Sony Ericsson K850i: 5MPx, microSD a HSDPA

Diskuze čtenářů k článku

bigflea  |  31. 12. 2008 17:47

tak si rikam. jestli tam nemate chybu. kdyz se tak kouknu na ten muj mobil.. nwm kam bych tu kartu narval..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
john  |  28. 01. 2009 19:32

kkti je to nej mobyl na světě :Dlol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZUZY  |  27. 02. 2008 12:21

Ahoj,
Mám SE K850i a nemůžu tam nikde nastavit Wap přes GPRS.
Našel jsem jenom Wap přes CSD, nebo přes PSD.
Co s tím? Jak to rozchodit?
Díky
ZUZY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mattyg  |  14. 12. 2007 16:12

Co tu máte pořád s tím symbianem nebo windows mobile!!! já bych takovej mobil nechtěl ani zadarmo!!! nevěřím OS v mobilech.. mám radši klasiku.a SE K850 je pěknej mobil.. a každej mobil má své chyby.. i ty vaše Nokie.. mám s ni ma zkušenost a pokud mám na výběr radši sáhnu po Erikovi!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MUDr.  |  26. 10. 2007 18:31

Opravdu nemuzu pochopit,jak muze nekdo vytvorit tak skvely telefon a dat tam tak na pi.. rozliseni videa!Mel jsem Nokii N73 a ta mela 352x288 a nebylo to spatne,ale telefon s 5mpx a mit 320x240???Celkem jsem zklaman...V tom pripade by mohl Samsung G600 tohohle SE trumfnout,nebo alespon co se videa tyce-a to je telefon od Japoncu,Korejcu,Cinanu ci co.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
poker86  |  14. 08. 2007 17:28

Tak si tu pročítam, tu diskuzi a chtěl bych něco ujasnit..
takze zaprvé k fotáku, mysim ze rozumni maximum do mobilu je 2MPx, na udelaní male fotky to stací a kjdo chce delat velke fotky t si poridi zrcadlovku nebo aspon nejaky normalni digitalni fotak. Kvalita fotky se neda hodnotit jenom podle MPx, to u fotaku melo cenu restit do tich 2megapixelu, jinak vetsi rozliseni povazuju za za zbytecnej luxus, lepsi fotku to neudela,pac detaily na fotce nedela jen snimac ale i optika a ta mala v tech nejlepsich fotomobirvh pochybuju ze vykresli neco lepisho nez 3Mpx a i ty jsou z odrenýma usima, akorat se zvysi sum kteryho je tam uz pozehnane, jinak autofokus povazuju za krok spravnym smerem,protoze makro se bez nej nevyfoti.. a to muze by u fotomobilu dulezita vlastnost, hlavne kvuly ofocovani textu, ale vyrobci by se meli i zamerit na to aby mobil mel po cele plose fotografie ostry obraz,.. a hlavne co me dokaze nastav je softvarovy vyhlazovani viz 3mpx nokie, to je uplna hruza, naco 3 nebo 5mpx kdyz trava i stromy vypadaji jako namalovany bez detailu, uplne vyzehleny, Jedinej spravnej krok je ponechat rozliseni na 2MPx a vise nejit nebo jen u mobilu ktery si mohou dovolit vetsi a tezsi a objemnejsi optiku.. a to maximalne rekl bych do tich 3mpx, dulezite je zapracovat na kvalite objektivu, kdyz uz se neda nejak rapidne zvetsit cip tak at aspon je objektiv je kvalitni, sice sumet bude porad ale na fotky se bude vzhledem k lepsi optice dat divat, jinak za omil povazuju opticky zoom u fotomobilu, je to stejne slepa vetev jako digitalni zoom, zaprvi zvysi urcite velikost a hmotnnost opticky, a vyrobci se to budou snazit dohnat jeste vetsi minitaurizaci, coz zakonite povede k horsim fotkam, a za druhy je mozne ze se snizi pripravenost k fotce, coz u fotomobilu povazuju za dulezite pro momentky, preci jenom cekat nez se vysune objektiv, tom neni to prave orchove.. a preci neni problem popojit nekolik kroku k fotografovanemu predmetu, a kde to nejde tak holt se neda nic delat, dale bude i problem udrzet prijatelnou kvalitu v celim rozsahu ohniska... urcite v primitivbnich zomech co tam budou to bude velky probelm, jinak fotomobil povazuju jen za digitalni zapisnik, pripadne pro typu takto to bylo a tak se to stalo..nic vyc se zatim neda od neho cekat, protoye jak jsem uz rikal kdo chce fotit poradne at si koupi zrcadlovku, dobra vec je treba integrovany blesk, to povazuju za velky plus, protoze ne vzdy sou idealni podminky a treba foto v tmave hospode jinak s prijatelnou kvalitou nevyfotite, osobne povazuju za dobre mit moznost nastaveni naporiklad ISO, svetelna kompozice, rezim ostreni, mereni svetla., dobre by bylo i moznost nastavit rvrdost zasahu filmvare do fotky tim myslim doostrovani, vyhlazovani atd.. tohel je sice torchu pro hracicky ale urcite by to pomohlo... a moc to netsoji, jde jen o software telefonu.. Dalsi vec kterou povazuju jako honba za megapixeli za reklamni trik je 16mil barev, dit to nema ani kdejake LCD k pocitaci, teda vetsina levnich LCD barvy dopocitava a ve skutecnosti pouziiva jen 262tis barev.. proto nechapu proc u mobilu je 16mil, akorat je to narocne na pamet, pac kazdy pixel pak v pameti potrebuje 3bajtyt, a v zlepseni kvality obrazu bych moc nedoufam, podle me je to neznatelne.. Dalsi blbost co me clekem poboucila je pouziti fotaku bez krytu, sice je tam mineralni sklo(snad tam neco je , a neni to jen plast), ale to muze byt odolne proti poskrabani ale proti mastnote nikoliv a fotit pres upatlenjn objektiv to je prasecina, a o fotkach ani nemluvim radsi... Dale jetsly ma novinka stejne poruchovej joystick jako k750i a myslim ze i k800i na tom nebyl stejne tak panbuh potes, me joystick na k750ce prestal spravne gungovat a vynechsval po 2 mesicich, a u T300ky kterou jsem mel predtim to nebylo o nic lepsi, sice vydrzel dlouho ale mackat treba na 5x to kazdeho za chvily omrzi, v tomhle by mel SE hodne zapracovat a udelat tam nejakeou ochranua prodlouzit zivotnost, jninak u k750ky se mi dostava prach pod idpslej a to me taky hodne vytaci... ale nehci pomloivat SE, sam jsem az na tyhle veci se svou k750i spokojen, fotak je na mobil velice slusny.. ale ted si kupuje mobuil bez fotaku a je to nokia E60, ale k750prodavat zatim nebudu budu mit dva mobily tak me pak ani ta absence fotaku u E650ky nebude vadit..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  16. 09. 2007 11:38

tak ten joystik zkus vobčas vyčistit, mě fachá na k750ce už dva roky a bez problému a to si s tïm mobilem hraju celkem dost. A co píšeš o tich pixlech s tim bych nesouhlasil srovnej si fotku z k750i s fotkou s kosmistovky (docela rozdíl) ta k850 bude fotit zase o laťku vejš. Ale u k850 se mi nelíbí vzhled. líbí se my akorát že nemá OS to považuju za plus protože operák patří do kompa a ne do mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
poker86  |  16. 09. 2007 22:42

No mas pravdu, k850i foti lepe, teda az na to ze za horsich svet podminek strasne vyzehluje fotky, sice jsou bez sumu ale ta strata detailu je hrozna, ale to ze k800 foti lepe nebude jen tim ze zvysily rozliseni cipu na 3mpx, SonyEricsson taky urcite zapracoval na objektivu. Ja tiim prispevkem chtel jen napsat to ze fotka o vyssim rozliseni automaticky neznamena lepsi fotka, je to i tim ze pri pouziti vetsiho rozliseni tak pri zobrazeni 1ku1 se vice porjevuji vady fotaku a fotky jsou narocnejsi na pamet prostor a i ukladani trva dele.a u fotaku v mobilu myslim ze je zbytecne se predhanet v poctu megapixelu, protoze ten slouzi primarne k zachyceni momentu a ne k tisku bilboardu. Podobnym problem postihuje odveti digitalnich fotoaparatu, kde se objevuji kompakty s rozliseni 10 - 12mpx a to je podle me jen marketingovej trik protoze bez odpovidajiciho objectivu zvysovani rozliseni nic neprinese, spsi ubere pac fotky maji vice sumu pri pouziti miniatrunich snimacu a vysokych rozliseni. Ale je to marketingovej tahak, prece nemuzeme nabizet fotak o nizsim rozliseni nez konkurence a i sousta lidi se tak rozhoduje, automaticky je pro nej lepsi fotak s 10mpx nez stejny fotak s 5mpx, pocet mpx v fotacih mel smysl kdyz zacinaly, kdz se delaly fotaky z 1 nebo 2mpx a to bylo malo ale ted kdyz kompakty maji od 5 MPX vyse uz to prestava mit smysl, ale ted bych se jako spotrebitel spis rozhodoval podle neceho jineho, treba kvality a svtelenosti objectuvu, prodelvu spouste atd.
Jinak uz jsem prisel na to jak spravit vynechavajici joystick u me k750i, a FUNGUJE TO, az sem se tomu divil. Navod na to je na http://gorkyho.blogspot.com/2007/08/nefunkn-joystick-na-se-k750i.html
jinak je tam jeste par zajimavych postrehu a veci ohledne SE k750i, tak doporucuji precist

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lican  |  11. 07. 2007 22:47

já bych snad překousl ten design a ovládání (i když ztuha), ale krytka foťáku je prostě důležitá.... , škoda že neni povedenější na povrchu, funkce bych bral hned...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  19. 07. 2007 23:52

Co to meleš Licane-vždyť to má dokonce krytky dvě-jednu vnitřní(pod sklíčkem)a pak vlastní sklíčko(minerální-pro ty méně bystré-už jsem to tu někde ve fórech viděl-minerální sklíčko znamená-jen velice těžko poškrábatelné-mám ho např.na hodinkách-a zatím za čtyři roky jediná škrába)-takže už nechci slyšet že to nemá krytku foťáku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.O.E.  |  09. 07. 2007 13:17

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  02. 07. 2007 19:16

Tehle mobilní telefon se jim po dizajnové stránce velice povedl (mě se teda velicelibí). Ale kdyby tam nedali ten zasranej fotoaparad tak by mohl být mnohem lehčí a menší. Stejně se stím nedá fotit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lusinka  |  27. 06. 2007 23:31

vůbec se mi nelíbí jediné co je na něm dobré je ten foťak nic víc to nokie jsou kupredu a to mi je lito protoze ja jsem fanynka SE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  06. 07. 2007 00:42

Mno rozmýšlel jsem se a asi se přikloním k téhle variantě. Ten lesklý povrch, tak to je hrůza, to bude upatlaný. A ty tlačítka, taky nevypadají, na to, že by na nich psát SMS byla paráda. A na co 5Mpx, když optika není kvalitní a navíc, vždyť máme všichni dig. foťáky, ne? Ten mobil si může mít třeba 10Mpx, ale pokud optika stojí za nic, tak to beztak nefotí dobře.
Hans

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  26. 06. 2007 11:34

Tož soudruzi MM, tento SE má EDGE (vy tvrdíte, že ne), a jeho objetiv je opatřen krytkou, která se odsune aktivací módu fotografování (vy tvrdíže, že ne). Je mi vás, duchem chudé nokiáky, velice líto,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obluda  |  27. 06. 2007 13:51

Jasně že má EDGE a ví se to už dlouho a oni to tam ještě nenapsali!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obluda  |  28. 10. 2007 18:15

Má ho? Na stránkách SE to zmizlo. Mohl by někdo z uživatelů napsat, jestli ho má?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obluda  |  28. 10. 2007 18:26

Ono se tam zase objevilo. Na mezinár. zatím ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Weiny  |  24. 06. 2007 12:51

Nevím, mám k810i (bo jsem přšel před 14-ti dny na bigbítě o k750i), přicházející k850i sleduji už dlouho, ale váha 118g a tloušťka 17mm mi připadnou přehnané, nemluvě o podivné kombinaci tlačítek a rušení zaběhlého standardu, vše co jsem kdy hledal a chtěl se SE podařilo dát až do t650i, který příjde ještě dřív než k850i a hlavně má vše co potřebuji (stejná výbava jako k800/810i) a především naprosto dokonalý a překrásný desing a úžasně rozložené tlačítka, váhu 95g a tloušťku 12,5mm, kovové tělo a takový vzhled, že mu dražší k850i nesahá ani po paty, to mi věřte. A jestli takový bude i ve skutečnosti jak vypadá, je to jediný foun, za který budu koncem roku svůj k810i s prodělkem ochoten vyměnit
http://www.mobilmania.cz/default.aspx?section=21&server=1&article=1115523

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obrjen  |  22. 06. 2007 14:35

Asi největším sklamáním je pro mě video. Myslím že 640x480 by nebylo až tak nereálné. (a tajně jsem doufal v optický zoom). Doufám že to není absolutně finální verze a pár maličkostí S.E. ještě vychytá. 5 mpx nezachrání všechno ale na fotky se docela těším. Přemýšlím jestli momentálně není lepší volbe K800/K810 (vzhldem k ceně) než bude K850 na trhu tak u K800 cena ještě klesne a 3 mpx nebo 5mpx už je na momentky celkem nepodstatný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cwb  |  23. 06. 2007 12:12

EDGE v nasich podminkach je nutnost a s tim videem, sou fakt o 2 roky pozadu, ani microSD to nezachrani. A nemluvim o systemovem konektoru...
Sice foti fakt krasne, ale to je asi jedine co umi..
Nesnasim nokii, ale zasi si ju musim kupit...chjo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mountin  |  17. 06. 2007 20:50

tohle jsou 2 neporovnatelné telefony protože K850ku si koupí běžnej člověk kterej chce telefon se kterym si poslechne hudbu a vyfotí děti když blbnou....
N95 si koupí technofil kterej si do telefonu narce E-booky, DivX, bude s tím dělat Geocaching na net se bude připojovat přes domácí Wi-Fi síť...
Jako soupeře k N95 berte W960i ale ani ten není pravým soupeřem, ten je soupeřem spíše k N91, opravdovým soupeřem je P1i což je opět telefon (smartphone) pro technofila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  16. 09. 2007 11:25

E-booky, filmy, internet, icq to zvládá bezproblémů moje k750i kerá teď stojí celkem pakatel na to nepotřebuju Nějakou nokii za nehorázný prachy nedejbože s operačnim systémem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  16. 09. 2007 11:25

E-booky, filmy, internet, icq to zvládá bezproblémů moje k750i kerá teď stojí celkem pakatel na to nepotřebuju Nějakou nokii za nehorázný prachy nedejbože s operačnim systémem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mattyg  |  14. 12. 2007 16:21

Naprasto souhlasím.. nechápu jak tu mpohu srovnavat někteří telefony určené pro ruzné spektrum zákazníku!!!! mám K750 a a 850 beru jako nastupce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daWe  |  17. 06. 2007 13:50

rozdil- v jednom clanku napisete ze bude P1 stat 16 000 a na slovenskej mobilmanii je uvedena predpokladana cena max. 13 000,- a to zrejme ve Sk, takze na ceske to vyjde jeste levneji
samozrejme by to bylo supr kdyby stal jen tech 13 000 ale neni to moc realne
PS.: ze by na slovensku meli mobily levnejsi?
nebo je to preklep? 6 se nachazi na num. klavesnici hned nad 3.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daWe  |  17. 06. 2007 12:42

podle me to za 15 000 moc lidi nekoupi vsichni si pockaj az to dalsi rok spadne....
spadne to urcite protoze SE bude muset drzet cenovej odstup N95, protoze ta ma navic GPS a dalsi vychytavky- myslim ze to za chvili spadne tak na 12-13k (jako byla startovaci cena predchozich mobilu rady- k700,k750,k800)
no a hlavne pro me to je jasny protoze tou dobou budu mit P1i za rovnejch 15 000,- a to je jasna volba:
P1i sice nema tak dobrej fotak, ale takovy 3 megapixely urcite stacej na zachiceni momentek
(a kvuli tmu prece ten fotak v mobilu mame ne ?)
navic tohle zvysovani mpx je nezajimavy myslim ze by to vyrobci brzy meli pochopit a vylepsit optiku- docela by se bodnul optickej zoom, ne?
navic P1i ma dotykovej vetsi displej a operacni system
sice nema EDGE ale to uz zalezi na tom co zakaznik chce, treba ja EDGE nepotrebuju- mou podminkou je Wi-Fi
takze uvidime jak se bude prodavat, ale myslim ze ho vic lidi koupi az zacne cena klesat a jeste o tom budou hodne premyslet protoze na trhu je spousta mobilu ve stejne cenove tride, ktery sice nemaji 5 mpx fotak, ale ostatnimi vlastnostmi ho urcite predhoni..............................................
PS.:jinak co se tyce W960i tak to je bozi, ale asi nakonec koupim levnejsi P1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  22. 07. 2007 11:04

to je kravina.15 000 to nebude.Naposledy sem slisel ze to ma byt za 14 000 a obchodnici to davaj se slevama tak cekam cenu kolem 13 az 12 000 kc.Takze uvazuju ze si ho koupim.Narozdil od n95 ma sony ericsson fotak od giber shotu.A o hodne kvalitnejsi fotky.Takove veci co jsou u n95 ty bych neviuzil jako napriklad zminovane gps.A pride mi ze je spis pro nejkake manazery nez pro normalni lidi.Sony ericsson je spis pro zabavu nez pro praci.Takze na 90% bych si koupil sony ericsson a na zbylich 10% nokii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zuzanka  |  16. 06. 2007 22:53

Tak mi dnes uspesne ukradli muj milovany telefon SE k800i. Byl to nejlepsi mobil, kterej jsem kdy mela. Kam se hrabou Nokie. Tak ted premyslim, jestli koupit novej nebo pockat, jestli ten muj policie nenajde. Kazdopadne jsem uvidela novou k850kui a teda jako asi radsi zustanu u sveho milacka k800i. Tento se mi vylozene nelibi a ani "nevypada" na to, ze je za 15000Kc. Spis mi pripomina takovou tu nizsi tridu pro deti. Jinak mi prijde byt fotak 5Mpx v mobilu, kdyz tam neni ani optickej zoom trochu zbytecnej, pze digitalni zoom se moc pouzivat neda. No proste si poridi zase k800i, i kdyby byl tento za 5000Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red-devil  |  16. 06. 2007 22:56

za 5000? tak do toho bych sel levou zadni !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zuzanka  |  16. 06. 2007 23:02

to ja ne.. mne se to nelibi a budu verna k800i :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red-devil  |  17. 06. 2007 10:48

to ja bych sel i za 10 a pokud ta konecna verze bude takoa,jakou si preji a vylepsi tam par nedostatku, tak do toho pujdu hned jak se to trosku zlevni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red-devil  |  16. 06. 2007 18:02

Pořád si nejsem jist, jestli se mi tahle k850 libi ci ne...porad hledam jak pozitiva tak negativa...
...negativa : Vsude otisky ( to me asi bude vadit nejvic), bezvyznamne sklicko ( ktere nema zadny vyznam a jedina moznost je ho nejakym zpusobem odendat...ale nejlepsi by bylo, kdyby ve finalni verzi to sklicko vubec nebylo....), video (ale aspon neco, to mi zastak nevadi), klavesnice(krom otisku se bojim ovladani tohoto telefonu, doufam ze toi nebude moc slozity), 262 000 barev( proc nedali 16 melounu jako u Nok.N95 ? ), cena ( 15000 se mi zda celkem moc, i kdyz sem to trosku ocekaval) , skoda ze chybi GPS
...no a pozitiva: Celkem hezkej design (az na ty otisky), HSDPA, 5MEGA, 3G, EDGE, Slot na 2 pametovky, dlouha vydrz ( narozdil od N95), a mozna jeste neco, ted si hned nevybavim.....
takze nakonec remiza (stejne plusu jako minusu )... coz znamena, ze to nebude tak hrozny, a mozna nad tim zacnu premyslet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  16. 06. 2007 21:22

nechapem preco vkuse kazdy tu taha n95...co maju tie telefony spolocne?to ze rozlisenie fotaku je rovnake este nerobi z nich rovnake triedy...hmm...a este tych 16mil farieb je naozaj tak potrebnych ako ta krytka pod sklickom..lol...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red-devil  |  16. 06. 2007 22:54

newim jestli si to dobre pochopil,ale K850i ma byt prave konkurent N95 !!! O tom svedci perfektni fotak...a to je to hlavni... vetsina srovnavani probiha ve srovnovani fotek... a navic toho ma N95 celkem slusne podohnyho s k850i...krom toho ze to jsou telefony urceny predevsim po vybornou kvalitu fotek, tak tam najdem i HSDPA, EDGE, 3G, a to ze u k850i chybi operacak a GPS??? ...no aco ? vzdyt to jsou 2 veci, ale na srovnavani je toho spoustu.,..proto sem prave vybiral N95 se srovnavanim vydrze baterie apod........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  16. 06. 2007 23:13

2 veci?hmm..myslim ze minimalne jedna z tych dvoch je taky vylky rozdiel ze sa proste porovnavat tento telefon ktory okrem fotenia nevie nic ine oproti inym hlupym telefonom neda porovnavat s N95...ked chces silou mocou porovnavat neaky Se tak napr w960 sa da porovnat s n95 sko ako toto...porozmyslaj a nemyl si pojmy s dojmami...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red-devil  |  17. 06. 2007 10:59

sem si nikdy nemyslel, ze porozumet nekterym slovenskym slovum je tak tezky ! ,ale dobre....
...kdyz uz sme u toho, pojmy s dojmy si rozhodne nepletu, zvlast, kdyz se mi k850i zas tak moc nelibi, a hodnotim ho tedy neutralne. Ale srovnavat ho budu bud budu s N95 , a mysli si co chces, dyt to preci neni nic zas tak spatneho...
....jinak kdyz uz sme u tech mobilu... driv, kdyz sem mel jeste muj super mobilek Siemens M65 ( kterej sem bohuzel koupil v blby prodejne, a mel sem s nim par problemu ) , tak sem porad dokola fandil Siemensu...no ale pak prisel krach, no a tak sem se rozhodoval, kam pujdu.... cela moje rodina mela Nokie, me se ale nikdy nak zvlast nelibili ( samo, ze ted ty spickove telefony N93 ci N95 sou uz pekne, ale nikdy se mi nelibilo to prostredi) narozdil treba prave od SEcek...ovladani bylo mnohem jine nez Nokie ci Siemensy, ale da se na to zvyknout a ja sem si je celkem zamiloval....je ale pravda, ze tahle k850i, ktere uz bylo vyfocene nekdy pred pul rokem a vyslo teprv ted a navic zadna slava, je celkem zklamani... doufal sem, ze prijde nakej PSP telefon ,ale to uz je zase jina kapitola...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red-devil  |  17. 06. 2007 11:01

jinak mas pravdu-....operacak je celkem dost velkej rozdil, ale nemusi se to hodnotit pouze podle operecaku...vzdyt se take porad srovnaval SE k800i a N73 !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  17. 06. 2007 18:59

ok ale neber bulvar celkom vazne..jasne ze traz bude milion clankov ze kto lepsie foti..potom len premenia poradie tlefonov a dalsi clanok ..potom zas nieco vymyslia a bude tu ten isty clanok o tom istom asi 10krat...ale to je len pre citanost...a ten operacny system je velky rozdiel...a hodnotit by sa malo podla celkoveho telefonu nie len podla fotaku..cize preto nevidim ziadny PRIAMY suvis s n95...a az na baterku si myslim ze K850 nema nic lepsie ako n95...este aj cena je na telefon ktory dokaze to co telefony pod 10K strasne velka...aj ked je to len uvadzacia cena...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  17. 06. 2007 19:01

a este..nemam ani SE ani nokiu.-..momentlane samsung takze nefandim slepo len nokii aby to nevyznelo ze pre mna je n95 dokonaly pristroj....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  16. 06. 2007 23:15

Ja se taky nejvic bojim otisku všude možně a toho ovládání.... co sem viděl(asi 3 videa.) tak katastrofa, lidi se na to trefovali třeba třikrát za sebou a to už je i na mě moc ....snad se na to dá zvyknout, ale prvni dojem z ovládání strašnej..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red-devil  |  17. 06. 2007 10:46

tjn, ale ja porad pevne verim, ze konecna verze bude mnohem lepsi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S  |  16. 06. 2007 10:13

SE K850i MÁ KRYTKU FOTOAPARÁTU A TO DOKONCE automatickou,JEN NENÍ ZOBRAZENA NA FOTOGRAFIÍCH,KTERÉ MÁTE V CLANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  16. 06. 2007 13:54

a dokonca pod sklickom...to je toho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucka  |  15. 06. 2007 21:28

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JackF  |  15. 06. 2007 23:33

OMG... Proč jde dneska všem o čísla... Podle mě byl poslední důležitej přechod ze 4k na 65k barev... dál už od sebe tu barevnost nepoznám, pokud to nebudu mít vedle sebe... a taky to neni jen o barvách displeje... můj Samsung se s číselně stejnym displejem SE naprosto v podání nemůže srovnávat, ať jsem si hrál s nastavenim jak jsem chtěl... a jestli vy máte tak dobrej zrak, že potřebujete barevnost obrazovky počítače na takhle malym displeji, tak vám můžu asi jen pogratulovat... mě osobně stačilo 65k mojí k700, budiž jí křemíkový nebe přívětivý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  16. 06. 2007 08:46

nechce sa mi verit zeby samsung mal horsi display ako SE..kedze doteraz som este nevidel SE ktory by tomu nasvedcoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  05. 07. 2007 23:07

Jo jo, ty rozeznáš od sebe 16 mil barev? Myslím, že i ty 4tis by bylo hodně. Osobně si myslím, že optimál je 65 tis - 262 tis.
Hans

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jindra_K800i  |  15. 06. 2007 15:59

Myslím,že se jim docela povedl,ale zas tak velké změny oproti K800i nebo K810i nejsou,takže mě i trochu zklamal.Ale jinak bych hodnotil 9/10 Bude to ale u mě časem jistá výměna za K800i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  15. 06. 2007 22:44

EDGE, HSDPA, DUAL-CARD reader, 5Mpx, QVGA video, senzor natocenia, mensia velkost, SW zmeny (media player), HW zmeny... Chyba snad len GPS a WI-FI...
Ja si myslim, ze toto je konecne nastupca K750i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  15. 06. 2007 15:58

novinka je přibližně stejně stejná
dost dobrý přironání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  15. 06. 2007 13:42

teda ja nevim, ale od sonyericssonu podpora micro sd karet, to se mi zda pomerne revolucni zmena !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Many  |  16. 06. 2007 01:08

Konečně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  15. 06. 2007 13:20

Jakou ma logiku takova krytka? Vzdyt je prece az za krycim sklickem, takze jeji funkce coby mechanicke zabrany proti jeho poskrabani je jaksi ta tam. Takze ptam se znova, snad mi to nekdo vysvetli, jaky ma smysl takova krytka??? Vim, ze je sklicko superhyper mineralni, ale prece jen...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peeetr  |  15. 06. 2007 11:03

Tak jako první dojem celkem nic moc... Líbila by se mi kombinace W960 a K850. ten W je bombovej, ale nemá datové přenosy...
To ovládání bude docela zajímavé... sem zvědavej, ale ježíškovi určitě nebudu psát...
Čekal jsem, že mě "sofie" ohromí stejně jako to na začátku roku 2006 udělala moje W810 a budu se na něj těšit jako malé dítě, ale...
Designově vypadá skvěle, ale ta ergonomie není nejšťastnější, asi jsem už trochu "zkonzervativněl"
Je mi to líto, ale musím souhlasit, že nokii se letos povedlo víc telefonů, říkám to jako velký příznivec SE, který nemá Nokie rád...
Možná mě přesvědčí až si jej zajdu vyzkoušet do prodejny, ale to je ještě dlouhá doba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red-devil  |  17. 06. 2007 10:51

sem na tom sstejne....v duchu si to tAky uznavam, ze SE trosku zaspal dobu, ale porad si rikam, snad to nebude tak hrozny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dejw  |  15. 06. 2007 10:54

Zajímalo by mně, jestli K850 má optický zoom, bylo by to na pohodu. V clanku jsem nic takového nenašel.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  15. 06. 2007 11:37

Nekde jsem cetl, ale nevim konkretne kde, ze opticky zoom NEMA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alfabetagamadelta  |  15. 06. 2007 10:02

Domnívám se, že SE nejsou špatné telefony, ale stále mi připadají jako takové dětské umělohmotné hračky. Nová K850i designově nic moc, funkčně asi na roveň N95. Lze souhlasit s jedním názorem tady, že Nokia pro letošek připravila zajímavější telefony - část z nich vylezla, ale ty hlavní N 82 nebo N 98 teprve přijdou a to budou skutečné skvosty. Jen je škoda, že už není Siemens - na jednom původním obrázku byl S 98 - opět skvost, který už bohužel neuvidí světlo světa - ale podobnost S 98 je s Nokií N 82. Sám mám nový SE K810i, a oproti 5 mpx telefonům nevidím vůbec žádný rozdíl až na cenu - ta je poloviční, a to je důležité.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  15. 06. 2007 11:49

"funkčně asi na roveň N95"
ale no...opity ani inak omameny by si pisat nemal lebo potom to moze vyzerat ze si sa pomiatol...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harry  |  15. 06. 2007 09:20

Zminite se o konkurenci, ale proc nenapisete nekam do boxiku, ktere znacky/modely chapete jako primou konkurenci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TNX  |  15. 06. 2007 09:16

Novinka je tedy přibližně stejně stejná, největší rozdíl je v menší tloušťce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tony  |  15. 06. 2007 07:58

Tak se mi zdá, že SE tentokrát zaspal dobu. Jak K750, tak K800 při svém uvedení (a to rozhodně dříve než K850) nastavovaly pomyslnou laťku. Design se mi osobně nelíbí, ale to je věc vkusu. Tak mám pocit, že pro letošek se víc nadechla Nokia. Avšak cosi slibného vidím za W960. SE mám rád, ale jestli to takhle pujde dál.... bude za chvílí nekonkurenceschopný....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  15. 06. 2007 09:13

Naprostý souhlas, to je tak, když se laboruje s dizajnem tak dlouho, až se to přežene. Myslím si, že Nokia si své pasqily odbyla už v minulosti, ted její dizajn nemá chybu
PS. a jestli někdo začne tvrdit, že Nokia fotí špatně - NO A CO, vždyť je to jen telefon. Nazdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Froo  |  15. 06. 2007 10:06

Je to tak 4. čtvrtletí roku 2008 je zpoždění docela velké. Mel tu být už teď. Jako by SE ztrácel dech. A foťák z toho to telefonu nejlepší hloupý mobil neudelá. Nechápu spíš tu nepřítomnost EDGE !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JackF  |  15. 06. 2007 23:25

Přesně tak! Podlě mě bude w960 asi nejlepší telefon na trhu... Ať si kdo chce řiká co chce, ale má to pěkně velkej displej... třímega foťák (komu nestačí, jak fotí k800, ať si koupí řádnej foťák)... a 8GB flash paměti... +WiFi... navigaci považuju za zbytečnost a jestli to má EDGE nebo ne je mi víme kde... Problém tkví v tom, že bude počítám stát hodně přes 15 tisíc, soudě podle výbavy a BT sluchátek v balení... Takže pro mě za ty peníze bude adeptem na koupi spíš nějakej notebook a nad w960 budu jen slintat a pořád si opakovat, že nemá cenu dát ty peníze do zařízení, co mi vydrží 2 roky... nic proti nokiím, ale proti tomuhle telefonu nokia konkurenta prostě a jednoduše nemá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  15. 06. 2007 07:44

Design 850i se mi líbí, ovšem radost mi kazí několik věcí, přijde strašně pozdě, nahrávání videa je ve strašně nízkém rozlišení, 40 Mb intetrní paměť? To snad má dnes i obyčejná kalkulačka :) a naposled cena když si vezmu že N95 stojí o nějaké 3 litry více a do té doby cena jistě ještě klesne tak je to k smíchu :( Jinač se mě ale strašně líbí a od koupi mě to asi neodradí :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
borelli  |  15. 06. 2007 08:30

To ano, o 3 tisíce je N95 levnějsí ale rozhodně nebude tak rychle klesat s cenou jako K850... Jinak 40 Mb vnitřní paměti je žalostně málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta  |  15. 06. 2007 08:41

A tech 512MB na karte ti je taky malo? Pripadne si muzes dokoupit 1-2GB na microSD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  15. 06. 2007 08:52

No právě , že těch 512 je jen taková z nouze ctnost, pár obrázků, her, videii, MP3 a máš po kartě, když tak už tam měli dávat větší kapacitu třeba1Gb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta  |  15. 06. 2007 09:00

No ale jako zaklad to je slusny! Kdo chce vic koupi si microSD xGB a je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  15. 06. 2007 09:10

No jo ale co s tou 512? Kdyby to udělali aspoň tak že by byla možnost zvolit si velikost :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta  |  15. 06. 2007 09:29

Treba nekomu staci 512 ne? Muzes ji prodat a nebo pouzivat jako druhou kartu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  15. 06. 2007 11:19

Tak to každopádně, já jen jen že dnes je 512Mb málo, a za 3 měsíce to bude ještě míň

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cwb  |  10. 07. 2007 15:36

jo za kolik dyz 2GB stoji 7kil?
nema hodnotu ani postovneho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obluda  |  27. 06. 2007 13:55

no 512 MB ujde. 1Gb by bylo fakt lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sep  |  15. 06. 2007 00:54

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aloha  |  15. 06. 2007 00:19

tö se asi nekdo v Ericssonu prastil do hlavy ne ze za to chteji takovou palku to si opravdu muzou nechat. No nic zustavam u sve 630 a cekam na nejaky smartphone s integrovanou GPS stejne ted nemam prachy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  14. 06. 2007 21:49

To už vypadá, že jim v SE trochu hrabe z honby za nejlepším fotomobilem, nějak přitom zapomněli na design a ergonomii. Nezlobte se na mě, ale tohle rozhodně není hezký telefon. Působí na mě dost levně a smysl toho ovládacího rámečeku bez potvrzovacího středu mi taky nějak unikl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jao  |  14. 06. 2007 22:01

To je snad vec vkusu nie? To ako ked hrabalo niekomu v nokii ked tvoril n 76

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erkil1452  |  14. 06. 2007 22:03

Ono po par letech ovladani T610 s nefunkcnim joystickem (zkus si to), bys byl vdecnej i za funkcni ramecek bez potvrzovaciho stredu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GiGiDAGia  |  14. 06. 2007 22:34

Potvrzovacím tlačítkem by měla být klávesa 5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 06. 2007 23:29

Tak to asi tezko, jen kecy z hladu... Potvrzovacim stredem je prostredni tlacitko z trojice minitlacitek pod displejem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GiGiDAGia  |  15. 06. 2007 20:03

jojo, je to těmi senzorovými tlačítky, klávesu 5 jsem k potvrzení přiřadil automaticky podle toho výstupku, ale ten je tam jen k hmatové orientaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
morki  |  14. 06. 2007 21:44

a kde je zminka o videu ? v jakym rozliseni bude natacet. dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pRo_lama  |  14. 06. 2007 21:40

Tak konečne nejaký peckový mobilcek od SE. Vyzera fakt coolovo a peckovo. Budem si ho musiet zaobstarat. Doby nastupca K750i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 06. 2007 21:40

a zase bez symbianu... ach jaj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ajax  |  14. 06. 2007 22:57

Aspon bude rychly a ne zdechly jak N70.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pou  |  14. 06. 2007 21:38

Novinka je tedy přibližně stejně stejná - Co to je za blábol?:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mateo  |  14. 06. 2007 21:04

Jo tak tu ten SE vypada fakt dobre ale mohli tam dat veci interni pamet 5 mega pixelu udela pekne velkou fotku a když po ruce nebudde karta tak nevim no 40 mb bude tak na par fotek a basta, trochu to zachrani 512 karta ale i tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aflod  |  14. 06. 2007 21:36

Pěkná práce možná, ale ne za 15 500kč... navíc když se nová N95 dá koupit za 18 000kč a je to telefon uplně o něčem jiném. A kdo si může dovolit dát za telefon takovou pálku, tak stejně radši koupí N95. Od SE se mi líbí jen K810i. Hawk domluvil jsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skypyzz  |  14. 06. 2007 21:37

na jiných stránkach pišou že by měl stát 12000,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chodící rozum  |  14. 06. 2007 21:49

to je ale šílenej odhad, protože ten článek tam vznikal v době, kdy ještě žádná oficiální cena nebyla vydána... tam to maj +- 30%. Nicméně podali komplexnější a ucelenější informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erkil1452  |  14. 06. 2007 21:48

Jo, sel bych do ni, ale co ta velikost a hlavne opravdu hrozna vydrz na baterie (uzivatele mluvi o dobijeni 2x denne)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bárt  |  14. 06. 2007 23:00

Nevěř jim, mám jí už tři týdny a nabíjím každý dva dny. Není sice problém jí dostat do kolen za den, ale to jde skoro se vším, když se budeš snažit. Zabijákem je GPS a WLAN. Jinak jak říkám, dva dny v pracovní dny, víkend to přežije občas i celý bez nabíjení... Neboli jestli máš zálusk na N95, jdi do ní, je to fakt super stroj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jao  |  14. 06. 2007 21:55

Myslim ze na porovnanie s n95 je este skoro nie? Ak vydrzi 2 az 3 dni obroti par hodinam n95 hmm a gps predstavil se ako volitelne prislusenstvo http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&template=pp4_1_1&zone=pp&lm=pp4_1&pid=11091 cena je v tomto case len jeden velky odhad. Ale ak by sa napravila vydrz n95 alebo by mala nokia navigator dobru vydrz nevaham ani chvilu, ale na porovnanie je podla mna skoro a tiez myslim ze n95 a k850i su odlisne telefony uz vo svojej podstate a urcene pre rozne cielove skupiny zakaznikov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obluda  |  27. 06. 2007 14:00

Však on slevní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bendy  |  14. 06. 2007 20:43

Tak uz jsou na SE webu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jon.S  |  14. 06. 2007 20:37

ano je tam automatická krytka! nevim ale tohle MM docela podělala přišla s infem pozdě a ještě blbě zahraniční weby byly rychlejší a krom toho mají už i živá fota třeba i stránky českého ericsonu sou zpracovány líp nevim nevim aby to nebylo tím že MM nemá ráda ericsony? mno snad se mílím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jigsaw  |  14. 06. 2007 20:33

Hmmm newim noo nic moc, NOKIA 4EWER

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  14. 06. 2007 20:34

Ano! Zlata N6020...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johnny  |  14. 06. 2007 20:27

tak jako pekny, ale PANEBOZE oni udelaji pet mega s autofocusem, predstavuji to jako svuj nejlepci fotomobil a vlajkovou lod a nedaj tam krytku fotaku? no co to maj za napady?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skypyzz  |  14. 06. 2007 20:30

klidek krytka tam je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MichaelJackie.S  |  14. 06. 2007 20:37

Jo a kde teda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skypyzz  |  14. 06. 2007 20:51

myslím že jsem ji na živych fotkach viděl .. dam tu odkaz pokud to najdu ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skypyzz  |  14. 06. 2007 20:58

krytku máš zde http://gizmodo.com/photogallery/k850/2023684

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golem  |  14. 06. 2007 21:32

No tak tady mě nezaujala ani tak ta krytka jako ty patlance po celé ploše, prostě hrůza. Oni to udělají celý lesklý, co je to za módu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skypyzz  |  14. 06. 2007 21:36

nevím taky mi to přijde hrozný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gaggag  |  15. 06. 2007 11:06

Musim rict ze SE nemam rad, jsem NOKIArl, ale novy K850i je skutecne skvely. Neberu hardwarovou vybavu ale VZHLED. Podle prvnich ohlasu se nasli pouze lidi, kterym se libi a druhe skupine se doslova hnusi. Ja patrim k prvni skupine. Konecne neco noveho! Je to jak Skoda Roomster, konecne neco jinyho co se vymika ze standartu a nezalezi na tom jestli se libi nebo ne. K850i bych ovsem rozhodne nesrouvnaval s N95. Fotaky urcite, ale jinak jsou to zcela rozdilne telefony, zatimco N95ka je plne vybaveny telefon s OS, K850i zaujme """pouze""" fotakem ostatni funkce jsou alespon v teto cenove kategorii samozrejmosti. Osobne bych telefon srovnaval kdyz uz s Nokii, tak s modlem Nokia 6500 Slider.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanni  |  18. 06. 2007 11:13

Viac ako hrozne..je to hruza a des.Dizajn otrasny a o ergonometrii ani nehovorim.Ovladanie tohoto telefonu bude ako za trest a ja nevychadzam z udivu,co predvadza v poslednej dobe SE za dizajnove vystrelky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  18. 06. 2007 16:32

LoL...ergonometria :D :D :D :D
ergonomiu nech na ludi co to budu drzat v ruke - to ze je to grc na pohlad este neznamena ze je to hovno na dotyk
okrem toho ergonomovia kricali ked sa zacala zmensovat spodna founov teraz je to standard...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  15. 06. 2007 12:44

Ale jakou ma logiku takova krytka? Vzdyt je prece az za krycim sklickem, takze jeji funkce coby mechanicke zabrany proti jeho poskrabani je jaksi ta tam. Takze ptam se znova, snad mi to nekdo vysvetli, jaky ma smysl takova krytka???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matthew  |  15. 06. 2007 14:44

Si slepy? http://mobilmania.cz/ShowFullThumbNail.aspx?id_file=15196&width=750&height=500&title=K850i%2013.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  15. 06. 2007 14:53

Tak tohle napsal clovek z mobilenet.cz, ktery k850i videl nazivo:
"Jeho čočka je umístěna na zadní lesklé straně, která bude společně s krycím sklíčkem čočky co nevidět upatlaná a poškrábaná. U takto drahého fotomobilu je zarážející chybějící krytka, která by chránila optiku před poškozením. Výrobce integroval automatickou posuvnou krytku, která se otevře při aktivaci fotoaparátu. Nachází se ale až pod vnějším sklíčkem, čímž její význam trochu nechápu."
Jeste nejaky dotaz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johnny  |  15. 06. 2007 17:49

tak dobre, kratka tam mozna je, ale je naprosto k nicemu, protoze krytka ma chranit pred zapatlanim toho sklicka, ale kdyz je tady ta krytka pod sklickem, tak to uplne ztraci logiku nemyslis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johnny  |  15. 06. 2007 17:52

btw to bylo na matthewa, ne na tebe juro..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skypyzz  |  15. 06. 2007 21:13

jsou to dementi toto fakt nechápu ja viděl tu fotku kde to skličko ani nejde vidět.. fakt demence toto...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red-devil  |  16. 06. 2007 17:53

je jeste jedna moznost.... vyndat pryc to sklicko a pak uz ma ta krytka plnohodnotny vyznam...celkem chytre...pokud se to sklicko da lehce ( no dobre, lehce to nepude za zadnou cenu ) vyndat, tak pak neni uz zadny problem.... souhlasim ale s vami, ze to sklicko tam nema zadny vyznam, resp. ma, ale negativni (akorad se upatla)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red-devil  |  16. 06. 2007 17:53

je jeste jedna moznost.... vyndat pryc to sklicko a pak uz ma ta krytka plnohodnotny vyznam...celkem chytre...pokud se to sklicko da lehce ( no dobre, lehce to nepude za zadnou cenu ) vyndat, tak pak neni uz zadny problem.... souhlasim ale s vami, ze to sklicko tam nema zadny vyznam, resp. ma, ale negativni (akorad se upatla)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red-devil  |  17. 06. 2007 10:49

promintze, ze sem to napsal 2×

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skypyzz  |  14. 06. 2007 20:26

Konečně, sem zvědavej jak se to bude ovladat ..
Ještě by mě zajimalo jaký bude mít video..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skypyzz  |  14. 06. 2007 20:29

Už čekám na to jak tady budou všichni psát jak je hnusnej mrzí mě že je "hloupej"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m.a.t.l.o.s  |  14. 06. 2007 22:33

Přesně tak, to se uvidí jesli tento mobil alespoň trochu konkuruje nokiím (které běžně zvládají 640x480) nebo zůstane u toho svého 176xnevím přesně kolik které je v podstatě nepoužitelné... Jínak vzhled mě nějak neuchvátil ale možná se na to bude dát zvyknout, zase čekat ještě na nástupce tohohle se mi už nechce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gaggag  |  14. 06. 2007 22:47

Video je QVGA (320 x 240) takze lepsi ale stale zadna slava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filda  |  14. 06. 2007 20:26

Je mi líto, ale tenhle nový design mi do oka nepadl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor