Sony Ericsson K550i: ve stopách legendy (test)

Diskuze čtenářů k článku

kurátor  |  05. 01. 2015 18:17

dofmane5 na piču seš akorat ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  17. 04. 2015 20:52

Mám SE K550 přes 6 let a je to naprosto skvělý telefonek.
Lepší jak nějaké cihly co se jim furt zaplcává a rozplcává displej!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sarka  |  18. 12. 2008 16:42

Pane bože,někteří z vás si vymýšlíte uplně nesmyslný věci!!!!!mám ho půl roku a na nic siu neztěžuju,no akorát ten kryt trošilinku vrže,jinak všechno ok!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dofman5  |  10. 01. 2010 14:33

na piču

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew23  |  12. 12. 2008 17:38

Mám tento telefon tři měsíce a jsem témeř se vším spokojen. Nerbudu se zde pokoušet o amaterskou recenzi. Jen se chci podělit o zkušenst. Již se mi porouchal konektor a sluchátka zlobí v místě vývodu kavele z mikrofonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MOTOROLA SLVR L9  |  05. 08. 2008 10:31

Tento telefon je hrůza.Za 7000KČ.To nemůže být v dneštní době možné.
Za 2900kč daleko lepší mobil:Motorola svlr l9
4 GSM sítě
stejný displej,micro SD do 2GB,mp3 player,radio s rds,edge,pust-to-talk,2 PM foťák.Mnohem lepší zpracování (hliníhové kryty,zinek atd.) A to o 4500KČ LEVNĚJI!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  11. 08. 2008 21:37

Blbečk;u tenhle telefon už koupiš za 3000kč tak co to tady meleš že stojí 7000 kč zamysli se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  18. 08. 2008 11:13

prosim poradte mi. zaplnil som k550i uplne do posledneho miesta aj ked nemam pametovu kartu a ked som vytiahol mobil z pc tak sa snim uz nedalo nic robit proste mi ho seklo. ked s tym mate niekto uz neake skusenosti tak mi poradte prosim alebo ak niekto vie ako ten mobil resetovat tak to napiste budem vam vdacny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ODPOVĚD NA PROBLEM  |  18. 08. 2008 12:01

Vždy jsem tvrdil,že jsou sonyericssony nekvalitní telefony,předpokládám,že máte telefon ještě v záruce tedy ho běžte reklamovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nebezpecna_sit  |  04. 08. 2008 09:48

Tento mobil jsem si koupila před páru dny a jsem velmi spokojená. Chci se jenom zeptat, jestli vaše K550i má podobný "neduh" jako ta má. Jde o podivné chování krytky fotoaparátu. V zavřeném stavu se nedotýká povrchu a tudíž pokud jemně zatlačíte na okraj, tak se přímáčkne k podkladu. Ve výsledku je to docela nepříjemné viklání. Jde o závadu nebo je to proste feature? ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  29. 09. 2008 16:09

Mně to dělá to samé, ale zatím to žádné problémy nezpůsobilo. Spíš jsem zvědavý, jak dlouho vydrží ty titěrné klávesy... Jinak jsem ale s tímto mobilem spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  24. 06. 2008 22:44

Redakce, kdyz uz slintate nad vecmi, ktere uz snad normalni clovek ani nema cas pouzivat a jsou stejne k nicemu (napr. fotak v mobilu je vzdy temer nanic, fotky nejsou vubec ostre, barvy neodpovidaji realu, o vyvazeni bile a dynamickem rozsahu ani nemluve) tak PROSIM PISTE V PREHLEDU ZDA MOBIL MA 3.5 JACK NA NORMALNI SLUCHATKA. DEKUJI ZA POCHOPENI. JINAK UZ MISTO CTENI MOBILMANIE MUSIM VZDY SAM ZJISTOVAT DETAILY. ZIVI VAS REKLAMY A NA DETAILY ZACINATE DOCELA KASLAT. PANBUH S VAMI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ddd  |  03. 06. 2008 00:14

Já nemám v balení anglickej návod - a ten českej je pochopitelně tak zkrácenej že tam 80% chybí
Jak používat M2 kartu...dá se vyndat když je tel. zaplej?....ovládání fotáku....k čemu je tlačítko na sluchátkách.... to si jako má každej domyslet?! no šílený
Sem jedinej kdo tam neměl originál anglickej návod???????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maiin  |  19. 05. 2008 09:01

A umí už konečně řadit českou diakritiku (kontakty)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kluzo  |  26. 05. 2008 12:08

neumí-je to docela otrava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolemjdouci  |  18. 05. 2008 11:40

Pametova karta neni v baleni - to neni nedostatek, to je PREDNOST, koupim si jakou chci a ne jakou mi vnuti vyrobce, jako tomu bylo u D750i s 64MB kartou ktera mi byla nanic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Abdul  |  12. 05. 2008 20:25

Mam ho tyden a musim konstatovat, ze je to "telefon pro pubertaky" po nekolika letech pouzivani Nokie, jsem zkusil SE a jsem tezce zklaman, hrozny displej, hrozne ovladani, hrozne zpracovani (vrze jak stare vrata) a hlavne naprosta nemoznost solidni synchronizace s Outlook pro vazne pouzivani naprosto nevhodne. Tak jsem zakoupil N6500 a je vse vyreseno...... no more SE ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolemjdouci  |  18. 05. 2008 11:49

ja mam opacnou zkusenost. po SE D750i mam Nokii N95. Je sice fakt ze funkcemi na Nokii nema, ale kupr na nokii mi nesedi menu, ovladani, proste NIC. SE D750i mela kupr. LED diodu ktera se dala pouzit jako svitilna, debilnokia todle neumi co mne teda SERE. D750i delala lepsi fotografie jako N95 i kdyz mela rozliseni ani ne polovinu. Na fotkach D750i byli i DETAILY, co teda na 5Mpix fotkach z nokie rozhodne nejsou. (odfotil jsem to samy s Nokii i se SonyErissonem - Nokia foto, SUX). Za Nokii zasa mluvi video kteremu SE nesaha ani po kotniky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pateraho  |  01. 05. 2008 00:23

Při provedení synchronizace s PC (Outlook 2000) se mi jak v mobilu tak v PC zdvojí kontakty. Má k tomu někdo poznatek ev. radu? Zkusil jsem v mobilu všechny kontakty vymazat (i na sim kartě). Po první synchronizaci bylo vše OK. Po následné již došlo ke zdvojení. S největší pravděpodobností je problém mezi židlí a klávesnicí, nicméně si s tím nevím rady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  01. 05. 2008 12:12

Ne, problém je v tom, že SE mobily mají kontakty telefonu zvlášť a na SIM zvlášť, pak to pracuje tak, jako by to byly dva rozdílné seznamy (a tedy se synchronizuje každý z nich samostatně).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pateraho  |  01. 05. 2008 20:47

SIMka je před synchronizací i po ní prázdná. Přesto ke zdvojování dochází, tedy v kontaktech v paměti telefonu. Takže tato rada není to pravé, nicméně moc děkuji za snahu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  30. 04. 2008 21:03

Mám ho 2 týdny (dostal jsem ho), tak tady jsou moje postřehy, plusy a mínusy. Musím však zmínit, že vždycky jsem měl nejraději Siemensy, ten muj teď poslední sloužil přes 4 roky a kdyby Siemens s výrobou mobilů fungoval dál, nikdy bych si nevzal Sony Ericsson...
Plusy:
+ poměr cena/výkon (mám ho za necelé 4 tisíce)
+ vzhled
+ vnitřní paměť 77 mega, snadné propojení s počítačem, rychlá java, multitasking (minimalizace spuštěných aplikací)
+ dobrá funkční výbava obecně
+ rádio, RDS
+ absence (nesmyslného) joystiku
+ diody jako baterka
+ nadprůměrný foťáček, včetně krytky objektivu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  30. 04. 2008 21:20

Mínusy:
- klávesnice, nepohodlné psaní na úzkých tlačítkách, navíc v okolí kláves zůstávají otisky
- naprosto zcela nepochopitelné ovládání, NEJVĚTŠÍ MÍNUS několikanásobně (kam se hrabe na Siemensy!) - hlavní středové tlačítko místo nabídky činností začne vždycky hned vytáčet číslo, nesmyslné tlačítko pro mazání všeho (jedno zmáčknutí omylem dokáže smazat telefon, smsku, fotku, mp3, java aplikaci nebo hru... to přece mělo být v kontextovém menu), absence skupin v telefonním seznamu, sim a paměť telefonu oddělené, seznam hovorů nezobrazuje dobu hovoru, při psaní sms nelze zapnout režim psaní čísel (proboha, to přece zcela automaticky uměly už všechny nejstarší historické mobily!), textové znaky zobrazuje jako smajlíky a nelze to vypnout, protože někdy to úplně naruší text (příklad - sms z netu z brány Vodafone s textem začínajícím na P... nebo p... zobrazí jako (smajlík s vyplazeným jazykem)... zkuste například se slovem Pokus, to je fakt hnus!), šablony sms zpráv se musí zdlouhavě vyhledávat, místo aby byly ke vložení hned někde nahoře v první nabídce... To jsou prostě spousty a spousty drobností, které ale neskutečně kazí všechen dojem
- nepochopitelně slabá vibrace signalizující příchod sms (jen 1 chabé zavibrování - v kapse vůbec neucítíte!!!)
- nelze nastavit dobu zhasínání displeje, spořič displeje absolutně nepoužitelný (naskočí spořič a hned poté se displej sám vypne a nejde na něm nic vidět, k čemu tam pak ten spořič - pokud by ho někdo chtěl použít - vůbec je?)
- boční tlačítka moc zapuštěny
- tlačítko přístupu na internet (internet nepoužívám, přesto je to tlačítko úplně největší a nelze ho změnit)
- konektor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  30. 04. 2008 21:21

Celkově - kdo má rád Sony Ericssony nebo chce prostě jen nějaký lepší nový telefon, ten ať si ho koupí. Všude všemi zmiňované vrzání zadního krytu - nic takového naštěstí ani náznakem (tak alespoň že tak). Komu vadí spousty nepochopitelných bugů, nesmyslné SE ovládání a používá vibrační upozorňování, tak ruce pryč (připadá mi to spíše jako betaverze mobilu, než konečný produkt)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  01. 05. 2008 12:04

K tomu výčtu SE mínusů jsem ještě zapomněl přidat, že řazení v seznamu nepodporuje české znaky (čeština jde na konec seznamu) a speciální znaky jdou nepochopitelně taktéž na konec, tedy když už telefon nemá skupiny (což měly dávno i ty nejlevnější telefony!), alespoň by mohl jméno s vykříčníkem (případně jiným běžným znakem) na začátku dát na začátek seznamu, tak jak to dělají všechny jiné mobily a samozřejmě i počítače, když chci něco dát na první místo... Sony Ericsson =

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2008 21:27

jaks na ty kraviny přišel? hlavní prostředním tlačítkem dáš menu a dál OK. Když zmáčkneš klávesu C pro smazaní tak to musíš vždy potvrdit...Dál jsem to rači už nečetl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k550i  |  16. 01. 2015 23:51

siemens ještě existuje???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maggie  |  09. 04. 2008 11:39

Zdravím, chystám se pořídit si SE k550 a víc se mi líbí v bílé barvě, bojím se ale, aby nebyl už po týdnu spíš černý takže jestli ho někdo máte, napište prosím, jestli se vám špiní nebo je to ok... díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tribula  |  22. 03. 2008 15:45

jo a jeste bych dodal ze neprehraje format WMA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tribula  |  22. 03. 2008 15:43

Ja sem se sony erison naprosto spokojen az na ten fotak ja myslel ze cyber-shot znamena velmi kvalitno fotak tak bych predpokladal ze by tam mohli dat 3.2 megapixli a ten zadni kryt taky neni uplne nejlepsi a taky ze nema blesk ale ma prisvetleni a kdyz chci v rezimu foceni kliknout na horni spust tak se to dlouho zaostruje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  16. 04. 2008 22:27

Odpoveď na všetko - kúp si niečo z 8-ičkovej série

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Henrich  |  17. 03. 2008 23:46

Takže tento telefón mám už niekoľko mesiacov. Zobral som si ho na paušal po 2 rokoch. Predtím som mal (a stále mám SE D750). Jeho výhody sú hlavne v tom že je tenší ako D750 (D750 má 22 mm hrúbku a K550 len 14 mm). Displej je o 1 mm širší a 2 mm vyšší ako u D750 a je zároveň svetlejší. Batériu má tiež lepšiu lebo K550 má 950 mAh a D750 len 900 mAh. Je aj rýchlejší a to preto že má 210 MHz procesor (stará D750 len 110 MHz). Tu však moja chvála končí. Hlavnou nevýhodou je fotoaparát. Totiž moja stará D750 umožňovala 4x digitálny ZOOM pri ľubovolnom rozlíšení. Bohužial K550 umožňuje ZOOM len 2.2x a aj to len pri VGA (640x480) rozlíšení. Teda ZOOM je oveľa horší. To nepochopím lebo ZOOM počíta firmaware a teda z toho vyplýva že lepší firmware mala stará dobrá D750ky (to isté v inom obale ako K750i). Ďalšie sklamanie je prisvetlovacia dioda - tiež sa dá použiť ako baterka ale svieti o poznanie slabšie ako D750ka. Tlačítka sú jednoznačne menej pohodlné ako na D750. Proste robím v SMSkách viac preklepov. Písať sa na K550 dá ale chce to väčšiu opatrnosť a aj cvik. Video má rovnaké rozlíšenie teda 176x144 ale má nižžší datový tok a je teda o poznanie horšie ako na D750ke. Teda moje celkové hodnotenie je také že nová K550 je rýchlejšia a dizajnovo lepšia ako D750/K75Oka, ale foťáčik je nielen menší ale má horší ZOOM a aj horšiu kvalitu videa. Môžem ho odporučiť každému kto má rád skutočne rýchle mobilné telefóny, ale neodporúčam ľuďom čo mobilom radi fotia a natáčajú video.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pje  |  21. 05. 2008 11:05

Mám SE K550I třičtvrtě roku, nemám k němu jedinou výhradu, telefonuje se s ním jak má, SMS se píší jak mají (tlačítka jsou nevhodná snad jen pro dřevorubce se suky místo prstů), datová komunikace funguje jak má, foťák fotí jak má (i čitelný makro snímek jízdního řádu zvládá), na baterku vydrží to co uvádí... Nezapopomíná pár zdejších adolescentů, že digitální zoom a jiné hračičky bez praktického významu jsou právě a jen hračičky pro zoufalce? Pokud někomu vadí rozlišení displeje, na kterém je vše perfektně čitelné, ať si pořídí palmtop nebo plazmovou TV Pořízeno tehdy za 4900,-, skvělý foun, skvělá cena. Pravda, starý dobrý T29 měl lepší kryt a byl elegantnější...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  05. 03. 2008 10:47

funguje Vam hudebni format *.aac??? nefunguji mi hudebni soubory s timto formatem poslane z Nokie pres bluetooth. nevim kde je chyba, tel je ulozi do slozky "jine! a ne do hudby. mam ho 3dni, je od T-mobile, tak nevim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  05. 03. 2008 10:40

dotaz pro jistotu
karta 1GB, 2GB funguje, ale 4GB ne. prosim o radu od lidi co to zkouseli, ne co to nekde vycetli.dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Potok  |  09. 09. 2008 14:50

Karta 4GB funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonny  |  09. 01. 2008 19:46

vim...ze pametova karta je pro nektere zvlast spatne umistnena...pro me je to docela dobry...nez ty gumovy krytky na strane mobilu mam tak jistotu ze je v bezpeci ale co me stve pamet dost vyuzivam....ze mobilu neunese 4g kuli 32bit. systemu jinak ostatni veci sou skveely k750i sem nemel moznost vyzkouset...ale k550i je elegantni vetsina aplikaci me funguje na plne rozliseni...zato mejme kamosum vetsina jde do mensich oken mam ho od vánoc...a sem zpokojeny teda az na to vrzani a jeste me nefunguje BT INFO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viper  |  04. 02. 2008 07:32

Je tu nejaky chaos... Bude mi tedy v mobilu fungovat 4GB karta nebo zvladne jen 2GB ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonny  |  10. 02. 2008 01:13

NEBUDE FUNGOVAT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admin mobilemania  |  23. 02. 2008 12:27

Ne nebude 4 GB nebude jenom GB mobilmania

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tribula  |  22. 03. 2008 20:49

strc si pod kryt nejakou vec a je po vrzani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
toxie  |  04. 01. 2008 15:38

Mám ho od včera a jsem maximálně spokojená... <3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel  |  29. 02. 2008 12:56

Mám ho půlroku jsem docela spokojen. Ale můj 7 let starý telefon měl mnohem lepší telefonní seznam: mohl jsem si vytvořit kromě celkového seznamu i seznamy např. Firem, Kamarádů, Spolupracovníků atd a v nich vyhledávat. Smsky taky nic moc: nejde z menu psaní sms najet do telefonního seznamu a nakopírovat do jedné sms kontakty ani zkopírovat událost z kalendáře. Kalendář-nelze nastavit zvuk upozornění na událost, umožňuje pouze pípnutí, takže pokud nemám telefon pořád na dosah, událost často přehlédnu. Přitom to považuju za jednoduché firmwarové záležitosti a automaticky jsem předpokládal, že to tohleto umí! Tak doufam, ze to v dalsi pristrojich vyrobci dodelaji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel  |  29. 02. 2008 13:05

Ještě připojuju: když mi někdo volá, ikona příchozí hovor zakrývá místo, kde se zobrazuje jméno sítě. Protože potřebuju mít zaplý roaming, ale někdy mi v pohraničí naskočí cízí síť, je pak celkem opruz mrkat na účet. Prosím redakci o zaslání odpovídajících návrhů úprav přímo SE, díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PanDeRass  |  07. 12. 2007 19:37

Dostal se mi tento mobil do ruky, když jsem si ho objenal u T-Mobilu v nabídce Mobil Extra. Zkoušel jsem si ho na prodejně (pochopitelně) před tím než jsem ho objednal. Musím říct, že jsem s ním spokojen - nyní k tomu, jak se mi na tom píše. Mám poměrně velké prsty - můj palec má (kost) na šířku "strojařských" 2,54 cm (jeden palec) a tak jsem vždy hledal mobila, na kterém by se mi psalo dobře - tedy rozumné rozestupy mezi klávesami, příjemný a pokud možno stejný stisk všech kláves. Můj první mobil byl Panasonic G520, pak následoval Alcatel A30x a pak jsem si pořídil první svůj Siemens C55 - u něj jsem občas měl problémy, že tu a tam jsem něco nedomáčkl a docházelo k přehmatům - proto jsem od té doby mobily vybíral, tak, že jsem si na nich napsal zkusmo sms - tedy následovaly C65 (Siem) a poslední C75. Vzhledem k tomu, že Siem mobily přestal k velké škodě dělat - rozhodl jsem se pro SE.
No musím říct stručně - na tomto mobilu K550i se mi píše bez problémů - líbí se mi, že jsou tlačítka jakoby ostrohranaté - tudíž, se pohodlně najdou po hmatu a navíc nekloužou - je třeba na tomto místě zmínit, že je potřeba si asi trochu zvyknout - trošku mě po delším psaní bolí prst od těch právě malých relativně ostrých tlačítek.
Ale jinak neshledávám, vůbec žádný problém co se psaní týče. Ovládání tlačítek pod diplejem je rovněž příjemné, jediné co je trochu na štýru jsou tlačítka na boku - mohly být nepatrně vystouplejší - takhle je opravdu potřeba si na ně zvyknout, kde jsou - při hovoru, je člověk hmatem nenajde - ale je fakt, že je zase tak často nepoužívám.
Trošku mi vadí jen to že si po letech užívání Siemensů musím zvykat na trochu jinou logiku práce s telefonem - občas je něco dá se říct skoro špatně oproti Siem - dnes jsem třeba zjistil, že mám některé kontakty zdvojené - došlo k tomu při kopírování přes IrDa ze Siemu - tak jsem je všechny (ty zdvojené) označil a došlo zklamání, že to nenabízí volbu "označené smazat". Ale to jsou maličkosti, které řeší připojení k počítači - jednou to nastavim a už bude klid.
To je vše co jsem chtěl k tomuto vkusnému mobilu říct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PanDeRass  |  07. 12. 2007 19:48

Ještě jsem chtěl poznamenat k tý krytce baterie - nevrzne a nevrzne A PROČ ? Protože kvůli přístupu k bankovnímu účtu u RB mám ještě Go kartu a tu mám vloženou (kontaktama k baterii - preventivně) na místě, kam se vkládá simka (tedy pod baterií) - kryt jde zavřít akorát a nevrzne si... Kdyžtak si tam dejte nějakej kousek papírku a bude klid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max  |  08. 12. 2007 00:48

Telefon mám zakoupen od mobilky.cz a používám ho již 13 dní
1) Displej je skvělí, na světle skvělá čitelnost, překreslovaní plynulé
2) Tlačítka kompaktní, mě osobně vyhovují více, než na mem předchozím modelu N 6230i
3) Fotoaparát, musím nesouhlasit, že je stejny jako u K750I. Generický čip je zcela jiný v šeru fotí také dobře a výsledné fotografie lze s klidným svědomím vytisknout, jen se mi zdá, že bratr W610I Fotí lepe, snad je to ale klam
4) Krytka fotoaparatu je velmi dobrá, ale zamrzí její vystupek, ktery může zachytavat v kapsy a tím se kryt poškodit
5) Cena nového modelu od 4199 - 4899kč s DPH
6) Mé hodnocení 86 % ze 100

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMDman  |  08. 12. 2007 15:25

Telefon je opravdu super. Jen by mě zajímalo, zda je nějaké kapacitní omezení pro použití M2 karty? Koukal jsem, že 4GB se dá sehnat za 1.700,- ale nejsem si jist, zda bude telefonem podporována?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venda  |  20. 12. 2007 12:13

co já vím, tak k550i podporuje M2 karty do kapacity 2 GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMDman  |  21. 12. 2007 09:17

Kdesi na slovenských stránkách jsem právě četl, že podporuje i 4GB. Na stránkách Sony-Ericsson jsem zjistil, že typ K750i, který je předchůdcem K550i rovněž podporuje 4GB, ale na druhou stranu ten nemá karty M2, tak opravdu nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonny  |  09. 01. 2008 19:47

5g nepodporuje...jak sem se ...dozvedel ma jen 32bit. system proto mobil unese max 2g skoda nO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonny  |  09. 01. 2008 19:47

oprava 4g

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
???  |  29. 11. 2007 10:43

Idem si kupit novy mobil a teraz neviem co je lepsie SE k550i alebo k750i?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
???  |  25. 11. 2007 19:10

Plz kolko moze SE k550i natacat video???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  30. 10. 2007 13:34

Jaky je, prosim Vas rozdil mezi SE k550c, SE k550i a SE k550im ? Dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuk  |  15. 10. 2007 21:09

Je rozdil v kvalite zvuku u modelu 550i a 810i? Jsou pouzity stejne zvukove chipy (jestli se tedy v mobilech vubec neco takoveho pouziva)? Jde mi hlavne o kvalitu poslechu (zadne funkce..). Sluchatka bych pouzil vlastni (Sennheiser PX100). Diky za info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mAXxZ!  |  16. 10. 2007 18:56

kromě toho, že u K550i jsou strašlivé sluchátka tak na těch z Walkman řady to hraje dobře. Nevim W810 nemám k porovnání ale v porovnání s W800i to hraje líp K550i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markéta  |  09. 10. 2007 12:35

Ahojky....přemýšlím o koupi SE k550i,ale nevím zda podporuje aplikaci Jimm (icq v mobilu).Má s tím někdo zkušenosti? Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mAXxZ!  |  14. 10. 2007 11:12

Ano Jimm funguje naprosto bez problémů. K550i mám 2 týdny a nemůžu si vynachválit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  07. 10. 2007 23:07

Mám 4 roky Alcatel OT 535, který už bohužel začíná dosluhovat (naprasklé sklo na displeji - po nárazu, pomalá a problematická synchronizace s PC přes infraport). Pořídil jsem si teda od Paegasu K550 za prodloužení smlouvy - stálo mě to jen 300 Kč, ale mám sto chutí jim ho narvat někam...
1. strašný tlačítka - jsou tak pro pětiletý děcko (a to nejen numerické, ale všechny)
2. naprosto nelogický ovládání
a) neexistence tlačítek pro volání ("sluchátka")
b) pokud jsem v tel. seznamu, tak mi hlavní středový tlačítko hned začne vytáčet tel. číslo (jsem zvyklý, že se objeví nabídka činností - např. zobrazit detaily, volat, poslat sms, smazat kontakt,...)
c) tlačítko "c" maže položku, na které zrovna stojím už jsem si takto málem smazal pěknou řádku kontaktů nebo sms - jeho běžná funkce v jiných mobilech je vyskočení z nabídky o úroveň výše (smazání položky má být schováno v kontextovém menu) - takto musí být člověk pořád ve střehu, jestli si něco nemaže...
d) tlačítkům na numerické klávesnici nelze přiřadit funkce telefonu - lze přiřadit jen rychlé vytáčení zvolených čísel ze seznamu - a to ještě naprosto debilním způsobem, že zmáčknu číslo a pak musím potvrdít položku "volat". Jsem zvyklý, že stačí dané číslo jen podržet a začne se vytáčet (tak to mají kromě Alcatelů i Nokie
e) špatný kalendář - nemá grafický denní pohled, v grafickém týdenním pohledu nelze "kurzorem" najet na danou část dne, aby se mi zobrazil název zvolené události (musím daný den odklepnout a pak se dostanu na seznam událostí)
f) naprosto katastrofický telefonní seznam - nelze pracovat se SIM a pamětí telefonu současně, a co je naprosto neuvěřitelné: tel. seznam nelze členit na žádné skupiny!!! V Alcatelu mám vytvořeno cca 10 skupin, každá má svoje zvonění... Považoval jsem to za takovou samozřejmost, že jsem se po tomto před nákupem vůbec nepídil...
g) pohotovostní displej - není na něm vidět vůbec nic (hodiny, zobrazení událostí...), zhasínání displeje je hrozně rychlé - cca po 20 vteřinách a nelze nastavit!!!
h) automatický zámek klávesnice - to programoval nějaký imbecil - zamyká se také už cca po 20 vteřinách, ale pokud nejsem na pohotovostní obrazovce, tak se nezamkne!!! Na druhou stranu se mi už několikrát zamčel uprostřed editování sms...
i) v seznamu hovorů se zobrazuje čas hovoru, ale ne jeho délka...
j) v textovém režimu (např. psaní sms nebo údálosti v kalendáři) lze zvolit mezi režimy psaní malých a velkých písmen, ale není tam režim pro psaní číslic!!! číslice musím psát tak, že každou klávesu chvíli podržím, což strašně zdržuje...
k) mizerně navržený konektor - nejdou z něj vyndat ani sluchátka, ani nabíječka, ani USB kabel - je to vždycky na půlminutový boj s telefonem...
l) návod k telefonu je tak stručný, že jsem polovinu poznatků nebo "vychytávek" náhodně zjistil v diskuzích nebo recenzích
m) katastrofická výdrž baterek - vydrží mi tak jeden den
Stručně řečeno - oproti mému čtyři roky starému Alcatelu má jen dvě výhody - líp čitelný displej na slunku a bezproblémově fungujícií synchronizaci s PC (ale to je spíš zásluha bluetooth, než telefonu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KingD  |  08. 10. 2007 15:03

Pekny, ale vsechno co tady popisujes neni telefonem, ale tebou. Jestli ti neco nevyhovuje, tak nepomlouvej telefon, ale sam sebe, pac si uplny pako, kdyz si neco koupis, aniz by sis to vyzkousel.Rikas, ze je hrozny, ale z toho co pises soudim, ze je naprosto bez zavady, klavesy sice male , ale funguji, .... V jednom bode si stezujes, ze ma tel. malou vydrz, a v druhem, ze chces, aby ti skakal do usporneho rezimu pozdeji nez po 20 vterinach. Ten rezim tam je od toho, aby ti setril baterku. A aby ti vydrzel den, tak to ho fakt musis pouzivat misto lustru a radia zaroven. Coz by me vubec neprekvapilo.
A jeste k tomu, jak bys ho sel vratit do t-mobilu, bez to zkusit, oni se alespon pobavi, jaky jsi exot.:o)))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tribula  |  22. 03. 2008 20:28

naprosto souhlasim je to ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mAXxZ!  |  14. 10. 2007 11:28

1. Tlačítka jsou naopak hodně ergo. Mají mezi sebou větší mezery, stisk je jistý nesplete se klávesa. Mě kupříkladu naprosto vyhovují a to mám vcelku velké prstíky.
2. Nelogické ? Mě příjde ovladání prakticky dost intuitivní.
a) To by vám bylo k čemu ? Já myslim, že doba kdy telefon měl zelenej a červenej telefonek je pryč a nijak mi to nechybí.
b) nabídka čiností se objeví při stisku pravé klávesy (další). Střed vám nahrazuje zelenej telefonek.
c) tlačítko C maže, pokud jste magor ano musíte být asi ve střehu mi normalní lidi víme, že C maže a proto ho nemačkáme pokud nechceme mazat.
d) tak toto mi nijak nechybí ani to nevyužívám, ale jestli to využíváte a jste na to zvyklí pak je to asi pro vás nedostatek tomu rozumím.
e) Týdenní přehled mi v kalendáři stačí. Vim na co narážíte podobnou fci jsem měl na své MPx200 ale nechybí mi to.
f) Každému kontaktu si můžete přiřadit jaké vyzvánění chcete. Skupiny tudíš nepotřebujete. A je to další věc co mi nechybí. (Rozumim u skupin je to trošku rychlejší než pro každej kontakt zvlášť).
g) Zhasíná po 30s alespoň u mě. Pokud jde o to, že neukazuje nic mě to neva, naopak šetří mi to baterku, že se LCD vypne. A když si náhodou telefon odložim tak stejně ho rozsvítim třeba kvůli času tak se dozvim, tohle mi příjde úplně v pohodě. I na Siemensu S75 jsem měl displey vypnutej aby nic neukazoval.
h) nikdy se mi nestalo možná máte nějaký starší firmware.
i) délka posledního hovoru se dá zjistit v menu\nastavení\hovory\doba a cena hovorů\měřič hovorů . Takhle mi to vyhovuje rovnou tam totiž zkouknu kolik jsem provolala celkem atd.
j) tohle samozřejmě jde. Podržením tlačítka # se přepnete na režim číslic.
k) tohle je ovšem asi jen váš problém, já stim probléme nemám.
l) nevim co třeba ?
m) denně provolám tak 3 minuty, napíšu 12 zpráv, sem půl hoďky na jimmu a poslouchám radio nebo mp3 8 hodin v práci, telefon vydrží 4 dny byl jsem mile překvapen.
Stučně řečeno až na 2 nebo 3 vyjímky je váš příspěvek nepravdivý, trapný a je vidět, že jste buď magor a nebo jen neschopnej člověk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mAXxZ!  |  14. 10. 2007 11:29

mělo tam bejt provolal jsem BOY :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GazettkA  |  15. 01. 2008 10:51

Já ten mobil mám a vše, co zde popisuješ, je Tebou, idiote
1. pro děcko? a to mluvíš o sobě? desing tlačítek je úžasný
2. nelogický? to mají spíš Nokie..můj názor
a) jejda proč mít nějaké sluchátka, když tam máš jiné tlačítka s nabídkou volat a ukončit?
b) no tak zmáčkneš tlačítko dlaší, boože, to Tě ta 1 vteřina zabije?
c) pokud vím, tak tlačítko c odjakživa znamená, že chceš položku smazat
d) nj Alcatel a Nokia...známá firma..
e) a asi nevíš proč že? to snad chceš aby se ti na displej zároveň vlezl kalendář, událost, datum, čas atd.?
f) říkáš do žádných skupin..?? hele napřed se v tom mobilu pořádně porozhlédni, než začneš něco psat
g) 1) tak to prostě odemkneš...bože tyhle problémy.. 2) mě to přijde akorát..já totiž na displej nečumím minutu..
h) no to když si nějaký vůl nastavil automatické zamykání...si to nenastavuju a zamknu až budu chtít, né?
i) aspoň vím, když promeškám hovor, kdy mi ten dotyčný volal...na co délku hovoru? že by maminka kontrolovala?
j) s tím písmem..myslím že každý, kdo má mobil není slepý tak, aby si zvětšoval písmo...a k těm číslicím..vyjde Ti uplně na stejno když tu klávesnici podržíš a když tu klávesnici zmáčkneš 6x ...(někdo ji k tomu ještě zmáčkne jen 5x a může se mazat) ...příště si vem stopky
k) co je tak těžkého na tom, když konektor prostě vytáhneš směrem nahoru a ne ven..??
l) no jo, to ti začátečníci se SE
m) a tohle jsi přepískl...to, že Ti vydrží 1 den je vážně už jen Tvůj problém, protože si myslím, že průměrný člověk si s mobilem nehraje bez přestání 24 hodin denně
Stručně řečeno - raději si vezmi z5 ten Tvůj posraný Alcatel, protože takový mobil, jako je SE k550i u Tebe nemá co dělat :))
Zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepik  |  01. 07. 2008 14:49

Díky, přesně jste vystihl nedostatky tohoto telefonu.Měl jsem Siemense S45 a to byl proti němu inteligent.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S4crifice  |  17. 07. 2008 00:45

OMG to je retard Nic proti.............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Griel  |  19. 09. 2007 17:11

Cau všichni co už vlastníte SE K550i, chtěl jsem se zeptat, jestli už někdo přišel na to zobrazování hodin. Je to největší problém, který mi braní v tom abych ti tento mobil koupil.
Nenašel někdo nějaké řešení náhodou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 10. 2007 16:56

Ahoj - jsem spokojeným majitelem K 550 i
- zobrazování hodin v úsporném režimu tento telefon nemá, ale hodiny se zobrazí po zmáčknutí tlačítka pro zoom resp. pro nastavení hlasitosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  11. 12. 2007 13:01

Zdravím, ty hodiny se mi podařilo aktivovat. Telefon to umí, jen v menu není přístupná patřičná volba, ale jde to tam přidat. Výsledek ale za moc nestojí. Displej je totiž tak tmavý, že hodiny nejsou skoro vidět (na K750 jsou o dost jasnější), takže se stejně displej musí rozsvítit bočním tlačítkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JK  |  03. 01. 2008 19:01

Ahoj, a muzu se zeptat, jak se Ti podarilo ty hodiny aktivovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  25. 01. 2008 09:39

Je to docela jednoduché. Z file systemu telefonu si vytáhneš soubor menu.ml a přidáš do něj patřičnou položku z menu.ml pro K750. V tom souboru se to celkem dobře pozná podle popisu funkcí. Takhle si do menu můžeš přidat různé položky nebo si je všelijak přeuspořádat dle potřeby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tribula  |  22. 03. 2008 20:07

mohl by jsi mi to nejak prelozit nejak to nechapuna email pls

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.L.U.C.K.  |  02. 03. 2008 14:45

CO JE FUNKCE 3G?? MOHL BY MI TO NEKDO RICT ? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kysa  |  06. 09. 2007 13:07

Ahoj, nevíte někdo jak odstranit problém s nefunkčností některých kláves při lehce namáčklé spoušti foťáku - při běžném držení v pravé ruce se tomu lze, vzhledem k jejímu umístění, jen obtížně vyhnout ? Telefon mám několik měsíců a kromě této "nevychytanosti" spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DragoW  |  22. 08. 2007 14:52

ahoj lidi, potřeboval bych vědět jestli je K550i dobrej i na poslouchání mp3? jestli má třeba megabass? jak to je doopravdy s záporama jako jsou tlačítka, adresář a indikace zmeškaných věcí. díky za rady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dwane  |  01. 09. 2007 09:17

Mam ho tyden :
displej v normalu - rozhodne posun od meho prvniho mobilu SE T300
ze nema megabass? na co?! S mojimi Kossy hraje dobre
- klavesnice (sem tam nejde klavesa "4", mala vyska stisku "*") - uvidim jak se bude chovat dal a
kdyz tak bude reklamace
- neni redukce na jack 3.5"
+ mp3
+ nepribalena karta (koupil jsem zrovna 2GB Sandisk)
+ radio
+ rychlost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tynďa  |  15. 08. 2007 19:06

Ahoj.. chtěla bych se zeptat jestli jde nějak změnit čas, po kterém se automaticky zamkne klávesnice nebo vypne display. Když totiž mobil nechám jen tak ležet tak se mi od posledního zmáčknutí na mobilu zamkne klávesnice asi po 20 vteřinách. Dost mě to štve, páč když mám třeba zapnutý přehrávání hudby a pak chci jenom zesílit nebo ztlumit zvuk tak už mám klávesnici zamčenou a musím ji znovu odemykat... V nastavení to nemůžu naít.. Prosím poraďte.. Díky moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boss77  |  23. 08. 2007 15:30

Čas, po kterém se automaticky zamkne klávesnice nebo vypne display nastavit nelze. Ale například ovládání hlasitosti jde i se zamčenou klávesnicí bočním tlačítkem. Stejně lze poslech i vypnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bismarck  |  09. 08. 2007 19:59

Kedysi som bol velkym priaznivcom Ericssonu a aj SonyEricssonu. No po skusenostiach s SE D750, K600 a K700, kde bol dost poruchovy joystick a D750 uz som dal 3.raz do servisu ma velmi zaujima vyrobca. A zial, SE zveril tuto ulohu cinanom... Takze adios SE, prechadzam ku konkurencii...
Pytal som sa znamych v T-Mobile, vsetci svorne mi odporucali ako najspolahlivejsie Nokie, co je pre mna sta Ericsson (SE) fandu dost tvrda rana. Ale uz ma nebavi kazdu chvilu reklamovat nejakeho SE...
Tak Vam len prajem, aby tie Vase founiky nikdy nemuseli ist do servisu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mab  |  14. 03. 2008 21:17

Nokia má největší výrobnu v Číně, takže argumentovat "SE zveril tuto ulohu cinanom..." je opravdu velmi velmi hloupé. Navíc, právě k550i a vůbec novější typy mají joystick už tlačítkově, tedy v pohodě. Jinak mám přes rok K750i a to jsem hudební a fotocvok, takže ten mobil používám víc než hodně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wonderka  |  09. 08. 2007 09:12

a jak je to s vydrzi baterky, vydrzi opravdu tech 6 dni? diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2008 21:23

4-5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fichtl  |  08. 08. 2007 13:09

Kurna pořád nikde nevidím zadní reproduktor, je tam vlastně vůbec ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  19. 08. 2007 23:53

V pravo dole vedle krytky foťáku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boss77  |  24. 08. 2007 10:56

Reproduktor tam je. Je šikovně schovaný vzadu vedle krytky objektivu. A hraje opravdu silně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bublina.cz  |  07. 08. 2007 15:56

Možná to sem ani nepatří ale vůbec se nemůžu rozhodnout mezi SE K550i a LG KG800 chocolate. Každý má nějaké + a -. Třeba tady v testu má SE hodně dobrých klíčových vlastností jako dobrý foťák, mp3, rádio, videopřehrávač atd. Ale u LG se mi líbí design a styl a hlavně ovladač mp3. Na cenu ani tak moc nehledím, ale od tamtud co si budu mobil kupovat stojí SE o 1500 Kč víc než LG. Tak kdyby mi někdo mohl poradit ze zkušeností s oběma telefony..Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skbjr  |  16. 07. 2007 10:04

Minulý týden jsem si ho koupil.....je naprosto božííí....všem doporučuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Broukal  |  16. 07. 2007 08:03

Kde má SE K550i reproduktor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pablomino  |  15. 07. 2007 10:09

Ahoj, mam tento telefon jiz asi mesic, puvodne jsem si sel pro SE W810i, 550ka vsak byla vystavena hned vedle, a u mne jiz na 1. pohled zvitezila.
Ted se s vami pokusim podelit o svuj nazor na tento pristroj po mesicnim pouizivani.
1. Vydrz baterie - cca 6 dni (dost telefonuju, minimalne radio a MP3) velika spokojenost.
2. Displej - Vyborny, v teto tride mu nelze nic vytknout
3. Klavesnice - Mnohymi zavrhovana, mne vsak plne vyhovuje, pise se mi na ni lepe, nez na SE750i, zvykl jsem si za par dnu.
4. Fotoaparat - Klasika jako u 750ky, v seru jsou fotky trosku horsi - dan za mensi tloustku pristroje
5. Pamet - Od novoty 70MB, absence karty je pro mne plus, stejne mam v umyslu koupit "gigovku"
6. Rychlost - Klobouk dolu, software reaguje okamzite, bez prodlevy a sekani, telefon umi precist i textove soubory, jako tahak na zkousky-velice dobra vec......
7. Provedeni - Krytka baterie opravdu trosku povrzava, jejim plusem je vsak nestandartne reseny mechanizmus jejiho zajisteni, znam osobne par majitelu K750i a W810i, kteri kryt baterie jiz ztratili a museli koupit celou "slupku" pristroje za cca 800 - 900,-Kc.
8. Komunikace - Zadne problemy s pripojenim pomoci IRda, BT nebo kabelu s jinymi telefony, PDA PC.
9. Zaver - Jsem navysost spokojen, za dobrou cenu mam velmi slusny mobil, mohu jej s klidnym srdcem vsem doporucit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  17. 07. 2007 08:06

chtel jsme se zeptat, ja je to tedy s tema zmeskanyma udalostma, zobrazi se me v uspornem reizimu ikonka, ze mam zmeskanou udalost, nebo budu muset tel. zaponut a potom teprve se dozvim, ze jsem na upominku zapomel. Coz by tedy znamenalo, pri jake koliv absecnic u telefonu, neustale zapinat tel, zda nekdo nevolal, nebo jsem nezmeskal ukol. diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  28. 07. 2007 00:55

V úsporném režimu se skutečně nic nezobrazuje, displej je zcela černý. Tedy aby se člověk dozvěděl o zmeškané události, musi telefon "zapnout". Zapnout je v úvozovkách proto, že stačí zmáčknout klávesu, aby se rozsvítil a bylo vidět, zda je něco zmeškáno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  30. 07. 2007 10:37

diky, chci se zeptat jeste na ted druhy dotaz. zda tel upozornuje na udalosti z kalendare i pri vypnutem telefonu, jako pri budiku. diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  25. 07. 2007 09:21

mam jeste jeden dotaz, zda telofon upozorni na udalosti z kalendare i pri vypnutem telefotnu. diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TH  |  12. 07. 2007 13:15

DD, u tohoto mobilu SE K550i uvadite vysokou rychlost Javy, oproti ostatnim mobilum ve tride(N 6300, 5300, SE W810i) je to az 4x vic, je to preklep? a co to vubec udava? daji se na tom hrat narocnejsi hry?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FTN  |  06. 07. 2007 15:09

Dotaz:
Co je na té krytce tak "aktivního"??? Jak se liší od "pasivní"???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zabazuzla  |  04. 07. 2007 23:56

Zdravim, chcel by som sa Vas opytat, ci sa Vam nesuchaju dole napisy(2.0 megapixel - autofocus) na kryte fotoaparatu na K550i a ci to popripade moze byt predmetom reklamacie?! Dakujem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  16. 04. 2008 21:20

Nie nešúchajú sa, mobil budem mať už pol roka a z toho je 4/5 vo vrecku a všetky nápisy (a celkovo celý mobil, okrem krytky fotoaparátu, kde sa robia maličké zárezy) sú stále ako nové. Odolnosť proti ošúchaniu je proste výborná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kočo  |  04. 07. 2007 22:39

Teda zaprve, SE K550i sem si koupil a je uplne bozi. Je uzasne rychly, podporuje mnoho formatu videí, hraje stejne jako W810i ( porovnaval sem), skvely vzhled, fotak je taky dobrej, podsviceni je dobre vymysleny a ta klavesnice o ktery vsichni rikal ze stoji za hovno je pro mne zcela pohodlna naopak mi prijde mnohem lepsi nez u jinych modelu. Jedina nevyhoda u K550i je snad zadni kryt, ktary opravdu jen trochu vrze, ale jen detail. Kazdy kdo uvazuje o koupi vrele doporucuju, nic jineho bych ani nechtel. K550i je proste fakt poveden foun, kterej si neudela ostudu ani u narocnejsich "founmaniaku" jak jim rikam, protoze je fakt dobre vybavenej a pomer cena/vykon bych dal 95%§ Snad sem nekomu z vas pomohl s rozhodovanim. Kdyztak piste na muj mail. Cusec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DragoW  |  22. 08. 2007 15:38

ahoj, přemýšlim jestli si mám koupit K550i a chtěl bych tě poprosit o nějakej komentář ohledně tohodle mobilu,chtěl bych využít toho že to má poměrně dobrej foťák a rovnou i mp3 přehravač má to třeba Megabass? jaký nedostatky to má? Díky za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kočo  |  23. 08. 2007 22:44

Čau. Ptal si se mně o radu a ma rada zní : Určitě kup! Megabass to sice nema, ale muzes ho sam nahradit kdyz si pohrajes s equalizerem, zabere ti to jen chvíli. Sám sem si pořídil sluchátka z w810i ty špunty (HPM-70) stali mě cca 300kč i s dopravou. Takže mám skoro walkman, zmeškaný události neřešim, snad nejseš tak línej, že bys nezmáčknul náký tlačítko, abys zjistil jestli si neco nezmeskal.
Mno já osobně žádný nevýhody nevidim, proste vtýhle cenový kategorii nemuzes koupit nic lepsiho. Kup si ho, budes spokojenej, a ucite si na nej hned zvykneš jako já. PS: Mám ho už 2 měsíce a žádná závada, zadnej problém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 05. 2007 12:14

Opravte si hmotnost, je to 95g. A telefon, který má podrobnou recenzi by si snad zasloužil být i v katalogu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
css  |  21. 05. 2007 17:19

... mno sice je rok 2007 , ale telefon je stale na telefonovani , fotak je na foceni atd , takze me spis nez nejaky trapny rozliseni na fotaku pripadne videa a dalsich nesmyslu zajima jak dlouho vydrzi baterka , jake je ovladani a odolnost telefonu a dalsi podobne , nerikam ze fotak v mobilu spousta lidi nevyuzije , to souhlasim ze se to hodi , radio a prehravac taky , ale stale je to telefon. takze vydrz , odolnost , pripojeni k netu a dalsi komunikace to rozhodne ano , ostatni doplnky nevim , mohly by se delat 2 varianty techto pristroju nadupany a orizly . Jen nazor , nic vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vodak  |  07. 10. 2007 20:43

Naprosty souhlas! Kdybych nedavno neutopil muj v lednu 2002 koupeny, vrzajici a obcas rozebrani vyzadujici (kvuli odfouknuti bordelu okolo joysticku) Alcatel OT501, nekupuju novy. A zvlaste proto, ze stary dobry alkac mel naprosto uzasny adresar , kde se dalo vytvorit nekolik podadresaru a v nich jednoduse radit kontakty a vyhledavat....A dneska? moderna s postupnym psanim jmena! kdo si ma ta jmena pamatovat?? pred 7 lety byl aplikovan lepsi system...namitne nekdo, ze jsou skupiny...na co skupiny, kdyz v nich nejde hledat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 05. 2007 13:16

Ahoj ve White Paper od Sony ericssonu jsem cetl ze tento model ma podporu RealMedia a WindowsMedia formatu, muze mi to někdo potvrdit Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 05. 2007 12:16

Vyzkouším to, když mi prozradíš, kde je ke stažení ten White Paper. Nikde nemohu najít informaci z oficiálního zdroje explicitně zmiňující multislot class u EDGE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  10. 05. 2007 22:18

cafte!
Mam len otazocku: Ma aj opakovane udalosti v kalendari? Na SE nete je phone simulator, kde je uvadzany uplne stejny kalendar ako v K/D 750. - a ten ako vieme nema takuto funkciu....
dakujem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fesak  |  11. 05. 2007 10:57

Ano ma. Denne, tyzdenne, mesacne, rocne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  10. 05. 2007 17:02

K550 už mám skoro měsíc, tak si myslím, že se můžu podělit o nějaké zkušenosti. Všichni tady píšete, že má hrozná tlačítka...S tím nemůžu souhlasit, sms píšu celkem často a s klávesnicí jsem spokojen, tlačítka nejsou namačkaná na sobě a píše se opravdu dobře. Uznávám, že je to asi věc názoru, ale každopádně nechápu lidi, kteří tlačítka odsoudí již podle fotky bez vlastního ozkoušení.... Jediná věc, která mi trochu vadí na K550 je umístění konektoru na straně telefonu...domnívám se že je to daň za jeho malou tloušťku. Jinak foťáček je supr ostatně stejný jako u K750, rozhodně velká výhoda v křížovém ovladači místo joysticku. Jo bratr má SE K750, takže jsem měl možnost si oba telefony porovnat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fesak  |  11. 05. 2007 11:00

Tu ti musim trosku oponovat. Fotak je o nieco horsi ako u K750i. Presnejsie povedane, K550i robi horsie fotky pri slabom svetle. Pri dostatocnom osvetleni su fotky rovnako super. Je to tym, ze K550i ma ten snimac na ktory dopada svetlo (neviem jak sa to presne vola) 3.8mm zatial co K750i ma 4.8mm (cize zachyti viac svetla).
S tlacitkami som inac tiez spokojny a neprekaza mi ani ten konektor na boku, dokonca sa mi to zda lepsie ako keby mal byt dole.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  11. 05. 2007 12:54

Ano s tím foťákem máš pravdu, ale já fotím hlavně při světle, takže to nepocítím. Pro mě je ten foťák skvělá náhrada digitálu na takový menší výlety..a to jsem s těma fotka byl nadmíru spokojen.
Jinak ten konektor na boku mi vadí, protože mobil nosím v pouzdře (typ ponožka :)) a když poslouchám mp3, tak nemžu kvůli trčícímu konektoru telefon strčit celý do pouzdra.. Jinak jsem rád, že souhlasíš s tlačítky, podle mě jsou super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mamoothek  |  10. 05. 2007 16:14

já mám k750i a sem s nim spokojenej. Podle mýho má k550i nedomyšlený klávesnice ale na druhou stranu je dobrý, že nemá přibalenou pamětovku(tou ž tady někdo psal, že to akorát leží v šuplíku)
Můj mě stál 4.500 a platit vo řádově 2000 navíc za novej design, větší paměť (nevim jak u vostatních ale já sem si k k750i koupil gigovou kartu a hodil jsem na ni všechny hry a aplikace a mám interní pamět telefonu na 30mb a ) a blbý tlačítka se mi fakt nechce. Možná si řikáte, že má k750 blbých věcí dost ale k750 mi vyhovuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pam m  |  08. 05. 2007 14:03

tak to rozeberem klávesnice jelikož jsem měl možnost to mýt v rue tak se na to píše strašně špatně tlačítka jsou malá a docela blízko malá plocha pro dotyk prstů časté překlepy to aby si člověk nechal narůst nehty, podlvětlení konečně něco jiného už to byla nuda super foták totalně stejnek jako na k 750i
at si píšou že to je kyber...... je to stejný a krytka jde velni špatně otevírat a má docela vůli
nevim proč nenechali amětovky mspro duo a dali m2 zbytečně drahé karty a nemají tak velikou kapacitu jako mspro duo a největší zakopanej pes je v umístění konektoru na nabijení a sluchátka
je na straně což je velký ale velký mínus už jen proto že ten konektor u sluchátek je tak debilně udělena když už to maj takhle tak by měli udělet vývod naprototi a ne z boku pak když je to v kapse tak stačí 3 měsíce a sluchátka jsou v prd..... špatný kontakt a hraje jenom 1 a ted když je ten konektor vyveden na oku tak se to už nebude moct dát pořádně ani do kapsy bude se fut vyndávad odpojovat od telefonu jinak se drži dobře v ruce tenčí než k 750i todle má jen 1,4 mm až na tydle věci je to dobrý telefom ale myslím si že se jim to moc nepovedlo je to dělaný spíš pro holky který nepotřebujou mp3 a vystačej si stím co je u ně slabejch 60 proc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fesak  |  09. 05. 2007 16:41

Tlacitka su uplne v poriadku. Ja za mesiac napisem tak 10 SMS, takze s tymto nemam problem.
Fotak je rovnaky ako na K750i, to je pravda. Na co ti je velke rozlisenie, ked optika v mobiloch je aj tak stale rovnako nedokonala, 2mpx mi v telefone stacia. Vsetko ostatne je zatial len otazka softveru. Vyrobcovia by mali teraz popracovat hlavne na lepsej optike a na kvalitnejsich CCD snimacoch (kvalitnejsi neznamena len s vyssim rozlisenim).
Kritka ma trosku volu (do stran), to je pravda. S tym ze sa otvara trosku tazsie problem nemam.
1GB M2 stoji 850,-Sk s DPH. Celkom v pohode cena.
Tomu s konektorom a so sluchatkami som nepochopil. Podla mna je to OK. Nic sa neodpaja, nezavadzia, nelame ci co.
Pre holky co nepotrebuju MP3? Tak to som tiez nepochopil. Pouzivam to ako MP3 a je to pohoda, sluchatka som samozrejme vymenil za kvalitnejsie.
Ale samozrejme uznavam, ze niekomu tento telefon stacit nemusi. Ja napisem cca 10-15 SMS mesacne. Vynimocne s nim popisem na ICQ, ak nie som doma. Fotak... samozrejme, privital by som ovela kvalitnejsie fotaky ako maju dnesne telefony (snad sa raz dockame). Zatial ani jeden v tomto nedosahuje to co by som chcel (a mnohe fotia ovela horsie ako tento). Pouzivam ho aj ako MP3 prehravac, tam problem nevidim ziaden. Paci sa mi aj, ze mozem mat naraz pusteny trebars walkman a niekolko aplikacii a neni problem, pohodlne sa da mnedzi tym prepinat.
No tak to bolo moje take male zhrnutie :) Podla mna je ten telefon OK, ja mu davam takych 90%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 05. 2007 18:45

Jak velke ma vyzarovani a kdy bude pridan do katalogu mobilu ???????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  10. 04. 2007 18:35

Caute! Vo vašich reakciach vidim určité sklamanie voci tomuto modelu! Ja si zase na druhej strane myslím, že to je velmi dobrý mobil!
Mám SE D750 a konecne by som hu uz vymenil za lepší, ale vadí mi to neustále "vzačšovanie" mobilov! Idealny by bol asi pre mna SE K800, ale je velky na moje vačky. Tento model (K550) uz ma vsetko co clovek potrebuje!(okrem 3G, co sa aj tak nepouziva este masovo) Trosku sa mi nepozdavaju tlacitka, pri ktorých by hadam bolo lepsie zo strany inzinierov siahnut po klasickom rieseni, a display, ktory by mohol mat vecsie rozlišenie. Na druhej strane netreba zabudat na to ze je to rada K5..- cize zlaty stred! Mne sa paci a kupim si ho, ako nahradu za moj stary mob.
Niekto tu ospevuje operacne systemy v mobile, a hlavne PDA! Treba si uvedomit, ze sa bavime o mobiloch! Neviem naco by obycajny clovek vyuzil PDA, trebars s aj dotyk. displayom??? ....a je to hrozne velke....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meg  |  30. 03. 2007 21:00

Neví někdo, zda je možné nechat změnit barvu podsvícení u Sony Ericssonů? kdysi jsem to zkoužela u Siemense a bylo to bez problému (sice se kvůli tomu příjde o záruku, ale já nemívám mobil víc jak rok a za tu dobu se mi ještě žádný porouchat nestihnul:) )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  20. 03. 2007 11:07

Mam tento mobil tyden a nehodnotim jak tento mobil je vybaven a jak vypada. Kazdemu vyhovuje neco jineho.
ALE POZOR!!! Uz kdyz jsem mel v prodejne zkusebni telefon v ruce, tak me prekvapila nemila vec. Obcas prestala fungovat leva klavesa zkratek. Nebral jsem to moc vazne byl jsem osalen (pro me) krasou telefonu a koupil ho.
Bohuzel i ten muj ma stejnou nerest a i par mensich, ktere jsem zjistil postupne. Zrejme to neni mechanicka zalezitost, ale vzhledem ke stari tohoto mobilu jde asi o detske nemoci. Ted mi zbyva bud obcas trpelive cekat nez se pozadovana funkce "rozchodi" a doufat na brzky opravny softik. Nebo jit na reklamaci a cekat mesic a pak verit ze to daji do kupy. Me se moc libi a nerd bych se ho zbavoval.
DEJTE SI NA TO POZOR! Asi je to nevychytany...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John.TheRevelator  |  21. 03. 2007 17:39

A kde jsi ho kupoval? Mam o nej take zajem a rad bych si ho vyzkousel nazivo. Co ostatni? Mate s nim nekdo taky podobne ci jine zkusenosti? Diky za kazde info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  22. 03. 2007 11:40

Ja ho koupil v ElectroWorldu za 6790kc. Na ty tlacitka se da zvyknout. Porovnani ceny, vzhledu a vybaveni je super. Jen to obcasny... se zatim snazim prekousnout. Mrkni na nej na zivo stoji to za to. Display je oproti 750 vetsi a hlavne mnohem ostrejsi. A to modry podsviceni s prednastavenyn schematem.. Parada! Vec vkusu. Me dostal!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pixo  |  15. 03. 2008 23:18

v bratislave je v T-Mobile taho hrča za 1,- SK. nakolko som spokojny s D750i, az na obcasny blackout (v menu sa nezobrazi graficke pozadie u ikon, a neprehrava ziadny zvuk - napravi to restart), tak by som nesiel do tohto noveho zazraku.
PRO a PROTI:
PRO:
- lepsi display
- vraj aj lepsi zvuk (da sa to vobec poznat? ake su sluchadla?)
- lepsi joystick (a z kovu! :))
PROTI:
- skaredy velky font (neda sa nastavit na mensi - toto je najvacsi defekt)
- risk, ze sa nieco pos..e o com este netusime
- co so starym telefonom ked uz to nikto nekupuje (kedze to operatori pomali rozdavaju zadarmo)
- a tie hodiny... snad sa to ale da fixnut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ujo horar  |  01. 05. 2008 09:22

vraj joystick je z kovu ) dobra somarina... deckam som tieto sunky kupil nech sa maju s cim hrat a pekne ten chrom osuchali az na plast... ale trvalo to tak pol roka..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K190307  |  19. 03. 2007 23:53

Mé hodnocení Sony Ericsson K550i : Rozlišení displeje - nejsem spokojen, fotoaparát - nejsem spokojen, tlačítka - nejsem spokojen, podsvícení displeje a tlačítek - nevyhovuje mi, mám rád bílé podsvícení, je to praktičtější, ale to by měli páni inženýři vědět a držet se víc praktičnosti nebo nabídnou volbu různého nastavení podsvícení, když chtějí experimentovat, sítě - GPRS, EDGE - nezajímavé pro mě, uznávám jen 3G a vyšší, ale to je zatím málo dostupné. Tady však musím pokárat operátory za jejich pomalý přístup, protože takové telefony už na trhu jsou. Nechápu takový přístup, nevím proč nestíhají - pro mě nevyhovující, zamyšlení pro jejich akcionáře, kteří do sítě 3G investovali velké peníze, a ted' jim leží ladem, velké mínus pro jejich management. Takové možnosti tato sít' nabízí a oni to neumí využít! Je to jako, když si koupíte Ferrari a jezdíte s ním jak s vozem značky Škoda. Bezdrátové sluchátka - zatím nejednoznačná odpověd', funkce RDS - max. spokojenost, bez této funkce bych si už mobil nekoupil, ani rádiomagnetofon nebo MP3, MP4 přehrávač. Někteří výrobci tuto zdánlivě nepodstatnou funkci podcenili. Myslím, že neudělali dobře. Také je pro mě velmi zajímavá funkce možnosti nahrátí skladby a dodatečné zjištění jejího interpreta. Na závěr musím říct, že to není telefon mého srdce. Tím je Nokia E90, ale ta cena! Možná si ho časem koupím nebo jný, podobný, třeba Sony Ericsson. Vše nyní záleží na operátorech, kteří jsou brzdou mého rozvoje a asi i výrobců mobilních telefonů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John.TheRevelator  |  21. 03. 2007 17:54

Me hodnoceni tohoto hodnoceni - jako subjektivni v poradku, ale nadech jeho obecnosti mi moc nevoni. Ja osobne mam nazor uplne jiny, tj. 1) s rozlisenim nemam problem, 2) fotak stejny jako u K750i je porad mnohem lepsi nez vetsina veci na trhu, 3) tlacitka jsem nemel moznost zatim vyzkouset, ale podle mne se na nich mozna bude psat nakonec i lip nez treba na K750i, kde jsou moc blizko u sebe + stejne sms moc nepisu, 4) modre podsviceni se mi naopak libi moc a rozhodne je vice sexy nez bile, 5) GPRS/EDGE neresim, k netu se stejne pripojuji pres kabelovku na 2,5 Mb/s, 6) 3G neresim - nejsem zakaznikem O2, ale souhlasim, ze ta situace v CR se sitemi treti generace je hanebna, 7) RDS souhlas, prijde vhod, 8) hudbu v mobilu neresim, mam Apple iPod s kapacitou 30 GB, ale nektere lidi jiste potesi, ze prehravac v mobilu je v podtate stejny jako v rade Walkman. Shrnuto a podtrzeno, podle mne jde o jeden z nejlepsich mobilu na trhu at uz diky skvelem designu ci pomeru cena/vykon. Uvidime, co ukaze cas a zkusenosti jeho uzivatelu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kocin  |  14. 03. 2007 06:49

btw To špatné řazení kontaktů začínajících s diakritikou mají všechny SE - a vubec mi to nevadi
misto "š" píšu "sz", místo "č" "cz"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kalex  |  09. 03. 2007 00:30

Bola testovana produkcna verzia telefonu? Uz len onych 77 mega volnej pamate, iba jedna nainstalovana schema a hra by mohli znamenat ze fw nie je uplne dokonceny. A ta neindikacia zmeskanych udalosti ... To sa mi snad ani verit nechce, nie je to bug alebo nedokoncenost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John  |  08. 03. 2007 20:21

Porovnám-li K550i a W810i tak nevydím naprosto žádný rozdíl (krom krytky fotoaparátu a opakovaných událostí u K550i versus 512MB karta, kvalitní sluchátka, redukce SE portu na cinch a kvalitnější klávesnice u W810i). Takže za stejnou cenu jdu jednoznačně do W810i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mato  |  10. 03. 2007 16:00

no multitasking treba spomenut , v tomto pripade sa da uvazovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MP  |  10. 03. 2007 19:28

No, podporu A2DP profilu bluetooth- přenos stereo hudby přes bluetooth, walkman! W810i nezvládá... to imho u walkmanu docela zamrzí. Naprotitomu ke K550i si vybereš bluetooh sluchátka nemusíš řešit žádnou redukci.
Zrovna teď rozhoduju mezi W810i a K550i a sice jsem se zpočátku přikláněl k W810i ale... není to tak úplně jasná volba. Pamětovka 512MB v základu je sice hezká, ale stejně budu chtít větší. Kryt foťáku se hodí pro telefon, který žije v převážně kapse. A u mě mobil v kapse bydlí dost často. :)
W810i vítězí poměrem cena/výkon, ale je tam pár drobností, pro který se imho vyplatí jít spíš do K550i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MP  |  11. 03. 2007 10:29

Ještě jedna věc: v tomto článku se píše, že K550 má stejný fotoaparát jako K750 (a W810 a podobné) ale v jiných recenzích píšou, že se liší v drobných detailech, ve specifikacích telefonu je, že foťák v K550 má menší ohniskovou vzdálenost, (holt daň za užší a skladnější telefon), takže výsledná velikost čipu foťáku je menší a fotky tak jsou oproti foťáku K750 nepatrně horší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timogone  |  08. 03. 2007 15:36

Helejte, tam píšete že ve zhaslým stavu se neobjevuje nic o zmeškaných událostech - zkusil jste si zapnout hodiny úsporného režimu? já mám totiž K800i a ten má na chlup stejný firmware a u ně je to v tomto režimu naprosto v pohodě, takže jestli tam nemáte krapet nedotaženo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tribula  |  22. 03. 2008 15:52

HELE PLS KDE SE NASTAVUJOU TY HODINY DO POHOTOVOSTNIHO REZIMU KDYZ TAK MI ODEPIS NA EMAIL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fandop  |  08. 03. 2007 14:43

Nevim no, když můžu mít K750i za 5.000, tak se mi to moc výhodné nezdá. Možná, až klesne cena a K750i nebude na trhu, jinak bych do tohoto modelu asi nešel ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 03. 2007 14:21

Vypadá to, že toto léto si už konečně zase vyberu mobil. A tohle je jeden z velmi vážných kandidátů. Ještě uvidíme, jak si povede walkman verze W610i. A že nejdou nastavit na displeji hodiny? Já myslím, že to je otázka firmwaru, takže dřív nebo později zase hodiny a ikonky zmeškaných událostí budou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prochy  |  08. 03. 2007 12:01

Dobrý den, dáte prosím Vás hodnocení telefonu do katalogu? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fandy  |  08. 03. 2007 10:24

Pro autora: Rikate, ze tento telefon ma o rad nizsi rozliseni nez K800i(resp. K810i) coz je 2Mpx. To by ovsem znamenalo, ze K800i ma rozliseni 20Mpx!!! Pozor na tu matiku! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jasomsef  |  20. 12. 2007 20:03

alebo 4Mpx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Sh  |  08. 03. 2007 08:10

Přechod z K750 na K550 jen kvůli EDGE ruším. A poohlédnu se po Z710
Že ta numerická klávesnice bude utrpením mi bylo jasné, hned jak se objevily první obrázky. Absence karty je neomluvitelná. Hodiny a zmeškané události se snad objeví s novým fw.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cliff  |  08. 03. 2007 09:53

naopak, konecne se vzpamatovali. na co si priplacet par stovek za prilozenou kartu, kdyz stejne nikdy nevyhovi vsem.. kdyby tam nacpali nejakou 128 tak ji stejne vymenim za 1GB a tahle by lezela v supliku..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Akym  |  08. 03. 2007 08:00

Asi byste si měl ujasnit, jestli má interní paměť 64 nebo 77 (77 je opravdu zajímavé číslo, takové nepočítačové Kde se vzalo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  08. 03. 2007 08:45

No, u SE standardni cisla moc nepamatuju (:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
h  |  18. 03. 2007 01:15

bude mit mega bass ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  11. 07. 2007 16:09

ja ho mam a MegaBass bohuzel nema

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda Kalinsky  |  31. 01. 2009 20:22

na co mega bass

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 03. 2007 08:48

I na oficiálním webu SE se píše o 64 MB interní paměti telefonu. Ovšem náš testovací kousek mi celou dobu tvrdil až 77 MB volné paměti. Domnívám se tedy, že pokud telefon nebude upraven pro operátora, pak skutečně dostaneme kapacitu, jakou uvádím v článku. 64 MB pak bude zřejmě minimální velikost dostupná zákazníkovi i se všemi schématy, melodiemi, atp. od operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
patrik  |  23. 07. 2007 17:34

Mam ten telefon od o2 a pamet jsem mel 75Mb...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Froo  |  08. 03. 2007 07:55

Tato motorola se zda byt zajimavou alternativou. Ma Radio, stejny display a funkce.Cena Motoroly by se mela pohybovat kolem 5900,- (ale pochybuju ) A je hezčí. Ale Nalepka CyberShot asi udela na trhu svoje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Albertus  |  08. 03. 2007 06:52

Nelíbí. Čekám na K810i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowgaR  |  08. 03. 2007 00:43

tak na tomto "pokuse" od SE je najkrajsia ta brunetka... carovne to stvorenie, len by potrebovala asi lepsiu vybavu nez tuto hracku ;)))
SE by sa mal uz zobudit, je rok 2007 a o hlupe telefony s otrasnym displayom, nulovymi rozsirovacimi schopnostami ci staromodnym rozlisenim fotaku a inymi nedostatkami zaujem chvalabohu uz nieje...
ak hladim na cenu, Samsung ide ako pila... ak hladim do Buducnosti, so Symbianom je vzdy svetlejsia =D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PC  |  08. 03. 2007 01:10

Nemůžu si pomoci - sedm tisíc za tenhle mobil mi příjde MOC. Navíc mu chybí jedna podstatná věc - kterou například konkurenční Nokia 6233 má a mobil za 7000 by to mít měl - není 3G... Edge je fajn ale UMTS je UMTS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kája  |  08. 03. 2007 02:52

jak se to veme, já například dump phony docela rád...pochopitelně je to z části i tim, že mam PDA:) Ale tahle je větší šance, že dostane stabilnějšího a rychlejšího společníka, i když to zdaleka nebývá pravidlem. Každý chce něco jiného. Jinak chválím že opustili od joystiku, to mi vč. edge (i když bych to osobně nevyužil) imponuje, ale je fakt, že jinak je to stará k750i, pokud se nemýlím? Ty fota ukázková z telefonu nic extra (porovnávám k750), ale chápu, že to chce doladit firmware. Ufff, to je asi vše. Dobrou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K190307  |  19. 03. 2007 18:12

Mé hodnocení Sony Ericsson K 550i: Rozlišení displeje - nejsem spokojen, fotoaparát - nejsem spokojen, tlačítka - nejsem spokojen, podsvícení displeje - nevyhovuje mi, mám rád bílé podsvícení, je to praktičtější, sítě - GPRS, EDGE, nezajímavé pro mě, uznávám jen 3G a výše, ale to je zatím málo dostupné, tady však musím spíše pokárat operátory, za jejich pomálý přístup, protože takové telefony už na trhu jsou. Nechápu takový přístup, nevím, proč nestíhají - pro mě nevyhovující, zamyšlení pro jejich akcionáře, bezdrátové sluchátka - zatím nejednoznačná odpověd', funkce RDS - max. spokojenost, bez této funkce bych si už mobil nekoupil ani rádiomagnetofon nebo MP3, MP4 přehrávač, také je pro mě velmi zajímavá funkce možnosti nahrátí skladby a dodatečné zjištění jejího interpreta. Na závěr musím říct, že to není telefon mého srdce. Telefon mého srdce je Nokia E 90, ale ta cena! Možná si ho časem koupím, nebo jiný podobný, třeba Sony Ericsson. Vše nyní záleží na operátorech, kteří jsou brzdou mého rozvoje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Systemak  |  26. 09. 2007 21:48

E90...za tu cenu....bych si radši koupil ten nejlepší telefon, a to N95. E90 je disignově nejhorší telefon, styděl bych se ho někde vytáhnout na veřejnosti. N95 je daleho hezčí a o mnohem lepší....5 Mpx...VGA video...to neni telefon..to je kamera s telefonem. k550i je naprosto úžasná, okažitě prodávám svýho sony ericssona v630i a jdu do k550i...ty tlačítka..dokonalost...celkovej design-špičkovej..fotky to dělá absolutně super...to co tady vidíte nemůžete brát vážně, protože ten s prominutím "blb" neumí fotiit s mobilem..to co je zde vystaveno je prostě na hovno..kdo tenhle telefon neměl v ruce, nemůže nic říkat. Já už ho v ruce měl, a dokonalost sama...k550i je prostě telefon, do kterýho by měl jít každej, komu se zalíbil...funkce má špičkové a vzhled je bez chyby...a nějaký 3G....k čemu?? k hovnu...je pomalý, a dostupný jenom v praze....to radši budu jezdit si po svým 6 MB/s netu co mam doma...to je asi všechno....prostě sony ericsson k550i...dokonalej sám o sobě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.L.U.C.K.  |  02. 03. 2008 14:42

CO JE TO 3G? K CEMU TO JE? JA VIM SEM LAMA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda Kalinsky  |  31. 01. 2009 20:21

cože? :D k čemu 3G? si děláš prdel ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Afroman  |  25. 12. 2007 19:25

si trošku píčna nemyslíš? a co funkce se mebilem teleportovat?ta ti tam náhodou nechybí? nebo třeba funkce z5 časem ta taky ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor