Steve Ballmer: iPhonu se vysmál, iPadu skládá poklony

Diskuze čtenářů k článku

theo2  |  06. 08. 2010 21:28

To já se musel vysmát WM. Po týdnu držení přístroje s jejich OS jsem bral návrat k hloupýmu telefonu jako postup o level výš. Microsoft hoooooodně zaspal a mám ten pocit, že jejich ztráta na špičku se přes jejich úpornou snahu zvyšuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  10. 08. 2010 00:07

Mě by fakt zajímalo, proč se všichni můžou po... z toho jablečnýho nesmyslu. Všecko se měří přes Iphone... A to toho umí třetinu oproti např. Symbianu nebo WM. Pro mě je nej Symbian S60 3rd, co se dá ovládat i jinak než patlánim po displeji. A existujou s timhle systémem i telefony, na který si nemusim brát baťoh...
5630 4 Ever!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  06. 08. 2010 13:05

tak už vím, kde Matt Groening převzal do Futuramy obličej pro tlustýho lidskýho Bendera

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  05. 08. 2010 14:30

Kdyby jen Kin - oni navíc zrušili i vývoj svého tabletu Courier a i ten Windows 7 Mobile je neskutečně zpožděný a za tu dobu je předběhl nejen iPhone, ale i Android i Samsung Bada
Nejvíc to odneslo HTC, které tak dlouho spoléhalo na nový MS OS, že ztratili svůj náskok a teď jej válcuje Samsung s jeho Androidy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  05. 08. 2010 17:02

HTC málo vďaka svojím androidom momentálne najúspešnejší pol rok v historií(Samsung je iná kategória ten ich bude valcovať vždy)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  05. 08. 2010 21:38

HTC měla dobrý start, G1 pro T-Mobile. Jenže se pak někde zadrhli. Tattoo je dobré zařízení, které zabila cena Hero je nemastný neslaný, Desire je na hi-end málo, atd. Nic kloudného. Může je živit dvě věci, technologicky zajímavé zařízení (ne klony iPhone) nebo hiend. Ale ani v jednom nemají extra zajímavý kousek. SE zaujme X10 mini/pro, Samsung Galaxy S, Motorola Droidem, HTC...ničím. I kdyby teď nakrásně konečně přišli s "HD2" na Androidu pro globální trh tak mají smůlu, tenhle rybníček vypálil Galaxy S. Kdyby udělali HD2 Pro, HD2 Pro s Androidem, nahrne se k nim takové množství lidí.... ale oni ne, prostě kopie iPhone, to je teď v kurzu. No tak ať si to užijí. Ale uvidíme, jak to bude ke konci roku, až se objeví ARM v8 modely.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  05. 08. 2010 22:18

je jedno aké su tie zariadenia podla teba,ale u HTC boli tohtoročne modely(Desire, Incredible, Evo 4G) boli úspešne nad ich pomery

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  05. 08. 2010 22:51

Jistě, samozřejmě záleží, kde jsou jaké poměry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  06. 08. 2010 08:08

Co ti na Desire přijde málo? Já teď mám Diamond 2 a kupovat si novej mobil, sáhnu po Desire.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  06. 08. 2010 09:48

Nemá nic zajímavého, hi-end je spíše u displejů s uhlopříčkou 4"+, navíc Desire vlastně přišel o to jediné zajímavější, AMOLED displej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  06. 08. 2010 10:56

Velikost displeje ..... hele pro mě zase displeje nad nějakých cca 3,5" už jsou na mobil docela hodně. Vvelikost dipleje přece není určující o kvalitě mobilu, pokud nebudeme brát v potaz nějaké extrémy, ale budeme se bavit o rozumných rozměrech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  06. 08. 2010 10:58

Momochodem co mu podle tebe z funkcí a technických parametrů chybí v porovnání s mobilama, které ty považuješ za hi-end (kromě zmíněné velikosti displeje)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OS Bada  |  05. 08. 2010 22:45

Mě by zajímalo, jestli se OS Bada udrží - jestli se z ní stane menší obdoba iOS nebo o ní za rok a půl skoro neuslyšíme (tomu sám moc nevěřím, ale co když... :). Právě kvůli tomu nevím zda mám koupit Wave... Po hartware. stránce je to dokonalost i ten OS vypadá pěkně, jen se trochu bojím budoucí podpory od Samsungu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ľubomír  |  05. 08. 2010 14:02

podobný týpek ako Jobs z Apple... Android je prakticky linuxová distribúcia, ktorú Google vytvoril pre mobily, keby chceli mohli Android pretlačiť do notebookov a pc ako plnohodnotný operačný systém. Už teraz Android ovláda veľký podiel a predbehol dávno Windows mobile a Blackberry a ide po krku Applu. Je smiešne, že taká veľká firma ako Apple sa nepohne bez LG ani Samsungu. Android je super OS, treba skúsiť.:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rop  |  05. 08. 2010 14:13

"Je smiešne, že taká veľká firma ako Apple sa nepohne bez LG ani Samsungu."
Co je na tom smesneho? To chces jako rici, ze by si ty kompomenty mel Apple navrhovat a vyraber sam? A co CPU? Ten by si mel take navrhnout vlastni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  05. 08. 2010 14:26

Když samsung používá svoje displeje, svoje paměti a svoje procesory, tak je na tom přeci jenom líp než aple, kterej platí lg a ostatním výrobcům za Hw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  05. 08. 2010 14:49

Ale samsung je takovy korporatni obr, ze Apple je vedle nej jako myska ve stinu desetipatroveho domu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ach jo  |  05. 08. 2010 16:58

Samsung je proti apple prcek, apple by ho moh koupit jenom z rezerv co ma....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  05. 08. 2010 16:59

si zabil pozri aké má Samsung podiel v mobilnej sfere o ostatných odvetiach nehovoriac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tempter  |  05. 08. 2010 17:13

To nie je o tom, kto kolko vyraba, alebo ma podiel, ale aku ma podnik hodnotu. Podla posledneho hodnotenia je Apple tretia najhodnotnejsia znacka na svete (po Google a IBM) s hodnotou 83,153 miliard dolarov. Samsung je az 68. s hodnotou 11,351 miliard dolarov. A to je za cely Samsung Group (stavebnictvo, poistovnictvo, tazky priemysel), nielen za diviziu elektroniky. Takze oproti Apple je to naozaj prcek, ktoreho by Apple dokazal kupit tak lahko, ako napr. ty nove auto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ach jo  |  05. 08. 2010 17:18

mas vcelku pravdu az na ty cisla....
http://www.google.com/finance...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tempter  |  05. 08. 2010 17:36

citoval som rocnu spravu renomovanej agentury, nie aktualny stav na burze - http://www.millwardbrown.com/Sites/mbOptimor/Ideas/Bra... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  05. 08. 2010 17:18

skus si najprv zistiť čo znamená najhodnotnejšia značka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  05. 08. 2010 17:22

resp. to čo tvorí tenato ukázateľ a dojdeš k tomu, že Apple ani zďaleka nemá až tak veľkú finančnú rezervu aby kúpil takú firmu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tempter  |  05. 08. 2010 17:57

Pockaj, ty si naozaj myslis, ze Apple ma rezervu niekde v sufliku/trezore a v pripade, ze nieco ide kupit ju pouzije?
Ale asi som zle pouzil priklad s tym autom. Takze takto - firmy sa nekupuju ako tovar - zoberies cash/pozicku, prides do obchodu, zaplatis a mas. Firma, ktora kupuje zvacsa nepouziva vlastne financne prostriedky, ale ma vybavene financne krytie z bankovych domov, ktore po uspesnej akvizicii splaca. To financne krytie, ktore moze ziskat zalezi aj od toho, aku ma firma hodnotu. Ale pozor - hodnota sa neda vypocitat tak jednoducho, ze vezmem celkovy pocet akcii krat ich aktualna hodnota na burze a mam vysledok. Tie akcie totiz nepatria tej firme, ale akcionarom. Takze na vypocet hodnoty sa pouziva iny kluc. Ale zrejme Apple nema potrebu kupovat vyrobnu firmu. Asi je pre nich lepsie outsourcovat vyrobu. Ale to uz je na CEO, vedeni a spravnej rade ako bude firma fungovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  05. 08. 2010 19:00

tak ešte raz uvadzáš tu hodnotu ZNAČKY(Brand) http://en.wikipedia.org/wiki/Brand...
to nemá nič s veľkosťou firmy, kľudne aj menšia firma môže mať hodnotnejšiu značku ako väčší kolos
Apple je oproti Samsungu ako Jednota oproti Tescu, nech má akukoľvek hodnotnú značku, finačne by jej kúpu Samsungu nikto nevykryl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tempter  |  05. 08. 2010 19:42

Ak by si si poriadne precital, co si postol, tak by si vedel, co sa pod vyznamom "Brand" mysli Mam dojem, ze si to pleties s TradeMark-om. Zrejme velmi nerozumies ani financnictvu, tak nema zmysel pokracovat v debate. Bez urazky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  05. 08. 2010 20:47

bez uražky si zistí z čoho sa vypočíta hodnota značky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lk21  |  05. 08. 2010 22:17

Nadhodnocene hodnoty firmy jsou temer smesne. A take to dopada viz. jedne US engerticke firme.A vzdy to byli fin. krize z Americke trhy....
Tady nejde o tom jake Apple a Samsung maji hodnotu, ale spise jaky je koncipovana cela firma. Proste vedle Samsung bude vzdy maly mys. Protoze Samsung je skutecny prumyslovy velikan a vynalezci technologii, vyrobce HW narozdil od Apple, ktere vzdy skupovala patenty(firmy) a veci predelavala k obrazu svemu, aby by se mu vyhovovala.
Cele kolos Samsung je mnohem vetsi nez Apple. Navic je zamestnavatel desetisice tisice zemestanci. Apple ma jich o nekolik radech mene.
A Samsung ma diverzifikovane portfolio vsude, takze lepe kryty pri krize. Apple uz byla jednu pred krachem. To se nestane Samsung ani ve snu. To by musela nejdriv krachnout Korejska ekonomika.
Priklad Apple koupi Samsung jako auto je hezky. Ale uz ji Apple tezko rozjede, protoze zkratka nema na to ridicak ani vetsi um.
Pro "hodnotu podniku" je hodne divny ukazatel, kvuli trzni hodnoceni a hlavne cena "dusevni vlastnictvi-know how". Plati vsude "know-how" je nejdraz, tak proto se tyto firmy vyhoupnout nahoru rychle oproti klasicky vyrobni podniky.
Jenze kdyz takovahle firma krachne, treba jako Apple pred lety. Tak proc ji nikdo nekoupil cele? Protoze je to sice hezke, ale s know-how asi tezko neco udelame, protoze ani ty jim nepomohli. Zkratka bez MS(tedy Gatese) by Apple se nezachranila.
Apple je silna a je nadhonocena, kvuli tomu, ze je na US domaci trhu. Kde Samsung je stale vlastne pusobi na rozvojovem trhy(Asii), kde kupni sila neni tolik silna jako v US.
Nevim, ja tyhle hodnoty podniku neverim ani mak. Mam sestrenka, ktera dela pro jednu investicni banku a jezdi hodnocovat tyhle firmy, aby mohli dat akcie na burze. A neni to hezky prakticky co tam delaji, ale to uz vec ekonomiky.
Zkratka pro me je Samsung mnohem hodnotnejsi a vesti podnik nez Apple

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rop  |  05. 08. 2010 14:51

Pochopte toto, pokud by si mel apple vyrabet sam svych 5-10 milionu displeju rocne, vyjde ho 1ks strasne draho (a to sem nezahrnuji vselijake naklady jako je samotny vyvoj, tovarna atd.). Proc? Protoze samsung jich vyrobi za tu dobu 10x vic a jejich vyrobni cena je tak uplne nekde jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tempter  |  05. 08. 2010 14:58

To, ze Samsung niektore komponenty vyraba, este neznamena, ze su ich vlastne. Stale musia platit licencne poplatky za technologicke patenty - napr. za OLED (a je jedno, co je napisane pred tym oled) platia Kodaku, za niektore CPU platia Applu a pod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tempter  |  05. 08. 2010 15:29

Google Android nevytvoril, on kupil firmu, ktora Android vytvorila a financoval jeho dalsi vyvoj. Ale to je detail.
Avsak bude zaujimave sledovat, ako zareaguje trh na spravu, ze Google bude overovat na dialku pravost aplikacii v zariadeni a v pripade nelegalnosti ich bude v zariadeni vypinat. http://mobil.sme.sk/c/5492626/google-bude-vyp... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  05. 08. 2010 17:00

remote funkcia aplikácie android market(stačí ho zablokovať, nepoužívať)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  05. 08. 2010 13:14

jj, iPhone se vysmívala i Nokia. Zajímavé, že já (v té době prodejce PDA) jsem ten večer, co jsem sledoval představení ihned věděl, že se právě některým zrodil problém (že až tak velký jsem ale samozřejmě netušil). Stačilo jen vnímat předešlé potřeby lidí a věděl jsem, co požadují. Tak jak to udělal Apple a jak to nedělají ostatní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  05. 08. 2010 13:50

Appel prostě umí svoje produkty prodávat. O tom to celé je. Nokia, HTC, LG, Samsung a ostatní můžou vyrobit třeba supermobil, ale když to nebudou umět prodat, je jim to k ničemu. Třeba takové HTC Disare, kdo o něm ví něco víc, přitom v čem je horší než iPhone 4? A takových mobilů je víc.
A stejné to je s OS, pokud lidi budou za WM7 neustále vidět předešlé WM, může to být dokonalost sama, ale stejně raději sáhnou po Androidu nebo po něčem jiném.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimm  |  05. 08. 2010 21:17

Souhlasím, jde o to udělat pořádnou reklamu ve všech státech ve kterých chtějí bodovat, víme že iPhone není nejlepší atd... ale přesto si lidi získal a drtivá většina klidně překousne nedostatky už kvůli tomu že se jim prostě líbí vzhled nebo spíš to jak jim byl prezentován....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdf  |  05. 08. 2010 22:15

BTW: iPhone byl prezentovanej jako jednoduchej telefon a takovej i je. (ikdyž už to neni takový jako u první gen.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasty  |  05. 08. 2010 14:33

Uplne suhlasim. Mal som vtedy rovnake pocity a to som len amatersky fanusik techniky. Predpokladam, ze takto uvazujucich ludi bolo ozaj vela. Skoda, ze nie v radach zodpovednych zamestnancov v nokii. Je mi nejasne, preco to vtedy nepochopili. Zrejme boli presyteni uspechom a zaspali tak dnesnu neustale sa zrychlujucu dobu. Mali nespravne vizie a ospaly manazment. Stacilo sa len opytat: "Mili majitelia zariadeni N a E, co ocakavate od svojej buducej nokie?" Cakal som a cakal, kedy s niecim pridu. Do dnesneho dna zial s nicim zaujimavym neprisli. Pre moju N95 nedokazali urobit dostojneho nastupcu (neratam kopec identickych zariadeni bez vacsej pridanej hodnoty, teda okrem dotyku a rozsirenia displeja z 12:9 na 16:9). Zasa je to len moj pocit, no myslim si, ze nokia uz s nicim prevratnym v kratkom obdobi nepride. Jednoducho prisli a preberaju moc novi vitazi: Android a iOS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  05. 08. 2010 22:56

Nj, N95 je taková jaká je. Občas se objeví stroj, který zmrazí danou kategorii (Nokia 5110, Tréo 650, N95, atd.) a je pak těžké navázat. N95 má ale prostor, kde zlepšit, více RAM, rychlejší CPU, digitální kompas, vyšší výdrž, technologie displeje, více mpx ve fotoaparátu, jenže to musí být podpořeno použitelností telefonu samotného. Což při experimentech Nokie nějak nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  05. 08. 2010 13:02

WM je už starý systém, Android je nový systém, který v poslední době prudce vylítl nahoru. Osobně volím také Androida, na WM vidím jen sliby a upgrady, které sice něco přidají, ale revoluce se nekoná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  05. 08. 2010 13:53

Tohle by měla právě být "revoluce". Teda takhle bych to nenazval, ale prostě sedmičky mají být to co bude konkurence schopné ostatním. Jinak také bych asi příště sáhl po Androidu, teď mám WM6.5 a občas to není zrovna ideální. Mě co se na sedmičkách moc nelíbí je ta dlaždicová úvodní obrazovka. Mám rád podobný vzhled, jaký nabízí například Mobile Shell.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  05. 08. 2010 12:13

"...i když do ní investoval statisíce dolarů." statisíce asi ne, že ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 08. 2010 12:56

myslim, ze to bylo fiasko za nejakych 5 miliard, jestli si to dobre pamatuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  05. 08. 2010 13:25

ale po přepočtu na český koruny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 08. 2010 14:29

5 000 000kc = 267094017.09 USD, takze je to porad mnohem vic nez nekolik stovek tisic USD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ross  |  05. 08. 2010 15:58

Tenhle převod se ti moc nepovedl, ale víme jak to myslíš Byly to rozhodně miliardy, ne jen statisíce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 08. 2010 16:06

jo, sorry, chybi mi tam tri nuly, to cislo samozrejmne melo byt 5 000 000 000Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  05. 08. 2010 11:26

Drahý Ballmere,
ten "podivný" Android dokázal během dvou let to, co Microsoft nedokázal doposud. Až se slavnostně vypustí WP7 - (který od Androidu okopíroval polovinu věcí) a který na oko bude možná vypadat hezky, ale v jádře opět nestabilní a nespolehlivý, tak to si piš, že to bude ostuda jako blázen..
Na to, že operační systém WM6.5 je poměrně mladý (od jara loňského roku), tak jste ani tady kromě grafického rozhraní neudělali žádné velké inovace. Takové HTC HD2 je ve stejné cenové kategorii a má "celkem podobné" HW specifikace jako Samsung Galaxy S - dovoluji si to přirovnat takhle: Fiat UNO vs BMW řady 5.
Místo výkřiků do tmy v podobě ostrých slov, jste se měli začít činit před 3-4 lety. No, jsem skutečně velice zvědav na WP7..!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  05. 08. 2010 11:44

Tvrdit už teď, že se to bude zase sekat, budou nestabilní a podobně mi přijde malinko zaujatý a neobjektivní. Počkal bych si až to bude pár měsíců mezi lidma a pak se ukáže.
Mimochodem, to, že WM6.5 je starej systém v trochu vyžehleném kabátku, to přiznával snad každej.
Jo a co Android dokázal za dva roky, co WM nedokázali doposud?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  05. 08. 2010 12:44

Po zkušenostech s Omnií, HD1 a HD2 jsem si prostě udělal takový názor.. Možná je to zaujatost, možná nevěřím že to Microsoft umí líp - každý to vidíme jinak. Ballmerova ostrá kritika a rádoby směšné přirovnání taky nejsou zrovna na místě, navíc když jejich systém není doposud ani zpoloviny na takové úrovni jako Android.
Před několika týdny či měsíci bych možná mluvil jinak, ale když jsem si oba systémy pořádně vyzkoušel, konečně mi to otevřelo oči.
Co Android dokázal? Na to se mě snad ani nemusíš ptát - stačí se podívat na podíl na trhu. V USA už dokonce šlape na paty iPhonu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja...  |  05. 08. 2010 11:50

že WP7 pkopiroval polovinu veci od androidu? To jste asi nevidel ten spravny WP7, protože ten je naprosto originálni co se týče ostatních OS (řikaji to skoro všichni co ho meli k dispozici).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  05. 08. 2010 12:47

Každý říká něco jiného...
http://www.itbiz.cz/novy-telefon-windows-phon... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rop  |  05. 08. 2010 14:09

V tom clanku se nic o kopirovani veci z androida nepise.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ross  |  05. 08. 2010 12:08

Naprostej souhlas. Místo těch drsnejch a rádoby vtipnejch řečiček by Ballmer a jeho parta skautů měli zabrat jestli chtěj ještě něco dokázat. Ujíždí jim vlak, a to těžce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  05. 08. 2010 12:25

Jak jako zabrat? To, že posílají na trh nový OS, který by právě měl být konkurence schopný ti nepříjde, že zabrali? Nebo řekni, co by podle tebe měli víc udělat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  05. 08. 2010 12:49

Měli s tím přijít už v roce 2006-7, ne až dnes..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tempter  |  05. 08. 2010 13:05

Co tak napr. multitasking, copy-paste, spatna kompatibilita a pod.?
ich filozofia je tu: http://www.mobilmania.sk/clanky/windows-phone-7-bu... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  05. 08. 2010 13:41

Multitasking nepotvrdil ani nevyvrátil, copy-paste celkem funguje v aplikacích pod 6.5, věřím, že jednou bude plně i pod 7, spatna kompatibilita ... a s čím jako?
Prostě nemá smysl tu hanit OS, kterej ještě nikdo z vás neodskoušel .... to pomalu sklouzáva do depat, kde lidi nadávají na iPhone a přitom ho nikdy nedrželi v ruce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tempter  |  05. 08. 2010 14:22

Zatial prezentovane verzie multitasking nepodporuju, uvidime, co prinesie finalna verzia. To, ze funguje copy/paste pod 6.x je jasne, ale preco nefunguje aj pod 7? Nievies, co sa mysli pod spatnou kompatibilitou? Predsa vsetky tie aplikacie, ktore doteraz bezia pod 6.x. Vo svojej Omnii mam nakupeny soft za viac ako 100€ - to ho mam v pripade prechodu na wm7 vyhodit? To je, ako keby som pri prechode z Vista na Win7 musel kupit novy Office, pretoze stary Office 2003 Po, ktory mi zatial postacuje, pod Win7 nebude bezat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  05. 08. 2010 14:37

Neboj, W7 na Omnii nebude. A sám jsi řekl, finální verze je ve hvězdách, takže ty víš, že tam 100% copy - paste nepůjde? Nebo žo to do půl roku nedodělají? Samozřejmně, že také nechápu proč funkce, kterou 6.5 mají a není to nic zbytečného by 7čka mít neměla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tempter  |  05. 08. 2010 15:09

To sa nebojim . Samsung sa na akukolvek podporu Omnie vys... uz po pol roku od jej uvedenia a radsej predstavil novy model a pre tu staru ani neuvolnil 6.5ku. Ale to vlastne robia dodnes.
Pol roka? Ved prve kusy s WM7 uz maju byt na trhu v Europe o 2-3 mesiace, a to ich este treba vyrobit. Alebo si myslis, ze hw uz vyrabaju (len neviem u koho, pretoze vyrobne kapacity v dnesnych dnoch nestihaju vyrabat uz existujuce zariadenia) a sw nahraju pred zakaznikom pri kupe?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H  |  05. 08. 2010 17:03

...ostatne stejne jako na kazdy jiny Samsung. Pul roku po zakoupeni uz si poradte sami

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tempter  |  05. 08. 2010 18:04

No jo, poradím..., páč musím...
Ale druhy krat uz tu chybu nepravim, nekupim si sebelepsi Samsung, ale kupim si pristroj od firmy, ktora na mna, ako zakaznika nekadi a poskytne mi podporu aspon pocas trvania zaruky. Ak bude ta podpora aj po tejto dobe, tak to bude len plus pre mna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lk21  |  05. 08. 2010 14:08

S tim kopirovani WP7 od Android je pekny hloupost. Widgety zacala nejprve SE na svych smartphone s WM6.1(prvni Xperia). A pak se uchytila na firmware od Samsungu(Touch Wiz). Stejne je to prevazate jako davno plug-in na Homerscreen na WinMob. Proste nesmite koukat na tak kratkoudobu(3-5let) a jeste kdo komu kopiruje.
A jeste Homescreen s plny ikony jako od iOS, tak to je bud Start/Program v starickem PPC nebo jeste Launcher od PalmOS.
Vite jak je stara cely jadro nebo koncept PocketPC? Zamerne rikam PocketPC a jeste hodne pouzivana slova PDA(bez tel.modulu). Ale tohle je uz pryc...
WP7 beru jako uplne novou koncepce od MS. Je zameren uplne na neco jineho. Pro jine pouziti nez PPC a navic PPC driv byla korporatni vec. WP7 je spise masova zalezitost....
Vubec PPC koncepce nemusi jit do haje, pokud by MS presla z kocepce PPC na nejaky TabletPC s Win7 Compact nebo s WinCE7.
Hodne lide, kteri meli PPC od zacatku 200x citi zrazen MS, kvuli WP7. Protoze vetsinou jsou spokojeny s kocepce PPC, ktera MS nastavila.Pochopte, ze koncepce PPC nebyla primarme urcene jako mobilni telefon, tedy nynejsi smartphone nebo komunikatory.
Pomalu vse je zkopirovane od stare PPC a PalmOS, akorat do noveho kabatu a prizpusobene pro mobilu.
Duvod proc lide nemaji radi PPC je to, ze vetsinou lidi maji problemy s vlastnim stolni PC.A jeste resit to same na mobilu? Asi tezko:)
A srovnat OS 10 let starou s 2-4roky starem je dalsi hloupost a jeste s uplne jinou filosofie a koncepce a i zamereni. Blbost...
Verim, ze WP7 se uchyti. Ne zadarmo tech 200tis. vyvojaru uz stahlo SDK. Nekteri vele uspesny jako SPB, Resco a SBSH a nekolik dalsi ani neobtezovali prejit k Apple(jenom sporadicky).
Spojeni s Zune a Xbox Live je dalsi plus.
V podstate jako koncepce WP7 ma toho dost co nabidnout.
Clovek si to musi sledovat dlouho, aby to v tom sirsim kontext vsimnul....
Treba 3D driver pro WinMo...proc neni? nebyla? Protoze stare jadro i nove byli urcene pro kancl. apps, diare,ukolovniky, time manegement...proste veci do firemni sfere.
Je toho vice...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  05. 08. 2010 14:42

Hezky napsaný. Nemám znalosti, abych věděl, že píšeš pravdu, ale věřím tomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
akem  |  05. 08. 2010 16:25

to si někde zkopíroval na anglickém serveru a nechal přeložit googlem, co??
Nebo jen neumíš česky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lk21  |  05. 08. 2010 21:43

Promin, ale ja fakt nejsem Cech. Sice jsem tu dlouho. Ale proste nekdy to nejde. Zvlast treba slovosledy, pady, rody atd. Takze u me spise ber jako to co mam na mysli. Bohuzel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  06. 08. 2010 07:44

S vetsinou toho souhlasim. Koncepce WM6.x skutecne je pres vsechny graficke nadstavby puvodne urcena pro korporatni sferu, coz v dobe vzniku byla jedina smysluplna cilova skupina. Naproti tomu iPhone prisel v pravou chvili s blbuvzdornym a snadno ovladatelnym pristrojem pro kazdeho. Ale nikdy by nebyl uspesny bez sluzeb (appS, Itunes) ktere prinesly hotovy a 100% funkcni obsah primo na display telefonu. Netreba umet s PC, netreba umet cokoliv jen dat vyhledat a kliknout na "instalovat". WP7 muze byt uspesny ale nemusi. V oblasti systemu, aplikaci a obsahu tezko prinese neco noveho oproti iP ci androidu. O necem naprosto revolucnim se zatim nevi. A tak jedinou devizou na pomerne nasycenem trhu zbyva provazanost s multimedialni domacnosti na produktech MS. Jenze i tady muze byt brzy zatracene plno, staci aby vyrobci TV a prehravacu trochu slapli na plyn v kompatibilite (DLNA) domacich multimedii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
borix  |  06. 08. 2010 09:36

Souhlas,
jen doplním, že používání widgetů je u WM naprosto běžné u různých aplikací jako SPB MS atd. už od dob, kdy Android a iPhone ještě nebyly ani ve formě myšlenky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  06. 08. 2010 12:58

Naprosto přesně. Širší kontext a znalosti chybí ignorantům nadávajícím na Microsoft za jeho (ne)zásluhy a neschopnost. Neví a neznají.
Ostatně nebýt Microsoftu a jeho kapesních Windows, dnes by žádné ultra cool dotykové platformy Apple a Android neexistovaly, protože "dotykový" trh tady mnoho let udržoval právě MS.
A taky, když se mluví o totální neschopnosti MS, je třeba připomenout, kdo že to kdysi dávno neuspěl se svým dotekovým kapesním počítačem? No byl to Apple, milé ovce, Apple. Teprve MS a Palm tento trh uměly roztočit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  06. 08. 2010 14:58

lenze to bolo preto, lebo Apple s Newtonom predbehol dobu. Palm sa ani v poslednych verziach nechytal na moznosti, ktore poskytovali vyssie verzie Newtonu. A co sa tyka previazanosti sluzieb, tak o tom mozu doteraz vsetky mobilne zariadenia snivat, vratane iPhone. Stacilo napr. do poznamok napisat „Obed s Janom Mrkvickom o jednej za dva dni“ (slovom za aku dobu) a Newton si identifikoval ze chces vytvorit novu planovanu ulohu s nazvom „Obed“, priradenu ku kontaktu „Jano Mrkvicka“ v case 13:00 v piatok, ak bola prave streda pri zadavani poznamky. S moznostou zavolat kontakt vo vytvorenej ulohe (alebo mu poslat fax ci mail) a s upozornenim v kalendari. A to prosim pekne v polovici 90tych rokov. Kam sa dnes hrabu kadejake organizatory, PDA a smart phony. Predaval sa dokonca modul, ktory umoznoval kecat po anglicky a Newton prekladal do cinstiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Narcissus  |  07. 08. 2010 03:33

To máš sice pravdu, ale stejně jako u Windows Mobile, které i dnes svými možnostmi dalece převyšuje možnosti 99.9% uživatelů a dovoluje jím vše, je i přesto a proto neoblíbeno. Jenže trh kapesních zařízení není místo, kde hlavní slovo mají možnosti a funkce.
Proto mějme stejný metr na všechny - stejně tak, jak se dnes nedaří MS, se kdysi nedařilo i Applu. A současné přehnané hanění Microsftu mi evokuje patnáctiletého puboška, který v době svého dětství objevil Apple a Android, a samozřejmě neznaje kontextu a souvislostí, hlasitě vyřvává na fórech své "pravdy"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robert+  |  09. 08. 2010 13:18

kdyby ryby... bla bla.. android konecne hybe svetem mobilnich systemu dopredu, a microsoft je v prd*, tam kam i patri..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe ballmer  |  05. 08. 2010 17:41

Drahý Tome. když se budeš snažit, staneš se ředitelem Microsoftu a místo výkřiků na netu s tím můžeš něco udělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor