Souboj titánů pro odesílání SMS: DreamCom vs. Gatekeeper

Diskuze čtenářů k článku

Andre  |  20. 05. 2002 15:14

A ja pouzivam Connection Meter. http://www.conmet.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-Men  |  17. 05. 2002 14:41

Vřele doporučuju Short Message Service ver. 099.7 beta. Bohatě stačí a umí vše podstatné. Je to na http://hyperlink.cz/pitris

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbynek Kacer  |  21. 05. 2002 23:11

Dik za puzivani. Autor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiS  |  16. 05. 2002 10:34

a co nejakej krasnej editor pro linux...
ve Widlich jsem pouzival SMS GateKeeper a byl jsem s nim spokojenej, ale proste Linux je Linux.. sice existuji nejake Perl skripty, ale ja v Perlu ZATIM nedelam, takze by me zajimalo, jestli nahodou o necem nevite.. pripadne sami nevyvyjite

enjoy
-- MiS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
est  |  09. 05. 2002 15:09

..brzo uz bude Kubik a gatekeeper na dve veci - bezplatne sms brany prestanou existovat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  13. 05. 2002 17:29

co meles! to by sel takovej operator do kytek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromír Koukola  |  09. 05. 2002 08:11

DreamCom sice nabízí více funkcí,ale často je člověk a zejména já nepotřebuji využít. V jednoduchosti je síla a proto se přikláním k SMS Gatekeeperu.I když druhý program také užívám a je velmi kvalitní.Autor článku však zapomněl na jednu pro mě podstatnou věc.Program SMS atekeeper umí automaticky odstraňovat diakritiku, Dreamcom nikoliv,což je myslím nezanedbatelná informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  10. 05. 2002 18:14


DreamCom odstraňuje diakritiku, ale až při odesílání, zprávy můžete tedy psát s háčky.

GateKeeper odstraňuje diakritiku hned při psaní, nechám na vás, co je lepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  08. 05. 2002 13:53

Ja nevim, zajiste je to dobra vec, ale mne pod Win XP nefunguje, a tudiz jsem si zvykl pouzivat i na jinych pocitacich, a uz i ve Win 98, na tom stejnym pocitaci zkratku SMS + Ctrl + Enter. A protoze mam docela rychle pripojeni, tak stranka naskoci rychleji nez DreamCom, nebo GateKeeper.

Bye

 Kato

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kukačka  |  08. 05. 2002 07:54

V clanku se pise o klavesove skratce Ctrl+Enter, ale kdo je zvyklej na ICQ, tak u Kubika (nevim jak u GateKeepera) funguje Alt+s , coz me osobne vic vyhovuje...

Jinak teda pouzivam Kubika a sem s nim naprosto spokojenej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  08. 05. 2002 09:27

ja jsem zase zvyklej z outlooka na ctrl+enter a plne mi to vyhovuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  08. 05. 2002 14:24

Alt-s mi take vyhovuje a u GateKeepera funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bořivoj Rektořík  |  08. 05. 2002 00:41

Používám ke své práci oba dva programy a nabízím zde své postřehy.

SMS odesílám výhradně přes web a čísla vždy zadávám. Nepoužívám databáze proto,
že ani v jednom programu nelze tyto data synchronizovat s mými databázemi (export
a import v Dreamcomu ve formátu .txt považuji v této souvislosti pouze za špatný
vtip). a pro účely tohoto příspěvku to prosím považujte za konečný fakt.

Při zadávání čísla do řádku vítězí jednoznačně GateKeeper. Při zadávání (respektivě
vybírání) předvolby již zadávám konkrétní bránu přes kterou se má zpráva odeslat.
Brány jsou již namapovány na jednotlivé předvolby. (jednička s hvězdičkou!). Pokud
toto číslo zadám v Dreamcomu, musím kontrolovat, jestli se k číslu přiřadila i
odpovídající brána. Tutu funkci má sice Dreamcom implementovanou, ale pracuje s
chybami a podle toho, jakou má zrovna náladu. Bohužel tvůrci mé upozornění na
tento problém zcela ignorovali.

Při odesílání SMS se mi občas stane, že se pokouším odeslat zprávu na neexsistující
číslo. V tomto případě se oba programy chovají stejně - na čísle se zaseknou a
pokoušejí se ho poslat znovu, místo aby jej z fornty automaticky vyřadily. Číslo
musím smazat manuálně.

Tvorba skriptů:
Zde považuji za vítěze opět GateKeeper. Jeho editor je komfortnější a propracovanější
Bohužel má vadu na kráse, oproti Dreamcomu mu chybí nápověda.

Odesílání mailů:
Občas potřebuji odesílanou zprávu odeslat jako mail - a to příkazovým
řádkem.(zadáním adresy). V recenzi bylo prezentováno, že e-mail umí odesílat pouze
Dreamcom Bohužel je to přesně naopak. Přes Dreamcom sice mail odešlete, ovšem
musíte mít příjemce uloženého v databázi, takže když chcete zadat mailovou adresu a
zprávu odeslat, ani si neškrtnete. GateKeeper naproti tomu umožňuje z řádku mail
poslat, a to pomocí skriptu! SUPPER !!! Jednoduché a elegantní řešení (ve skriptu
akorát stačilo upravit délku zprávy).

Spolupráce s databázemi.
Toto je těžký problém obou programů bez vyjimky. Oba by totiž měly mít alespoň
možnost exportu a improtu v běžných databázových formátech, nebo v nich uložena
svoje data. Tvůrci by měli zveřejnit formát tabulek, aby si uživatelé, kteří to potřebují,
mohli tyto tabulky zpracovávat externími databázovými programy, Naprosto ideální
by bylo, kdyby tvůrci do programu zabudovali přímá napojení na externí databáze.
(Tuším že oba programy jsou vyvíjeny v Delphi a tam by s tím při použití BDE snad
neměl být až takový problém).

Reakce na připomínky:
Jelikož GateKeeper používám teprve krátkou dobu, nemám v tomto ohledu s autory
zkušenosti, naproti tomu musím konstatovat, že autoři Dreamcomu na všechny
připomínky zvysoka kašlou a jejich odezva je téměř nulová.

Resumé:
Oba programy jsou na zhruba stejné úrovni, ovšem jako budoucího vítěze tipuji
GateKeeper, pokud se ovšem přístup tvůrců Dreamcomu radikálně nezlepší. V
každém případě ale bude vítěz ten, kterému se podaří co nejdříve implementovat do
programu spolupráce s externími databázemi. Ten totiž získá většinu firemní
klientely, která může generovat hlavní zisky, potřebné pro další vývoj programu.
Podotýkám přitom, že cena produktu pro mne nehraje žádnou roli.

Bořek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stan.  |  07. 05. 2002 17:58

DremCom nic moc (můj názor)  nezvykl sem si na něj bohužel.
Používám už delší dobu (přes 3/4 roku) velice intenzivně a co se funkcí a ovládání si nemožu stěžovat. Jen maličkost. sežere 30procent prostředků. což je opravdu hodně!!!   a to ta moje mašina je 1GHz Athlon, 256MB RAM atd.. Ale bez něj by mi i mým přátelům bylo velice smutno, neboť jim skoro denně posílám nějaké vtipy. Když oni jsou zrovna ve škole nebo v práci. Díky kluci zato.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  08. 05. 2002 09:23

to teda mas dost divne nakonfigurovany wokna. ja kubika honim na 486ce na 100MHz, 8MB ram,  startuje cca 5 sekund a jinak beha svizne a v pohode. vycisti si system...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tecko  |  07. 05. 2002 15:36

Banner i GK mě prudí, ale navnadili jste mě a zkusil jsem Kubika. Není to taky zlý, ale je to POOMAALLÝÝÝ. Každá změna trvá než se uloží (a to nemám nejpomalejší stroj). No s tím bych mohl žít. Klávesový zkratky u GK jsou cool, ale Kubik taky nemá zle udělanej seznam (pro víc lidí je naprosto dokonalej - kdybych měl v seznamech tam 100 lidí a nebyli ve skupinách, tak bych šel jednoznačně do Kubika). Ale co má podle mýho GK jednoznačně lepší, to je historie - hned vidím, co jsem poslal, nemusím nikam skákat a při odesílání to nepíše do logu 3 řádky naprosto o ničem (nebo pro mě o ničem - uživatelé TM asi ocení, když dohledaj zpoždění). Ale 400Kč za GT je moc, odpovídající cena by byla na úrovni Kubika... Ať o tom auto zapřemýšlí, třeba by vydělal víc, než tou reklamou (nebo že by reklama tak vynášela?)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Dusek  |  07. 05. 2002 16:17

Jde o to ze program musim kvuli civilce distribuovat pres dalsi firmu, tim padem naklady samozrejme rostou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  07. 05. 2002 19:14

Pres dalsi firmu a nebo pres tatika? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Dusek  |  09. 05. 2002 13:03
Zdenek Moravec  |  07. 05. 2002 14:57

Zdravim

Pouzivam Gate Keeper, mam pocit, ze Kubik DreamCom drive pridaval reklamni podpis na konec SMS (?) Posledni verze gate Keeperu odstranila muj problem s proxy serverem a jeste ani jednou nespadla. Maly nedostatek je snad v tom, ze pri psani delsi SMS se pocet znaku nerozdeluje na jednotlive SMS a ze zalamovani v okne znamena jeden znak navic (takze na Eurotel misto 150 znaku posilam 146 a vim, ze to prave jedna SMS). Jinak je to absolutne jednoduchej software.

Zdenek Moravec
zdenek.moravec@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Rais  |  07. 05. 2002 16:42

Kubík barevně odliší jednotlivé části SMSky hned, jak ji píšeš, a samozřejmě počítá, kolik bude výsledných SMSek. Jo a můžeš psát česky, program to ořeže do "cestiny".

Geniální jsou skupiny - máš jeden velký adresář Všichni a pak jeho podmnožiny (u mně např. Primáři nebo Výpočetka), pak napíšeš jednu zprávu (dejme tomu "Ve dvě sraz v hospodě" ) a odešleš celé skupině. Ale to asi GK umí taky, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
riccardo  |  07. 05. 2002 11:52

dc pouzivam uz rok (pul roku za 100Kc) a sem napro100 spokojenej. jenom mi v praci na mikrovlne zacal na pg/tm obas vyhazovat hlasku "zpava bude odeslana pozdeji" a zacne se odpocitavat v prumeru 70sec, nekdy i 110. neni to urcite tim, ze by na siti/IP posilal sms nekdo jinej, to mam overeny. budu se muset cucnout do dreamcom fora.
klavesove zkratky tam sice ke kontaktum nejsou primo, ale staci kdyz zmacknete 1. pismeno a zbytek dojedete sipkami (porad rychlejsi jak myshak)

penez za registraci v zadnem pripade nelituju - dal bych i dnesnich 150K.

ten tisk historie by to chtelo opravit a taky se mi nelibi, ze kdyz vlozim text do sms (ctrl+v) tak mi zustane oznaceny.

_ric_

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  08. 05. 2002 09:16

nejses za proxynou? vetsina malych provideru ji pouziva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
riccardo  |  07. 05. 2002 11:51

dc pouzivam uz rok (pul roku za 100Kc) a sem napro100 spokojenej. jenom mi v praci na mikrovlne zacal na pg/tm obas vyhazovat hlasku "zpava bude odeslana pozdeji" a zacne se odpocitavat v prumeru 70sec, nekdy i 110. neni to urcite tim, ze by na siti/IP posilal sms nekdo jinej, to mam overeny. budu se muset cucnout do dreamcom fora.
klavesove zkratky tam sice ke kontaktum nejsou primo, ale staci kdyz zmacknete 1. pismeno a zbytek dojedete sipkami (porad rychlejsi jak myshak)

penez za registraci v zadnem pripade nelituju - dal bych i dnesnich 150K.

ten tisk historie by to chtelo opravit a taky se mi nelibi, ze kdyz vlozim text do sms (ctrl+v) tak mi zustane oznaceny.

_ric_

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bajinek  |  07. 05. 2002 11:32

Jak už bylo zmíněno výše, Kubik má tu výhodu, že si pro něj můžete sami psát skripty pro různé sms brány co jich po světě je. A nemusíte ani skriptování moc rozumnět - s pomocí editoru a již napsaných skriptů si to opravdu může zkusit každý...

A pokud vám vadí při odesílání na Paegase (vlastně T-mobil ) ta minuta a půl čekání, mám tip - existují i brány, které to umějí obejít (sice nevím, jak to dělají, ale je to tak - třeba www.smska.cz) - takže skriptujte a budete odměněni.

Tož tak.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fafejt  |  07. 05. 2002 10:12

pouzivam plugin do prohlizece "mojelogo". Na jednoduchy odesilani mi to bohate staci.

Kubika asi vyzkousim, nejvic me zajima import dat z outlooku, kvuli snazsi synchronizaci s mobilem. Absenci u GK to vidim jako jasnou nevyhodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tibor  |  09. 05. 2002 00:35

Taky pouzivam SMS toolbar od www.mojelogo.cz . vlaste ani nachapu na co pouzivat nejakej program¨kdyz chci jen napsat sms a odeslat . zadne dalsi funkce nepotrebuji a nnavic jen zateziji system . v sms tolbaru jen napisu a kliknu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julek  |  07. 05. 2002 09:53

S Kubikem jsem prozil "dobre i zle" od verze 2.6x.

Mozna je to sila zvyku - moje lenost, ze se nepokousim prejit na neco jineho, ale od verze 4.08 jsem prozatim PLNE spokojen. Zakladni funkci - spolehlive odesilani SMS na vsechny nase operatory beru jiz jako samozrejmost (i kdyz jsem za proxy serverem). Velmi mi pomohlo zavedeni skupin.

Ale je tu jeste jedna vec o ktere nebyla zminka a to, ze DreamCom lze spoustet z prikazoveho radku. A tato funkce mne vedla k myslence zadat tento prikaz do registru Windows a nyni kdyz nekdo spusti muj pocitac, nebo jej restartuje, tak mi na mobil prijde SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  07. 05. 2002 10:53

Velice mne zajima, jak to jde udelat s tim spoustenim Windows. Rad bych mel predstavu o pouzivani meho pocitace kolegy v praci v dobe me nepritomnosti. Napis mi prosim jak to nastavit.

Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julek  |  07. 05. 2002 12:45

Odpoved jsem Ti poslal na mailovou adresu, kterou jsi uvedl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  07. 05. 2002 13:26

Moh bys to poslat i mně?

Prosím, prosím.

Dík.

wojnar@atlas.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  07. 05. 2002 19:11

Jezisi, uz tady vidim dalsich 100 zadosti. Nebude lepsi, kdyz to napises primo semka? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  08. 05. 2002 12:41

čéče, nechceš to sem fláknout, než to poslat každýmu? by mě to taky zajímalo, díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  17. 07. 2002 13:08

jsem v podobne situaci, potrebuji vedet z vychovnych duvodu jak nastavit ,abych mel prehled pres deti kdy se mi kdo vrtal v pocitaci.

Dekuji za pomoc a zaslani informaci Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri  |  07. 05. 2002 09:21

DreamCom používám už od verze 2, nyní mám registrovanou verzi 4.09 (za stovku je to zadarmo!) a nedám na něj dopustit. Včetně stability, která je u finálních verzí velmi dobrá. Zahraniční SMS brány samozřejmě zvládá taky! Jeho komfort a schopnosti jsou vynikající a ještě se verzi od verze zlepšuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  07. 05. 2002 09:19

Pred rokem jsem pouzival Dreamcom. Pak jsem s jeho pouzivanim skoncil - uz si ani nepamatuju proc. Nejakou dobu jsem nepsal SMSky z niceho. Na zacatku tohoto roku jsem zacal pouzivat Gatekeeper. Obcas mi sice pada a nejde u jednotlivych jmen v seznamu prednastavit styl posilani, ale jinak jsem spokojen. Ovsem z duvodu ceny registrovane verze si asi koupim Dreamcom. Uz ho mam zase na disku a testuju ho. Duvod nakupu ostre verze? Mam OT501 a kdyz se s nim za 2,80 pripojim na minutu na Internet, stihnu poslat SMSek klidne vic nez jednu, takze usetrim (dokud se u Twistu uctovalo po pulminute, stihl jsem poslat SMSku za 1,40). Ale stahovani banneru v Adware verzi zabere taky nejaky cas, ze... Takze tech 150 Kc za Dreamcom asi dam - cena Gatekeeperu se mi zda prilis velka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AIR  |  07. 05. 2002 09:16

drive jsem pouzival gatekeeper, ale mel sem problemy s uzivatelskymi ucty, ktere se objevily v poslednich verzich (program nesel poradne spustit), tak sem presel na DreamCom a ten funguje zatim bez problemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Rais  |  07. 05. 2002 08:55

Rád bych dodal, že DreamCom má možnost víceuživatelské licence, tedy registrace na doménu. Používám jej pro celou nemocnici (nspnj.cz) k všeobecné spokojenosti. Za asi rok používání se mi nestalo, že by nějakou zprávu neodeslal nebo že by zhavaroval. Pravda, vyhýbám se testovacím betaverzím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VEEK  |  07. 05. 2002 08:10

Je to první opravdu dobrý prográmek na posílání SMSek a jsem maximálně spokojen.Jednou za čas si sice postaví hlavu a kousne se,ale jelikož to je opravdu sporadicky,tak mi to zase tak moc nevadí a stačí vlastně jen program vypnout a znovu spustit a jede se dál.Jak jsem se ale dočetl zde v několika příspěvcích, tak spíš každému vadí 2 minutové intervaly v odesílání na Paegase, což teda mohu potvrdit.Je to zhovadilost Paegasu typická,nehledě na to,že často se mi stává,že program odešle SMSku na Paegas a doručenka mi přijde kdoví kdy, přitom vím,že SMSka dorazila.No a Paegas často doručí SMSku za půl dne či ještě déle !!! ...jsou to zkrátka burani Paegasácký, ale to už sem nepatří.Na zbylé české operátory to chodí bez jakýchkoliv potíží,poslal jsem už tisíce SMSek a kromě Paegasu vše chodí naprosto spolehlivě.Každému program doporučuji, velmi příjemně se mi s ním dělá a baner na který nemusím klikat mi vůbec nevadí,když je to to jediné, co je podmínkou pro bezplatný chod.

PS:  jde s ním posílat i přes pár zahraničních SMS brán....což určitě pár lidí ocení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  07. 05. 2002 09:31

Myslem, ze dorucenka jinde nez u peagasu neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IVAN  |  07. 05. 2002 11:52

Naprosto s tebou souhlasím. Používám GateKeeper a jsem naprosto spokojeny. Zatím se mi kousl jen jednou. A nejhorší je posílání smsek do Paegasu, neboli do T- debilu. Všude jinam to chodí bez problému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  08. 05. 2002 14:21

No jo, burani Paegasacky jako jedini nabizeji dorucenky... to je fakt duvod ke kritice. Nevsiml jsem si, ze by brany jinych operatoru fungovaly lepe, pouzivam je denne a vypadky jsou semtam vsude. A 2minutova prestavka mezi SMS? No co, tak se mi v GateKeeperu radi do fronty a posilaji po dvou minutach a nemam vubec zapotrebi se kvuli tomu rozcilovat.  Ale chapu ze napr. pro SMS bombery nebo psychicky slabsi jedince to muze byt spatna vec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Henry  |  07. 05. 2002 08:01

Gatekeeper má tuším taky automatický update,ne? Nevím ale jestli z neho se dají odesílat textovky do zahraničí. Já používám registrovaný Dreamcom (za 100) a do zahraničí odesílám kámošům poměrně hodně.

Mně fungoval až na jednu verzi asi tak před půl rokem v poho. Jinak správa více uživatelů je už ve verzi 4.10d, která je ovšem zatím pouze v betaverzi a i když mně funguje výborně, musí se asi odladit pro všechny ostatní.

Gatekeeper se mi moc nehodil.

Henry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  07. 05. 2002 08:15

vyhoda dreamcomu je, ze si kazdy muze udelat skritp na posilani smsek na jakyhkoliv operatora na svete, kterej ma www branu; a ten si sam pridat do programu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  07. 05. 2002 12:36

na to ma GateKeeper dokonce zvlastni programek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr_Vikomt  |  07. 05. 2002 06:42

Používám dlouho GateKeeper. Banner mi nevadí (mám okno umístěné tak, že je schován dole pod spodním okrajem monitoru). Zatím mi ani jednou nespadl. Funguje spolehlivě i přes proxy. Jsem maximálně spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SASA  |  07. 05. 2002 01:02

Taky puzivam dreamcom a je dost dobrej,mozna jste zapomeli zminit ,ze sam hlida novejsi verze a skripty pro brany.Mam verzi 4.09 neregistrovanou a baner me nejak nevadi.Pokud muzu soft pouzivat zdarma, tak se me za nej nechce platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  07. 05. 2002 19:07

Mno to umi GK taky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  07. 05. 2002 00:59

Gate keeper je lepsi....o tom zadna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  07. 05. 2002 00:49

DreamCom používám od verze (tuším) 2.7. Někdy od 3 a kousek mám registrovanou verzi (tehdy za 100,- Kč).

Co říct - na udržovaných W98SE byly všechny tzv. ostré verze stabilní a nepadaly mi. Jiná byla (a je) situace u beta verzí, určených pro testování. (Odtud dosti častý názor o nestabilitě - nejnovější verze má po přidání nových funkcí občas  problémy, vychytání je však obvykle záležitostí dnů, někdy dokonce hodin.) Pro hračičky a seriózní uživatele v jedné osobě se ale nabízí možnost mít souběžně na počítači v různých adresářích (viz článek) jak testovací verzi na hraní, tak prověřenou na práci. Nyní používám verzi 4.09b(testuje se 4.10d) a beru ji jako naprosto spolehlivý profesionální komunikační program, vhodný vedle SMS např. i na krátké e-maily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mohykán  |  08. 05. 2002 17:13

Taky mám již delší čas registrovanou verzi DreamComa, taky byla ještě za stovečku, ale vzhledem k tomu, kolik sms jsem z něj již odeslal, tak i nová cena je zanedbatelná. Programek mě nikdy nezlobil a jsem naprosto spokojen, ovšem jestli operátoři zruší odesílání sms přes internet, tak to bude docela špatné, sms z mobilu skoro vůbec neposílám, takhle je to pohodlnější a mnohem rychleji napsané, navíc si nemusím dělat starosti s rozdělováním delších sms, nebo přemýšlet co jsem napsal do první, když už posílám delší z mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel H  |  07. 05. 2002 00:48

S Kubíkem nemám zkušenosti a GateKeeper jsem používal do doby, než Eurotel zatrhnul v loni jeho textovky. Dost často mi nešli odeslat zprávy i na Oskara. Co jsem fakt ocenil bylo, že Proxynu opravdu obelstil a automatické čekání na dvouminutové intervaly u Paegasu. Co jsem Keepru zazlíval, bylo načasování odesílání textovek, protože to fungovalo jen, když jsem nechal puštěný program. GateKeeper doporučuji všem, kteří nemají možnost se vyhnout Proxy serveru (potíže s dvouminut. intervalem u Paegasu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  07. 05. 2002 07:29

Tak to me teda zajima, jax to "obelstil" - ja pouzivam DreamCom uz notnou dobu, ale v praci za proxinou si SMSku na Paegas proste neposlu... a kdyz, tak jednu z 10 po umorne snaze... Jestli vis, jak DreamCom nastavit, aby s Paegasem kamaradil, dej vedet. Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  07. 05. 2002 08:11

kubik si pri odesilani na pegas zjisti cas do dalsi¨ho odeslani a potom presne za 1:59,59" minut odesle, takze obvykle predezene ty, co odesilaj rucne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  07. 05. 2002 09:00

No to je sice pekne, ale pokud je vas za proxinou vice, jako u nas nejakych 3000 PC, tak potom presne po 1:59.99 se odesle taky hromada dalsich... a vetsinou to nevyjde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  07. 05. 2002 10:37

ok, pak je jeste jedna moznost, ale to se vyplati jen silenym posilatelum silene dulezitach mesedží:
propojit se na jinou proxynu venku a posilat prez ni (lze tak i browsit - vicemene anonymne).
udelat si tunel skrz proxy lze napr pomoci HTTPortu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  10. 05. 2002 07:26

Jo, HTTPort se mi celkem ujal... ted uz jenom cekam, az me spravce vyhmatne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Míla  |  09. 05. 2002 23:15

Zkuste to posilat pres adresu http://sms.paegas.cz:4443/cgi-bin/sms/wwwsms, ale nevim, zda Vam to pujde. (Nam to sice jde, ale jak rikam...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wetty  |  07. 05. 2002 09:36

Ja zazlívám woknům , že můžu psát ve Wordu jen, když jsem nechal puštěný program Windows .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kolargol  |  07. 05. 2002 09:55

Hrabe vám? Pojďte k nám!

Psychiatrická léčebna Jihlava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  07. 05. 2002 13:13

>S Kubíkem nemám zkušenosti a GateKeeper jsem používal do doby, než Eurotel zatrhnul v loni jeho textovky

Tak si stáhni novou verzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tmv  |  07. 05. 2002 18:07

pouzivam GateKeeper pres rok, a zadne problemy s Eurotelem jsem nezaznamenal -> bez nejmensiho problemu mi zpravy chodi..zpozdeni asi 7 sekund a to jsem ted v zahranici..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel77  |  07. 05. 2002 00:11

Používám už docela dlouho GateKeeper.Banner mi moc nevadi (dá se dát do spodní části), ikdyž bych uvítal verzi bez něj. Ale 400 je moc. Nejvíc se mi na GK líbí že se neinstaluje a že je celkem spolehlivý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  07. 05. 2002 08:07

dreamcom se taky neinstaluje. samotny program ma cca 700kb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor