Sony Ericsson Xperia Arc: megarecenze

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  24. 05. 2014 16:09

Vzhled velmi pěkný,ale to je tak vše. Pro práci absolutně nevhodný. Pomalý a pořád se seká. Nedoporučuji. Je to velké zklamání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  11. 07. 2012 10:23

Nevíte někdo, kde by se dal koupit bílý přední a zadní kryt pro Xperia ARC? Našla jsem odkazy na zadní kryt, ale kompletní balení se mi nedaří sehnat.
Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlas  |  14. 11. 2011 23:00

Rád bych od někoho RADU: Sony ericsson xperia arc(arc s) vs. xperia neo vs nejake HTC nebo Samsung - nevím co si mám vybrat... cena max 8500 kč takže arc nebo arc s by se tam měla vejít... nemám moc velkou ruku (tak normálně) takže nevim jestli 4,2 displej nebude moc velkej... preferuji co nejlepší fotoaparát, výdrž baterie, kvalita displeje a celkově pohodlné použivání.... prosím o rozumnou radu či srovnání těchto telefonů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo  |  16. 09. 2011 11:55

megarecenze? To snad nemyslíte vážně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frost  |  02. 09. 2011 15:35

Dobrý den,
asi mám pro některé úplně pitomý dotaz, ale zajímalo by mě, zda lze do Xperie Arc nainstalovat operační systém WP7, HW nároky splňuje bezproblémů. Tento telefon se mi líbí, ale Android my k srdci nepřirostl, koupil bych si jej, kdyby do něj šlo nějakým způsobem nahrát WP7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
animatorka  |  21. 07. 2011 10:33

a koľko to bude stáť? alebo koľko stojí v e-shopoch? iste bude veľmi drahý, však? dúfam, že to budú predávať aj na paušál, jedine tak by som mala šancu vlastniť ten fónik. hrozne by som to chcela, ale nemám peniaze :S

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marmelada  |  21. 07. 2011 14:35

neviem presnú cenu, ale podľa mňa je okolo 400 eur...no podľa mňa nie je až taký drahý telefón, ved´má všelijaké vlastnosti a funkcie, čo dnešné mobilné telefóny majú a má ešte také funkcie, ktoré sú jedinečné, ako je napríkald exmor r alebo bravia mobile engine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiriraimond  |  19. 08. 2011 17:44

Dne jsem ho objednal na http://www.hypermobil.cz/... za 7999,- a myslím si že za ty peníze se jedná o velmi důstojného nástupce VIVAZE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wernon  |  06. 07. 2011 11:07

funkce exmor R souvisí s fotoaparátem. Když se ocitneš v tmavý místnosti, bez jakéhokoli světla, tak obyčejný telefon ti bude na nic, s ním nic nenafotíš. ale tenhle telefon je schopen v úplný tmě udělat fotku, na který je přece jenom něco vidět. Já jsem zatím neviděl tlefon s takovouhle funkcí. MOžná i v tomhle je ojedinelý Sony ericsson arc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lenuska  |  06. 07. 2011 13:38

možná..ale nezabudnime ani na funkce bravia mobile engine..což je tež užitečná funkce. Neví někdo jestli se to už prodáva v t-mobile či vodafone?protože uvažujú a koupe jen mi to závisí od ceny. Co si myslíte arc je lepší než SGSII ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Regina  |  14. 07. 2011 12:57

arc je určite lepší :D už sa to predáva, ale ešte len v e-shopoch. najskôr to bude asi v t-mobile, ale teraz som si pozrela ich stránku a ešte nič..:S

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bonifác  |  14. 07. 2011 15:02

já jsem taky slyšel něco takovýho, že bude nedjřív u t-mobilu. zatím jenom e-shop

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
philip  |  29. 06. 2011 12:15

Já si myslím, teda alepoň podle fotek a recenze, že se jedná o unikátní kousek. Tvar a design je skvělý. Myslíte že v telefonu bude moc chybět dvoujádrový procesor? Nebo se bez něho v pohodě obejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  29. 06. 2011 14:32

hej jedna sa o ozaj luxusny kus...ja si myslím ze by to nemalo chybat, ten telefon je aj bez toho dobrý...
inac vsetkemu rozumiem len to neviem pochopit ze naco je dobrá funkcia Exmor R..viem ze má spickovy fotoaparat...ale v com vlastne ta funkcia pomáha?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sajrajt  |  09. 05. 2011 20:19

čus nevíte kdy bude new software na xperia x10 mini pro??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sajrajt  |  09. 05. 2011 20:19

čus nevíte kdy bude new software na xperia x10 mini pro??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  28. 04. 2011 14:57

Může mi někdo prosím poradit, kde najdu počítadlo minut odchozích, příchozích hovorů atd...? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
losos  |  17. 04. 2011 16:50

Jaký typ HDMI konektoru má tento mobil asi mini HDMI ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 04. 2011 14:16

To je zase móda. Nemá to 2 jádra tak je to na prd? Až mi někdo vysvětlí k čemu mu ty 2 jádra budou krom honění si trika před kamarádma tak mu dám za pravdu. Jinak je to pro mě zase jen a jen další marketingový tah jak zvýšit prodejnost toho či onoho telefonu. Telefon je dalo by se říci celkem super. Hw dobré design jak pravil recenzent velké čerpání s předchozího modelu a to je to co se mi nelíbí! Já chci pestrost nabídky a ne stále dokolečka to samé. V téměř stejné krabičce je jen novější telefon. A některé ty paskvily by si už taky mohlo SE odpustit. Jack na boku? Proč? Timescape? K čemu když je to prakticky nepoužitelné! Tvrdit,že je to skok vůči X10? Spíš malý opatrný krůček. Něco co už tu mělo být dávno! SE jsou spolu dlouho a v jediném walkamu poznáte,že koncern těží z koncernu Sony. Chtělo by to víc těžit ať se máme na co těšit! věřím,že by to SE zvládlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirkas  |  05. 04. 2011 16:42

Dobrý den, mám dotazy:
- Proč recenzujete prototyp telefonu, nikoliv konečnou prodejní verzi? Právě vy, stejný autor, jste před rokem vydal Samsung Galaxy S také ve stádiu prototypu v podobně nesmyslné megarecenzi. Máte na to patent? Co tomu asi řekne výrobce, když mu recenzujete polotovar?
- Chtěl bych vědět, kde jste telefon zakoupil, jelikož v prodeji v době vydání recenze ještě nebyl ani v zahraničí. Prosím o odpověď, jinak nemohu tuhle recenzi považovat za důvěryhodnou a jen si tím zvyšuje redakce EGO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  05. 04. 2011 16:59

Jirkas: já se v tomto případě musím zastat recenzentů, že využili první možnej kousek pro poměrně obsáhlou recenzi. Prototyp to zřejmě nebude, když už je zabalenej v krabičce ve stejné podobě, jak se dostane na pult.
U mě má za tuto recenzi autor naopak palec nahoru za to, že máme informace co nejdřív. Klidně i kdyby to byl předprodukční vzorek, což v tomto případě nebyl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trifko  |  05. 04. 2011 23:46

Pan je chytrej.. Tak s tym prototypem nemas pravdu. Poskytne ho vyrobce vyhradnym distributorum a ti ho daji na testovani novinarum... Taky sem mel prototyp Alcatelu 711 a Clary-K750,ta byla z CEBITU...Takovej telefon nekoupis ani kdybys chtel... Seriovej vzorek sem uz mel mesic pred oficialnym prodejem...Pak byl zas utrum,nebyli cocky fotaku taky kvuli zemetreseni..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 04. 2011 23:21

No oproti mé X10 mini pro..:D ale pořád to není ono. Ne to co bych si představoval. Sice mám starýho Droida, sice je "nehorázně" pomalý, nastavení foťáku je, dobře nedá se tomu říkat nastavení. Ale ikdyž jsem zastánce SE a mám je rád, začínají mě už trochu rozčilovat, nebo je to jen můj pocit, že jsou pomalý? Arc je krásný telefon, na pohled lahodí oku a ta výbava je slušná, ale jak psal Kuba v recenzi, proč už to nemohlo být dříve?
Zatím zůstávám při starém, protože jednak si nemůžu zvyknout na softwarovou qwerty, což by byla asi otázka času, a také dnes už je asi doba dvoujáder. No ať už to je jak chce jedná se o subjektivní pocity, komu se líbí tak prosím. Mě se nehorázně líbila malá X10, a asi to nebyl moc dobrý tah, ale je to můj první Droid. Právě proto já budu opatrnější.
Podtrženo, moc hezká recenze, kterou jsem si rád přečetl a zaujala mě. Co víc si přát? Jen více takových to recenzí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikkke  |  04. 04. 2011 23:03

Zajímavej stroj, ale čekám na Xperiii Pro, řadu věci bude mít totožnou a hlavně HW klávesnici navíc. Zajímá mě, jak Arc hraje, myslim v nějakých rozumných sluchátkách? Dá se srovnat třeba s IP4 nebo SGS či N8? Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 04. 2011 11:19

Tak to nás čeká víc :) Nějak ty šmejdi zapomínaj na qwerty androidy s procikem aspoň 1GHz... Škoda, že není nějaký dvoujádro s qwerty :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The Zero  |  04. 04. 2011 16:16

Dneska mi Arc přišel (z německého Amazonu). Jako správného SE fanboye mě sice nemůžete brát zcela vážně, ale...
V porovnání s X10 jde o papírově skoro shodný telefon, lišící se jen v pár detailech. Ale už na první pohled je Arc extrémně rychlejší (uvidíme co s X10 udělá aktualizace na 2.3). V recenzi jsem to nezahlédl, ale je to opravdu rozdíl na první pohled.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 04. 2011 20:08

Papírově stejnej?? A co lepší displej, foťák, novější snapdragon jako procesor a další...???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The Zero  |  04. 04. 2011 20:36

Ale no tak, lepší displej je víceméně marketingový tah (jo, je větší, a rozdíl 65k vs 16M mě nechává chladným), ale Bravia Engine je jen na vylepšení fotek/videa (při focení je to vidět, není to placebo - ale během normálního používání to opravdu rozdíl není), foťák je pořád jen foťák v mobilu (až se mi nabije, jdu vyzkoušet Exmor na fotky v noci), Snapdragon je novější, ale pořád je to "jen" 1 GHz...
Prostě mi to jako velké vylepšení proti X10 nepřijde. Mám poslední dobou co rok nový Sony Ericsson (W960, X1, X10, Arc) a je to - papírově! - asi nejmenší změna. Reálně je to samozřejmě zase velký skok kupředu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  04. 04. 2011 21:06

A to je asi uživatelsky to nejdůležitější - aby byl vidět REÁLNEJ posun v chování telefonu a ne v HW číslech. Připomíná mi to, jak jsem si kdysi pořídil nový nadupaný PC ( s dualcore CPU ) s tehdy úplně novejma Vistama, ale v reálu jsem si hodně pohoršil proti XP ve starým počítači.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The Zero  |  04. 04. 2011 21:15

To taky bylo mým úmyslem vyzdvihnout. Jen se holt někdo musel chytit nevhodně zvolených slovíček... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 04. 2011 01:08

Tak nevím... viděl jsem je oba a používal je a displej je někde úplně jinde. Ať už v reakcích nebo i ta jejich technologie, kdy lepí displej přímo pod ochrany sklíčko... navíc X10 nikdy nebude mit multitouch... Tu Bravii souhllas... vicemene nanic...
Jestli porovnavas ty telefony co si mel predtim tak ano... je to nejmensi pokrok, pac to neni skok mezi OS, konstrukci atd, ale skok je to velkej...
Co se tyce fotaku, tak ten Exmor je opravdu znat a v tom je oproti X10 o milion let napred. Ten fotak byl fajn pri normal svetle a absence blesku z nej udelala o tri rady horsi vec pri foceni za sera nebo tmy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
onslaught  |  21. 05. 2011 06:30

je tam čeština? když je to z ciziny.a není problém se sítí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The Zero  |  21. 05. 2011 09:45

Čeština tam je a se sítí problémy nejsou. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
onslaught  |  22. 05. 2011 19:40

za jak dlouho ti přišel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The Zero  |  22. 05. 2011 19:48

cca za týden

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
onslaught  |  22. 05. 2011 20:34

už jen tak z principu jsem si ho objednal, ale moc ho nechválíš.je to tak hrozné? od jedničky do desítky, deset je nejvíc, kolik mu dáváš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  04. 04. 2011 13:27

Vodafone už má Xperii arc ve svým tištěným magazínu na měsíc duben za 11.177,-Kč a navíc s 16 GB kartou otázka je, kdy bude reálná dostupnost, jeden týpek z Vodafone mi dokonce tvrdil, že to nebude dřív, než za dva měsíce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J85k2  |  04. 04. 2011 15:18

To stejně nechápu... oni oznámí telefon a člověk musí čekat 3-4 měsíce než to jde koupit !!
To jako abych na to mohl našetřit ?? Hnus taktika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  04. 04. 2011 16:28

Podle mě bylo do tisku všechno nachystaný ještě dřív, než se v plné míře daly odhadnout následky japonskýho tsunami ( na webu se ve Vodafone e-shopu nenabízí ). Každopádně je to velká škoda, že když už SE konečně může dát na trh novej model své vlajkové lodi rychle a s nejaktuálnějším SW, zhatí mu to přírodní katastrofa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asahi  |  04. 04. 2011 18:55

Tsunami nepostihlo vyrobnu SE. Arcy jsou uz normalne v prodeji v Japonsku a ve vetsine zemi zapadni Evropy.
Co se tyce zpozdeni uvedeni - lidi si mylne mysli, ze kdyz na MWC nebo jinych veletrzich kazda firma predvede svoje novinky, tak ze budou ihned po skonceni v prodeji, tak to je blbost. Spolecnosti uvadi casto prototypy a soucasne uvedou priblizny datum vydani, vetsinou kvartalove. Takze tady ty vyplody jako, ze pristroj XX je k dispozici az za YY mesicu od uvedeni je volovina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asahi  |  04. 04. 2011 18:55

Jeste doplnim, ze oficialne by se u nas mel prodavat od 20. 4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  04. 04. 2011 20:58

Přímo SE ne, ale jejich subdodavatele postihlo zemětřesení + tsunami. Takže do distribuce se dostává mnohem menší množství telefonů, než bylo plánováno. Zdá se, že se plánovaný počty nejvíc omezí asi mimo nejvýznamnější trhy (ale možná i tam - uvidíme)
asahi - Ty už nevzpomínáš, jak to bylo s uváděním prvních Xperií ? Od veletržního předvedení po dodání na pulty za rok - to je v tomto oboru smrtelná prodleva, jiní výrobci to stíhají většinou za 2 až 3 měsíce. A tak to proklamoval i SE v Barceloně a zdá se, že to (někde) stihne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asahi  |  05. 04. 2011 09:36

Ale jo, SE byl asi nejhorsi vyrobce co se tyce prodlev. :) Zda se, ze se uz poucil a mozna uz zakazniky a trh poslechne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
onslaught  |  21. 05. 2011 06:25

že se prodává. je 21.5. a fuck. a když někam píšu,nikdo nekvikne, ani slovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  04. 04. 2011 10:47

prosim o recenziu o takúto super mega giga skvelu recenzi aj pre Optimus 2X
Dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  04. 04. 2011 08:50

Umí mi někdo konkrétně vysvětlit, v čem je lepší dvoujádro, když na telefonu nebudu hrát hry? (kromě ohromování lidí s jednojádrem že já mám dvoujádro ) když běží systém s jednojádrem plynule a stránky se otevírají rychle... znamená to, že s dvoujádrem systém vykoná úkol ještě před tím, než ho zadám ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  04. 04. 2011 09:04

podle mě je to taky blbost mít 2 jádra, a i kdyby to mělo výrazný vliv na rychlost telefonu, tak než bude Android 2.4 tak se stejně využije jen 1 jádro

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiras_  |  04. 04. 2011 14:24

Kromě her k ničemu, minimálně zatím. 1GHz + 512 MB RAM + odladěná ROM odpovídá rychlému Androidu pro neherní využití. Ale třeba to přidávání jader povede k tomu, že se začnou produkovat jakési ULV ARMy, popř. jednojádra ze zmetků s nižší spotřebou a tím i nižší spotřebou. Onehdá se taky mávalo rukou nad vícejádrovými CPU a místo Athlonů X2 se doporučoval Opteron 144 a jak to dopadlo. Jen ta potřeba výkonu u mobilů neroste tak moc jako u PC a to i u her. Na 4" displayi se nedá rozumně hrát žádná 3D střílečka, RPG atp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike-biker  |  04. 04. 2011 03:17

Jak už jsem dříve psal, v době vývoje poslat SW experty od SE na dovolenou, aby tam nemohli rvát ty svoje kraviny - počínaje panely u Xperií, konče paskvilem Mediascape a Timescape. Telefon je to pěkný - desing uměl SE vždy dobře, stejně jako Camera. Jako mínus bych viděl HW parametry na úrovni r. 2010. Jsem SEManiak, žel bohu nevidím JEDINÝ důvod, pro pořízení tohoto telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peet  |  03. 04. 2011 23:45

koukam ze nekteri jsou jeste par let pozadu-t610

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 04. 2011 07:24

jo, je to take chytry telefon Jenze na tehdejsi dobu, dneska je doba jaksi nekde jinde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  03. 04. 2011 21:41

Pokud si nekupuju telefon na pár měsíců, tak v dnešní době už snad nemá cenu kupovat jednojádrový telefon, s ohledem na budoucnost. Tudíž pokud chci mít silný a dobrý telefon alespoň na dva roky, je v téhle době jediný prodejný telefon LG Optimus 2x, jinak si budu za rok nebo dva trhat vlasy, že jsem koupil zastaralé jednojádro. Nechápu jak si někdo může koupit telefon za 10t a více, který má stejný výkon jako měly telefony před rokem, když už je na trhu dvoujádro za stejnou cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2011 21:53

Mas pravdu, pockame si na IP5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  03. 04. 2011 22:15

Jablíčkáři to mají složitější, budou si muset ještě počkat. Androidisti už můžou pomalu začínat nakupovat, po příchodu galaxy s2 už v plném proudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pampuch  |  04. 04. 2011 01:26

Uz sa tesim ako Androidisti osediveju ked zistia ze Android 2.3 nepodporuje 2 jadra a iphonisti budu pouzivat obe jadra skor ako Androidisti ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  03. 04. 2011 22:22

..a víš co?..počkáme si na čtyřjádro.....to je zase názor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  04. 04. 2011 22:17

Jednojádra se držela od vzniku telefonů. Dvoujádro je vcelku technologický zlom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 04. 2011 22:26

Tak to je otázka... víceméně s Vámi souhlasím, ale spousta lidí nevyužije sílu dvoujádra. Třeba používají jen aplikace a web a nehrají hry. navíc Arc je docela pěkná designovka a těm lidé hodně odpustí. Takže není úplnš zbytečný takovýdle telefony prodávat. Dokonce si myslím, že Arc bude prodávanější než LG 2X. Docela bych si na to i vsadil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  03. 04. 2011 23:31

Zaujimave, no . Ale neviem jaky to byl marketingovy tah od SE uvezt na trh NEO a Arc skoro ve stejnou dobu. Rozdil - dizajn a velikost displeje a cena 100e . Byl bych teda zvedavy jak to bude s prodejem.
A co se tvoji stavky tyce bych si vsadil skur ze 2X bude prodavanejsi, hold 2jadro za stejnou cenu oproti dizajnu asi zvitezi. Vis proc ? Lidi sou zvedavi jak to pojede a ze budou mit kosmicky foun se kterim se budou chlubit takze tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 04. 2011 08:40

Tak k těm rozdílům ještě určitě kvalita displeje - je o hodně kontrastnější. Ale jinak máte pravdu, že telefony jsou dost podobné. Já třeba čekám na Neo a asi půjdu do něj.
Za svojí sázkou si stojím, protože tady na mobilmanii si všichni honíme trika na tom jak "megahustěnašlapananý" máme procesory v telefonech, ale normál zákazníka todle vůbec nezajímá! u něj hraje prim hlavně design a taky to "že to má toho Androida". Víc moc neřeší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  04. 04. 2011 08:57

Jestli ovšem není lepší vyladěný jednojádro, než trochu ukvapeně uvedený dvoujádro. V Optimus 2x jsem taky vkládal naděje, ale kromě výsledků benchmarků už to taková sláva není, stačí si pročíst podrobný zahraniční recenze. Trochu mi to připomíná motorově nadupaný auto se špatným podvozkem, kdy máš pak čas na okruhu horší, než auto s mnohem nižším výkonem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nofu  |  04. 04. 2011 09:42

Nesouhlas, dvoujadra realne neprinesou ve vyhledu 2-4 let nic zasadniho, oproti 1 jadru.
Kdyz uz jen tak prejdu fakt, ze aplikace musi byt na vice jader napsana aby je vyuzila a vetsina vyvojaru se na to vykasle uz z duvodu pracnosti, zbyva podpora a vyuziti ze strany os(na kterou si jeste dlouho pockame, jelikoz vime ze soucasny android ji nenabizi, a i kdyby dalsi verze vysla za tyden, bude trvat nekolik mesicu, nez bude nasazena ze strany vyrobcu zarizeni), kde neprekvapive je vice jader skutecne vyuzito az pri nejakem silnejsim multitaskingu, tedy cinnosti, ktere by se mel kazdy uzivatel a telefon co nejvice vyhnout, jelikoz to je prave cinnost pri ktere se vybiji nejvice batterie.
Ano, budou existovat aplikace a nasazeni, pri kterych se bude hodit mit 2 ci vice jader, odhaduji toto tak na 1 procento cinnosti, ktere normalni osoba s telefonem provadi, viz napr. prezentace dvoujadra pri pripojeni pres HDMI na fullHD tv a spusteni narocne hry, to neni realne nasazeni telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bez jména  |  05. 04. 2011 12:25

Vše je úhel pohledu; ten můj je, že i kdyby mělo LG 4 jádra je to pořád LG a proto do něj nepůjdu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HRK  |  03. 04. 2011 21:14

A co GPS ? Na to se zapomnelo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.ira  |  03. 04. 2011 18:55

Teda teď by mě zajímalo co manažeři z SE zamýšlejí s tímto telefonem. Mně osobně se zdá trošku nelogickým krokem dávat tento, ač stylový, tak hardwarově pokulhávající telefon jako konkurenta high-endových přístrojů. A to ještě navíc v době, kdy se na trh etablují telefony s 2 jádry. Dle mého by udělali v SE lépe, kdyby SE Arc nebyl uváděn do prodeje vůbec a nebo by neuváděli SE Neo a Arc by zaujal jeho místo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ewe  |  03. 04. 2011 18:32

Hmm z plastu, takže další křáp na h*vno, po šílené X10 nic takovýho už nikdy nechci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valvetro  |  03. 04. 2011 18:57

Zajímalo by mě, co každý má s tím, že plastový mobil je na nic? Klidně bych se vsadil, že tak 99% lidí co na to nadává, donedávna mělo ještě plastový mobil a jak byli šťastní. Jsem vlastníkem X10 a na nic si nemohu stěžovat, telefon je pevný, software je dle mého názoru již dobře odladěný a hardware bohatě dostačuje. K SE Arc, jak někdo výše napsal, by se sice dvoujádro hodilo, ale už tak spousta lidí ten výkon nikdy nevyužije a zvedlo by to akorát tak cenu a pár bodíků v benchmarku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pampuch  |  04. 04. 2011 01:24

A to ste este asi ani nepoculi o tej srande, ze Android 2.3 dve jadra ani len nepodporuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ewe  |  04. 04. 2011 09:27

Ano měl jsem plastový iPhone 3G...pak jsem si koupil X10 a to bylo něco hroznýho, ta kvalita plastů nesrovnatelná....a nejhorší na tom byl ten necitlivý dotyk (v porovnání s iphonem) jsem rád že se mi ho povedlo prodat...Hardware byl ok to ano...Android jako takový nebyl špatný, ten se mi líbil, i když jen v 1.6...teď mám ip4 a dokonalost, tu chybu s SE už nikdy neudělám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  03. 04. 2011 16:52

rád bych se zeptal, jak je to s vnitřní pamětí pro aplikace a ostatní, stačí těch 512 MB, nebo je tak jako např. u HTC Desire, že většinu sežere systém a na aplikace není místo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2011 17:57

Mylsis uloziste?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  03. 04. 2011 21:22

pokud vím tak "vnitřní paměť pro aplikace" znamená úložište. takže ANO, myslel jsem úložiště

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  04. 04. 2011 19:29

tož odpoví mi někdo prosím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The Zero  |  04. 04. 2011 20:45

Po prvním bootu a instalaci cca 15 aplikací (včetně velkých jako Skype nebo aktualizace Flashe) je k dispozici podle telefonu ještě víc jak 200 MB úložiště. To + možnost instalace na kartu mi přijde jako bohatě dostačující.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  04. 04. 2011 21:47

ok, díky to mi stačí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ip Man  |  03. 04. 2011 16:31

Opravdu moc hezký telefon, a jak by mu ty dvě jádra slušeli !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobix  |  03. 04. 2011 15:51

A opravdu nema automatickou regulaci jasu displeje???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  03. 04. 2011 15:22

a ešte by som odporučil spomenúť u VIDEA ....automatické zaostrovanie aj počas nahrávania...VEEEĽKÁ výhoda oproti konkurencii...
a spraviť k tejto užitočnej funkcii video...nepreostruje tak rýchlo ako VIVAZ a tak už to nieje tak rušivé....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  03. 04. 2011 14:57

ako je to s tou synchronizáciou Outlooku???
ak som to dobre pochopil tak PC Companion najprv synchronizuje Outlook z Google a potom az telefón???
dík za vysvetlenie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borek  |  03. 04. 2011 14:46

Já na nevyladěnost SE nenadávám, mám opačný zkušenosti. Měl jsem X10 mini pro a byla krásně stabilní. Teď mám HTC Desire Z a občas se restartuje. Ale blbnout může každý telefon. Snad to další aktualizace vyřeší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  03. 04. 2011 14:37

Mno co si budem nalhávat... Galaxy S je stále neporažen, ale jinak je to moc pěknej telefon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kevin a perry  |  03. 04. 2011 15:38

minimalne co se plynulosti natočeneho hd videa tyče.
to trhajici se hd video je sila, s tim galaxy S problem nema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackob32  |  03. 04. 2011 22:32

"neporažen" jak to někdo může říci, vždyt to slovo se nedá u mobilních telefonů používat.
...Je prostě jiný, v něčem lepší v něčem horší. (i když horší spíš ne)
Můj SGS s custom rom, která běží na 2.3.2 má na Quadrantu 1824

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elektro  |  03. 04. 2011 14:02

Má hlasové ovládání a vytáčení.Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ralphik  |  03. 04. 2011 14:01

Ale tale je to SE..
Nedoladeny SW, kulhajici podpora, neschopnost resit problemy a priserny servis..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erkil1452  |  03. 04. 2011 14:32

Mam predchudce tohoto telefonu, SE T610 (nema narozdil od tohoto dotykovy displej a ma misto toho numerickou klavesnici), a jsem s nim zcela spokojen. Sice slouzi jako zalozni telefon, ale funguje dobre. Zadne problemy se SW jsem nepozoroval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  03. 04. 2011 14:47

On o voze, vy o koze!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  03. 04. 2011 15:24

Pro upřesnění - myslím, že srovnávat "problémové" smartfony SE cca od roku 2008 s "hloupým" T610 z roku 2003, je naprosto mimo mísu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erkil1452  |  03. 04. 2011 16:55

Tak hloupy rozhodne neni, ma Javu, MMS a barevny displej. V dobe nakupu to byl jeden z nejlepe hodnocenych telefonu. Takze urcite neni hloupy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ip Man  |  03. 04. 2011 17:28

Právě protože má tu Javu, tak je to "hloupý" telefon to znamená že nemá operční systém ! např. Android, Windows phone, Symbian.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2011 16:34

Nemá operační systém? Kdyby tento telefon skutečně neměl žádný operační systém, ani bys jej nezapnul. Respektive zapnul bys jej, ale to by bylo vše, co by se s ním dalo udělat.
s pozdravem
Ondřej Pláteník a.k.a. BetonMAN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2011 17:56

Vy jste fakt mimo. V soucasnosti jsou chytre telefony ty, ktere maji vlastni OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erkil1452  |  03. 04. 2011 18:05

Ale to jeste neznamena, ze o nekom, nebo necem budu rikat, ze je hloupy. Treba tenhle SE Arc nema Mophun! Chapate to? Ono to neumi pustit hru na Mophun To umi i ta moje T610. Takze je tenhle telefon tedy take podle Vas hloupy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  03. 04. 2011 19:38

O tom telefonu jsem to psal v "uvozovkách", protože se tomuto typu telefonu tak říká. O Vás bych to napsal bez uvozovek, neb asi hloupý jste!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2011 19:47

Jezisi! To proste rozliseni telefonu. Nikdo nerika, ze hloupy je blby. Ne, hloupy = bez OS.
Nevim, s cim mate furt problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 04. 2011 19:29

Jo uchytilo se to ale v praxi je to mnohdy kravina....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ip Man  |  03. 04. 2011 19:44

Myslíš tím uzavřený OS ?,a od kdy !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 04. 2011 07:11

Stojis si na vedeni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 04. 2011 17:56

SE T610 predchudce Xperia Arc?
Tak to je super joke

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ralphik  |  03. 04. 2011 18:55

SE T610 je predchudce???? Diky, hnedle lepsi nalada po takovemto vtipu..
Chytry telefon alias Smartphone je ten, ktery ma OS (Android, WM, WP, iOS, Symbian,..)
"Hloupy" telefon je ten, ktery bezi na nejake uzavrene platforme..
Nema smysl se nad timto pohorsovat. Proste to tak je.
SE ma problemy s novejsima telefonama, ktere nedokaze odladit a ani nasledne aktualizace mnohe chyby nevyresi a casto prinesou dalsi. Pokud uz nevedi kudy-kam, tak telefon odepisi a delaji jako by neexistoval (viz. Xperia X2 - po 5 mesicich konec s podporou a ani ne po 10 mesicich stazen z prodeje).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valvetro  |  03. 04. 2011 19:02

Na druhou stranu dotyčný ale měl pravdu. Třeba jen tupě nepapouškuje používané výrazy a má svůj názor na věc. Ono T610 hloupý opravdu nebyl, funkcí měl dost. A s tím předchůdcem také. Nebo snad nepovažujete starou elektronkovou televizi jako předchůdce dnešních moderních 3D LCD panelů se soustou zbytečností?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ralphik  |  03. 04. 2011 19:18

To je prirovnani jak noha...
Tak samozrejme, ze je lepsi rikat mobilni telefon a smartphone.
Jenze ono uz je dneska tezko to takto rikat, protoze smartphony zacinaji prevazovat nad mobilnimi telefony...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2011 16:53

Ano, skutečně se jednalo o předchůdce dnešních televizí. Televize se postupně vyvíjely, až dospěly do stavu, ve kterém se dnes nacházejí.
Stejně tak Motorola DynaTAC 8000 je předchůdcem dnešních mobilních telefonů. Co se týče podstaty, jsou shodné - je možné s nimi telefonovat. Dnešní mobilní telefony však umožňují kromě samotného telefonování spoustu dalších věcí.
s pozdravem
Ondřej Pláteník a.k.a. BetonMAN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2011 16:45

Pokud by skutečně platilo Uzavřená platforma = Hloupý telefon, musel bych do kategorie hloupých telefonů zařadit i iPhone a telefony běžící na Windows Phone, jelikož oba systémy právě patří k uzavřeným platformám, pro které lze pouze vyvíjet aplikace. Mezi otevřené platformy patří například Android či Symbian, které si mohu na rozdíl od dvou výše jmenovaných upravit dle svého gusta.
Postupoval-li bych tedy dle vaší klasifikace, jedinými smartphony na trhu by dnes byly telefony se systémem Android a Symbian.
s pozdravem
Ondřej Pláteník a.k.a. BetonMAN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Simon  |  15. 04. 2011 18:12

A proto si ho koupim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  03. 04. 2011 13:51

Ale jo, vypada pekne. Jen co nechapu je ten 3,5 mm jack na strane? Proc? Myslim, ze se to bude blbe vytahovat z kapsy. A co me mile prekvapilo, je Android 2.3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 04. 2011 13:45

ja mnohem radeji neo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackob32  |  03. 04. 2011 21:04

mno ja bych se u Arc bál skoro že ho zlomím. Když bych ho chtěl vyndat z kapsy u džín...
už u mého SGS mám někdy pocit že by to nebyl žádný problém.
Zdá se mi to? nebo se SE tak nějak více přiklání a více komunikuje se sony?
Pokud opravdu 2.3.3 půjde i do Xperie X10, mám dojem že si je SE nakloní zpět na svojí stranu.
chtěl bych se zeptat- ten plast na druhé straně SE Arc je matný a celkem silný a pevný o proti SGS, že?
Doufám že, pokud telefon nezaútočil parametry (procesorem) zaútočí na ostatní svojí cenou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obluda zelená  |  03. 04. 2011 22:21

Ad SONY: Ano, je to ntak, i prezident SE to říkal, že by rád.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor