Stížností na operátory u ČTÚ ubylo, nejčastěji se týkaly změn ve smlouvách

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 4

Názory k článku

24. 02. 2020 10:23

Chyby ve smlouvách a vyúčtováních .
Jednalo se zejména o nesouhlas s jednostrannými změnami smlouvy .
Dalším častým typem stížností byly problémy s ukončováním smluv a obstrukce poskytovatelů služeb bránící ukončení smluvního vztahu .
----------------------------------------------------------------------------------------------
To všechno jsou výhody (nevýhody) Paušálů, které si lidé neprozřetelně uzavřeli, aby později zjistili, že paušál vlastně nevyužijí a je v podstatě drahý .Takový problém u domácích i zahraničních Předplacenek Neexistuje .Zahraniční Předplacenka má i bonus, ve formě velmi nízkých cen služeb v celé Evropské Unii, tzv. " Mezinárodní Volání a Roaming ".
(To domácí operátoři odmítají poskytovat !) Dobíjení kreditu se provádí Debetní Kartou, na stránkách daných operátorů .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 02. 2020 18:52

..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 02. 2020 12:17

Sr*t na chyby ve smlouvě nebo vyúčtování stěžuje si na ty hnusně předražený data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor