Sony Ericsson P810 už brzy: nové fotky a video!

Diskuze čtenářů k článku

SE fan  |  07. 10. 2003 16:18

jojo design se povedl -> jsem zvědavej na funkce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubomír Pospěch  |  02. 10. 2003 20:49

Pokud bude mít funkce jako osmistovka + stará R 320 s bude to bomba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MARA  |  26. 09. 2003 16:31

JE NADHERNEJ!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  25. 09. 2003 08:53

Zkusme postavit N6600 x P810. Napíšu svůj pohled na některé věci, zkuste mě opravit. Samotného mě to velice zajímá, rozhoduji se příští rok koupit něco takovéhleho, tak poraďte co by jste brali vy?


  1. N6600 klasičtější osvědčený design telefonu. P810 supr kombinace ovládání klávesami a perem.

  2. Dostupnost N6600 bude mnohem lepší. Myslím tím cena P810 bude zase 2x větší .

  3. Šílený paměťový karty v P810! Dnes i do budoucna asi nejlepší SD je 100x lepší volba u N6600.

  4. Standardně lepší podpora u Nokie, komunikátor SE bývá bez CZ či s jinými nedostatky. Uvidíme...

  5. Bluetooth? Uvidíme, u P810 máme jistotu, s N6600 to vypadá zase napůl (jen jedno spojení, menší podpora BT zařízení, atd.)

  6. Dostupnost aplikací. Jednoznačně vítězí N6600, zde je to jako s 7650/3650 a P800. Nokia je rozšířenější a počet www stránek je tak 100:1 pro Nokii. Mluvím tím i o shánění full verzí, ovšem o tom se jen mluví, nikdo to zajisté nedělá!

  7. Mít jedno či druhé zařízení 1,3Mpix foťák, o vítězi je skoro rozhodnuto, ovšem ani nadějné informace o P810 se nejspíše nepotvrdí.

  8. Výdrž baterek bude u obou asi stejně bídná.

  9. N6600 bude mít nejspíše méně operační paměti, což je strašná škoda. Klasické PDA mívají i stovky MB, proč nejde přidat alespoň na těch 16-32MB? P810 by na tom mohl být trochu lépe, ovšem také žádná sláva.

  10. Začínám si oblibovat Symbian, vždy jsem byl pro PPC. Pro mobilní zařízení stačí, ovšem P810 by určitě využil spíše už PPC. Proto si myslím že se Symbian více hodí pro N6600 než P810 kde by se dal čekat plnohodnotný OS kapesních počítačů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  26. 09. 2003 14:57

Kolega programuje pro PPC i Symbian. Se Symbianem začínal teprve nedávno a každou chvíli ho slyším, jak žasne, co a jak ten Symbian dělá inteligentně a pořád si libuje, že lidé, co dělali Symbian, u toho narozdíl od těch z MS přemýšleli (zatímco MS na to jde hrubou silou, třeba zprasenej, dlouhej a nepřehlednej kód, hlavně aby to bylo). Sice to běžného uživatele nezajímá, ale pro mně to bylo zajímavé info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lich  |  24. 09. 2003 20:30

Tenhle mobil je skvělý, rozhodně do něj půjdu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tybado  |  24. 09. 2003 20:14

No nevím, ta klávesnice ve stylu N8910i se mi moc nezdá. Je to jak pro ženský nebo pro děti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Č.  |  24. 09. 2003 15:37

Tak já tedy nevím... na P800 mi vadilo, že nebyla aplikace pro editaci formátů *.doc nebo *.xls (nebo mě někdo vyvedete z omylu??) - což je u komunikátoru docela chyba! - mně tedy alespň nestačí možnost si vše jen prohlédnout. To by se tím pádem opakovalo i u P810.

Ad2. Jestli bude klávesnice zase style m promačkávání na display, tak je to shit. U nového telefonu to nevadí, ale aspoň z P800 se za chvilku stane vrzající bakeliťák a protlačit na display se povede při troše štěstí tak každé 3. písmenko. Jestli to chtějí tak nechat, tak je to určitě škoda.

Michal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hafan  |  24. 09. 2003 17:55

klavesnice neni promackavaci, bakelitak to taky neni

...kdyz mate P800 a P900 opravdu v ruce, tak poznate ten rozdil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  24. 09. 2003 11:57

tak tento SE narozdil od predchoziho P800 nebude mit oddelavaci klavesnici, protoze podle obrazku to vypada, ze bude ve flipu elektronika, tzn. ze se tlacitka nebudou promackavat az na display. Dave

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  24. 09. 2003 12:35

bude mit oddelavaci klavesnici. nekde na fotkach jsem to videl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  24. 09. 2003 11:15

Tak jsem do poslední chvile doufal ze se SE vyprdne na ovládání jog-dial a umožní alespoň kurzorová tlačítka na klávesnici. Škoda, právě pro tohle špatné ovládání jsem si nekoupil P800 a ani si nekoupím P810. Škoda téhle chybky, protože když jede člověk v autě, tak neustále přehmatávat z kláves na jog-dial se vůbec nedá, telefon padá z ruky a je to o nabourání. není mi jasné proč klávesnice nemůže obsahovat další 4 nebo alespoň 2 kurzorové klávesy.

Vůbec škoda celého nového ovládání SE, byl převzat koncept Sony (bohužel - viz T610) a nikoli staré dobré využití kláves YES/NO, na které nedám dopustit. Žádné kontextové klávesy a ale zcela jasné a intuitivní ovládání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  24. 09. 2003 11:31

Musím přiznat, že na jog-dial jsem si taky musel chvíli zvykat a zpočátku jsem měl tendeci vše řešit přes tlačítka, ale když si člověk zvykne, není cesta zpátky.

A mimochodem - ten, kde v autě šmátrá po tlačítcích telefonu je hovado ohrožující okolí. Jestlipak jste se seznámil s novou vyhláškou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  24. 09. 2003 14:41

nac ty urazky?Ja naopak taky muzu zanadavat na ovladani T610 za volantem = je to nakocku.

Zato na 6310i jsem pomaly i SMS napsal poslepu.I 3650 my ted vyhovuje.Nejsem hovado ohrozujici ostane lidi, ostatne s Nokiejema to ani nejde.A jinak docela fajn ze ma 3650 hlasite handsfree ... super vec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roger  |  24. 09. 2003 19:44

Myslim, ze vsechny vase problemy by vyresilo, kdybyste pouzivali tu bouli na krku a pri rizeni treba... ridili.

Zkuste to, je to vazne super. Clovek nemusi porad resit, jestli ma radeji nekoho zabit, nebo spis nekam telefonovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P900  |  06. 10. 2003 23:07

Jdi do hajzlu! kurevský nokieeeee!! kdyz slysím nokie tak bych se poblill!! je to sracka srackovska. Vzdycky kdyz slysim nekoho jak se baví . ja sem s koupil nokii protoze nokiee je nejlepsí a je jednoducha na ovladaní!!  o muj boze! ale na druhou stranu jeste ze ty nokie existuji! jak bych jinak poznal ty kreteny! K U R E V S K Y N O K I E

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narg  |  24. 09. 2003 20:55

S tim jog-dialem nemas pravdu... takle verim, ze se ti zda nesikovnej, ale doopravdy je to nejlepsi ovladaci prvek jaky jsem na mobilech kdy videl. Muzes nim delat vazne cokoli jednou rukou, pohodlne atd, podle mne nema chybu. A to, ze se neda psat pri rizeni, je jedine dobre... uz nikdy nechci nic jineho nez Jog Dial a pokud precejen budu mit, budu hodne vyuzivat postrani tlacitka, J-D mne proste ovlivnil :)

Btw, a ovladani T610 neni koncept Sony, ale novy styl Sony Ericssonu. Od Sony je J-D, od Ericssonu YES-NO, ale SE se snazi zacit kompletne s novym style m, proto je taky J-D jen u komunikatoru. A to mi prijde jako jedina chyba SE, protoze mit Z600 Jog Dial, tak nevaham a beru ji, takle setrim na P800/810 ^_^

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nobody  |  24. 09. 2003 09:59

Já bych se zase bál toho, že je to SE, že to bude shit. Po mnoha patáliích jsem právě vrátil T610. Prima telefon, ale spousta věcí na něm funguje tak napůl... A propos, sorry za mojí nevzdělanost, co (kodek) potřebuju proto, abych přehrál mp4?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  24. 09. 2003 15:57

Na mp4 je tusim kodek a je nekde na strankach T-Mobilu, dokonce sem ho nekde mel v compu jestli ho najdu tak ti ho poslu. Carlos

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nobody  |  24. 09. 2003 16:33

Thank You well, už to běhá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop  |  24. 09. 2003 09:45

Když já pořád nevím...stále mi u Sony Ericssonů nějak nesedí ten vzhled... Kdyby se aspoň trošku přiblížili Nokiím (ne všem), tak do toho hned jdu, i když chápu, že v případě takového displeje se musí dělat někde kompromisy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P900  |  06. 10. 2003 22:57

jdi do hajzlu a kup si nokii!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DELCOP  |  07. 10. 2003 17:16

Já mám Nokii, psal jsem snad, co mám?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  24. 09. 2003 08:48

Tak co, stávající majitelé P800, jdete do něj? Bude obměna??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  24. 09. 2003 09:03

No já jdu právě do P800 a počkám si třeba na P820 či 830 ? Jo a mimochodem, ten prolink na video nějak nefunguje .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  24. 09. 2003 09:06

ale funguje.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  24. 09. 2003 11:27

Cekam az se objevi na trhu. Ale ne proto abych pro nej hned bezel ale proto, ze to zpusobi pokles ceny P800 na prijatelnou uroven a ten si koupim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  24. 09. 2003 14:44

LOL a co neschopnost eriků z jejich seznamem? to ti nebude vadit?Jinak cena je des-bes

Ci vlastne to ma SYMB?

No oneee docela by siknuůl nejaky serial o SYM SW. Priznam se ze se uz dlouho chystam na http://nokia.iwebs.cz ale porad nejak nemuzem najit 2-3h. klidu aby si to vse poradne vyskusal a ponastavoval. Existuje napr pro Smybian nejaky adresar ktery uplne nahrady "klasicky" tel seznam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  24. 09. 2003 19:03

No prave ze u P800 uz by ten problem se seznamem byt nemel.

Symbian to ma takze uz je to opravdu o necem trochu jinem. Jinak samozrejme by me taky zajimalo, co vsechno se da pro symbian najit a stahnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  26. 09. 2003 17:05

P800 uuj to je cihlisko .... a to debilne ericssoni ovladani .... bleee .... inak co cas zmeskanych hovorov?Napr ak som v kine a volal mi 4xkrat bracho tak jsme videl ze mi volal 4krat, ale videl jsme cas jen posledneho zmeskane hovoru (SE T610)

Co mazani SMS pri vymene SIMKY?Ako ej videt na displey ked sviti slunicko?Nijak?Ani ybch se nedivil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor