Spice S1200: nejlevnější 12Mpx fotomobil na světě

Diskuze čtenářů k článku

hellwet  |  17. 04. 2010 15:44

to radsej kupit Emgeton Flexaret Mini a mam tiez dobry fotomobil a uz za lepsiu cenu a dokonca dotykovy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  09. 04. 2010 12:30

Problém indických mobilů nebývá přímo v mobilech, ty už dokáží vyrobit aspoň ve stejné kvalitě jak číňani, ale co se týče nabíječek a USB kabelů tam je to hrůza. Konektory se po pár použití drolí a pak je vám celá ta krása dobrá akorát jako lapač prachu na poličku. Stačí se tu mrknout do fóra. Kdykoli si někdo stěžuje, že marně shání novou nabíječku, nebo kabel, dojde se k tomu, že jeho "čínský" mobil nepochází z číny ale Indie nebo Malaisie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MonikaSh  |  14. 04. 2010 12:20

Já mám z Malaysie Erika T65 už několik let a stále funguje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FastVirus  |  08. 04. 2010 20:49

V Indii není oficální jazyk pouze angličtina, ale také hindština :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  08. 04. 2010 20:06

"Zajímavé je, že ačkoli je Spice S1200 určen primárně pro indický trh, jeho menu je provedeno v angličtině"
A v jakým jazyce by jako mělo být?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mildas  |  08. 04. 2010 18:42

O fotoaparátu v mobilu začnu uvažovat tehdy, až bude obsahovat plně manuální režim,
Do této doby je pro mne fotoaparát v mobilu až poslední vlastnost dle které vybírám.
prostě když fotku tak pořádnou žádnou neostrou zašumělou a mázlou vzpomínku nepotřebuji
Ano pokud je sluníčko fotky ujdou ale jkamile není světlo, mějte se...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mental.disease  |  08. 04. 2010 20:43

Fotoaparát v mobile je moc užitočná vec. Ak to niekto doteraz nepochopil jeho smola. Úplne stačí 2-3 Mpx, kvalita ala K750/K810. Autofocus a dobrá dioda je nutnosť, xenon poteši. Použitie: hlavne text, text a text. odchody busov, stránkové dni, ordinačné hodiny, ceny tovarov, pracovné dokumenty, poštové zásielky, inzeráty, snímky monitora.. Ďalej fotenie sporných momentov na stavbe, zapojenie káblov konektoru, zadné panely elektronických prístrojov atď. Predmety akéhokoľvek druhu.. A v spojení s e-mail klientom to eštelen dostáva punc praktičnosti.
Na všetko ostatné mám zrkadlovku.
Holt smola je, ze niektoré pracovné mobily toto ignorujú a napriek 5 Mpx fotia horšie ako moja stará w810.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mildas  |  08. 04. 2010 18:42

O fotoaparátu v mobilu začnu uvažovat tehdy, až bude obsahovat plně manuální režim,
Do této doby je pro mne fotoaparát v mobilu až poslední vlastnost dle které vybírám.
prostě když fotku tak pořádnou žádnou neostrou zašumělou a mázlou vzpomínku nepotřebuji
Ano pokud je sluníčko fotky ujdou ale jkamile není světlo, mějte se...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  08. 04. 2010 17:21

Apple říká že 3megapixely jsou ažaž. Tak na co 12? Ipad dokonce ani foták nemá, tak ani nevim proč vůbec někdo něco takovýho tvořil ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  08. 04. 2010 17:56

Ipad není telefon ani smartphone. A co říká Apple, na to se zvysoka vybodni, protože jsou to jen vyčůraní tlampači

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Peterka  |  08. 04. 2010 13:33

Dobrý vábnička na nepřemýšlející zákazníky. 12Mpx o kvalitě výsledné fotky a o všech existujících vadách obrazu a barev co to bude mít nic neříká. Do paměti telefonu se vám vejdou celé 4 nekomprimované fotky ve 12 Mpx a když si přikoupíte paměťovku v ceně telefonu (32 GB) tak jich můžete i nafotit víc....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  08. 04. 2010 13:46

Tak ty fotky asi budou srovnatelne s beznymi (nejlevnejsimi) kompakty a tim padem je to dobra volba na momentky z vyletu, kam nemusim tahat dalsi pristroj. Ona take vetsina lidi nekouka na fotku, aby na ni hledala vady obrazu, ale jako na vzpominku na neco pekneho. Takze za tu cenu slusne a ty vase radoby odborne kecy jsou mimo misu - clovek, ktery chce delat super fotky si nekoupi kompakt, natoz pak toto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  08. 04. 2010 14:46

myslím že spíš než že by mnou podané informace byly "rádoby odborné" jsou vaše argumenty "rádoby argumenty". Rádoby znamená předstírající něco. To co jsem uvedl je po formální i obsahové stránce pravdivé a korektní, narozdíl od vašich argumentů, které nejsou správné ani věcně (tvrdíte že není pravda něco, co pravda je) a ani formálně, neboť jste hrubý neadekvvátně situaci a sklouzáváte k neopodstatněnému útočení na protidiskutéra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radon  |  08. 04. 2010 15:47

je sice pravda, že počet Mpix o kvalitě fotografie nic nevypovídá, ale z konstrukce je zřejmé, že vzali střeva nějakého výprodejového kompaktu a nabalili je na nějaký obyčejný mobil.
Výsledek se dá odhadnout - bude to sice mizerný mobil (v porovnání s hračkami typi iPhone), ale hodně nadprůměrný fotomobil (v porovnání s pidičočkami současných mobilů).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  08. 04. 2010 22:22

Takze pokud se domnivam, ze Vas názor je mimo tak jsem neadekvatne hruby? No, ma ucta!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sonny McLaren  |  09. 04. 2010 00:03

jděte do prdele oba dva....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  09. 04. 2010 13:11

Koukám, že se pán dopustil myšlenky - a jaké hluboké!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  08. 04. 2010 15:45

Srovnatelné rozhodně nebudou, Mpx je opravdu jen reklamní tah a leckdy foťák s méně pixely fotí lépe. Kvalita fotek, mimo jiné, záleží na citlivosti čipu na světlo a ta se mění v závislosti na jeho velikosti. Pokud tedy na čip určité velikosti narvou 12Mpx tak budou fotky ještě horší než kdyby tam bylo Mpx pouze 6.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
monak  |  08. 04. 2010 17:00

Jen doplním, že nezáleží jen na čipu, ale také na sw, který výsledný obraz zpracovává a také na optice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
monak  |  08. 04. 2010 16:49

Už jste viděl mobil s foťákem nebo kompakt nižší či střední třídy, který ukládá fotky v "nekomprimovaném" formátu?
BTW všechny formáty jsou komprimované.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
monak  |  08. 04. 2010 17:15

Mělo být: všechny formáty jsou ztrátové.
Některé více, jiné méně.
Jediný, který ztrátový není je RAW Hasselblad 3f

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor