Očividně jsi s O2 nikdy podobnou reklamaci neřešil... Já třeba řešil s telefonem mamči. V dubnu přišlo 12 stránkové vyúčtování, na jedné straně bylo asi milimetrovým písmem napsáno, že se od září (či kdy to bylo) mění smluvní podmínky (to, že se data budou dokupovat tam ani napsáno nebylo). Žádná SMS nic, to bylo celé upozornění.A pak jeden měsíc koukám, že máma, která skoro nepoužívá data, má účet na data zastropovanej snad někde na X tisíc Kč. Žádná SMS v telefonu, nic. Reklamujeme, zamítnuto. Reklamujeme znovu, zamítnuto. .O2 guru byl jedinej, kterej se s námi bavil, ale podle něj taky v pořádku. O to komičtější, že sám přiznal, že SMS nám přijít ani nemusely a když nám dal časy SMS dle systému, tak X násobné dokoupení FUP došlo v rozmezí 6ti minut. Což neodpovídalo ani maximální rychlosti připojení mamčiného telefonu.A z reklamačního oddělení Ti přijde krátká zpráva, že reklamace byla zamítnuta a absolutně nic neřeší.Kdyby dostal OP pokutu 35% obratu, podobné praktiky by si nedovolil.
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 04. 2018 08:08