Telefon jsem si pořídil a v současné době u sebe mám iphone 5S a tuto xperii Z1.Už po představení obou telefonu jsem byl skoro přesvecen ze po hodne letech budu mít iphone jen jako firemní telefon, a jako svuj hlavní si pořídim tento androidí Z1.Designem, zpracováním, a nadstavbou androidu me sony nadchlo. Boužel po pořízení telefonu stačilo jen par hodin a všechno nadšení opadlo. Je to muj první androidí telefon po par letech s iphonem a iOS. Musím pochválit system je to první android co je opravdu rychlí, svižný a ma dobrou odezvu bez zaseku a je už skoro jak iOS. Zpracovnání je pekné, pevné a kvalitní.Boužel, telefon je až moc velký. Chtěl jsem strašne velký telefon protože mi iPhone přišel už delší dobu malej. Po odskoušení 5" xperie už vím že to je zase až moc, konstrukce je dost mohutná a až moc velká, konkurence má stejne velký displej na menších plochách a xperie se nedá pohodlne držet a ovládat. Vodotesnost sem nezkoušel mam v planu telefon vratit do 14ti dnu. A System tak tam je to pro mě problem. Po tak dlouhe dobe na iOS proste Android nemužu překousnou, dost vecí mu chybý (ale ma i dost pekných funkcí co by sem bral na iOS)...ovšem je na mě moc neohrabaný a není tak příjemný na ovládání...nevím jak to popsat ale proste iOS na iphone mě baví používat...u androidu jsou určité detaily které zpusobují že mě to nebaví a ten telefon používám až nerad...nejvetší problém mám asi ze spodní lištou která nezmizí ani ve hrách a aplikacích a zbytečně zabýrá místo...pro mě absolutně nepohopitelná záležitost (četl jsem že to snad jde skrýt s rootem ale to nechci, chci už od začátku kompletní funkční produkt)musím pochválit aspon výdrž, ta je slušná a zhruba dvojnasobná než u iphone. Foták je naopak i přes více megapixelu mnohem horší ale prý se to zlepší aktualizacema až časem jako u pžedchozí Z...sám jsem po letech konecne zkusil neco jineho nez iphone...a přišel jsem, videl jsem a boužel zase odcházím...zpatky k iphonu a dal čekat až bude větší telefon s iOS...xperia Z1 je slušný telefon ale není to proste iphone a to tomu chybý.Hodně lidí na iphone nadava a nechape co na nem "ovce" vidí...abych pravdu rekl taky nevím čím to je ale proste je lepší...ten zažitek s používání je intenzivnejší a příjemnější a když clovek dlouhodobe používá iphone a pak zkusí neco jineho hned mu iphone začne chybět...i když mi už displej nestačí...ve všem ostaním mi nestačí konkurence s vetším displejem...zkusil jsem momentálně asi to nejlepší s androidem a trvám na svem že iphone 5S je lepší...pro mě určite ale doufám že brzo bude iphone alespn s 4,5...to si myslím by byla ideální velikost*omlouvám se za překlepy a chybky, píšu umyslně ze Z1 abych si oskoušel jak se na tom píše delší text
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 10. 2013 15:46
Momentální nejlepší smart, kterému nechybí vůbec nic, je napěchován vším nejlepším, design doslova skvostnej, foták, podle recenzí předčí i ty v Lumii, tak kde je problém? Navíc voděodolnost a prachotěsnost, skvělé použité materiály, bezchybné zpracování, slušná baterie.Všichni odborníci považují Z1 za momentální jedničku, ovšem mobilmania neeee. Vybavenost humorných 89%. Myslím, že redaktoři mobilmanie upadli svorně na hlavičky. A nebo, že by nepřišlo z Japonska všimné v podobě řekněme naturálií?Začíná mě připadat, ža na Mobilmánii dostává profesionalita tak trochu na zadek. Na jednu stranu se tu pějou ody na polomrtvou Nokii, co technologicky i hardwarem zaostává za např. Z1 o dobrý rok a půl ( v podobě velmi veselého zdůvodnění, že se WinPhone nedá dost dobře srovnávat s Androidem) a na druhou stranu vadí redaktorovi přílišlesknoucí se display (nikde jinde jsem tuto výtku nezaregistroval a popravdě si ani neumím představit, jak to vlastně vypadá), špatná čitelnost na slunc i(opět jsem doposud stejný názor nezaregistroval). Dokonce vysoká startovací cena vadí autorovi. A nemyslíš si redaktůrku, že za stroj, kde je vše a je aktuální jedničkou (a je tudíž velmi exkluzivním zbožím) je taková cena zcela adekvátní. Stačí trochu počkat a cena půjde dolů. Prostě jde o to za každou cemu najít chyby, ,které by se pak patřičně prezentovaly. Vím, že to v redakci máte těžký, ale trocha soudnosti na úkor dárečků by neškodila.
co je na Z1 proboha exkluzivního??? Exkluzivní zboží je takové, které je dopřáno pouze hrstce "vyvolených" a nemůže si ho opatřit jen tak někdo z ulice. Z1 si může koupit kdejaký jouda.HW sice vybavená je, ale co SW? Ten dneska dělá ty rozdíly a tady není nic navíc oproti třeba Note 3.
Proč? Materia použité na výrobu. Není to žádnej trapnej plastovej tamtung🙂A klidne oželim horsi fotak... a i ten subjektivní názor na obrazovku...A hned bych si ho koupil, protože vim, že když vlezu do autobusu, tak ho nebude mít nikdo jinej😃 Ale kdyz tam vlezu se samsungem, tak tam pulka busu bude mit stejne mobil jako já.
Ty soudnost, daj zdroj, kde fotak Z1 je lepsi ako Lumie (aj 1020?) 😀😀😀
No vidiš a mě se hned od začátku nelíbí jeho humpolácké provedení, na těle jsou velké nevyužité plochy oproti jiným, ona odolnost vezme za své až budu každý ben bojovat s krytkami(v tomhle Sony nechápu vůbec), no a že má výkoný hw...který podobně drahý mobil ho nemá a fotky dělá na svoji třídu taky průměrné, tak nevím co je na tom stroji tak úchvatného.
Promin, ale to SGSIV má humpolácké, levné provedení.
byl jsem si před uvedením na trh skoro jist že Z1 vyměním za svuj iphone...boužel po pečlivém proskoumání v sony centru na chodove mě opět dost zklamal fotak a displej...dokud proste nebude fotak aspon takovej jako na iphone a displej alespon trochu blizkej kvalite retiny tak menit nebudu...jinak je to krásný kus HW a jeden z mala androidu co jede docela plynule
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 9. 2013 22:38
"displej alespon trochu blizkej kvalite retiny"víš vůbec co to v (podání appl)e znamená retina displej?
přesná definice retini je "displej u kterého nelze okem rozlišit jednotlivé pixely, tzn 300 dpi+" ale to jsem blbě naspal, rozlišení mi u sony nevadí, ale barvy ano...retinu beru jako displejej u applu celkove...tzn ne jen rozlišení ale i kvalitu barev atd...takže jinak..."displej alespon trochu blízkej kvalite displeje u iphone"
Názor byl 2× upraven, naposled 30. 9. 2013 23:35
v tom případě už to zní lépe...a víš kdo dělá ty displeje?
paradoxne pokud vím tak převažne samsung, přiutom jeho vlastní displeje stojí za prd
LG dělá pro iphony/ipody. Samsung pro Macy a ipady.
aha aha, tak do iphone dělá samsung CPU...je vtipný jak si výrobci hrajou na velký rivaly ale v pozadí je to jedna velká parta která by byla jeden bez druheho v prd*li
No v tom sa ale veľmi mýliš...Xperia Z1 má podľa všetkých doterajších recenzií najvernejšie podanie farieb a prekonáva aj IPS od LG o SAmolede ani nehovoriac. napr: http://www.phonearena.com/reviews/Sony-Xperia-Z1-vs... ... http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z1-review-987... ... A o kvalite foťáku je zatiaľ predčasné hovoriť keďže každému je jasné, že na milión % sa kvalita fotiek následnými aktualizáciami rapídne zlepšia. Ako vždy, aj Z fotila najprv mizerne ale s posledným fw je to ako zázrak.
no muj dojem (i me přítelkyně) je že má xperia jak Z tak Z1 strasne vybledle barvy oproti iphonu 5, ovšem ono je zname že zase iphone přesicuje aby to vypadalo lepe ale je to "nerealen"...ale na oko peknejšífotak je zatím mizerný pokud se casem zlepší tak OK, sem zvedav
Osobně mi přijde naprosto zcestné uvádět jako mínus absenci stereo reproduktorů u telefonů obecně. Pro opravdový stereo poslech na mobilu by musel mít člověk hlavu velikou jako borůvka a vzdálenou cca 10cm od mobilu...podle jednoduchého pravidla rovnostranného trojuhelníku, no a to jaksi nemáme (většinou)...takže k čemu stero repro na 10cm velký placce??
Trocha vedľa ale iba trocha.....reálna výdrž Xperie Z ULTRA .... niečo neskutočné ...4.5 dňa bežného používania !!! Xperia Z1 s menším displejom po aktualizáciách systému bude určite na rovnako ak nie lepšie.http://xperia.cz/zkusenosti/995-otestovali... ... Toto je pre mňa smerodajné a nie nejaká GSMAréna s ich prehrávaním videa čo 99% ľudí nerobí.
PS: doporučuji autorovi dropbox, aby si nemusel ručně posílat fotky emailem do PC.
Ten kdo má chuť vzájemně porovnat recenzovaný Sony Xperia Z1 s jeho starším bratrem Sony Xperia Z může navštívit http://mobilni-telefony.megaduel.cz/porovnani-sony-xperia-z1-... ... kde je dobře vidět vzájemný rozdíl v HW specifikacích obou smartphonů.
Rovnake porovnanie nájdeš na hocijakej aj tento stránke, tak si nerob reklamu...
Největší slabinou je pro mě paradoxně fotoaparát,který fotí naprosto otřesně. V náhledu dobrý,ale to je celý. Detaily absolutně žádný a to i za dobrých světelných podmínek.
No a je to tady zase. Psal jsem, že Sony dává do telefonů horší displeje, takže za jedna ani náhodou.
Technoidi a zákazníci citliví na zpracování, ale tfuj, tolik škatulek v jedné větě... Přitom stačí jen špetka estet. cítění a zájem o moderní věci, nic zásadového. Škatulkování jsem si za 20let od totálních blboidů užila až až. Málokdo je tak zásadový v této lidsky malé a ubohé zemičce, aby si zasluhoval škatuli.
Plk jako z diskuze novinky.cz , huš!
Škoda že foťák je typický Sony - odšumit a brutálně doostřit...zlatej iPhone 4S, který je dva roky starý, ale i při porovnání stejně velkých fotek je x krát lepší.
Jo, ta neostrost bije do očí. :-/
On hlavně ten postproces bije do očí jak tank do nektarinky.
"Mnohem důležitější jsou pozorovací úhly, které nepatří mezi silné stránky displeje Xperie Z1. Stačí telefon jen trochu naklonit a už dochází k nepřirozené barevné deformaci""Odrazů vlastní hlavy se nezbavíte ani při mírném osvětlení, časem si ale na tento neduh zvyknete a budete se mu vyhýbat nakláněním telefonu pod jiným úhlem, anebo volbou světlejší tapety či motivu"-> takže: Když telefon otočím do jiného úhlu, tak displej stojí za h*vno. Když na něm uvidím odlesky své hlavy, tak mi radí, abych displej otočil pod jiný úhel. WTF? Buďto mám odlesky, nebo nepřirozenou barevnou deformaci. Neexistuje poloha, ve které by byl displej použitelný. Pardon, ale špičkový telefon by takové problémy mít neměl. K čemu je mi full HD, když na ten displej pak ani neuvidím...
To je zase jen nafouknutá bublina soudruhů z mobilmánie... Protože to není tamtung, tak to prostě nemuže být dobrý.
LOL. Oni ten mobil narozdil od tebe DRZELI.Chapu, ze ty podle fotek usuzujes, ze je vse poradku 😀😀😀 Ale tys bys s inteligenci vzdy na stiru 😀
Tony tony tony. Proč někomu s inteligencí automatu na nápoje je dovoleno psát na internet? Určitě na to jsou nějaké omezení 🙂
PS Ty blbe, ty děláš uplně to stejné 🙂
v suvislosti s tymi uhlami by som sa rad spytal, mozno niekto bude vediet odpovedatexistuje uz nejaky smartphone s matnym displejom, aby sa clovek vyhol tym odleskom?
Tu je citácia z inej recenzie ako ťanťugmánie"Na inovovaném displeji si nejvíce cením jeho přirozenosti, podání barev a čitelnosti na přímém slunci. Jeho výkon na přímém slunci je bezkonkurenční, to se Sony opravdu povedlo."Sony Xperia Z1 se do prodeje dostane hned se 4 typy displejů od různých výrobců (AH-IPS od JDI, VA TFT od JDI, VA TFT od Sharpu a S-PLS od Samsungu) a záleží na regionu a poté náhodě, který si zrovna vyberete. Jak si vede displej v námi testovaném zařízení ? Rozdíl oproti první generaci Xperie Z je nasnadě. Zlepšila se sytost barev i pozorovací úhly, přijde mi jasnější a podstatně lépe čitelný na přímém slunci. Nicméně na konkurenci stále ztrácí, na rozdíl od předchůdce už ale jen mírně.Nikde jsme se oficiálně nedozvěděli, jaký typ ochranného skla byl použit na přední i zadní straně. Já se spíše přikláním k výrobci Asahi a použití jeho skla Dragon Trail pro přední stranu. Každopádně ochrana je příkladná a za celou dobu používání se ani na přední, ani na zadní straně neobjevily žádné mikroškrábance."Asi toľko k objektivite ťanťungmánie
"Stačí telefon jen trochu naklonit a už dochází k nepřirozené barevné deformaci."To je asi ta Xreality...
Ježiš... Už zase ty... Jdi šířit svoje moudra někam jinam... Jseš rád že má 3310 a tady něco komentuješ... Bože... Ani nemáš ponětí jak mi lezeš na nervy, asi potřebuješ dostat přes tlamu.
Jaka moudra? lezu ti na nervy? Skvele. B-]
Ty hovadiny co pišeš ke každému telefonu.Ano lezeš. Kdybych tě potkal, tak bych tě použil jako výpln do díry v silnici, ty kosmopako.
Začínám mít pocit, že Tony Stark je Lukáš Slovák, protože tolik plusů zase...animáček se prostě nezapře
Oproti pisateli si myslím, že jde tomuto pádlu vytýkat docela dost. Zmíním jednu podstatnou funkci - "Fotografie, obrázky či videa můžete z telefonu bezdrátově „hodit“ na obrazovku chytré televize prostřednictvím funkce Throw na bázi Wi-Fi Direct, píše pisatel a zřejmě myslel hudbu, obrázky a videa. Co je ale zárážející, ale u SONY vůbec nepřekvapující, běží to jen na chytrých TV od SONY. Jsem rád, že moje tolik Elopem "oblíbená" Nokia 808 PV je v tomto daleko dál. Též přes Wifi, ale přes DLNA můžu sdílet tyto soubory, ale na všech typech TV, které tuto funkci podporují. Zeslabení, či zesílení je samozřejmostí, taktéž video FullHD. Nevím, do kdy se bude SONY pořád hrát jen na vlastním písečku..., čekal jsem o něj v této době už daleko víc, ne jen to, že ho můžu používat místo rukavic... 🙁
U telefonu samsung to taky funguje jen na samsung TV. Není problem si stahnou program pro přislušnou značku...Mam Xperii ION a na televizi Panasonic to funguje uplně normálně.
To bude tím, že Nokia nevyrábí televize.
Vyraba(la). Mam doma zahrabanu fotku stareho CRT televizoru Nokia. A keby len televizory.. https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/270524_22... ...
A aký máš problém si to cez DLNA pustiť tiež na Z1??? Ty si myslíš, že SONY ako priekopník s DLNA v mobiloch ti ho tam na vlajkovej lodi roku 2013 nedá??? DLNA majú SONY ericssony od čias SATIA a VIVAZu kedy sa ostatným výrobcom ani nesnívalo tam nejaké DLNA dávať. A ešte dokonca aj SE cybershot C905 z roku 2008 malo DLNA !!! A to akože Nokia konečne použila v roku 2012 DLNA vo svojom telefóne a ty sa tu ideš pototo 😀😀😀http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_c905-2427.php...
od tych fotografii by clovek cakal ovela viac 😐
Fajn telefón(narozdiel od Zka) len má trochu sklamal test výdrže pri web browsingu na gsmarene
O co je Zko horší? Zase je lehčí, menší rámečky kolem displeje a není hliníkový, takže při pádu nemáte hned orvanou hliníkovou hranu, protože u Zka je guma. Jinak ano, je lepší v HW.
Mít ty prachy, tak už si jí kupuju 😃 Přide mi ale trochu blbé... že sony pro náš trh nedává k telefonu nějaký ten dárek...
Docela by mě zajímalo, jak pan Lukáš Slovák dokáže naklikat tolik mínusu a plusu na jeden komentář 😃
Jen ta daň za voděodolnost. Ty krytky to je neštěstí při každodením nabíjení..
To máte pravdu, ale lze to celkem snadno vyřešit pořízením kolébky. Mám ji a kritky už neotevírám.
Lg g2 zadupe sony z1 do zeme a to hlavne cenou,foťakom a displayom 😀
To co si napsal je total pitomost😃 Ale hádám že si chces LG poridit, tak přece neprijmes, že je neco lepsiho😃 bude bodovat MOZNA tak cenou... Uvedom si ale, z jakych materialu je Z1 udělaná... + voděodolnost... To zněho dělé podstatně exkluzivnějí kus železa, než nějaký lg.
Tak ale musim uznať ze kov na mobile vypada lepsia ako plast predsa aj konstrukcia aj odolnost je ovela na vysej urovni a vodeodolnost ma vobec netrapy.Tak mal som uz kovove telefony ale pri pade tie odreneny niesu vydiet tak na plaste ako na kove napr.na hliniku.Chcem len povedať ze rozhodne cena a tou LG vytazi tak si myslim ze si ho skor ludia kupiaTak lg je konkurent ze si ho zakupim tak ale urcite neboduje len cenou
absence slotu na sd kartu je u lg velke minus,to hodne potenciálních zakazniku odradi si lg koupit.
Komu bude stacit 10-11gb tak si ho zakupi
dnes je bitrate fHD videa okolo 15-30Mbit., rekneme v prumeru 2,5MB/sec. minuta 150MB. Fotka cca 2-4MB. Ver ze 11GB nebude stacit skoro nikomu, kdo se chce rozmachnout s fotkama / videem... je to jakysi buffer, ktery se musi casto vyprazdnovat do PC. Hrozne by me zajimalo proc se brani pametovce u nekterych modelu. Aby to nebyl nejaky stupidni duvod jako kdyz apple nastolil pouzivani microsim a ted tusim i nanosim, zjevne do tech usetrenych 3mm ctverecnich nacpali hafo dalsich veci 😁 kde je doba, kdy Li-Pol baterky se dali tvarovat pomalu do kazdeho volneho koutku...dneska sama Li-Ion prosteho obdelnikoveho tvaru.
". je to jakysi buffer, ktery se musi casto vyprazdnovat do PC."Samozrejme. Tys na to jeste neprisel?
Z1 má přednosti vč. skutečně brutálního výkonu proti SGS4 i HTC One , v současnosti je jediný konkurent člen stejné stáje - Sony Xperia Z Ultra. Neznám potom důvody, proč ve vaší klasifikaci nejsou tyto dva mobily na zcela jasných prvních dvou místech a potom dlouho nic. Dokonce i Note 3 dáváte před ně, což je zcela nepochopitelné. Jediný možný konkurent pro oba Sony je nové Xiaomi MI 3, které se svým hardwarem jim rovná. Ostatní jsou skutečně s mílovým odstupem za nimi. O neobjektivnosti několika serverů zaplacených samsungem již nepochybuji. sbohem
S milovym odstupem za opicami si jedine ty a hlavne ze note 3 je vykonejsia od z1 aj od z ultra a to ze ma 3gb ram.A konkurenti ako lg g2 note 3 lumia 1020 ti asi nic nehovoria.A pekne vydet ze si pekne zazrany značkou sony lebo takyto komentar by si nenapisal a totalne ta štve ze mobily v podobe note 3 alebo lg g2 su lepsie nez z1 takze na prvych dvoch miestach v katalogu nemaju co hladat.A to ze je note 3 na 1 mieste v katalogu je zrovna pochopitelne
jenže jediný samsung umí perfektně využít velké obrazovky... Sony má velkou obrazovku a tu neumí nějakýma zvláštníma funkcema celou pokrýt (třeba samsung umí multi windows atp.)
Já pouze uvádím to, co je oficiálně v AnTutu uváděno - tj. že v tuto chvíli výkonově na Xperii Z1 má pouze a jedině Xiaomi MI3, které se ovšem ještě neprodává. Ostatní jsou hodně daleko vzadu. Takže se laskavě nejdřív podívej do hardwarového vybavení těchto mobilů a následně do přehledů Antutu a potom někoho poplivej trapáku.
Takze Vy hodnotite mobily podla nejakych statistik .Koho zaujima volake antutu ked v praxi je to uplne inak.Treba sa nad tym trosku zamysliet a nie pozerat len na statistiky a sproste benchmarky ktore su uplne k nicomu.
Tak zrovna Xperia Z Ultra je příklad, kdy si řeknu, to v tom Sony neumí myslet a pracují tam samí d*bilové? Kdo to kdy viděl, aby u tak špičkově vybaveného přístroje zapomněli dát blesk? Nebo to má snad tak dobrý foťák, lepší než u zrcadlovek, že to blesk nepotřebuje? Další věc - obrovský displej, vysoký výkon, ale dají tam baterii 3000mAh. WTF? Hlavně že to má 6,5mm. A ten obrovský nevyužitý prostor pod displejem, kde nejsou žádná tlačítka, ale zbytečně to zvětšuje výšku jako u každé Xperie Z serie? No comment.. Bohužel, Sony se snaží dělat špičkové přístroje, ale vždycky to nějakým více či méně závažným způsobem pokazí.. Samozřejmě, pro některé jedince je jediným ukazatelem brutální výkon a co nejvyšší čísla v nějakých syntetických testech, ale ti lidé určitě časem dospějí..
Nevím recenze dobrá velikost normální je to trend dnešních founů jen opět k dokonalosti pár věcí které za tu cenu tam měli být,doufám že konkurence Lg G2 za ty peníze Z1 pošle do háje škoda že nemá pamětovku Z1 by byla odepsaná,sony asi usnulo jako ve všem.
Lg posle z1 do háje?😃 A to si slyšel v kterém blázinci?
Asi neumite cist... psal presne toto: " konkurence Lg G2 za ty peníze Z1 pošle do háje š"Ano, ta ty penize je G2 lepsi.
Kovovy ram z jednoho kusu, robustni konstrukce, vodeodolnost, perfektni design... Ne, neni lepsi.
zajimave je, ze sgs4 mohl dostat s klidem do zakladu vetsi BAT a vydrz tomu odpovida. ze ji nedostalo Ztko byl dost blby tah a ted radoby super novinkou ma uzivatel padnout na prdel, zahodit Ztko a bezet pro Z1 ? takhle trh panove od Sony nefunguje...co ste si Ztkem posrali si taky vyzerete. A to ze vydrzela bat v testu nejaky cas neznamena zhola nic, pockejme si na skutecne uzivatelske ohlasy. Sony vydava sve top modely celkem chaoticky a Z1 mozna vzesla prave z chaosu toho jak Ztko je na tom blede s vydrzi. Nepamatuju, ze by Samsung delal takoveto kejkle...
Tak zrovna třeba takový SGS 2 vydržel na baterku docela prdlajs. Samsung se na to ale až do uvedení dalšího topmodelu moc neohlížel.Zrovna Samsungem jako etalonem kvality, vyladěné konstrukce a dobrých manažerských rozhodnutí bych se tu moc neoháněl (a to sám vlastním Samsung).
Jenže SGS II měla obrovskou výhodu v tom svým hrbu, kde byla optika foťáku - dokoupil jsi za 600,- battery pack a ten telefon najednou nejen, že mnohem dýl vydržel, ale taky líp vypadal, líp ležel na stole a líp se držel. Battery packy pro jiný telefony už mi připadají hrozně monstrózní.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 9. 2013 08:55
samsung mam take, sahnul sem ale po kousku co skutecne ma predpoklad ze vydrzi a v praxi tomu tak je, Note II je v tomto v pohode. A proc pan sony neosadil 3Ah do Z jest zahada...to je to posrate zestihlovani, za to fakt strilet.
Kupodivu jsem byl dost mile překvapenej výdrží SGS4 (oproti SGS III to je poznat dost), ale Note II je na výdrž výbornej, pro mě bohužel už dost velkej, "pětipalec" snesu bez problémů, ale do většího už se mi moc jít nechce, i když některý phablety vypadají hodně zajímavě. Co jsem si všiml, tak v bateriích vedou obecně Číňani, ale zatím jsem nenašel odvahu některýho si objednat, i když jsou na některý modely parádní recenze.
premyslel sem nad tím founem, ale když jsem ho držel na živo tak jsem si řekl-Ne, to nebude nic pro mě, vždyť je to velký prase a nedá se to už ani pořádně 1 rukou ovládat!
Něco podobnýho jsem řek o oppo N1, který je naprostá obluda oproti Z1 17cm dlouhá skoro 1cm tlouštka. A byl jsem umínusován. je to asi novej trend, že se přehnaně fandí čínskej mobilům.
Jaký vliv má stát na velikost mobilu? Já telefon jednou rukou ovládám docela pohodlně navíc si nedokáži představit, že bych šel do něčeho menšího než je můj NOTE II. Když držím v ruce jablko mám pocit, že se mi ta krabička od sirek v ruce zlomí.(nic proti jablku, prostě je na mě malé).
Klasické Zko bude stále asi vhodnější volba 🙂
V rychlosti sa moze merit s WP. O tom nepochybujem. Kazdy novy dobry android spociatku beha rychlo. Problem nastava pri istalacii novych aplikacii, hlavne pri ich mnozstve. Ked vela z nich zacne bezat na pozadi, spustat rozne procesy. Zrazu za par mesiacov ta odozva a rychlost uz nie je to co byvala. Telefon zacne vyzadovat restarty, zacne lagovat, ukazovat hlasky o pade nejakej aplikacie a pod. Je pekny a dobre chodi ked je novy. Potom to uz ide s nim dole vodou.
Ono je to stejný, jako s počítačem (dokonce s Win). Když tam budeš instalovat kraviny a zkoušet každou blbost, na kterou narazíš, tak budeš muset hodně rychle přeinstalovávat. Ale pokud se budeš chovat k telefonu/PC slušně, tak nemůžeš mít problém. Já mám SGS4 hned z první vlny ptodejů a doteď šlape bez ztráty plynulosti a rychlosti ovládání, aplikace mi opravdu pravidelně nepadají a restartovat nemusím, mimo případy, kdy potřebuju rootnout po updatu.
V podstatě jsi si odpověděl sám. Pokud chceš stále používat android plynule a vědět co jede a nejede a mít možnost to ovlivnit musíš mít root. Android je fain, ale musíš se v tom porýpat. 😉 Jak jsem se rootu vyhýbal tak jej asi budu muset udělat. Je problém že na některé app včetně plnohodnotného antiviráku potřebuješ root a některé app po rootu nechodí. To nevím co mi udělá root s NFC platbami. (musím nastudovat).😀 Nehledě na to že se mi do toho samotnému moc nechce. Už na to nemám čas ani náladu něco tunit.
To bych zase netvrdil, i když jsem neměl telefon rootnutej, tak jsem neměl problémy. Jediná a zásadní podmínka je neinstalovat si do telefonu každou kravinu. Root ti sice otevře systém daleko víc, včetně aplikací, které ber rootu nefungují vůbec, nebo nemají aktivní všechny fičury, ale bez mozku si uživatel zahnojí systém jak s rootem, tak bez rootu.S NFC platbama netuším, nepoužívám a nepídil jsem se :)Na root přes Toolkit je docela obsáhlý vlákno v češtině tady, root většinou moc času nezabere, stačí si pohlídat verzi zařízení, vybrat si šikovnej bootloader (pokud je z čeho vybírat) a nezapomenout si aktivovat ladění USB - http://androidforum.cz/samsung-galaxy-note-2-t32... ...
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 9. 2013 09:44
Root samotný lze udělat pomocí programu Framaroot přímo z prostředí telefonu.
Vidíš to, článek o Framaroot jsem vlastně taky četl, ale zatím jsem ho nevyzkoušel, ten mě zaujal právě možností rootu přímo z telefonu, díky za připomenutí :)
Čistě teoreticky, není trochu hazard, rootovat telefon s androidem a používat jej zároveň k placení?
Root nemá s bezpečností při placení nic společnýho, to by mělo být čistě o udělení admina.
Bohužel máš pravdu pouze napůl. Ten kdo se v tom trochu orientuje, tak mi dá jistě za pravdu. Google s Androidem 4.3 do systému zakomponoval funkci TRIM (jestli jí má umožněnou i Sony v Z1, to by ses musel zeptat přímo Sony asi) díky které se průběžně čistí dočasné soubory a tím pádem mizí "bordel" který po sobě aplikace nechávají a systém tak může běžet podstatně rychleji, protože (jednoduše řečeno), tato data nemusí číst, protože už vůbec neexistují. TRIM funguje na Nexusech a teoreticky by měl i na jiných zařízeních s 4.3 (ale záleží jestli to výrobce umožnil). Mazání se pouští v noci a pouze pokud je zařízení v elektrice mám takový dojem.Na mém Nexusu 7 je to dost razantně poznat, kdy je to již několik měsíců od instalace 4.3 (která navíc nebyla s návratem do továrního nastavení, ale rovnou ze 4.2) a systém běhá oproti 4.2.2 bez sebemenšího zaváhání. Vůči podobným siláckým kecům jsem většinou pesimistický, ale je to opravdu poznat.http://www.engadget.com/2013/07/30/android-4-3-su... ... http://www.svetandroida.cz/android-4-3-trim-a-potenc... ... Snad ve 4.4 bude ještě doladěné, aby systém nezaváhal při instalací aplikací, kdy je lepší telefon/tablet odložit a počkat až se to vyřídí.
Zní to sice krásně, ale je to nesmysl. TRIM je něco úplně jiného. http://cs.wikipedia.org/wiki/TRIM... Na rychlost systému to má nulový vliv.
Proč by to byl nesmysl, vždyť na tvém odkazu je i pasáž věnující se Androidu! Možná jsem to jenom špatně vysvětlil, zde je to popsáno lépe (a i potvrzeno zlepšení):http://www.anandtech.com/show/7185/android-43-upda... ... Jak jsem psal, jsem k takovým prohlášením skeptický, ale když to vidím na vlastní oči (a prsty), tak tomu věřím.
TRIM slouží k rovnoměrnému používání a opotřebovávání SSD, SD a podobných paměťových úložišť na nízké úrovni. S logickými soubory to nemá nic společného. Systém to v žádném případě nezrychluje, ale naopak zpomaluje.
Zřejmě sis nedal tu námahu si přečíst co jsem ti postoval!Fstrim sends the FITRIM ioctl() command to all writable filesystems when invoked, which discards (TRIMs) blocks on the eMMC not used by the filesystem. Without TRIM the controller will track blocks that have data deleted by the filesystem, but the controller still believes has data it needs to track. TRIM is the signaling pathway through which the filesystem and OS can tell the controller that it can now consider those blocks unused and for garbage collection – different controllers will behave differently since it’s their prerogative to decide what happens next however.Users who have been experiencing slow I/O performance should see an improvement after getting the Android 4.3 update and letting fstrim run in the background a few times. Anand (the resident king of SSD and TRIM) is running some tests to investigate how much I/O performance can vary after an fstrim run.
Fuj Android 😐 😐
Fuj "ajfoun"
Přeložím tvuj podpis. Mobilum sotva rozumím, krom Ericssonu A1018 a nokie 3310, jsem měl jen iphone, který je nejlepší... Vážně, včera jsem to slyšel v radiu.-_-
Ano až na tu poslední větu - když ho vlastní tak vychází z vlastní zkušenosti, nikoliv z informací z rádia 🙂
Očividně si to nepochopil 😃
Tohle individuum nemá cenu komentovat, to je případ pro chocholouška
Tak si slováku naklikej mínusy, je vidět, jakej si ubožák
Ale kdepak, pochopil jsem to dokonale. Se Slovákem naprosto souhlasím, ale vaše rádobyvtipná poznámka je xmíchu 🙂 Pro mě je Android na jakémkoliv HW nepoužitelný zmetek a dokud WP bude v plenkách zůstává král králem. iPhone Only.
Kral... Jo jasne no😀 uz to nehul
Podle toho Tvěho slohu a myšlenky bych to tipoval tak na to, že tady po mně jde banda 15ti letých puberťáčků... Joudo A1018 jsem sice neměl, ale když už jdeš takhle do historie, tak mimo jiné (MIMO JINÉ) jsem měl:Nokia 8210 - když to byla liga, Nokia 8850 - když to byla liga, Nokia 9300 - když to byla liga, Siemens SL45i - když to byla liga, Nokia N90 - když to byla liga, Nokia N93i - když to byla liga, Nokia N900 - to liga nebyla nikdy, jen lži Nokie, HTC Dream aka T-Mobile G1 (první mobil s Androidem fuj fuj fuj křáp jak něco!), Samsung Galaxy S2 (fuj, za 3 dny letěl z domu), Samsung Galaxy S3 (opět podobně), Samsung Galaxy S4 (první den v ČR), atd...Podobně jsem se např. dohadoval s joudama na MAEMO.CZ fóru i na superfóru, když už jsem v dobách N95 a N97 tvrdil, že nokia kazí všechno na co sáhne a s tím jejím přístupem půjde do kytek - OPĚT JSEM MĚL JAKO I JINDY PRAVDU a joudové jsou i s jejich slavným bojem za Nokii v .... už vlastně nikde 😉 možná si tak koupí NOKIA holinky nebo toaletní papír B-]
Názor byl 3× upraven, naposled 29. 9. 2013 16:48
Tak to je jasný proč řikáš že iphone je nejlepši... když si měl jen nové Tamtungy, a vlastně žádný pořádný telefon. A kdoví jestli je ten seznam opravdový...
Speciálně pro Tebe jsem ještě v původním textu zdůraznil to MIMO JINÉ. V poslední době se mi celkem líbil HTC ONE - měl jsem ho dva týdny jako sekundární - ale je to další Androidový bastl... https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/q71/s720x720/20786_285649074909023_160854927_n.jpg.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 9. 2013 16:50
Jestli jen Lukáši, nebude problem spíše mezi telefonem a podlahou...
Ani se nedivim, že plno lidí odchází z mobilmánie, když takovíto lidé si tu naklikaj mínusy. No, stačilo se podívat na jeho fac a hned mi došlo co to je za člověka.
Ho neznáš ? Tak to buď rád..
a co jako? Používám několik let android a v životě bych neřek fuj IOS, nebo Windowsphone.
Však já přece taky neříkám fuj Windows Phone :-O 😉 i když je WP takový nedotažený výkřik do tmy. Já říkám jen FUJ Android šmejd a kopie iOS... včetně Andoid marketu a následně Google Playhttp://zkracovatko.cz/WhVdKd... http://zkracovatko.cz/yL7COd... http://zkracovatko.cz/gYpDOk... Červen 2007 - představena revoluce - iPhone. O rok později narychlo splácaný = totálně překopaný Android v HTC dream aka T-Mobile G1 (fuj fuj fuj). O 2 roky později představena první kopírka od Samsungu s fuj Androidem - to byl na trhu již třetí iPhone - 3GS
😃DD Android že je kopie IOS? Když se mi bude chtít tak ty tady vypíšu seznam toho, co Apple vposlední době drze zkopíroval do svého naprosto nepoužitelného IOS...Ty si jen další z řad ultra iOvcí😃 Netřeba tě brát moc vážně.
Další trouba, co vytáhne stahovací lištu? B-] vy roboděti máte jedno společné - NEMÁTE ARGUMENTY ANI PEVNOU PÚDU POD NOHAMA B-] - tak jen plkáte urážky a lži 😀 😀 😀
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 9. 2013 16:53
jak sis tady naklikal 15 plusů 😀😀😀😀 ty jsi vážně pablb
Zato u tebe argument začíná a končí na webech pro pacienty, které jsou důvěryhodné asi jako Elop pro Finy. Ono toho iOS skopčil více, ale to bys musel alespoň trochu znát ostatní systémy. No, ale hlavně že máš "púdu" nejen pod nohama, ale i v hlavě.
Můžete jej prosím nechat? Takový "odborník" se tu chce podělit se svými "znalostmi" a vy jej tu takto urážíte 😀😀 Vždyť on všechno ví, všude byl a od všeho má klíče tak se jej máte ptát na rady a ne urážet 😉😉 Já jsem rád, že se tu dělí o svoje mnohaleté zkušenosti. Je schopný si i naklikat liky tááákovej je to kabrňák. Asi nějaký IT specialista či co. 😉
Jasně, proč ne ta lišta? Když někdo jinej zkopiruje něco z toho rádoby operačního systemu iOS, tak se "epl" div nemuže podělat... a honí každého po soudech... A oni si tady vklidku takhle okatě zkopirujou i tu pitomou lištu... A neslyšel jsem, že by stim google měl nějaký problem...Ale to je celej Apple... kterej má patentovanou i gumu od trenek.
TYJOO😃 TEn soudruh mi naklikal 30 minusu😃 že ho to baví 😃
Dovedeš pochopit že lidske potřeby jsou jine a že pro někoho je prostě Iphone uzavřeny nepoužitelny krám a pro jineho je to modla?Pro mně je to uzavřeny nepoužitelny kram - opravdu potřebujií wifi direct,sd kartu,vědět že jakekoliv zařizeni mimo tedy jablečnych věci se se mnou spojí několika způsoby včetně kablu a nepotřebuji nic - jenom kabel zastrčit nebo spustit wifi direct a můžu na něj bez instalace čehokoliv okamžitě kopirovat soubory - soubory z něj ke mně stahovat,editovat,spouštět přimo z něj programy ktere pracuji na dalšim stroji.Prostě jakmile vyběhneš z Apple ghetta tak je ti jasny že v p=řipadě takovych potřeb je Apple suvereně nejhorši volba,v zavěsu je WP.Těžko pochopitelny vid pro ctitele ITUNES kteři nechapou že smart může sloužit k milionu věcí.
nenene to on má pravdu iPhone je nej nej a nej a před ním v podstatě byla doba kamenná a dotyk neexistoval.😉
Ani v takové žumpě jako je diskuze na mobilmanii, není možné aby evidentní psychopat/troll jako vy dostal tolik plusek a tak málo mínusek. To vaše choroba došla tak daleko, že si naklikáváte +- z jiných účtů? Velmi smutné, hodné iFanatika.
"/ 67-mý mobil > iPhone 5S 64GB GOLD. Dělám mobily denně od r. '98 (všechny platformy), prošel jsem si vším a nikdy nebylo nic lepšího než iPhone. / Nokia - LŽI a KRÁMY - jdem.cz/27cx6" 😃 cože?!? Tak ty seš hochu můj horkej favorit pro zařazení do exotopedie.
on tam ještě není? vždyť je celkem proslulý tady, ale prý i na superforu nebo jak se to jmenuje.
Není.Jdu si ho pročíst :)
Měl by tam být !
Má cenu klikat ty mínusy luku ? dyť si odděláš myšku B-]
Fuj ty...
121 plusu na komentář "fuj android" Jako není ti to trapný, takhle brutalně si to naklikat?😃 😃 😃 😃 😃 😃
Jako naklikat si 309 plusu? To už je na Ban.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.