T-Mobile až do odvolání nebude zpoplatňovat posílání e-mailů na mobily

Diskuze čtenářů k článku

Fido  |  08. 02. 2003 01:17

Nedeje se neco podobneho uz ted u Eurotelu? Nechavam si preposilat zacatek e-mailu na mobil ET a posledni prisel vcera dopoledne a od te doby nic. A prislo mi jich celkem hodne v prubehu cele doby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  07. 02. 2003 01:07

Kazdy by akorat nejradeji nic neplatil, ale zral...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fanos  |  07. 02. 2003 06:44

Tak si zaplať za to, že se nažereš vlastních sraček. Já to platit nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  06. 02. 2003 12:12

Vážený uživateli,
litujeme, ale při zpracování Vašeho požadavku došlo k následující chybě:


  • V tomto okamžiku zpracováváme požadavky uživatelů, kteří se na portál t-zones přihlásili před Vámi. Prosíme Vás, abyste se o přihlášení či registraci pokusil později. Dále si dovolujeme upozornit, že pro úvodní registraci do t-zones potřebujete znát své telefonní číslo T-mobile a bezpečnostní kód PUK2, který získáte v dokumentaci k Vaší SIM kartě.
  • V případě přetrvávajících potíží pošlete, prosím, e-mail na adresu info@t-mobile.cz.
     
    Mam do srpna 2003 HIT 80, ale vidim, ze TM uz nezajimam ted. Pise mi to s kratickymi prestavkami uz hodne dlouho a hlavne skoro porad  :(

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza  |  06. 02. 2003 11:57

    Tak jsem prisel na to, ye kdyz uz se mi podari prolest tou uvododni procedurou prihlasovani, tak uz to beha v pohode, tak nechapu, proc treba nam registrovanejm a jeste navic platicim zakazniku (mam tu placenou verzi) neudelaj jinej vchod, kdyz stejne pak jsme asi na jinym serveru... Ale jinak jsem spokolejen, protoze mejly jsem si zacal nechavat posilat z clicku na eurotel a je to v pohode...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Máca  |  06. 02. 2003 09:29

    Zdravím Vás všechny, od 28. 1. jsem zákazníkem jiného operátora a s jeho službami jsem spokojen!   Nějaké T- zones mě přestalo zajímat - maily jsem si přesměroval jinam. Jen je nepochopitelný, že nejde zrušit registrace, proč? Čau Máca

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tom  |  06. 02. 2003 01:10

    Stále se mi nedaří přihlásit do T-zones. Škoda  Jedna zajímavost Partner I. má volání ve špičce do T-M za 2,94Kč/min. , mimo špičku 2,10Kč/min. a T-Mobil Nej za 3,15 Kč/min stále. Super. Zjistil jsem to až teď. T-Mobil Nej si můžu nastavit jen číslo T-M ?Prosím poraďte. Díky.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr K.  |  06. 02. 2003 16:28

    T-Mobile NEJ si můžete nastavit do jaké-koliv sítě ( do sítě TMO by to bylo i nelogické podle těch cen ).

    Vít to naprosto jistě protože v naší rodině měl až dosud Partner I nastaveno NEJ číslo do Oskara.  (Už nemá, kvůli SMSkám přešel na T-20HIT a tam NEJ číslo není . )

    Takže u Partner I  můžete nastavit NEJ kamkoliv, naopak i Twistu to jde pouze do vlastní sítě.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Nokyj  |  05. 02. 2003 15:52

    Zrovna jsem mluvil se Steffi a Adrem a jim to funguje.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    admin  |  05. 02. 2003 13:00

    Když platit tak jinde než u T-Mobile.... Článek LUPA.CZ http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=2695

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Texx  |  06. 02. 2003 01:58

    Platit neni nutne. Jeste stale je v provozu portal 1rst Wap, umoznujici zasilat SMS z internetu zdarma i do site T-Mobile. Nechapu, jak je mozne, ze tu o tom neni zminka. Kolik lidi, co se tu rozciluji, by to asi zachranilo cislo? Viz http://www.vlcidoupe.net/texts.php?textid=14.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    lukass  |  06. 02. 2003 10:34

    Je sice super, ze nekdo nabizi takovyto zpusob posilani SMS, ale proc za to platit 1,15 Kc, kdyz u Oskara to je z mobilu za 1,05 Kc (vc. DPH) a s T9 je to napsany hned??? Rozhodne se mi totiz nechce posilat na nejaky bankovni ucet penize jenom proto, ze si kdosi vymyslel webovou stranku. Tim moji duveru o dobrych umyslech neziska...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Carlos  |  05. 02. 2003 11:42

    Streda 5. unora 11:40 do Tý- zounz jsem se dostal v pohode ale na seznam.cz se od rana nemuzu dostat !!!! Mate nekdo podobnou zkusenost ??? Otevre se vam ta stranka ??? Diky za info.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    petricak  |  05. 02. 2003 10:39

    Dnes, 5.2.2003, se nelye opět přihlásit ))

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mamlas  |  05. 02. 2003 04:19

    Je tolik, kolik právě je, a ta registrace furt nechodí. Že by přetížený server ve čtvrt na pět ráno??

    Měli by něco zdražit, aby mohli vyměnit ten server DIDAKTIK Gama aspoň za 286  

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Uživatel T-mobile  |  05. 02. 2003 07:48

    Nejde to pro blbě napsaný skripty, protože se to zahltí i při minimálnímm provozu. ACH JO

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    billl  |  05. 02. 2003 01:55

    Víte co je nevětší sranda? Jak pan Lutonský vyhlašoval hájení T-zones a nakonec jejich nefunkčnost musel zveřejnit jako tiskovku od operátora
    Pane Lutonský, nepřehánějte to s tou horlivostí v pochlebování T-mobilu,
    oni sami ví jak si dělat PR

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  05. 02. 2003 09:29

    Nevím, co je "sranda", smutné ale je, že si ani nedokážete přečíst, co píšeme. Rád vám to zopakuji: nové služby v t-zones nebudeme hodnotit v době, kdy server zákonitě musí být přetížen, ale až při běžném provozu. Na tomto stanovisku včerejší tisková zpráva nic nemění.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    billl  |  05. 02. 2003 12:13

    Jab byste je také mohli hodnotit, když T-zones teď žádné služby neposkytují Teda kromě loterie o přihlášení
    Ale jinak si to neberte tak osobně, život je přece krásný

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    austin  |  05. 02. 2003 16:00

    nové služby, to je právě ta tragedie. Samé nové služby, obrázky kačera donalda na displej, pic bum hra do mobilu, dezorientovaný navigator... Kdyby aspoň dokázali, aby upozornění na email nechodilo někdy za 24 hodin a víc, tak bych byl naprosto spokojen.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek  |  05. 02. 2003 19:10

    "zakonite musi byt pretizen"

    Tak k tomuhle je uz kazdy komentar zbytecny, ale neudrzim se

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  05. 02. 2003 20:16

    A váš komentář je tedy kde?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek  |  06. 02. 2003 00:41

    To jsou ty smajly

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Slonik  |  05. 02. 2003 00:20

    ... a celý den usilovně optimalizovaný a neustále zkapacitňovaný systém prostě nejede. Server t-zones nejspíš vzdal alespoň servírování stránek o přetíženosti a pro jistotu neodpovídá vůbec.

    Pokecal jsem si se slečnou na infolince - moc mi toho neřekla, její odpověď byla sice profesionálně zdvořilá, ale ve stylu "nebude-li pršet, nezmoknem". Na spojení s operátorem jsem čekal skoro 5 minut (all our representatives are currently busy .... ).

    Na můj dotaz ohledně zrušení účtu na t-zones nejdřív nechtěla vůbec brát zřetel, když jsem jí ale připomenul, že jsem se do t-zones nikdy nepřihlásil, že mě tam přihlásili oni, odkázala mě na reklamační oddělení. Jen prý tam v žádném případě nemám psát doporučený dopis - jen obyčejnou poštu. Na mojí poznámku, že je to nejspíš proto, aby mohli cokoliv zatlouct mě poradila, že se tam mohu i zastavit osobně. Uvidíme, možná si ještě udělám výlet.

    Vlastně ani nevím co se rozčiluju, ten paušál je služební, ponížil jsem ho na T20, zrušil jsem u něj všechny nadstavbové služby (MobileBox, GPRS) a provolám z něj asi tak ty volné minuty a pošlu cca. 20 SMS v rámci GSM Bankingnu. Spíš mi asi jde o princip, že si operátor něco takového prostě nesmí dovolit a to i přesto, že moje účty jsou ve srovnání s  velkými zákazníky směšné (jsem u nich od úplného začátku - listopad 1996 a úhrn faktur za toto období činí něco málo přes 150 tis.)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza  |  05. 02. 2003 00:16

     Ten T-Mobile to pěkně povoral, nic mu nefunguje, plno nespokojených zákazníků a uživatelů a teď nemá ze služeb SMS z internetu skoro žádnou korunu, když se rozhodl to zpoplatnit. Jen tak dál, ať to nefunguje a T-Mobile pozná, co to jsou nespokojení zákazníci. Pěkně si to tím svým mamochem zavařil a uvidíme, jestli si své uživatele někdy udobří, když je takhle odřízl od internetu!

    Pro všechny nespokojence mám stále jedno řešení! Odejděte od T-MOBILE!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Howe  |  05. 02. 2003 00:10

    Jeee, to je husty, tak voni to kvuli tomu naporu tedka spustili v TXT verzi - docela dobrej napad

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    tony  |  05. 02. 2003 00:08

    To napadne i prumerne inteligentni podlozku pod mys, ze kdyz omezim posilani smsek z webu jen na jeden portal, tak ze ten portal bude ze dne na den celit podstatne vetsi zatezi. Jinymi slovy: V posledni dobe smrdi amaterismus z kazdeho kroku t-mobilu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Libor  |  04. 02. 2003 23:56

    T-Mobile až do odvolání nebude zpoplatňovat posílání e-mailů na mobily. Jenže co je mi to platné, když se na t-zones permanentně nedostanu a ten filtr si nemůžu nastavit. T-Mobile, T-Mobile, už jsi mě zase dostal.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    GIGI  |  04. 02. 2003 23:21

    Ja tedy nevim, ale kdyz jsem ted napsal www.t-zones.cz tak mi to asi po 30 sec vyplivlo, ze stranku nelze zobrazit. Takze mam pocit, ze posilujou asi neco jinyho a nekomu jinymu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Gogo  |  04. 02. 2003 22:56

    Je to opravdu smutný, když už i T-Mobile přiznal, že na to nemá.

    Když si představím, že někdo za ten MobileBox platí paušál, nechá si tam posílat firemní poštu a je na ní zavislej.. proč ne, mělo by to být funkční, když se za to platí... ale jak je vidět, T-Mobilu to nijak nevadí, že si nechává platit služby a ty přitom nefungují.

    Asi proto to nikdo nepoužívá jako primary mail.. proč taky, když třeba na seznamu můžu mít mnohem spolehlivějí schránku...

    sešteno a podtrženo... T-Mobile se teď hrabe z jedný ostudy do druhý....

    je čas udělat pááá pááá

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Gorbačov  |  04. 02. 2003 22:44

    Čus,když někdo píše,že kroky týmobajlu zase nejsou tak špatný.....ale..

    Já sem jen student a spoustu smsek posílám z netu.Měl sem týmobajla a smska mě vyšla na 2.80,- a co si budeme říkat je to málo?A za ty ceny co měly volat do jinejch sítí?Nic moc,ale to nic,měl sem net a tak sem dost ušetřil,ale teď?To bych si nedovedl představit,třeba jen za 10 smsek teď už kolem 30,- no to je votřes!

    Teď mám tarif na Oskaroj,platím kolem 260,- měsíčně volání o víkendu zdarma,vždycky mě zbyde tak 5 minut a teď mě přišel dluh na smsky 31,- to je krásný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!U týmobajlu by mě ty smsky stály 93,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a to je kurva rozdíl a když bych k tomu dal to co bych na témobajlovi provolal ajaja,to by byl účet,takhle mi to u oskara krásně vychází

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Krupa  |  05. 02. 2003 01:29

    A co takhle srovnavat srovnatelne? Kdyz by jste si poridil tarif 20 Start HIT od T-Mobile, tak Vas take SMSky vyjdou na 31Kc (resp. 32,55 s DPH). Oskarovu SMS branu muzete vyuzivat i kdyz jste zakaznikem T-Mobile. Pokud jde o volani o vikendu zdarma, tak to je, pokud je mi znamo, pouze docasna akce a u tarifu, ktery mate omezena 3 mesici. Pokud jde o ceny volani, tak ty jsou minimalne srovnatelne - volani do vlastni site za 3,20Kc/min u T-Mobile.

    Honza

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Unknown  |  05. 02. 2003 02:20

    Ono je hezké, že chcete srovnávat jen srovnatelné, ale i když se klient T-MO distane na bránu Oskara, tak to neplatí obráceně. A to je dost handicap, kvůli kterému se vyplatí přejít.
    Osobně jsem měl na své stránce link, který otevřel T-MO SMS bránu a předvyplnil i číslo apod., aby mi lidi napsali, když mne potřebují a nemohou se dovolat (obvykle zákazníci kvůli problémům s PC) a já jim potom obratem zavolal (normálně mám dost přísné filtrování příchozích hovorů, abych mohl taky pracovat nebo případně nebýt nevyrušován u jednání). Teď po "úpravách, které lépe vystihují strukturu volání a potřeby zákazníků T-MO" tohle prostě nefunguje a T-MO síť pro mne ztratila tu užitnou hodnotu, kterou mi nabízela. A nemám obavy o to, že bych ty bezplatné příchozí WWW SMSky T-MO nezaplatil právě těmi hovory, které jsem na základě těch SMS vedl...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Wendigo  |  05. 02. 2003 14:58

    Zrovna to jsou ty komerční sms, který T-Rotl tolik serou...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Krupa  |  05. 02. 2003 18:08

    Vzhledem k tomu, ze tohle by bylo pravdepodobne hodneceno jako "komercni zneuzivani", tak bych to nebral jako handicap. Co Vam brani v tom si napsat skript, ktery Vam obsah nejakeho formulare preposle na email na T-Zones, kde v pripade, ze bude splnen nejaky filtr dojde k (placenemu) preposlani zpravy na mobil? Vase stranka je umistena pravdepodobne verejne na internetu. Proto je mozne pripadnemu zneuziti (odeslani mnoha nesmyslnych zprav) zamezit napr. omezenim maximalniho poctu takto odeslanych zprav za den (ve skriptu, ktery budete mit na strance).

    Honza

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    radim  |  05. 02. 2003 08:45

    6 měsíců, ne 3.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Krupa  |  05. 02. 2003 18:10

    Mate asi pravdu - podminky jsem podrobne nestudoval. Omlouvam se za nepravdive uvedenou informaci. Kazdopadne to ale nemeni nic na tom, ze se jedna o casove omezenou akci.

    Honza

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dzelen  |  05. 02. 2003 08:52

    Nikoliv 3 mesice volani zdarma, ale 6-12 mesicu (dle tarifu)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    ABC  |  04. 02. 2003 22:28

    cituji : "Kvůli přetížení serveru t-zones však dočasně nebude účtovat e-maily přeposílané na mobily."

    Nestálo by za to, přetěžovat server trvale? Bylo by hezké mít přeposílání e-mailů zdarma napořád.

    Vy co to umíte, vemte je za slovo.

     jednotka dočasnosti = 1furt


    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    p.  |  04. 02. 2003 23:14

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jar  |  04. 02. 2003 20:53

    Je to hrůza moje prastaré ATARI 800 by to snad zvládlo líp.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Eyesight  |  04. 02. 2003 20:36

    Už druhý den se marně snažím dostat na www.t-zones.cz a bohužel marně . Shodou okolností jsem si musel s kolegyní prohodit číslo na mobil a potřebuji pouze změnit e-mail na zasílání hlasových zpráv... Měl jsem T-Mobile za větší profesionály .

    Eyesight

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza  |  04. 02. 2003 19:31

    Je teda zadáčo i když mam ze z majlu zasílaný upozornění na email?

    nebo jenom přeposílaní celýho majlu nebo jak?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Anonym  |  04. 02. 2003 19:20

    Aspoň je vidět, jaký má T-MOBIL odborníky. IMHO se jedná o naprosto ryzí amatérismus... 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mr. Jay  |  04. 02. 2003 19:20

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mr. Jay  |  04. 02. 2003 19:19

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mr. Jay  |  04. 02. 2003 19:17

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mr. Jay  |  04. 02. 2003 19:17

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin  |  04. 02. 2003 18:23

    Osobne povazuji to ze T-Zones nefunguji radne uz asi tyden, at uz jsou duvody jakekoliv (upravy, pretizeni) je ciry DILETANTISMUS! Protoze pokud ani za tyden nejsou schopni jeho admini tento problem vyresit meli by je okamzite "strouhnout" nebo vyrazit. Vzhledem k tomu ze mam "plnou" verzi MobileBox a nemuzu se uz asi tyden dostat ke sve poste, jsem zvedav jak to T-Mobile zohledni v mem vyuctovani.
    Mel jsem ze zacatku trpelivost ale ted uz mne to opravdu zacina sr@t.

    Martin

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirka  |  04. 02. 2003 18:54

    Plně souhlasím. Mám taky placený MobileBox, a nic nefunguje už dost dlouho na to, aby se to dalo jen tak přehlídnout. Připadá mi to, jako když si koupím měsíční jízdenku na autobus a můžu se tak akorát na něj každý ráno chodit koukat na zastávku. Je to bordel!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaNaS  |  04. 02. 2003 18:58

    Ja taky plne souhlasim, mam sice jineho operatora, ale kdo ma kazdy den cist tady jen o T-Mobile .

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Uživatel T-mobile  |  04. 02. 2003 17:59

    Zkuste se podívat do skriptu na přesměrování T-zones a máte zde autora , který může za to, že T-zones Vás nepřesměrují,

    DÍKY, je to prasárna.cz to Vaše dílo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    content="0;URL=http://login.client.tmo.cz/um/cs/login.html">
            < META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html;
    charset=iso-8859-2">
            < META NAME="Author"             CONTENT

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Uživatel T-mobile  |  04. 02. 2003 18:00

    TITLE>Login redirect
            < META http-equiv="Refresh"
    content="0;URL=http://login.client.tmo.cz/um/cs/login.html">
            < META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html;
    charset=iso-8859-2">
            < META NAME="Author"             CONTENT="Marek UHER">
            < META NAME="GENERATOR"          CONTENT="vim v5.6.70">
            < META NAME="description"        CONTENT="LOGIN admin">
            < META NAME="keywords"           CONTENT="LOGIN admin">
            < META NAME="resource-type"      CONTENT="document">
            < META NAME="distribution"       CONTENT="global">


    ALINK="#FF0000">




    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirka Koják  |  04. 02. 2003 17:52

    Jsem rozlobený, jak si T-mobile utahuje ze svých zákazníků a je mu úplně jedno o jakou prestiž přijde. U mě ztratil kredit již od melounové laviny. Mám pocit, že t-mobile otevřel pandořinu skříňku,neboť i ostatní operátoři budou následovat zpoplatnění příchozích emailů na mobil a dokonce odesílání sms z webu. Taky bych se nedivil, jak mi jedna operátorka na infolince 4603 sdělila suchým hlasem  na otázku, kterou jsem ji položil a to " Bude vaše společnost někdy v budoucnu zpoplatňovat volání na infolinku t-mobile ? " Odpověď zněla docela prozaicky " Vážený pane, v současné době monitorujeme chování a přání našich zákazníků, v budoucnu však nevylučujeme možnost zpoplatnění na infolinku t-mobile, ale momentálně vám nemohu říci, kdy se tak stane a v jakém časovém horizontu ". Můj následovný dotaz zněl trošku soukromý, jestli s tím souhlasí, odpověd, byla následující " Vážený pane, chcete slyšet můj názor, tak dobrá, já si myslím, že by to neškodilo na kráse, kdyby se jistím způsobem hradily poplatky za používání infolinky T-mobile, neboť jsou i takoví zákazníky např. nudící se děti ,kteří přetěžují infolinky a zbytečně tak zaměstnávají stovky operátorů, nebo jsou i tací, kteří si chtějí zkrátka popovídat a pletou si naši infolinku s linkou důvěry ".
    Tak je tedy vidět, že t-mobile opravdu myslí na své zákazniky, když chce vše zpoplatnit a znepříjemnit mu tak život. Ještě by mohl t-mobile zpoplatnit prohlížení www stránek t-mobile či t-zones, neboť dle pana Hájka, vznikají náklady na údržbu a správu serveru, které nejsou kryty, to by byla přesně ta věta, kterou citoval v podobném duchu na zrušení volné sms brány , pan Hájek na chatu www.mobil.cz tuším odpovídal  " Cílem zrušení volné sms brány bylo zamezit komerčnímu zneužívání posílání sms, neboť měsíčně tyto subjekty posílaly miliony zpráv a tím vznikaly náklady, které nebyly kryty  a nepodílely se na krytí nákladů ".

    Co vy na to, myslíte si, že t-mobile časem zpoplatní přístup na www stránky operátora  a tím pádem nebude řeč o tom, že internet je zdarma. Počkejte si až začne jedna firma zpoplatňovat prohlížení www stránek okamžitě se přídají i další a v budoucnu bych se nedivil kdyby přístup na stránky www.mobilmania.cz byly taky zpoplatněny, např.  kreditní kartou  MasterCard nebo nějak jinak.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Terminator3  |  04. 02. 2003 18:10

    Tohle všechno jednou příjde, jelikož reklamou se Internet dlouhodobě už nezaplatí......

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    medved  |  04. 02. 2003 19:03

    jak vidno zříti, ani zpoplatněný služby to nezachrání  placeny servery jiz jsou, ale nikdo je nepouziva. staci ze platime tisice za pripojeni k netu. platit jeste za obsah, na to se radsi kazdej vyflakne, nemyslis?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    pivko  |  04. 02. 2003 23:28

    neprijde... tak zhruba pred rokem, rokem a pul jsem se ale bal, to musim priznat. ted to ale vypada, ze uzivatele proste za sluzby tohoto typu platit nebudou a pokud se zpoplatni, prestanou je vyuzivat uplne, a vrati se treba zase k tomu, co bylo pred internetem. vyjimkou jsou specializovane sluzby s vysokou pridanou hodnotou typu treba securities.com, ale to jen potvrzuje vyse uvedene pravidlo.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Krupa  |  04. 02. 2003 18:55

    A vy za papirove noviny neplatite? Co se Vam zda tak hrozneho na tom, ze by se melo platit za clanky na internetu? Nejak se prace redaktoru preci zaplatit musi.

    Honza

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Evžen  |  04. 02. 2003 19:13

    Koukám, že vám ten mobilnews.cz děsně jede, co? Nechcete ho taky zpoplatnit, když má tak kvalitní obsah?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Codename  |  04. 02. 2003 22:33

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Krupa  |  05. 02. 2003 01:21

    Muzete mi rict, jak tato odpoved souvisi s tim co jsem napsal? Mobilnews je server, na ktery spolu s dalsimi dvema lidmy piseme obcas clanky - rozdil oproti MM, MS a ostatnim vetsim serverum je v tom, ze to delame zdarma a nemame z toho zadny zisk. Pokud se Vam zdaji clanky naktualni, tak mate pravdu, ale reknete mi co Vam brani v tom tento stav zmenit - pokud chcete, budeme radi, pokud nam nejaky prispevek poslete. Pokud bude alespon trochu kvalitni a k tematu, radi ho zverejnime. Vzhledem k tomu, ze se ale jedna o diskuzni forum na Mobilmanii, myslim, ze na tema Mobilnews bychom meli pokracovat spis konverzaci mailem, aby to nebylo brano jako reklama.

    Svym prispevkem jsem pouze chtel napsal, ze nechapu proc se branite zpoplatneni obsahu na internetu. Stejne ho i ted castecne platite stahovanim reklamich banneru, apod. Ja osobne bych bych ochoten za nektere clanky na Mobilmanii, pripadne za neomezeny pristup, klidne zaplatit. Myslim, ze by to napr. mohlo byt kombinovane s predplacenim Mobilit - predplatitele by dostali slevu, pripadne volny pristup k cele Mobilmanii.

    Honza

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tomáš  |  04. 02. 2003 20:02

    Já bych uvítal, kdyby se dalo platit i za prohlížení některých webových stránek, připadá mi to naprosto logické, vždyť mezi redaktory novin a webových portálů není nijak moc velký rozdíl. Jenže bysme nesměli platit nic nebo jen velice málo za internet.

    Těžko si může většina lidí dovolit platit tisícovky měsíčně za internet a pak ještě stovky za prohlížení webů. Až tohle bude nějak vyřešeno, tak může u nás dojít ke komercionalizaci některých webů. Tenhle problém sleduji a zdá se mi, že to u nás ještě bude asi hodně dlouho trvat než někdo vymyslí sociálně udržitelný systém, který umožní platit za služby těm správným lidem. Zatím to funguje tak, že se platí hodně moc za nic a všechno to nakonec sežere Telecom. To je právě ten rakovinovej nádor českého internetu, kterej se musí odstranit ze všeho nejdřív.

    Pak se tu můžeme bavit o zpoplatnění SMS, emailů a já nevím čeho ještě, do té doby je to jen vydírání normálních lidí a zmenšování zisků těch společností, které skutečně něco poskytují, a to právě jen kvůli drahým poplatkům za připojení, za které však ale ony nemůžou.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    brritva  |  04. 02. 2003 22:33

    otázka je, kdo by to pak čet, za ty peníze.A nestraště s takovejma úvahama, nebo se v noci budu bát

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirka  |  04. 02. 2003 17:45

    Ahojky všem vespolek,
    Tak jsem se chtěl zaregistrovat na T-zone.cz, ale marně vždy mi to spadne, nebo se ukáže chybové hlášení. Chci se zeptat zda vám to taky blbne??????
    Taky jsem jim napísal a bylo mi sděleno, že to mam zkusit později kvůli možnému přetížení servru. Proto se ptám. Pokaždé když se budu chtít přihlásit a poslat SMS z netu tak budu muset čekat, jestli se náhodou se na servru neudělá místo a já si v „klidu“ budu moci, za peníze poslat SMS???????

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirka Koják  |  04. 02. 2003 18:00

    Máte pravdu, já tedy jsem zaregistrovaný na portále t-zonez, leč se nemohu přihlásit k mobileboxu easy a nemohu se ani podívat na novou internetovou sms branu. Toto chování ze strany t-mobile mi trošku připadá jako když za komunistů přišel do krámu a zeptal se jestli máte banány a paní prodavačka, ne, přijďte později nebo zítra.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Slonik  |  04. 02. 2003 17:44

    Když ty servery mají takové problémy s kapacitou, nebylo by lepší přidat jednu nenápadnou volbu a to "Přeji si zrušit účet T-Zones" Vím na více než 100%, že by jim minimálně jeden uživatel ubyl. A vyšlo by je to o dost levněji

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    kubisek  |  04. 02. 2003 17:59

    Dva

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lukas  |  04. 02. 2003 19:15

    Tři

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    marek  |  04. 02. 2003 20:15

    Čtyři ......

     

    Odddělení pro styk se zákazníky mi písemně slíbilo, že mi účet na T-zones zruší, pokud jim to dám písemně. Jejich dopis mám u sebe a moje písemná výpověď jim šla 31.1.2003. Takže uvidím, jak drží slovo ....

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    brritva  |  04. 02. 2003 22:28

    pět, šest, sedum (já + 2 známí)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Slonik  |  04. 02. 2003 23:13

    Mohl bys mi prosím poslat alespoň teze té své žádosti a jejich odpověď. Docela by mě to zajímalo. Dík

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Slonik  |  04. 02. 2003 17:42

    a to slovy památného Milouše Jakeše v projevu na Červeném Hrádku:

    "Nefunguje to, zaostalo to ...."

    "Sme to trochu přešvihli .... " s tím zpoplatňováním

    A T-Mobile je tak trošku jako reálný socialismus - rázně a nekompromisně se vypořádá s problémy, které by bez něj nevznikly

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Terminator3  |  04. 02. 2003 17:30

    Osrale, Osrale, už bys to měl taky zpoplatnit, ať má Mobilmanie možnost psát taky o něčem jiném než furt o T-Mobile...  

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tomas  |  04. 02. 2003 17:23

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    p.  |  04. 02. 2003 17:31

    Sakra, proč jsem už v lednu odešel k Oskarovi U t-m je tolik srandy

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    T-Mobil  |  04. 02. 2003 19:11

    Nevím lidi co děláte ale já jsem se v phodě přihlásil, sice jsem chílinku čekal ale všechno fakčilo, sms brána, potvrzení o zaslání atd.

    A nechápu proč se furt trefujete do t-zones a vůbec do t-mobile, hrozně by mě zajímalo jak byjste přežili kdyby se Vám do systému začalo registrovat 100 000 lidí naráz, to by nevydržel nikdo. Tak to snad pochopte, magoři oskaráci a euroteláci. Jedinej T-Mobile nabídne emailovou adresu, kontrola vyúčtování, stav bodů, aktivace služeb a jiný super služby, hlavně přístup do MobilBoxu (klasického i easy¨) přes wap a přitom si číst i zprávy.

    I přes všechny problémy si myslím,že t-mobile dělá co může aby všem vyhověl. A za ty ceny co nabízí nejvýhodnější. Já třeba a to hodně cestuju po republice nemám vůbec problémy se signálem a kolega s podělaným oskarem, se dovolá jen v doooooopravdy velkých městech. A eurotel? Za ty ceny???? jak může paušální zákazník za 255 Kc volat do sve vlastni site za 10KKKKCCC to nechapu. Takze T-Mobile je podle me nejlepsi.

    A upozornuji---- toto je muj nazor, nikomu ho nenutim.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Spokojenej student  |  04. 02. 2003 19:18

    : 500
    Location: /um/cs/clickError.jspInternal Servlet Error:
    javax.servlet.ServletException: String index out of range: -1
    at org.apache.jasper.runtime.PageContextImpl.handlePageException(Unknown Source)
    at um.cs.clickError_1._jspService(clickError_1.java:328)
    at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(Unknown Source)
    at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.doService(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.invoke(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.internalService(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.modules.server.Ajp12Interceptor.processConnection(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.util.net.TcpWorkerThread.runIt(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(Unknown Source)
    at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)
    Root cause:
    java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: -1
    at java.lang.String.substring(String.java:1519)
    at um.cs.clickError_1._jspService(clickError_1.java:232)
    at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(Unknown Source)
    at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.doService(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.invoke(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.internalService(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.service(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.modules.server.Ajp12Interceptor.processConnection(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.util.net.TcpWorkerThread.runIt(Unknown Source)
    at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(Unknown Source)
    at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)
       

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    T-Mobil  |  04. 02. 2003 19:32

    Zkuste najet na www.click.cz misto www.t-zones.cz a me to jede v pohode a docela to frci snad rychleji nez predtim.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    nevim  |  04. 02. 2003 21:13

    jelikoz je na www.click.cz pouze stranka obsahujici,

    http-equiv="Refresh" content="0;URL=http://www.t-zones.cz/"

    tak to rychlejsi tezko muze byt, protoze tato stranka se nacte a presmeruje se na t-zones, tj. k casu potrebnemu k nahrani stranky se jeste pripocte cas potrebny pro nacteni teto stranky

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Libor  |  04. 02. 2003 20:33

    NEFUNGUJE!!!   Přihlásit se není registrovat se.  Ostatně tahle situace trvá už delší dobu, takže se domnívám, že mám právo se cítit nespokojený.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Joi  |  04. 02. 2003 20:39

    Nakej chytrej. Je pravda, ze volani a signal a cena jsou u T-mobile nejlepsi, ale jednani s zakaznikama ne. Zkratka se neptali a bum. Takze nechodi: avizo o e-mailu, zpravy, pocasi atd. A vse bylo ZADARMO. Jsem 24 hodin u netu stejne jako moje pritelkyne, tak je volovina u T-m. zustat. Nasrali me..skoda..P.S.: Taky mohla prijit SMS, ze budou zdrazovat..Co bude priste ?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ignor  |  04. 02. 2003 22:02

    Moment, odkud prosím čerpáte tyto zaručené pravdy   viz."Je pravda, že volani a signal a cena jsou u T-mobile nejlepsi" ??? Máte pro toto tvrzení nějaký relevantní argument - srovnávací graf, studii, nebo snad alespoň počítačový model ??   

     Já  tedy tvrdím, že všechny dosavadní pokusy o celoplošné, nebo alespoň dostatečně reprezentativní srovnání dostupnosti signálu v ČR dopadla vždy poněkud rozporuplně a o žádném operátoru nelze říci, že je jeho pokrytí nejlepší, či naopak. Trochu odlišná je situace v kapacitě sítě, kde má ET trochu navrch a naopak Oskar malinko ztrácí.

    Nehlašte zde prosím své bludy a zbytečně nemystifikujte běžné mobilní uživatele !!!

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    david  |  05. 02. 2003 08:59

    Trochu odlišná je situace v kapacitě sítě, kde má ET trochu navrch a naopak Oskar malinko ztrácí.

    no to je hovadina............kapku strácí......nic o tom nevíš!!!!

    WWW.gsmweb.cz

    podívej se,počti,pokecej a možná pochopíš a začneš bejt objektivní.

    To není hokej nebo fotbal!!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ignor  |  06. 02. 2003 00:27

    Z čeho soudíš, že nejsem objektivní ? Nebo myslíš, že "otrocké" přepočítání "Cellidů" má nějaký smysl ? Zahušťování sítě má v současné době souvislost především s kapacitou sítě a nikoliv s plošným pokrytím. 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Joi  |  06. 02. 2003 18:20

    No dobra tedy. Vetsine lidi doslo, ze bylo mineno POMER volani/cena/signal/sluzby Twistu vzhledem ke konkurenci..a ten je nejlepsi ! Relevantni zhodnoceni si kazdy udela sam..staci stranky operatorů

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ignor  |  07. 02. 2003 00:40

    " A čo si tak predstavujete pod slovom POMER ?" Ja si např. jako velmi hezký představuji POMĚR s Kateřinou Brožovou !!!  Ale jinak u tebe pořád postrádám ARGUMENTY - v čem je nyní TM lepší, nebo výhodnější, levnější popř. kvalitnější ????  Právě nedávná "úprava cen" a "melounový průser" zasadil tomu tvýmu poměru hodně velkou ránu - a to minimálně v důvěře svých nynějších i potencionálních klientů .  Jako zřejmý uživatel a především fanoušek TM evidentně postrádáš objektivní náhled na situaci.

    Já naopak jako fanoušek laciné mobilní komunikace subjektivně zazlívám TM, že zvrátil trend zlevňování služeb opačným směrem jako první a obávám se, že ho ostatní budou následovat  - a to vše v době, kdy hospodářské výsledky všech operátorů v ČR (na rozdíl od jiných evropských zemí) jsou pro vlastníky a akcionáře více než potěšující   !!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Joi  |  07. 02. 2003 16:15

    Mel by sis precist asi vsechno, abys pochopil souvislosti a neplacal kraviny.. srovnej Twist a Go a Oskartu..

    .....famousek T-M jo ? A jinemu operatorovi prechazim asi proc, he ??..

    Tak Cau KNÍŽO

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ignor  |  07. 02. 2003 23:37

    ...hmmm, u tebe se argumentů nedočkám.  Doporučji ti nečíst komiksy, ale právě třeba Mobilmánii  např. :

    http://mobilmania.cz/Operatori/Ar.asp?ARI=104059&CAI=2114&EXPS=%22SROVN%C1N%CD%2A%22+AND+%22P%D8EDPL%2A%22

    třeba přestaneš být "mimo mísu"....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirka 2  |  04. 02. 2003 21:07

    Bobe, netvrdim ze je ErrorTel levnej. Ale nez zacnes placat nesmysly koukni se na cenik. Za 255 Kc vola zakaznik ET po vycerpani volnych minut do sve site za 4,80 Kc ve spicce a mimo spicku od 16h za 2,70 Kc.

    Jirka

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Anonym  |  04. 02. 2003 21:15

    Je 21:05 a t-zones nenajizdi...

    Na to, kolik jim platim, bych se tam alespon rad prihlasil. Po pul hodine v kuse, kdy testuji dostupnost serveru nemam jedinou kladnou odezvu.
    Navic tenhle napor se dal cekat, pripravovali to take pomerne dlouho.

    T-Mobile je podle me operator #1, veskere zmeny mi nevadili, ale toto me rozzlobilo.
    Navic jsem mel i problemy s preposilanim mailu na mobil.

    Navic pochybuji, ze by se registrovalo Vami udanych 100 000 zakazniku v jednu chvili. Neznam presne cislo, ale vezmeme, ze ma 3mil. zakazniku. Odhadoval bych to tak kolem 10.000 zaroven (a to uz by muj system asi vydrzel  )

    Mimochodem, je 21:12 a mam prvni kladne odezvy, system nabiha, ale pomalu. Takze se konecne nalogovavam...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    brritva  |  04. 02. 2003 22:23

    S tim signálem opatrně. Donedávna jsem měl Twista a má přítelkyně taky.Když byla u babičky v Černovicích (poblíž je Chomutov) a chtěli sme si volat, musela vylízt na půdu,aby se s T-mobilem vůbec chytla.A stejně to každou chvíli vypadávalo a chrchlalo.Teď sme pořídili Oskara a jaký bylo naše překvapení, když se ukázalo, že tam má PLNÝ signál!!!!!Takže ani TM neni dokonalý Jo a TM se omlouvá všem svým zákazníkům?To mu ještě nějací zbyly?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petrolin  |  05. 02. 2003 00:10

    To je ale legrace. Nejdriv si nazenu na portal 100 000 lidi a pak se divim ze nefunguje.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    x9  |  05. 02. 2003 00:17

    Nefungující Tý-Zouns...

    To je jako kdyby banka zavřela pobočky a řekla: používej teď internet...a jejich stránky by ale nefungovaly...to prostě nejde...

    (vím, že to není na 100% srovnatelný problém, ale je to tomu dost blízko...)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lukass  |  05. 02. 2003 00:38

    Nechci ti brat tvuj nazor, ale preci jen si dovolim par poznamek:

    Jak jsi přišel na to, že jenom T-Mobile nabizi e-mail, kontrolu vyuctovani atd.??? Uznavam, body u Oskara nevedou, ale ja to bez nich preziju . A pokud se tyka aktivace sluzeb, to myslim nabizi vsichni operatori. Bez aktivace by ty sluzby byly docela na prd...

    A jeste jedna otazka. Po jaky republice jezdis? A pokud po CR, kdy jsi cestoval naposled? Pred dvema lety? To by potom tomu signalu u Oskara odpovidalo. Prijde mi celej tvuj nazor jako vymyslena snaha o jakoukoliv podporu pro T-M. Priste by to chtelo si trochu overit, jak se veci u konkurence skutecne maji.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    T-Mobil  |  05. 02. 2003 16:57

    No já myslel ty neštastníku , že ty služby nabízí na webu, přímo na t-zones.cz

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lukass  |  05. 02. 2003 22:52

    Jo tak to je jina... Jenom skoda, ze T-zones vam nejak nefungujou a ze na Oskarovo webu je to uz pres rok docela bezna zalezitost. To doslo k omylu, ja netusil ze to povazujes za neco extra...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Slonik  |  05. 02. 2003 03:39

    Když hodně cestuješ po republice, tak si zkus někdy projet trasu mezi Strakonicemi a Churáňovem a to tak že přes Volyni. S TMO se moc nechytneš - teda ne že by sis neposlal SMS, ale na dlouhý hovor to není - ET a OS jsou naprosto v pohodě, s výjimkou městečka Čkyně, kde se ET nechytá (naopak s TMO se tam dovoláš v pohodě, s OS víceméně taky).

    Naopak, pokud zabrousíš na druhý konec republiky k Mělníku (Tupadly, Vidim, Osinalice, ...) tak jediné z čeho si rozumně zavoláš je právě TMO (OS i ET jsou zcela bez šance).

    Přiblížíme-li se k Praze, tak třeba Strančice, Mnichovice a okolí je vcelku obstojně pokryto ET, výborně Oskarem, ale TMO tam (ne)má signál pouze z přesahu z D1.

    I. zóna NP Šumava pak není pokrytá vůbec, resp. na jejím okraji se občas chytí signál OS - ostatní operátoři ani ťuk.

    A takových míst bych mohl vyjmenovat ještě mnoho. V každém případě bych byl s tvrzením o "nejlepším" signálu hodně moc opatrný. Ono je to totiž hodně individuální.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    xaxa  |  05. 02. 2003 13:16

    Tak konkretne ve Strancicich se ET moc nechyta a v okolnich vesnicich (hlavne hospodach) je taky vetsinou nepouzitelnej.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    vLada  |  05. 02. 2003 10:37

    hmm, docela by me zajimalo jaxi prisel na tech 100 000?
    Podle mych informaci je momentalni pocet soucasne vyrizovanych (ne prihlasenych, nastesti) klientu 15, slovy PATNACT.
    To jenom k upresneni vykonu nejvyuzivanejsiho front-end systemu u nejinovativnejsiho operatora.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor