... a celý den usilovně optimalizovaný a neustále zkapacitňovaný systém prostě nejede. Server t-zones nejspíš vzdal alespoň servírování stránek o přetíženosti a pro jistotu neodpovídá vůbec.
Pokecal jsem si se slečnou na infolince - moc mi toho neřekla, její odpověď byla sice profesionálně zdvořilá, ale ve stylu "nebude-li pršet, nezmoknem". Na spojení s operátorem jsem čekal skoro 5 minut (all our representatives are currently busy .... ).
Na můj dotaz ohledně zrušení účtu na t-zones nejdřív nechtěla vůbec brát zřetel, když jsem jí ale připomenul, že jsem se do t-zones nikdy nepřihlásil, že mě tam přihlásili oni, odkázala mě na reklamační oddělení. Jen prý tam v žádném případě nemám psát doporučený dopis - jen obyčejnou poštu. Na mojí poznámku, že je to nejspíš proto, aby mohli cokoliv zatlouct mě poradila, že se tam mohu i zastavit osobně. Uvidíme, možná si ještě udělám výlet.
Vlastně ani nevím co se rozčiluju, ten paušál je služební, ponížil jsem ho na T20, zrušil jsem u něj všechny nadstavbové služby (MobileBox, GPRS) a provolám z něj asi tak ty volné minuty a pošlu cca. 20 SMS v rámci GSM Bankingnu. Spíš mi asi jde o princip, že si operátor něco takového prostě nesmí dovolit a to i přesto, že moje účty jsou ve srovnání s velkými zákazníky směšné (jsem u nich od úplného začátku - listopad 1996 a úhrn faktur za toto období činí něco málo přes 150 tis.)