Steve Jobs: iPhone klepe na dveře

Diskuze čtenářů k článku

avatar
01. 07. 2007 00:09

Sračka-znám lepší telefon a toje ALCATEL 302.Kdo souhlasí ať písne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  06. 06. 2007 17:29

No a co jako, ze nejakej (dnes uz zastaralej, stale nekompatibilni a poblemovej) iPhone klepe na dvere? Ja bych tento pristroj nekoupil ani omylem!!! Za podobny peniz se da koupit mnohem lepsi osvedceny a odladeny smartphone jak s S60 a UIQ tak Windows Mobile!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boonno  |  06. 06. 2007 21:46

co je to za histerii do vás? V čem je dnes zastaralej a problémovej? A vyladěný s60 uiq a wm? A co třeba problémy s P990 nebo N95, u kterých nejsou problémy vyladěný do dnes? Nechápu jak se někdo může vztekat nad něčím, co ještě vlastně ani nikdo neměl v ruce a hned ví, co všechno je na tom špatný. Stejně tak jako lidi co vynášejí iphone do nebes? Nelíbí se vám prosím, ale kvůli tomu si nemusíte vymýšlet argumenty abyste o tom přesvědčil i ostatní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dks  |  14. 06. 2007 15:16

jezis, keby to tak nemalo fotak, som ochotny uvazovat o kupe len preto, ze ho nema.
a ked niekto povie, ze dnes musi mat telefon 4mpix fotak, tak je to poplaseny teen, co ho tlacia marketingove kecy v rozkroku a foti mobilom kazdu cuzu okolo.
ved je to TELEFON a nie fotak!!!
kiez by bol moj sucasny fon bez fotaku a bol by aspon milimeter tensi a gram lahsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-pekr-  |  06. 06. 2007 07:01

Neskutecne me stve, kdyz jsem si pred casem stahl QuickTime, a nedalo se to nainstalovat bez iTunes. Taky pokud je pravda, ze skladby z iTunes se nedaji prehrat jinde, tak at si to Jobs vstrci nekam ...
A ta odpoved na desktop aplikace, to uz ale dela z lidi dost velke idioty - mam zkusenosti s dotykovymi obrazovkami 3 technologii, odporova, akusticka vlna, kapacitni, a tak nejak vsechny funguji stejne - predavaji souradnice - dotyk nahrazuje mys - co to ten nouma placa za nesmysly?
Apple je hype, novy MS - kdyby slusne priznal, ze nama zajem, aby vyvojari vyvijeli a taky si vydelali nejakou aplikaci, prislo by mi to vice fer ...
-pekr-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
n3o21  |  05. 06. 2007 21:40

Vy se tu hadate o nesmyslech...
Kdyby jste poradne cetly, co Jobs rikal, tak je jasne ze iPhone bude "multimedialni hracka". A takovy telefon je proste pro mlade... navic by mel mit bezproblemovy synchro s Macem. Dalsi vyhoda, a mozna bude i nejaky dosptop pro Win. Takze vlastne vyplnuje mezeru na trhu... na trhu jsou dnes mobily - multimedialni hracky, ktere nemaji moc vymakanou synchronizaci, a pak komunikatory, ktere maji bezva synchro, ale nejsou to takove "multimedialni hracky" (samozrejme multimedia zvladaji, nicmene nejsou k tomu primarne urcene).
Treba pro me iPhone neni urceny, ja radsi HW klavesnici Trea, nez multimedia... Na multimedia mam iPod. A ono je to genialni. Za 1. neni pravda, ze se tam neda dat bez iTunes muzika na ihned prehrati, existuje spoustu alternativ, a utilit (kterou staci anhrad do iPodu do mass storage pameti, a mate vystarano). Ale ta synchronizace je vskutku genialni, ptz co posloucham v PC, prenese se mi do iPodu, a ja muzu poslouchat dal, navic v iPodu si skladby treba ohodnotim, a hodnoceni se prenese do PC. Driv sem taky do PDA, nebo MP3 kopiroval MPtrojky, ale popravde, casem me preslo, znovu prebirat MP3, a bybirat co chci do MP3. Naco delat vyber MP3 2x? staci kdyz si v kompu nadefinuju playlisty, a dam ze je chci synchronizovat, a vsechno se mi pri pripojeni iPodu prenese, a mam stejnou hudbu vsude. Me to naprosto vyhovuje, nekoho treba porad bavi prebirat se soubory, ale me uz to preslo. Proste Apple dela veci jinak, a podle me spoustu veci resi genialne. A kdyz se to nekomu nelibi, vzdycky byva k mani reseni treti strany.
iPhone se preci prezentuje jako "nejlepsi iPod", takze jde vlasten take o zarizeni pro multimedia, nikoli pro firmy, nebo nekoho komu vyhovuje komunikator s Palm, Symbianem, nebo WM. Je to dalsi moznost volby na trhu, a Apple zasahuje presne na trh, kde je prazdno... Je to zcela odlisne zarizeni. Tj jako srovnavat PDA s notebookem. Ano, oboje jsou "prenosne pocitace", ale kazde je urceno naprosto nekomu jinemu, nebo na uplne jine pouziti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  05. 06. 2007 23:09

Ja povazuji za multimedia taky fotak s kvalitnim makrem, to je vec kterou vyuzivam snad vic nez mp3. Co jsem cetl, tak s focenim je na tom iphone hodne spatne, proto se nikde moc o foceni nemluvi a vsude je prezentpvano pouze ovladani a pohyb v OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 06. 2007 16:59

iPhone nemá klávesnici. Poslední dobou se ukazuje, že toto je strašný handicap. Dokonce Windows Mobile komunikátory přidávají výsuvnou klávesnici.
Pracuji v mezinárodní korporaci, s 50 letou historií a 11 tisíci zaměstnanci. Nakonec jsme skončili u BlackBerry. Jedním z důvodů bylo to, že BlackBerry má klávesnici. Že má QWERTY klávesnici. Dejte 55-letému managerovi na výběr. On chce pracovat. On chce vydělávat peníze. Když chce napsat na mobilu mail, nechce se učit psát na displeji, kde se nedá vše napsat tak jako na papíře. Navíc jeho škrabopis to nerozpozná, bude se muset snažit psát čitelně. Na tradičním mobilu se sice naučí psát, ale když zkusí koncept QWERTY klávesnice, už nikdy nebude chtít nic jiného. To je reálná zkušenost.
Určitě, kdo bude mít iPhone bude nějakou dobu velmi trendy, zvláště v Americe. Ale nedokážu si představit, že se tohle prosadí do firemní sféry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moneytoo  |  05. 06. 2007 18:13

iPhone taky není pro nějaké firemní nasazení. Není určen pro práci a komunikaci, ale víc pro zábavu a hudbu. I kdyby ale klávesnici měl, nevím proč by se měl ve firmě nasazovat, protože tam nemá prakticky žádný přínos, zvlášť když je to s aplikacemi třetích stran dost nejasné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  05. 06. 2007 18:27

naprosto presna reakce, byl jsi rychlejsi a neni k tomu co dodat. Snad jen to, ze je usmevne, jak se stale snazi "odpurci" stale hledat mouchy, srovnavaji jablka s hruskami. tedy s PDA, se kterym to nema a NECHCE MIT nic spolecneho, hledaji "vyuzitelnost" ve firmach, i kdyz to pro firemni pouziti neni mineno ani omylem atd. Nakonec pro spoustu hlupaku to je prece shit uz jen proto, ze je to jine. Neni to slozite, nedaji se tam cracovat nejruznejsi softy, nedaji se s tim delat psi kusy , jako s PDA , proste je to shit a hotovo..... A nejvice je musi stvat vedomi , ze prave na takove "spotrebitele" Apple zvysoka kasle a dava jim od zacatku najevo, ze pro ne neni iPhone urceny , at se trapi dal se svymi genialnimi PDAcky , ze je proste Apple presne podle sveho hlavniho sloganu "think different". ..... nakonec, neni to poprve, kdyz pred lety prisel s iPodem, nikdo neveril, vsichni predvidali krach appu, ze je to blbost . A dnes je ve statech iPod nejrozsirenejsi mp3 a mp4 prehravac, ketry ma 80 % americkeho trhu. A o tom to cele je.......Verim, ze podobny vyvoj bude mit i iPhone, zejmena, az bude podobne,jako iPod kompatabilni s peckami. To si jej koupi i dnesni nejvetsi odpurci, i kdyz samozrejme tajne........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eM  |  06. 06. 2007 01:27

Takže bychom se měli vlastně radovat, že do iPhonu nejspíš nepujdou doinstalovat aplikace třetích stran. Nebo můžeme ocenit, že nebude bezchybně spolupracovat s Windows (99 % počítačů) a že nenapíšeme zprávu jednou rukou atd. V tom je ta geniální jednoduchost? Nebo ta jednoduchost a dělání věcí jinak spočívá v tom, že se neobejdete bez iTunes nebo dalších utilit, když si chcete jen zkopírovat hudbu do telefonu? Pro racionálně uvažujícího a praktického člověka je cokoliv od Applu nepoužitelné, pro pozéry bez technických znalostí je to asi dobrá volba.
Hlavně, že znáte reklamní slogany Applu nazpaměť, proberte se.
pozn.: iPod má v USA 80 % trhu s přehrávači s pevným diskem (!), nikoliv přehrávačů mp3 obecně, jen abychom byli přesní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boonno  |  06. 06. 2007 09:02

kdybyste někdy aspoň chvíli používal ipod, tak tohle nikdy nezplodíte. Windows si s iphonem samozřejmě poradí bez problémů. Zaprvé přes usb mass storage a za druhé přes itunes, který funguje i pod windama, takže toho bych se nebál.
Dále, vy víte, že nenapíšete sms jednou rukou? Podle těch pár videí se nedá soudit, až bude iphone na trhu a budou kvalitní recenze a ne jen reklamní cancy, tak můžete zvesela kritizovat, ale zatím je to spíš ve formě myslím si, že to bude asi tak a tak a proto je to naprostej shit nebo úžasná věc...
takže podobný soudy bych nechal až bude podle čeho soudit;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boonno  |  06. 06. 2007 09:06

a ještě něco. Aplikace třetích stran budou, ale budou muset nejprve projít nějakým certifikačním procesem přímo v applu. Takže jich samozřejmě nebude ani zdaleka tolik jako třeba na wm, ale zase bude mít uživatel jistotu, že nekupuje nějakej polotovar nebo zabugovanej nesmysl. Tyhle věci by apple neměl na trh vůbec pustit. Budoucnost ukáže jestli je to správný nebo špatný řešení, ale někde sem čet, že snad 70%(možná 60% nevim nemám zase tak dobrou paměť) lidí do smartphonu nikdy nenahraje žádnou aplikaci třetí strany, takže to možná nebude tak strašný omezení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
84.47.64.xxx  |  05. 06. 2007 18:19

pochop prosim ze iPhone neni pre 55 rocnych manazerov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 06. 2007 09:00

Je mi 34 let a v nasi firme povazuji 55 lete manazery za ty nejrozumnejsi. Maji nejvice zkusenosti, nedelaji kopance. Na rozdil od zazite predstavy jsou to lide velmi prakticti. A mimochodem rozhoduji, co bude firma delat a co bude mit. Takze pokud iPhone nebude vyhovovat jim, nebude ho mit ve firme nikdo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w  |  05. 06. 2007 21:21

Mam PDA a zatim Vario a iphone nechci jenom z duvodu nejasnosti tech tretich stran (navigace,nahravani hovoru,neomezena historie volani atd.) ALE ten displej a rychlost stroje je naprosto famozni. Uz proto jsem rad ze trosku zahybe trhem a ti rakosnici tam zacnou davat poradny displeje a kloudnej hardwer. A Vy co mate Maca tak se nehandrkujte s PC manama o jednoduchosti pouzivani- kdo vi, ten vi Ja bych taky radsi Maca, ale shanet na nej soft buhvi kde... CR je ciste PC svet a kazdy se tvari jak tomu rozumi. No a nakonec muj dlouhodoby poznatek> Mam MDA Vario a muj dalsi telefon bude nejspis ASUS 526, protoze jsem zjistil, ze klavesnici proste nutne potrebuju. Hlavne v aute kde mam na telefon jen jednu ruku a treba ulozit prichozi kontakt je desna pakarna. Takze kompromis - velky display+numer.klavesnice+wmobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
loocas  |  05. 06. 2007 14:51

Steve, stejne tak jako Bill, jsou oba geniove v oboru. Oba redefinovali termin "marketing". MS vydelal miliardy na spatnem OS, Apple vydelal miliardy na "spatnem" MP3 prehravaci atp...
Oba sklizi muj neskutecnej obdiv a respekt, bez ironie!
Reknete, kdo z nas tady, diskutujicich, nebo vubec v CR, se muze pochlubit tim, ze co rekne tim se miliony lidi ridi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyklop  |  05. 06. 2007 16:32

Jinými slovy jsou to geniální podvodníci. Můj obdiv tedy nemají. Kdykoliv instaluji něco většího od MS mám z toho nervy v kýblu. Instalace Windows je kapitola sama pro sebe. Neznám, jiný program, který třeba 20 minut nesháne na disk, CPU na nule a pak pokračuje dále jako by se nic nedělo. Je to utrpení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
loocas  |  05. 06. 2007 21:21

No... nastesti nemusis pouzivat Windows, kdyz te rozcilujou... Osobne od MS pouzivam jen Windows (XP SP2), nic vic a jsem spokojen, jelikoz ma prace nespociva v hrani Solitaire nebo psani e-mailu v Outlooku, potazmo prehrabavani se ikonkama na plose. OS beru jen jako hostujici aplikaci pro moje primarni aplikace urceny k praci. Kdyby bezely na Linuxu, tak delam na linuxu, jelikoz nebezej, tak holt delam na WinXP, nicmene, nestezuju si, osobne WinXP povazuju za velice kvalitni a hlavne stabilni system, pokud se o nej clovek umi starat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  05. 06. 2007 11:39

Jsem velky fanousek Apple , jine pocitace nepouzivam jiz vice,nez 8 let ale tento iPhone si nekoupim. Je to v kazdem pripade skvely kousek, libi se mi, ze to neni zadne PDA, se kterym se ho spousta hlupaku stale tvrdosijne a nesmyslne snazi srovnavat, ale jestli to ma byt spojeni iPodu s telefonem, pak to ma malo pameti. Pockam si na takovou 3-4 generaci, ktera jiste bude mit flash disk s kapacitou minimalne 80 GB. Pak to bude skutecne zajimave, protoze pak to nahradi muj soucasny iPod. Ten nepouzivam na muziku a nebo filmy ale predevsim jako disk na data, ze ktereho se nabootuji na jakemkoliv macu vsude ve svete a slouzi i jako skvele zalohove medium. Pokud takovy kousek bude jeste navic telefonovat a treba prida i navigaci, pak neni co resit. V kazdem pripade vyborny krok dopredu ,ale ja osobne si jeste 2-3 roky rad pockam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erkil1452  |  05. 06. 2007 12:20

JJ, staci jen pripojit k nejblizsimu Macu a jedes. Jen aby ses pri tom hledani neuchodil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eM  |  05. 06. 2007 13:23

Přesně tak, potom je to asi nejdražší flash disk, který je navíc nekompatibilní s 99 % počítačů.
Apple je tak trochu zázrak, dělá objektivně špatné a nekvalitní výrobky za nesmyslnou cenu a přesto se stále drží. Je to velké umění, vyrobit podprůměrný a předražený výrobek a přesvědčit lidi, že ho potřebují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ff  |  05. 06. 2007 14:00

Maji perfektni marketing!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  05. 06. 2007 14:15

Tak s tímhle jsi mimo, je vidět že jsi to z blízka nikdy neviděl. Funguje to samozřejmě i ve Windows

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boo  |  05. 06. 2007 16:14

TO si nabootujes maca i ve Windows ze? APPLACKEJ DEMAGOG JSI!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  05. 06. 2007 18:09

Nevis, o cem ten, na ktereho reagujes , stejne, jako envis, o cem pises ty sam .Zbytecne hned vyskakujes. Chtel tim rici, ze windowsy jdou pod jablicky naprosto v pohode, pokud je tedy uzivatele apple k necemu potrebuji. To same se o PC rici neda....... nemluvil o bootovani maca ve windech ale o bootovani windu v Macu........ Apropo, bootovat maca ve windech jde take, jen to je klasicky windowsky slozite a nestabilni. Naopak to jde diky programum bootcamp a parallers naprosto trivialne jednoduse , presne v intencich applovske jednoduchosti ovladani . Jinak, co se tyka kompatability - Na macu otevres spoustu veci delanych v PC a to uz dlouha leta, naopak s tim ale maji uzivatele pecek velke problemy........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mates III  |  05. 06. 2007 10:10

Myslím si,že iPhone si najde především příznivce u fandů Apple.Každý Applák si musí zaručeně hned koupit novinku...Vždyť při příchodu nové generace iPodu se v bazarech objeví inzeráty na prodej předchozí generace a příznivci musí koupit hned nový přístroj a k němu hned nové příslušenství,fakt jako blázni...Ale je fakt že Apple aspoň co se týče hudby nemá konkurenci díky jednoduchosti a ovládání...A z tohoto bude vycházet i iPhone,je to prostě styl...Myslím,že si k němu najde časem víc a víc lidí a má velkou šanci na úspěch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  05. 06. 2007 08:02

Neleze vam I-phone uz na nervy? Mne teda uz jo, a to jeste ani neexistuje.
Koho to proboha zajima, o tom porad cist takovy blaboly? Steve Jobs si jako obvykle jenom honi triko...
Z toho jsou hotovy asi jenom novinari, jinak pochybuju, ze si to budou lidi nejak moc kupovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  05. 06. 2007 08:34

Steve je borec !!!
iPhone nemá konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GreenBeret  |  05. 06. 2007 09:29

Opet jeden z tech odborniku, kteri iPhone uz dlouho pouzivaji... BTW - pokud bude iPhone stejne "perfektni", jako iPod, ze kteryho nejdou bez dalsiho softu ani stahnout MP3ky do pocitace a nebo pokud bude tak kvalitni, jako oba fungl iBooky, ktery jsem minulej mesic koupil a z nichz ani jeden poradne nelicuje, tak s tim muze jit Steve do pitchi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
helenka  |  05. 06. 2007 10:06

A kde si sehnal iBooky? Někde na aukci? Nový se už dají velmi špatně sehnat...
Data z iPodu jsou bez softu samozřejmě vykopírovat. V grafice to jde, pokud to tam hodíš normálně jako na disk... V terminálu, pokud to tam hodíš přes soft.
Každopádně normální je mít muziku na kompu a do iPodu si ji dát na cesty, takže nepotřebuješ kopírovat zpět... snad jedině v případě úmrtí disku a to jak jsi poznamenal, řešení existují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GreenBeret  |  05. 06. 2007 10:44

iBooky jsem sehnal normalne u nas, ale mel jsem je pres kontakt. A stejne neprisly vcas a spolecne. Jinak co je pro tebe normalni, nemusi byt bezne pro ostatni - mam duvod muziku ulozit i zpet z iPodu do pocitace a kdyz napr. prijdu ke kamaradovi s PC, tak si ani neskrtnu, protoze i kdyz u nej nainstaluju iTunes, tak s nima iPod naformatovanej na Applu nekomunikuje a naopak. Nehlede na fakt, ze se mi ten uzasnej iPod uz jednou i hezky poblaznil a ja opet musel resit jak z nej jeste pred formatovanim dostanu gigabajty muziky, ktery jsem tam ladoval celej vikend. I ty nejhorsi "no name" prehravace se umi na obou zarizenich chovat ihned po pripojeni kabelu jako MassStorage bez dalsiho softu a problem s tim neni. Ale to jen na okraj - nema smysl mluvit o MP3 na MobilManii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KOPER  |  05. 06. 2007 15:17

proč pak asi nejde kopírovat ipod na více MAC/PC. Ano, bingo :) bere se to jako krádež ... a je teď úplně jedno kde jsou jaké zákony. Je to o tom, že v zemích kde je iTunes store se nahrávací firmy musí trošku chránít že a je úplně jedno jestli se Vám to líbí nebo ne ...
Nebo si snad myslíte, že kdyby měl Váš MassStorage nějaky iMassStorage Store bylo by tomu jinak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenda  |  05. 06. 2007 16:03

Buď jsi toruba, nebo chceš jen rejpat. iPod je dle mého postaven pro lidi a pro logické používání. Bere v úvahu lidskou podstatu a ne podstatu PC v podobě mraků souborů rozličných přípon, nějakou (pro lidi zbytečnou) adresářovou strukturu a jiné "nezbytnosti".
Nebo ty máš doma salám v lednici pod zkratkou Alt+S těsně pod ředkvičkama?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kunk  |  05. 06. 2007 17:57


"Bere v úvahu lidskou podstatu a ne podstatu PC v podobě mraků souborů rozličných přípon, nějakou (pro lidi zbytečnou) adresářovou strukturu a jiné "nezbytnosti"."
Myslíte, že mít všechny soubory naházené na jednom místě je lepší, než mít je roztříděné ve složkách? Myslíte, že rozpoznání typu souboru podle přípony je také nesmysl a bylo by lepší soubor vždycky otevřít? Jinak iPod se mi nikdy nelíbil, ale neexistuje-li nějaká rozumná možnost jak přenášet soubory mezi iPodem a okolím, tak se mi nelíbí ještě víc. To jako kdybych měl iPod, tak bych si stejně musel koupit zvlášť flashdisk pro uložení dat, které potřebuju mít vždy u sebe... to bych si ale připadal jako magor, vždyť by se mi všichni smáli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ajax  |  05. 06. 2007 19:11

Ale ale... iPod FUNGUJE jako klasický flash disk s plnou podporu Mass Storage. Pouze pro MP3, které chcete přehrát hned v iPodu, je nutno, dostat je tam přes speciální soft (např. winamp 5.33 už to umí normálně).
A k těm souborům, dovedete si představit, že se na soubory úplně vykašlete a prostě budete PC používat jako virtuální svět? Vás přece nemusí zajímat jakou má soubor příponu a jaký soft ho spustí, vy chcete ukázat na cokoli a rozjet to a ne se starat a shánět programy, co to přehrajou. To je podstata přístupu Applu k softwaru a stejně je to v případě iPodu a nyní iPhonu. Spousta lidí je poznamenaná microsoftím C:\, .exe a jinými zbytečnostmi. Normálního člověka to přece nezajímá, chce přijít a umět to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Many  |  05. 06. 2007 20:17

Pravě takový lidi, co jim tyto věci nic neříkají, mají nejvíce dotazů - že jim nejede toto nebo tamto - nechtěl bych se dostat do jejich kůže - být tak bezradnej, když něco nejede

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ajax  |  05. 06. 2007 21:25

Jenže tito lidé právě používaji software od Microsoftu, případně platformu PC. Veřte mi, že pokud by používali Mac OSX, tak jim 85% těchto problémů ani nevyvstane a nebudou mít tedy dotazy. Tento soft je totiž dělaný pro lidi a ne pro technoidy s nutnou znalostí kde čeho, aby byli schopni udržet systém v kondici.
Zkuste posím aspoň týden Mac OSX, ať vám to konečně otevře oči a garantuju vám, že Microsoft zkritizujete za spousty špatně navržených aplikací, fukcí a ovládání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janke  |  05. 06. 2007 23:55

Šmankote, když ti přide složitý Win OS tak z Linuxu by jsi se asi po......
Mimochodem víš ty k čemu slouží přípony? "Vás přece nemusí zajímat jakou má soubor příponu" Přípony určují typ souboru, podle něj poznáš jestli je to obrázek, zvuk, nebo třeba film, či sputitelná aplikace. Když tě nezajímá, jakou příponu má soubor, tak tě zajímá co? Jakou má ikonu? Takže stačí vymyslet virus, který promíchá ikonky a celej Mac svět se položí ))
Ale jedeme dál věta pokračuje "jaký soft ho spustí, vy chcete ukázat na cokoli a rozjet to a ne se starat a shánět programy, co to přehrajou. " jak Mac pozná jestli chci obrázek, zvuk, nebo film prohlížet (poslouchat), nebo editovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-pekr-  |  06. 06. 2007 07:11

Amiga taky nemusela mít žádné ikony, ale měla abstrahovaný systém srkze tzv. datatypy. Byly to malé loadery jednotlivých formátů a mělo to tu výhodu, že pokud takový byl v systému, člověk mohl do svého vlastního programu dostat podporu daného formátu automaticky.
Samozřejmě, tento přístup je náročnější na zdroje, musí se otevřít soubor, a zkusit vyparsovat, o jaký formát se jedná ...
Takže - těžko může někdo jen tak záměnou ikony něco zmrvit - můžeš změnit ikonu, ale ten loader stejně pozná, jestli se jedná o daný formát či nikoliv ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenda  |  06. 06. 2007 08:28

Já ovládám všechny tři systémy a uživatelsky nejpříjemnější je Mac OSX. Vy pořád nemůžete překousnout to, že přípony jsou dávno přežité a pochopíte to asi až tehdy, až velký microsoft od nich taky upustí. Proč má bežný uživatel koukat na mraky souborů, rozličných připon, které jsou k ničemu? Normální uživatel chce videt fotky, film, hru, dokument, chápete?
To co píšete jednoznačně ukazuje na to, že jste OSX nikdy nezkusili. Mac má tak doladěný programy, že s obrázkem můžete v danou chvíli dělat úplně všechno a ne se nejdřív rozmýšlet, jaký soft spustit a dle toho pak prohlížet/editovat/atd.. Dokud tohle nepochopíte, stále budete psát tyto nesmysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JardaK  |  06. 06. 2007 11:25

To vše je v podstatě vyřešeno na úrovni filesystému (a řadu let
Jakási skrytá přípona (TYPE) je tam definována ve skrytém poli (může se odvodit ze skutečné přípony, pokud se data získala třeba z FATky) a další skryté pole (CREATOR) udává aplikaci, ve které se dokument otevírá.
Mám-li tedy například jeden soubor .EPS s bitmapou, otevřu ho na poklepání v Photoshopu, je-li vektorový, v Illustrátoru. Prostě v tom, který ho uložil.
Nejprve si to vyzkoušej a přestaneš pokládat otázky, které přijdou na mysl jen uživateli Okýnek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-pekr-  |  06. 06. 2007 07:06

hele, nechte si to - originální pisatel má pravdu - jaké "pouze mp3"? Dělá z nás debily? Naco soft na ládování mp3 někam? Tohle prostě není transparentní - jestli tam ta média nejdou dostat přes mass storage, ať si to opravdu vstrčí někam.
Mám šunt autorádio s podporou SD karet a USB - když tam dám flashku, chvíli skenuje a pak v kterémkoliv podadresáři najde mp3, tak to přehraje.
Pokud věci nejsou transparentní, nikdy si to nekoupím - takže mě opravdu nezajímá, co už podporuje nebo nepodporuje nový Winamp, prostě to má fungovat jak flashka, tečka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenda  |  06. 06. 2007 08:38

V tom případě je to jednoduchý, kup si SDčko, nebo flashku a láduj si tam co chceš a pouštěj na svém rádiu. Určitě budeš spokojený stejně, jako miliony lidí s iPodem. Neznám nikoho, kdo by iPod koupil a potom mu vadilo, že tam něco nejde dostat rovnou přes commander. Pokud už je člověk natolik zdechlý, že není schopen do iPodu nahrát jednoduchý soft (necelý 1MB), pomocí kterého si pak může sosat cokoli odkudkoli, není to přehrávač pro něho.
Takové setřídění muziky, dělaného pomocí tagů, mi nenabídne žádný jiný přehrávač. Tak rychlé vyhledávání nemá nikdo, stejně jako ovládání. Tuhle tu uživatelskou přívětivost já nikdy nevyměním za falešný pocit toho, že tam něco mužu dostat jedním stiskem klávesy F5 (protože to zas tak často nedělám).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JardaK  |  06. 06. 2007 11:30

To jo, akorát že s fleškou můžeš nakupovat tak akorát u P2P )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
venda  |  17. 06. 2007 16:28

naprosto s tebou souhlasim...chtel jsem k tyhle diskusi neco napsat, ale vystihl si to dobre... ja uz s microsoftem nepecu dva roky a spokojenejsi jsem vazne nikdy nebyl...zadny zbytecny problemy, proste viva apple

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  08. 06. 2007 09:54

Člověče, člověče - ty jsi zřejmě natolik zmatený z prostředí Windows, že nemůžeš pochopit jednoduchou logiku Mac OS X a následně iPhone. Neřeš to, kup si N95 a pozdravuj na lampárně .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mZZ  |  05. 06. 2007 14:05

nesmysl - uz nyni je to "stary kram" ... navic je to prilis velke - a pokud to nebude mit vse od gps, wifi, 3g etc., budou to kupovat jen apple fandove nebo zmateni amici, kteri to videli v televizni reklame .. par dalsich se asi taky najde, ale ja to rozhodne nebudu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  05. 06. 2007 15:13

WIFI , BT i EDGE/GPRS to má, což je to základní, ano GPS by nebalo špatný.
add rozměry: je to pádlo, ale je to na úkor displeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  05. 06. 2007 17:18

no... kdo ví, třeba se dočkáme i GPS
http://www.looprumors.com/article.php?iphones-with-gps,1849901829

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shanik  |  06. 06. 2007 15:12

Rad bych se pridal na stranu odpurcu iPhone. Pokud telefon uvadeny v polovine roku 2007 nepodporuje site 3ti generace a nema alespon 4 MPx fotak, nema smysl se o nem vyjadrovat jako o nejlepsim telefonu na svete. Mozna pro lidi zijici v Cechach kde 3g jeste porad tapa v plenkach staci podpora GPRS, ale pro nekoho kdo uz jednou vyskousel 3g v Britanii nebo Irsku kde tyto site kvetou uz nejaky ten rok, nebude mit zajem o predpotopne aplikace podporujici rychlosti dial-upu. 3g je fajn, akorat by u nas potrebovalo plnou podporu operatoru aby se ukazalo v plne rychlosti a sile, pak by i lide v Cechach zmenili nazor na I-phone. A dalsi duvod, proc bych si iPhone nikdy nekoupil je vazanost na iTunes. At si rika kdo chce, co chce, ja si hudbu klidne rad zaplatim ale vadi mi kdyz me nekdo nuti pouzivat jen ten jeden program. Neni nic lepsiho nez Drag&Drop u MassStorage. Zadne instalace, synchronizace nebo "specialni" formaty. Proste si zkopiruji co chci a kam chci. Verim tomu, ze casem se i Jobbs spamatuje a zavede i plnou podporu MassStorage pro sve iPody tak aby se hudba dala poslouchat bez nutnosti ji tahat do iTunes. Navic ti kdo se budou hnat v cervenci do obchodu pro novy iPhone vezte, ze Apple uz planuje iPhone 2 a 3, opet novejsi a lepsi, tak proc si nepockat at vychytaji vsechny mouchy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ajax  |  06. 06. 2007 18:47

iPhone je primárně dělaný pro USA. Tam 3G, díky takřka nemožnosti pokrytí, nebude populární nikdy. U nás 3G taky velký kulový, a anglie to jaxi nezachrání (a ani tam 3G není úplně všude).
iPhone bude mít dle mého naprosto vypilovaný ovládání a maximální user friendly prostředí, to se o téměř žádném komunikátoru prohlásit nedá. Tady dle mého bude vynikat a konkurenci výrazně převyšovat.
Věta "Neni nic lepsiho nez Drag -)
Závěrem, kdyby každej uvažoval jak ty, tak tu chodí lidi s 5110, protože by přece nemělo smysl kupovat něco, co za chvilku zastará. S takovou si nikdy nekoupíš nic nového a budeš nosit stále "trenky po bráchovi".
PS: Jednou zkusit, je mnohem přesvědčivější, než tady o tom jen kecat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  08. 06. 2007 10:02

iTunes jsou od toho, aby ti spravovaly veškerou muziku v kompu - a je úplně jedno jestli jsi bordelář a máš ji na 40 místech nebo ve složce iTunes. Ve výsledku stačí iPod, iPhone nebo klidně MotoROKR E1 připojit ke kompu a v iTunes se objeví ikona pro synchronizaci. Nic jednoduššího snad už nemůže být.
A co se týče nějakejch 4MPx fotoaparátů v mobilu - je to jen populistické uvažování, protože fotka z takového mobilfoťáku nedosáhne "zatím" kvality klasického digiťáku s optikou. Tak proč rvát zbytečně velký data na flashku a zabírat si tam místo. 2MPx jsou naprosto dostačující.
ÁÁÁ 3G. Už jsi na tom někdy fungoval? Řekni mi kde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shanik  |  08. 06. 2007 15:25

Osobne mam zkusenost s 3G od Vodafone Ireland a Hutchison 3 IRL. Oba dva maji v Irsku pokryti i v malych vesnicich na konci sveta, takze neni problem poslat video MMS, videotelefonovat bez sekani obrazu nebo si stahovat mp3ky do mobilu a videa v 3gp. Jak uz jsem napsal, kdo jednou zkusi nechce jinak. A to co v Cechach nabizi 02 jako UMTS sit, je nanejvys na smich, protoze s chabym pokrytim 2 nejvetsich mest a mizivou penetraci 3g telefonu skutecne nema o tuto sluzbu nikdo zajem. Uz i treba na Slovensku je pokryto 3g signalem vic jak polovina zeme a taky muzete dostat docela levne telefon na pausal. V Irsku si muzete koupit 3g telefon na vodafone.ie, za 79 euro dostanete treba spickovy Sharp 3g hudebni mobil, k tomu 160 euro kredit na volani zdarma a plne dostupne 3g hned jak telefon vytahnete z krabice. Navic i funkcni SKY televizi v mobilu za poplatek 2 - 5 euro tydne v zavislosti od predplaceneho paketu programu. Jestli neverite, kouknete se na na www.vodafone.ie nebo www.3ireland.ie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mZZ  |  06. 06. 2007 08:49

nesmysl!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kenika  |  05. 06. 2007 08:44

Ja bych vůbec nesouhlasil. Kéž by ostatní firmy měli tak propracovaný marketing jako má Apple. Jeho přístroje možná nejsou nejlepší, nejkvalitnější, nejdokonalejší a jsou navíc předražené. Proč mají ale ipody tak ohromný podíl na trhu? Marketing, marketing, marketing. Nic víc, nic míň.
já teda vůbec nepochybuju o tom, že se to bude prodávat z globálního hlediska. Z pohledu ČR to díru do světa neudělá, ale v USA a v zemích, kde funguje iTunes bude mít ohromný úspěch. Tomu 100% věřím.
Pokud se chcete bavit na úrovni a hodnotit situaci, musíte se odprostit od subjektivního vnímání věci. (ano subjektivně si taky myslím, že občas plácá šílený hovadiny, ale to se nerovná mizerné prodeje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jack  |  05. 06. 2007 10:00

Nektere Jobsovi "keci" opravdu stoji za to:
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  05. 06. 2007 23:05

"Marketing, marketing, marketing. Nic víc, nic míň." Souhlas, jenom si jeste myslim, ze jedna z nejsilnejsich zbrani iPlodu je design. (osobne bych si ho nekoupil)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlinda  |  05. 06. 2007 06:13

Vcelku by mne pak zajimalo jak budou rychle reakce na ovladani. Jestli to nebude tak ze budu muset cekat pri ovladani na telefon.
BTW OT Jaky telefon ma nejrychlejsi rekci na ovladni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  05. 06. 2007 12:25

"BTW OT Jaky telefon ma nejrychlejsi rekci na ovladni?"
Co se týče "chytrých" telefonů či komunikátorů, tak jednoznačně Tréa s Garnet 5.x. V rychlosti se "subjektivně" vyrovná klasickým telefonům, ale s možnostmi PDA/komunikátoru. Proti tomu je WM 5.0/6.0? hlemýžď na ntou. Symbian je také pomalejší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  05. 06. 2007 22:53

Musim potvrdit, nemam co bych dodal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor