Sony Ericsson W850i: sen každého audiofila (velký test)

Diskuze čtenářů k článku

Speedy46  |  09. 08. 2007 18:37

chtel bych se zeptat jestli ma radio s RDS a jestli prehrava MP4??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wyhryz  |  09. 08. 2007 20:02

SE W850 má rádio s RDS a zvládne přehrát MP4 aj MP4 plus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy46  |  10. 08. 2007 10:45

dik za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wyhryz  |  10. 08. 2007 18:56

Jo jo není zač.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boy  |  15. 05. 2007 17:15

nejraci bych jel do Nokie 5300, ale ma ho brasin a uz nechci mit stejnej mobil ( mneni s ibaterku kdyz mu dojde a dela hovadiny dalsi) pls poradte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dominik  |  16. 05. 2007 14:22

Kup si SE W850i! Mám ho a sem s ním naprosto spokojen. Cena okolo 9 tisíc je taky příznivá na takový telefon!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boy  |  16. 05. 2007 14:53

jj díky, uz je to jasne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wyhryz  |  16. 05. 2007 19:04

Zdravím mám otazečku.Chci si pořídit do w850i 4GB kartu ale nevím jestli jej foun podporuje.Díky za ochotu odpovědet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BeeJ  |  10. 06. 2007 07:24

Podle stránek SE ano: "Rozšiřte paměť přístroje paměťovou kartou Memory Stick PRO Duo™ (až 4 GB)."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wyhryz  |  10. 06. 2007 09:15

Dik za odpověd.4Gb kartu už tam mám a jede v pohodě,ted by mě zajímala 8Gb karta.Jestli by jí telefon skousnul.Dík za odpověd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
levior  |  26. 03. 2007 00:46

Co su tie "Online stanice" vo walkman casti? Pojde aj stream? A ked sa zasunie samo sa aj zamkne? Da sa to vypnut? A este z toho odvodnim dalsiu myslienku: Ked je zasunuty, da sa so stredovym tlacitkom zastavit prehravanie?
(Odpovedajucemu velka vdaka!:)..)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maur  |  21. 02. 2007 16:14

v recenzi je toto: Hudební přehrávač zvládá formáty MP3, WMA, AAC, AAC+ a eAAC+ ..., všude jinde ale čtu, že telefon umí jen MP3 a sony formáty AAC apod., a naopak že wma neumí ... zkoušel to někdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hellraiser  |  11. 01. 2007 22:18

Zdravim, mel bych otazecku, kdyz je telefon temer shodny s K800i co se tyce vybavy tak vim ze W850i prehrava videa :) ale tak jako K800i?? i titulky??? nebo ty titulky musi byt implentovane ve videu? a chtel bych neci nazor zda W850i nebo N70 ME :) dekujiii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  23. 12. 2006 19:21

w850i mam uz asi 3 tydny a jsem snim nesmirne spokojen...... je to nejlepsi walkmen............hudbu prehrava excelentne....... a od toho taky je na trhu...... takze muzu jedine doporucit.....vsem........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivory  |  01. 11. 2006 15:44

tak uz jsem se rozhodl v nabidce t-mobilu stejne ani jeden z mich pozadovanych mobilu neni,,,,,,tak koupim Nokii N93 ,,,,tady vyhral prvni misto,,,myslim ze je dobry,,,,,,,ale skoda pral jsem si mboil znacky SE :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NovyMobil.cz  |  30. 10. 2006 11:57

dnes jsme tento přístroj naskladnili a je to opravdová pecka, kdo si dlouho nemohl vybrat to pravé co má vše, tak toto je ono! novymobil.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hawk  |  30. 10. 2006 18:24

jj to uz si fanousci tohohle mobilu jiste vsimli, treba jako ja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivory  |  28. 10. 2006 22:52

Poradte mi ,,,,,,vaham mezi W950i vs W850i .
U W950i se mi zamlouva klavesnice display a 4 GB pameti.
U W850i je vyhoda ze ma fotak.
Tak ted ktery jsou oba dva dobry ale jeden ma to co druhy nema :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek...  |  29. 10. 2006 17:09

No musis brat v potaz taky to ze W950 je smartfone s operacnim systemem a W850 je jen s javou ale levnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivory  |  30. 10. 2006 15:00

cenu nejak neberu v potaz jelikoz to budu kupovat pre prodluzeni smlouvy (pausal) ,,,,,,,raz dva bach bral W950 ale nema fotak ,,,,nevim jestli ten fotak vuziju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivory  |  30. 10. 2006 15:03

cenu nejak neberu v potaz jelikoz to budu kupovat pre prodluzeni smlouvy (pausal) ,,,,,,,raz dva bach bral W950 ale nema fotak ,,,,nevim jestli ten fotak vuziju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myna  |  10. 11. 2007 12:44

tak si pocki na W960i má foták 3,2 a 8gb pamět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Tichy  |  27. 10. 2006 13:13

Zdravim,
mam w850i teprve druhy den, ale uz muzu rict nektere zasadni zmeny / z meho pohledu, samozrejme!/
4 roky jsem zakaznikem Vodafone UK, to je dulezite rict predem. Ted jsem presel ze SE S700i, takze se da par veci porovnat - vetsina ovsem souvisi s prisernym zvykem Vodafone stourat se do firmwaru a pretvaret veci k obrazu svemu - tak napriklad na s700i neslo pouzit mp3 skladbu jako vyzvaneni, melodii budiku ani pridat ke kontaktu - w850i uz to umi (opet - spis radost ze to Voda povolila).
Zasadni vec pro me - Bluetooth pracuje tak jak ma, da se povolit pripojeni k pda, aniz by telefon otravoval povolit ci nepovolit).
Prohlizec souboru funguje logicky, cili prohlizi kartu a telefon, nedela zadne krkolomne vylomeniny kde co je a neni.
Ale ted hlavne - k w850i. V recenzi i ve foru bylo poznamenano, ze mezi zakladni nedostatky patri fotak, ze nema autofokus, ze ma "jen" 2mpx atd. Lide by si ovsem meli uvedomit, ze toto je WALKMAN. A uprimne, odkdy walkmany foti?? Kdo chce mobilem fotit, at si poridi k800i, to ma 3,2 mpx, je to Cybershot. W850i je na muziku a to dela absolutne super. Pred timhle telefonem jsem obcas uvazoval, ze si poridim solo mp3 prehravac - iPod, iRiver, atd. - ted uz nemusim. Mam tenhle telefon. Jsem s tim naprosto spokojen, co se hudby tyka.
Je pravda, ze to zamykani klavesnice me uz zacina vytacet, zcela souhlasim s tim, ze SE mel vyclenit specialni klavesu k tomu aby se dal prehravac muziky VYPNOUT HNED.
A poznamka k tomu ze se telefon neda zapnout bez simky - to je hodne velky nedostatek, kdyz se jedna A) o pristroj zamereny na prehravani muziky, e.g. Walkman B) Flight mod je urceny k tomu, ze se telefon nehlasi do site, nelze telefonovat a prijimat hovory a prijimat zpravy. Coz by ale nemelo branit praci s telefonem, ne? Prohlizet zpravy, obrazky, atd. obecne - coz teprve u Walkmanu, ze? Takze i ja to povazuji ZA VELKY NEDOSTATEK!
To je tak zhruba vsechno, nakonec si jen povzdechnu a zeptam se - nema nekdo originalni soubory z W850i? Opet prichazi ke slovu Vodafone UK, tentokrat je zmenen obsah telefonu a soubory, ktere jsou predinstalovane - to tema, ktere zmeni hlavni nabidku do trojic, tu samozrejmne NENI! Nicemove! Nema ho nekdo k dispozici? Tusim ze se to jmenuje Grouped ...
dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  27. 10. 2006 21:12

Je sice pravda ze toto je Walkman ale je vela ludi co nechcu robit kompromisy - chcu vynikajuci fotomobil a zaroven aby to bol perfektny hudobny mobil - a pre nich Sony Ericsson nema vyhovujuce riesenie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Tichy  |  27. 10. 2006 22:31

Povedal bysom ze toto nikdy nebolo cielom Sony Ericssonu - preto dve linie, Cybershot a Walkman. Ked chces vsetko v jednom, rozbij prasatko a kup si Nookie N95 ... otazkou ale zustava, co vlastne je kompromis ... ked chces superfotomobil aj hudobny telefon - toto asi nikdy nebude. Pre mna je to jasne - ja chcem hudobny mobil, 2mpx na obcasne obrazky staci a na seriozne natacenie mam kameru (Canon MVX200i).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HaWK  |  28. 10. 2006 14:03

asi nak tak, tady u toho mobilu fotak nahodou neni az tak spatnej, akorat, ze s nim nevyfotite nic nablizko no, ale kolikrat tohle vyuzijete, me to alespon zatim nikdy nenapadlo...A 3,2mpix fotak bez optiky v mobilu, taky zadnou slavu nevyfoti, aby se na to slo koukat vytiskly, zatim tak akorat na pekny mmsky ci pozadi na mobil, maximalne na web...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
evilda  |  26. 10. 2006 21:11

Pořád se nemůžu rozhodnout mezi W850i a K800i... Na "wéčku" se mi líbí grafické prostředí přehrávače a světelné efekty, ale foťák je hrozný. Na "káčku" se mi zas líbí foťák, je perfektní! Ale prostředí přehrávače je nudně šedé - ale to se dá nahradit jiným schématkem (aby se to vyrovnalo "wéčku" 800i)-doufám... Poraďte mi někdo prosím...
Díky moc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan_Horalik  |  27. 10. 2006 00:33

Pokud se nepletu, tak barevné prostředí hudebního přehrávače u Sony Ericssonu K800i nelze změnit. Myslím si, že kvalitnější foťák je podstatně důležitější než barevné prostředí přehrávače i světelné efekty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
panMobilu  |  27. 10. 2006 01:00

no jak pro koho!že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dread  |  26. 10. 2006 20:35

Nechcem nejak rýpať, ale keďže sa jedná o najdrahší telefón od SE a má to byť totál šupa ultra mega super hudobný telefón, ktorý to natrel N 91, kde v keli je jack?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
panMobilu  |  27. 10. 2006 01:08

jack? asi ho nekdo ukradl? to chce vytahnout vvalkman a zavolat policii pres 112ku (proc stracet drahocenej cas vlozenim SIMkarty) at maj co delat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gomez  |  26. 10. 2006 17:03

....nelze používat bez vložené SIM karty..... u mobilu opravdu "zásadní" nedostatek. Díky, už dlouho jsem se tak nepobavil!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan_Horalik  |  26. 10. 2006 17:52

Vzhledem k hudebnímu zaměření telefonu by možná někteří uživatelé ocenili, kdyby bylo možné telefon spustit v Letovém režimu i bez vložené SIM karty. Některé telefony Nokia to umí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Billberry  |  26. 10. 2006 18:34

Třeba moje N80ka,přišel jsem na to když jsem tam zapoměl dát simku a zapnul telefon

K W850i - u hudebního mobilu mi chybí stereo reproduktory a 3,5mm jack,což by u Walkman měl být podle mě standart...
Stejně tak u W950i není jack a wi-fi,když to má byt i komunikátor,raděj bych volil N91,už kvůli tomu že má co W950i postrádá(foťák,wi-fi,3,5mm jakc)No ale zase N91 je slušná cihlička s harddiskem a bídným displejem...Asi bych si nevybral

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Davidos  |  31. 05. 2007 08:25

Ty informace jsou zavadejici protoze i kdyz w850i nema stereo reproduktory tak ten jeden co ma hraje opravdu perfektne, to se musi nechat. a hned v baleni je redukce na 3,5mm jack takze to bych jako nedostatek urcite nevidel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emanuel  |  26. 10. 2006 11:44

Sony Ericsson se konečně přestal vyhýbat výsuvným telefonům a první model s touto konstrukcí zanedlouho přijde ....a co W900i,? To nejni vysouvák? A sám ho autor popisuje jako konkurenci.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Usak  |  26. 10. 2006 12:03

W900i nemá vysouvací konstrukci, nýbrž vyklápěcí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emanuel  |  26. 10. 2006 12:22

Tak to potom jo, jako W550i(W600i)? Takovou tu otočnou? Omlouvám se p. Horalíkovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SBDer@centrum.cz  |  26. 10. 2006 14:43

Cože to??? Někde jste se asi zmýlil, neb konstrukce W900i je na 100% otočná (oficiální označení zní "swivel"). Vyklápění bych přisuzoval spíš véčkovým modelům, tzn. W300i, W710i nebo Z610i...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Usak  |  27. 10. 2006 08:18

Ano, otočná konstrukce je trefnější, ale sám výrobce uvádí, cituji: "W900i je univerzální telefon Sony Ericsson 3G Walkman® ve výklopném provedení."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mato  |  26. 10. 2006 01:10

Prosim o zmenu nazvu. Uz ste videli dakeho audiofila pocuvat MP3 a ine komprimovane formaty? Keby mal integrovany gramofon alebo SACD, titulok by sa mozno dal prekusnut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beng Olufsen-  |  26. 10. 2006 11:52

Tak,v redakci asi usnuli na kvalitě mp3....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majko!  |  26. 10. 2006 13:21

Pozdravujem Mato
Ten titulok je teda fakt otrasny a zavadzajuci
Mas uplnu pravdu s tvojou odpovedou
Tu sa snazia nahovorit, ze MP3 je daky format???
Mozno tak pre MT, no pre kvalitne stereo je to S H I T...
Nebudem predsa vrazat "tazke prachy" do aparatu a pustat si tam MP3-ky

PS pre redakciu - som audiofil, no SE moj sen nie je (radsej NOKIA ), no urcite si nekupujem fon kvoli hudbe ci fotaku - je to B U L L S H I T

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  26. 10. 2006 16:52

Samozřejmě že viděl. Např. když dělají testy kvality zvuku mobilních zařízení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spage  |  27. 10. 2006 00:46

ano titulek je lehce bulvarni
ale co rikas napriklad na flac? me prijde pomerne jako audiofilsky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
panMobilu  |  26. 10. 2006 00:36

a nebude dlouho trvat, a budeme mit i audiofobii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  26. 10. 2006 00:20

Musim rict, ze kdyz uz, tak bych ani na chvili neuvazoval a sahnul po K800i. Ano, W850 ma v baleni 1GB MS a lepsi sluchatka. Nicmene to se da ke K800 dokoupit, na rozdil od jednoho megapixelu navic a autofocusu. Jsem naprosto presvedcen, ze kvalita prehravani se stejnymi sluchatky bude identicka. Nejak za mesic planuju, ze si koupim novy telefon, ale ani jeden z techto to nebude, protoze po dlouhe dobe chci zase jednou opravdu krasny telefon, coz SE nedela. Top modely od SE jsou funkcne temer dokonale, ale design me nijak neuchvacuje, takze jdu do Samsungu D900. Muj posledni krasny telefon byl Ericsson T28s a to uz je hooodne davno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sendik  |  26. 10. 2006 10:08

Vis co je pro me hlavni vyhoda W850 proti K800? Ze nema joystick. Mam K750 neco pres rok a i kdyz jsem s nim jinak hodne spokojeny, joystick je hrozny. Do nekterych smeru temer nereaguje a musim hodne zabrat, zmacknuti taky uz neni takove jako bylo pri koupit... proste telefon s joystickem od SE uz nikdy :(
Davam mu jeste tak mesic dva a pujde na reklamaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pindik00  |  26. 10. 2006 10:34

Upřímně řečeno, nevím, proč SE nezůstali u geniálního 9-tisměrného ovladače z W550i.
Ten telefon mám a tohle ovládání vážně nemá chybu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pindik00  |  26. 10. 2006 10:34

Upřímně řečeno, nevím, proč SE nezůstali u geniálního 9-tisměrného ovladače z W550i.
Ten telefon mám a tohle ovládání vážně nemá chybu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pindik00  |  26. 10. 2006 10:34

Upřímně řečeno, nevím, proč SE nezůstali u geniálního 9-tisměrného ovladače z W550i.
Ten telefon mám a tohle ovládání vážně nemá chybu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pindik00  |  26. 10. 2006 10:35

Omlouvám se za tu trojí odpověď¨... firemní internet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SBDer@centrum.cz  |  26. 10. 2006 14:33

Co se geniálnosti ovladače z W550i týče, 3x souhlasím se všemi třemi odpověďmi Protože na ovládání je to opravdu skvělé, stisk přesný, daleko pohodlnější než joystick...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
solidsnake  |  26. 10. 2006 17:02

já mám teda sice D750 ale s joystickem nemam nejmenší problémy, mám ho skoro rok a chovám se k němu slušně asi si měl vadnej kus protože poslední ničemný joysticky u SE byli u T610

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dada  |  16. 08. 2007 14:24

ej souhlasim s tebou, mam sice jen k700, ale i tam je ten joy strasny.... jinak uvazuju nad tim, zda koupit w850 nebo k800, ale tam je sice joy, ale je tam autofocus a 3,2 Mpx fotak, tak co ted s tim??!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emanuel  |  26. 10. 2006 11:30

Já myslím, že pro mě designem povedený SE je K610i a navíc nemá joystick ale 5-ti směrné tlačítko.Není ani tak "trapně" stříbrný jak na fotkách ale je jak ze slitiny hořčíku, něco jako R320, T28-39. Není jako "hračky" od Samsungu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peugeotak  |  26. 10. 2006 14:08

No, musim rict, ze me moje K800i taky designove srdce netrha, ale W850 je fakt hnus Do toh bych nesel, ani kdyby mi za to snad platili. Fuj. Zlaty stary Eriky. Vali se mi tu jeste T39 a u toho i designeri premysleli. Ale W850 teda diky ne-e

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor