Super SMS: informační textovky zdarma

Diskuze čtenářů k článku

Vojtěch Brož  |  10. 06. 2002 14:49

Velmi me zaujala tato rozvinutá diskuse,

kdy je pan Cendra obviňován ze lží a toho, že není schopen zabezpečit

fungováni supersms.cz.

Podle informací, které jsem se o něm dozvěděl (viz. LN 31.5.2002, Generace on-line / Náctiletí dobývají internet/, www.supersms.cz )

je to patnáctiletý (šestnáctiletý?) student, který kromě toho,

že má své starosti jako každý ještě provozuje zdarma  /tzn. že za nic

neplatíte  a ne že vám jednou za čas přijde nějaká reklamní sms/ tuto

informační službu.

Já bych mu chtěl poděkovat   a oponovat jeho kritikům, kteří  chápou jako jeho povinnost, že musí pravidelně dodávat požadované informace v profesionální kvalitě.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:23

Chat a Seznamka je založena na principu posílání krátkých textových zpráv z mobilního telefonu do konference a následné přijímání odpovědí od ostatních uživatelů přímo na vašem mobilním telefonu. Po zaregistrování a prostudování jednoduchého návodu nebudete potřebovat přístup k internetu.

Nastavení vašeho telefonu pro možnost používání této služby je otázkou několika minut (toto nastavení již není v pozdější době nutné měnit prostřednictvím internetu).

Výhody SMS Seznamky...

.. odeslání příspěvku pouze za cenu jedné SMS podle vašeho tarifu, platíte pouze cenu za odeslanou textovku u vašeho operátora (např. 2.80 Kč Twist, 1.80 Kč Fun Go, 2.10 Kč Oskarta...příchozí SMS stejně jako používání této služby je zdarma

.. přihlášení nebo odhlášení ze se provádí formou SMS odesláním krátké textové zprávy z vašeho mobilního telefonu

.. systém je rychlý a spolehlivý, zprávy jsou zpravidla doručeny během několika sekund (potvrzením o doručení vašeho příspěvku všem uživatelům je obdržení vlastní odeslané zprávy)

.. jednoduchý a levný způsob komunikace - náhrada oficiálního SMS Chatu našich operátorů

.. možnost odesílání textové zprávy na jakýkoliv email pouze za cenu SMS zprávy. Příjemci emailu se nemusí zobrazit vaše telefonní číslo, záleží na vašem nastavení (lze také změnit prostřednictvím SMS), ale pouze email, který jste zadali v registraci.

.. pokud vlatníte tarif Slyším Vás u našeho nejmladšího operátora Oskara, cena SMS se pak pohybuje max. 0.53 h ve špičce a 0.38 h mimo špičku. Posílání příspěvků je pak velice levné.


--------------------------------------------------------------------------------

Nastavení telefonu:

***Nejdříve je nutné nastavit váš telefon, aby jste mohli anonymně posílat email formou SMS, aniž by operátor účtoval vyšší sazby než jaké jsou za odeslání krátké textové zprávy. Pro zaregistrování odešlete textovou zprávu ve tvaru:***




VÍCE SE DOZVÍTE NA http://www.nokia3210.fbi.cz


Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:23

Poctive jsem procetl celou diskuzi. A musim zareagovet. Po precteni clanku na MM jsem byl nadsen spustenim sluzby SuperSMS, ale po registraci, ktera mi byla uz od pocatku podezrela (risknul jsem to) jsem dostal pomerne dost SMSek nevalne informacni hodnoty. Byl jsem velmi zklaman absenci jakehokoliv nastaveni jakychkoliv kanalu apod. Cely system na mne pusobil nedodelanym dojmem. A vymluvy autora, ze na to nema dostatek casu ci prostredku .... kdyz nato nemam tak to nedelam. Po x neuspesnych pokusech se dnes odhlasit ( stranka nenalezena - nejel zase server ) se to konecne povedlo. Zaplat panbuh. Autor by si mel opravdu poradne rozmyslet, vypousteni podobnych nedodelku k verejnosti. Ale cenim napad ( bohuzel to k upechu nestaci )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  17. 07. 2001 19:23

Ahoj Pavle, prosim Te, prozrad mi, v jakych hodinach se ti podarilo zasilani odhlasit, resp. ve kterou dobu je server pristupny. Skousim uz to opravdu po 50-te a stale bez uspechu. Uz nemam na to nervy!! Predem diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 07. 2001 19:23

Jedna věc je registrace, ale druha věc je na co mi to bude. Po tom co jsem se zaregistroval, SMS chodit začali, ale jsou celkem k ničemu, vtipy jsou stupidní, zpravodajství, no tak se to ani neda nazvat. Jedině snad počasí a TV jsou k něčemu. Dneska jsem dostal například kolem 5 SMS o ComNetu, což mě vůbec nezajímá a nepředpokládám ani že to zajímá většinu (viz návštěvnost). Navrhoval bych službu rozdělit na několik kanálů, dle zájmů každého. Teprve potom by tato služba stála vůbec za zmínku. Svůj názor nikomu nevnucuju vyřešil jsem to vypnutím zasílání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grifin  |  17. 07. 2001 19:23

ano, po zaregistrovani jsem zacal dostavat sms ale po 1 dni jsem to hned vypnul. je potreba aby byla moznost nastaveni typu nebo oblasti zprav. Treba by stacilo 5 hlavnich oblasti. Spolecnost (TV+ pocasi), Politika, Ekonomika (nebo Zpravodajstvi obecne), IT oblast (internet, mobil atd.) Sport, Zabava (vtipy, kulturni akce atd.) myslim ze si v tom kazdy vybere so chce a nemusi se pak hrozit ze mu chodi spousta veci co ho nezajima, tak jako ja. cau

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jjj  |  17. 07. 2001 19:23

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luboš  |  17. 07. 2001 19:23

SMS nechodí.Zaregistroval jsem se 20.5 a zatím nepřišla ani jedna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Cendra  |  17. 07. 2001 19:23

Bohuzel jste se nepodepsal jmenem ani e-maielm, takze nemohu nahlednout do systemu a zjistit kde je problem, ale s nevetsi pravdepodobnosti musim konstatovat, ze jste vyplnil spatnou emailovou adresu nebo ji neamte na mobilnim telefonu radne nastavenou/aktiwovanou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mižoch  |  17. 07. 2001 19:23

Poněkud mě zaráží informace obou rivalů (SuperSMS a Mr X), že jsou jejich služby zdarma, když to není pravda. Oba mají ve svých podmínkách, že budou posílat reklamní SMS (SuperSMS 4×týdně, Mr X 5×týdně). Já jsem se registroval na http://press.cz/ a žádná reklama mi nechodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:23

Lukáši - a proč jsi se třeba Ty zaregistroval ? Co od toho očekáváš ? Nevím, jak jsi vytížen třeba telefonáty - to si necháš posílat něco, aby jsi pořád jen mazal a mazal ? Myslím to dobře - a vztahuji to hlavně na sebe - už teď mám přeposílání meilů na mobil, píší mi zákazníci - je toho tak akorát, abych se z toho nezbláznil. Dnes je informací tolik, že mi ( v mém případě ) připadá absurdní si ještě více "zatěžovat" mobil.
Abych to shrnul : Co od toho očekáváš ?
Dík za odpověď. Roman P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pdb  |  17. 07. 2001 19:23

Jestli tenhle "projekt" rozjizdi Zdenek Cendra alias Mumie, tak panbuh se vsemi zaregistrovanymi. Okazky jeho "programatorskeho umeni" jsou k videni na www.netday.cz. Neni to tak dlouho co jeho textovy reklamni system nekdo hackl a zobrazoval msg: "Zdenek Cendra se omlouva za vsechny kradeze ... ". Autor hacku zrejme narazel na to, ze vetsina designu stranek 15ti leteho "programatora" je ukradena z jinych prevazne zahranicnich webu. Ze se timto dalsim amaterskym pokusem zabyva i seriozni MM, zustava jen rozum stat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:23

No chce to ziskat zkusenosti, takze myslim, ze neni dobre 15 leteho programatora tady hned zhazovat. Rozhodne je to lepsi, nez kdyby na NETu tvorili jenom nejaci starsi fousati panove, ze starych dob )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Cendra  |  17. 07. 2001 19:23

Mam oprawdu radost z lidi, kteri rikaji o nekom jak je spatny a hloupy a sami se neumi ani podepsat.

Vite pane/pani je pekne o me rikat, ze neumim proramovat a podobne, ale myslim, ze by bylo hezci o me na zaklade ceho soudite, ze neumim programovat? Jenom rpo zajimavost: aktivne programuji jiz pet let...

Podivate-li se na netday.cz, textlink.cz, supersms.cz, ceskywap.cz a dalsi projekty, kterych je a bylo opravdu hodne musite selskym moskem dojit k zaveru ze asi nebudu tak "blbej" jak se zde snazite naznacit.

Zeptam se jinak: ukazte mi prstem na cloveka, ktery ma srovnatelke aktivity na ceskem Internetu? Myslim, ze budete hledat velmi dlouho(a mozna najdete) ... Sam par takovych znam a mam z nich jenom radost ....

Vam bych poradil, aby jste premyslel nad tim co pisete a pokud o nekom neco prohlasite, podepiste se a napiste proc si to myslite.

Na zaver bych se zminil o onom "hacku" jak zde onu situaci nazyvate. Nejednalo se samozrejme o zadny hack(hack vypada uplne jinak, ale to Vam radeji nebudu vystetlovat), ale jednalo se o zneuziti hesla druheho administratora systemu, ktery timto okamzite stratil veskerou duveru a ucet mu byl zablokovan.

Prijemny den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Beneš  |  17. 07. 2001 19:23

No, jak tak čtu příspěvky autora služby Super SMS, tak si říkám, že tiskový mluvčí může být opravdu velmi užitečnou a potřebnou funkcí ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:23

Právě mi došla textovka, že se systém rozjíží na ostro. Takže uvidíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:23

No jenom jestli se nerozjizdi na ostri noze ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:23

Bohužel, od rána mi nedošla ani jedna zpráva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-jjnk- Josef Kulhavý  |  17. 07. 2001 19:23

SuperSMS není jedinou službou, která poskytuje zdarma informace a zábavu na mobilní telefony v podobě SMS.
Doporučuji navštívit stránku www.smsplus.cz/smsplus.htm, kde naleznete seznam všech funkčních služeb podobného zaměření.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Cendra  |  17. 07. 2001 19:23

Chcete-li si zapnout/vypnout zasilani SMSek na mobil, neni v tuto chvili nic jednodussiho nez se prihlasit do systemu a pod zalozkou Nastaveni zasilani si vse poradne nastavit :))

BTW: nemusite si tedy "vymyslet" chybnou mobilni adresu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Cendra(superSMS.cz)  |  17. 07. 2001 19:23

Prijemny den,
rad bych pouze dodal nekolik skutecnosti:
SuperSMS se rozebehl vcera okolo poledne na uplne novem a oddelenem pocitaci(nasem), takze obcasne chybky se bohuzel jeste vyskytuji, ale pracujeme na tom :)

add odhlaseni: tuto funkcicku uz dodelavame. Za nekolik malo hodin bude hotova.

add zpravy: zpravy chodi od 7 do 9 max 10, kdy byl hokej - vysledky.

To ze Vam prisla smska nekdy ve tri rano nebylo zpusobenou sluzbou SuperSMS, ale tim, ze se SMSka "zasekla" nekde u operatora s cimz my nemame co spolecneho a take pro zlepseni situace bohuzel nemuzeme nic udelat.

add clanek: omylem se Vam vloudilo do clanku jedno S navic a vznikla z toho lahudka:

v dobe spani tohoto clanku

poznamka na zaver:

nevim jestli jsem si toho nevsiml, ale nikde jste neuvedl URL na sluzbu, coz je myslim zvlastni, ne? Popisovat sluzbu a neuvest jeji adresu :))

Pro zajemce:

http://www.supersms.cz

BTW: diky za clanek, navzdory tomu, ze je dosti negativni, ale ja verim, ze SuperSluzby se vylepsi a dockam se clanku, kdy budete konstatovat, ze SuperSMS je proste SuperSystem

Prijemny den ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:23

Doufejme, doufejme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:23

Měl bych k tomu pár věcí:

Nemáte úplně pravdu, že posíláte zprávy jen do 21 hodin. Důkazy jsou ve vašem archivu : 18.5. 2001 22:57:01: Prijemnou noc preje SuperSMS!. Anebo tento prispevek: 5/17/2001 9:58:21 PM: Super zprava: od pondeli bude fungovat SuperSMS opet v plnem rozsahu! Je se urcite na co tesit! Krasnou ctvrtecni noc preje Mumie!

Když jste spustil SuperSMS, tvrdil jste, že do týdne bude wapová verze, přes kterou se budou moci registrovat i ti, kdo nemají přístup přes Internet. Věřil jsem vám a napsal tu informaci do Mobilit. Proč wapová verze stále nefunguje?

Informací, že za několik dnů bude SuperSMS fungovat už "úplně naplno", bylo za dobu provozu již několik. Lze tomu už tentokrát věřit?

Podle mého názoru je SuperSMS dalším trochu uspěchaným projektem z vaší dílny. Je to dobrý nápad (i když ne úplně originální - viz třeba http://x.pupworx.com), ale realizace není úplně dokonalá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Cendra  |  17. 07. 2001 19:23

add SMSky mimo povoleny cas: ty SMSky sice jsou v archivu, ale _nikomu_ na telefon neprisli, nebom Vam ano?

Jsou to SMSky ze vcerejsiho dne, kdy jsme se stehovali na uplne novy server a bylo vecer potreba otestovat odesilani. Vypnul sem tedy fyzicke odeslani na mobilni pristroje, ale zprava se do archivu zapsala ..... tj smsky vecer, v noci ani rano opravdu neposilame :)

add wap: mozna mi to nebudete verit, ale tech problemu co se supersms bylo je nejak mnoho. Po dvou dnech provozu napor odrovnal server a ten s asi 4 deni vyjimkou nejel az do vcerejsiho poledne.

Mozna je to nahoda nebo ja nevim co, ale stehovat se v prubehu 10 dnu asi na 3 pocitace je docela srandovni zalezitost :)

ale vratim se k wapu. Wapova verze je da se rici hotova. Problem je s registraci, kterou se snazim maximalne zjednodusit, ale jeste to neni proste ono ...... nechci spoustet nedodelek...

druhy problem wapove verze je adresa .... az bude zrizena adresa wap.supersms.cz/dnes nebo zitra/ mela by se tam rozebehnout i wap verze .....

add uspechanost:
nemyslim si, ze bych neco uspechal, ale mam dojem, ze se na me sesypala smula v tu nejhorsi moznou dobu(ale to je asi nejaky zakon), tedy v dobu, kdy na server chodili pozadavky a on nejel = neustale telefony a smsky "proc to nejede", "kdy to pojede" a podobne .... verte, ale kdyz Vam denne prijde 150 smsek ktere Vas svym zpusobem napadaji a obcas i wulgarne napadaji, tak je to docela srandovni a po trech dnes Vas to docela zacne vytacet :)

Ale to je jina stranka problemu ....

Clovek do toho sel, aby delal neco uzitecneho, neco co ma zpetnou vazbu mezi uzivateli a autorem a neco o co bude zajem, coz si myslim prozatim je .... (prumer 250 registraci denne)...

Jedna poznamka na zaver: je urcite squele ze neco jako SuperSMS funuje, ale vsichni uzivatele a mozna i recenzenti by si mohli uvedomit, ze sluzba je zcela zdarma a ze jeji provoz neni ZDARMA resp. naklady na provoz se mesicne pohybuje ve ctyrcifernych cislech .....

Pro nekoho malo, pro nekoho extremne mnoho .....

nu coz, jednudose receno se mi nelibi jedna vec: my se snazime nabidnout neco zdarma, delame to dobrovolne a uzivatele to berou jako kdyby si tu sluzbu platili, jako kdyby byla NASE povinnost jim tuto sluzbu poskytovat ....

Mozna Vas napadne, ze kdyz chci mit uzivatele, musim se snazit, musim pro to neco delat, musim se k nim chovat slusne .....

mate prawdu ..... :)

Ale vse ma sve hranice ....

prijemny sobotni den ....

BTW: ve vsech clancich, ktere o nas napsali "nezavysli" recenzenti se temer vsichni zminovali pouze a jenom o zaporech, o nekolika prvnich smskach a o tom ze jedna smska prisla ve tri rano .... atp ....

Mozna by bylo zajimave zamyslet se nad tim, ze sluzba neni o techto vecech, ale take o tom ze se do ni vlozilo stovky dobrych a hodnotnych zprav a ze ma stovky spokojenych uzivatelu ...

Chapu, ze ctenari chteji bulvar, drby, klepy, informace o tom co nefunuje, kdo koho podfouknul a co komu spatneho udelal - to lide ctou :)) ale proste obcas mi to wrta hlaviou jako sroubek zavytem u zidle :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:23

- Obe textovky na mobil prisly, nepisete pravdu.

- Jako uzivatele me nezajima, kolik mate s projektem prace a kolik to stoji - to je problem provozovatele sluzby. Jako uzivatel chci vedet jen to, co mi sluzba prinasi. Pokud neco delate, tak to delejte poradne a nevymlouvejte se na to, ze sluzbu poskytujete zdarma.

- 1. kvetna jste vydal oficialni tiskovou zpravu, ze SuperSMS funguje. Kdyz ji recenzeni (proc uvadite slovo nezavisly v uvozovkach?) vyzkouseli, napsali o svych zkusenostech clanky. Nikde nebylo ani slovo o tom, ze jde o testovaci provoz.

- WAP: totez jste tvrdil pred tremi tydny. Uz vam neverim.

- Na NetDay pisete, ze sluzbu jste vymyslel a zrealizoval pres vikend. A to spolu s castymi vypadky, stehovanim na tri pocitace, informacemi s nejruznejsi, ale spis nizkou informacni hodnotou (navic to nejsou stovky, jak pisete), nelze nazvat jinak, nez neprilis doladenym projektem. Kvalitni produkty jsou totiz vuci smule imunni.

- Nase ctenare zajima predevsim, jake testovane produkty ve skutecnosti jsou. Pokud jsou dobre, napiseme o tom - kdyz maji chyby, napiseme o tom take.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karol Lesko  |  17. 07. 2001 19:23

No neviem, ale asi na tom pracuju HTTP/1.1 500 Server Error . Trochu zamyslenie, neviem kto robi ten server ci tam maju jedneho cloveka na vsetko, alebo tim programatorov, grafikov ... Pokial by to robil jeden clovek na kolene tak sa tym vypadkom az tak necudujem, a som schopny to tolerovat. Za vikend sa hruba kostra da napisat (napad nie je zly, par scriptov na pridavanie uzivatelov do databazy, pridavanie novych prispevkov, jeden script na posielanie (mate stastie ze na cechach je mobilny email bezna vec) nejaka grafika, nakoniec to nie je az take zlozite). Na .sk by to slo tahsie (mobilny email = nejakych 50 sk mesacne myslim, ma ho len ten kto si ho necha aktivovat). Nemam sajnu ako je to s financovanim serveru (asi tvorcovia rataju s tym ze sa uzivy reklamnymi smskami) ale to je o niecom inom. A nakoniec offtopic otazka, ako je to s "oficialnymi tlacovimi spravami", budem konkretny, chcem vediet postup ako sa informacie o nejakej sluzbe janka mrkvicku z hornej dolnej dostanu na mobilmania.cz pripadne zive.cz/sk ... (postup, dost ma to zaujma)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:23

Janek Mrkvicka hromadne posle na adresu novinaru e-mail. V tomto pripade vypadal takto:

Dobry den,
v priloze Vam zasilame tiskovou zpravu o uvedeni systemu SuperSMS, ktery nabizi zasilani SMS zprav na mobil zcela zdarma!

Prosime Vas o zverejneni.

Krasny den

Zdenek Cendra
ceskywap@ceskywap.cz
http://www.textlink.cz
http://www.textlink.cz/supersms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karol Lesko  |  17. 07. 2001 19:23

Presne ako som si myslel, vdaka za odpoved, vlastne este jedna otazka (na ktoru by som si vedel aj sam odpovedat) ako je to s komercnymi aktivitami (elektronicky obchod) je to zjavne tiez len oznam novinarom (a cakat ci sa niekto chyti) alebo sa taketo clanky kupuju. Nechcem byt konkretny ale ked sa v IT prilohe dennika (myslim) objavi informacia o novom e-shope + rozhovor s majitelom, nejako mi unikaju suvislosti, hlavne ked je v hlavicke clanku uvedene TASR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:23

Záleží na typu média. Odborné a specializované noviny/časopisy si nemůžou dovolit zveřejnit reklamní článek - tím by u čtenářů okamžitě ztratili důvěru.

Z tohoto důvodu v Mobilitách a na MobilManii články z tiskových zpráv vždy přepíšeme vlastními slovy a s vlastním názorem. Když na MM zveřejníme tiskovou zprávu, je jasně označena jako -press (a je z ní na první pohled poznat, že se jedná o tiskovou zprávu).

U jiných typů médií, jako jsou třeba společenské magazíny, se na to už tak nehledí a PR články můžou být postaveny na úroveň běžné inzerce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Cendra  |  17. 07. 2001 19:23

Add textovky: nemohly Vam ty zpravy prijit. Opravdu neni techicky mozne, aby Vam dosli ..... nedosli nikomu a Vam ano? Zajimave :)
Navic od vcerejsiho poledne na novem pocitaci odesilani VUBEC nejede = ja pravdu mluvim o:)

Add zdarma: koukam, ze se chovate uplne stejne jako dalsi stovky uzivatelu ... ale ono to je vlastne spravne ...

ad wap: kouknete ten server, kde jede supersms tedkon nebezi. Nejde se tam dostat pres vzdalenou administraci, pres ftpecko ani jinymi nastoji ...
mozna to pro Vas neni dostatecna odpoved, ale neni v mich silach zajistit provoz serveru, z cehoz plyne, ze wap verze je v tuto chvili to posledni na co myslim .... pokud by jste vedel jak supersms uvest do provozu, byl bych Vam nesmirne zavazan ...

add ctenari: chapu ze chcete ctenarum nabidnout co nejobjektivnejsi informace :)

add stovky(pocet smsek): nereknu Vam tedkon presne cislo, ale pokud reknu 200 tak se moc nespletu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:23

Textovky: omlouvam se, prisla z nich jenom ta prvni. Byla odeslana ve ctvrtek v noci, ale prisla v patek ve dve a spojil jsem si to dohromady.

WAP: mne je jasne, ze mate technicke problemy. Ale pred tremi tydny jste tvrdil, ze za par dnu to bude. Proto vam uz ted se slibovanymi terminy neverim.

Stovky: v archivu jich pred nekolika hodinami bylo asi 140, pokud se nemylim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Cendra  |  17. 07. 2001 19:23

Textovky: je to mozne :)

WAP: ono to je. Akorad to neni kam dat. Reknete mi k cemu mi jsou nejake zdrojove wml kody, ktere si muzu dat tak maximalne na balkon do kvetinace pekne v digitalni podobe? o:(

Stovky: nu, system obsahuje vice msgecek :)
Ona volba Poslete zpravu vsem uzivatelum denne prijme cca 100 smsek, ktere se do systemu vkladaji, ale nejsou nikde videt a vetsina z nich se ani nerozesle na mobily :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 07. 2001 19:23

Prosím Vás, pane Cendro, přeji Vám, abyste vyřešil všechny technické problémy a co nejdříve spusil supersms.cz. Ale co by potřebovalo přinejmenším stejnou opravu, je Váš pravopis! (textovky dosli, v mich silach, by jste, ...)
Jak se hodláte vypořádat s tímto problémem???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  17. 07. 2001 19:23

Nooo... jestli k tomu muze stara vrana neco zakrakat, tak na tu textovku, co nam v ni prala dobrou noc mumie (hi) se vrana dobre pamatuje! Pac od mumie jeste nikda nic nedostala, natoz pak dobrou noc!! A kdyz to prislo, byla uz tma a vrana zrovna klofala do klofesnice a rikala si, kterej cert mi co posila v tuhle hodinu? Inu tak...

Zdar, vrana - ruska vlastovka.

PS. Drzim palce! (teda obrazne, hi)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 07. 2001 19:23

Pane Lutonský, laskavě si nehrajte na profíka a přestaňte se ohánět frázemi z "tvrdého světa byznysu". To, že do mobilit otisknete tu zprávu o tom wapu, který stále nefunguje, jenom svědčí o způsobu vaší práce. Můžete si za to sám. Vypustíte neověřenou nebo (v tomto případě) riskantní informaci a doufáte, že to vyjde. (viz CMD-J5 bez antény, ale o tom se bavíme zase v jiné diskuzi, že). A na tom, že se z MM stává bulvár, také něco je (opět jiná diskuze - viz můj příspěvek v "Co vám vadí na současné MM?")
A uvědomte si, že máte mnohem větší zodpovědnost (i plat), než ten člověk, co dělá supersms.cz a mně přitom připadá, že jste jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:23

Pane Michale, jsou věci, kterým novinář musí věřit. Takovou věcí je třeba prohlášení provozovatele služby, který potvrdí, že do několika dnů bude spuštěna nová funkce. Podobně píšeme o službách, které ještě nefungují, dostáváme třeba i od mobilních operátorů. Časopis, který se deset dnů tiskne, je nutné připravovat trochu dopředu, aby byl aktuální.

Článek o Sony bez antény byla zajímavost. Jen vy v ní pořád hledáte hluboký smysl a obviňujete nás z neserióznosti. A jestli je podle vás MM bulvár, tak jím asi je, protože takové články se zde čas od času objevují od počátku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Cendra  |  17. 07. 2001 19:23

add WAP: pokusim se jeste dnes wapovou verzi rozchodit na plne obratky(aby ctenari mobilit neprisli o squelou moznost zawapovat si a obohatit tak sweho operatora) :o)

Musim ale tedkon vyluxovat, umyt nadobi, jit si protahnout jiz tak hodne znicenou kostru nekam ven a potom na to sednu :) ...oki ? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:23

Zdeňku, já nepotřebuji, abyste hned začal dělat na wapové verzi pro mé čtenáře, jen se mi prostě moc nelíbí, že se něco slíbí a potom neudělá.

(Mimochodem, myslím, že možnost wapové registrace by byla velice užitečná - jako jediní z podobných služeb byste oslovili i neinternetový lid.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Cendra  |  17. 07. 2001 19:23

Chcete-li shlednout WAP verzi, zavitejte na http://www.ceskywap.cz/smith/mobilmania/index.php3?url=http://wap.supersms.cz
resp. na mobilnim telefonu;
http://wap.supersms.cz

Zatim funguje registrace...

Bohuzel mi tydlifon odmita chapat vypinani a zapinani smsek a zmenu mobilni emaiolove adresy, ale on to casem pochopi a ve wap verzi to bude o:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kadlčík  |  17. 07. 2001 19:23

Co se tyce x.pupworx.com, tak Mr. X byl presunut na domenu www.mrx.cz a chystame spoustu novinek a vylepseni... nebudu je tady predem popisovat, protoze by je Cendra mohl do SuperSMS implementovat driv.



Co se tyce podobnosti Mr. X a SuperSMS, tak by Vas mozna zajimalo, ze mi Cendra nejdriv napsal, ze chce byt redaktorem Mr. X a kdyz jsem to odmit (znam prece jeho povest na cekem Inetu), zalozil si vlastni SMS System... Takze inspirace je jednoznacna!!


A hlavne, jak uz to byva u projektu Cendry, ze SuperSMS se nelze odregistrovat!!! Aspon jsem to tam nikde nenasel! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1212  |  17. 07. 2001 19:23

lll

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kadlčík  |  17. 07. 2001 19:23

Mozna by Vas take mohla zajimat take sluzba Mr. X - www.mrx.cz.
Jedna se o SMSkovy system, ktery existuje o neco dele nez SuperSMS a ze ktereho si take SuperSMS vypujcil nejake napady a texty.... mozna byste o tomto serveru mohli take napsat. Chystame spoustu novinek ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor