Po okolních zemích se dočkali také tuzemští zákazníci a fanoušci německého řetězce. Lidl od 21. září 2020 spustí v Česku svůj věrnostní program Lidl Plus. Digitální věrnostní kartu si zákazník uloží do svého smartphonu v podobě aplikace. Ta se dá z marketů stáhnout už nyní (zdarma pro Android a iOS).
Do aplikace budou vždy dvakrát týdně přicházet slevové kupony, které zákazník uplatní při placení u pokladny. Při pravidelném skenování QR kódu věrnostní kartičky může získat i další slevy. Mimo to aplikace bude obsahovat přehled uskutečněných plateb, informace o prodejnách, aktuální letáky, stírací losy a další funkce.
Mobilní aplikace Lidl Plus
Česká republika je už třináctou zemí, kde řetězec svůj věrnostní program spustil. Lidl Plus funguje od letošního ledna na Slovensku, dále také v Polsku, Rakousku, Německu, Nizozemsku, Belgii, Lucembursku, Dánsku, Španělsku, ve Velké Británii a Irsku. Podobný model věrnostní karty v aplikaci v Česku provozuje od letošního února také sesterský Kaufland ze stejného německého koncernu Schwarz Gruppe.