Sony Ericsson Z530i: ušatec se solidní výbavou (test)

Diskuze čtenářů k článku

BleBA  |  01. 11. 2009 11:26

Nic moc...Je pravda,ze hodne vydrzi a ma zakladni funkce,ale jinak vazne.Kvalita fotaku je bidna,zvuk telefonu je po tichu..hlavni dve veci co bych vytkla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fosmen  |  30. 10. 2006 18:51

nemá někdo prosím manuál na tel.SE Z530i ,nemohu ho nikde sehnat !!! Děkuji fos@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fosmen  |  30. 10. 2006 18:49

nemá někdo prosím manuál na tel.SE Z530i ,nemohu ho nikde sehnat !!! Děkuji fos@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fosmen  |  30. 10. 2006 18:49

nemá někdo prosím manuál na tel.SE Z530i ,nemohu ho nikde sehnat !!! Děkuji fos@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a-c  |  13. 06. 2006 15:14

doufam, ze rada Z5xxi na tom bude lepe, protoze Z200i to mechanicky neustala ani do konce zaruky... nastesti prvni vymena v ramci zaruky byla zdarma - po roce a pul zacal praskat plastovy kryt displeje primo u kloubu (zvenku) a pohromade ho drzel v podstate jen vymenny kryt. tak to nam vymenili. pak ovsem, uz po zaruce, prasklo na jedne strane umelohmotne ocko, ve kterem se pohybuje kloub a telefon je ted potreba otevirat s citem a obema rukama. a co jsem koukal, tak asi bude potreba vymenit cele plastove telo, ve kterem je zasazena klavesnice. teda pokud do toho pujdem, protoze netusim, co to bude stat a prilis se mi do toho investovat nechce. taky zalezi, jak se k vam v servise zachovaji - pokud uplatnujete tento typ zavady v zaruce. klidne to svedou na nespravne zachazeni a fyzicke poskozeni (asi, ze jste si ho rozsedli). takze uvazuji o novem telefonu, jenze aby to v pripade Z5xxi nedopadlo stejne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herr Flick  |  09. 06. 2006 19:27

Můžete mi někdo říct, zda je možné editovat libovolnou uloženou SMS? A taky bych potřeboval, aby uměl někde v archivu vytvářet pro SMS libovolný počet složek s volitelnými názvy. Mít stovku nesmírně důležitých SMS volně uloženou někde v rootu mi nepřipadá zrovna cool. A co telefonní čísla u kontaktů, daj se přečíst, nerolujou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mahatma  |  08. 06. 2006 07:03

Ja si vybral 530, mam ji tak 14 dni a zatim v pohode. Dost jsem vahal jestli nevzit 520, kvuli displeji, ale pro 530 mluvilo toto: vrchni cb displej - vidim kdo mi vola i na primem slunci, slot na kartu a 25MB pameti, pribalene handsfree a cena. Datovy kabel ve vybave neni. za 400 jsem si koupil BT do kompu a je to v pohode.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zigi  |  19. 07. 2006 16:20

jo, taky jsem koupil místo kabelu USB-Bluetooth. Je menší, líp se přenáší a nemusím ho využívat jen k telefonu... mnohem flexibilnější řešení, bluetooth se dá sehnat už i znatelně pod těch 400,- , nevím jak kabel... rozhodně doporučuju když kabel není v balení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flk  |  02. 06. 2006 17:23

jeste se chci zeptat jak je to s kloubem ??Pri dlouhodobem pouzivani ??Jak u 530i tak i u 520i ???aby treba po pul roce se ta hlava cela nevyklala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor SamsungMania.cz | 02. 06. 2006 18:40

Musím se zastat pánů radaktorů, tento údaj zjistit nelze. Redaktoři telefon testují krátkou dobu, a tedy nelze zjistit, jak bude Z530i vypadat za půl roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan_Horalik  |  02. 06. 2006 19:08

Ano, toto je spíše otázka na majitele staršího modelu Z520i. Nemyslím si, že by byl kloub po půl roce intenzivního používání prakticky nepoužitelný, v každém případě ale není kloub u véčka Z530i tak pevný jako u telefonů značky Samsung.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cert  |  03. 06. 2006 19:10

Mam SE Z520i 4 mesiace. Setrne ho pouzivam a zatial nedoslo k ziadnej zmene na klbe. Klb sa da opisat takto: funguje vzdy presne, predvidatelne a nekyve sa sam od seba, ale rukou mozes vychylit vrchnu cast(cast s klbom) asi 3mm na stranu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zigi  |  19. 07. 2006 16:16

Mám 530i něco přes měsíc a ta vůle rozhodně není tak zlá jak píšeš o 520i. V zavřeném i otevřeném stavu 0,5-1mm (ale ne sám od sebe, je třeba mu pomoct), když hodně přitlačím tak bych se dostal možná i na 2mm, ale když ho zlomím, tak mi asi záruku neuznají . Nevím jesli mám nějakou jinou verzi než autor článku, ale na kloub si stěžovat nemůžu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaroS  |  02. 06. 2006 11:10

K ušatému mobilu sa hodí stránka www.uchoseveru.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ruda  |  02. 06. 2006 10:56

Ahoj, zrovna potřebuju koupit nový MT, a rozhoduju se mezi Z530i x K700i. Oba asi mají svoje pro a proti, přesto, jaká by byla vaše volba? Díkes, Ruda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Di  |  02. 06. 2006 11:23

Být Tebou zkusím si oba a vyberu si, ale určo bych si na ně chtěla sáhnout. Z530i je bomba a navíc v balení má datovej kabel a bloototh HF, ale K700i má sytější barvičky displeje. Oba jsou ale určitě dobrý telefonky a za super ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PO  |  03. 06. 2006 10:38

V balení je dat. kabel? V članku se píše, že není součástí balení . Pro mě je to celkem důležité info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan_Horalik  |  03. 06. 2006 12:02

Já jsem měl k dispozici údajně kompletní prodejní balení, které datový kabel neobsahovalo. I když někteří prodejci telefon nabízejí v akci s BT sluchátkem, nepředpokládám, že by obsahovalo i datový kabel. Ten bude standardně až u modelu W300i Walkman společně s 256MB paměťovou kartou a sluchátky. Sony Ericsson Z530i je zřejmě kvůli snaze o minimální cenu dodáván bez těchto doplňků, protože výrobce předpokládá, že ten, kdo má zájem o hudbu v mobilu, sáhne spíše po verzi Walkman.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  02. 06. 2006 11:24

Ja jeste na posledni chvili objednal motorlu V360. Funkcne je na tom stejne jako Z530i, ale ma diplej 176*220 (nebo kolik to je), aktivni a 262k barev. A jeste EDGE! Jen ma prej motorka dost neduhu, tak sem na to zvedavej, trosku mam strach. Ale na druhou stranu by mel jako USB kabel u motoroly jit miniUSB kabel od fotaku a sluchatka pripojit bezny pres redukci do 2,5" jack konektrou. Navic maj trans flash (microSD), ktery budu moct pres redukci pouzivat i jako SD do fotaku. Takze idealni. Kor za cenu 3200.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Di  |  02. 06. 2006 09:06

Telefon je úžasný a fce jsou super, jen mně ale moc zklamal displej. Když ho porovnám s K700i je vybledlej, nebo nevím jak jinak to popsat. Kdyby byl v kvalitě K700i neváhala bych, protože pořád čekám na nějaké V od SE. Jen tohle mě pořád trochu odrazuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azrael  |  02. 06. 2006 08:55

Sony Ericsson si stejně jako například Nokia na telefony véčkové konstrukce nikdy příliš nepotrpěl.
 
Nech sa na mna autor clanku nehneva, ale asi patri medzi 17-18 rocnych teenagerov, co ma s MT skusenost len posledne dva roky. Pokial sa nemylim, cca 6 rokov dozadu Ericsson robil hlavne V-ckove telefony, a klasicke boli len ako doplnenie. Autorovi asi modely T10, T18, T28, T39 atd asi vela nehovoria....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sean  |  02. 06. 2006 09:01

Ani jeden z techto telefonu neni vecko - a ani jeden SE. Ten jich tolik nemel, skuhlasim s autorem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azrael  |  02. 06. 2006 09:15

cize ak dobre rozumiem, tak vyroba u SE zacala az vznikom firmy SE ? cize na minulost sony,  a minulost ericssonu neberies ohlad ? to ako keby si napisal, ze bledozelena farba nie je zelena... zaujimave...
este by ma zaujimalo, aky je rozdiel medzi V-ckom, a flipovym telefonom...podla mna su to otvaracie telefony  tak ako tak...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 02. 06. 2006 10:01

Výroba Sony Ericssonů začala modelem T68i, což byl první telefon s názvem nové firmy. Před tím to byly telefony Sony a telefony Ericsson. Příklad s barvou také není příliš přesný. Co kdybychom barvu změnili na modrozelenou? O ní byste přece určitě netvrdil, že je modrá.
 
Telefony, které nazýváme véčky, se vyznačují dvěma znaky: mají skrytý vnitřní displej a obě kloubem spojené části jsou aktivní (ve smyslu, že je na nich klávesnice). Starší Ericssony řady T nesplňují ani jednu tuto podmínku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  02. 06. 2006 11:56

Tu druhou podmínku jsem nepochopil. Véčko mám a rozhodně na obou částech klávesnice není

Ale jinak souhlasím - T39m jsem měl a Véčko to rozhodně NEBYLO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2006 22:03

NO NEVÍM ALE T28 MĚLA FLIP AKTIVNÍ, BYL TAM UMÍSTĚN MIKROFON A MAGNET. BEZ FLIPU SIS NEZAVOLAL NAROZDÍL OD T10 A T18

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BorlandX  |  02. 06. 2006 13:34

Súhlasím s pánom Lutonským. Modely T 10 atd... nie su modely veckovej konstrukcie. Je to iba flip. To je poriadne velky rozdiel v konstrukcnom prevedeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael  |  05. 06. 2006 17:58

To je jednoduche ... uz jsi zkousel nekdy utrhnout z flipoveho telefonu ten flip? A fungoval? FUNGOVAL!
A zkousel jsi nekdy utrhnout z Vckoveho telefonu tu spodni cast? A fungoval potom? Pochybuji ...
u tel. s flipem je v krytu klavesnice jen pasivni nebo aktivni mikrofon (podle typu founu) ... u Vecka je displej v horni casti a klavesnice v dolni casti telefonu a je to rozdeleno kloubem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  02. 06. 2006 09:03

Vyjmenované modely podle mne nejsou klasický véčka, ale telefony s flipem. Je to sice podobné, ale rozdíly v konstrukci tam asi budou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jejda  |  02. 06. 2006 23:11

Jejda.J
J
á mám zmiňovanou T 10 do dneška. Ale protože tak nějak zestárla (baterka +ulomený kloub), poohlížím se tady nenápadně po bratříčkovi, který by něco vydržel a měl velké klávesy pro můj velký palec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flk  |  02. 06. 2006 07:41

prave se rozhoduju jestli si koupit 520i nebo tento 530i .MP3 prehravac mam takze to ze 520i nema slot na pametovku me netrapi. Co jsem cetl jinde tak tam rikali ,ze klavesnice u tohodle mobilu neni nejak moc dobra narozdil prave od 520i.
fakt nevim.je pravda ze 520i je o kus drazsi ale taky ma kvalitni displej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc, Jiří Kuruc  |  02. 06. 2006 08:18

Jen doplním co se mi u 520i moc nelíbilo, a sice absence otvírací pružiny. Véčko se musí otevřít rukou až na doraz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cert  |  02. 06. 2006 08:48

Je sice pravda ze Z520i sa musi otvorit az na doraz rukou, ALE zapadnutie do konecnej polohy(teda otvorenie vecka) je precizne a sprevadza ho zretelne kliknutie.
Podla mna je otvaranie Z520i pomerne pohodlne a vobec mi neprekaza.
Za 4 mesiace co mam SE z520i som s otvaranim mobilu pomerne spokojny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Š.  |  02. 06. 2006 08:36

Už jsem o tom psala na semanii. Já mám 520 a neměnila bych.

Ještě k článku - datové služby) Nově přibyla funkce pro USB kabel, kdy se nastavuje zvlášť jako modem nebo pro přesun dat. Po ukončení přesunu se musí napřed kabel odpojit od Woken a pak až vysunout z mobilu. Výrobce straší poškozením paměti v mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  02. 06. 2006 07:15

příliš extravagantní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  12. 06. 2006 17:00

To je pozitivum ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  02. 06. 2006 00:52

Tak sem cekal hodne dlouho, jestli s tim nekdo prijde, ale bohuzel je to na mne ....
tak tedy:
PRVNÍ!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor