Jak zásadně byl v posledních měsících ohrožený byznys společnosti Huawei restrikcemi z americké strany? Kolik špíny padlo na značku v médiích? Přesto firma v prvním pololetí roku 2019 vykázala o 30 % vyšší příjem než ve stejném období minulého roku! Jako by se znovu potvrdilo staré marketingové pravidlo, že neexistuje nic jako špatná reklama…
V prvním kvartálu byl nárůst 39 %. Ve druhém šla čísla přece jen dolů, to když na základě strachu z následků dávali od Huawei ruce pryč někteří obchodní partneři.
Momentálně se zdá, že zákaz spolupráce s americkými firmami padá a dveře ke světlé budoucnosti jsou otevřené. Huawei v poslední době tvrdě kráčí za cílem stát se světovou jedničkou v produkci smartphonů. Bezpečnostní kauza a americký ban tuto snahu do určité míry zbrzdily, ale zdá se, že ambice nepolevují. Nicméně ani problémy neustávají:
Via Mobile World Live