Šuškanda: Nokia koupí Palm

Diskuze čtenářů k článku

Tom  |  22. 03. 2007 17:31

Cena akcii mirne stoupala ... az do dneska, kdy spadly o 9% !!! Motorola totiz odmitla spekulace a tvrdi, ze Palm kupovat nebude. Takze updatujte clanek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.detlef  |  23. 03. 2007 14:53

nokia potřebuje snížit cenu za akcii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  22. 03. 2007 16:39

Aby to nedopadlo jako Benq-Siemens. Me osobne zklamalo to, ze neprisel Cobalt. Kdysi jsem mel Palmy, tehdy jsem by s nima strasne spokojeny, ale v dnesni dobe je to usmevne zastaraly OS. No snad by to spojeni mohlo byt k necemu, ale ne pokud zarizeni pobezi na PalmOS5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerak  |  22. 03. 2007 14:05

NO TAK TO JE HRŮZA, JÁ NECHCI NOKII!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  22. 03. 2007 14:12

No nechci remcat, ale nic jako "služby Palmu" zákazníkům si nepamatuju, jediný pokrok za posledních 5 let byl opětovné sloučení s Handspringem, oddělení a následný odprodej (likvidace) softwarové části firmy a mutace posledního použitelního modelu (beztak vyráběného u HTC?) na Windows Mobile...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  22. 03. 2007 14:19

(2 Redakce: nějak tady blbne zařazování příspěvků v diskusích...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja, jenom JA :-D  |  22. 03. 2007 10:24

Je to ale duvod k radosti? Nokia ma sice jmeno, lepsi prodejni a (hlavne) servisni sit a MNOHEM vetsi kapital, ale kdyby Palm koupila, co by se delo?
-PDAcka (bez GSM modulu) by asi vypustila ze sveho portfolia
-asi by hrozilo prejmenovani tradicni znacky Palm
-nezavisli vyvojari by asi migravali, fandove Palmu taktaz
-co by zustalo z POS nechci domyslet...
Jestli k prevzeti opravdu dojde, snad tento scenar nenastane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  22. 03. 2007 14:18

Z PalmOS už dneska beztak nezbývá nic, stejně tak značka Palm je už jenom prázdná šlupka (asi tak jako nedávno reinkarnovaný Commodore).
A kam že by těch 5 a půl zbývajících "nezávislých" vývojářů asi tak mohlo migrovat?
Beztak se už dávno přeučili na Windows Mobile a Symbian, z poslední doby neznám na PalmOS nějakou větší a solidní aplikaci, která by předtím na některý ze dvou zmiňovaných systémů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2007 15:38

Hlavně si myslím, že Palm pod Nokií by měl daleko menší zájem o ALP než Palm samostatný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N3o21  |  22. 03. 2007 20:16

Co mate porad s tou zastaralosti? vzdyt WW je daleko vice "zastaraly", nezvladne ani poradne vykreslit datum kdyz v nem tapnu na listi na cas.. vykresluje se to tak dlouho, ze si zatim pomalu stihnu uvarit kafe.
PalmOS nema jen UTF-8. Jinak ma vse. Ma i vami porad zminovanou vyhodu Wm multitasking, jen proste do programu musite napsat ze ma bezet na pozadi. Tj cele, tim se setri systemuve zdroje, protoze nvetsina aplikaci na pozadi nepotrebuje bezet, a ktere jo, tak muzou, nikdo jim nebrani! V tom je WM naopak zastaraly, plytva syststemovymy prostredky. A navic ma nesmyslne slozite ovladani. Co je to za vyhody? Jenom PalmOS pristroju je mene, protoze MS vsude sere ten svuj WM shit, protoze ma proste zbytecne moc penez, a nevi co snima. Tak pomoci nich cpe vsude ty svoje sracky. Viz. otravna reklama na Vistu (ale vista aspon stoji za to...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  22. 03. 2007 21:34

Kdo tady ty ZASLEPENEJ TRUBKO píše o multitaskingu, četls vůbec text na který reaguješ ?!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N3o21  |  22. 03. 2007 21:40

boha jeho, sem chodi snad sami ******
neres to, stejne nepochopis, jen ze v kazde diskuzi wi antipalmos, a prowidlaci pisete ze PalmOS nema multitasking, predchazim tomu v tyhle diskuzi ;) zdar :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm, hmm  |  22. 03. 2007 22:08

Mě bez problémů běží PIM (upomínky), EDGE (ICQ), GSM (příjem SMS a hovorů), Pocket Tunes (MP3 - Cimrman), 3D Mines (hra). To vše z 4GB SDHC karty a druhý den vytížení (2400mAh). Kde že nemám multitasking, mám zastaralý OS a překonané zařízení (užívám přes 2 roky)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm, hmm  |  22. 03. 2007 22:16

Relativně běžný večer na Tró 650....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  23. 03. 2007 13:44

Jo, a jak mezi aplikacema prepinas? Mas snad Wisbar Advance 2 nebo Pocket Breeze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N3o21  |  24. 03. 2007 22:46

:)) :))
Je videt ze jsi neznaly PalmOS ;) v PalmOS se mezi aplikacemi prepina tak jak si v kazde aplikaci nastavis. Pokud aplikace umi bezet na pozadi, muzes si nastavit cim ji hodis do popredi, a to bud nejakym tlacitkem, nebo nejakym tahem po displeji ;) a neni nutny zadnej spravce uloh :))
A treba IM klienti kdyz prijde zprava, sami ohlasi PoPup oknem ze prisla, a zobrazi ji (kdo by to byl rekl...)
Naco delat veci slozite jako to dela MS? copak myslis ze jsou vsichni tak hloupi, ze umi jen opisovat od jinych?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  25. 03. 2007 22:58

Troubo
Hraju 3D Mines, do toho mi přijde reakce na ICQ, vyskočí okno, já odepíši, odešlu, jsem z5 ve hře.
Nebo, píšu v ICQ a chcyi přeskočit sklatbu MP3, zobrazím si konzoli Pocket Tunes, přeskočím skladbu, změním hlasitost, zavřu konzoli, píšu dál v ICQ, atd....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  25. 03. 2007 22:59

Jo, a nepotřebuju na to stylus
Kromě hraní min, samozřejmě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm, hmm  |  26. 03. 2007 08:58

Nebo přepínat aplikace pomocí cca 40ti hotkeys pro displejem (Tréo 650)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kája  |  22. 03. 2007 23:05

Proč ta zloba? Nikdo se tu nehádal o nějakém multitaskingu, a kdo ví čem ještě...to si můžeš jít řešit do flame diskuzí palm vs. world, kde je tohle všechno 20x popsáno... začneš tu vyprávět, jak otřesný je wm (a ještě dost přehnanými argumenty-já si kafe uvařit nestíhám) a ještě začneš nadávat, jak řekne někdo něco proti. Myslím, že by ses měl nad sebou trochu zamyslet a třebas zajít do hospody:) No, je mi jasné, že za tohle sklidím velkou "pochvalu"
P.S. Jasně, ten příspěvek na který jsi reagoval prvně byl značně provokativní a mimo, na druhou stranu, ber to tak, že na wm se teď dělá víc než na palm os (ten nový linuxový systém nepočítám). A nikdo ti tu nebere funkčnost palm os

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  23. 03. 2007 13:54

Nesmyslne slozite ovladani? Ovladat Windows Mobile by dokazal i nas Rexik. :) Jinak pokud se domnivas, ze je WM sloziTEJSI nez PalmOS, tak to je pravda. Proc? Jako priklad ti uvedu, ze Nokia N73 ma taky slozitejsi ovladani nez Ericsson T28s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jehlan  |  22. 03. 2007 00:06

Ja tomu verim, Palm na tom fakt neni dobre. A Nokia mu muze dost pomoct. Umi dobry founy a Palm zase PDA. Dohromady tomu verim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm, hmm  |  22. 03. 2007 09:13

Opravil bych, Nokia umí dobře founy, Palm komunikátory. PDAčka umí dobře třeba Asus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerak  |  22. 03. 2007 14:10

Že by uměla founy o tom nevím.Nokia 65 mě šla přesně 5dnů a zítra ji budu mít měsíc v servisu.Děkuji moc, za takové umění.A pomoc help-linky?Lepší volat z okna.Účinek je stejný a při druhém volání,se nerozčílíš!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N3o21  |  22. 03. 2007 20:07

To se muze stat kazde sebelepsi firme, ze vyrobi nejake kusi vadne... s tim se pocita.
A bud rad ze neznas HelpLine microsoftu, ty radej tak ze ani nevi co. Za 1. jejich rada nefungovala, a az napodruhe sem to vyresil, ale ted se mi PC vypina a zapina 15 minut... a to je to celkem solidni komp. A to vsechno diky genialni technicke podpore.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bastler  |  22. 03. 2007 12:34

Palm na tom neni dobre? Zvdyt o TREO je takovy zajem ze nestihaji ani dodavat do evropy. TREO 750 s woknama se objevuje v nabidce evropskych operatoru, cimz se znacka drive spis pro nadsence dostava do povedomi Evropy. Řekl bych spíš, že se zrovna před chvílí odrazili ode dna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.detlef  |  22. 03. 2007 16:24

moje řeč
rozhodně šáhnu raději po WM než symbianu (od kterého stejně Nokia plánuje útěk )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor