Sony Ericsson Xperia Pro: čekání se vyplatilo [video]

Diskuze čtenářů k článku

martin  |  24. 09. 2013 16:25

pomozta mi mam problem s xperiou u25i nexce mi nahravat video a mam volnu pamet 52mb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  24. 09. 2013 16:21

najde mi nahravat video na xperia 25i a mam volnu pamet 52 mb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lasiiiiii  |  25. 11. 2011 14:16

AHOJ
NEVITE NĚKDO O nějakém jednoduchém způsobu jak přesunout melodie a obrázky ze staré pamětové karty do xperie? mám kartu s malou pamětí a chtěla bych je dostat do nového telefonu nikde se mi nepodařilo majít možnost přesunu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan77  |  27. 11. 2011 10:49

Ze starého mobilu nahraješ do pc a do novýho mobilu z pc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dexter  |  01. 11. 2011 10:13

Ahoj,
telefon mam priblizne 14 dni, tak se s vami podelim o svuj nazor :) Predtim jsem mel HTC TyTN 2, takze ho srovnavam nektere veci prave s timhle telefonem. Rovnou napisu, co se mi nelibi:
- klavesnice se vysouva na druhou stranu :)
- klavesnice nema numerickou klavesnici (ma cisla na horni rade, HTC melo 3x3 + 1 klasickou numerickou)
- cudliky na bocich telefonu (zapinani, fotak, hlasitost) mi prijdou trochu nestastne resene - spatne se mi mackaji, jsou tuha, pri vysunute klavesnici najit hlasitost je nekdy trochu problem
- nejde vyndat pametovka za behu (asi by to ani nebylo koser, kdyz z ni bezi nektere aplikace)
- nelibi se mi nabijeci konektor nahore a konektor na sluchatka na boku (jenom vec zvyku)
- fotak tak nejak prumerny, lepsi nez to stare HTC :) ale na N8 to nema ani omylem
Co mi prijde OK:
- mam nainstalovano cca. 200 aplikaci (Nastaveni->Aplikace->Sprava->Vse) tj. vcetne aplikaci, ktere tam uz byly, ja sam jsem doinstaloval 24 aplikaci a z toho 10 jich slo automaticky na pametovku... volno 185 MB
- telefon je rychly, odezvy okamzite
- displej je hodne citlivy (muj prvni kapacitni, nemam s cim srovnavat), je krasne citelny i s minimalni jasem
- baterie vydrzi 2 dny se zapnutymi daty (a zaplymi maily, G+, FB, GTalk), wifi a gps zapinam jenom kdyz potrebuju (wifi v praci mi z nejakeho neznameho duvodu sezralo 20 % baterie behem hodiny)
Celkove mi telefon naprosto vyhovuje, nenasel jsem zatim nic, kvuli cemu bych litoval, ze jsem si ho koupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  03. 11. 2011 14:20

Ja jsem presel z HTC Touch Pro 2 a Xperii mam 5 dni.
S Dexterem plne souhlasim. Jak plusy tak minusy, vse receno.
A jeste mi tu chybi informacni LED dioda.
Jinak jsem s telefonem taky velmi spokojenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  06. 11. 2011 22:06

Chybí informační LED dioda? Tam přeci je, jako na ostatní Xperiích, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dexter  |  07. 11. 2011 07:13

Nechybi, je tu nekolikabarevna LEDka na boku telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 11. 2011 21:04

Me ta LED sviti jen pri nabijeni, ale pri prijate SMS nebo neprijatem hovoru ne.
Pouzivam Go SMS Pro a kdyz jsem nastavil blikani pri prichozi zprave, tak se nic nedeje, tak jsem pochopil, ze to nejde.
Jak se to tedy da nastavit? Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dexter  |  10. 11. 2011 06:57

Ja tam zadnej dalsi soft na SMS nemam a blika to normalne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tolan  |  10. 11. 2011 17:03

Prosím o upřesnění, co ta několikabarevná LED na boku dokáže signalizovat. Díky za reakci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dexter  |  10. 11. 2011 17:27

Blika zelene pri upozorneni
Rychle blika bile pri prichozim hovoru
Blika oranzove pri baterce 10% a min
Blika cervene pri baterce 5% a min
Sviti cervene/oranzove pri nabijeni baterky
Sviti zelene pri nabite baterce a pripojene nabijecce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  11. 11. 2011 21:54

Tak kde mam problem, ze nesignalizuje nic, jen pri vybiti a nabijeni baterky :(
Docela me to ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan77  |  12. 11. 2011 18:39

Tak možná jsi si nainstaloval aplikaci, co mění styl a barvy různých notifikací. Těch aplikací je spousta. Pokud nic nenajdeš, zkusil bych přehrát firmware přes SEUS a hned bez instalování aplikací zkusil notifikační diodu pro různé případy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  13. 11. 2011 12:05

No, mam ten telefon chvili, takze tam moc aplikaci navic nemam.
Jedinej kterej by to mohl delat je ten goSMS, tam je nastaveni te diody, ale nefunguje zadny nastaveni. Jedine udelat ten reset, co z se mi moc nechce :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tolancz  |  13. 11. 2011 15:15

Mám o tento mobil vážný zájem. Jaké jsou zkušenosti po delší době užívání? Které aplikace doinstalovat a jaká dopravní navigace je vhodná?? Díky za další zkušenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dexter  |  13. 11. 2011 15:31

Ahoj,
zkusenosti viz muj prispevek z 1.11. Nic se od te doby, co jsem to napsal, nezmenilo. Dalsi tvoje otazky se netykaji ani tak tohoto telefonu, jako spis obecne Androidu. Aplikace si doinstalujes dle chuti, zalezi na tom, co chces pouzivat :) Ja tam mam par her, prohlizec souboru, MHD, ConnectBot (ssh), 2X Client (rdp), Sipdroid, Operu, Svitilnu :), klienta pro bankovnictvi, QR ctectku, free sms sender, Google+. Navigaci pouzivam standardni androidackou, na obcasny pouziti nic jinyho nepotrebuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  28. 10. 2011 13:25

Dobry den, chci se zeptat, kde jste tel. kupovali, popripade odkud jste jej meli zapujceny, ze byl soucasti bale HDMI kabel. Hledal jsem snad na vsech eshopech a nikde jej v soucasti baleni neuvadeji. Nebo je to snad jen neznalost eshopu, ze o tom nevedi? Diky za odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 10. 2011 23:15

Ja ho koupil vcera a HDMI kabel jsem u toho mel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jindra  |  25. 10. 2011 14:20

Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jestli má tento telefon diodu upozorňující na nevyzvednutý hovor či SMS pokud je v úsporném režimu.Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  24. 10. 2011 16:30

No tak to je bomba, vypada nadherne. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajímavé zápasy  |  24. 10. 2011 13:49

velmi zajímavé zápasy
http://gase.iprostor.cz/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa  |  23. 10. 2011 12:40

chci se zeptat, zda má tento SE-pro nahrávání hovoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BackPa  |  22. 10. 2011 20:07

Možná je to blbý dotaz,ale neví někdo jestli má i virtuální (softwarovou) klávesnici,abych nemusel po každé,co chci něco napsat,vysunovat qwerty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 10. 2011 20:21

Ano, jako každý jiný android

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikkke  |  22. 10. 2011 19:48

Už jsem myslel, že bych po tom telefonu sáhnul a díky tý klávesnici ho vyměnil za SGS 2, ale když jsem kouknul na RAM a že mam 290 MB spuštěných aps, tak to je fakt špatný. Leda být hodně skromný a neinstalovat blbosti Root ani přesuny na kartu mi moc nevyhovujou. Má ho tu někdo a řekne mi, jak to hraje do sluchátek? Je ten zvukovej výstup na solidní úrovní, třeba srovnání s N8 SGS 1, iPhone?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 10. 2011 20:20

S tou RAMkou bych si až tak moc hlavu nedělal. 512MB je i na dnešní dobu více, než dost. Na svém ZTEčku s Androidem 2.3.4 mám stále volno kolem 230MB, pod 200 málokdy a to mi běží Skype, GTalk, Dlužníček, vší synchronizace, Meebo, Latitude a další služby.
512MB je i dnes naprosto dostačující s rezervou pro Androida 2. generace.
Víc je jen zbytečnost, nevyužitelný luxus. Nebo jinak řečeno využitelný, ale jen aplikacemi, které jsou špatně napsané, nebo vyloženě hry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dotaz  |  21. 10. 2011 21:47

Honzo, proč se na svém avataru tváříš jako masový vrah, který vyhlíží svoji další oběť?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qual  |  21. 10. 2011 19:33

Na to, že mě žádná z předchozích Xperií nezaujala, tak Xperia Pro se mi opravdu líbí, hlavně díky klávesnici, i když pět řad by jí slušelo určitě ještě o něco více (prostor by na to byl). Jen škoda té malé vnitřní paměti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2011 16:56

Ta paměť je fakt tragédie. Rady ohledně link2SD a podobné jsou úplně mimo. Běžný uživatel si prostě telefon koupí a chce ho používat - no a tak se dočká velmi rychlo toho, že má málo místa. Běžný uživatel ani nezkoumá nějaké přesování aplikací na kartu, které umožňuje android samotný, bez rootu a dalších aplikací. Prostě ho to nezajímá, nebo tomu nerozumí. Z tohoto důvodu prodává iPhone tolik telefonů, kolik prodává. Lidi prostě dostanou funkční systém, který jde používat naplno bez manuálu, XDA a dalších diskusí...
PS: sám android používám, ale nejsem žádný android fanatik a tak vidím jeho nedostatky... i když tady je to samozřejmě i chyba HW, do takového telefonu mohli dát tu paměť opravdu větší..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 10. 2011 17:11

Tak to jste asi nepochopil podstatu Smartphone
ad:
Běžný uživatel si prostě telefon koupí a chce ho používat - no a tak se dočká velmi rychlo toho, že má málo místa. Běžný uživatel ani nezkoumá nějaké přesování aplikací na kartu, které umožňuje android samotný, bez rootu a dalších aplikací.
Takovému uživateli, který to chce používat a nerozumí tomu, nebo si neumí poradit jinak - prostě takový telefon do ruky nepatří, na to mu stačí obyčejný hloupý telefon.
To máte asi jako s autem. Když ho chcete, kupte si jej, ale používat ho budete moci až ve chvíli, kdy budete mít řidičák a patřičné vědomosti.
Pokud takové auto řídit neumíte, kupte si jiné, nebo jezděte tramvají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kome  |  25. 10. 2011 14:44

Spis jste to nepochopil vy. Smartphone nema byt neco na co clovek potrebuje IT vzdelani ,ale neco co je urcitym zpusobem chytre. Na Streaku mam 2GB a diky tomu se nemusim starat o presouvani a jiny ptakoviny ,ale jen pristroj pouzivat. A i kdyz vim jak je presunou ,delat to nechci. Android dela na karte uz tak peknej bordel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pje  |  31. 10. 2011 18:18

Za pohodlí se platí, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pje  |  31. 10. 2011 18:17

Běžný uživatel si tento strojek koupí a může jej používat s vloženou kartou. Nebo snad ne? Jinak běžnému uživateli nepatří do ruky smartfoun stejně jako mu do rukou nepatří knipl interceptoru. Netuším, k čemu trotlíci potřebují chytré mobily, že by ke kompenzaci vlastního hendikepu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patas  |  21. 10. 2011 14:26

Budete recenzovat xperii arc s ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2011 14:11

Hm, hoci smartphony od SE som este nedavno vobec nemusel, uznavam, ze nove Xperie su celkom podarene a nova Xperia Pro je prosto nadherna, krasna a dokonala (a to nemyslim len vzhlad - samozrejme aj ten). A hoci stale cakam na nejaky podareny dual-core android qwerty smartphone, Xperia Pro sa mi rozhodne viac ako len lubi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heyhula  |  21. 10. 2011 12:27

ty vole to sou panoramata

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vsechnovim  |  21. 10. 2011 12:07

Vnitřní paměť 320 MB je doufám překlep nebo vtip. Jakýkoliv freemail mi nabízí více místa pro e-maily. Do tohoto se navíc započítávají veškeré kontakty, aplikace, které dosud nejdou přesunout na kartu, SMS, e-maily. Další příklad toho, jak uživatel nad každým e-mailem nebo zprávou musí přemýšlet, jestli jí nesmazat a jestli má dost místa na disku. To je fakt user-friendly. Právě takovéhle bazmeky výrobců jsou důvod, proč je Android pořád ještě hlavně pro geeky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AndrewCZ  |  21. 10. 2011 15:46

Mno, já nevím, ale já mám ve svém optimusu 175MB volného místa a vůbec si nestěžuju na nedostatek místa, téměř všechny aplikace mám na kartě a s místem nemám žádný problém. A podotýkám, že nejsem geek. Mám čistou 2.3.3 od Lg.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  21. 10. 2011 11:02

Hmmm, pěkné. Ale někteří z nás čekají u Androidu taky na QWERTZ hardwarovou klávesnici, která bude umět českou diakritiku stejně pohodlně, jako třeba symbianové Nokie. A pořád nic... a pořád nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2011 11:22

Tomu nevěřím, že se kdy dočkáš... HW klávesnice s CZ (a mimo EN vlastně i s jinými sadami) by se musela pro těch pár nadšenců extra vyrobit, to nenaprogramuješ... sám mám v HTC Desire Z EN klávesnici a holt na té pisu bez hacku a carek, no... Anebo si to doplníš do t9 slovníku, který určitě doplňovat lze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ktg  |  21. 10. 2011 12:08

"Naprogramovat" to (aspoň někde) jde:
Na HTC Rose (WM 6.1 std) jsem měl upravenou HW klávesnici tak, že delší stisk hodní řady kláves (qwert..., s altem !123465...) napsal diakritický písmenko, který je na plný klávesnici ním (delší stisk "R" ("4") napsal "č" atp.). Byla to nějaká úprava registru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qual  |  21. 10. 2011 19:30

Na mé GW620 je standardně také pouze QWERTY, ale s romkou Cynogenmod má pak v nastavení možnost vybrat si QWERTZ (jen není na klávesnici s popisky). Navíc u originální ROM šlo krásně psát české znaky s háčky a čárkami přidržením klávesy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladzi  |  22. 10. 2011 12:43

Na této Xperii se české znaky zadávají delším podržením klávesy, pro ě je třeba jednou posunout šipkou vpravo z é, připadně vybrat na displeji vhodnou variantu, vyskočí totiž všechny možné znaky psatelné touto klávesou. Je to rychlé, ovšem ne tolik, jako na X10 mini pro, kde stačilo klávesu mačkat s přepínačem, takže pro ě se dvakrát zmáčklo e s přepínačem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gudar  |  21. 10. 2011 09:22

Mobil jsem si koupil toto pondeli a zatim jsme spokojen. Trosku me stvou kontakty (nikde jsem nenasel v nastaveni moznost razeni kontaktu dle jmena nebo podle prijmeni atp.)....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  21. 10. 2011 09:33

řazení dle jména je trochu chybka na straně SE - neumí to žádný jejich android - můžeš doinstalovat jinou aplikačku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller  |  21. 10. 2011 09:39

A podle čeho tedy kontakty řadí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luba  |  04. 02. 2012 12:48

podle abecedy a myslim ze prvni jsou jmena. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  21. 10. 2011 09:44

Ja mám na Neu doinštalovaný GO launcher pretože SE tak ako čistý Android nemá inteligentné vytáčanie z klávesnice,zoradenie kontaktov atd. k tomu GO dialer a máš všetko ako z rozprávky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2011 08:53

SE mě v poslední době velmi příjemně překvapuje . Za slušnou cenu je SE XPeria Pro skvělá volba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller  |  21. 10. 2011 08:31

Psaní textu: Mám dotaz - na videu je vidět, že text se píše do jednoho řádku a pod ním je nějaká tmavá nevyužitá plocha. To je tak u všech SE? Nebo po odskočení na další řádek se ta plocha na psaní zvětší a té spodní ubude?
Pro budoucí recenzi: Bylo by fajn alespoň krátce srovnat tento s s jeho MINI verzí, díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hadas  |  21. 10. 2011 09:20

To by se museli na Mobilmanii naučit spouštět editor zpráv. Pokud dobře vidím, tak klikl na přidat příjemce a začal psát. Takže to není ještě editor pro zprávu. Dole, pokud by měl nějaké kontakty v adresáři,tak by se mu filtrovali podle toho, co píše....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller  |  21. 10. 2011 09:39

Dík za info, mi to přišlo hned divné :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  21. 10. 2011 23:05

Co jsem viděl videa na youtube, tak při psaní zpráv vždy vyskočilo stejně velké okno jako v Neu, tj. cca třířádkové. Celkem by mě zajímalo, jestli se ty řádky psaním navyšují. Jestli ne, tak by to byl opruz, mít tričtvtě obrazovky černé a zbytek rolující třířádek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  23. 10. 2011 10:10

Při psaní u Nea na šířku jsou pro psaní vyhrazeny 4 řádky a pro psaní na výšku osm. Zbytek plochy zabírá klávesnice. Pro čtení zpráv je v konverzacích využita celá plocha displeje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  23. 10. 2011 10:35

Jo, u Nea je mi to jasný. Tam se musí na display vejít i klávesnice. Právě proto mě ale zajímá, jak je to u Pro verze, kde by mohlo nově nabytý prostor díky HW klávesnici využít okno na psaní. Jak jsem psal, podle videí to tak ale nevypadá, pokud se s textem řádky neroztahují (???)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  27. 10. 2011 16:48

odzkoušeno - řádky se přidávají - celkem pro psaní sms s vysunutou HW klávesnicí je k dispozici 7 řádků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  28. 10. 2011 19:52

To jsem přesně potřeboval vědět. Díky za info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2011 07:29

Dobrý den, chci se zeptat, jestli umí vytvořit W-Fi hot spot z 3G sítě. Mám teď HTC Desire HD a tam je to moc krásně uděláno a zajímalo by mě jestli to má jako základní funkci androida nebo je to jen nadstavba od HTC, Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thargas  |  21. 10. 2011 07:52

Je to základní vlastnost Andrioda,myslím od verze 2.1 nebo 2.2. HTC se na to dá přímo vytáhnout tlačítko nebo widget,tady je to trošku složitější,musí se to zapínat v menu nastavení. Ještě jsem na zkratku nepřišel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxRocky  |  21. 10. 2011 07:57

Stačí v marketu vyhledat "hotspot widget" a hned máte možnost zapínat z plochy, zkoušeno na Samsung Galaxy Ace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thargas  |  21. 10. 2011 08:08

Děkuji za tip,sehnal jsem :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubo  |  04. 02. 2012 12:46

umi kdyz si stahnes z marketu aplikaci a ani nemusi bejt 3G v dosahu. ) zkousel sem to na horach kde 3G neni a jelo to dobre.pritelkyne se pripichla notasem. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  21. 10. 2011 07:25

Má hlasové ovládání a vytáčení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  21. 10. 2011 07:58

jo jo..vytoci te 5x denne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  21. 10. 2011 08:14

To není vtipný.Tak ještě jednou má hlas.ovládání a vytáčení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  21. 10. 2011 09:15

netuším, ale existují aplikace, které to umožní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  21. 10. 2011 11:10

Ty víš o nějaké?Jak se jmenuje ,je placená v androidu ,nebo zdarma?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  21. 10. 2011 11:13

Existuje aplikace v češtině na hlas.ovládání a vytáčení ,popřípadě ten název.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludva  |  26. 03. 2012 14:48

Hlasové vytáčení je již součástí softu od SE a Google. Takže už to prostě má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
panda  |  21. 10. 2011 01:25

SE me prijemne prekvapil. Prodavat tento kus za 8500. Zacinam si vsimat ze z predrazenych sonaku se stavaji vyhodny koupe. Neo prijemne prekvapil cenou, mini je nejlepsi volba pokud chcete 1ghz s 5mpx pod 5tisic a nakonec qwerty za tuto cenu. Minusem asi by byla u me definitivne umisteni jacku(jasne jde videt,ze umistit to jinam neslo, kvuli drzeni nabok. Co vicby mi vadilo je interni pamet. Ale pri pohledu na cenu bych klidne tento fakt ozelel a kdyz pripoctem hdmi kabel v baleni, no neber to .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalkopecky2  |  21. 10. 2011 00:08

Když vidím vnitřní paměť pouze 320 MB, tak nevím, jestli se mám smát, nebo plakat. Se svým HTC Desire Z bych (zatím) neměnil. Už teď v něm mám přes 400 MB aplikací (co nechci, nebo nejdou přesunout na kartu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
remi  |  21. 10. 2011 00:44

co tak pořádně číst
"Mimo něj je přímo do telefonu vložena 8GB paměťová karta, takže ani relativně malá vnitřní paměť 320 MB nebude na překážku."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spectorcz  |  21. 10. 2011 01:19

co tak poradne cist : Už teď v něm mám přes 400 MB aplikací (co nechci, nebo nejdou přesunout na kartu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pje  |  31. 10. 2011 18:05

Smím se optat, co brání použití aplikací na kartě místo ve vnitřní paměti? Jak dlouho pak vnitřní paměť vydrží?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T.  |  05. 10. 2012 19:27

Pokud má někdo v mobilu 400 MB aplikaci, které nechce využívat, pak asi neni problem v jeho mobilu, ale v jeho hlavě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  21. 10. 2011 07:58

nez neco napises dostuduj si fakta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pan zlý  |  21. 10. 2011 09:38

Remi čti jeho příspěvek tak dvakrát až třikrát až něco napíšeš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ooooooooo  |  21. 10. 2011 08:07

link2sd - neplest s ap2sd a zjistíš že přesunout jde všechno,mimo to přesuneš ještě dalvic cache a nemusiš plakat .naopak v ty chvili Desire S je bez posledni vyhody co měla a co se tyče paměti bez použiti teto aplikace se najednou telefonu ktery ji použiva nemůže ani nahodou rovnat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  21. 10. 2011 09:06

Blbost, blbost a ještě jednou blbost! Takhle jsem to praktikoval na staré galaxy spice, ano vše se instalovalo na kartu, samo od sebe. Ale nedej bože když jste tu kartu vytáhli!! Nastalo peklo, aplikace nefungovaly, widgety se nezobrazovali atd. atd. Mnohokrát nepomohlo ani kartu vrátit, jedině reinstal.
Díky bohu mám ve své defy interní paměť cca 2GB a jsem klidný člověk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  21. 10. 2011 09:31

hele, "chytráku" docela by mě zajímalo, jak by jsi chtěl za chodu vytáhnout kartu z Xperie PRO...
Pokud instaluješ aplikace na kartu a pak ji za chodu vyndáš, tak se pak divíš že nic nefunguje???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  21. 10. 2011 11:02

A kde píše, že tu kartu vytahoval za chodu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joj  |  21. 10. 2011 16:22

A není to jedno??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ooooooooo  |  21. 10. 2011 11:09

Co je blbost?Viš že ta aplikace umi relink?takže pokud jednou za rok vytahnu kartu dam relink.To je co?Problem je že smartphony jsou většinou chytřejši než uživatele mam takový pocit.jsem zvědavej jestli ted budeš aspon když se ohaniš tim že jsem ti řekl blbost tak se přiznaš že za A volby jsem si nevšiml - jsem hloupý,za B aplikaci jsem nevidě¨l nepoužival - jsem česky navštěvník for co komentuje něco o čem nema šajnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vsechnovim  |  21. 10. 2011 12:10

A kde tohle SE popisuje či názorně ukazuje, že to uživatel má udělat? Nebo každý uživatel Androidu má povinně prolézat XDA?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ooooooooo  |  22. 10. 2011 06:48

To je součast SE?Přečti sii thread - zapoj mozkové zavity a zkus popřemýšlet v čem je výhoda když o něčem takovem viš.Prozradim ti tajemství - to že tisic lidí jede do bodu X 90 kilometrů protože je špatne značení není pro mne důvodem abych je nasledoval když znám cestu ktera o délce 50 kilometrů.To ber jako metaforu.Neboli co je mně po tom jak to dělaji ostatní - ja pouze poukazuji na to jak eliminovat jedinou podstatnou nevýhodu tohoto telefonu a to za cenu nula nula nula korun.Smartphone - ne for dummies...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ooooooooo  |  22. 10. 2011 06:55

Jo a že jsem v dobrem rozmaru - jde o aplikaci na marketu ktera ti pichne na libovolnem modelu - na XDA nemusiš pachnout.Blbý co?Ale ono je to ve všem konkurenčni vyhoda když jsi bystřejši než ostatni a jsi schopen řešení hledat,v tomto připadě cca 30 vteřin - je uplně šumafuk jestli jde o telefony nebo obchod s pomerančema,toto neni žadana sofistikovana akcNebo že bys komentoval něco co pořad nechapeš o čem mluvím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 10. 2011 17:05

Souhlasím, mám ZTE Blade, ten má asi 100MB paměti k dispozici pro aplikace a díky Link2SD mám pořád plno volno
Jen nevím, jestli není podmínka mít telefon rootnutý (to mám).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  22. 10. 2011 17:42

ANO je potrebný ROOT...hneď jak som sa tu o tej app dozvedel stiahol som do Nea ale nemám zatiaľ root...mame rootnutu X8ku a tam to krásne presúva...paráda
DIK chlapi ta TIP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vsechnovim  |  21. 10. 2011 12:09

A ty si vážně myslíš, že běžný uživatel bude tohle chtít řešit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asd  |  21. 10. 2011 13:23

Změnit HBOOT a není co řešit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LudvaII  |  21. 10. 2011 12:09

Za svoji Nokia E7 bych ji také nebral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2011 16:15

No vidis a treba z xperii pro by to slo...se zamysli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phi  |  22. 10. 2011 22:17

to je sbirate ?
tezko rict, ale zajimalo kolik lidi si zaplaca 320MB aplikacema

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tnet  |  03. 09. 2012 12:01

Osobně varuji pře malou interní pamětí. Kdo nezažil ten problém tak se nebojí, ale je to horor.
Zaplnit onu 320MB není problém. Záleží jaké programy máte a každý má jiné požadavky. Nač se limitovat? 512 bych asi již bral.
Rovněž není normální přesouvat komplet aplikace na SD kartu. Problémy které se mohou objevit nestojí za to. Mě se vše několikrát zhroutilo, kdy jaksi došlo k nějakému poškození karty, nebo něco. Stane se to ve chvíli kdy nejméně chci a najednou vše nejde. Způsobil jsem si to asi sám a právě o to jde. Uděláte někde chybu. Sice SD kartu nevyndavám často, ale občas to je dobré pro přenos dat.
Nač se kupovat nový telefon, kdy již předem počítám s rootem a nutný laděním? Pokud chci spolehlivost rozhodně interní paměť je rychlá a bezpečná.
Paměť je důvod proč jsem telefon nekoupil. Všechny úžasné vlastnosti jsou vám najednou k ničemu, když Vám ohlásí low internal memory. Nesnáším tuhle hlášku a pochybění ze strany výrobců. Navíc když poté dají k teleofnu 2 nebo 4 i více GB SD kartu zdarma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor