Sony Ericsson Xperia X1: videotest prototypu

Diskuze čtenářů k článku

Marian  |  07. 05. 2008 00:40

Mel jsem SE telefony moc rad. K700i > K750i > K800i > K850i, Bohuzel po podrazu s K850i - jinak to bohuzel nemohu napsat. Telefon je pomaly, nestabilni, kvalita fotografii i prehravace horsi nez u drivejsich verzi a za celou dobu co je na trhu zadny firmware, ktery by zminovane chyby nejak opravil :( Nyni prechazi z UIQ na WM v designu HTC? Dekuji uz ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TryskoHlad  |  21. 05. 2008 23:48

Není zač.

A pro všechny: Superstar mezi mobily vždy byla je a bude Nokia 5110. Její možnosti použití jsou takřka neomezené. Obzvláště při sportovních aktivitách potěší. Máte chuť na fotbálek, ale nemáte po ruce míč? Nevadí, Nokia 5110 poslouží. Nebo je libo radši baseball? Není třeba pálka ani míček..stačí dvě Nokie 5110. A pokud není po ruce banda přátel, můžete si se svou Nokií jen tak házet o zeď. Ani na horách se neztratí. Bobování na 51desítce je skutečný zážitek. Z dalsích použití bych uvedl zatloukání hřebíků, bez nutnosti shánět kladivo. Dobře poslouží i při sebeobraně (dle mého názoru je to nejsmrtonostnější zbraň na boj do 15ti metrů, na kterou nepotřebujete zbroják). A toto je jen nepatrný výčet z široké škály použití.
Jestli budou k Xperii i kopačky a sada hřebíků, jdu do ní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav  |  24. 04. 2008 20:32

Nechapu na co si tu vsichni stezujete, jen kydate spinu.
Xperia bude naprosto nejvetsi kanon a s iPhonem bude tvorit elitu.
Pouzivam WM6 pouzivam osx 1.1.4. Symbianem se zabyvat nebudu, neni to dobry OS, pripada mi jako rozsirena S40, zkratka je nudny a podporuje ho prakticky jen nokie (taky ho mam u sebe). Muzu je srovnat vsechny naraz.
Iphone je krasne rychly, hezke prostredi a hlavne jednoduche a intuitivni. WM6pro nabizi kompletni reseni pro praci a diki aplikacni zakladne je na tom ted nejlepe, mnohdy maji zarizeni i qwerty klavesku...co vic muzete chtit.
Kdo rika ze za rok bude Xperia bude stary zelezo, at ukaze jiny stroj ktery by se tomu jen blizil. No schvalne reknete. Hlavne nerikejte jako nekdo dole ze ji dozenou i lowendy...hahaha (hloupy telefon NIKDY nenabidne to co zarizeni s OS).
Jakoze jinak se na ni tesim jako malej Jarda, pokud neprijde Asus s nicim novym, KUPUJU HNED je BEST.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CYBERDREAM  |  24. 04. 2008 20:38

WM6 je těžkopádný.
S40 kopíruje S60 a né naopak, měl jste v ruce Nokii se Symbianem 9.2? Pokud ano, tak byste tohle tvrdit nemohl
Já jsem zvědavý na novou Nokii Tube, ta si myslím dost rozvíří vody

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav  |  24. 04. 2008 20:56

WM6 je OS, tezkopadnost je jen otazka kustomizace. S tim kopirovanim je to jen slovickareni. Je pravda ze u symbianu mam docela starsi kousek s S60. Na nokii s dotykovym displayem jsem celkem zvedavy, ale nemyslim ze to bude neco extra. Oni se snazi v tomhle smeru jen udrzet krok. No ale necham se prekvapit, jsem u ni spise skepticky. Prece jenom je to nokie :) a tech jsem mel peknou radku takze vim o cem to je. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  25. 04. 2008 16:20

Prdlačky bude tvořit elitu-pokud se vůbec kdy dostane do prodeje tak to bude jen lepší HTC-a o těch lowendech je to docela trefný-v tu dobu už to budou umět taky! Ha ha ha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav  |  25. 04. 2008 19:59

K tomu co rikas nemam co dodat. Placas nesmysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skubi87  |  24. 04. 2008 19:24

Taky mi přijde strašně nefér, že v katalogu telefonů je na prvním místě něco, co se ještě vůbec neprodává a přijde to na trh až skoro za rok. To si potom NOKIE, APPLE nebo HTC mohou vymyslet taky nějakej nabušenej telefon a říct, že ho bodou prodávat až za rok. Ale tyto značky se snaží takovéto telefony přivést na trh co nejrychleji oproti nesmyslnému jednání SE. Hned bych ho vymazal a přidal ho do katalogu až bude aktuálnější jeho prodej. Rychlost a ovládání mě vůbec neuchvátila, grafika menu a design telefonu taky nic moc. A než přijde na trh, tak bude překonanej více telefonama. To už bude možná nějaká studie APPLE iPhone 2 nebo nějaký jiný mnohem víc nabušený komunikátor. Pochybuji, že se bude prodávat za rozumnou cenu, aby uchvátil dost lidí, kteří by si ho koupili. Podle mě je to taky propadák.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
YAMATO  |  24. 04. 2008 19:51

No tak to je odvážné tvrzení, myslím to rychlé zavádění na trh u jiných značek...myslím, že si vzájemně nemusí nic vyčítat, když se zadaří, tak to trvá Nokii, SE...o Motorole nemluvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mates III  |  24. 04. 2008 18:00

Hrozná klávesnice,škaredé zpracování,pomalost. Navíc SE nemá zkušenosti s WM tak pochybuji,že by byla rychlost sytému nějak zázračná,podle mě to bude dobrý propadák...A proč uvedení až 2009? Zřejmě není něco v pořádku...
A iPhone je kapitola sama, pokud někdo zvládne překonat iPhone, tak to bude jedině druhá generace iPhone...
Get MAC, Get iPhone!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2008 22:26

hmmm... kdybys uměl číst tak vše víš........píše se tam že je pomalý kvůli tomu, že je to jen zkušební (nebo tak něco)...........a uvedení až v roce 2009 protože dřív nevyjde nový Windows Mobile, který bude Experia mít vole!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SMLomos  |  24. 04. 2008 17:10

Tohle je jakoze ten vylepseny WM6? A jakoze budouci supertelefon???
A jak vysunul klavesnici, tak bude cekat vzdycky ty 2 sekundy nebo i dyl, kdyz neco pobezi na pozadi???
A ty prtavy, zubaty, hnusny a namackany ikonky a polozky tech titernych menycek, to tam jako zustane nebo je to nejaka hruba verze???
A to na jedne obrazovce musi mit uplne vsechno, vcetne kalendare, ikon programu, rucickovych hodin, stavovych ikon, prijatych zprav a ja nevim ceho este???
A videl nekdo u SE iPhone treba???
Ty jo, dik za tenhle humot, prodlouzili jste mi zivot aspon o pul hodiny, soudruzi. Fandim vam!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stm01  |  24. 04. 2008 22:41

X1 bych dal za vzhled 10,za výbavu 10 no a že je tam WM? Komu WM nevadí,nevadí mu značka SE a ze začátku bude mít i dost financí tak si jí asi pořídí. Bohužel je zde stále dost těch co prostě něco musí zkritizovat aby se asi cítili dobře nebo nemaj rádi jinou značku mobilních telefonů. Možná i obojí a ještě k tomu neumí pořádně číst ,protože pokud by uměli tak by se jistě dočetli že se jedná o prototyp na což je v článku upozorněno. Pokud si něco nevyzkouším tak snad to nebudu kritizovat.Já osobně nemusím značku Nokia, ale proto jí ještě nebudu u článků co o ní vyjdou jen kritizovat. Ano nikdy si ji nekoupím, ale to je vše Konec konců z iPhone je "celý svět" na větvi a přitom zde je na 56 místě v žebříčku když vynechám X1. A proč? Protože asi má také nějaké chyby ale proto ho nebudu hanit.
Počkejme si až zde bude v prodeji finální verze X1 a potom se sejdeme na foru a můžeme kritizovat nebo možná i chválit Chci jen věřit že vývojáři v SE a jejich merketingové oddělení udělají vše aby telefon přišel dokonale odladěný a s co nejmenším počtem nějakých velkých chyb.Musíme věřit že SE ví co dělá ohledně dání do prodeje X1. Pokud by tohle zpackali tak to potom bude pro SE velmi špatné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stm01  |  24. 04. 2008 22:43

X1 bych dal za vzhled 10,za výbavu 10 no a že je tam WM? Komu WM nevadí,nevadí mu značka SE a ze začátku bude mít i dost financí tak si jí asi pořídí. Bohužel je zde stále dost těch co prostě něco musí zkritizovat aby se asi cítili dobře nebo nemaj rádi jinou značku mobilních telefonů. Možná i obojí a ještě k tomu neumí pořádně číst ,protože pokud by uměli tak by se jistě dočetli že se jedná o prototyp na což je v článku upozorněno. Pokud si něco nevyzkouším tak snad to nebudu kritizovat.Já osobně nemusím značku Nokia, ale proto jí ještě nebudu u článků co o ní vyjdou jen kritizovat. Ano nikdy si ji nekoupím, ale to je vše Konec konců z iPhone je "celý svět" na větvi a přitom zde je na 56 místě v žebříčku když vynechám X1. Počkejme si až zde bude v prodeji finální verze a potom se sejdeme na foru a můžeme kritizovat nebo možná chválit Chci jen věřit že vývojáři v SE a jejich merketingové oddělení udělají vše aby telefon přišel dokonale odladěný a s co nejmenším počtem nějakých velkých chyb.Musíme věřit že SE ví co dělá ohledně dání do prodeje X1. Pokud by tohle zpackali tak to potom bude s SE velmi špatné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  24. 04. 2008 23:28

Ach boze, kdyby to byl finalni vyrobek, mohli by to zacit prodavat nemyslis?? Absolutne nechapu, jak muzes hodnotit rychlost v teto fazi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PROMO  |  24. 04. 2008 16:39

Je to pomalý, to je prostě fakt.. pod 15 000 kč to taky rozhodně nepůjde, tak proč se stresovat ?
Co si budem nalhávat, prostě od příchodu iPhonu na světový trh se mobilní svět změnil jako nikdy dřív. LG zkusilo vymyslet zařízení, které bude konkurovat iPhonu a prostě to nevyšlo.
I marketing SE zkusil rok před vydáním Xperie trošku rozvýřit vody a do teď se mu to dařilo, pár studiových fotek, hezký parametry a ejhle, SE na sebe na chvíli upoutala pozornost stejně dobře, jako Frodo Saurona :D
Nicméně, konečně jsme mohli shlédnout video, marketing a image výrobku jde stranou a vidíme, že Xperie neńí nikterak zázračná. Nesmíme zapomenout, Že se Apple a naši operátoři snaží dostat iPhone do prodeje před Vánocemi, kdežto tato "budoucí superstar" má být v prodeji až v březnu 2009.
Už nyní se dá iPhone koupit za 11 000 kč ( 8Gb verze ) a budeme rádi, když se Xperia bude prodávat pod 20 000 kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Newkiller  |  24. 04. 2008 20:39

Při dnešní ceně dolaru se dá Iphone pořídit i za 7500... Ta cena je směšná v porovnání jaké to má hw parametry. A problémy Iphonu (nemožnost oficiálně spustit binárky + modifikovat systém) pomalu odpadly z nástupem firmwaru verze 2...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olgoj Chorchoj  |  24. 04. 2008 12:34

... paráda, paráda!!! Vypadá skvěle, parametry jsou výborné, má v současnosti jediný smysluplný OS, navíc ve skvělé verzi, parádní HW klávesnice, atd.. Většina těch "zasvěcených" názorů na rychlost prototypu je pouze k smíchu. Každý, kdo jen trochu rozumí komunikátorům s OS ví, že na rychlosti přístroje má z 85% zásluhu právě aplikovaný grafický chip. A pokud bude mít X1 chip s akcelerátorem, nebude mít konkurenci. A ona jej mít bude. Navíc, na WM přístroje existují desítky tweaků (na různé přístroje), které dokáží zrychlit zařízení k nepoznání. Na prototyp je naopak rychlý až až. Myslím, že to bude skutečně "superstar". Nevím o tom, že by konkurence do konce roku chystala něco, co se tomuto bude blížit. A pokud ano, bude to zase HTC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  24. 04. 2008 13:26

No nevím, Kaiser je hodně podobný a už je tady skoro rok... O Nokia E90 nemluvě, to je taky kvalitní zařízení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mcmichal  |  24. 04. 2008 14:13

seš jedinej komu se líbí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  24. 04. 2008 14:49

Design nudny, rozliseni displeje luxusni. Za pul roku je tento pristroj za zenitem (stejne to bylo s P990) Jinak nabizi totez co bezne HTC. Po letech pouzivani WM2002 az po WM6.1 jsem dosel k zaveru, ze dalsi zastavka bude mozna iPhone, ale jen mozna. Jeste v doufam v MDA Compact 4 s VGA a 4GB pameti o kterym je zatim malo informaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tibikee  |  24. 04. 2008 12:06

Ani neviem, kde zacat..hned na zaciatku, pripada mi nehorazne nefer voci ostatnym znackam, ze Xperia je v rebricku telefonov na prvom mieste a pritom sa este nevyraba...len bohvie, kolko SE zaplatil strankam ako mobilmania na celom svete, aby urobili podobne...A samotny komunikator? Slusny dizajn, velky displej a.....okrem konektivity tam nic ine (vinimocne) nevidim. Pomale, neohrabane, a fotak? 3.2megapixelu a s diodovym bleskom...to je uz teraz hanba, nehovoriac, co to bude o pol roka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hannawald  |  24. 04. 2008 11:45

tak mne se Xperia libi moc, nej asi ten velky displej a sirka 53mm.
btw: co je na WM nepohodlneho na ovladani? jo, po vybaleni z krabice je to des, ale WM ma mnoho podob podle toho, co si do nej nainstalujete a ja uz treba stylus nevytahuju, jelikoz mam
- klavesnici, ktera jde ovladat prsty (porad nejvetsi slabina)
- launcher (vyvolavac programu), kterej vypada prakticky stejne jak na iphonu vcetne animaci - stylus fakt netreba
- adresar na prsty
- kalkulacka na prsty
- kalendar taky
- media player taky
- prevodnik jednotek to samy...
atd...jde to, ale musi to cloveka bavit hledat a zkouset (tzn. neni pro kazdyho)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  24. 04. 2008 12:45

No a já stylus vyndavam, páč když koukam na display nechci ho mít "zadělanej". Ale jak mi napsal uživatel iPhonu "To se votře vo mikinu"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cože?  |  24. 04. 2008 11:41

Tohle že má bejt budoucí superstar...?! Nechápu podle čeho to v MM takto posoudili, asi jsou slepý. Občas nejde posuzovat jen podle parametrů. A to že se SE odvolává že finální verze bude mít nějakej nove HW čip na akceleraci... No hrůza. Tohle nepřekoná ani N73 o mnoho tisíc levnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kdože  |  24. 04. 2008 11:48

Zlatý palm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cože?  |  24. 04. 2008 12:04

To každopádně, tohle je nějakej nepovedej hybrid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirok  |  24. 04. 2008 10:47

suhlasim s Vami, tiez som sa tesil na Xperiu.
Mam SE M600, je tam infra a chcel som IR Remote na UIQ3 ale nieje tak som sa rozhodol, ze vezmem Xperiu ma VM6 a na to je program, ale Xperia nema IR, navyse je pomala a ma blbu klavesnicu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamzik  |  24. 04. 2008 11:43

Kup si univerzalny dialkovy ovladac od cinana za 150 korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CYBERDREAM  |  24. 04. 2008 10:14

Mno, mnoho let používám Symbian a tento rok chci pořídit nový stroj. I po letech s pohodovým symbianem mě napadla perverzní myšlenka že bych možná šel do WM6. Tak jsem neváhal a půjčil si HTC TyTN II Kaiser. No po týdnu používání se vracím zpět k symbianu, ta paradie jménem WM6 mi do domu nepude! využití akorát pro šílené IT a manažery v bankách...
Jinak pokud by se na XPERII zapracovalo, dal se procesor jako má HP v některé tom novém PDA s taktem 630Mhz + výkoný grafický chip aby dokázal vykreslit rychle grafiku na tom velkém rozlišení co XPERIA má a dát tam symbian UIQ 3.3, autonaklápěcí senzor, vylepšit klávesnici mohl by to být dobrý stroj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
namka  |  24. 04. 2008 16:12

A vodotrysk byste nechtěl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CYBERDREAM  |  24. 04. 2008 20:05

vodotrysk, myslím že toho nechci moc. kdyby ano tak bych chtěl displej jako má iphone, multidotykové ovládání, kvalitní klávesnici ala N9500, 5mpix foto s xenon bleskem, 512MB ram, 16GB vnitřní pamět, slot na microSD, vestavěné citlivé gps komunikativní s ostatními soft na navigaci, samozřejmě všechny nová rychlá data, více multimédii,...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radevic dyn  |  24. 04. 2008 21:36

Oceňuji, že máte celkem reálné požadavky (vše co jste vyjmenoval už je v nějakém mobilu implementováno), ale s displejem z iPhonu byste si spíš pohoršil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ch.L  |  24. 04. 2008 21:50

už poněkolikété si dovolím ocitovat svou zkušenost
Displej HTC Universal (640x480) a iPhone(480X320) se opravdu nedá vůbec srovnat. Větší rozlišení HTC je patrno jen při položení obou přístrojů vedle sebe a pozorování obou displejů z pár centimetrů. V dalších aspektech už je mezi iP a Unim propastný rozdíl. Zobrazovací možnosti spolu s 16 miliony barev dělají své.

Edit: jen pro úplnost dodám, že velikost displeje je u mnou posuzovaných zařízení velmi podobná. HTC Universal-3,6 palce (úhlopříčka:91.5mm)..Apple iPhone-3,5 palce (89 mm)
Displej na iPhone je skvěle jasný, perfektně čitelný ze všech úhlů, a barvy jsou hodně věrohodné, s tímto se mu zařízení s WM (asi i díky podporám menšího množství barev na displeji) nemůžou rovnat. Jiné zařízení se 16 miliony barev jsem neměl možnost posoudit,ale výše zmíněné srovnání je opravdu výrazně rozdílné.
V současně době Universala už nemám, nahradilo ho zařízení s 3-palcovým WVGA displejem a v podstatě platí to samé co výše, vyšší rozlišení Toshiby G900 Portégé je opravdu patrné,ale jen do určité vzdálenosti. Jinak dle mě v tomto ohledu jasně kraluje iPhone. Kdo má možnost přímého posouzení, tak mi musí dát jednoznačně za pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CYBERDREAM  |  24. 04. 2008 20:24

Jinak jsem již mnoho let Sony maniak, ale telefon bych si od nich nikdy nekoupil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yann.kuto  |  24. 04. 2008 09:36

SE jsou pro me nej mobily maji supr design narozdil treba od nokie ale tohle se jim moc nepovedlo...hodne lidi se smeje iPhonu,ale podle me to vypada ze jeste nejakou tu dobu nikdo nevymysli nic lepsiho...pri srovnani iPhonu pusobi ostatni komunikatory stejne smesne jako vetsina nudnych pocitacu a notebooku pri srovnani s Apple.... k cemu je napriklad ta klavesnice na Xperii....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stope  |  24. 04. 2008 15:38

obávám se, že jste se stal/a obětí mystifikace...iPhone není a nikdy nebyl komunikátor...je to pouze stylový telefon s wifi dobrý akorát na brouzdání po webu a pouštění multimédií.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Londyncan  |  24. 04. 2008 16:39

obavam sa, ze si sa stal obetov "hulanizmu", to je rezim horsi ako komunizmus ;)
trosku treba aj po cerstvom vzduchu sa poprechadzat, peniazky zarobit a vecer krasnym pannam sa venovat, potom sa ti otvori aj iny svet ako "nezijem nikde inde len vo svojom krasnom WM6.0 Kaiserovi" a "co APPLE to smejd"...
holt ono to je tazko v CZ aj v SK pochopit... sice iPhone tuna (London) nebol az taky boom aky chudak O2 ocakavala (a vystavala Edge kade sa len dalo;) ale ak si ho v ruke nemal, resp. ani nepouzival, tak pssstt....
pre vacsinu ludi (citaj vacsina) su jeho moznosti az nadmieru predimenzovane, co firmware to krok v pred, 2.0 bude snad v Juli, takisto ako novy 3G iPhone coskoro (nie ze by absencia vadila, tuna je Wi-Fi takmer vsade kde sa postavim ;)
btw i napriek tomu co by pan "radobyodbornik" Hulan chcel verit, je to smartphone a bezi tam plnohodnotny OS, dokaz toho si mohol vidiet pred tyzdnom ako tam rozbehali Quake 3 Arenu multiplayer...
nic asi si prepocul, QUAKE 3 ARENU MULTIPLAYER...takze ak tam dokaze rozbehat nieco tak sofistikovane ako tato aplikacia (hra) je, tak moznosti tohto systemu niesu ani len na zaciatku...
uz 5 mesiacov niesom viazany, cakam hrozne na O2 iPhone 2.0 kedy znova vycalujem hrozne prachy, ale pre moju osobnu potrebu som nic lepsie nenasiel (a to nehovorim o tom ake undeground srandy na tento zazrak existuju)
o Xperii zachvilku ani pes nestekne, divil by som sa ak by mala na nete nejaku "followers base", na iPhone mas uz dnes viac nez dostatok appz pre bezneho usera, ved pre pana jana je to TELEFON v prvom rade...a to riadne RYCHLY, STYLOVY, so SPICKOVYM BROWSEROM, a SUPER-MEGA build quality...vsetko co XPeria ani ziaden pomaly paskvil s Windows Hulan Mobile s titernym pismom mat nikdy nebude...o prehravani videa/audia nehovoriac
ah nechcel som takto tuna o iPhone basnit, ale odkedy ho mobilmania opustila dost veci sa zmenilo, a zaciatkom leta i zmeni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stope  |  25. 04. 2008 11:09

iPhone jsem měl možnost používat a za dva týdny nezískal ani 40% šanci, že bych si ho koupil. Verze 2.0 sice možná vyřeší některé trapné chyby ale - a to pracuji jako obchodní manažer - v životě mi na žádném telefonu nechyběla podpora 3G! Je to zbytečnost! Nepochybuji, že Xperia nebude zas až taková bomba, jak se tady píše, i já mám sWM špatné zkušenosti, ale iPhone je opravdu pouhopouhá stylovka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav  |  25. 04. 2008 12:14

Pan Bursik pracuje jako poslanec a koupil si ho. K cemu je u nas podpora 3G? A jestli muzu, jake trapne chyby? A jaky je vas ideali telefon? Reknete nam to pro zasmani. To by me fakt zajimalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stope  |  25. 04. 2008 15:13

O panu Bursíkovi mám své mínění... Pan Topolánek má taky MacBook a nepochybuji, že zbytečně...
Ideální telefon? No musel bych se zamyslet...
Cena do desetii tisíc - cokoliv nad je zbytečný luxus (iPhone se tuším do této kategorie vejde, ovšem pouze proto, že není novinkou)
přehledný display (iPhone stále OK)
aktuální informace o stavu dostupné bez zbytečného klikání (tady iPhone poněkud kulhá kvůli zhasínajícímu displayi a chybějícím diodám)
malé rozměry a hmotnost (iPhone se s odřenýma ušima vejde do tolerance)
pohodlné sdílení dat a synchronizace (u iPhone nutnost používat iTunes, které pro běžného uživatele woken nemusí být úplně srozumitelné, nicméně jsem to překousnul) - nevím jak je to v novějších verzích, ale můj iPhone neuměl komunikovat přes BT s ničím jiným než sluchátky
kvalitní přehrávání hudby (iPhone nesnesl srovnání ani s Nokií 6300 za poloviční cenu)
3,5mm jack (iPhonovský je běžným sluchátkům dostupný pouze cituji: "po odřezání milimetru izolace kolem jacku" -omfg)
**
zbytečnosti: 3G (hrozná bomba u iPhone 2.0 lol), fotoaparát (žádný mobilní foťák se nedá srovnat s obyčejným digitálem), obsaáhlý a nevyužitelný operační systém
**
Zatím mi nejlépe vychází Nokia 5310 XM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  29. 04. 2008 21:50

koncem roku budou vychazet telefony s androidem, to je os lepsi a levnejsi nez ten v iphone a cekam ze dostanou stavajici telefony poradnou lekci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ramun  |  25. 04. 2008 18:00

Kamarade..tak to tady v (Manchesteru) mezi IT lidma by si I-Phone nikdo nikdy nekoupil a kdyby O2 v Anglii neudelala pro IPhone vic jak 4000 wifi anten, tak by si to nikdo nekoupil....Ja jsem mel moznost parkrat pracovat s Iphone a rozhodne bych radeji volil O2 Orbit, nez predrazeny nic neumici IPhone.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  24. 04. 2008 15:47

Musím souhlasit.Do teď jsem měl MDA Compact II a byl jsem spokojen.Před týdnem jsem si pořídil Iphona a jsem z něho úplně mimo.Ještě nedávno mě Xperia fascinovala,ale to je teď absolutně pryč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aslonkaslon  |  24. 04. 2008 17:03

to se absolutne neda srovnavat, iphone je jen efektni mobilni telefon - odpovida tomu i jeho zahranicni cena.. xperia bude komunikator za 20k Kc, uz jen tou cenou si muzes domyslet rozdily

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PROMO  |  24. 04. 2008 09:19

Dobrý den,
No, musím říct, když jsem viděl reklamu na Xperii, jak se všichni usmívají, lítají vlaštovky jak oteklý a viděl jsem tento telefon tak jsem si říkal wow. Našel jsem si na netu parametry, 500 Mhz procesor apod. hned jsem psal na oficiální stránky SE kdy telefon bude v prodeji.
Jenže, po tomto shlédnutí videa se musím smát :D Pomalý, pomalý a zse pomalý, nemluvě o tom že tlačítka jsou nešťastně umístěný. Hned od první minuty bylo vidět jak pán na videu musel doslova bojovat :D
Jo a vymažte z recenze "budoucí superstar".
Kdyby Xperia byla na trhu před půl rokem, byla by nejlepší. Ale že vyjde až v únoru 2009, to mě ho teda vyndej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bída 1  |  24. 04. 2008 09:23

SonyEriccson + HP - od nich ani šrpubovák

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stope  |  24. 04. 2008 15:36

souhlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kašpa  |  29. 04. 2008 15:24

jsi frajer...SonyEriccson neznám a co je šrpubovák taky nevím...když chceš blbě kydat, tak se aspoň nauč psát...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obluda zelená  |  24. 04. 2008 20:05

Nevyjde v únoru 2009. bude na vybraných trzích během 2.čtvrtletí. Ale je to široký termín a vybrané trhy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav  |  25. 04. 2008 12:18

To co jsi videl js dost predbezne, nebo to je z budoucnosti? Myslim ze u X1 chybi ovladace na grafiku, prece jenom dela to HTC a to s ni ma ted docela problemy. Az vyjde bude dost rychly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oLDa  |  24. 04. 2008 08:56

LOL za tri stovky mam vetsi flashku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rellik  |  24. 04. 2008 07:37

Ano, jako všechny WM zařízení to bude neuvěřitelně pomalé. Ani nevíte, máte otevřených x aplikací. WM už fakt nikdy nechci a vytahovat pořád stylus aby se člověk trefil na ty malinké tlačítka. Jaj tomu řikám "efektivní práce".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood  |  24. 04. 2008 08:44


ovšem půlka lidí ti bude tvrdit, že bez stylusu (a dotykáče) to není komunikátor a že přece musíš umět po displeji něčím kreslit (což je ta nejpodstatnější věc na komunikátoru)..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  24. 04. 2008 09:25

I bez dotykáče to je komunikátor. I bez dot.displeje je notebook, ale PC tablet je PC tablet. Ale je dražší, to jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robin  |  25. 04. 2008 13:49

Notebook neni snad definovan dotykovym displayem proboha! To je ten tvuj slavny zminovany tablet! Tablet bez dotykace je notebook chapes? To znamena ze komunikator bez dotykace je smartphone a to uz neni komunikator, tak necer vodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  29. 04. 2008 16:03

No nechápeš kamarýde ty, vždyť to píšu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  24. 04. 2008 09:23

Na přehled o aplikacích je čoveče takový tlačítko v rohu, nebo si namapuješ hardwarový. Vytahnout stylus trvá 2s, já to zkousnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  24. 04. 2008 07:22

Protože neměl v nabídce telefony s Windowsama. Stačí tento nepolehlivý system v PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  24. 04. 2008 07:59

Nespolehlivý? To máte Windows 95, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
afk_cz  |  24. 04. 2008 08:41

celkem ta prezentace sla, prochazeni v telefonu ale bylo pomale a ta ikonka IE byla pro mne definitivnim priklonenim se k NE. urcite to bude vazane jeste na nejake MS sluzby .... proste tento ne-e, jinak design se mi libil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
piso  |  24. 04. 2008 08:53

si tam nainstalujes operu. a IE nemusis pouzivat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  29. 04. 2008 21:44

no prave o tom to je, clovek stejne nakonec ty microsofti smejd aplikace nahradi , takze zrovna tak si muzu na mobil hodit androida a nemusim windows pouzivat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  24. 04. 2008 09:22

Zkus XP, čoveče

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  24. 04. 2008 11:22

a v cem je XP lepsi nez jiny Winzozz? Zatim vsechno od Microsoftu stalo za h....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robin  |  25. 04. 2008 13:45

omg ty ses teda drsnej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  29. 04. 2008 21:45

v podstate ma pravdu ... windows 2000 jsou jistym velkym skokem v kvalite jadra protoze bylo prepsano po vzoru bsd tusim ... kazdopadne xp uz jsou pouze odvar dvoutisicovek v omalovankovem vydani ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rellik  |  24. 04. 2008 11:20

Ano, windows jsou zbytečně náročné systémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stope  |  24. 04. 2008 15:34

jo jo tady máme experta který doteď na Amize používá příkazový řádek...je to rychlé, proč to nebrat že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  24. 04. 2008 19:37

Příkazoví řádek je supr používám ho v linuxu aspoň si člověk rozšíří vědomosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  29. 04. 2008 21:46

jsou lepsi systemy nez windows ... ale chapu ze clovek vychovavany nasim jednostrane zamerenym skolstvim o tom nema ani paru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  29. 04. 2008 23:51

V čem mi ty systémy výrazně ulehčí práci v Illustratoru nebo Photoshopu? Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mcmichal  |  24. 04. 2008 07:11

Ani trochu se mi nelíbí, a "rychlost", tak ta je fakt "úchvatná"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  24. 04. 2008 07:16

No, jak tak na to koukám, tak je to zase mizerie ala WM.. Pomalý, nepřívětivý, když jsem viděl, jak s tím ten chlápek na videu zápasil, tak sem se musel smát, kolikrát se na ty titěrný tlačítka ani nemohl trefit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhla  |  24. 04. 2008 07:33

presne, ja jen cekal kdy to vzda a vytahne stylus...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janke  |  25. 04. 2008 20:20

naštěstí tam místo na větší tlačítka ještě zbylo, a nebo se to udělá jako zoom klávesnice u iPhonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  29. 04. 2008 21:43

mozna sony dostane rozum a nacpe do toho androida ... ale patrne ne driv nez to udela motorola, lg a HTC kteri jsou s dalsi tricitkou spolecnosti v alianci Open Handset Alliance ktera androida tlaci na svet ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  24. 04. 2008 05:14

Za rok. Az vyjde, uz to bude stara vec a na trhu budou daleko lepsi kousky. Dokonce uz ted to nema nic moc navic, nez ma n82 a to tam mam 5pix. fotak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PR  |  24. 04. 2008 06:35

V čem je rychlý? Jaksi jsem si toho při té video presentaci nevšiml,takový HP nebo Asus ,které jsou osazeny procesorem Marwell s 520Mhz ho hravě strčí do kapsy,takže opět budou dolaďovat jako u jiných HTC?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxxfree  |  24. 04. 2008 13:40

jj, mike, presne to iste ma napadlo. Preboha, preco taka dlha doba do uvedenia na trh? Za ten cas budu mat podobne funkcie vsetky teenegerske lowendy! Nech sa spamataju, doba v elektronike ide neskutocne rychlo. Chce to troska flexibility! Takto isto si SE odpalil svoj vlastny (inak celkom vydareny) SE P990. Predstavil ho verejnosti a potom sa uz len cakalo, cakalo a cakalo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stepanek.84  |  24. 04. 2008 18:33

ty ses taky pixel. boha. proc srovnavat zrovna s n82? Protoze ji zrovna mas? Dyt to je jako srovnavat motorovku s motorkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dano  |  24. 04. 2008 23:02

mozno to porovnava s n82 preto,ze ma tiez wifi,gps 128mb ram a podobne veci.A okrem ineho ma aj av vystup,naklapaci senzor a symbian ktory nie je ani z daleka tak narocny na vykon ako win.Nemam rad nokiu,vzdy som si znacku se cenil,ale s n82 sa to porovnavat da...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carnero  |  24. 04. 2008 23:30

Symbian je méně náročný? Kde si na takovou koninu přišel? Že je pomalejší neznamená, že je méně náročný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  24. 04. 2008 01:58

"Sony Ericsson Xperia X1. Líbí se nám a podle vašich reakcí víme, že se líbí i vám." - lez jako vez. Nelibi Fakt ze ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood  |  24. 04. 2008 08:42

mně se taky nelíbí. Navíc ta klávesnice působí všelijak, jen ne ergonomicky. Chybí jí např. číselné klávesy, navíc na horní řadu se bude špatně dostávat prsty kvůli posuvné části. A navíc to má Windows Mobile . Ale třeba tom křivdím, a ve verzi WM7 to už bude stejně použitelné jako byl S60v1
Já zatím zůstávám u E90...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  24. 04. 2008 09:21

Co je konkrétně na WM horší, než na Symbianu? Používal jsem WM2002, 2003, teď WM6 a UIQ2, UIQ3, S60.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  29. 04. 2008 21:40

WM je uzavreny bazmek .... nejlepsi os pro mobilni teleony bude Android, symbian se bude take otevirat (tedy jeho sdk patrne pod open source licenci podobne jako android), u wm zadny pokrok v licencovani vubec nehrozi protoze microsoft je proste micro$oft ... rozhodne verim spis tomu ze bude stat za rec system ktery vyvyji google, protoze google je google na co sahne to je skvely a o androidu to zda se plati dvojnasob protoze uz ted se spekuluje ze od dob gmailu to bude druhy super uspech googlu ... ja tipuji ze druhy po samotnem google search ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  29. 04. 2008 21:41

jo a mimochodem, pod tlakem Google Android uz apple zacina reagovat a ohlasil ze take uvolni svuj SDK, takze i iPhone do toho patrne rekne sve ... bude to jeste zajimave ale ja uz mam rozhodnuto, prosti foun jedine s Androidem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aslonkaslon  |  24. 04. 2008 17:07

Lol, vsadim se ze si nemel v ruce zadny windows mobile PDA/MDA, primitivni symbian se s WM vubec neda srovnavat. Odpovida tomu i mnozstvi vselijakych programu kterych je pro WM daleko daleko vice nez pro symbian. K cemu sakra ciselne klavesy? Vzdyt tukas prstem na cisla na displayi.. a ergonomicka klavesnice pro komunikator, hehe toho se jen tak nedockas(pokud tam nepripojis nejakou desktopovou)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dov  |  25. 04. 2008 19:08

tak ja som v ruke windows mobile PDA/MDA mal a mozem povedat ze nikdy viac tieto neohrabane tazkopadne a velke tehly s windowsom nechcem. na symbian je aplikacna zakladna obrovska, pozri si warez fora. zatial som nasiel vsetko co som potreboval. symbian je robeny pre beznych uzivatelov, orientovany na zabavu a multimedia, technofili nech si kludne kupuju windows. doteraz som nevidel win device, ktory by mal tolko moznosti a funkcii ako n-kove nokie. a keby aj, tak by mal 100 kil a rozmery vagonu. ze nema symbian dotykovy displej? vdakabohu ze ho nema, ked si spomeniem ako som v jednej ruke musel drzat win device a druhou triafat do tlacitok na obrazovke....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stepanek.84  |  24. 04. 2008 18:29

hmmm.. E90 mate jo.. No ja na ni uz taky pokoukaval a na X1 taky.. az na to, ze E90 jsem drzel v ruce a X1 ne, takze bych zatim nesoudil..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cože?  |  24. 04. 2008 11:42

jj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M1R3K  |  24. 04. 2008 01:37

Vypada to vic nez zajimave ted jen jestli cekat nebo poridit neco co uz je na trhu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  24. 04. 2008 01:37

v systemu je vidět "HTC Debuging Tools"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor