moje telefonní číslo a bezpečnostní kód. potom mi to číslo nadiktoval. Zdá se, že fakt záleží na tom, jakého člověka potkáte.

potom mi už jenom stačilo natukat aktivační kód ve FACTORY RESET a bylo to (na pohotovostní obrazovce jsem nic netukal).

jenom bych ocenil (a asi nejen já ), kdyby nějaká dovrá duše někde zjistila a dala nám vědět, co znamenají ty záhadné  zkratky, protože já se v nich zrovna moc nevyznám (porozuměl jsem jenom pár z nich). Hlavně by se mi hodilo vysvětlení tech políček u měření baterie, z toho 2x moudrý nejsem . Takže pokud mi někdo poradíte, budu vám moc vděčný.

s pozdravem Zkoušejte to u operátora

M.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fmdx  |  18. 09. 2002 14:09

Všichni kecáte!!!! Jenom díky tomu ze sem se nedal ovlivnit jsem to pitomý IMSI zjistil. Zavolal jsem na GO Linku a bylo to takhle: Dobrý den...... Dobrý den, potreboval bych zjistit IMSI mojí SIM karty......Ano, a bude to na číslo které voláte?.......Ano.........Tak moment......Tak si pište:......atd.           Já zůstal jako opařenej!!! Pod vlivem těhle příspěvků jsem si myslel, že to jde zjistit jenom s pomocí datovýho kabelu!!! Číslo jsem si zapsal a použil a funguje to!!! Z toho vyplývá jednoznačná rada: Operátor to číslo může zjistit a pokud to nevyjde napoprvé, tak to zkoušejte znovu a znovu, jednou určitě padnete na ochotnějšího operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  18. 09. 2002 14:17

Tak tedko uz vazne nevim.Na tech infolinkach lzou a vubec jim to nevadi.Kdyby aspon rekli,ze mi ho nemuzou sdelit,ale ze mi klidne reknou,ze ho NEMAJI JAK ZJISTIT, tak to uz je moc .Asi si tam zavolam a budu si to jen tak zkouset...dokud nenajdu toho ochotnyho operatora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  18. 09. 2002 13:07

Nevi nekdo co to znamena? Kdyz to aktivuju tak se mi tam zobrazi 4714 in RR   . Tak nevim co to znamena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mida  |  18. 09. 2002 13:03

Cauky lidicky!!!

Vsichni kteri skouseli zprovoznit na j7 servis.menu podle navodu,tak vi ze to nefunguje... Postup je totiz uplne jiny!! Do tel.seznamu pridate novy zaznam,na telefon,jmeno Tales a cislo IMSI vasi sim karty. potom jdete do menu,nastaveni,detaily a do polozky vychozi nastaveni a zde tu zadate kod *#SONYMON#. Pak vyjedete uplne zmenu na pohotovost.displej a kdyz zpatky pujdete do menu,tak tam budete mit tu bublinu servis.menu. Tento postup zarucene funguje!!! Tak zdarec....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa standa  |  13. 09. 2002 06:53

Lidi,skutečne to jede,avsak na J-7x se misto DEBUG musí napsat TALES a zadat *#7669666# a napsat to jak do Nastavení tak následovně na základní obrazovku.Po návratu do menu je to tam. A IMSI je nejrychlejší opravdu přes někoho se Siemensem a kabelem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  08. 09. 2002 11:34

U Paegasu si můžete zjistit IMSI. Je to zadarmo, nepotřebujete žádnou speciální výbavu, jenom chvilku času.
Stačí zajít do prodejny TMO, nechat si vytisknout svůj tel. seznam ze SIM karty a na výpisu máte právě i číslo IMSI. Navíc máte vytištěný svůj seznam - sice jen na SIM, ale u Sony je stejně lepší mít všechno na SIMce. Když dáte telefon do servisu,o čísla v něm přijdete. Proto není na škodu si aspoň nejdůležitější čísla nahrát na SIMku.

Postup na zjištění IMSI by možná mohl fungovat i u Oskara a Eurotelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ikk  |  24. 08. 2002 22:50

Proč si všichni zde stěžují na to, že nemájí kablík odčeho máme IrDA, stačí mít jen notebook s IrDA (ten mám Já) a dobrého kamaráda který má S45 a je po problému.

Jinak moje zkušenosti (mám J5 (jedna zprvnívh na trhu a tomu odpovidájící fr.)) jsou následující: vše mi funguje podle původního návodu v článku až na jednu drobnost po zadání kódu musíte opustit menu pomocí červeného sluchátka a poté znuvu zapnout menu poté se opravdu objeví ona tejemná položka.

P.s. Někde nahoře byl zmiňován problém, že po vypnují telónu se již nedalo menu znovu aktivovat, tak tento problém jsem neměl ikdyž jsem vytáhl na tvrdo baterku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirk@N  |  25. 08. 2002 07:45

P.S.

To jsem byl asi já, ale problém jsem už odstranil (resp. zjistil). Po každé synchronizaci FoneSyncem si tenhle program před 15-ti místné číslo IMSI v seznamu přidá plus (vypadá pak jako číslo v mezinárodním formátu). Pak tenhle kód nefunguje. Seznam neaktualizuju tak často, tak mu tyhle výstřelky zatím trpím!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirk@N  |  24. 08. 2002 08:42

Když tak pouslouchám všechny nářky, které jsou se získáváním IMSI, nedá mi to, abych ještě jednou nedoporučil "svou" metodu. Než přemlouvat operátory a cedit z nich "tajné" informace nebo dokonce laborovat s Terminalem a CTE-modem (co to, proboha, je?), zkuste raději probrat seznam svých známých (popř. jejich známých), kteří mají Siemense s kabelem. Nedokážu si sám představit, která možnost je obtížnější (jestli ukecat operátora nebo sehnat známého se Siemensem a kabelem), ale já jsem technický laik a správné IMSI jsem pomocí Siemese C35 a programu pro něj (Explorer Sx35CZ) získal hned na první pokus. Resp. na třetí, protože mám všechny 3 SIMky (OS, ET, PG) a u žádné z nich nenastaly problémy. Mám v seznamu na SIM uloženo 3x debug (schválně malými písmeny aby se mě nepletly mezi jména lidí) a podle potřeby si je kopíruji ze SIMky do seznamu v telefonu. Jediný (drobný) problém mám, že ke spuštění položek SERVING CELL a NEIGHBOUR CELL potřebuji nejprve v první položce ON/OFF zvolit vypnout a zapnout. Zpočátku to startovalo hned a zdá se mi, že tyto drobné potíže jsou od doby, co jsem do seznamu přidal "debug" hned 3x. Ale je to prkotina a nehodlám kvůli tomu bádat a přemazávat seznam. Mám J5 a firm 5.1.4/4

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlasakia corporation  |  23. 08. 2002 21:48

To slavné *#77434# je nutné zadat jak v tom menu s Reset Factory..... tak potom v tom hlavním menu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  26. 08. 2002 12:21

Me to staci zadat pouze v FACTORY RESET! Sony J6 SW:5.1.1/4 Uz mi to taky konecne jede!Diky kamaradovi a jeho S45

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  23. 08. 2002 11:52

Tak ted jsem se pokousel zjistit IMSI u OSKARA a operator mi sdelil vpodstate to same co vsichni pisete u Eurotelu.Tzn. toto cislo nezname a stejne by vam nepomohlo (((( Tak vazne nevim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik.zlin  |  22. 08. 2002 19:56

Pro majitele karet OSKARA je to velmi jednoduche,staci zavolat operatorovi,ale provedte kontrolu toho co vam rekne.Me se to povedlo az na podruhe"Lidsky faktor" Samozrejme nezapomente na vstupni heslo do samoobsluhy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  23. 08. 2002 08:57

Ja to taky zkousel u operatora.Co kdyby (Eurotel a GO linka).OK...co potrebujete.....IMSI moji SIM....vase cislo a co mate za telefon?....J6......momentik....a na co ho potrebujete?....rekl sem duvod.....momentik.....tak bohuzel cislo IMSI Vam nemuzeme sdelit,protoze ho ani nevime a nemuzeme zjistit ()...a ani servisni menu Vam takto aktivovat nepujde....hmm ...tak diky. Takze vlastne u Eurotelu je IMSI nepodstatna vec....oni ho k nicemu nepotrebuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Bokůvka  |  23. 08. 2002 10:43

No, právě jsem to zkoušel a baba na kterou mě spojili se mi snažila namluvit, že IMSI není číslo SIM karty a že to stejně k ničemu nepotřebuju . Když jsem se ji snažil přesvědčit, že to opravdu funguje, tak se mi nezadařilo a dověděl jsem se, že tyhle informace jsou prej mylné a že ona mi to číslo stejně říct nemůže, protože ho nemá jak zjistit  . tak jsem zase zavěsil  akorát nevím, jestli to má cenu zkoušet znova, asi si počkám na kabel...

geniální služba zákazníkovi. at žije modem a kabel, ten mě ho háje nepošle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlasakia corporation  |  21. 08. 2002 20:37

Tak se mi to podařilo! Nebylo to lehké a hlavne ne podle předtím popsaných návodů.
Průser je získat ono IMSI. Takže ti co nemají kabel, tak ať si ho seženou jinou cestou. Je to číslo SIMky (Ne to co je na ní načmáraný zezadu.) a je opravdu 15-ti místné ne jiné. Pokud máte kabel, tak se vám ho podaří vytáhnout. Zkoušel jsem hyperterminál, mnoho pokusů, šlo to ztuha a hlavně se to nedalo zopakovat. Vytáhl jsem podle návodu 14míst a dále podle jakého si návodu dopočítal poslední číslici no a nefungovalo to. Realita byla jiná. Pokud máte 14 číslic, tak poté zkoušejte poslední od 0-9 a jednou se trefíte. Jestli chcete být puntíčkáři, tak postupujte podle dalšího, jinač to přeskočte.

Tak jsem na to sel pres CTE potřebujete programy z http://www.r00t.host.sk/ servru (z CTE mode) a to CTE Terminal 1.2 a CTE mode enable.

Propojíte mobil v režimu data a spustíte program CTE mode Enable. Řeknete mu na jakým com máte kabel připojený a on vám poví jestli máte CTE aktivní. Jestli jo , tak je to v pohodě, jestli ne (můj případ), tak Vypnout, vyndat SIM, zapnout, spustit onen program, dát volbu že funkci chcete aktivovat, vypnout, vyndat baterku, nandat baterku, zapnout spustit program znovu, a teď už by měl napsat, že je to aktivní. Když ne, tak to párkrát zopakujte a dejte tomu víc casu.

Jestli je to OK, tak tam dejte SIM, zapnout, chvíli počkejte, než se načte SIM...PREPNETE kabel do SERVICE mode a spusťte CTE Terminal. Teď by vám měl mobil pěkně komunikovat (nastavte port a klikněte na connect) a po zadání příkazu READIMSI vám napíše onen zázračný kód.  (umí to i jiné věci, přečtěte si dokumentaci, ale ofafrně).


Teď si ho uložte do telefonu pod názvem DEBUG do paměti telefonu. A já jsem si ho dal na první místo v seznamu. (použil jsem na to program APDS z http://www.cmd-site.tk/ )

Pak jsem zkoušel zadat *#77343# v menu restartu a nic. Zadal jsem ho normálně místo tel.č. (ne v menu) a pak jsem zkontroloval menu. Bylo to tam, přístupný Servisní menu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alš  |  25. 08. 2002 23:32

Chlape diky za radu, konecne mi to taky jede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freshman  |  20. 08. 2002 23:26

Parada, funguje te, akorat by to chtelo nakej popis tech zkratek...neco sem si domyslel...ale zdaleka ne vsechno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  21. 08. 2002 12:48

CH — číslo kanálu; RX — sílu signálu (dB); N — NCC (Color Code); B — BCC (Color Code); CI — Cell ID — číslo BTSky (v hexa tvaru); C1+ — hodnota síly signálu nad prahovou hranicí použitelnosti BTS; LAI — Location Area Identity — oblastní kód (v hexa tvaru); TXPWR vysílací výkon (dB); RXAM — prahová hranice použitelnosti BTS a některé další možnosti. (viz http://www.mobilmag.cz/read_clanek.php?id_cl=1128&id_kat=&profil=

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  20. 08. 2002 11:34

Funguje to nekomu i na J6????SW:5.1.1/4 ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  21. 08. 2002 12:52

Mam tu samou verzi (5.1.1/4) a funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sakal  |  19. 08. 2002 14:13

Nevedel by mi nekdo poradit jak nahodim NetMonitor na Nokii 6510? Pres posledniho LogoManagera, pres IrDA mi to nejde . Na Nokii 6210 to slo bez problemu. S Nokii 6210 mohu delat vse co LogoManager podoruje, ale na 6510 mi nejde ani Reset , vi nekdo co stim? Prosim pomozte, DIK MOC!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  19. 08. 2002 07:49

Teda panove ja nevim jak vy.... ale me to na J6 nechodi otevre se mi jen exit menu. Zbytek ani tuk. Skoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R@Y  |  18. 08. 2002 22:23

Zdrávím pány z mobilmanie.
Myslel jsem, že tady dáváte jen ověřené informace, a ne tohle. S tím servisním menu to neni až zas tak horký jak se zdá. Nefunguje to totiž na všech telefonech Sony CMD-Jx. Momentálně jsem ale na dovolený, a tak podrobnosti budu moci dát na web až tak za týden.

www.cmd-site.tk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirk@N  |  19. 08. 2002 05:07

Já bych zase řekl, že je to bomba (pro toho, komu to funguje). Vždyť já kvůli SM už uvažoval o dokoupení nějaké starší Nokie. Takhle mám vystaráno (jen se ještě v té změti čísel vyznat)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  18. 08. 2002 09:44

...pokud zadam reset nezmizi mi veskera data ulozena v telefonu? Potreboval bych to dost nutne vedet. Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirk@N  |  18. 08. 2002 18:45

S největší pravděpodobností zmizí, ale podotýkám, že u tohoto není potřeba resetovat. Po "namačkání" kódu se vycouvá červeným telefonem až do základní obrazovky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xeo_Mobius  |  17. 08. 2002 13:43

Tak já mám Paegas a MT J5 a podařilo se mi tam dostat jen Exit menu. Na  mé SIM je 20-ti místný kód. Pokud se nějomu podaří dostat zbývající věci na J-5 bez kabelu, tak ať se frajer ozve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ACEPETR  |  17. 08. 2002 12:37

Nevíte někdo jak zjistit IMSI když mám telefon Nokia 7110 a dat. kabel. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirk@N  |  17. 08. 2002 06:16

Mám J5, včera se mi to podařilo (menu naskočilo), ale ráno po zapnutí už nic (nemohu to tím samým způsobem aktivovat). Nemám položku v seznamu zase vymazat a zapsat znova?

P.S.
IMSI zjistíte (kdo má ty možnosti) v programu Sx35 (přes kabel).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirk@N  |  18. 08. 2002 18:49

Sám si odpovím. Prohnal jsem to FoneSyncem a ten před to číslo svévolně přidal +

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robin  |  16. 08. 2002 21:18

Pekny clanek. Takovy bonbonek. Kam jen pro ty informace chodite? Jen me utvrzuje v tom jaky je J6 (za malo penez) skvely telefon.

Funguje mi to perfektne (jak se tu pise, ze patnacte cislo IMSI je jen nahodne, zkousel jsem ho zmenit ale pak to ale nechodilo). Skoda, ze se to po vypnuti telefonu musí znova aktivovat.

IMSI mozna muze byt pro typickeho uzivatele J5-6 problem, urcite ne na dlouho, staci kamarad s kabelem (i pro jiny telefon) nebo ctecka nebo kapesni pocitac (s GSMMon)…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mocakardiak  |  16. 08. 2002 19:37

.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ferda  |  16. 08. 2002 11:46

Panove,

IMSI = International Mobile Subscriber Identity, tzn. toto cislo je mezinarodne unikatni identifikator vasi SIMkart (potazmo vas jako jejiho majitele :)).

To cislo, co najdete na zadni strane plug-inu SIMky je tzv.
ICCID = Integrated Circuits Card IDentifier, neboli vyrobni seriove cislo SIMkarty, ktere si kazdy operator muze nadefinovat, jak chce (jen prvnich 6 znaku povinne identifikuje zemi a operatora)

Pro zjistovani IMSI (a obsahu cipu SIMkarty vubec) se da pouzit libovolna ctecka SIMkaret s prislusnym softwarem. Cislo IMSI pak najdete pod DF GSM v EF 6F07 (IMSI).

Pokud se o obsahu ROM SIMkarty chcete dozvedet vic, doporucuju normu GSM 11.11 ve vydani ETSI ETS 300 608 (strejda google pomuze).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ferda  |  16. 08. 2002 11:52

Jasne, nebo muzete pouzit svuj mobil jako ctecku a napichnout ho datovym kabelem do komplu

Jinak ja pouzivam servisni menu prave treba kvuli nabijeni pro kontrolu stavu nebo treba kdyz zjistuju, ke ktery BTS jsem zrovna napichlej a jak je daleko (Chcem s kamosema zkusit se navigovat jenom pomoci seznamu BTS a servisniho menu mobilu - pokud mate nekdo link na nejakou kvalitni databazi BTS krome GSMwebu, dejte pls vedet. Dik)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  16. 08. 2002 14:27

snad to nesmažou jako reklamu, ale ja už docela dlouho používám
http://www.gsmcables.cz/btssc113a.exe
X

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  19. 08. 2002 14:40

Krome GSMWEBU existuje jeste 2. seznam a to BTS.ZDE.CZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ferda  |  20. 08. 2002 10:50

OK, dik!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  16. 08. 2002 10:57

Taky by se mi hodil popis ziskani IMSI pro uplneho laika nebot to co se zde pise mi celkem moc nic nerika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ferda  |  16. 08. 2002 11:53

Tak to jedine, ze bys mel nekoho znamyho u tvyho operatora :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rumcajs  |  16. 08. 2002 09:28

...bohužel. IMSI mám správné, postup jsem dodržel, ale servisní menu zaktivovat nelze. Zřejmě to není na celou řadu SMD-Jx, ale třeba jen na starší J5 a J6. Pokud se někomu povede zaktivovat na J7, napište jaký máte FW a jak na to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mkdev  |  16. 08. 2002 11:25

mam cmd-j70 a nepovedlo se mi zprovoznit ani prd. Ma nekdo stejny vysledek, nebo delam neco blbe?? Docela by se hodil navod pro blby.

diky,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mida  |  05. 09. 2002 13:07

Mam sony j7 a take se mi to zatim nepovedlo,pokud se to zmeni ozvu se!!!  Cauky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Modrak  |  05. 06. 2004 08:56

*#TALES# Proste mensi zmena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanz  |  16. 08. 2002 08:28

Prosím Vás víte někdo kde to IMSI číslo vzít?Ale prosím jednoduše a srozumitelně!

Zajímavý článek na mobilmanii to ano ale převzít něco a ještě to ořezat???Proč to není vysvětleno tak aby si to nastavili i běžní uživatelé co nesledují svůj telefon každou minutu?:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Bokůvka  |  16. 08. 2002 08:13

Chtěl jsem si zjistit IMSI, ale narazil jsem na problém: Co to je vlastně to CTE? A jak se  to aktivuje?

Na čem je aktivace CTE závislá? mám CMD J-5 a Oskartu, může mi to fungovat?

dík za odpověd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maric  |  16. 08. 2002 08:57

Určitě ti to fungovat bude. CTE je speciální mod vestavěného modemu. Ale ke zjištění IMSI potřebuješ minimálně data kabel a hyperterminál. Zadáním příkazu AT+CIMI se ti vypíše prvních čtrnáct číslic, to poslední je více méně náhodné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LoWang  |  16. 08. 2002 20:06

Jestli je to tak šíleně složité a ještě je k tomu třeba nějakej kabel a terminál, tak to se na to můžu vyprdnout!! Suckra Janečku, když nevíš co je k tomu potřeba tak o tom radši nepiš a aspoň mě to potom nebdue štvát, když neseženu to debilní číslo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike_k  |  16. 08. 2002 22:41

Jo to jsme dva, taky me ted pekne stve, ze nemam jak zjistit to blby cislo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nambi  |  18. 05. 2004 01:16

i want to cte software for my sony j70.veryurgent,contact immediatly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rádínek :-)  |  16. 08. 2002 00:29

Co je to IMSI číslo SIM karty?? Kde to najdu???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  16. 08. 2002 00:34

How to get SIM card IMSI?
1. Using data cable with terminal
Send AT+CIMI command and you will get 14 digit number. But You must try all 0-9 numbers to get 15 digit number.

2. Using CTE terminal
Send READIMSI command and You get 15-digit IMSI. You need enabled all CTE commands.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Řežáb  |  16. 08. 2002 00:15

Zajímavý článek až na jeden detail, nezmiňujete se jak zjistit IMSI číslo SIM karty. Neví někdo jak se zjistí???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  16. 08. 2002 00:26

Je to prosté, milý Watsone .... číslo karty je napsáno jednak na obálce s kartou a jednak na kartě samotné. Většinou je vedle čipu zapsané v několika řádích. Pokud máte paušál, měl by jste toto číslo mít i ve smlouvě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vonotar  |  16. 08. 2002 00:42

Opravdu to cislo na karte ci na obalce je IMSI? Proc teda r00t pise ze ma byt 15timistne, a ja mam na SIMce od Oskara jen 13timistne a u ET zas 19timistne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
capino  |  16. 08. 2002 02:56

To cislo vytistene na simce je rozhodne NENI IMSI cislo. IMSI cislo se da zjistit pomoci AT kodu (viz nize). Napr. Siemens S45 vrati cele 15 mistne cislo. Vetisnou zacina 2300... nebo nejak podobne.

U moji J70 ale stejne aktivace servisniho menu nefungovala. Jen rozsireny kod Release a Exitcode.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snaker  |  16. 08. 2002 00:13

Nevite nahodou nekdo jak aktivovat Netmonitor na N6310i? V logomanageru to nejde. Nebo ho nema?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  16. 08. 2002 07:49

Nemá ho. Co by jsi chtěl po Nokii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  16. 08. 2002 08:14

No tak moment ... NetMonitor je to jedine, co se me osobne libi na Nokiich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  16. 08. 2002 09:01

Kdyby se nekdo nahodou dovedel jak ho zapnout tak mi dejte vedet na muj email. Dik.

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor