Sony Ericsson K700: postřehy uživatele

Diskuze čtenářů k článku

sykoraroman  |  27. 02. 2006 20:26

Prosím poraďte mi. K mobilu SE K700i se dodává software. Kde je možné sehnat češtinu k doinstalaci ? Zašlete prosím odkaz na sykoraroman@centrum.cz. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kazac  |  02. 02. 2006 13:29

vec se ma tak,ze se vam skoro vsem prasi od prstu,kdyz mlatite ty nesmysli,ktery mate v hlave do klavesnice a ostatni si je musi cist.stydte se vy velci kritici s prazdnymi hlavami.Ostatnim se omlouvam,pokud se jich dotknu.kazač

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ottho  |  07. 11. 2005 20:25

SE K700i mám a musím říct, že výrobci zcela zanedbali možnosti základního ovládání a nastavení telefonu, což velmi snižuje komfort užívání telefonu. Zde je výčet významnějších nedostatků.

1. Nemožnost volby vlastního zvuku upozornění u úkolů.
2. Nemožnost volby vlastního zvuku u signalizace vybité baterie. Zvuk by měl být více intuitivní.
3. Nemožnost volby vlastního zvuku upozornění na došlou zprávu (výběr je jen ze sedmi zvuků).
4. Nelze nastavit jako zvonění jen pípnutí (velmi často jsem jej využíval při práci v noci nebo na méně formálních jednáních). Lze to nastavit mp3-kou, která má na začátku pípnutí a pak dlouho nic, ale je to nepraktické.
5. Tragický je zvuk uzávěrky, který je poměrně hlasitý a zatím se mě nepodařilo zjistit jak jej vypnout, jestli jde vůbec vypnout.
6. Pro snadné zapamatování zkratek by mohlo být zobrazeno číslo voleného menu, např.: pro zapnutí infraportu 12-2-1. Další problém je, že po zadání uvedené zkratky se infraport nezapne, protože jej nejde zapnout zkratkou, pouze se lze dostat do menu infraportu. Místa na umístění čísla menu je na display dostatek.
7. Nelze nastavit po kolikátém zazvonění nebo po kolika sekundách se má telefon automaticky zvednout (je třeba uvážit čas pro rozhodnutí o přijetí či nepřijetí hovoru)
8. U zobrazení „hovorů“ (přijaté, nepřijaté, zmeškané) se nezobrazuje celé jméno pokud je dlouhé, což vede k tomu, že jsou-li v telefonu dvě podobná dlouhá jména, pak nevíte, kdo vám volal. Pro zjištění musíte dát „volat kontakt“.
9. Nelze změnit funkci levého a pravého nejvrchnějšího tlačítka.
10. Na klávesnici se špatně píše, je příliš tuhá a klávesy jsou příliš u sebe, takže hrozí zmáčknutí sousední klávesy.
11. Klávesnice je umístěna příliš dole z čehož vyplývá velmi nepohodlné psaní sms jednou rukou. Psát pravou rukou je téměř nemožné, protože velmi často používaný mezerník je tak špatně umístěný, že jej nelze téměř palcem zmáčknout, pokud držíte telefon ve stejné ruce (ačkoli jsem pravák, naučil jsem se z tohoto důvodu psát levou rukou).
12. U automatického zamykání nelze nastavit po jak dlouhé době se má telefon zamknout.
13. Zvuk ve sluchátku telefonu je dost slabý, i když je zesílen na maximum, což je na rušné ulici problém, jediná možnost je využití reproduktoru.
14. Nemožnost nastavení automatického zapnutí reproduktoru po zvednutí sluchátka.
15. Docela špatné jsou konektory pro handsfree a nabíječku. Při špatném světle to dá fakt zabrat trefit se do správných dírek.
16. Přisvětlení u fotoaparátu či kamery lze velmi dobře využít jako svítilnu, bohužel nelze jej zapnout žádnou zkratkou, pouze zdlouhavou cestou přes menu. Velmi dobře by posloužil v pohotovostním režimu cuplík, který jinak slouží pro fotografování.
17. Joystick mohl fungovat v menu i do diagonálních směrů.
18. Joystick mohl mít lepší tvar (když jsem si s novým telefonem dlouho hrál, tak jsem měl otlačený palec, což ovšem mohlo být způsobeno i velmi tvrdou klávesnicí).
19. Nemožnost přiřadit jednomu člověku více mobilních telefonů (je naprosto běžné, že někdo používá služební mobil a soukromý mobil).
20. U informací k lidem v telefonním seznamu mohlo být také datum narození importovatelné do kalendáře.

Jistě by se toho dalo najít mnohem víc, ale toto jsou fakt základní věci. Často mně připadá, že výrobci jsou úplné "gumy", když už něco dělám, tak pořádně! Kdybych tak dělal svoji práci, tak by mně ji nikdo nezaplatil!
Jen pro úplnost: "Nejsem zastáncem žádné značky => žádné firmě nelezu do zadku".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoFre  |  18. 12. 2005 20:50

Asi más ten prst dost otlaceny, kdyz necitis stlaceni Enter 3x

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  23. 03. 2006 22:10

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ottho  |  07. 11. 2005 20:21

SE K700i mám a musím říct, že výrobci zcela zanedbali možnosti základního ovládání a nastavení telefonu, což velmi snižuje komfort užívání telefonu. Zde je výčet významnějších nedostatků.

1. Nemožnost volby vlastního zvuku upozornění u úkolů.
2. Nemožnost volby vlastního zvuku u signalizace vybité baterie. Zvuk by měl být více intuitivní.
3. Nemožnost volby vlastního zvuku upozornění na došlou zprávu (výběr je jen ze sedmi zvuků).
4. Nelze nastavit jako zvonění jen pípnutí (velmi často jsem jej využíval při práci v noci nebo na méně formálních jednáních). Lze to nastavit mp3-kou, která má na začátku pípnutí a pak dlouho nic, ale je to nepraktické.
5. Tragický je zvuk uzávěrky, který je poměrně hlasitý a zatím se mě nepodařilo zjistit jak jej vypnout, jestli jde vůbec vypnout.
6. Pro snadné zapamatování zkratek by mohlo být zobrazeno číslo voleného menu, např.: pro zapnutí infraportu 12-2-1. Další problém je, že po zadání uvedené zkratky se infraport nezapne, protože jej nejde zapnout zkratkou, pouze se lze dostat do menu infraportu. Místa na umístění čísla menu je na display dostatek.
7. Nelze nastavit po kolikátém zazvonění nebo po kolika sekundách se má telefon automaticky zvednout (je třeba uvážit čas pro rozhodnutí o přijetí či nepřijetí hovoru)
8. U zobrazení „hovorů“ (přijaté, nepřijaté, zmeškané) se nezobrazuje celé jméno pokud je dlouhé, což vede k tomu, že jsou-li v telefonu dvě podobná dlouhá jména, pak nevíte, kdo vám volal. Pro zjištění musíte dát „volat kontakt“.
9. Nelze změnit funkci levého a pravého nejvrchnějšího tlačítka.
10. Na klávesnici se špatně píše, je příliš tuhá a klávesy jsou příliš u sebe, takže hrozí zmáčknutí sousední klávesy.
11. Klávesnice je umístěna příliš dole z čehož vyplývá velmi nepohodlné psaní sms jednou rukou. Psát pravou rukou je téměř nemožné, protože velmi často používaný mezerník je tak špatně umístěný, že jej nelze téměř palcem zmáčknout, pokud držíte telefon ve stejné ruce (ačkoli jsem pravák, naučil jsem se z tohoto důvodu psát levou rukou).
12. U automatického zamykání nelze nastavit po jak dlouhé době se má telefon zamknout.
13. Zvuk ve sluchátku telefonu je dost slabý, i když je zesílen na maximum, což je na rušné ulici problém, jediná možnost je využití reproduktoru.
14. Nemožnost nastavení automatického zapnutí reproduktoru po zvednutí sluchátka.
15. Docela špatné jsou konektory pro handsfree a nabíječku. Při špatném světle to dá fakt zabrat trefit se do správných dírek.
16. Přisvětlení u fotoaparátu či kamery lze velmi dobře využít jako svítilnu, bohužel nelze jej zapnout žádnou zkratkou, pouze zdlouhavou cestou přes menu. Velmi dobře by posloužil v pohotovostním režimu cuplík, který jinak slouží pro fotografování.
17. Joystick mohl fungovat v menu i do diagonálních směrů.
18. Joystick mohl mít lepší tvar (když jsem si s novým telefonem dlouho hrál, tak jsem měl otlačený palec, což ovšem mohlo být způsobeno i velmi tvrdou klávesnicí).
19. Nemožnost přiřadit jednomu člověku více mobilních telefonů (je naprosto běžné, že někdo používá služební mobil a soukromý mobil).
20. U informací k lidem v telefonním seznamu mohlo být také datum narození importovatelné do kalendáře.

Jistě by se toho dalo najít mnohem víc, ale toto jsou fakt základní věci. Často mně připadá, že výrobci jsou úplné "gumy", když už něco dělám, tak pořádně! Kdybych tak dělal svoji práci, tak by mně ji nikdo nezaplatil!
Jen pro úplnost: "Nejsem zastáncem žádné značky => žádné firmě nelezu do zadku".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ottho  |  07. 11. 2005 20:20

SE K700i mám a musím říct, že výrobci zcela zanedbali možnosti základního ovládání a nastavení telefonu, což velmi snižuje komfort užívání telefonu. Zde je výčet významnějších nedostatků.

1. Nemožnost volby vlastního zvuku upozornění u úkolů.
2. Nemožnost volby vlastního zvuku u signalizace vybité baterie. Zvuk by měl být více intuitivní.
3. Nemožnost volby vlastního zvuku upozornění na došlou zprávu (výběr je jen ze sedmi zvuků).
4. Nelze nastavit jako zvonění jen pípnutí (velmi často jsem jej využíval při práci v noci nebo na méně formálních jednáních). Lze to nastavit mp3-kou, která má na začátku pípnutí a pak dlouho nic, ale je to nepraktické.
5. Tragický je zvuk uzávěrky, který je poměrně hlasitý a zatím se mě nepodařilo zjistit jak jej vypnout, jestli jde vůbec vypnout.
6. Pro snadné zapamatování zkratek by mohlo být zobrazeno číslo voleného menu, např.: pro zapnutí infraportu 12-2-1. Další problém je, že po zadání uvedené zkratky se infraport nezapne, protože jej nejde zapnout zkratkou, pouze se lze dostat do menu infraportu. Místa na umístění čísla menu je na display dostatek.
7. Nelze nastavit po kolikátém zazvonění nebo po kolika sekundách se má telefon automaticky zvednout (je třeba uvážit čas pro rozhodnutí o přijetí či nepřijetí hovoru)
8. U zobrazení „hovorů“ (přijaté, nepřijaté, zmeškané) se nezobrazuje celé jméno pokud je dlouhé, což vede k tomu, že jsou-li v telefonu dvě podobná dlouhá jména, pak nevíte, kdo vám volal. Pro zjištění musíte dát „volat kontakt“.
9. Nelze změnit funkci levého a pravého nejvrchnějšího tlačítka.
10. Na klávesnici se špatně píše, je příliš tuhá a klávesy jsou příliš u sebe, takže hrozí zmáčknutí sousední klávesy.
11. Klávesnice je umístěna příliš dole z čehož vyplývá velmi nepohodlné psaní sms jednou rukou. Psát pravou rukou je téměř nemožné, protože velmi často používaný mezerník je tak špatně umístěný, že jej nelze téměř palcem zmáčknout, pokud držíte telefon ve stejné ruce (ačkoli jsem pravák, naučil jsem se z tohoto důvodu psát levou rukou).
12. U automatického zamykání nelze nastavit po jak dlouhé době se má telefon zamknout.
13. Zvuk ve sluchátku telefonu je dost slabý, i když je zesílen na maximum, což je na rušné ulici problém, jediná možnost je využití reproduktoru.
14. Nemožnost nastavení automatického zapnutí reproduktoru po zvednutí sluchátka.
15. Docela špatné jsou konektory pro handsfree a nabíječku. Při špatném světle to dá fakt zabrat trefit se do správných dírek.
16. Přisvětlení u fotoaparátu či kamery lze velmi dobře využít jako svítilnu, bohužel nelze jej zapnout žádnou zkratkou, pouze zdlouhavou cestou přes menu. Velmi dobře by posloužil v pohotovostním režimu cuplík, který jinak slouží pro fotografování.
17. Joystick mohl fungovat v menu i do diagonálních směrů.
18. Joystick mohl mít lepší tvar (když jsem si s novým telefonem dlouho hrál, tak jsem měl otlačený palec, což ovšem mohlo být způsobeno i velmi tvrdou klávesnicí).
19. Nemožnost přiřadit jednomu člověku více mobilních telefonů (je naprosto běžné, že někdo používá služební mobil a soukromý mobil).
20. U informací k lidem v telefonním seznamu mohlo být také datum narození importovatelné do kalendáře.

Jistě by se toho dalo najít mnohem víc, ale toto jsou fakt základní věci. Často mně připadá, že výrobci jsou úplné "gumy", když už něco dělám, tak pořádně! Kdybych tak dělal svoji práci, tak by mně ji nikdo nezaplatil!
Jen pro úplnost: "Nejsem zastáncem žádné značky => žádné firmě nelezu do zadku".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fine_ray  |  14. 10. 2005 13:12

Helou,
mam 700i 10(!) dní, dnes sem s ní nechtěně praštil (v rámcí možností ne velká rána, klasický bouchnutí, který se stane stokrát denně) o zábradlí a praskl displej, pouzdro (umělohmotné) telefonu bez jakýchkoliv poškození prostě se zřejmě jen prohlo, a displej praskl.
Oskar (kupováno k tarifu) řekl že mechan. poškození bez možnosti reklamace. Autoriz. servis totéž, maximálně zkusit za 500,-(pro mě) poslat do Práglu kde řeknou to samý,prý. Jinak 2100,- oprava (výměnou za nový displej) a možná i zrušení záruky, aby se prodejce posychroval, že s telefonem neni ještě něco jinýho. Nevim co teď jako udělat a sem rád za každou radu, koupení jen displeje...nebo koupení staršího přístroje nefunkčního s good displejem, a prohodit je...fakt nevim. Díky!

email: fine_ray@centrum.cz
ICQ: 291812167

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maco  |  22. 09. 2005 20:57

jak vypnout zvuk fotoaparátu?? Profil jednání nefunguje a snížení hlasitosti na minimum také ne
Pleas Help

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XooF  |  10. 08. 2005 16:47

Dajú sa stiahnut klasické MP3,MIDI,WAW,JPG subory z PC do telefonu cez datakabel???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Heduš  |  04. 05. 2005 11:05

měla jsem teď Siemens M65, ale ten měl strašlivé problémy s baterií (vydržel max 24 hodin). Jak je to s praktickou výdrží u Sony K700i??? Je to pro mne, po předchozích zkušenostech, zcela zásadní věc.

Díky za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čečetka  |  16. 04. 2005 11:02

Dostala jsem k narozeninám od přítele z Británie K700i. Na telefon už jsem si poměrně zvykla,  angličtina mi nevadí, ale mám problém s telefonním seznamem.  Když mi někdo volá, stává se, že se mi zobrazí jen jeho číslo a ne jméno, ačkoli ho mám v seznamu.  Naopak, když já volám někomu, koho mám v seznamu, v hovorech se mi zobrazí úplně jiné jméno, například, když volám domů, zobrazí se mi jméno spolužáka ze střední školy.  U všech jmen mi to nedělá, „jen“ tak u 75%.  U některých kontaktů mám uloženo více tel. čísel, na SIM nemám uloženo nic. Dá se s tím něco dělat? Akceptují reklamaci (samozřejmě v UK)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta  |  20. 03. 2005 19:29

Jde změnit velikost písmen při přijatých zprávách. Posílané vím, že jde změnit velikost. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivosh  |  19. 01. 2005 12:23

...jak udělám, aby mi K700i při připomínce, že mám někomu volat (kterou sem si nastavil pomocí Kalendář-Úkoly-Nový úkol-Volání) ukazoval i název toho kontaktu. Protože mi ukazuje JEN telefonní číslo (a jááá si pochopitelně nepamatuju koho číslo to je). T610 to uměl. JDE TO NĚJAK NASTAVIT??????? Dík předem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
onas  |  13. 01. 2005 22:56

mam tento telefon asi 14 dni a od zacatku mi na jedne strane pri zmacknuti vrze adni kryt...mate nekdo podobne zkusenosti nebo je to na reklamaci? a jeste bych potrebval poradit jak do telefonu dosanu napr. apikaci,ktera ma vice soubou...dou mi tam posilat pouze jednosouborove veci jak obrazky,melodie. nedostanu tam stazeny hry a aplikace. diky za rady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepik  |  04. 01. 2005 23:59

Prosím poraďte mi. K mobilu SE K700i se dodává software. Kde je možné sehnat češtinu k doinstalaci ? Zašlete prosím odkaz na pepik@cmail.cz Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XooF  |  10. 08. 2005 16:59

keby si to nahodou vedel tak ta prosim posli mi odpoved na tomas.malinak@post.sk VELMI PEKNE DAKUJEM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokia je lepsi..  |  07. 12. 2004 03:49



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokia je lepsi..  |  07. 12. 2004 03:48

Vydrz baterie je horsi nez u Siemens C35i..no dobre tak jen o neco lepsi. Nabito kolem 20:00 nedelni vecer, bez vypinani na noc par kratkych telefonatu dneska, budik asi dvarkrat, preceteni 3 sms, a uz mam jen 4 carky na stavu baterie. Pres vikend, ta baterie nevydrzel ani z sobotu vecer na nedelne rano..jen po par fotek, jednou se diodou, par telefonatu a smsek...a rano to uz chcipnul.Proc jsem jen nezustal u nokia a koupil takovy smejd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luci  |  02. 01. 2005 20:02

(Na MobilManii neurážíme ostatní jen kvůli značce mobilu. Děkujeme, redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luci  |  02. 01. 2005 20:02

Když jsou nokie tak super nevim proč si ji měnil, nokie jsou nicky a plati se jen za tu hloupou značku! b.t.v. jsou to telefony pro lenochy a nafoukance co si mysli, že značka je vše!!!!!Prostě pro pubertalní hovádka co nikdy nedopějí.
a mimochodem výdrž baterky záleží na tom jak se k ní během prvních par dní chováš. Mě vydrží 2-3 dny a to píšu jak Ďábel, a pokud chceš aby ti telefon vydržel dýl tak si chlapče nepřizuj barený displej a fotoaparát, každé malé dítě ví, že to žeře energii jak blázen.
a ještě jedna věc:dvakrát se hlubce nadechni a pak teprve odepiš ať svým rozčílením ještě víc neukážes jak omezený jsi
nic ve zlim :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luci  |  02. 01. 2005 20:02

Když jsou nokie tak super nevim proč si ji měnil, nokie jsou nicky a plati se jen za tu hloupou značku! b.t.v. jsou to telefony pro lenochy a nafoukance co si mysli, že značka je vše!!!!!Prostě pro pubertalní hovádka co nikdy nedopějí.
a mimochodem výdrž baterky záleží na tom jak se k ní během prvních par dní chováš. Mě vydrží 2-3 dny a to píšu jak Ďábel, a pokud chceš aby ti telefon vydržel dýl tak si chlapče nepřizuj barený displej a fotoaparát, každé malé dítě ví, že to žeře energii jak blázen.
a ještě jedna věc:dvakrát se hlubce nadechni a pak teprve odepiš ať svým rozčílením ještě víc neukážes jak omezený jsi
nic ve zlim :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majas  |  05. 12. 2004 01:05

Mam dotaz ohledne adresare. Do te kapacity 500 polozek se zapocitavaji jen telefoni cisla nebo i ostatni polozky jako adresa,email,www atd. Jestli jo, tak vysledna kapacita potom je 30 plne vyplnenych kontaktu a to je dost mizerny!!!
Dik za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dann  |  19. 11. 2004 11:27

Jsem asi týden uživatelem K700i a tak přidám také pár postřehů. Inteligence tohoto mobilu je podle mého celkem slušná. Když s ním člověk pracuje, má to už takový nádech práce s počítačem. Menu jsou intuitivní a u většini funkcí funguje to, co by člověk předpokládal. Klávesy blízko sebe uložené mi skutečně připravují občasné překlepy, na které jsem nebyl zvyklý. Na jostick se nedá také zcela spolehnout, místo potvrzení se na 30% stane, že překlikne do jedné z jeho pozic. Display je ovšem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dann  |  19. 11. 2004 11:26

Jsem asi týden uživatelem K700i a tak přidám také pár postřehů. Inteligence tohoto mobilu je podle mého celkem slušná. Když s ním člověk pracuje, má to už takový nádech práce s počítačem. Menu jsou intuitivní a u většini funkcí funguje to, co by člověk předpokládal. Klávesy blízko sebe uložené mi skutečně připravují občasné překlepy, na které jsem nebyl zvyklý. Na jostick se nedá také zcela spolehnout, místo potvrzení se na 30% stane, že překlikne do jedné z jeho pozic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  09. 11. 2004 15:11

Muze mi nekdo poradit?
Nejsem schopen uvest do provozu GPRS, MMS ani pristup k netu, nastaveni jsem si posilal od operatora, pres net i rucne, nechal overit v servisu, ale stale nic, vypada to jako by byl vadny modem? ma nekdo podobne zkusenosti? Jedna se mi o eurotel GO.
Kdosi tady pise, ze ma hlasite HF, nevim kde a ni jak se necha nastavit, pomuze nekdo.
Stejne tak dioda, asi tyden mi blikala jako o zivot a ted uz asi mesic ani prd...
Budu vdecny za jakoukoliv radu, ktera mi pomuze vyresit tyhle problemy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  31. 10. 2004 16:43

Včera jsem ho koupil, je špica. Měl jsem před tím 610, ale toto je něco jiného. Mám již asi 15. telefon, NOKIE jsou vyhozený peníze za značku.
V seznamu se nehledá podle prvního písmena (chyba v recenzi) ale lze zadat až 4. Trochu mi vadí ten kryt spodního konektoru a to, že bude dost náchylnej na prach. Jsem totiž odpůrce obalů a šprcek na telefon. Dotaz zní, kolik skladeb MP3 se teda do telefonu vejde!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bartik  |  23. 10. 2004 22:50

 Jde na K700 i icq??  diky...  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lachim  |  04. 10. 2004 21:44

jo kořeňu mám ten mobil taky a jedost drsnej!!!  máš na něho ten novej obal!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PC  |  25. 08. 2004 19:24

Zdravim. Z patice Nokia6230, Nokia 6230i, Siemens S65, Siemens SX1, Sony Ericsson K700i
som sa rozhodol prave pre SonyEricsson.
mam len par otazok.
1. Niekde som cital, mozno tu, ze K700i ma jednu led diodu, ktora blika pri vybitej baterii a
vraj je pri infraku. Je tu naozaj led dioda? A akej farby? Podla mojich neoverenych info
cervenej.
2. Ak sa tu ledka nachadza, da sa v menu tel. niekde nastavit kedy ma blikat? To uz by som asi chcel moc...
3.Aka je realna vydrz baterie s najnovsim FW a aky je najnovsi FW?DOLEZITE: nachadza sa FW na nete? T.j. mozem si ho stiahnut a sam nahrat do tel. cez datakabel?
4. Predava sa tel. uz aj v slovencine? Ak ano, kde v Ziline ho kupim a za kolko?
5. DOPLNENE: Je v standartom baleni s tel. aj CD so softom?Ak ano, s akym? Ake su moznosti
tohto softu a ake pripojenie mobil+pc sa da zvolit? Je soft stabilny?
6. DOPLNENE: zobrazuje sa pocet zmeskanych hovorov?

Na dnes to je vsetko. Vopred dakujem, telefon sa chystam kupit tento tyzden ak sa predava so
sj v ZA do 16000SK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dome  |  20. 07. 2004 00:24

..mohl by my nekdo napsat strucny navod jak nastavit tento uzasny telefon..........pro WAP EUROTEL??:.......nak my to furt pise connection failed  thnx a lot

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dome  |  20. 07. 2004 02:14

aha tak si i sam odpovim www.sonyericsson.com/cz ....tam si muzete zaslat nastvaveni by sms LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  09. 07. 2004 12:57

Já vím že se prodává v internetovém obchodě u nás za 12 362 ,- Kč s DPH.(www.cybex.cz)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dragon  |  30. 06. 2004 14:27

Czuski.. mobil Sony Ericsson K700i mě velice zaujal a chtěl bych se zeptat:


1.-kolik fotek se asi tak přibližně vejde do paměti 40Mb


2.-Kolik místa zabírá jedna fotografie v nejlepší kvalitě


3.-Jak dlouho můžu asi tak můžu natáčet video do paměti 40Mb


4.- Nevíte kdy se už konečně začne prodávat ?


5.-Slyšel sem, že na podzim tady bude možná lepší a levnější konkurence.. Je to Pravda????


Děkuji Dragon.... napište mi odpověď PLS na E-mail.. děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  29. 06. 2004 15:33

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MacGyver  |  26. 06. 2004 13:07

  Tak aby bylo jasno. Pokud někdo povídá že má tady vojta vyrůst a pořídit si nokii, tak věřte že je to nokiář kterej je do nokií zamilovanej a jen s obdivným zhnusením a z nudy čte tenhle článek. Podle mně je K700 prvotřídní telefon. Však soupeř od nokie 6230 má také své nevýhody. jako například malinkatý ač dobrý displej. Nepodporuje Eurotel GO. Hold Nokia tam AOC nebo jak se to jmenuje jen tak nedá. Přeci se to táhne už asi od 6800 nebo tak. Nevim jestli to neumí nebo jsou líní???


 


  Já osobně si ten telefon kopím jen co se objeví a jak na něj budu mít. Už mám přečtenej českej návod.


   Ale taky bych měl pár dotazů.


1) Jak je to s tou krytkou nad konektokem, jestli je ta pryž natolik pružná aby se nemohla zlomit.


2) Jestli po koupení je tam takovej pěknej GIF s tim nekonečně padajícím doninem.


3) Jestli věci uložené od začátku jsou v tech 41MBnebo je tam od začátku 41 volnejch plus to dalši.


4) jaké jsou tam od začátku videa, jaké zvuky, jestli jde vše co tam je od začátku odstranit, jestli to vše co tam je od začátku jde přesouvat, a kolik přednahrátá videa a zvuky zabírají.


Pokud mi odpovíte, moc děkuji.


Jen by mě zjmalo, a to asi vědět vojta nebude, kdy se K700i objeví u nás. Na stránkách GSMobilu už K700i je, má i katalogové číslo, ale cenu ještě né, a nakonec za kolik se objeví u nás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jena  |  23. 06. 2004 18:55

hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,


hnus,v

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  26. 06. 2004 00:30

no ty musíš bejt asi pěkně komunikativní blbeček. Chtělo by se naučit i pár dalších písmenek, abys nebyl při svém projevu tak degenerovaně jednoduchej. A ještě něco - když tě to nezajímá, tak sem nelez !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  22. 06. 2004 13:48

Objevil jsem, ze telefon ma diodu. Presne vedle infraportu a na miste vypinaciho tlacitka. Pri testech telefonu bliká. I při známých "blikacích" a "vibrujících" melodiích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mental.disease  |  22. 06. 2004 17:37

nemozes zistit ci sa daju opakovat udalosti al. ulohy. Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  23. 06. 2004 08:54

Co jsem zjistil tak nedají. Bohužel. Kdy už tohle napraví???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEWMAN  |  22. 06. 2004 09:26

Koukám, že autor článku bydlí v Řepích


A ty tramvaje, není to snad Kotlářka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peshi  |  21. 06. 2004 20:14

Zdravim, mel bych par otazecek co me tak napadlo:


1)Je nejakou dobou omezeny nahravani videa? 2)Lze pouzit telefon jako prenos.pam.zarizeni (tzn. ze si tam nahraju jakykoliv soubor)? 3)Kolik stisku nejmene musim zmacknout po napsani pri odeslani zpravy? 4) Muzu prehrat video fullscreen? 5) Muzu delat pauzy pri nahravani zvuku/pri prehravani? 6) Muzu v telefonu upravit obrazky pri nejvetsim rozliseni? 7) Fungujou bocni tlacitka +,- pri foceni na ovladani zoomu? 8) Zmenil se nejak kalendar oproti T610/T630? 9) Muzu si vytvorit vlastni temata?  10) De si vytvořit vlastni slozku treba pro obrázky? 11) Kolik jsem se vejde do 1 skupiny volajici, u T610 bylo jen 10.  12) Ukazuje kolik zbyva jeste hodin provozu? 13) Smazou se zpravy pri vymene SIM?  14) Kdyz nekdo vola, zacne telefon nejdriv chrcet?  15) Jakej mas firmware?  16) Kolik je radku pri WAPu? 17) Kolik si muzu nastavit e-mailovejch uctu? 18) Muzu priradit ke kontaktu video nebo pri zapnuti telefonu? 19) Poustel sis na telefonu nakej klip, co plynulost a prekreslovani?
20) Nechces mi ten telefon na par dni pucit, ze bych si ho otestoval?
Poradne to prubni, diky za odpovedi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cac  |  26. 06. 2004 01:55

jsem teda někdo jinej, ale teď jsem něco testoval a výsledky posílám ( R2A041 )   


ad1) lze nastavit omezeně, aby se vešlo do MMSky i neomezeně - jenom podle volné paměti, ad 3) nejméně 4 stisky, ad4) ne, ad 5) ne, pauzy lze dělat např. u PM3 ad 6) ne, ad 7) ne, na ZOOM je joystick, +- je na světlost, ad 8) při zběžném podledu ani ne, ad 9) ano v PC, ad 10)  ne, ale ve file manageru jsou slozky podle typů , ad 11) 15 lidí, ad 12) ne , to bylo vždycky nepřesné a už od toho definitivně ustoupili, ad 13) ne, ad 14) ne, ad 15) R2A041 , ad 18) ke kontektu jde fotka, obrázek nebo animace, nejde video, to samé i u zapnuti, ad 19) vcelku jo - televize to neni, ale problémy to nedělá. ad 20) to bohužel ne 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peshi  |  26. 06. 2004 10:33

Tak dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
morki  |  21. 06. 2004 20:07

zajimalo by me zdali kvalita je stejna jako u T610 - lesteny hlinik nebo zdali je to z plastu jako T630 dekuji a dalsi vec je opravdu T630 jen plastovej kryt nebo je tam nekde hlinik dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peshi  |  21. 06. 2004 20:17

T630 je jen z plastu a navic dilensky zpracovani nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jolanka  |  21. 06. 2004 19:36

Mám v pc bletooth,dá se s počítačem a tímto nebo i jiným telefonem sdílet internet?


Děkuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 19:38

telefon jako modem pres bluetooth jsem nezkousel, toto nepouzivam, ale predpokladam, ze to nebude problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jolanka  |  21. 06. 2004 20:36

Já to myslím obráceně,na pc mi běží vysokorychlostní internet adsl a chtěla bych to sdílet na mobil,tzv. podělit se s telefonem o připojení,které běží na pc a na telefonu zatím ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxchat  |  21. 06. 2004 21:15

V tomto případě to možné nebude, to zatím lze pouze u smartphounů(P800,P900atd.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jolanka  |  21. 06. 2004 21:55

Mám nyní Nokii 7650,je to možné u tohoto mobilu?Díky a omlouvám se,je to mimo dotaz Sony...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jelen  |  21. 06. 2004 18:32

Docela dobře je občas poznat, kdo by si rád tenhle foun pořídil. A když na něj nemá kačáky, tak hledá mouchy. Mě se tuze zamlouvá, funkce znamenitý, špica grafika a fota - takže protože nejsem socka, tak hnedka jak bude v ČR k mání, jdu do něj    

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirass  |  21. 06. 2004 15:26

500 záznamů v telefonu? To je snad vtip, ne? To i bezdomovci maj víc kámošů s více údajema.  Ale teď vážně. Proč je to takovej problém uložit kontakty až nadoraz paměti? Mám v telefonu všechny zákazníky, u kterých je i několik telef. čísel, adres, poznámek o akci atd.... Počítám, že už mám v 7650 několik tisíc položek. Už jen kvůli tomu je to nepoužitelnej telefon. No nic, třeba bude alespoň pro nějaký děcka, co nemaj tolik kámošů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alah Akbar  |  21. 06. 2004 15:43

ved ten telefon aj je urceny pre mladez,tak sa nestazuj na nieco,co nie je urcene tebe .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghost Rider  |  26. 06. 2004 11:32

(Příspěvek zrušen, chovejte se prosím slušně. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kvak  |  21. 06. 2004 14:12

to mě taky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 14:16

k700 neni nic. Je bud k700i (muj pripad) a pak K700c (Asie)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DC  |  21. 06. 2004 14:01

Zajímalo by mě, jakej je rozdíl mezi K700 a K700i ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  21. 06. 2004 14:16

K700 neexistuje...
Je pouze K700i a K700c (pro Čínu). Nic víc, nic míň

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  21. 06. 2004 13:52

Pěknej foun

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  21. 06. 2004 12:58

Pekny clanek, diky za nej.Chtel bych se zeptat zda dorucenka u SMS zustane viditelna na displeji trvale, nebo  jen problikne a zmizi.Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 13:57

Diky za uznani.


Tusim, ze dorucenka zustane na displeji do te doby, nez ji "shodite" OK tlacitkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JR  |  21. 06. 2004 12:01

Je na přiloženém CD prográmek na výrobu Themes? Na CD u T630 tuším nebyl, ale dal se stáhnout. Předpokládám ale, že nepůjde pro K700 použít vzhledem k jinému rozlišení displeje. Znáte nějaké odkazy na SW, themes, melodie, prostě cokoliv? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 12:05

Cd jsem nedal do notebooku vubec, jelikoz vse co potrebujete si stahnete z webu (mate jistotu, ze jde o aktualni verze). Jinak je treba dat si krapet prace s hledanim a najdete vse co potrebujete.


snad treba jen: www.esato.com nebo www.mobile9.com


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boris  |  21. 06. 2004 11:43

A kde se da v menu zapnout Cell Info (mam ale T-Mobile a T630)?? Da se u K700 zoomovat a posunovat s fotkou? Myslim primo v prohlizeci ne zoom pri foceni. Zustala pri psani zprav funkce na odstraneni diakritiky pri odesilani (jako u T630)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxwell  |  21. 06. 2004 11:53

zprávy - informace z oblasti - informace buňky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxwell  |  21. 06. 2004 11:58

pardon, prehlidl jsem ten T-mobile, funguje to jen u Eurotelu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 11:54

cell info t-mobile ani oskar nepodporuji.


zoomovani v prohlizeci fotek jsem neobjevil, ale muzete ji poslat jako MMS, email, pres bluetooth nebo infra, coz neni nic noveho, nastavit jako tapetu, screen saver, jako startovaci obrazovsku, pridat do kontaktu, editovat (nedostupne momentalne) a Rotovat (nedostupne momentalne). fotku muzete priradit do slozky - vytvorit slozku, dat si slide show - prohlizeni vsech fotek po nekolika vterinach, poslat pres bt do televize - na to bude specialni prislusenstvi - adapter bt, ktery zapojite do televize -. vymazat a nebo info o fotce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bruki  |  21. 06. 2004 12:43

nepodporují a nepotřebují...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  21. 06. 2004 11:59

pokud nemash ET tak cell info neres

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  21. 06. 2004 12:13

Pokud se nepletu, T-Mobile nemá cell info, aspoň ne tak, že by zobrazoval oblast jako ET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
svatý Lukáš  |  21. 06. 2004 11:15

Tak me by zase zajimalo, zda se meni s lokalitou ten napis pod jmenem operatora. Na obrazku je tam napsano Praha 6 Repy.


Jo a tu panaramu to asi sklada ze dvou fotek, ze? Ten panelak je pekne hnusne rozriznuty


Jdou vytvaret v pameti vlastni slozky a podslozky a bez omezeni v nich presouvat objekty? Treba mit slozku napr Firma, v ni podslozku kancelar a tam schema, obrazky a melodii.


Jde klavesam priradit spousteni jednotlivych funkci (v pohotovostnim stavu. Na T610 jdou jen cisla ze sim)?


Diky za odpovedi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 11:23

Pokud mate eurotel a zapnete si cell info - informace bunky, tak se vam zobrazi pod jmenem operatora mistni popis lokality. to je stara vec.


panorama se sklada ze tri fotek, ano to jsem podelal ja, to neni chyba telefonu. uz jsem v tom ziskal krapet praxi a fotky panoramaticke vypadaji dost dobre. fotak ma taky sportu zertovnych sablon....srdicka, psi hlava etc.


vytvareni slozek a podslozek jsem nezkousel


klavesove zkratky u ciselne klavesnice nejdou, pouze rychle vytaceni. ovsem muzete naprogramovat joystick ve vsech smerech, coz je u SE novinka.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymek  |  21. 06. 2004 10:45

Jak to tedy je?Co to přesněji znamená ta softwarová interpolace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robert  |  21. 06. 2004 11:04

že ti to uměle telefon zvětší až na teoretický 1MPX. jde ale jen o soft. šidítko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gtom  |  21. 06. 2004 11:07

Snïmac ma rozliseni podle clanku 640x480 to je "fyzicky" nejvyssi mozne rozliseni. Ale SW tot rozliseni prepocita na vyssi tady na 1280x960 tzn. "dopocita chybejici pixely". Podle mych zkusenosti z digitalem od FijiFilm ktery interpoluje rozliseni z 3Mpx na 6Mpx bych si dovolil tvrdit ze takto interpolovane snimky nebudou prilis kvalitni v porovnani s "pravym" 1Mpx.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 11:25

tak tak. "dopocita" softwareove na 1 megapixel. Osobne to nepouzivam, fotky 640x480 mi prijdou kvalitnejsi a zaberou mene mista. Fotka softwareove upravena na 1 megapixel je "velka".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bruki  |  21. 06. 2004 12:40

ano - 1,23 MPx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kolafa  |  21. 06. 2004 10:12

Vojtechu az vyrostes a koupis si zas Nokii, to bude zuzo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nony  |  21. 06. 2004 10:17

jojo 6230 jako jedinej konkurenční telefon od nokie je vážně krásnej....prtavej display nebo absence karty...to je dilema

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  21. 06. 2004 20:01

Připočítej kvalitu zpracování a máš po dilematu


Stanley

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nony  |  21. 06. 2004 10:11

Prosímtě, mám dotaz: Na kolik řádků se zobrazuje sms při psaní / čtení ? Jak je u smsek využitej display (je to jak u T68ky nebo u T610/630) ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 10:24

5 nebo 6, muzete nastavit font a zvyraznene pismo. spise trochu plytva mistem tako 610/630. T68i je v tomhle nedostiznej. (ve vyuziti mista) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 10:28

prijata sms ze zobrazi na 7, respektive 7 a pul...radcich ale.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Raida  |  21. 06. 2004 10:04

Tenhle kousek ma mit integrovany Zoomon player, cili SVG Tiny v mobilu. Zajimalo by me, zda je tam nejak vyuzity, treba na ikonky ve vsech menu nebo tak nejak, ci zda je o nem v manualech nejak zminka. Je to druhy nebo treti mobil na svete s SVG a tak bych rad zjistil jak si vede v teto oblasti/nac se tam SVG pouziva.
(viz http://www.w3.org/Graphics/SVG/)

Diky za info,
MR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boris  |  21. 06. 2004 10:04

Dobry den, mel bych na vas asi deset otazek: 1) Ohledne her - pisete, ze jsou tam 3d jen sipky, ale tusim ze ve 3d by mel byt minimalne i nainstalovany tenis... (nedavno bylo na mobilmanii par obrazku) je to tak? 2) A jak rychly tenis je - netrha se? 3) Vypadaji hry ve 3d dobre? Me prisly podle obrazku celkem nepekne zubate - proste pekne 2d mi prislo lespi - jak se to zda vam? 4) Zkousel jste i nejake jine Java hry - loaduji se rychleji nez treba na T630? (nektere narocnejsi hry jako XII nebo Splinter Cell se nahravaly hrooozne dlouho). 5) A co se stane u her pro T630 co se tyce rozliseni - prece jenom K700 ho ma vyssi - zobrazuji se v puvodnim - tj zmensene v ramecku nebo jedou na fullscreen? 6) Jde pri prohlizeni obrazku zoomovat a posunovat obrazkem? (pripadne rotovat a ulozit) 7) Jak dlouho trva ulozeni 640x480 obrazku? 8) Kolik radku je na psani SMS? 9) Je K700 pouzitelna jako MP3 player? Kolik hodin reprodukce pres sluchatka vydrzi? (jak s radiem tak s MP3) 10) Da se vestaveny blesk/svitilna pouzit nezavisle i jako "baterka" - tj zapnou sviceni po libovolne dlouhou dobu? No to by bylo snad zatim vse ;o)) Dekuji moc za odpovedi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 10:32

zkopiruju tedy svoji odpoved na Vasi stejnou otazku z Semanie:


1) Jsem ve veku, kdy uz pro me hry nejsou prioritou,a le budiz: 
Je tam tenis - super, fakt nejlepsi co jsem videl v telefonu, naprosto plynuly, vyborna grafika, zvuky ale myslim, ze je pouze 2d. Dale pak Sipky - ty jsou 3D - taky velmi hezke. Vse naprosto plynule a treti hra - sjizdite clunem vodni kanal pres prekazky. 
2)Mophun v telefonu neni jine JAVA hry nahrajete v jave, ovsem zkousel jsem jen zatim Prince of Persia, verze pro T610/630 a natahl se mi tam ve zmensenem rozmeru, nesedl presne na obrazovku k700i. Dalsi teprv vyzkousim. 
3) ulozeni obrazku 640x480 trva chviliknu. Muzete rotovat, zoom 2x nebo 4x u tohoto rozliseni nefunguje, pouze u mensich formatu. Vyborna vec u fotaku je take softwarova interpolace snimku - extended - na rozmer tusim 1280x960. 
4) radku na psani sms je 5 nebo 6 
5 )ako mp3 prehravac---5 nebo 6 pisnicek tam date....ale uprimne je to telefon, ktery umi prehravat mp3 a nastavit je jako zvoneni. neni to prehravac mp3. 
Radio jsem pouzival par hodin a nijak vyrazne to nezralo baterku, ani poslech mp3. kolik hodin ale vydrzi, to jsem tedy vazne nezkousel. 
6) ano svitilnu muzete pouzit na nezavisle dlouhou dobu v modu fotoaparatu. od teto chvile nepotrebujete baterku a to svetlo je NECO JAKO XENONY u auta. zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mulder  |  21. 06. 2004 09:46

Zajimalo by mne, jestli uz umi zobrazit cas odeslani u odeslanych SMS (nebo doruceni u dorucenky) ? To byl problem ktery s sebou tahl Ericsson uz od dob t28, ale tady je novy operacni system, tak by to snad mohlo byt vyreseno ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 09:58

Ano, cas a datumse u odeslanych sms zobrazuje, dokonce si muzete nastavit, jestli chcete datum a cas, detaily (predmet zpravy) a nebo nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxwell  |  21. 06. 2004 09:19

Koukám, že SonyEricsson používá baterie o vyšším napětí: Battery Voltage 24660mV
Sláva, už můžu použít baterii z Tatry 815

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxwell  |  21. 06. 2004 09:21

viz: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art16/K700x/19.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  21. 06. 2004 12:03

a teplota na baterii je 135°C

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ferda :-)  |  21. 06. 2004 12:55

taky si musim rypnout
procpak autor tak peclive zacernil IMEI (serial number), kdyz se tam vyskytuje jeste dvakrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sushix  |  21. 06. 2004 08:58

jak jeste dnes muze existovat pristroj s vyhledavanim podle prvniho znaku? a jak muze existovat nekdo, kdo si ho koupi? ;o)) nechapu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  21. 06. 2004 10:24

Tak seš prostě nechápavej, no. To nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dusin  |  21. 06. 2004 12:42

Telefon co umi fotit, natacet videa, prehravat MP3 a MEUMI poradne vyhledavat v adresari je zhovadilost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  21. 06. 2004 12:57

Ten telefon je uplne skvelej tak jak je. Vsechny funkce co ma rad vyuziju (snad teda krome toho videa) a navic vypada presne podle meho gusta. To, ze nevyhledava podle vic pismenek me osobne nikterak nevadi, v adresari mam od jednoho pismenka v prumeru 6 kontaktu. Pro nekoho to teda muze byt zhovadilost, me je ale zrovna tahle zhovadilost sumak. Je pravda, ze kdyby tam ta funkce byla, neprestal by se mi libit , ale nevidim nic nepochopitelnyho na tom, ze si ho stejne koupim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johana  |  14. 12. 2004 11:20

Nevím teda co myslíte, ale já mám K700i a vyhledává několika prvních písmen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  14. 12. 2004 11:40

ano. TED uz toto resi novy firmware, ktery zjevne v telefonu uz mate. DRIVE to byl dost opruz vyhledavat dle prvniho pismenka POUZE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lkjhlkjhlkjh  |  21. 06. 2004 19:24

presne tak, nechapu to - i kdyby to trvalo jednomu programatorovi 14 dni (jako ze je to tak trivialni ukol, z i kdyby mu to trvalo dve hodiny, tak je to moc), tak by to stalo tu firmu tak 70.000kc, coz je doufam pro SE zanedbatelna castka.


Mozna to ale neutahne ten debilni procesor, kterej tam davaj, aby byl ten telefon tak krasne pomaly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peshi  |  21. 06. 2004 16:40

Tak ja ti to vysvetlim: Existuje takova "finta". Pro kazdej smer joistiku si muzes nastavit libovolnou funkci. To znamena, ze kdyz chces, tak si muzes nastavit treba pro pohyb dolu  funkci "volat kontakt" a tam muzes zadat treba 20 pocatecnich pismen. To samy plati i u T610/T630, akorat tam to neni moc vyhodny kvuli prirazeni jen jedny polozky, ale budiz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stevozz  |  26. 06. 2004 07:32

samozrejme aj ja tak mam nastavene na T610 ze pohybom joisticku do prava nezadam novu sms ale rovno vyhladavanie v tel zozname ale kto to nepozna alebo nema SE tak len nadva! pre novu sms staci joistick iba stlacat myslim ze 3alebo 4krat za sebou a je tam nova sms!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
B  |  21. 06. 2004 18:44

vole kdyz si das v menu tel. seznam tal muzes vyhledat treba podle deseti pismen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  28. 06. 2004 13:48

doufám že na rozdíl od nokií nemá při vyhledávání v seznamu písmenko ch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Leder  |  21. 06. 2004 08:46

Ahoj, chci se jen zeptat - má anténní konektor ? Vím že by to měl být ve dnešní době anachronismus ptát se na něco takového - vysvětlete to ale T-Mobilu - chaloupka na vysočině bez antény = 0 - 1 dílek signálu. (Eurotel a Oskar tam na tom jsou dost podobně)


Tom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 09:01

Ano má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  21. 06. 2004 08:27

...a stale nevie pracovat s WAV a MP3 ako zvoneniami???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 09:00

Umí pracovat s MP3 jako zvonenim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 06. 2004 08:03

Diky za postrehy. Jsem na nej fakt zvedavej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prd  |  21. 06. 2004 07:49

ty fotky v 640*480 sou fakt dobry (trochu rozmazly rohy, ale jinak supr) a tech 41MB je podle me uz docela pouzitelny pro MP3 (cca 45 minut pri qalite 128k), ovsem ja si ho stejne nekoupim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  21. 06. 2004 16:29

No, me ta pamet zase prijde dost mala...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  26. 06. 2004 14:30

a kolik maš v telefonu ty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petere  |  21. 06. 2004 07:48

V podstatě u všech SE byl problém s rychlostí, která se při zaplnění paměti stávala neskutečně pomalou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubi  |  21. 06. 2004 07:47

Zajímalo by mne kolik stál z nejmenovaného internetového obchodu?


 


Díky Lubi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tazz  |  21. 06. 2004 14:45

519 euro

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  23. 06. 2004 02:49

IMHO trochu vela. Vid. napr.:


http://www.geizhals.at/eu/a89401.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  21. 06. 2004 01:40

A web to ma? JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
scary  |  21. 06. 2004 01:58

pochubuju, nejspíš jednoduchý xhtml...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 08:57

Přesně tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cenebris  |  21. 06. 2004 01:39

Je celkem skoda, ze ma jen 500 polozek v telefonnim seznamu, kdyz ma tak propracovanou synchronizaci s Outlookem... Nektere Alcately nebo Motoroly mely 1000 nebo dokonce 2000... Jinak skoda, ze nejde vlastni zvuk sms priradit a asi emailum (a rychlym zpravam) taky nepujde - bylo by to skvele takto zvukove rozlisit udalosti Az na tyto dve veci skvely foun a uz se tesim na recenzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tyg  |  21. 06. 2004 02:16

Pokud má 500 položek (tedy ne jmen)v seznamu, tak je to o ničem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redwasp  |  21. 06. 2004 16:32

Zajimalo by me co vsechno se s Outlookem synchronizuje, prdedchozi modely mely jen par polozek a rikaly tomu vicepolozkovy seznam - je to uz srvonatelne napriklad s Nokiemi nebo Alcatelem? Jestli ano, tak jak se bere tech 500 polozek? Napriklad mail je taky jedna polozka? Jestli ano tak je to bohuzel od SE dalsi podpasovka... V soucasne dobe mam ve svem (2 roky starem!!!) Alcatelu OT715 182 kontaktu, drtiva vetsina je vicepolozkovych a jsem si jisty ze rozpocitano na polozky to bude vysoce pres 500, mozna i pres 1000. Btw. nevim kolik ma ten Alkac pameti, ale u kontaktu me to ukazuje zaplneni z 3% (!!!) Sorry SE, moc se mi libis, ale kvuli barevnemu displeji a fotacku podobny downgrade rozhodne neudelam...

Zivot je boj, kolik let uz marne cekam kdy SE prijde s poradnym seznamem nebo Alcatel s bluetooth... Ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
taz  |  27. 06. 2004 10:45

sorry, ale "manazersky" telefon s 510 POLOZKAMI ? To je vysmech, a vyhledavani podle prvniho pismene je taky straslivost. :(( Jsem si s T630 pekne nabehl, desne pomalej bazmek s displejem na .... a tohle vypada ze ma akorat vic mista na stupidni MMS jinak je to to samy :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  21. 06. 2004 01:37

Ma hlasite HF a dorucenky? JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  21. 06. 2004 08:56

Ano, má jak hlasité HF, tak i doručenky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
B  |  21. 06. 2004 18:41

muzu zvolit mp3 jako zvoneni ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cac  |  26. 06. 2004 02:09

samozřejmě to lze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XooF  |  10. 08. 2005 17:01

ano
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XooF  |  10. 08. 2005 17:01

ano
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XooF  |  10. 08. 2005 17:01

ano
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XooF  |  10. 08. 2005 17:01

ano
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  21. 06. 2004 00:35

K cemu jsou postrehy uzivatele ktery vyjadruje postrehy k mobilu sve "oblibene znacky"? Taky vam napisu clanek mejch potrehu o moji A50. Sem zvedav kdo by to cetl. Mozna ani ja sam po sobe ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 06. 2004 00:42

Když napíšete osobní postřehy ze Siemensu S65 a budete tak prakticky první, kdo to v ČR udělá, velmi rádi vám takový článek vydáme. Bude totiž patřit mezi ty absolutně nejčtenější – stejně tak tomu bude i u tohoto článku.


Pokud by Sony Ericsson K700 byl v prodeji a mohli bychom ho otestovat sami, samozřejmě bychom to udělali a nemuseli bychom vydávat článek s dojmy majitele mobilu. Jenže je jiná situace, proto ji prosím posuzujme v tomto kontextu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza N.  |  21. 06. 2004 10:00

přesně má slova. Proc jsou vsichni porad tady s necim nespokojeni?! Kritizovat to jo, ale sami by nic nenapsali! Mě se naopak líbí přístup redakce. Jen houšť, však kvalitně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peshi  |  21. 06. 2004 16:31

Zkus pochopit, ze sou lidi, kteri na tenhle foun cekaj jako na smrt a uvitaj kazdou novou informaci a obvzlaste pak osobni zkusenosti. Autorovi urcite dalo nakou praci o tom napsat a je super, ze se podelil se svymi zazitky, kdezto ty si nic takovyho neudelal a akorat tady blbe kecas. Kdyz te tenhle telefon nezajima, tak ten clanek proste necti a hotovo, nikdo te k nemu nenuti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weslyck  |  21. 06. 2004 00:33

jeste sem na neco zapomnel. Za 1. diky za clanek! Fakt diky je od tebe pekne ze jsi se s nami podelil :) dik. A jeste jedna kriticka pripominka : jak si fotil ten panaromatickej snimek tak ti to trochu nevyslo :) trochu presneji a bude to pekne :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  21. 06. 2004 00:32

Hmmm,zacalo to vetou:"Jelikož patřím k fanouškům této značky" ..a tak aj vyzerala cela recenzia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 06. 2004 00:44

Kdyby to byla recenze, bylo by to v článku uvedeno. Tohle jsou však postřehy uživatele telefonu - pozitivní i kritické. Pokud chcete nezávislý test, musíte počkat na redakční recenzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireboy  |  21. 06. 2004 09:30

Tak to nečti ty hňupe. Místo abys byl rád, že si přečteš o něčem novým ... A neplatí to jen tobě! Kolik zajímavých věcí jsi tady představil ostatním ty? BTW, jsem také příznivcem značky E potažmo SE  ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  21. 06. 2004 14:26

Ja som rad ze som si precital nieco nove,a viem ze to neni recenzia, ale chybala mi tam prave ta kritika!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weslyck  |  21. 06. 2004 00:25

stejne mi tenhle telefon prijde uplne o nicem. Pamet je strasne mala na to aby se dalo poslouchat Mp3 - to je fakt k smichu... Fotky nic moc.. Tak proc ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  21. 06. 2004 16:23

To je fakt smesny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  22. 06. 2004 07:55

...ano, presne tak, to ho nemali ani vydavat. Je to nahorsi telefon na svete...


...pritom je jasne, ze v nom tvorcovia vyrazne zahojili odveke bolave miesta T610 (pamat, display, datove funkcie, spravanie telefonu...) a naviac to vyzera tak, ze to nie je nastupca T610... Ten podla reviewov by mal prist aj s tymi zasr... karatami .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor