Docela jsem se zasmal, kolegyne v praci ma android. Neustale me "otravuje" jak se co udela. Zbytek ma ios - ty se nikdy na nic neptaji... az na vyjimku - kolegu s lumii a wp... Tez se obcas pta... Z praxe tedy ios, wp a posledni android... ale to se tady nenese :)))
Tak je otázkou, jestli by se ta stejná kolegyně neptala i s iOS...
SUVERÉNĚ NEJHORŠÍ IOS !!!!
Za mě ve vzhledu a jednoduchosti používání jasně vede WP 8.1 (to dlouhé menu nastavení by ale chtělo zkrátit). Vyloženě se mi nelíbí iOS. Android OK, ale mám-li si vybrat, sáhnu po tom, co se mi zkrátka víc líbí, a to je WP. Ale nebudu uživatele ostatních systémů urážet, jako někteří...
1.BlackBerry 10 2.MeeGo Harmattan 3.Maemo 5 4.Windows Phone 8.1 5.Android; OiS jsem nikdy neměl. NAŠTVALO mne, že vynechali BB 10 (teď v lednu dostaneme aktualizaci), tak jsem udělal můj žebříček, každý jsem měl minimálně rok.
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 12. 2014 12:28
Já beru iOS a WP. Android podle mě měl vždy divný rozhraní i v nových verzích kdy je to podstatně lepší mi na tom designu něco vadí. Grafika je prostě divná. A to nemluvím o rozhraní od Samsungu nebo jiných výrobců. Každýmu se ale líbí něco jinýho.
100 lidí, 100 chutí. Ja to mam serazene: ios, wp 8,1, nic, nic, android. Ze to ma nekdo jinak mu brat nebudu.
No nevím, poslední dobou mi všechny systémy připadají nějak tak na stejno. Apple v novém iOS přejde na nový styl ikonek a co se nestane, v Androidu 5.0 je tento styl prakticky opajcovaný bez ohledu na to, zda-li to uživatelé chtějí. Osobně ze všeho, co jsem zatím viděl mi nejlepší připadalo Meego na N9, případně jsem docela zvědavý na mobilní bubuntu. Beztak ani jeden ze současných systémů uživatelskou přívětivostí a promyšleností nemá na stařičké klasiky typu PalmOS, či staré WinCE. Když si člověk uvědomí, co tyhle systémy uměly na tehdejším naprosto šrotským hardwaru, kdy diář s PalmOS vydržel na dvě tužkový baterky měsíc provozu, tak je z dnešních technologií člověku nějak tak na nic. Menší výhodou Androidu je fakt, že se dá do jisté míry ohnout, propojení se službama Googlu a java pod kapotou ho však sráží na kolena.
- co to je "novy styl ikonek"?- flat design je na androidu uz od vic jak rok stareho Nexusu 5- krom rady Nexus pouziva cistej android minimum telefonu, tudiz vhled androidu je na kazdym pristroji vicemene jinej
MeeGo!
Tak jsem tento článek bral jako anketu ale po přečtení tohoto fóra asi jako jedinej. Zase slaboduchý výlevy pár blbců co se vytahují kdo má lepší hračky. Má vůbec cenu dělat ke článkům fóra, když se v nich diskutuje o úplně něčem jiném?
😉
Zkušenosti s Nokia Lumia 635, z pohledu uživatele nenáročného (jsem náročný, ale tohle je pracovní telefon, hlavně jen volám a emailuju. Zbytek moc nepoužívám)(+)- plynulé prostředí jako u androidů- relativně jednoduché ovládání- perfektní a jednoduchá provázanost s exchange a outlook.com(-) - podrobné Nastavení už intuitivní není a občas se ztrácím - tlačítko Lupa nehledá fulltextem všude, často něco v telefonu nenajde, ačkoliv by mělo - po zvolení Lupy automaticky nevyskoči klávesnice > nutno kliknout nahoře do řádku hledání (k neuvěření) - vestavěný dialer nehledá v kontaktech a historii volání > nutno řešit dodatečnou aplikací ze Store. U ní je třeba ale každé volání potvrdit, že "volat opravdu chci" (k neuvěření) - výchozího dialeru nevyskoči numerická klávesnice > nutno stiskout další tlačítko (nechápu)- ve výchozím dialeru nejsou po použití doinstalovaného dialeru záznam o historii hovorů. - pro internet explorer ve Storu neexistuje blokovátko reklam. Některé weby nejsou k přečtění - pro oblíbené aplikace pouze home obrazovka + špatné hledání tlačítkem Lupy > špatná dostupnost často používaných funkcí (v androidu si totiž vytvoříte zástupce na vedlejší home obrazovce)Závěr: jeslti tato systémová negativa mají i WP telefony za deset tísíc (je to systémová věc, tuším že ano), tak potěš koště. A je škoda, že tohle jsem se v recenzích nikdy nedočetl.
za ty minusy tě tady WP vykostí 😀 😀
Já už jsem měl rozepsanou odpoveď, nicméně jsem si uvědomil, že by to stejně nemělo cenu... 😀
mně by fakt zajímalo, jak ty mínusy zprovoznit. Jde mi jen o to blbé volání, které neumí pořádně.
Že se ztrácíte v nastavení ?? nic jednoduššího jsem v telefonech zatím neviděl.vestavěný dialer nehledá v kontaktech???? blábolže nevyskočí numer. klávesnice? a u droidu je to jak? tam, než se dostanete k odchozím nebo příchozím hovorům musíte kliknout 2xzatím jsem se nesetkal s tím, že by mě explorer něco nezobrazilže WP běží plynule ANO zato droid NE ani u telefonu za 20 tis. a to má v sobě 8jádro a 3gb ram.špatná dostupnost používaných funkcí?? a mohl bych psát dále jsem rád za WP L930 a odešel jsem od droidu. 😁😁😁😁
android plynule neběhal ve starších verzích ale teď mám 4.4 a žádné sekání jsem nevypozoroval 😉 a to nemám mobil za 20k ale pouze střední třídu...WP jsem měl možnost si vyzkoušet (aktuální verzi) a v nastavení jsem se ztrácel popravdě a u droidu aby jsem se dostal k odchozím nebo příchozím hovorům tak 2x kliknout? u mě teda stačí 1x nevím kde jste na to přišel že 2x...nepoužívám žádnou vedlejší aplikaci
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 12. 2014 19:30
Kdybych to s tou Lumií 635kou nezažil, tak to tak explicitně nepíšu. Váš příspěvek spíš vypadá, že jste nikdy WP v ruce neměl a blábolíte. navíc nedokážete v textu odlišit to důležité a to nedůležité. Důležité věci: - vestavěný dialer nehledá v kontaktech. jestli ano, řekněte mi, kde / jak to mám nastavit, aby hledalo. - ne, exploš nekteré weby zobrazí nepoužitelně díky reklamě. - ano, andoid (ten můj z roku 2010) běží plynule, odzkoušeno každý den. - ano Lupa nehledá všude, ačkoliv by v lecčems měla (něco v nastavení vyhledá neco ne) a nebo mohla (např. kontakty, emaily, sms), jako to maká v androidu (vč. fotek, videií, záložek prohlížeče, historie prohlížeče, prostě skoro všude). Jestli to WP umí, řekněte mi jak. - ve WP nezobrazení klávesnice po stisknutí Lupy vás donutí ji nepoužívat (klávesnici si zobrazíte druhým klikem do řádku hledání). Jestli umí, řekněte mi jak. - ve WP v dialeru nezobrazení numerické klávesnice vás donutí ho nepoužívat. Jestli umí, řekněte mi jak. - ve Android je stručný Seznam hovorů na jeden klik, plný seznam po dalším kliku.
No já jsem ani v androidu nikdy nepoužíval lupu a ve WP také ne. Takže za mínus to nemohu považovat a lupu bych si klidně dal pryč z displeje. 🙂
Je hrozna skoda, ze se vsichni zacali opicit po microsoftu a pouzivaji jednoduchy design s pastelovymi barvami. Kdyz si clovek srovna dnesni android treba s UI starsich xperii, tak je to rozdil jako blazen. Nerikam, ze se mi libi kdovijak kolotocarske provedeni s grafikou cinske OEM navigace, ale to, co vyrobci dnes predvadi je druhy extrem. Nejlepsi grafiku mely dle meho stare xperie, pripade SE Vivaz (hlavne v aplikacich, ktere si delal sony sam a neprevzal je od nokie, tj. fotak, walkman...) nebo posledni symbianove nokie. Zajimavy byl taky SE Aino (takove barevnejsi PSPcko).
mě se náhodou flat líbí :)
Dovolil bych si uvést názor k článku, co by obsahu. Významově je poněkud subjektivní a nepřesný. Uvítal bych velmi rozsáhlou tabulku mezi systémy i různými verzemi s položkami funkční nabídky i způsoby ovládání, kde by uživatelé jen přiřadili známku (1-9) té položce, aby se to dalo zpracovat a kde by se vypočítal průměr. Samozřejmě pokud možno začlenit všechny systémy, takže i zatím nerozšířný Sailfish.Jako příklad uvedu vyzváněcí profily, jaké měl Symbian u Nokie. Normální a tichý je žalostně málo. V tomhle nové Lumie s WP těžce ztrácejí (kromě jiného).
Přesně tak. Připadá mi, že "moderní" systémy jen kopírují jeden od druhého. A přitom všem chybí základy hardwarovými tlačítky pro ovládání hovoru počínaje, přes profily, buzení ve vypnutém stavu, nezávislé nastavení hlasitosti zvonění, hudby a aplikací až po třeba mass storage. Ano něco z toho umí jeden systém, něco ten druhý, ale stále mi připadá, že žádný není tak vnitřně promakaný jako Symbian. Ostatní systémy potřebují všemožné aplikace třetích stran, aby fachalo to či ono a někde nejde změnit skoro nic a ještě se to považuje za výhodu. 😃
Zrovna tohle myslím krásně splňuje BlackBerry.
Pro mě je jednoznačná jednička BlackBerry, na které hodila MM opět bobek, ačkoliv co do rychlosti ovládání a komunikace je na jednoznačném vrcholu... Kolik lidí by si BB koupilo, kdyby se o něm měli šanci dozvědět více. Ale jak víme, nejlepší je přece Samsung. Ach jo a OMG k tomu...
Android je pouze u samsungu? Pokud vím tak android je i u jiných značek tak proč by měl být samsung ten "nejlepší"? Já teda mám sony a ten android tam běhá v pohodě. Uvažoval jsem nad samsungem s3 neo ale ustoupil jsem ta nádstavba je tam dost náročná a zachvilku se zalaguje u sony ta nádstavba tak náročná naštěstí není. Každopádně nejlepší je čistý android o tom žádná. :)
Špatně pochopeno. Jen jsem narážel na všeobecné povědomí, že nejlepší je přece Samsung 🙂
No už jsem se lekl 🙂 Samsung by jsem nekoupil mamka má galaxy s3 mini a prostě se mě nelíbí já jsem koupil Sony xperia m2 a ta běhá svižně 🙂 zatím tam mám android 4.4 tak snad se dostane aktualizace i na android 5.x 🙂
- Nejlepší multitasking má/měl Symbian. Většina aplikací na pozadí u Androidu se prostě zavře. Když se občas u Symbianu na pozadí samovolně ukončil prohlížeč, tak z toho byla aféra.- U Androidu lze v menu vytvářet i složky - Nastavení má nejpřehlednější Android od LG. Má tam řadu nastavení dostupných z alternativních ROM a hlavně tam neni potřeba rozklikávat podmenu "Další".
U WP vytvářím složky aplikací do dlaždice, zobrazí se jich až 12 ve velké dlaždiciWP nemá naštěstí žádné vylepšení od výrobců telefonů, které by je brzdily, takže nepotřebuji ROM
Nejlepší (a asi jediný) plný multitasking má samozřejmě BlackBerry 10 😉
kopec zbytocnej roboty tento clanok.
Název článku měl být: Víme kdo je první(Blackberry OS 10.3.1), na druhém místě bude android, ios nebo wp?
Kde jsi vzal 10.3.1? Já mám pořád 10.2.1.3062 :'-(
ten android by neměl tolik procent ,kdyby mezi prodavači mobilu byli seriozní lidé ,ale vesměs jsou to fanatici androidu. Obrazně řečeno normálním lidem ,kteří chtějí prostě nový mobil kterým doslova bych řekl násilím vnucují androidí mobil a kterým nezáleží jaký operační systém v mobilu mají ,jen aby na nějaký ten pátek zase sloužil. Nenávist a agresívnost androidích fanatiku nezná mezí . To co si dovolují prodávači mobilu vůči zákazníkum to jinde by neprošlo. Klidně at si každý koupí co se mu zlíbí ,třeba i evidentní podřadné krámy . Vzhledem jaká je ted situace na trhu tak bych řekl nebo odhadoval ,že takových 90% majitelu androidu nezná konkurenční operační systém a v ruce lumii nikdy neměli a iPhony už vůbec né pro jejich vysokou cenu. android v poslední době výrazně zlevnil a proto tam je kde je i zásluhou neserioznosti prodavaču. U tabletu to platí uplně ,když vidím třeba v Alze mraky androidích zmetku v ceně okolo 2000-4500 kč.To potom android má procenta😁.Kdyby měla Lumia místo 3% dejme tomu 25-30 % tak by lumia 1520 nikdy ,ale nikdy nestála jen aktuálně cca 10000 kč ale stála by jako iphone 15až 17000 kč protože kvalitou tam rozhodně patří do této cenové kategorie. Všechny lumie jsou cenově podhocené protože kvalitu mají na mnohem vyšší urovni než si zaslouží být takto cenově hodnocené. Každý kdo v dnešní situaci koupí jakoukoliv lumii má daleko lepší poměr cena / výkon oproti androidu ,protože lumie jsou cenově podhodnocené ,bohužel. WP 8,1 s GDR1 má zatím málo lidí aspoň podle uvedených na wmmanii.cz , takže androidisté aní neví co táto poslední verze umí.,Příklad složky na ploše jsou daleko lépe řešené než u androidu a iosu ty jsou naprosto ideńtické. A následná aktualizace na win 10 bude o generaci zase výše s daleko komfortnějším a lepším ovládaním. Řeknu to jasně jak kdo umí ovládat pc tak bude stejně ovládat i mobil s win 10 ,protože nastavení v mobilu nebo pc bude prakticky stejné.Ted mám lumii 1520 a těším se na win 10 ,protože mi tato aktualizace značně vylepší mobil ,který je už ted výborný.A ruzné tunění nebude nijak omezené tak jak si to ted v compu člověk muže nastavit na ploše tak to bude i v mobilu
Nechápu co je na to divného, že má android většinu. Poslední dobou se prodávají i levné kvalitní androidy a né jako dřívě android za 5k co lagoval i na ploše. Tohle už není pravda a android je v tomhle ohledu dobrá konkurence. Ohledně ostatních OS:- WP jak je známo nemá v obchodě s aplikacemi v podstatě nic (je to klišé, ale pořád je to pravda a evidentně ještě dlouho bude). Je to jako linux mezi Windows (jak ironické) náhrada za aplikaci buď vůbec není a nebo jen samé odfláknuté aplikace alias alternativy.- iOS je premiový OS pro premiové zařízení s extra premiovými cenami takže je pro ty kteří si rádi platí za značku (něco jako koupit si kalhoty za 10k kvůli značce když v běžném obchodu mají úplně to samé za 1/10 ceny jen bez té cedulky se značkou).
No, ja nevim.. Ono asi zalezi na potrebach, ale pri mem prechodu na WP jsem ve storu nenasel zadnou aplikaci, ktera by mi tam chybela. Tedy, musel jsem se kompletne zbavit zavislosti na googlu, jelikoz ten tuto platformu uplne ignoruje..
Po přechodu z Androidu na WP jsem neměl problém, nemusel jsem hledat navigaci( v autě mám automobilovou navigaci), ta nokiácká stačí. Na kolo mám Garmina, tak mně zůstal telefon na telefonování 🙂
Ano, to je naprosto přesné. Kdo potřebuje pouze telefonovat, tomu WP stačí (když přežije ten naprosto odporný vzhled). Ale proč si pak vůbec kupujete smartphone ??? 😀😀😀
třeba číst poštu 🙂
Ludku, do Noveho roku preju jen to nejlepsi, hlavne hodne toho (dusevniho) zdravi. Kdyz vydrzis aspon par mesicu nedelat vytrznosti, treba te prelozi na jine oddeleni. A jednou, mozna, kdyz to nepokazis, dostanes treba i propustku na vikend!
Jak znamo, WP ma ve Store vetsinu aplikaci.
Pro mladé používající wp je tohle před vánocema opravdu velký problém:www.cnews.cz/neoficialni-snapchaty-z-windows-phone-store-zmizely-ucty-byly-zablokovanyVšichni čekají co s tím....myslím že dají wp tak měsíc a potom přejdou na jinou platformu...už se to vleče hodně dlouho a pro mladé je to hotová droga...nejdříve vytvoří napříč systémy závislost,a potom jeden odstřihnou,resp.nebudou vyvíjet oficiální aplikaci...
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 12. 2014 16:02
Jo, takze namisto pohrbeni hloupeho Snapchatu za to budete vinit system? Nedivim se, ze ceska mladez (tedy nejen ona,ale jsme doma) je tak tezko uplatnitelna v praci. Pokud je tohle vysledek jeji logiky...
Ano,je to problém wp...bohužel...Rudy Huyn není ani dodnes oficielně od MS placen...jsou to tragédi...něco o tom přečtěte...a důvod je jasný...autoři nechtějí app třetích stran a wp nepodporují pro nízké zastoupení na trhu nebo podle Vás?
Chtel bych videt strukturu prijmu snapchatu... Nedivil bych se, kdyby velky podil delal google, ten takove klacky pod nohy umi.Chyba fakt neni na strane WP...
Napíši to tedy postupně jak to mám od dcery 🙂1. Vyrobili mobil na selfie např.L7352. K tomu je potřeba appka např.Snapchat či Cyber Dust společná pro všechny systémy k zasílání 3. Uživatelé fotí a fotí a natáčejí krátká videa s neuloženým obsahem a v tom je ten vtip...potřebují ukázat tu jídlo,tu prostředí tu sebe atd....4. Potom jedna platforma není schopná v nejpoužívanější appce Snadchat udržet účet....Tak proč nadávají na WP?Odpověď je jasná,všechny aplikace co na ios či androidu již jsou,mají wp opožděně či jsou to appky třetích stran viz...6Snap od Rudyho....Proto má WP problém si udržet mladší uživatele....A to jsem jeden z nich.....už od doby symbianu.....nejsem však už mladý 🙂.....
Já Vám nevím, Snapchat sice neznám, ale fotky a krátká videa mohu sdílet přes 20 jiných sociálních sítí...
Nejde o sdílení !Jde o zaslání fotografie či videa konkrétní osobě bez uložení do telefonu či cloudu, a v tom je ten vtip... 🙂....
No, rekneme ze momentalne probiha intenzivni lobby ze strany Microsoftu a ja jsem presvedcen, ze se aplikace drive nebo pozdeji ve storu objevi. Ovsem krok snapchatu vubec nechapu. Mohl v pripade 6snapu udelat vyjimku a kontrolovat jeho vyvoj. Stalo by to minimum prostredku. Vubec bych se nedivil, kdyby za timto krokem stal google, o kterem vsichni vime, jak ma nas, uzivatele WP, rad..
Měl jsem možnost si vyzkoušet všechny 3 systémy a u mě jednoznačně vítězí android. U WP se mě nelíbí ty dlaždice ale zase na noťasu u win 8 mě dlaždice vyhovují. iOS mě nějak nezaujal není to ani tak cena mobilů ale prostě tak celkově se mě nelíbí. Momentálně používám android ve verzi 4.4.4. a musím říct že úžasný. Nejlépe na tom je samozřejmě čistý android ale u samsungu ta jejich náročná nádstavba která se zachvilku zalaguje je na nic. Mám sony xperia M2 a neměnil by jsem za jiný OS snad dostanu aktualizaci i na android 5. U Androidu mě hlavně vyhovuje to že si ho můžu přizpůsobit podle sebe.Neodsuzuju žádný OS každému vyhovuje něco jiného takže každý si taky vybere co chce. 100 lidí 100 chutí :)
Názor byl 2× upraven, naposled 27. 12. 2014 15:56
No je tady další článek, který buď úmyslně či neúmyslně vyvolá flame. Spousta lidí se tady bude chtít opravdu věcně vyjádřit k článku a podělit se se svými zkušenostmi bez emocí. Bohužel na tyhle články čekají stále stejní všeznalí, nejchytřejší a nejvícezkušenější ze všech. Nakonec to padne jako vždy.( podle těchto odborníků je nejlepší android a nic jiného na světě) Android jsem měl od začátku jeho prodeje u nás. Začínal jsem s telefonem T-Mobile Pulse a pak následovala řada více jak 20 telefonů s androidem, takže zkušenost nadmíru veliká. Systém milionu tváří a úprav. Umí vše na co si vzpomenete, tedy pokud zrovna nepotřebujete root, ale podle zdejších odborníků to je naprosto v pořádku. Oni si totiž ten root umí udělat automaticky všichni co dostanou telefon s androidem. Systém je opravdu pro hodně lidí ten nejlepší, ale pro mě a jiné už není. Lidi se holt mění. Od jara jsem měl BB Z10 zhruba půl roku. Za tu dobu mohu říci, že systém je prostě výborný ovšem mě osobně limitovaly chybějící aplikace. Ani používání nějakých s androidu to nezachránilo, některé nešly vůbec, jiné korektně a některé tak všelijak. Po BB jsem přešel na L1520. Systém WP pro mě osobně v současné chvíli plně dostačující. S aplikacemi nemám problém. V tuhle chvíli bych měl asi tu největší výtku k uspořádání menu nastavení. Prý se ale pracuje na jeho zpřehlednění. Každý systém si najde kupce, to že je poměr androidu ku WP snad 100:1 je fakt, ale tohle mě netrápí. I úplnému tupci musí být jasné, že když bude v obchodech telefonů s WP 1000 druhů jako s androidem, tak samozřejmě bude procentuální podíl daleko větší. On je to totiž dost často argument určitých lidí, že proto je android lepší, je ho totiž více mezi lidmi. Jediný systém co jsem nezkoušel je iOS. Ten pokud bych snad telefon od Applu nevyhrál, tak ani nevyzkouším. Nevytvořil jsem si k němu žádný kladný vztah, ale neznamená to, že na něj budu nadávat. Znám lidi co ho vlastní a jsou spokojení. Jak člověk čte některé se opakující názory, tak má sto chutí reagovat, ale nemá to smysl. Musím se smát když čtu jak android od 5000 kč nahoru válcuje telefony s WP. To je docela nářez, kdyby aspoň napsal v čem jako. 😉
Jake vam chybely aplikace, windows phone jsem mel mesic jeste starou lumii 900, dostali jsme ji v nejaky promo akci a ja ji vyfasoval po nastupu do novy prace a kvuli chybejici vpn a ohlaseni nepodpory Wp 8 jsme s timhle systemem skoncili. Ted jedem na blackberry a jsem max spokojeny. Obcas se divam, jestli s aplikacema na wp je to uz lepsi, ale napr zatim pro to neni zadna kloudna obchodni platforma jako metatrader nebo trade interceptor, ktere na bb jsou. Jinak aplikace z androidu ted pokud nejsou vazany na google ucet jdou rozjet tak z 90% a z kazdou novou verzi je to lepsi.
http://jpeg.cz/images/2014/12/27/7hzmA.jpg...
Co je to za kalendar u WP na te hlavni obrazovce ? Vi někdo ? Schanim rozsirenejsi kalendar nez je ten zakladni ? Diky.
Chronos. Asi nejlepší kalendář na WP.
Dik vyzkousim.
Nebudu komentovat článek jako takový. Je samozřejmě psán jen s jediným a naprosto zřejmým účelem - způsobit největší flame na českém internetu ještě před koncem roku. Co čekáte, že se bude v diskuzích dít? Ubohost redakce se vyšplhala opravdu nahoru...No a ještě takový malý postřeh - když tu srovnáváte systémy, proč nesrovnáváte nějaké jejich základní nastavení? Proč třeba u domovské obrazovky máte Windows Phone homescreen přepnutý do bílého pozadí a zaplý vysoký kontrast???Vysoký kontrast upraví celý systém do silně ošklivého, ale pro špatně vidící velmi čitelného vzhledu. Pro normální uživatele to je ovšem značně netradiční nastavení. Proč tam nemáte screenshot z nějakého běžně nastaveného homescreenu (WP má v tomto obrovské možnosti)?A nebo proč nemáte homescreen iOS a Androidu také přepnutý na vysoký kontrast?Zrovna od tebe bych Jakube takový hrozný "článek" nečekal... :-/
A ještě jsem si všimnul toho, že screenshoty jsi evidentně dělal na používaných zařízeních. K čemu mi je screenshot porovnávání systémů, když velká část věcí je záměrně rozmazaná, protože celkem logicky například nechceš, abychom věděli telefonní číslo na Andrejku?Jak dlouho ti zabralo udělat takový článek? Dvakrát prozvonit Andrejku, rozmáznout její číslo, napsat odstavec a hotovo, že? Hodně odfláklá práce...
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 12. 2014 11:56
Vyzkoušel jsem Android,WP, Ios a momentálně mám BB10 a musím říct,že tento systém (BB10) mi sedí nejvíc.Je to systém dělaný na míru pro práci....žádné zbytečnosti a logika ovládání.Pokud bych si měl vybrat z testovaných,tak to bude asi IOS,i když nová aktualizace se mi moc nezamlouvá.
WP jsem pracoval jen letmo, ale mam k nemu 2 pripominky (ktere se mozna daji nejak nastavit, mel jsem ho v ruce dohromady hodinu rozkouskovanou do nekolika mesicu):#1 Velke pauzy mezi (vestavenym) vyzvanenim. Zvlaste, pokud samotny ton vyzvaneni ma jen ~2 vteriny, dalsi 2+ je ticho a 5 vterin si nejste jisti, jestli vam fakt nekdo vola (prvni zvoneni je trochu utlumene, vyzvaneci ton je "stary" telefon).#2 Samotny prijem hovoru je vcelku komplikovana vec, nejprv tahem nahoru a pak se trefit do titerneho tlacitka. Pokud ma nekdo vetsi prsty, je to na ***.Na iOS mi systemove vadi mala infomativnost uvodni obrazovky. System jsem si neprochazel nijak do hloubky, takze to mozna nastavit jde. Na ostatnich platformach na prvni pohled vidim do kalendare, na pocasi, v podstate temer na cokoli, co me zajima (co si nastavim, kazdy chce neco jineho) pres widgety / zive ikonyV androidu mam naklikano nejvic, takze nepovazuju za vhodne ho srovnavat s mou omezenou znalosti ostatnich systemu. Ale neco k tomu taky napisu :) Na androidu mi vadi vyrobci a snaha byt za kazdou cenu originalni. To si pak vezmete sprintera na 100m (jen pro priklad), date mu olovenou vestu (graficke nadstavby), zlomite mu nohu (osekate HW telefonu na naproste minimum) a nechate ho bezet zavod. Takovych sprinteru vedle sebe postavite 10 a kazdy bude zmrzaceny jinym zpusobem, ale hlavne originalne. Pak prijde poradatel zavodu (google) a rekne, ze meni pravidla, ze odted je prostrednich 10m s prekazkami (vysla nova verze, zmenil se pocet tlacitek). No a cast zavodniku se mu na to vykasle a zustane stat tam, kde je.Je to smutne i pro uzivatele, kdyz si pak vymeni telefon a zjisti, ze misto 4 tlacitek tam jsou uz jen 3 a jako bonus navic se prohodi tlacitka zpet a menu.
Ad WP#1 Nic takového nepozoruji, ale může to být melodií vyzvánění.#2 Při příchozím hovoru stačí přiložit telefon k uchu a tím hovor přijmeš.
#2 Opravdu ? Musí to byt nekde povolene pac u me L930 nic takového nefunguje :)
Stáhni si Gestures 🙂https://www.windowsphone.com/en-us/store/app/gestures-... ...
Diky :)
Mezi iOS a Androidem pro mě vítězí definitivně iOS. Jediné plus co v Androidech vidím je jeho možnost ho kompletně překopat podle sebe, což já nevyužiju, takže je mi tohle jedno. Vidím každýho s androidem jak je po roce nešťastnej jak se mu celej systém seká atd. iOS je velmi velmi jednoduchej systém a v tom je pro mě nejlepší že neobsahuje tunu "vychytávek", který člověk nevyužije a akorát mu zpomalují celej systém. Ale každej ať volí co mu vyhovuje nejvíc a nemá smysl se nad tím donekončna hádat.
Po roce seká? Tak to mají buď starej android, samsung a nebo nějaký z těch neljelvnějších že? Mám střední třídu od Sony a nemůžu si stěžovat plynulost, nezaseknul se ještě ani jednou. Nebo zkoušel jsi někdy nexus s čistým androidem? Pokud ne tak vyzkoušej a pak napiš :)
No nevím, je tomu přesně rok, co mám Android (na Samsungu) a problém se sekáním nemám. I když je pravdou, že občas najedu do recovery a smažu cache, což asi běžní uživatelé neprovádějí.
Já mám na jednom telefonu Android 2,5 roku, a na druhém rok, a neseká se mi lautr nic. A mým kolegům s telefony s Androidem jakbysmet. Asi bude chyba někde jinde. 😝
Teda redakce bravo... asi jste se rozhodli, že před koncem roku by nebylo špatný poštvat proti sobě půlku národa že? Je jasný, že každej bude vychvalovat svůj OS, ať je to jakýkoliv z nich (logicky, z nějakého důvodu si ho zvolil)..Takže tentokrát se vzdávám účasti na bitce o tom, proč ten můj systém je super a ostatní ne. Kdyby to takhle udělali všichni, tak by MM měla průšvih, neměla by nic v diskuzi
Nekaž to.Dělat obraty je základ prosperující ekonomiky, na druhé straně finančního penězovodu jsou tátové, kteří také chtějí dárky pro své děti.Dneska koupíš ty od nich, zítra oni od tebe, tak to funguje.
Začal jsem s WP7. (Lumia 800). Pak jsem měl WP8 (Lumia 820) a v létě jsem zkusil Android (S4). A nemůžu se dočkat, až se vrátím po vánocích zpět na WP. Jistě, Android má něco navíc, ale po zkušnosti s WP ho nemůžu vystát.
Nejlepší je iOS (vzdušný čistý systém), v závěsu za ním WP (rychlost, přehlednost). Android bych používal opravdu jen velmi nerad.
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 12. 2014 10:37
Čistý možná, ale použitelný jen omezeně. Jako OS pro telefon OK, jako OS pro nenáročné homeuser/travel/game použití tabletu rovněž OK, s nepodstatnou výhradou vysoké závislosti na online konektivitě a serverech applu. V okamžiku, kdy ale budete chtít omezit používání PC, netahat sebou notebook a začít používat tablet jako pracovní nástroj, nedejbože dokonce začít fungovat odkudkoli jako tenký klient workstation nebo terminálserveru s firemními aplikacemi, jste v loji a nezbývá nic než chtěnechtě zamířit k WP nebo Androidu, kde to jaksi není problém.Byznyzsplán všech tří je samozřejmě postupně ořezávat nezávislost uživatelů na internetu a velké matce a přilepit jejich kasičky na průběžné sypání dolárků do maminčina štrozoku, kde jde iOS výrazně víc "na krev", než ostatní dva.
Máte recht. iOS nějakou hlubší specializovanou spolupráci s Windows platformou skutečně moc nepodporuje.Jenže jaké procento potencionálních uživatelů by chtělo, nebo snad dokoce potřebovalo používat tablet jako "prodlouženou ruku firemního serveru"?0.000001?Jako podnikateli mi toto číslo napovídá, že jako cílová skupina zákazníků je to jen ztráta času, který rád přenechám jiným a dál se budu soustředit na skutečné masy, tedy onen telefon, internet, gamesy a další formy každodenní zábavy a činností každého z nás.Fakt není moc chytré snažit se umět ÚPLNĚ VŠECHNO.
Velký omyl. Zaprvé je reálné číslo o mnoho řádů vyšší (a to ještě omezené zatím malou nabídkou) a za druhé proč by někdo s všemi pěti pohromadě chtěl cestovat po světě s telefonem + ipadem + notebookem z jiného důvodu než proto, že ty kapesní hračky neumí to co potřebuje aby fungoval mimo kancelář. Mimochodem i proto se Samsung dobře trefil do poptávky s Galaxy Note Pro a Asus s 2 a 3 v 1, protože ty právě daný účel dobře plní. A ze své vlastní zkušenosti potvrzuji, že business cestování s 12palcovým tabletem s hmotností 750g včetně BT klávesnice, který umí přes RDPapp na vzdáleném PC dělat naprosto vše, je velice pohodlné. Prodej tabletů stagnuje, protože skoro všechny děti a manželky už je mají. Potenciál růstu jsou právě businesstablety.
Velký omyl? 🙂O byznys tablety se Microsoft pokoušel 10 let před prvním iPadem. Výsledek? Totální neúspěch, zcela minoritní a velmi okrajová záležitost.Pak přišel Jobs s nápadem tabletu pro každodenní používání naprosto kýmkoliv. A stvořil nové odvětví.Až zase budeš fantazírovat, kolik že Vás cestovatelů s nutností dálkově ovládat podnikově servery je, tak věz, že přesně tolik, kolik jsem uvedl.0.00001 % všech uživatelů tabletů.A nikdyVás víc nebude.I pilotů aerolinií, kteří používají iPady při letu, se kterými létáš, je 100x více, než Vás.
Add byznys tablet:Tato definice je velice rozsáhlá a neuchopitelná.Používám iPad jako pracovní nástroj už třetím rokem. Office, Acad, fotodokumentace, dálkový přístup na firemní Cloud, Email a pod.Žádný problém.Před rokem jsem se podílel na aplikaci iPadu pro klienty luxusního obytného domu, jakožto globálního ovladače inteligentní budovy. Od implementace monitorování EKV, detekce EPS, zajištění objektu EZS, ozvučením, nebo službou DT.Je to byznys tablet? Bezpochyby ano.
Profíci.Lepší flame a tudíž zobrazování reklam a tudíž příjmy ani vymyslet takhle mezi svátky nešlo.Z podnikatelského pohledu dávám jedničku s hvězdičkou.-------Co se týče těch OS, není co porovnávat, natožpak proč.
jestlize pracujes v telekomunikacich a v IT oblasti, tak me docela prekvapuje, ze nevis, jak funguje reklama na internetu...
Psal jsem, že moje profese jsou energetika a telekomunikace.Už po druhé to totálně spatláváš dohromady.Kde jsem psal, že mojí profesí je reklamní byznys?Opět prezentuješ svou čirou dem.enci?
Rád bych porovnal wp a android. Tři roky jsem používal android, nakonec mě to přestalo bavit a před rokem jsem pořídil wp. A po roce jsem zas na androidu. Věřím že wp může spoustě lidí vyhovovat ale mne si nezískal. Otřesné menu, dlaždice se kterými se nedá nijak zvlášť pracovat. Nakonec jsem skončil u poslouchání hudby (nemá equalizer wtf?) Prohlížení netu na prohlížeči který mi nevyhovoval a psaní přes fb messenger který byl zabugovany jak samo peklo. Teď jsem na G2 a už nikdy android nedám z ruky: D
Ekvalizér je dobrý jen na dorovnávání nekvality HW mobilu nebo sluchátek, osobně ho mám vypnutý (sluchátka Klipsch Image)
Že postupným pribúdaním možností sa z menu nastavení stal slušný chaos je pravda, ale WP ekvalizér samozrejme má.
Od které doby nemá wp eqalizer?U dlaždic bych akorár uvítal možnost dvojnásobné velikosti té největší pro kalendář.Prohlížeč je naprosto v pohodě.Už umístění vyhledávaího pole dolů je plus.A stačí jen zadat co hledám a vše ok,to samé záložky,oblíbené apod.nevím v čem máš problèm.
Equalizer nemají všechny wpcentral..doporučuji se dovzdelat. Já ho neměl na ativu s, neměli ho htc 8s a 8v a spoustu nižších nokii. A mimochodem u toho ativu se nedal změnit ani poskytovatel vyhledavani.. rozumím tomu ze u.novějších lumii je spoustu nedostatku pryč, ale z principu je ten systém na hovno, když si musím zjišťovat jestli můj model umí tak.elementární věci ..
Ale to přesně je i u Androidu se zjišťováním věcí jestli a jak umí nebo ne.Protože to komplikujî sami výrobci se svými nadstavbama.Za prvé co stroj to jiná hw výbava a z toho ddůvodu nefunkčnost určitých věcí a za druhé co výrobce to skoro jiné menu.To se u Wp a iOS nemůže stát.Jinak ano já mám Lumii a mám klid co se týče tebou reklamovaných věcí.Otázka je jak byly nastaveny smlouvy s Microsoftem za což,ale potom nemůže systém.
A kdo jinej za to může? 😃 A naopak když ti u androidu něco chybí, nebo nevyhovuje, vždycky si to můžeš upravit. u WP jsi v prdeli 😃. A nebavíme se tady od šunkách za 2K..tam dejme tomu vede nokia. Ale to je tak všechno. Od 5K android válcuje Wp po všech stránkách..ono ani s tou plynulostí to nebylo tak slavný..Ativ byl ekvivalent SIII a S3 na tom byla naprosto stejně s androidem co se týče běhu prostředí. Akorát měla tak miliardu funcí navíc..
Presne tak.To umiestnenie je jednoduche a ucelne.Celkovo splna uplne bezne funkcie a nieje potrebne z toho robit nieco extra.Co viac od toho potrebujes ?? naseptavanie, hladanie vyrazov z listy, oblubene stranky, karty atd atd.S dlazdicami pracovat ? Su to zastupcovia aplikacii. ale mohli by byt este zivsie hlavne tie socialne
Podle me je nejlepsi iOS. Ma nekolik nevyhod, konkurence je v nekterem srovnani lepsi. Ale pokud jde o celek jako takovy, o pouzitelne funkce, uzivatelskou pohodlnost, je vitezem. Tomu, kdo se o iOS chce dozvedet vic jen doporucuju brat informace jinde nez tyhle diskuze. 🙂
Podle me je nejlepsi Android. Ma nekolik nevyhod, konkurence je v nekterem srovnani lepsi. Ale pokud jde o celek jako takovy, o pouzitelne funkce, uzivatelskou pohodlnost, je vitezem. Tomu, kdo se o Androidu chce dozvedet vic jen doporucuju brat informace jinde nez tyhle diskuze. 🙂
mám mobil s iOS přes dva roky, chodí mi stále jak nový. otec má android necelý rok, seká se to. bratr po dvou letech taky zasekaný jako blázen, kolega v práci po pul roce začal řešit, jak přehrát jinou verzi, protože se to začalo sekat, kamarádce po roce a pul taky ... to je uživatelská pohodlnost. Ne každý se v tom chce rejpat.
A mal aspoň niekto z nich Nexus? Alebo zasa porovnávaš 900 eurový telefón s odladeným systémom so 150 eurovým s došahaným systémom od LG alebo Samsungu? Skús Nexus, alebo nejakú novú Motorolu a potom bapíš...
dva roky a funguje? jako bez aktualizaci? ty nejsi mezi prvnima co udela kazdy rok prechod na novou verzi? je ti jasne ze je to vlastne format a čistka? .. uvazuj nad tim 😉Ps: a mam pres rok funkcni android tak nnechapu co se jim na tom laguje.buh vi cim to prasi B-]
jistě, že jsem. ale to oni si tam taky dávali novější, když jim ho výrobce nabídl.
Nexus nie je vykúpenie. Na Nexus 4 s Lollipop tiež pozorujem, že systém sa pravidelne "zadrhne" pri triviálnych úkonoch ako vysunutie notif. lišty, otváranie dialera atď. Proste ten systém nebol od piky písaný pre maximálne rýchlu odozvu UI a to bremeno si stále nesie so sebou.
mám tu 2 a půl roku starý tablet s tehdy podprůměrným HW a šlape jako hodinky, o jiných mobilech ať už dražších či levnějších (ale min. střední třída) se dá říct to samé...nevím co si od tvého rejpání mám vzít..ano android dřív na verzích 2.x nebyl ideál, ale použitelné to rozhodně bylo (i vzhledem k TEHDEJŠÍM cenám), co se týče dneška tak většina lepších mobilů (ano neporovnávejme telefony za 5 tisíc s iphonem za 20), sony zx, lg2/3, note.. i ti číňani jako huawei či xiaomi jsou v pohodě.. našlo by se samozřejmě víc...mě by například zajímalo, co si dělal do nedávné doby, když nebyly k dispozici SSD, to si musel na PC trpět, co ?a taky nevím, co si představuješ pod pojmem sekání, fakt jsem se s tím málokdy setkal.. například na minulém xiaomi red rice jsem byl mnoho měsíců spokojen, vše svižné, až jsem čuměl na HW za 4 litry, ale okamžitě po nucené instalaci messengeru od facebooku se mi mobil začal trochu gribat.. pak to sice vyřešila nějaká aktualizace, ale ano, android se seká.. a přitom za to mohla zkurvená appka běžící na pozadí..
Jedu na pět a půl roku staré Nokii 5630 XM a stále v pohodě. Takže asi záleží na tom, jak moc to kdo má čím zas...ekané. 😃 Pohodlnost a ergonomie klávesového Symbianu je pro mě nade vše!! A těch dvacet aplikací, které potřebuju tam taky v pohodě mám.
to nebylo rejpání, ale konstatování toho co vidím kolem sebe. je hrozně zajímavé, že všichni lidi kolem mě, tvrdí, jak jim android perfektně šlape, až do jediného okamžiku. A to je, když se telefonu zbavují, pak se dozvím, jak se jim to sekalo, jak restartovali, instalovali kde co aby tam tohle nebo tamto šlo jak by chtěli, na "číně" blblo GPS nebo Wifi a podobně .... dotaz na SSD disk mě uniká, ale mám v PC teď oba tyby, pro systém a SW SSD a na data HDD. Se samotným HDD jsem netrpěl. sekání, které jsem sám viděl. píšeš zprávu a písmenka nenaskakují, pak se tam v jeden okamžik dopíše co jsi ťukal, viditelně zadrhávání při listování ve fotogalerii, pak ty prodlevy při otevření kalendáře nebo SMS zpráv a podobně. to jsem tím myslel.ano nebyl to mobil za 15tis., jedno LG L9II, druhý Huawei a i na Galaxy SIII. iOS má taky nevýhody a chyby, mě jen štve, jak se z androidu dělá něco hrozně dokonalého a bez chyby a z iOS nějakej nefunkční zmetek ... přitom hromada lidí nikdy nijak nevyužije tu svobodu v androidu, jaká se dává jako to hlavní plus.
ano na mediateku blbne GPS, to je známý fakt a každej kdo do toho jde s tím musí počítat..nevím, proč by mělo unikat, ať máš seberychlejší HDD tak stejně ten komfort používání je malý oproti slušnýmu SSD, tam se taky prohlížeč či word spouští mnoho vteřin, tak jsem chtěl vědět zda tam ti to nevadíjinak to co si napsal se mi nikdy na androidu nestalo, pokud se seká klávesnice, tak něco vytěžuje procík na pozadí.. a nevím kde je psáno, že iOS je shit a android nej.. to možná usuzuješ z místních diskuzí ne ? btw ty si napsal kousek nahoře to samé, ale v opačném pořadí 😉
Tak si otec nemá kupovat Vodafone smart 1 ale radši našetřit na něco lepšího 😉 mám Sony Xperia Z v servisu a dostal jsem služební Apple Iphone 5 s IOS 8.1.2. Bohužel z něj strašně kvetu a těším se až mi vrátí můj Sony. Je mnohem více použitelnější než Iphone a pohodlnější...za 1 rok se ani jednou nesekl a kdyby nespadl nešikovně na zem tak i teď píšu z něho.1. Nevím proč u Iphone nejde klasicky položit hovor jako u jiných a nelogicky se dělá powerem..-2. V některých aplikacích chybí cesty zpět, u androidu je šipka všudypřítomná, třeba u appky csfd stále běhá nazpět přesunutím z leva do prava. I když jedu jen dolu. nešikovná věc...-3. "multitasking" je dokonalý asi jako u WP. U androidu mnohem použitelnější...-4. dost malá obrazovka na využití mnoha aplikací nedostačující viz..Draw Something a nebo mobilní TV.5. u Iphonu Mnoho aplikací hůře zpracované než u Androidu. Facebook, Csfd, Chrome, Mail...-6. K tomu se u Iphonu každý den nejméně 1000 přehmátnu někam kam jsem nechtěl třeba u sms a nechtěně odešlu to co nechci, u Androidu se mi to nikdy nestalo..špatné rozmístění tlačítka odeslat a písmen I O P...-7. Nastavení pro kontakty, zprávy a jiné jsou podkategoricky složitě umístěny...u Androidu je to na pohled lehčí a sympatičtější..-8. To ani nemluvim o tom, že u Iphonu si nejde nic stáhnout přímo z internetu..Uložto jako třeba z Androidu..a stále nejde nastavit svou muziku jako vyzvánění bez aplikace na APP Storu..-9. Pro mě nepochopitelně Iphone stále neumí odesílat multimedia přes Bluetooth..dosti triviální věc, velmi často využívaná10. Když připojím telefon k pc ukáže mi jen fotky ale hudbu atd. musím přesouvat jen přes Itunes..dosti to ubírá čas a nervy...-11. Nepochopitelný konektor, který když se rozbije nejlevnější stojí přes 300 Kč, každý obyčejný micro USB seženu kdekoliv do 100 Kč...-12. U některých aplikací Iphonu chybí zvukové upozornění, a nebo upozorňující dioda, to vše Android u dost telefonů nabízí (SingPop, Facebook atd)..nepochopitelné..-13. Po měsíci se mi začal trochu sekat, viz. sms napíšu ahoj a s chvilkovým odstupem se mi dopíšou písmena, dále pak se mi seknul Facebook, Draw Something, překladač..-14. Když jsem ho dostal měl jsem nastavené Imessage a neměl jsem zapnutý internet, posílal jsem kolegovy zprávy kvůli domluvení schůzky a stále nechodili. Divil jsem se jak to až jsem přišel na to, že nebyly zapnuté normální sms ale imessage. Šikovné jen pokud má člověk stále přístup k internetu a píše někomu kdo má Iphone..-15. Icloud..skvělá věc když Vám někdo ukradne telefon, pokud zapomenete heslo, jste namydlení. Toto jen co jsem slyšel, nemám osobní zkušenosti..-A to bych mohl jmenovat i dál..ke všemu jsem přidával i příklady abych zamezil do budoucna narážkám, kde přesně.. to na konci každého číslování je mínus. Pro mě Iphone je jako dobré drahé auto, do kterého bych musel nasedat přes kufr a místo volantu bych ovládal dvěma páčkama a pěti knoflíky. Android je jako obyčejné auto, které Vás však nikdy nenechá ve štychu, má obyčejný volant, řadící páku a vše co k tomu patří, a vše to dohromady dobře funguje. Navenek Iphone hezký telefon, který je modní, použitelnost však proti androidu mizivá. Ovladatelnost lidí má Apple ale zmáknuté. Po osobním používání, ale velké zklamání. A když budu chtít svůj android předělat a zrychlit stačí jednoduše nahrát Cyanogenmod 11 s CPU tunerem a mám vystaráno 🙂1000 lidí 1000 chutí...
v některých bodech nemáš pravdu, v některých souhlasím.i s tím posledním co jsi napsal souhlasím.ale se spoustou věcí nesouhlasím. debata asi nemá smysl. nepřesvědčím tě a ty nepřesvědčíš mě.
Takovou nálož jsem už dlouho nečetl. Tak iPhone neumí BT přenos a stahovat z netu, povidáš. No pocem 😀😀😀Ty čtyři aplikace (z toho dvě od Google) jsi musel hodně dlouho vybírat, žejo 😀
Tím co píšeš jen dokazuješ, že tomu nerozumíš. Zajímalo by mě jak vyfocené fotky pošlu bez jakékoliv dostažené aplikace na jiný Android telefon? A stáhni mi z ulozta přímo v Iphonu nějakou písničku...Je zřejmé, že když jsem používal Android budu potřebovat Android aplikace...a buď rád že jsem víc aplikací do Iphonu ani nestahoval..to by jsi pak koukal 😀 a ktomu všemu se lidi rozčilují jak na Androidu nabíhají pořád reklamy...to mě na Iphonu taky v jednom kuse až to není pěkný. Po Ios 8 jde Iphone do háje, a v čem dříve vynikal, v tom teď ztrácí na konkurenci. Bohužel...
Jinými slovy to jde.
Důkaz místo slibů....a bude ticho po pěšině.
Je to jako u všeho ostatního - ještě sis nezvykl. Později by sis zvykl. Stejně jako člověk, který by chtěl přejít z ios na android nebo wp...
když bych tě zavřel do sklepa, taky si po roce zvykneš.. otázka, chceme to ?
Jenže když mě zavřeš do sklepa bude to proti mé vůli, když si někdy zvolí Iphone činí tak dobrovolně...razantní rozdíl.
Když si za něco zaplatim tak se to musí přizpůsobit mě a ne já tomu...musí mi to sednout. Nekoupíš si svetr, který kouše aby sis na něj musel zvykat. Jako si nekoupíš boty, které tě tlačí aby sis zvyknul. Koupíš si telefon, který lépe využiješ a který ti sedne než aby jsi se omezoval a musel si zvykat ne?? A WP jsem měl a hodnotím jako skvělý systém...rychlý odladěný...přijemný...zbytečně nepřeplácaný a jednoduchý.
Ano, máš možnost volby, pouze říkám, že je vše o zvyku - hromada lidí z mého okolí přešla po uvedení ip6 z androidu a to byli lidé, kteří tweakovali systém jak mohli.Pokud ti iphone nevyhovuje, je logické, že si ho nepořídíš. Pokud ho ale používat chceš, zvykneš si. Je to tak se vším, s telefony, televizemi, auty, mixéry... každý výrobek má něco a je jen na tobě, jak moc se s ním chceš naučit.
Pokud mi něco vyhovuje, tak si na to nemusím "zvykat". 😉
to mají teda nějaký mobil za pár korun a nebo samsung že? Čistý android je nejlepší ale u mé sony ta nádstavba není tak náročná a chodí plynule pořád :)
LG L9II, v době pořízení 6tis., pak ano Samsung SIII, další o kterém jsem mluvil byl Huawei a čínské THL. Podle mě všechno průměrné telefony.Čistý android možná je nejlepší, ale v kolika telefonech se prodává? A že si ho tam každý může dát, to je možná pravda, ale kolik % lidí si myslíš, že to umí nebo chce dělat?
A v kolika telefonech se prodava ios? Srovnavas nesrovnatelne...
Mě teda osobně chybí v tom srovnání BlackBerry OS 10, ačkoli samozřejmě vím, že s rozšířeností tohoto systému to není ani v našich končinách nijak slavné, ale rozhodně mu to neubírá na kvalitě.Asi bych nemusel psát o tom, že je čistě subjektivně ten nejpovedenější ze všech zmíněných systému a taky pro mně ten nejsympatičtější, ale to že je skutečně povedený, stabilní a v ovládání návykový a úžasný na psaní bych zmínit teda chtěl.Zkoušel jsem poměrně dlouho jak samozřejmě Android a i iOS a tak mám srovnání. Kdo bez předsudků měl možnost BB vyzkoušet a dal mu šanci tak je myslím spokojený. Zaplaťbuh i s novými telefony se snaží a tak věřím, že tato platforma si najde stále více a více přiznivců.Za mně si myslím, že můj každý další, nový telefon bude od BB.
Tiez vlastnim Z10 a BB 10 povazujem za velmi domysleny system. Snad jediny problem je, ze ked v HUBe necham otvoreny FB, notifikacie mi hrozne meskaju. Designom uz tiez trochu zastaral.
V 10.3 vzhled celkem pěkně oživili.
Viem, chvilku som pouzival leak, ale nie je to celkom ono. Ale prdiet na to, funguje to vyborne a to je podstatne.
Nemuzes tu chtit neco, s cim redaktori samsungmanie neumi.
Můžete prosím dát odkaz na nějaký rozumný zahraniční článek představení BB 10? Občas přemýšlím, co zvolit jako následující systém (současné směřování Androidu se mi silně nelíbí) a marně hledám alternativy.P.S. podporuje Email v BB10 šifrování pomocí OpenPGP?
Já si zamiloval BlackBerry OS. Je celkem nefér, že jste ho nedali také do testu.
To je pořád dokola. Jen zmínky o těchto třech systémech pořád dokola, opakující se jako zaseknutá deska. BB je úžasný systém. Bohužel spousta lidí ani neví, že Blackberry nebo snad BB OS existuje. Když jsem kupoval v obchodě Z10 a kamarád Z3, tak prodovači s tím ani neuměli zacházet. Od Mobilmanie bych očekával objektivní testy telefonů a operačních systémů .....
Právě proto bych od odborného serveru čekal, že se mu bude věnovat. Věřím, že spousta lidí by po BB sáhla, kdyby o něm věděla víc. Po komunikační stránce nemá BB konkurenci. Žádné klikání sem a tam. Vše funguje snadno a rychle.
Tento okurkovy clanek bych opravdu testem nenazýval 😀 Místo toho, aby srovnali design všech možných platforem, vcetne naprostych minorit jako Firefox OS nebo Sailfish OS, vybrali tri nejprovarenejsi OS, ktere kazdy zname. Redakce mobilmania jen chtela nadelit ctenarum takovy mensi vanocni darek. Každý z nás, se přeci rád rve za svůj OS, a snaží se vysvětlit, že ten jeho je úplně nejlepší.. 😀
To je ale brak, ta MobilMania. Článek napsán s jediným cílem - vyvolat flame.... každý nechť si vybere - a nechť se klidně i spálí, dle sebe... je to pro každého...
Nejlepsi je samozrejme Android a to proto, ze si ho muzu upravit presne tak, jak se mi to bude libit a tedy to bude vypadat uplne jinak nez ten vas. Dokonce pro masochisty existuji i imitace dlazdic z WP, o iPhone stylech nemluve. Co se tyka launcher, tak jsem zakotvil na NOVA launcher, je takovej hodne jednoduchej a pritom rychlej a graficky vyborne vyvedenej.
To je opravdu vrchol masochismu, dát si do telefonu s androidem launcher imitující WP. Ale u androidu to jde. U iphonu ani u WP si prostředí nezměníš. A jinak nova launcher plný souhlas, lepší launcher neznám.
Co ja viem. Ak vas to bavi ok. Vas cas.Podla vasej logiky by bol najlepsi system ak by dovolil nastavit uplne vsetko.Mal by som na vyber 1000 druhov navigacnych tlacitok sipky, kruzky, share buttony jednoducho vsetko, ok tak 5000.1000 druhov stahovacich list.Proste komplet vsetko az po manualnu editaciu ikoniek.Ak vas to bavi hrajte sa
Neprovokuj, nebo prijde ten s milionem nul a vysvetli ti, ze po instalaci dvaceti kravin, rootu a dvou tydnech nepretrziteho vrtani to system umi. A to je preci dokonalost, ne?Marne premyslim, jak dlouho mi trvalo nastavovani nove Lumie... Dvacet minut i se stahnutim hudby a map?
někdo na to čas má.. zajímalo by mě, jak dlouho si nastavujete OS na PC k obrazu svému.. tam to taky není 20 minut, pokud si všechno vážně chceš přizpůsobit podle svých představ
Polan vy woe .. jak dlouho si myslite ze to co pisete trva na androidu? stejne 😀 .. jenze u vas je to finito kdezto android lze prizpusobit vic a dal 😉
Jsem snad amater, aby mi to trvalo dva dny? Do pul hodiny neni co resit.
tak jak bylo zmíněno, to uděláš s každým systém, ovšem do 20 minut, to jsou fakt základy, rozdíl oproti iOS či WP je ten, že když chci, můžu si zajít dál
U nového iP je to otázka cca 2 minut v ruce, pak vše zařídí iTunes.
klasický synchro jde všude, ale nějaký detailnější nastavení je z principu věci nesmysl, když přejdeš třeba ze samsungu na lg..
nová Lumie se přihlásí k účtu a je za chvíli stejně nastavená jako byla původní, včetně poznámek, kalendářů atd
a ted si představ že to samé funguje na androidu (možna komplikovaněji) a IOS .. 😝😀
Tak to su take detaily, to by sme sa tak mohli bavit o vsetkom.Ci radsej nosis sandale alebo slapky alebo tie s jednou snurkou medzi palcom a prstom.Jedine naco sa oplati reagovat je to nastavenie. U wp to nieje idealne. Pritom by sa to mohlo prerobit do wp kartoveho dizajnu so swipovanim medzi kategoriami.Alebo aj nieco originalnejsie, jednoduche ako facka. Interaktivny model telefonu. - chcem nastavit touch odozvu, displej alebo lockscreen ? kliknem na displej rozbali sa mi menu.- audio? Otocim 3d model kliknem na zvyrazneny repracik.- Sim karta, volba siete ? Kliknem na sim kartu pod krytom. Sd to iste.- fotak-bateria a nastavenia s nou suvisiace ? No kliknem na bateriuProste by to bolo graficky intuitivne spracovane. Jednoducho to nebudem hladat. Interaktivna karta by vybavila vsetky hw nastavenia uplne jednoducho.O to viac priestoru by zostalo na nastavenia uctov, emailu, browseru a aplikacii ktore by mohli mat viac priestoru takisto na graficke spracovanie.
Názor byl 2× upraven, naposled 27. 12. 2014 07:34
Třeba u Androidu je spousta nejčastějších nastavení v horní roletce a dají se přidat ve formě widgetu přímo na plochu. Je to nejrychlejší a nejpohodlnější řešení a do nastavení pak je třeba jít jen velmi málo a to jak přesně je udělané je pak už celkem jedno.
Tak aj na wp sa da, sice ne od ms ale ja mam stiahnutu aplikaciu quick settings.Prakticky mas pravdu. Ale stale si myslim ze vela ludi to radsej necha v utrobach systemu ako uz tak plnu plochu zasypavat dalsimi zastupcami.Jednoducho by sa mohlo zapojit aj viac grafiky. Nejake efektne jednoduche vektorove animacie. Nielen pohyblive bodky pri nacitavani. Trochu by to zlepsilo prehladnost nastaveni, na wp skor dostA zaroven zatraktivnilo vzhlad.Uvidime ako budu os vyzerat o 10 rokov.Podla mna uz maju x funkcii, dalsi posun by mohol nastat prave v dizajne.
Mám S4 mini,což je Android....jsem s ním vcelku spokojen,ale po vyzkoušení několika launcherů už půl roku používám Launchner 8, který napodobuje WP8.....to prostředí ( myslím pohyb všech používaných aplikací vertikálně) ve spojení s možnosti si většinu věcí nastavit podle svého,nemá chybu...už jsem i přemýšlel,že až budu kupovat další mobil,bude s WP8.....po těch posledních aktualizacích je už na úrovni.
Nehaním ani jeden ze systémů, sám používám mobil s androidem (pracovní), se kterým jsem víceméně docela spokojen. Nicméně musím konstatovat, že jsem si WP ošahal a strohé, ale účelné prostředí a hlavně perfektní odezva telefonu mne velmi mile překvapily. Nejsem příznivec různých fičur, efektů, pohyblivých tapet a widgetů - telefon mám hlavně pro efektivní využití v práci. Jedna věc je však u WP pro mé účely naprosto nevyhovující : v kontaktech jsem nenašel způsob, jak vyhledávat podle poznámek, pracovní pozice, či adres. Pro mne nepřekonatelný problém. Až se to WP naučí, umím si představit, že u něj jednou skončím.iOS - rád ponechám všem, kteří jej chtějí 😉
Hej.Ono ta jednoduchost nieje pre srandu. Takisto aj graficky styl ikoniek. Podobnym stylom ide aj android aj ios.Preco ? jednoducho je toho vela. bloatware od vyrobcov, bloatware od operatora, sluzby od ms, google, apple.
Pouzivam jak WP, tak iOS. S Androidem mam zkusenost jen se starou verzi Gingerbread (a ta byla dost hrozna), takze ty novejsi hodnotit nemuzu. Kazdy system ma svoje vyhody a nevyhody a je nesmyslne se hadat, ktery je lepsi. Jde o to, aby si kazdy vybral, co mu vyhovuje. Spousta veci je taky o zvyku. Od kvetna do rijna jsem pouzival jako hlavni telefon WP, v rijnu jsem zacal s iOS a musel jsem si na nej zvykat. Ted, kdyz se vracim k WP, tak zase hledam, kde se jak co dela. Co se tyka vzhledu, tak je mi sympatictejsi WP a jeho minimalisticke ztvarneni. iOS je obcas strasna omalovanka. Na iOS mi vadi, ze pokud chci cerne pozadi, tak se to da udelat jen invertovanim barev, kdy zase vypadaji strasne zbyle ikony. Co se tyka aplikaci, tak ani na jedne platforme mi nic nechybi, nektere aplikace jsou lepsi pro iOS, nektere pro WP. Podotykam ale, ze jsem nenarocny uzivatel. Nastavim si telefon jednou a potrebuju s nim dal pracovat. Nemam cas na ladeni a hledani nejlepsich variant. Android by mi tohle nejspis nabidl taky, ale treti telefon nosit nehodlam 🙂Proto lidi prestante se tu hadat, ktery system je lepsi nebo horsi, ale spis prispejte s konstruktivnimi body do debaty 😉
tak, tak, onjo to taky neni moc podstatny, jak ktery system vypada, dulezite jsou aplikace a protoze hodne firem si nechava delat aplikace jen pro dve nejpopularnejsi platformy na trhu teda Android a iOS, tak snad ani WP nema cenu hodnotit.Aktualne o vanocich cestuju vlakem s aplikaci Muj vlak od CD, dostupna pro Android a iOS (WP neni a mozna jednou ji dodelaj, zatim se nevi), ale takhle je to se vsim, snad vsechny banky udelali aplikace pro Android a iOS a nektere po nekolika letech i pro WP, .... Proste z duvodu aplikaci pro me WP nedava smysl.
Banky jsou na WP pokryté prakticky všechny, nejdéle se tradičně čekalo na aplikaci největšího molocha... Jak dlouho museli Androidisti čekat na aplikaci téhož bankovního ústavu proti iOS psát nemá cenu.
Tak ty aplikace pojďme vyjmenovat. :) S Můj vlak souhlasím, to je pro mě jediná, která mi stále nedá spát a těším se až v následujícím roce vyjde, jak ČD přislíbily (pro zelpage.cz). Nic jiného mě takto z fleku nenapadá, možná tak snapchat poté, co se firma Snapchat rozhodla blokovat aplikace třetích stran. Stále u mě vládnou výhody jako rychlost, nízká spotřeba, přehlednost, jednotnost, Senses, synchronizace s Windows, ale i nativní podpora účtů z konkurenčních ekosystémů (Google/Apple/Yahoo...; e-maily/kalendáře)
spoustu lidí nezajímají aplikace do telefonu, u WP je většina slušně vyřešene hned po zapnutí, u Androidu začíná boj s nástavbami výrobců, z toho plyne výhodnost WP 🙂
mohl by jsi nam jasně napsat jaky boj mi začína s nadstavbou vyrobce u androidu? jeste vic mě zajima co je "líp" vyřešeno u WP po zapnutí oproti androidu? 😉
Tak zjednodusene receno to znamena, ze telefon s WP vytahnes z krabicky, sloupnes folii, zapnes a funguje 😉
ahaaaa .. to jsem nevěděl .. ja musel ještě udělat přihlášení ke svemu učtu abych nemusel opisovat sve kontakty .. 😝😀
moje chyba, omlouvam se - samozrejme je potreba jeste prihlaseni k uctu
omluva přijata ale pořad jsem se nedozvedel kde či jakej mi zacina souboj s nadstavbou při zapnuti u androidu.to co popisujes jsem udelal i s androidem ( to udela i majitel s IOS) .. vytahne,sloupne folii,prihlasi k uctu a pouziva.jak kdo si jeste pripadne poupravi kravinky ci co chce a jede .. tak mi stale unika ten souboj .. ze by vymysl WP lidi? smutne :-/ B-]
odpoved je mínus? to vysvětluje inteligenci WP fanatiku 😝😀 .. dekuji.už to vědět nechci B-]
Ja jsem urcite minus nedal, taky nejsem zadnej fanatik... Nez jsem od androidu (2.3, 4.0) odesel, bylo v podstate nutne po zakoupeni nahrat alternativni romky a vubec se v telefonu hrabat, aby byl aspon trochu funkcni (rychlosti trochu srovnatelny s jinymi OS). Protoze aktualne budu svuj druhy telefon menit za android, byl bych rad, kdyby tomu uz tak nebylo, ale po procitani ruznych diskuzi tomu nejak moc neverim.Ja proti androidu nic nemam, kazdej at si pouziva co chce, ale tohle byla moje osobni zkusenost a ten rozdil byl obrovsky.
me je minus u zadele .. 😀tak proboha co jsi měl? proc si nenapíšeš sem? každej system ma sve pro a proti i sve zarputile zastance ale 99% přeběhlíku z androida mělo takovej šit že větši snad už ani sehnat nejde.proč si nepřečtou alespon něco než něco koupí?dnešní android je uplně v poho ale zase se musí vybírat.dnes je spiš problem s kopii. i u nas dokaži mobil z činy doprasit k nefunkčnosti (mironet) 😉
motorola střední třídy nebyla shit, stejně žádná sláva, aspoň šla dobře prodat 🙂
a to nástavba u Motoroly Motoblur je nádhera proti Samsungu a dalším umělcům s Androidy ( Sony nevypadá až tak zle)
Motorola Defy a Sony Xperia ray. Chapu, ze to neni zadnej hi-end, ale kdyz jsem si potom vyzkousel HTC radar, tak jsem vubec nechapal, jak muze telefon bezet tak rychle. A to se nebavim o Lumiich, ktere jsem od te doby zacal pouzivat, tam je to jeste uplne jina trida.
Blbost, mám první Android v životě a funguje to normálně.
Jako treba vyborne pouzitelnej kalendar, ktery neumi drzet stare udalosti 😀
Trefné, zajímavé je na tom ale, že jsem si toho všiml až po roce a půl používání Windows Phonu (se vším všudy). :) A to myslím, že kalendář využívám nadprůměrně. Asi to má nějaký dobrý účel, na který výrobce myslel, ale nesdělil nám ho.
Ja se koukam do historie skoro kazdy den, kdyz jedu nekam na servisni zasah k zakaznikovi a vim, ze uz jsem u nej byl, tak je dobry vedet, s cim mel problem posledne.
Nastavit obrazovku WP aby vypadala maximálně odporně, dalo autorovi asi dost zabrat, takže nic dalšího už komentovat nehodlám :-/Android je holt pro ty masy, pro těch "dolních 10 milionů", iOS má v kotlině tuzemské zastoupení nula nula prd, a ti, kteří vědí proč chtějí to co chtějí, vezmou WP B-]
Tenhle článek povede jen k flamu v diskuzi kde bude každý vychvalovat svůj oblíbený systém a hanit ostatní. Ale abych zodpověděl nějaké otázky v článku - u kontaktů fotografii používám, ale dohromady mi skype, FB ani nic jiného nesmí. Je v tom pak jen bordel. A ano při výběru smartphonu hraje hlavní roli OS. Android. A pak také popularita telefonu u vývojářů alternativních ROM, jednoduchost root a podpora výrobce. Takže Nexus je jasná volba. V současnosti v něm mám Cyanogenmod a tolik funkcí a plynulý chod systému u 3 roky starého telefonu je prostě paráda. Spoustu z nich nemá ani nejnovější oficiální Android 5.0.
Ještě jsem neviděl u nikoho na WP bílé pozadí...to je takovej humus 3-[
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 12. 2014 02:53
Možná jen proto, že černá žere baterku podstatně méně než bílá a zároveň se jedná o nejlepší kontrast pro "ochranu očí.
To plati len u AMOLED.
To striktně technicky vzato není pravda. TN panely mají implicitně pixely otevřené a až dodáním proudu se uzavřou (a vznikne "černá"), IPS to mají naopak - jsou implicitně " černé" a proudem se otevírají. Jenom ten rozdíl spotřeby černá / bílá je u amoled velký, u IPS maličký.
Hej cierne pozadie je typicke pre wp.Uz len pre ten dizajn lumii a cierne sklo na prednej strane. Spolu s ciernym pozadim to efektne splyva
Menu Nastavení je u WP průšvih. V ostatních ohledech mi ještě pořád vyhovuje ze všech systémů nejvíce, i když se WP poslední dobou ubírá trochu horším směrem a naopak iOS se trochu vylepšuje. Android 5.0 jsem zatím nezkoušel, tak nevím, jestli se něco výrazně mění.
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 12. 2014 01:26
Přesný opak je pravdou, WP se ubírá trošku lepším směrem. Ještě pár let dřiny, a dostane se možná na úroveň IOSu. Na úroveň Androidu nebo Blackberry OS se ovšem nedostane nikdy 😝
Co bereš za drogy? zajimavé hov.. meleš 😃 kdo ti co dal? 😃
Mas pravdu, nedostane... Proc by taky WP padal dolu?
prodeji ? to už padá 😀
Predajmi stúpa. Posledný publikovaný Q boli predaje WP najvyššie v histórii.
Ano ? Jen o chlup ubožejší než ubohé ? 😀
Nie.
iOS má pro mě největší výhodu v tom, že bych mohl telefon propojit s iTunes (a Macbookem, iPadem,...). To je věc, kterou WP z pochopitelných důvodů nebudou mít asi nikdy. Ale základní filozofie WP mi vyhovuje nejvíce, je vidět, že nějaké plusy ten pozdní start měl (integrace sociálních sítí je pořád nejlepší, možnosti hubu Lidé jsou pořád nejlepší, dlaždice se mi -samozřejmě subjektivně- líbí více než ikonky na ploše). Nicméně volba telefonu pro mě nebyla jen v OS, žlutá Lumia 920 se mi prostě před dvěma lety líbila designově více než iPhone nebo samsungy. Příští telefon bude buď imaginární Lumia 1030, nebo imaginární iPhone 6s/7. Android nechci, protože filozofie Google mi silně nevyhovuje - chci si koupit produkt, nechci si koupit možnost být produktem.
Uspořádání menu Nastavení ve WP bude řešit Update 2.
ono na uspořádáni v menu je potreba update? no twl to vysvetluje tu letitou podporu 😀
Je, zejména když nevíš, o čem je řeč B-]
O tom, že s každou verzí WP je něco úplně jinak, na rozdíl od Androidu? 😉
Docela by se hodilo porovnávat systémy v jejich poslední podobě - tedy Android 5.0. Nechci zbytečně rýpat, ale jeho poslední verze změnila vzhled, ale i uspořádání jednotlivých prvků. Tím docela ztrácí článek smysl.
Problém je, že ho mají zatím jen vyvolené kousky. Tudíž zatím vede KK nad L.
To ale nic nemění na tom, že Lollipop je poslední verze systému a autor článku sám píše, že bude "pracovat s „čistým“ UI přímo od Googlu". V tom případě není složité vzít si redakční Nexus 4/5 s Lollipopem a udělat zhruba 5 screenů, podle kterých budou čtenáři porovnávat. A když nemá vlastní screeny, tak se dá sehnat několik obrázků odjinud. Hlavně pro samotné čtenáře pak může být toto porovnání matoucí, když skutečnost u čistého Androidu je nyní odlišná.
Dobře, ale když už Android 5.0 tak i WP 8.1 Update 1.
No a když tyhle, tak i iOS8 by tam mohl být, ne?
No a když tyhle, tak i iOS8.1.2 by tam mohl být, ne?
tak asi ocekavate, za budu diskutovat ja osobne... cili predem rikam: chybi mi nejakej osobni pohled autora clanku, co si on mysli, kdo je vitez atd. a vubec, vse udelat trochu podrobnejsi - srovnat tri systemy ve trech odstavcich, to je malo. nedozvedeli jsme se napriklad, ze u iOSu se u veskeryho nastaveni clovek musi trefovat na titerny prepinatka, aby neco prepnul, kdezto u dalsich systemu to lze provest i nepresnym tahemdale pak bych tam vlastne iOS vubec nezarazoval, protoze selhava snad ve vsech bodech a nemuze se merit s ostatnimi - vzhled, o tom nemuze byt vubec rec: 7 let porad stejnej cirkus ikonek, kterej je v clanku korunovanej bilym pozadim s nejakym fialovym kvitkem - epileptik z toho muze dostat klidne zachvat a datum je na bilym pozadi takrka neviditelny (opravdu ho mam problem na jakymkoliv ajfounu rychle najit)multitasking - ve spojeni s iOSem by toto slovo bylo vtipne na prvniho aprila. V soucasnou chvili je to spis smutne, ze iOS, kterej defakto multitasking nema zadnej, je v teto kategorii vubec zarazen.objektivne to u me co se vzhledu tyce vyhravaj wokna. co se komplexnosti, funkcnosti, pouzitelnosti a customizovatelnosti tyce, android nema konkurenci
No on ani android v podstatě multitasking nemá.
Rád bych se zeptal těch, co nesouhlasí. Říká vám něco pojem RTOS?
Skoda, ze te tvoje okoli ignoruje a nedaji te na leceni 🙂
zajimavy, kolik je mezi jablecnejma vymastenejma ofcema doktoru - amateru... kazda ofce na mobilmanii me posila nekolikrat denne na nejaky leceni, pak sem prijde alien cz a v padesati odstavcich (na kazdou vetu jeden odstavec) mi popise, jak jsem vlastne hloupej a nerozumim tomu
Nemusim mit diplom, abych poznal jak moc si vymastenej a nemocnej...ale kde nic neni, ani smrt nebere 🙂Nejvetsi ofce by mela bejt tvoje matka a zaridit to leceni dokud mas cas...
predpokladam, ze nejaky kvalitni argumenty do diskuze o OS nemas, protoze mas v kapse ajfoun s iOSem a v hlave misto mozku jablecnej most
Uz sa ta to pytam asi treti krat. Vysvetlis mi prosim Ta rozdiel medzi multitaskingom v iOS, Androide a WP ?
Nevysvětlí.Náš john se sice stále prsí, jak čemusi rozumí, jak se vyzná, jak má přehled, ale vždy jen do chvíle, když se jej někdo zeptá na konrétní věc. S železnou pravidelností se odmlčí a pokračuje s jinými bláboly o kousek dál.Je to náš místní žvanílek, frustrován nejen vlastní zbytečností, neschopností, ale i závislostí na ženě, která je majitelkou iPhone 🙂Z pardubického Foxconnu jej vyhodili, protože je líný a technicky naprosto nepoužitelný.Teď je už půlrok bez práce, vydržován starší ženskou s telefonem, který nenávidí.Kdo by nechápal jeho permanentní frustraci?--------Je také zoufale zbabělý. Prsil se tu, že prodá svůj obstarožní Samsung, když jsem mu nabídl, že jej koupím, podělal se strachem a rychle vycouval. Je to srab, jak už to u žvanilů bývá 🙂
On sice blbe trolli, ale za vrchol trapnosti tu jsi rozhodne ty, se svymi ubohymi osobnimi narazkami... Skutecny primitiv v plne krase, tak se prezentujes.
Opakovat trollovi že trollí není ubohé narážení, ale konstatování faktu.Když ale troll mele své hlouposti neustále jako kafemlejnek pořát dokola, je třeba na to adekvátně reagovat.Pokud máš jiný názor, tak věz, že máš jen jiný názor, nic víc.------Nicméně, abys neřekl, že jsi nedostal šanci, ukaž nám příklad adekvátní reakce na toho blba podle tvého gusta. Snad jím není tento tvůj zcela nesmyslný příspěvek.
on ten blbeček má pravdu, nejen že píšeš sračky, ale to nesmyslný roztahování ... 😀😀😀
Ma adekvatni reakce je jednoducha, staletimi overena a je ji ticho... Bez reakce bude v kazde diskusi jen jeden trolli prispevek.Ubohosti tveho formatu jsou trapne i na stredni, natoz mezi dospelymi, cimz vlastne nejvic rikas sam o sobe.
Tak proč se té své staletím ověřené praktice diskuse neřídíš? Tím tichem?Jen jsi pozapoměl, nebo taky jen tak planě žvaníš "A", ale praktikuješ "B" ...?
Ptal ses, odpovedel jsem. Kdyby ne, budes mit zase plnou hubu kecu, jak jen ty umis...
Tedy reaguješ.John píše největší blbosti tohoto století a já je vyvracím.Prostě diskuse.V našem případě už před nejakou dobou došlo k posunu na úroveň invektiv, neboť jeho příspěvky už jsou obsahově pouhou provokací.Místo abyste s vymezením a vymantinelováním toho blba pomohli, honíte si vlastní trika.Já nejsem škůdce diskuse, jen prostě nemlčím.A netvrď mi, že ten rozdíl fakt nevnímáš.
a uz je tady - padesat odstavcu o tom, jak jsem vlastn hloupy (predtim jsem tu nekolik dni nediskutoval a presne tech padesat odstavcu o tom, jak je nekdo hloupej, psal nekomu jinymu, takze tomuto pripadu nepomaha to, ze z jeho sveta zmizim, nebo se odmlcim, najde si jinej cil na svou potrebu dokazovat pres internet, ze prece neni nula, ale ze je vyjimecny a ma prehled, pritom zadnej nema)ve foxconnu jsem nikdy nepracoval a nikdy bych tam nepracoval mimochodem :)co se prodeje telefonu tyce - ne, nepodelal jsem se strachem, rekl jsem ti, ze tobe ho prodam za 200 euro... a ma nabidka stale plati
Proč lžeš, máš to zapotřebí?Ve Foxconnu jsi pracoval, nezapírej. A jestli toho nenecháš, zveřejním tvou pracovní smlouvu.Za ten Samsung jsi chtěl 400 Eur, nikoliv 200 Eur (zase lžeš), mimo moji osobu jsi pak chtěl jen 50 Eur. 50 Eur ti dám, to je fér cena. Tak chceš ho prodat, nebo ne? A bez vykrucování, nebo jsi srab?Nevysvětlil jsi, proč bych ti za něj měl dávat 400 Eur, za to mám nový iPhone 5C. Prostě ti nabízím tržní cenu starého telefonu Samsung Galaxy 2, tržní cenu snad chápeš, ne?Kdy tedy mohu přijet do Pardubic pro ten telefon za 50 Eur? Tak jsi srab, nebo ne?
aliencz...proč píšeš každou větu na jiný řádek s tak velkýma mezerama? to zbytečně roztahuješ a jen tady meleš kraviny
Nic zajímavějšího by tě zajímat nemohlo? Ony jdou snad použít i mezery menší? (půlřádek) 🙂V čem spočívá ona "zbytečnost", máš pocit, že plýtvám našimi lesy? 🙂Moje kraviny jsou moje kraviny. Tebe se netýkají.
ok, zverejni mou pracovni smlouvu :)jestli to neudelas, tak pak je jasny, kdo je tady lhar. telefon ti prodam za 200... bazarova cena je kolem 100 euro, nikoliv 50. Ale za 50 ho prodam komukoliv jinymu :)
KED UZ SA TU PERU SRACKY, KONKRETNE JA BY SOM SA CHCEL TUTO ALIENCZ AKA ALEŠA HORÁKA (http://cz.linkedin.com/in/aleshorak)... SPYTAT, AKO JE TO S TYMI JEHO KANCELARIAMI.NA TO, ZE V R. 2012, T.J. PRED DVOMA ROKMI DOKONCIL STREDNU SKOLU A MOMENTALNE PRACUJE AKO VOLAJAKY COPYWRITER (aka kun.da pre vsetko) MA SEBAVEDOMIE CEZ STROP A NAJVACSIEHO SULINA SIROKO DALEKO. TAKZE ALESI, ZIADAL SOM TA O FOTO Z TYCH TVOJICH KANCELARII A ZATIAL NIKDE NIC.(a este by ma teda zaujimalo, zi je prisaty matke na cecku, alebo si uz zarobil aspon na podnajom s kamosmi)
http://cz.linkedin.com/in/aleshorak...
To máš těžký.Nejsem Aleš Horák, Péťo.Nicméně teď k novému roku hledám šikovnou pracovní sílu, tým je potřeba rozšířit o další, práce stále narůstá.Otázkou je, co umíš, co nabízíš. Jen tak se dozvíš jak je to s mými kancelářemi.
tvoju identitu nezakecas a ani nezameties pod koberec. na to si prilis lahko dohladatelny a internet si pamata.takze ked si tu budes nabuduce utierat hubu o niekoho sukromie, pozri sa najprv na seba.(a dakujem za opytanie, po 20 rocnej praxi v mojom odbore a vlastnych firmach toho viem vcelku dost. dokonca viem odpovedat na jednoduche, priame otazky)
O to se ani nesnažím, není to totiž ani potřeba 🙂Nakonec indície i zde v diskusích napovídají mnohé. Kdybys byl pozornější, věděl bys už, že mladý pan Aleš by mohl být mým synem, jak je mlád, věděl bys, že má profese je enegetika a telekomunikace, nikoliv vývoj aplikací pro iOS, že jsem z Moravy, z Brna a další indície, které spolehlivě vyvrací, abych ten mladík byl já 🙂Ale pokračuj, Péťo, je to zábavné. Je Vás tam na Východě takových víc, nebo jsi unikát?
pokracuj dalej, ty spina.
V čem mám pokračovat?Co znamená ten výraz: "spina". ...?
P.S.: Nakonec ověřit to lze snadno, pozvi pana Aleše sem, ať potvrdí své diskuse zde, vyzvat jej v LinkendIn určiě zvládneš.Otázkou je, jestli na to máš koule 🙂
Nejlepší je BB 10 a běž s těma roztaženejma spisovatelskejma odstavcema plnejch sraček do Pussy.
ano, vysvetlim... kdyz si na androidu zapnes chrome a hodis do nej deset list, pak dva tejdny delas jiny ukony a po dvou tejdnech prepnes na chrome, budou tam ty okna porad spusteny, vcetne nactenyho obsahu - napriklad - a to i u nekolik let starejch telefonu jako SGS2neco takovyho je u iOSu prakticky nemozny
Ano, ale bohužel nevysvětlíš!Co je to za de.ment.ní praktický příklad? To jako těch 10 dní nepoužíváš vůbec internet? 🙂-----Samozřejmě, že úplně stejně se chová Chrome, ale i třeba Safari i v iOS. Pokud jej nevypneš, zůstává v pozici, v jaké jsi jej opustil.Jak vidíš, tak je to praktický možný i v iOS a ty jsi jen opakovaně vysvětlil, jaký jsi b.l.b.Tedy zase jen lžeš, vymýšlíš si naprosté bludy.
opet jsi mimo... v iOSu se mozna zachovaji adresy v textovym radku, ale obsah zmizi a musi se znova nacitat, tolik k ajfounimu multitaskinguv praxi to znamena to, ze ios ti sezere mnohem vic dat, pokud si predloadnes stranky, napriklad pri jizde v metru, nez ztratis signal - to ja delam pomerne casto a klidne i deset ruznych stranek
To je samozrejme blbost. Pokial ma iOS dost ram, karty sa drzia v pamati aj s obsahom, pokial nema, nacita ich opatovne. Android sa chova uplne rovnako, akurat ma vacsina zariadeni viac ram a vdaka tomu sa s obnovenim stretnes zriedkavejsie. Ale uznavam, toto je problem iPhonu/iPadu, ale ide skor o HW, nez SW. Rovnako sa napriklad chova aj OS 10, ktory ma multitasking dotiahnuty najdalej a ide o skutocne "plny" multitasking.Inak, to co tu uvadzas nema s multitaskingom nic spolocne.
Ale jakým způsobem to provede jsem neřešil. Prostě si to pamatuje a tečka.------To znamená, že v Androidu ti Chrome blokuje načtenými daty paměť, přestože ta data k ničemu nevyužíváš? Třeby týden v kuse?Dooooobrýýýýýý řešení 🙂 Takové rize "sovětské" 🙂 Ne moc vypiplaný a vyladěný, málo chytré technologie a ještě méně nápadu, zato hrubě funkční. Není divu, že Android potřebuje 2x tolik jader v CPU a 2x tolik frekvence. Holt je to Dinosaurus, no.Pak se nedivte, že o Androidu zdomácněly fakta o zahlcování, sekání, zpomalování a podobně 🙂iOs nemá problém stránku načíst znovu. Proč s tím má Android problém? On to neumí? 🙂---------------Rozesmála mě ta tvoje DOMĚNKA o úspoře dat v Androidu na úkor iOS 🙂Víš, opak je správně, Android je suverénně nejrozežranější systém na spotřebu dat:http://mobil.idnes.cz/android-spotreba-dat-0lh-... ...
A kdyz shodis na pozadi web, kde ti pobezi trapne reklamni video nebo neco jineho, pobezi ti i na pozadi? Neriskuhes tim zbytecne vybijeni baterky? Zbytecne drzeni dat v pameti, ktere vetsinou uz nikdy nebudes potrebovat? Protoze alespon u me jsou castejsi pripady, ze si stranku prectu a vickrat ji nepotrebuju nez ty situace, ktere popisujej. A to za ceni dvou sekund a 5MB dat, nez se ti po deseti dnech ten web nacte znovu? Ale jinak mas pravdu, iOS se takhle chova. Jen je otazkou, jestli to je opravdu tak spatne.
A co je na tom zajímavého? To bys nevěděl, hňupe?Těšíme se na další tvé frustrační příspěvky 🙂iOS tu bude ještě hodně dlouho, takže tvé bolavé "já" taktéž 🙂------
Než tě přejde ten slovní průjem, zamysli se o účelu multitaskingu u mobilních zařízení. Napovím že běh kravin typu javascriptového ceti@home v 10 tabech browseru současně to fakt není...
ucel ti je na nic, pokud mas ajfoun, kdyby sis cuchnul k Androidu, pochopis vse...
Dva dny po Vánocích a bývalý zaměstnanec pardubického Foxconnu, toho času vydržován majitelkou iPhone, opět nezvládá svá osobní traumata a musí světu oznamovat své frustrace z iOS 🙂Chudáček.
az ti prodam telefon, necham v nem jednu lehtivou fotku me "starsi slecny" co me "vydrzuje", abys byl frustrovan svym zivotem jeste vic - pak ti poslu fotku svyho officu a jeho okoli, abys videl ten muj foxconn a to uz se asi pujdes rovnou strelit do hlavyja jako chapu, ze jsi byl v kolektivech neoblibeny a stale jsi, ze nemas zadne pratele, s zenou uz nesoulozite a ani se ti z ni nepostavi a tak jedina tva utecha v zivote je ajfoun, kterej ti dava pocit, ze jsi vyjimecnejsi nez tve okoli. a ja pak prijdu a na ten ajfoun ti zacnu curat. taky by me to nastvalo.
Ok, tak už přestaň jen slibovat a pojď to zrealizovat. Rád si přijedu do "tvé firmy" pro ten Smasung Galaxy 2 za oněch 50 Eur a pak mi můžeš počůrat můj iPhone, klidně to natočíme na video.Jsi na tahu, přestaň slibovat a jdeme na to.
To je zase zhovadilej názor, totálně mimo, trapně smutnej. A když k tomu přičtu ty souhlasy, tak je evidentní jak je Androidí komunita hloupá a zabedněná, když se pod ty tvý sračky ještě tolik lidí podepíše. V každém případě ti chci připomenout, Apple nemůže za tvůj zkurvenej život! 😀
opet opakuji zivotem zkrousene ajfoun ovecky, nejaky nazory k tematu byste nemeli?
Názor k tématu?iOS JE ŠPIČKOVÝ OS.
tak jestlize ty pracujes v telekomunikacich, tva firma musi mit sileny vystupy :)
Já nepsal, ze tam pracuji, ale ze je to moje profese, blbounku 🙂Kdy muzu prijet do tve firmy pro ten Samsung?
A vis, ze v Pardubicich jsem vlastne take realizoval jeden telekomunikacni projekt? Vis, jak je tam ta petrochemicka firma Paramo? Tak te jsem realizoval opticke propojeni na Hodesovicky vysilac 🙂 Dobry kseftik.
Reakce na aliencz:Prosím tě, buď už zticha, protože děláš ostudu ostatním Apple uživatelům. Jsi klasický případ hloupé Apple ovečky (lituju ostatní Apple uživatele), která si vymýšlí hloupé argumenty, jen aby ukázala, jak je Apple perfektní. Nejsem zastáncem ani Applu, ani Androidu, protože vím, že každý systém má své pro a proti a každému vyhovuje něco jiného. Ale např. tento tvůj argument je přímo typicky "ala Apple ovečka":"To znamená, že v Androidu ti Chrome blokuje načtenými daty paměť, přestože ta data k ničemu nevyužíváš? Třeby týden v kuse?Dooooobrýýýýýý řešení Takové rize "sovětské" Ne moc vypiplaný a vyladěný, málo chytré technologie a ještě méně nápadu, zato hrubě funkční."Prosím tě, zjisti si nejdřív nějaký informace o jednotlivých systémech. Android samozřejmě tu paměť nebude blokovat donekonečna. Pokud systém nemá k dispozici žádnou paměť a potřebuje další, tak automaticky uvolní paměť u nejstarších zapnutých aplikací, včetně zde diskutovaného Chromu. Tuto funkci už má Android nějakou dobu a udivuje mě, že to neví ani jedna strana-jak ty, tak i další osoby, se kterýma se zde hádáš.
Asi dostanu hodně mínusů, ale ten WP je prostě škaredej až to bolí 🙁
Každému vyhovuje něco jiného. Mně zase například ta jednoduchost a strohost Windows Phone vyhovuje. Naopak se mi nelíbí čím dál víc cirkusácké provedení iOS a složitost u Androidu s všemožnými nadstavbami a destíkami podmenu.
Naprostý souhlas, je to neskutečně odporný hnus (kromě toho, že je to i příšerný shit !)
Hele Luďku! Už dlouho jsem se tě chtěl zeptat, zda ten profil na linkedin k tobě sedí?Ptám se, protože bejt BI Programmer je vážně dost suchý. Nazvat tu pozici jako něco mezi obsluhou kopírky a správcem klíčů od serverovny by bylo mnohem lepší...
Nejsem BI programmer a nemám profil na linkedin 😝
Prej profil na linkedin 😀 Před týdnem ho sice pustili na oddělení se slabším dozorem, ale k propuštění, práci a profilům na linkedin vede ještě dlouhá cesta
....a kromě výkřiku do tmy : nějaký věcný argument by nebyl ?
A ten "shit" je jakej operační systém? iOS nebo Android?Pokud neumíš ovládat Android tak, aby sis ho upravil k obrazu svému, tak v dnešním světě nemáš moc šancí se uchytit. A proto by asi souhlasilo to, co napsal Pindulin. Android je naprosto "easy" systém. Nebýt toho, že tam každej výrobce sere vlastní nástavby, tak dneska by byl droid na všem a každej by si s tím věděl rady. Druhá věc je, že tyto nástavby žerou systémové prostředky tak, že jsou telefony po nainstalování pár appek nepoužitelné. Sám jsem se mohl přesvědčit a tom, co dělá za bordel Samsungáckej TouchWiz (GS3 a Note 2). Po reinstalu systému na čistý Android byl telefon jako stíhačka (u GS3). Rozdíl byl poznat hned po startu telefonu, protože vše běhalo krásně a bez lagů. A o tom to je... každej stroj je silnej podle toho, jak je silnej jeho majitel.Každopádně aktuálně nejlepší systém: Android / iOS / BB a potom až někde WIN.
tak tak moje řeč ti co maji wp jsou asi jako důchodci
V čem konkrétně? Necítím se být jako důchodce. Nějaké věcné argumenty nebo jen trapné a bezduché mlácení hubou ve snaze zapadnout do mainstreamu? :)
někdo studuje android, jiný mám wp a svůj čas věnuje jiným věcem, to tak je 🙂
Přesně tak, ten co má WP ho nestuduje, protože ten telefon využívá asi tak z 20%... 😉
využívám telefon tak na 10%, možná na méně. Náfukové, kteří si myslí, že využívají telefon na 80%, se mně hrozně líbí 🙂
"Nebýt toho, že tam každej výrobce sere vlastní nástavby, tak dneska by byl droid na všem"nemas pravdu, keby sa to nedalo, nemal by Android 80%
Lubomír Merta : nechápu o čem mluvíte ? Shit jsou samozřejmě WP ! Android a BB jsou skvělé OS které s oblibou používám. IOS je rovněž slušný systém.. Odpovídal jsem Onřeji Kalmanovi, to je snad zřejmé.
A co se na to podívat asi takhle: Já dám peníze a za ty peníze chci dostat výrobek funkční. Tj. dám 300 000,- a dostanu auto s klima a airbagy, dám 157 000,- a mám LADA Kalina, oboje musí jezdit dle schváleného zákona, ale u kaliny asi nebudu hledat 6 airbagů a klima. To samé s telefony/ smartfony. Mohu mít horší fotoaparát, ale neměl by jsem 5x denně restartovat a čekat, až přístroj zareaguje. Android se s 1 mega RAM moc stoprocentně nechová a s 512 je to vůbec bída s nouzí. Nehledě na hazardéry z Kauflandu atd. s 256kou ;) . No a jestli tam výrobce nacpe balast a udělá z toho nefunkční atrapu, pak to není můj problém a nemůže se divit, že jej poplivu, potažmo i android. Jestli si dodavatel softu neumí udělat pořádek ve svém obchodě, pak jej taky poplivu, protože já potřebuji funkční přístroj. Představte si situaci: Jedu autem, vyběhne srna, já skončím ve stromě a telefon se restaruje, zamrzne, hledá síť, požaduje wifi, znova restart, zadejte jméno a heslo a PIN a odblokujte přístroj a vy si u toho potichu krvácíte, vaše holka už dodýchává a nikdo o vás neví, protože telefon se rozhodl, že vám nespojí ani 112. Nehledě na tu šanci že je noc a tak dochází obyčejně baterie.
Mám ti sem vážně natočit na video jak ten android s 1GB RAM funguje blbě? Protože to co sem píšeš jej absolutní nesmysl.
akorát jste se trefil, zrovna jsem čistil choti jejího samsunga S3 mini, ten má to gigovku. A zasvinil se na YT tak, že že nešel ani zvuk a 4x ji za půl hoďky spadnul. A to má z mobilu vyházený všechno, co jde a nesouvisí s androšem. Víte, když chci něco programovat a řešit rébusy, pak si raději udělám něco okolo strojařiny, nebo si naklepu CNC obráběcí centrum
kalman: a pak vam zase dam video dvoujadroveho Lenova s 1Gb ram (S890) v rukou pařmena jak po roce pořad běha normalně a svižně .. twl co s tim delate? 😝
Neumí s tím zacházet, to je celé...
To jsou nesmysly.
Taky mam s WP tenhle problem. At uz to funguje sebelip, za me to je vzhledove hnusny. Dlazdice se mi nelibi, menu jsou divne reseny. Jako celek se mi to nelibi vyhledove.
Každému sedí niečo iné. Pre mňa je funkcionalizmus a maximálna účelnosť najväčšou devízou WP. Je to ako s bývaním - nie každý znesie dôraz na čo najväčšiu dizajnovú čistotu a funkciu a môžu sa mu zdať také interiéry príliš strohé a chladné.
Stačí pár dní používat a zajisté změníte názor.I když mi se třeba nelíbí Android. Příjde mi neoriginální.
Výhody WP člověk pozná, až vezme přístroj na týden do ruky
Opravdu ? Používal jsem je měsíc, a s obrovskou úlevou jsem je zahodil. Něco tak příšerného už nikdy !!!
taky si myslím že po tydnu teprve člověk pozná jakej je WP a začne vymyšlet obhajobu systemu 😀
vyrobca/model/verzia systemu?
dobrá, vyzkoušejme dva současníky: Nokia 800 a samsung Galaxi pocket GT-S5300. Pokud by jste měl problém,nebo se vymlouval, že je nemáte, rád vám oba dva modely zapůjčím
Lumia 800 je s WP 7.5 zadarmo drahá.
obnovte si info, pak suďte
souhlasim, ze W7.5 je totalni shit, ale ono se rado zapomina, jaky zverstva byli jeste pred timhle. jednou jsem takhle dostal mesic starej SE G900 od cloveka, kterej byl ze symbianu proste vylozene nestastnej. myslel si, ze si za mesic zvykne a prd. tak jsem na tu dobu mel peknej telefon zadara, ale k pouziti to moc nebylo. naivne jsem si myslel, ze je to vina SE, ale kdyz jsem pak zkousel symbianove hruzy od nokie...
Zrovna v té době už byl na světě android ve verzi 4.x 🙂. Ten "úžasný" symbian tu nekritizujte, nebo vás místní bana masochistů zlynčuje.
Symbian byl vynikající systém. Akorát nebyl pro důchodce a "pojídače koláčů". Kterýpak systém vás dneska vzbudí, i když je vypnutej ? 😝 Symbian měl tu smůlu, že se nedočkal výkoného HW, jako třeba Android, ten stál ve své době taky poněkud za prd, protože výkon HW mu nestačil. Je strašná škoda, že Symbian zemřel s Nokií předčasně, dnes by to byl skvělý konkurent současných OS.
To je samozřejmě pravda, pravda je i že nemalé procento lidí nikdy Symbian neumělo ovládat, tito lidé nepochopí ani Android a právě oni jsou cílová skupina WP. Pokud už tedy chtějí mít něco jako smartphone.
Škatulkujete si to hezky ale naprosto mylně. Já jsem Android pochopil a právě proto jsem přešel k WP. Bohužel lidé v mém okolí často nebyli dost odvážní (přejít alespoň k iOS) a teď za mnou neustále chodí, abych jim na jejich androidech něco opravil, nastavil...Nepotřebuji se kasat, jak chytrý je můj smartphone, když mou prioritou je, aby na něj byl především spoleh ve všem, co jsem s ním ochoten dělat (a ne, nejde pouze o volání a sms).
dva součastníky? twl si dělaš z lidí blázny? jestli bereš jako "součastnost" android 2.3 s 256 ram za dvojku tak už je mi jasné kam WP uživatele chodí na lagy a restarty androidu 😀 .. jestli takove "vrány" měli dnešní uživatele WP tak je pro ně jakekoli WP vysvobození 😝😀B-]
staci citat s porozumenim.
sorry, ale oba mne stáli po 2400,-. Má choť má galaxi 3 mini a ten už má RAM dostatečnou, ale 2x tak velkou na tu samou práci jak já. Ovšem konstrukce přístroje Samsung a výdrž je zoufalá. Problém je ve faktu, že se nikdo z Asie nesnaží prodávat přístroj s delší, jak nutnou dobou funkčnosti a snaživě lobují za zkrácení záruky znova na polovinu
a ? .. ja v tu dobu měl desire X ktera do dnes lita jak z praku .. možna by to chtělo u nákupu líp vybirat a přemyšlet 😉
nemas kupovat sracky vod samsungu. nechapu, ze si kazdej druhej trulo koupi prasivej samsung a pak se divi, ze je to hnus, kopirka a shitova konstrukce.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.