Sony Ericsson K850i v redakci: první fotky

Diskuze čtenářů k článku

Nepalec  |  29. 10. 2007 18:41

Ahoj, mno koukal jsem na ty fotky, vypadaji docela dobre, dokonce jsem si jednu i nechal udelat ve dvou zakladnich velikostech + podobne se stejnou scenerii, skoro stejnym pocasim a svetlem jeste K 750 a E90 a 6Mpx fotakem Samsung. Nevim, ale firmy rvou do telefonu cim dal tim vetsi pocet Mpx misto toho aby daly treba dva CCD snimace pro kvalitnejsi fotky. Mno ale to jsem odbehl od vysledku testu Hadejte kdo vyhral a kdo prohral Vyhral samozrejme fotak, ale jen o chlup pred K750, pak nasledovala tahle novinka a za ni E90 ( ta jen protoze se mi nelibi ze ty fotky jsou seredne blede, jinak kvalitne vydaji fotky lepe nez u tehle novinky. Takze do tohodle telefonu kvuli fotaku bych nesel i kdyz jsem obrovskym zastancem SE, sel bych do nej kvuli dizajnu, od K750 konecne povedeny telefon, ale zustanu u me E90.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nepalec  |  29. 10. 2007 18:46

Jo a testovalo to cca 25 lidi seradili fotky od nejhorsich po nejpeknejsich bez toho aby vedeli cim jsou porizene ( ve vetsine pripadu i trefili poradi fotek dle ceho byly porizene v obou velikostech )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  27. 10. 2007 18:17

a to odost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maja.86  |  26. 10. 2007 09:10

tady to se jim opravdu povedlo, technicky a prekvapive taky designove. za spicku designu osobne povazuju lg, ale tenhle sony ericsson se nekterym jejim typum klidne vyrovna. tak jen tak dal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Puskin  |  26. 10. 2007 00:16

Docela dost mne zajimaji dve veci. Jeslipak by bylo mozne, aby redakce ci stastni majitele zjistili a)jestli uz konecne S-E zase umi priradit jiny vyzvaneci ton k ruznym profilum (posledni, ktery to umel byla tusim T630ka?), a za b) jaka je kapacita vlastniho slovniku u T9? (Starsi T610/630 zacly nejstarsi slova premazavat novymi po zhruba 200 pridanych, moje w800 to zacala delat po zhruba peti stech vlastnich slovech, coz je vzhledem k tomu, ze mam T9 v CZ, EN a PL jazycich a aktivne ji pouzivam, docela malo - protoze ten "vlastni slovnik" je pro vsechny jazyky spolecny...) Moc dekuji za odpovedi, a priznam se, ze to docela specha... Mam si pristi tyden vybrat u O2 UK telefon k tarifu, a tyhle informace muzou byt rozhodujici... Takze jeste jednou dik!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Figo  |  25. 10. 2007 23:15

Zdravim vsechny....nechci machrovat ale SE K850i vlastnim posledni tyden....musim rict ze tento mobil je opravdu luxusni....a co se tyce fotoaparatu tak je na mobilni pomery opravdu jedinecny...fotky jsou uplne uzasne..Ale jak uz se tady pasalo tento telefon ani zadny jiny nenahradi plnohodnotny fotoaparat.....ano...kdyz chci neco vyfotit z blizka a je dobre svetlo tak pouziju K850i ktery ma 5Mpx...ale kdyz chci poridit fotku neceho co je dal nebo je horsi svetlo..tak nevaham a sahnu po mojem fotaku ktery ma pouze 4Mpx...ale je proste na tyto veci lepsii....tohle je muj nazor a moje osobni zkusenost.....
SE K850i jsem si opravdu moc oblibil....ani ted bych nevahal a koupil si ho znova....je to OPRAVDU NADUPANY PHONE....
Mej te se....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kujon  |  26. 10. 2007 00:24

Vám u SE platí za uveřejňování reklamy na servery zabývající se mobilní tématikou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  25. 10. 2007 20:27

nic moc na to ze to je vlajkova lod krome vetsiho rozliseni fotaku a drobnych zmen jinak zabaleny k800i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obluda  |  25. 10. 2007 20:17

Má opravdu EDGE? Ze stránek SE se to nějak vytratilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obluda  |  28. 10. 2007 18:23

JO! na českých stránkách se zas objevilo! Na mezinárodních zatím ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
romcoska  |  25. 10. 2007 19:31

Pohybový senzor mi přijde jako dobrý nápad..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anims  |  28. 10. 2007 10:40

Pohybovy senzor mela ve spesl krytu uz i 3220 pred 3 lety zpet ..Mela v sobe i podobnou hru jako K850i ale ne v 3D samo.. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nephilim  |  25. 10. 2007 17:53

Zatím není co jiného pořádně hodnotit a tak vyjádřím pouze názor na foťák. Jedním slovem tragédie. Což ale není nijak překvapivé. Co jiného by se dalo čekat z té optiky, pidisnímače a brutální JPEG komprese. Škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sten  |  25. 10. 2007 16:05

mám se k800í ,ale ty fotky co dělá k850 je hnus jsem zklamaný na těch 5 mega pixelu .
Jinač vypadá dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
forrest  |  25. 10. 2007 17:28

Myslím, že kvalita snímků se zlepší s novějším firmwarem. Je to dokonce zmiňované v článků. Je to podobný problém jaký byl s N95. Taky se nadávalo na fotky focené mobilem s prvním firewarem a říkalo se že jsou horší než na SE k750i. Jinak to nemusí být zlý telefon. Jenže už bych osobně nešel do phonu bez OS. Za tu cenu se dají pořídit mnohem lepší telefony (i když třeba s horším foťákem). Prostě mě tento telefon nemá čím oslovit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Promo  |  25. 10. 2007 14:22

Pořád to samé. Víc k tomu nemám co dodat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RDT  |  25. 10. 2007 13:22

Toto je snad první Ericsson, který se mi alespoň trošku vzhledově líbí. Fakt to ujde. Ale jenom se mi títmo modelem podtrhávají důvody, proč tuto značku nemusím. Jako telefon bez OS je fakt jenom na telefonování, posílání zpráv a na focení ... Nemohu říct, že i na hudbu. Pro mě je telefon na hudbu v tom případě, že si sám vyberu ze stovek dostupných audio přehrávačů, který mě vyhovuje a nainstaluju si ho do svého telefonu. Nebudu přece používat takový předinstalovaný přehrávač, který mi třeba nevyhovuje. Jenomže zde mám prostě smůlu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hujer  |  25. 10. 2007 13:35

"telefon bez OS je fakt jenom na telefonování, posílání zpráv a na focení" - no zase tak Java bezmocná není, icq funguje, gps funguje (TrekBuddy) a podobně ale Java neíi Symboš ani WM, to máš recht. Na druhou stranu odladěný firmware je nějdy vhodnější než pomalý OS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tano  |  25. 10. 2007 12:19

Pořád jsem se nikde nedočetl nějaký rozumný důvod, proč má K850ka vysouvací krytku pod ochranným sklíčkem. Připadá mi to, jakoby tam u SE prvně dali tu posuvnou krytku a pak se časem ukázalo, že se může např. nějak zdeformovat, tak tam dali ještě ochranné sklíčko. Ale krytku už tam nechali, protože by bylo moc nákladné ji odstraňovat. Jaký máte na to názor vy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carnero  |  25. 10. 2007 14:04

Sklíčko má jako mechanickou ochranu a krytku jako optickou (hádej co udělá slunce se světlocitlivým čipem). A tohle řešení se mi zdá sice zvláštní, ale praktičtější než ta šoupací zhovadilost na K800i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neznám  |  25. 10. 2007 11:23

K850i určitě není nejlépe vybavený Sony Ericsson. I když nebudeme mluvit o japonských SE, maskovaných operátorem NTT DoCoMo jako "Foma series", tak třeba model W960i je vybavený mnohem lépe a pětimegový foťák nemá z podobných důvodů, jako E90. U E90 byste tím ztratili jediný významnější důvod, proč koupit N95, a SE zase nechce, aby Walkmany měly foťáky srovnatelné s Cyber-shoty. Něco jiného je, že jejich neustále omílané 2 mega bez autofocusu jsou trapné a Nokia už má třímegové foťáky s bleskem a ostřením v modelech střední třídy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lordx  |  25. 10. 2007 11:18

moc pěkné video, opravdu se vám povedlo...K850i je moc pěknej foun a ten pohybovje sentor je taky docela vychytávka stejně jako elektronická krytka foťáku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  25. 10. 2007 11:10

Já si nemůžu pomoct, ale ta klávesnice mi připadá šílená, osobně si nedokážu představit, že bych ten telefon nějak solidně ovládal, vždyť to nemá ani potvrzovací střed... Když chceš vlíst do podnabídky, musíš pořád přehmatávat nahoru na ten senzor.. To zase v SE jednou mysleli tak dlouho, až přemysleli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RRR  |  25. 10. 2007 11:07

Na 95,ale nemá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  25. 10. 2007 11:11

jak v čem, ten, kdo potřebuje aby mu telefon vydržel dýl jak den při životě bez elektřiny, nebo ten, kdo nemá rád symbian, tak je tohle jeho jasná volba..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pRo_lama  |  25. 10. 2007 16:13

Tak na tomto som sa zasmial Pekný hlod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hujer  |  25. 10. 2007 10:38

Doufám, že brzo začnou cpát do mobilů této kategorie i Wi-Fi a GPS. Tu Wifinu bych uvítal víc než 5Mipx...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bluetake  |  25. 10. 2007 11:03

A prave diky tomu ja osobne jdu do iPhonu. na fotak zvysoka kaslu, ten me nic nerika, ale wifi ano a pokud casem pribude i nejaka dobra GPS aplikace, take ji neodmitnu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freeze  |  25. 10. 2007 12:09

Nez iPhone mas v nasich podminkach vyrazne lepsi nokie ... treba E61i nebo E65,a dalsi ... ... vsechny maji wifi, symbian (precejenom mi pripada lepsi nez ten nejaky ten Mac soft:) ) a navic jsou vyrazne levnejsi.
(pokud si ale objednas iphone z usa(shipping for free) tak te ten iphone vyjde levneji :) )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bluetake  |  25. 10. 2007 12:26

No, Symbian nesaha tomu !nejakemu mac softu" ani po kotniky, viditelne nevis, o cem mluvis. le nemam ti to za zle, nejsi zdaleka jediny. Cenu neresim, jde mi o praci a ten "nejaky mac soft" mi rozhodne udela vic muziky. Jinak, z USA jej objednavat nebudu, koupim jej oficialne odblokovany ve Francii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duuri  |  25. 10. 2007 13:06

symbian neta mac softu po koniky...trosku prehanas..a hlavne na symbian mas tisice aplikacii :) na iprd? kolko?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rashka  |  25. 10. 2007 13:20

ale zase, kolik z těch tisíce aplikací má reálné využití? Odhadem tak 3-5 % , zbytek sou programy naprosto k ničemu. Sám Symbian mám, vím o čem mluvím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duuri  |  25. 10. 2007 13:22

jasne ale mas na vyber:) a stale mas z coho vyberat..iphone nema nic extra len apple dizajn ktory uznavam ma nieco do seba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rashka  |  25. 10. 2007 17:31

To zas jo, to je pravda - ale ne každý vyžaduje tolik aplikací, většině stačí ty základní, a i ty sou někdy pro některé moc .. ať si každý vybere co chce, nikomu nic nevnucujme, a nikomu netvrďme, že zrovna ten náš favorit je ten BEST - akorát pak vypadáme jak idioti..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carnero  |  25. 10. 2007 09:22

Vypadá dobře, už se na něj těšim. Hlavně na tu konektivitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
žijící legenda  |  25. 10. 2007 07:38

Jsem dlouhodobým uživatelem SE K800i, vyfotil jsem s ním desetitisíce fotek, z toho hodně s bleskem a blesk má oranžovou diodu na přisvícení při focení tmavých scén, i když jako svítilna se dá použít pouze s javovkou třetí strany. Vy tu píšete, že je oproti K800i nová. Nechci nic říkat, ale je to celkem chyba, protože jinak by byla K800i na focení nepožitelná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sherpa  |  25. 10. 2007 08:45

na fony.sk spominali ze ten zameriavac je biely a trojdiodovy, takze sa s nim bue dat lepsie posvietit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 25. 10. 2007 09:33

K850i má kromě xenonového blesku silně svítící diodové světlo bílé barvy. Přímo v nabídce telefonu je pak funkce Světlo pro možnost trvalého rozsvícení (případně na jednu minutu či v režimu SOS). Tohle K800i neumí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duuri  |  25. 10. 2007 13:04

ale vie to naprikald k600i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MC  |  25. 10. 2007 09:47

Kdyz tolik fotis,nebylo by lepsi si koupit digitalni fotak? Ja svuj mobil take pouzivam na obcasne foceni momentek,ale na opravdove fotaky proste nema (ten tvuj take ne) a abych mel desitky tisic fotek v ne prilis dobre kvalite mi prijde jako veka skoda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  25. 10. 2007 10:43

aha dalsia rada nad zlato...este si zabudol dopisat ze take zrkadlovky su ovela lepsie na fotenie..blablabla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MC  |  25. 10. 2007 12:54

Ja nepatrim k tem,kteri zatracuji fotaky v mobilech,rikaji,ze ta kvalita je hrozna a nemely by se do mobilu davat. Jen je neberu jako nahradu za fotak,protoze ten dela fotky lepsi (predevsim za horsich svetelnych podminek) a pokud bych byl takovy nadsenec,ze vyfotim desetitisice fotek,tak mi neprijde mobil jako prilis vhodny nastroj.A pochybuji,ze dotycny bere mobil jako nouzovku a skutecnym fotakem vyfoti statisice fotek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  25. 10. 2007 13:50

pokial sa fotenim nezivi...pokial nefoti ine veci ako krcmove chatove bytove dovolenkove a v tme nefoti na viac ako dva metre tak mu mobil UPLNE vynahradi kompakt a nexesistuje argument ktory by to vyvratil lebo tie vyssie spomenute fotky nepotrebuju predajnu kvalitu ktoru dosahuje aj mobil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubák  |  25. 10. 2007 16:05

existuje!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nephilim  |  25. 10. 2007 17:49

Chápu, že si necheš přiznat pravdu, ale skutečnost je opravdu taková, že fotky z mobilů jsou dramaticky horší než z toho nejlevnějšího digitálu (dnes ceny mezi 2500-3000Kč). Typickým příkladem je tráva a listí na stromech. Z fotomobilů lezou barevné fleky, zatímco na digitálech jsou vidět detaily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  25. 10. 2007 19:18

dramaticky horsie?ale no vstavame...este raz...kto sa bude pozerat na full rozlisenie pri bytovych chatovych dovolenkovych a inych momentkovych fotkach na travu fartby a podobne...nikoho to netrapi pri fotkach urcenych na informaciu...to len zopar mudrcov sa chce ukazat ze ked fotia zrkadlovkami ze su super lebo fotia obycajne fotky tristo kilovym fotakom..blablabla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MC  |  25. 10. 2007 19:50

Budes se divit,ale ja az si budu za 20 let prohlizet fotky z meho mladi,tak chci videt sebe i me stare kamarady tak,jak jsme skutecne vypadali a ne s nejakymi vizualnimi vadamy,ktere zpusobi nedostatek svetla ci mazla kresba na okraji fotky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  25. 10. 2007 19:58

kto chce psa bit palicu si najde...nevadi raz sa vratis z minulosti na zem do reality a pochopis...zatial sa maj sudruh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
9x0  |  25. 10. 2007 21:31

Na zem by si sa mal vratit sam. Ty si snad nevidel nijaku fotku travy alebo stromov zhotovenu mobilom? Ani tam ta problemova zelena byt nemusi - fotky su zasumene a znicene velkou JPEG kompresiou.
To, ze sa mobil vyrovna kompaktu, tvrdi len par jedincov, ktori sa chcu potlapkat po ramene, ake super su tie ich Mpx, za ktore si zaplatili, a myslienka, ze ich mobil nenahradi fotak, ich priam strasi. Do urcitej mieri je mobil na fotenie pouzitelny, ale tvrdit, ze sa vyrovna fotaku, to je sebaklam.
Diskusia je ale asi zbytocna - ak ti staci mobil, rob si fotky nim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  25. 10. 2007 22:13

ok..pozri si len tu vedla na digiarene neaky bezny kompakt...uz asi po 4545465krat spominam ten vodotesny olymhnus a porovnaj..a nesnas sa mi tu hovorit porovnavanie po pixeli..ale celkovy dojem zmensenej fotky na cca 1mpx..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hujer  |  26. 10. 2007 07:00

To bude mít ale i jednu výhodu a to tu, že za dvacet let budeš vypadat v reálu daleko lépe než na fotkách před 20 lety kde budeš se šumem a rozmázlým uchem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MC  |  26. 10. 2007 08:47

Na to kaslu,ja se chci chlubit,jak jsem byval za mlada pekny chlapec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tano  |  26. 10. 2007 11:31

Na to holky poletí, až jim v 80ti letech ukážeš jaký jsi býval za mlada pěkný chlapec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MC  |  26. 10. 2007 13:05

Vyuziti to najde,az bude banda duchodcu vzpominat na sve mladi a spolecne zacnou prohlizet stare fotky - potom se budou smat tem,kterym spatna fotka z mobilu ponicila tvar.A ja jako fesak na kvalitni fotce budu patrit k tem,kteri se budou posmivat ostatnim,ne naopak...A ze v te dobe na kvalitnich zobrazovacich bude poznat rozdil mezi mrzkou fotkou z mobilu a kvalitou z fotoaparatu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  26. 10. 2007 14:20

no to heh aj ja budem tvrdit ze ked sa vyfotim ako modelka v studiu zrkadlovkou ze rozdiel spoznam pri ukazovani senilnym kolegom svoju mladost...ale nechapem preco tu pleties nieco ine...
kludne sa fot zrkadlami aby si mohol spelym dochodcom ukazovat co aj tak neuvidia a hlavne stale so sebou nos tu lahku vybavu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MC  |  26. 10. 2007 16:07

Uz rikas veci,ktere nemaji nic spolecneho s tim,co jsem psal na zacatku.Fotak v mobilu uznavam a sam pouzivam,ale kdyz vim,ze se nekde bude hodne fotit a chci to mit zdokumentovane,tak neni problem si vzit s sebou kompaktni digitani fotak (o zrcadlovkach jsem nikdy nemluvil),ktery zabere stejne mista jako mobil a udela mnohem lepsi fotky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darth_swer  |  26. 10. 2007 16:29

"mnohem lepsi fotky."
no ok..vidim ze s fotakom chodis aj na WC...ale hlavne ze poloslepy dochodca bude o 20 rokov vidiet ze to bolo fotene kompaktom lebo ked si to da na full rozlisenie a bude hladat pixel po pixeli zisti ze ta trava v pravom hornom rohu ma iny odtien farby...vaaaav
to ze foteny objekt nevidel pocas fotenia a nema sajnu ako to vyzeralo naozaj je uz druhorade..hlavne ze je to fotene kompaktom...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MC  |  26. 10. 2007 19:53

Hele ja uz to dal nehodlam resit.Ja proste fotak v mobilu beru jako nouzovku,kdyz neni po ruce fotoaparat.Kdyz vim,ze se bude hodne fotit,vezmu si do kapsy k mobilu navic fotak a nemam tim problem a stoji mi to za to,protoze chci mit fotky v co nejlepsi kvalite,jelikoz mi zalezi na kazdem detailu.Pokud tobe na nejakem mazlem rohu ci vetsim sumu nesejde v poradku,ale ja,kdyz je to v mych financnich schopnostech,si rad priplatim za pristroj,jehoz je foceni hlavni naplni a umi to lepe,nez nejaky mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zoombaby  |  25. 10. 2007 10:58

Ja se jmenuje ta Javovka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buds  |  25. 10. 2007 11:40

líběj se mi tyhle příspěvky, kde se háže numerama jak hrychem na zeď
Desetitisíce fotek? Takže když budu předpokládat minimální použití množného čísla, tak to máme 20K fotek, telefon je na trhu cca 18 měsíců, takže pokuď předpokládám, že ho máte celou tuto dobu, tak se dostáváme k cca 40 fotkám denně po celou tuto dobu
A to jsou pouze minimální počty vycházející z "pravdivosti" vašeho příspěvku... tak se chci zeptat, nezaseklo se vám tlačítko spouště stará Kelišová?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
apolo  |  25. 10. 2007 18:25

Konečně někdo kdo má vlastní názor a netlachá blbosti o deseti tisících fotkách.Bod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeremy  |  25. 10. 2007 06:30

Je hezký

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filda  |  25. 10. 2007 06:28

To z mýho K800i jsou lepší fotky, tenhle mobil mě neuchvátil. Dobrá blbinka je ale ten pohybový senzor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor