T-Mobile chce předehnat Eurotel v počtu zákazníků i obratu

Diskuze čtenářů k článku

Michal Solnický  |  16. 09. 2003 10:54

Příspěvky uvedené v diskusi jsou legrační, píší je mladí lidé co tak maximálně rozhodují o svém mobilu. Ale to na firemní klientelu nemá vliv ( a o to jde !!). T-mobile je mezi firmami v současnosti znám jako nesolidní drahá firma, prezentující se pouze klamavou reklamou. Žádná podpora, žádná skutečně nové tarify nebo jiné výhodné nabídky. Sám jsem byl zákazníkem T-mobile a nyní využívám služebně paušál od Eurotelu (velká spokojenost) a soukromě Go kartu a Oskartu (také velká spokojenost). Kampaně typu "epidemie" seriózní občany buď rozčílí nebo pobaví, ale rozhodně nepřesvědčí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrolin  |  16. 09. 2003 12:35

Zdravím seriózního občana, rozčileného případně pobaveného, rozhodně ale nepřesvědčeného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cherry  |  16. 09. 2003 15:41

O T-mobile a jeho firemních zákaznících jsem slyšela něco podobného, co píšete. Ke stávajícím klientům se chovají dost arogantně a že by jim třeba nabízeli nějaké výhody??? Ani omylem. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 09. 2003 15:09

no vy jste snad z nejake aisy nebo gfk, ze mate pojem o jmenu tmobile u firem...rekl bych ze tmobile brzy sesadi eurotel, kteremu vecne neco nefunguje, navic patri neschopnemu molochovi uz ze 100%.... ale vas zrejme presvedcila reklama dokazu pohnout horou, zastavit cas atd, no aspon vidite jakym retardum platite za sve sluzby

kazdopadne me vas desne dospely prispevek nepresvedcil o vasi inteligenci, ve skutecnosti jste z vlastni zkusenosti nerekl nic konkretniho, takze jen nepodlozene blafy..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 2  |  18. 09. 2003 08:30

Muzes byt konkretni. Pouzivam ET od roku 1998 a v poslednich dvou letech hodne i datove prenosy (GPRS i CSD) a nevsimnul jsem si, ze by neco nefungovalo. 

 (Soukrome na hovory a SMS pouzivam Oskara a taky si nestezuji, TMO nehodnotim, protoze s nim nemam zkusenosti).

 

Jirka

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  18. 09. 2003 10:29

jiste problemy s gprs byly primo giganticke, ruzne se to odpojovalo, prestavalo stahovat data, byl toho plny web...nebo ty si nepamatujes? krom toho v gprs je ET oproti TM sto let za opicema, co treba kodovaci schemata? uznavam ze to trochu vyvazuje vcelku uzitecny tarif nonstop..ale to neni technicka prednost nybrz marketingova

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 2  |  18. 09. 2003 11:25

To si pamamatuji,ale tyhle problemy byly vyreseny do 10 dnu, coz pri zavedeni sluzby takoveho rozsahu nepovazuju za pruser. Mimochodem TMO se taky obcas neco prihodi, kdyz zavadi neco noveho - viz http://mobil.idnes.cz/mobilni_komunikace/operatori/nasi_operatori/samsungtmobile030911.html 

Beru, rychlejsi kodovani je dobra vec, ale muzu oponovat HSCSD, ktere taky v nekterych pripadech neni k zahozeni.

Ale nemam cas se hadat, preji hezky den.

Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halem  |  16. 09. 2003 10:22

...tak mi napadla rada pre tídebajlistov...

ZAVEDTE SEKUNDOVU TARIFIKÁCIU
nechcem chváliť kroky GT-SK (keď to teda ešte bol Globtel), ale pravá sekundová tarifikácia je na nezaplatenie. keď používam svoju českú sim v česku, neviem si zvyknúť na to, že mi pri krátkom hovore ufiknú celú čiastku za minútu....SHIT

btw: ktorý český operátor bude prvý???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  16. 09. 2003 12:27

Po sekundove tarifikaci volaji zakaznici vsech operatoru snad od sameho zacatku a nic. 3 operatori jak se zda jeste nejsou konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 09. 2003 14:28

no jo spousta lidi tu s gustem kyda hnuj na TM, ze casto klame zakazniky..ale kdozeto jako prvni vykrikoval ze uctuje po vterinach, aby pak clovek zjistil ze to neni 1+1 alebrz 60+1 ?

nejsem si uplne 100% jist ale byl to Oskar, nasledovany eurotelem..tehdejsi pegas mel pomerne dlouho pote 30+30 coz mi vyhovovalo..za pul minuty jsem tehdy platil 1,4 resp 2,5 Kc ve spicce....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 09. 2003 14:29

no jo spousta lidi tu s gustem kyda hnuj na TM, ze casto klame zakazniky..ale kdozeto jako prvni vykrikoval ze uctuje po vterinach, aby pak clovek zjistil ze to neni 1+1 alebrz 60+1 ?

nejsem si uplne 100% jist ale byl to Oskar, nasledovany eurotelem..tehdejsi pegas mel pomerne dlouho pote 30+30 coz mi vyhovovalo..za pul minuty jsem tehdy platil 1,4 resp 2,5 Kc ve spicce....

Ale jak znamo, jeden prorazi ostatni nasleduji, jaxme se presvedcili u sms bran ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtonožka  |  16. 09. 2003 13:00

Sekundova tarifikace je sice fajn, ale pri tech cenach co ma Globtel za min (sec) nevim nevim ... Me osobne prijde vyhodnejsi volat levneji nez sekundova tarifikace, zvlast kdyz telefon pouzivam na telefonovani a ne na 10-15sec vzkazy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halem  |  16. 09. 2003 15:48

...videl si ty niekedy cenník Globtelu? a čo tak súčasný cenník Pomaranča?...človeče veď ceny sú u nás nižšie ako v Česku... o čom to tu melieš??? NEZABUDNI NA KURZOVÝ ROZDIEL 1,3 (plusminus) a nezabúdaj že ceny prepaydu sú s 20%DPH (narozdiel od 5% českej do konca tohto roka)
http://www.orange.sk/private/programs/pausal/pausal.dwp
http://www.orange.sk/private/price_list/programs/basic.dwp

nepopieram, že je u českých operátorov čo okukať, ale to je vec komplexnej ponuky a nie len jedného paušálu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek stag  |  15. 09. 2003 23:36

Co se tyce poctu zak., mam takovy pocit, ze t mob, jiz et prekonal. pokud vezmeme v uvahu predplacenky, tak u et je, pokud se nemylim, platnost kreditu rok a pul, kdezto u t mob pouze rok. jak ale bylo spravne uvedeno v clanku, tito zak. vetsinou jiste nejsou zdrojem zisku pro operatora. Za zminku proto stoji jiste fakt, ze t mobile sice nemel za posledni ctvrtleti nejvyssi prirustek zakazniku, to mel oskar, ale celych 90 procent vsech novych zak. v tomto obdobi bylo pausalnich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  15. 09. 2003 21:32

15 km za Prahou směr Mníšek má signál jen po hlavní silnici před 3.roky tvrdily že se to zlepší a to i v dopisu.  Dnes .......nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  15. 09. 2003 21:31

Všem tu jde o služby zadarmo... Pokud chcete opravdu služby zadarmo, tak od toho je tu Oskar.
Mj. ono to s těmi službami zadarmo není zase tak žhavé: Např. u T-Mobile je to řešeno tak, že nic není "zadarmo", ale (cituji z materiálů T-Mobile): "Ceny položek, které jsou uvedeny jako zdarma nebo 0 Kč jsou zahrnuty v cenách ostatních služeb." Na tomhle si T-Mobile opravdu dává záležet, dokonce má i přesně seznamy, co "zadarmo" se z čeho platí.
Např. volné SMS z t-zones: "Úhrada za volné SMS je u standardních tarifů součásti měsíčního paušálu, v případě Twist zákazníků je součástí úvodního kreditu při koupení SIM karty nebo součástí dobíjeného kreditu, který zároveň zahajuje další 12měsíční období pro jeho použití."
A kdyby jste nevěděli, co je to "tarifní zákazník", tak na to má T-Mobile také frázičku: "Tarifními zákazníky se rozumí zákazníci se standardními nebo doplňkovými tarify T-Mobile dle platného ceníku."
Tak to bylo jenom okrajem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  15. 09. 2003 17:57

Az bude prenositelnost cisla i u mobilnich telefonu, to se bude prechazet od operatora k operatorovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Narozny  |  15. 09. 2003 17:12

Tak kvalita signalu a pokryti zavisi asi na miste. V Prerove jsem byl s T-Debile spokojen, doku nezablokovali SMSky Oskarek to resi, ale nema tak kvalitni pokryti ani signal - zatim

Muj nazor je, ze T-Debile se bude muset hodne snazit, aby se Eurocrapu s 100 znaky reklam v 160 znacich SMSky (nebo jak ta hruza je...) priblizil... Oskar je podle me nejrozumnejsi alternativou nejen pro setrilky, ale i pro lidi, jenz chteji komunikovat a nebyt obtazovani debilnimi SMS branami (odtud T-Debile) a chteji dostavat od ostatnich i delsi SMSky nez 3 slova...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LUKAS  |  15. 09. 2003 13:40

a to je taky duvod proc plna prenositelnost nebude..operatori si nenechaji vzit sve nekrestanske zisky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  15. 09. 2003 13:33

Jsem zvědavej, jak toho bude chtít T-Mobile dosáhnout. Zatím se z vcelku inovativního Pegase stávala divná podvodnická firma, od který se člověk mohl dočkat tak akorát novýho podrazu - viz. nefunkční klik, zrušení sms brány, změny tarifů... Když k tomu přidám ještě dlouhodobě spatně fungující síť (HK a okolí), jsem rád, že jsem s celou firmou už před více než 2 lety přešel na Oskara. Nemluvě o tom, jak se s nima řeší reklamace.

Zatím každá jejich "super" nabídka měla nějaký háček (tedy spíš hák). Jako příklad bych uvedl poslední volání o víkendu za 0,50, který se díky čerpání až po vyčerpání volných minut stává pro normálního člověka nepoužitelným.

V každým případě konkurenci vítám, pokud se něco nezmění, do konce roku si pořídím ještě navíce Data Nonstop od Eurotelu. T-Mobile mi ale nemá vůbec co nabídnout.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  15. 09. 2003 21:29

S tím čerpáním volných minut bych to netvrdil... Ještě se mi nestalo, že by mi nějaké "zbyly"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  17. 09. 2003 15:05

> ... volání o víkendu za 0,50, který se díky čerpání až po vyčerpání volných minut stává pro normálního člověka nepoužitelným.

Jen clovek neschopny zakladnich pocetnich ukonu si nedokaze spocitat, ze u Eurotelu i T-Mobile se tarif vyplati cim vic vola NAD volne minuty, takze pokud treba u TMO provola mesicne 200 minut, vyplati se mu samozrejme tarit T80 a ne T200 (pokud ovsem nevyuziva Partner karty, ktere s temi vypocty dokazi jeste dale celkem slusne michat) jak by si treba mohl myslet uzivatel zvykly na tarify Oskara, kde je naopak volani nad volne minuty vyrazne nevyhodnejsi (z hlediska operatora i uzivatele pomerne nepochopitelne, protoze tim vubec nemotivuje k vetsim objemum volani, ale naopak to vylozene znevyhodnuje).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  15. 09. 2003 12:27

Nevíte někdo náhodou, jestli se i u nás chystá přenositelnost čísel mezi mobilními operátory, jako je tomu u pevných linek nebo u mobilů např. v Německu? Myslím, že až se zavede, můžeme čekat podstatné vyostření konkurečního boje a s tím související přesuny mezi operátory a rapidní pokles cen. Spousta mých známých říká, že by rádi přešli k jinému operátorovi (nebudu jmenovat, abych nedal příležitost zavilým odpůrům ventilovat své komplexy), kdyby to neznamenalo nutnost změnit číslo a tím přijít o obchodní partnery...

Nestálo by to mobilmanii za nějaký delší článek spojený s analýzou a vyzpovídáním operátoru i regulátora trhu (ČTÚ)?

Díky Pavel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  15. 09. 2003 12:57

Toto je prispevek do pranice,ktery ma hlavu a patu.Az bude moznost prenositelnosti cisla,tak potom teprve nastane ten poradny mazec a bytva o zakazniky.Nase firma je u jednoho operatora,ale nechce jit ke konkurenci jen z duvodu,ze by prisla o cisla a tudiz o hodne zakazniku a to si nemuzem dovolit a to mame tak tricet pet mobilnich telefonu na firme.Takze se jen ceka,az bude prenositelnost a pak okamzite prechazime ke konkurenci,kde budem mesicne platit o 150 000,-Kc mene,nez ted.Coz je padny argument na prejiti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uglúk  |  15. 09. 2003 13:45

Vaše firma poměrně hodně telefonuje.

Jestliže budete mít na 35 telefonů úspory 150000,-Kč/měsíc, znamená to asi 4285 Kč úsporu na telefon. Aby se vyplatilo uvažovat o změně, měla by ta úspora být aspoň tak 10-20%. Tj. faktura na jeden váš mobil činí asi 21400-42800 Kč/měsíc.

Když vezmeme tu nižší částku a vysokou cenu za hovor 6Kč/min, vyjde z toho, že telefonujete každý průměrně asi 3 hodiny denně.

Zajímalo by mě, kdy Vaše firma generuje ten zisk, ze kterého platí faktury Vašemu operátorovi.

Jestliže Vaše úspora bude procentuelně vyšší a cena u Vašeho stávajícího operátora Vám nevyhovuje, znamená to, že zbytečně vyhazujete spoustu peněz. Pokud Vám to nevadí, tak nemusíte nikam přecházet.

A i větší firmy než ta Vaše přechod k jinému operátorovi zvládly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfred  |  15. 09. 2003 18:19

Teď si ho zle dostal .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajous  |  15. 09. 2003 18:25

je treba pripomenout,ze prenositelnost cisel nepochybne povede ke zdrazeni sluzeb,takze ve vysledku budete +- na tom samem

a jaky je duvod,no bude jednotne (drahe) volani do vsech siti,protoze mi neni jasne,jak by jste vedel komu volate (602xxxxxx > a budete u OS)

tak asi tak,jsou od toho prehane ocekavani,ve vysledku to nebude nic duleziteho

P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  16. 09. 2003 11:40

Me by docela stacila i moznost vnitrostatniho roamingu. Preci jenom u vsech operatoru stale jeste existuji mista, kde nektery z nich nema o signalu ani zdani. Samozrejme se vse da vyresit presmerovanim ale znamena to, ze kdyz se do takovehle oblasti dostanete, musite se vratit do mist, kde signal je a nastavit presmerovani. Myslim, ze nejsem sam, kdo by uvital moznost vnirostatniho roamingu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  15. 09. 2003 21:28

Přenositelnost čísla není zase tak dobrá věc, jak to vypadá. Má to i své problémy. Představte si, že si vezmete telefonní číslo od člověka, s kterým jste se seznámili teprve nedávno, a protože předvolba XYZ (neuvádím, ať se nepoperete o to, jaký to je operátor) nasvědčovala, že půjde o hovory v místni síti (levnější), začnete si s ním v pohodě volat. Teprve až ve vyúčtování zjistíte, že to sice byl uživatel místní sítě, kterou máte i vy, ale přešel jinam a vy jste si to taky hezky "zacvakali".
Až na tohle je to jinak dobrá věc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek stag  |  16. 09. 2003 00:13

Myslim, ze to ma dost casu, prenositelnost cisla musi byt zvladnuta tusim do 2010, bude to ale spousta papirovani mezi operatorama....ale jinak fajn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  16. 09. 2003 08:47

Třeba v Holandsku to opravdu funguje přesně tak, jak píšete - volání do vlastní sítě jsou stále levnější (nedošlo ke sjednocení cen při zavedení přenositelnosti). Vodafone-Vodafone za 20 centů/min, Vodafone-jiná síť (pevná či mobilní) za 30 centů/min (btw: volání mezi partner kartami 10 centů/min). Takže pokud někdo přešel ke konkurenci (např. my jsme jako firma přecházeli od KPN k Vodafone), opravdu voláte stejné číslo a platíte víc než před jeho přechodem.

Protože jakési nařízení (nevím jestli EU nebo zdejší vlády) říká, že musíte být schopen předem zjistit cenu hovoru, dá se příslušnost čísla k určité síti zjistit na Internetu. Pochopitelně, že to skoro nikdo nedělá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  16. 09. 2003 11:44

Skutecne skvele vymysleno. Takze nekde mimo kancelar si kazdy bude zjistovat cislo pres notebook nebo pda na internetu s vyuzitim pripojeni k internetu pres mobilni telefon a nakonec za toto pripojeni zaplati mnohonasobne vyssi castku nez usetril na hovoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  16. 09. 2003 14:21

Předvolby a přenositelnost se dají velmi jednoduše vyřešit - například tím, že pošlete na nějaké centrální číslo sms s číslem, na které chcete volat a zpět dostanete operátora, pod kterého dané číslo patří. Mohlo by to být zadarmo (vzorem nechť je třeba Oskarova SMS samoobsluha...), na tom by se operátoři dohodnout mohli, případně za drobný poplatek (v řádu desetihaléřů) - pokud chcete mít jistotu, že voláte levněji, nezbude vám než ho obětovat.

Podobně by šlo zařídit bezplatnou telefonní linku, ale to už je příliš zdlouhavé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 09. 2003 17:22

Spíš by bylo jednodušší před volání vložit hlášení, jestli volám do vlastní nebo cizí sítě. Případně to hlášení vložit jen tehdy, pokud bych volal do cizí. Ovšem musel by to nařizovat zákon, jinak se operátoři na uživatele z vysoka vy...ou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  16. 09. 2003 22:02

To by jenom obtěžovalo a bylo by to spíše ke škodě než k užitku. A skriktně to nařizovat zákonem už je přece jenom trochu extrémní.
Pokud bychom již připustili variantu nějakých hlášek, tak maximálně formou volitelné služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  16. 09. 2003 22:01

To, co je u Oskara, je něco unikátního (v tom horším slova smyslu). Opravdu není v úmyslu Eurotelu a T-Mobile zavádět plno věcí zadarmo, jako to dělá Oskar. Jste svým operátorem naprosto pohlcen (uvažováním svého operátora) a nejste schopen akceptovat realitu...
Tady nejde o to, něco si zjišťovat, jde o to, že kouknu na číslo a vidím a nemusím nad něčím uvažovat a dohledávat se, jaký operátor to vlastně je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vough  |  15. 09. 2003 12:20

Někde jsem četl, že ted mají být představené každý měsíc tři nové tarify či akce pro stavající i budoucí zákazníky. V prosinci pak má být představena nějaká velká akce.

Pokud toto vse nebude zas jen "DOCASNE", jak je v posledni dobe u T-Mobilu zvykem.

Ani tarif Student neni naveky a o Twistu Rock n Roll ani nemluve...

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thomas  |  15. 09. 2003 12:58

No akce student je vždy na jeden rok, při trvání studia bude smlouva prodloužena... Docela logický ne???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thomas  |  15. 09. 2003 11:59

Někde jsem četl, že ted mají být představené každý měsíc tři nové tarify či akce pro stavající i budoucí zákazníky. V prosinci pak má být představena nějaká velká akce.

Zdá se mi dost padlý na hlavu srovnávat to teď, 15 dní poté co to T-mobile vyhlásil. Nový zákazníci přinesou i nové peníze a tržby, tak si myslím, že zákazníky i tržby T-M zvládne bez problémů.

Neomezený přístup na net (neco jako datanonstop)??  - jasně že se to nevyplatí pro pár lidí, kteří by to využívali, tolik jich zase neni.

Eurotel zdá se na vše dlabe a jeho poslední výstřele DUET je spíš k zasmání než k braní jako nějaká velká výhoda. Navíc ceny u paušálů jsou skoro dvojnásobné.... Stačí jen porovnat výhodnost....

Co se týká oskara, tak ten asi bude mít velké problémy, jelikož mu asi T-M způsobí nemalé problémy... déle ve ztrátě si asi nebude moci dovolit být   Navíc nejde tady třeba použít prodloužení smlouvy, protože jsou na dobu neurčitou. U T-M a EURotelu je to možné při ceně telefonů za 499 kč a snížením ceny na 1,- Kč. Na to oskar nemá a lidi to brzo uvidí

A t-zones?? Je to funkce, která je naprosto skvělá. Umožňuje dost funkcí, o kterých EUROTEL ani OSKAR zatím nemají ani tušení. Někdy sice nefunguje ale přihlásit se do mailu, napsat mail ze své adresy kdekoliv je fakt dobrý. navíc najde se tam vše velmi pohodlně.

Jsem uživatelem T-M už 4 roky, jsem naprosto spokojenej, někdy mě taky něco naštve ale koho ne...

Tak a ted mě kritizujte jako zapřísáhlýho T-M

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  15. 09. 2003 13:35

Co se týká oskara, tak ten asi bude mít velké problémy, jelikož mu asi T-M způsobí nemalé problémy... déle ve ztrátě si asi nebude moci dovolit být   Navíc nejde tady třeba použít prodloužení smlouvy, protože jsou na dobu neurčitou. U T-M a EURotelu je to možné při ceně telefonů za 499 kč a snížením ceny na 1,- Kč. Na to oskar nemá a lidi to brzo uvidí

Tak celý ten odstavec je jedna velká blbost. Nesmíš číst jenom příspěvky XXTýna a Helmuta Nídrmana  Nevím proč by měl TMO způsobovat problémy Oskarovi. Nevíš s čím kdo příjde... Potom, Oskar už ve ztrátě nějaký ten pátek není.  A taky je vidět, že jsi typ člověka, který když někde vidí veliký nápis SLEVA tak po tom skočí aniž by si tu "slevu" nejdřív propočítal. Ale lidem bojícím se kalkulačky toto nemá smysl vysvětlovat  Přeju samé super slevy u TMO

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polda  |  15. 09. 2003 15:10

A co je to za typy ty telefony za 1 kč či 499,-?  Ty bych nevzal ani zadarmo natož se kvuli takovym krámům upisovat na 2 roky !!! Za půl roku budou za 1.000,- hlavně,že ty kvůli ušetřený 500 kč budeš ještě rok a půl platit paušál. To ti povím to je kšeft jak Brno !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  15. 09. 2003 16:44

Tyto to jsou, výsledná cena může být ještě nižší při použití bodů. K téhle ceně se už nic dalšího při prodloužení smlouvy nepřiplácí..

 





Siemens A50
409,-
499,-

Nokia 3410
409,-
499,-

Siemens C55
409,-
499,-

Siemens A55
1 228,70
1 499,-

Alcatel One Touch 535
1 228,70
1 499,-

Nokia 3510i
1 392,60
1 699,-

Siemens M55
2 048,40
2 499,-

Siemens S55
3 277,90
3 999,-

Motorola T720i
3 687,70
4 499,-

Siemens ST55
4 097,50
4 999,-

Nokia 6310i
4 507,40
5 499,-

Sony Ericsson T610
5 327,10
6 499,-

Nokia D211
6 966,40
8 499,-

Nokia 6610
6 966,40
8 499,-

Samsung SGH-V200
7 376,20
8 999,-

T-Mobile MDA
8 195,90
9 999,-

Nokia 3650
8 195,90
9 999,-

Panasonic GD87
8 195,90
9 999,-

Nokia 7650
9 015,60
10 999,-

Nokia 7210
10 654,90
12 999,-

Nokia 6100
10 654,90
12 999,-

Nokia 7250
11 474,60
13 999,-

Sony Ericsson P800
15 982,80
19 499,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jobi  |  15. 09. 2003 11:36


=>POKUD CHTEJ NOVY ZAKAZNIKY:

1) Udelat free SMS branu - aspon tu, kde bude fungovat posilaní SMS na mobilni e-maily v T-Zones -> SMS budou tak jen pro zname, kteri nam reknou nazev svyho mobilniho emailu:
napr:
abcd@t-email.cz
a nebude to tolik zneuzitelne firmami..

2) Zlevnit ceny za SMS 
a to hlavne u Partnerskych karet - zpatky na 1Kc
Stejne vetsina SMS jde do vlastni site, takze na tom zas tolik neprodelaji, jak rikaji..

3)GPRS za pausal - levnejsi nez u Eurotelu

4)Nabidnout u pausalu to, ze napr. za 30Kc volani do vlastni site na 1hodinu

5...dalsi

Jobi -
www.sweb.cz/jobi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  15. 09. 2003 11:55

1) Udelat free SMS branu - aspon tu, kde bude fungovat posilaní SMS na mobilni e-maily v T-Zones -> SMS budou tak jen pro zname, kteri nam reknou nazev svyho mobilniho emailu:
napr:
abcd@t-email.cz
a nebude to tolik zneuzitelne firmami..

ale dyť přece na mobilní adresy T-Zones můžeš posílat email odkudkoliv, nepotřebuješ k tomu nějakou další bránu.. Způsob doručení už záleží na nastavení příjemce..a celé je to zdarma..

4)Nabidnout u pausalu to, ze napr. za 30Kc volani do vlastni site na 1hodinu

Všichni s novým tarifem budou mít dočasně tarif Víkend, kde o víkendu bude stát hodina skutečně 30,- Kč...

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jobi  |  15. 09. 2003 12:44

Re: 
1) no jo, to vim... ale ty odhadnes presne 160 znaku (i s mailem, predmetem.. ) ??
Da se to, ale je hodne nepohodlne...to uz napisu maila, nebo to hodim pres smsoperatora..

4) mohli tech 30Kc dat aspon po 19ty hodine - ve vsednich dnech..
konecne by se hodne volalo..

Ted me tak napadlo, kdyby dali SMS uplne zadarmo do vlastni site,
to by podle me prilakalo tak MILION zakazníků  i kdyby chtěli, abysme se upsali na 2roky a platili pausal..

Jobi - www.sweb.cz/jobi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  15. 09. 2003 15:10

Huh! příště doporučuji zvolit ještě větší písmo...

A na stránky umístit více blikajících vykřičníků a scrollujících textů a veselých obrázků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  15. 09. 2003 18:50

1) no jo, to vim... ale ty odhadnes presne 160 znaku (i s mailem, predmetem.. ) ??
Da se to, ale je hodne nepohodlne...to uz napisu maila, nebo to hodim pres smsoperatora..

Tento problém řeší SMS systém na K.NET: registrace - http://kratas.cyworx.net/my/, sms brana - http://kratas.cyworx.net/Sis/SbranaI.php (zprava se rozdeli az do 9 casti). Posilat si muzou jen registrovani uzivatele...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  15. 09. 2003 13:39

Kup si Oskara a nefňukej

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jobi  |  15. 09. 2003 13:47

Oskara - Oskartu SE mam od prosince 2002, kdy T-Debil zrusil SMS branu a preposilani mailu(to se NASTESTI zatim nedostavilo)

Jobi - www.sweb.cz/jobi

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jobi  |  15. 09. 2003 11:33

POKUD CHTEJ NOVY ZAKAZNIKY:

1) Udelat free SMS branu - aspon tu ktera bude fungovat posliat SMSky na mobilni e-maily v T-Zones -> SMS budou tak je pro zname, kteri nam reknou nazev svyho mobilniho emailu:
napr:
abcd@t-email.cz
fungovat je

2) Zlevnit ceny za SMS 
a to hlavne u Partnerskych karet - zpatky na 1Kc
Stejne vetsina SMS jde do vlastni site, takze na tom zas tolik neprodelaji, jak rikaji..

3)GPRS za pausal - levnejsi nez u Eurotelu

4)Nabidnout u pausalu to, ze napr. za 50Kc volani do vlastni site na 1hodinu

5...dalsi

Jobi -
www.sweb.cz/jobi




 




 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benx  |  15. 09. 2003 10:58

Matně si vzpomínám, že Paegas se chtěl stát jedničkou na trhu, už když před pár lety nastupoval předchozí generální ředitel. Tenkrát pravda neříkali, za jak dlouho a v čem přesně. Kazdopádně mě svým úsilím přiměli přejít k jinému operátorovi. Tož uvidíme, co nám kluci nachystali tentokrát...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vough  |  15. 09. 2003 10:46

Proc neni schpen T-Mobile nabidnout PLNOHODNOTNY (resp.za pausal jako u ET)

pristup na WWW? Domnivam se ze podobnou strategii by pritahl daleko vice zakazniku

nez vyrabenim tarifu pro Vietnamce a Ukrajince. Odpoved pane Hajka ze "zakaznici toto nepozaduji"

se mi zda vice nez zcestna. Pouzivam T-Mobile (drive Paegas) od roku 1997.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gotcha  |  15. 09. 2003 12:50

Mam TMO cca 1 rok, predtim 3 roky eurotel e musim rici ze je ET lepsi, mam napad, zavolame v nejaky den a cas vsichni na infolinku a na email info@t-mobile.cz (na e-mail samozrejme napisem, tam volat nebudem), ze chceme GPRS pausal a bude to. je to bude lekrace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hynek  |  15. 09. 2003 09:18

Od T-Mobile jsem přešel k Eurotelu kvůli DataNonstop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Azmodan  |  15. 09. 2003 09:53

Presne tak, ja taky:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  15. 09. 2003 10:15

Ja presel k Oskarovi, protoze me TMo sral uz prilis. A jsem vazne zvedav jak se me tedy bude pokouset lakat zpatky. To by se z nej musel stat opet prinejmensim Paegas..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  15. 09. 2003 13:28

He he. Ja se rozdvojil. Presel jsem k Oskarovi kvuli hovorum a k ET kvuli datum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T610  |  15. 09. 2003 19:55

Přesně tak jsem to udělal i já. Oskar na hovory a ET na data

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  15. 09. 2003 08:20

Měl jsem možnost vyzkoušet dlouhodobě všechny 3 operátory a musím říct, že T-Mobile co se týče kvality telefonování, je oproti Eurotelu někde ve středověku. Kvalita hlasu mizerná, každý druhý hovor vypadne a musím ho uskutečnit znovu nebo slyším každé páté slovo, prostě jedním slovem TRAGÉDIE!!! Kdo přešel z Eurotelu k T-Mobilu má slova potvrdí. Můj názor je ten, že na to T-Mobile prostě nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BM  |  15. 09. 2003 09:00

Je zajímavé, že většinou zákazníci ET si ztěžují na kvalitu hovoů u TMO. Já používám TMO přes 4 roky (pro nějakého šťouru - dříve jsem používal Paegas) a s tím, že by mi spadnul hovor, jsem se setkal tak maximálně 2 x krát, a to jsem ještě k tomu byl někde "v orlím hnízdě na polské straně Sněžky".

Spíš bych řekl, že je to o tom, "mám ET - budu pomlouvat ostatní........... mám TMO - budu pomlouvat ostatní... atd."

Vůbec nechápu, jak může takováto zpráva o plánech TMO někoho rozvášnit tak, že se začne rozčilovat a nadávat. To je snad věc daného operátora, co chce. Nebo ne???

A teď hurá do mě!

BM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš.p  |  15. 09. 2003 09:26

měl sem možnost p§ůl roku současně používat t-debile a erorrtel a výsledek???? žádný -  vyšlo to uplně nastejno. akorota r-debil je levnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  15. 09. 2003 10:36

Mam uz 5let ET a pritelkyne mela TMO. Pomer vypadku byl tak 1:10 v neprospech TMO. Neslo se ji dovolat, nedosla SMS, ona nemohla odeslat SMS apod.
Jedna se o lokalitu Jizni Morava, kterou TMO dost odflaknul, absence signalu je tu celkem castym jevem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  15. 09. 2003 11:22

Ahoj,
mohl bys prosim tu lokalitu upresnit? Jizni Morava je dost hrube oznaceni.
Diky
ntw

-- Jedna se o lokalitu Jizni Morava, kterou TMO dost odflaknul, absence signalu je tu celkem castym jevem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  15. 09. 2003 11:38

Okoli Hodonina. Jeste asi pred rokem nemel pokryto vubec vesnice s asi 10000 obyvateli (Dolni Bojanovice, Stary a Novy Poddvorov, Cejkovice).

Jestli se to nejak zlepsilo nevim, pritelkyne presla na Oskara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  15. 09. 2003 14:00

Ja mam zkusenost z vesnice cca 15 km od Znojma a pri lonske dovolene tam mel TMO i ET velike problemy v indooru, OS jedinny mel pomerne slusny (ovsem taky ne optimalni) signal i uvnitr. Letosni leto jsem tam byl znovu a TMO se tam za ten rok VYRAZNE zlepsil, takze slo telefonovat i GPRSkovat i v prizemi budov, coz loni vetsinou vubec neslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajous  |  15. 09. 2003 08:16

s timto clankem nezbyva nez souhlasit,TM by si mel najit sve misto na trhu,zatim neni ani nejlepsi ani nejlevnejsi,je to proste takovy prasopes

asi bude v nejblizsi dobe uzivatelem predplacene karty nektereho z opu a dle akcnich nabidek vyuzivat tu ci onu,dvoulete upisy asi budou ne moc vyhodne,protoze se situace na trhu bude dynamicky vyvijet a tim si clovek odrizne moznost rychle utect

Pjs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Hájek  |  15. 09. 2003 08:07

Ať udělá free SMS bránu pro své zákazníky a je to. Klidně budu klientem T-Debile, jen když mi maily budou chodit zadara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  15. 09. 2003 08:14

Ale dyt maily i upozorneni zadara chodej a nikdy zpoplatneny nebyly!!!  A 20 SMS zadara resp. 100SMS za 90Kc ti nestaci?   

 Kyk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Hájek  |  15. 09. 2003 08:32

Platí to obecně nebo jen pro vybraný tarif? Co TWIST? (Jsem spokojený uživatel Osrala, takže co T-Debile nevím, ale co vím, že click.cz Ti už moc dlouho chodit nebude click mrtvev, ať žije t-zones.cz)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  15. 09. 2003 09:09

Obecně platí, že jak upozornění, že mám e-mail je zadarmo. Kopie e-mailů přeposílané na telefon z portálu T-zones jsou až do odvolání zadarmo viz portál. Samozřejmě Nikdo nemůže říct, jestli to zítra nezpoplatní, ale stejné je to u všech opů. Každopádně to MUSÍ dát předem nahlas vědět .

Pokud máš TWIST a jsi zaregistrovaný na MobileBoxEasy nebo MobilePager, pak platí, že máš k dispozici 20 volných SMS/měsíc do sítě TMO. Pokud máš paušál, vyplatí se investovat 90Kč do plného MobileBoxu, který má mnohokrát lepší stabilitu a spolehlivost, lepší filtry, přístup přes https. Plus těch 100SMS do TMO zadáčo. Všechno najdeš na samotnym portálu.

Tim nechci nějak moc vychvalovat T-zones, vím, že nejsou dokonalý, já jsem ale zatím naprosto spokojený. podrobně se T-zones zabývá Roman Joura na http://tmo.webpark.cz .  A co já vím, Click mi ještě půjde hodně dlouho .

Doufám že se tohle nebude začátek flame...    Kyk

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  18. 09. 2003 21:21

1. - chodeji maily ? Zajimavy, nikomu z mych znamych co MUSELI u T-M zustat nechodi

2.- 20 volnych SMS staci tak na den .. ne mesic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  19. 09. 2003 11:10

ad1: Měli číselnou emailovou adresu nebo jmeno@click.cz?. Je pravdou, že číselné adresy byly zrušeny (jednim z duvodu byl SMS bombing),  ty druhé zůstaly a chodí, viz ta moje. Důvod, proč jim maily nechodí může být i ten, že už jim je nikdo neposílá

...MUSELI...?????  Jak to mam jako chápat? Nikdo přece nemusí zůstat u opa, pokud nechce. A pokud má paušál, tak ten jde také převést na předplacenku nebo přímo zrušit. Co mi chcete tím tvrzením že museli zůstat u T-M namluvit?

ad2: ....jak komu.... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  19. 09. 2003 11:25

1 - ciselna adresa je uz uplne passe. Ale informace "bylo vam doruceno 5 novych e-mailu" (nebo tak nejak, sam T-M nastesti nemam) ni rozhodne dostatecna nepripada (kdyz porovnam s predchozim stavem, kdy prisla adresa odesilatele, subject a i kus textu.

 - MUSELI zustat, protoze neexistuje prenositelnost cisla. Jeslti nekdo muze menit svoje mobilni cislo jako ponozky, tak je v pohode. Ale vetsina lidi zustane u operatora zejmena kvuli vazbe na sve cislo.

 2 - ano . .jak komu ... ale i velkym odpurcum SMSek by 20 mesicne nestacilo (mozna tak jeste 100). Z vzorku mych znamych uzivatelu T-M usuzuji, ze 20 je tka na 1-2 dny.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  19. 09. 2003 13:54

1. Vždyť sem to psal v předminulém příspěvku, že se posílají i kopie mailů, tzn. user, subject a část textu, tady nedošlo ke změně. podívejte se na www.t-zones.cz

Vzhledem k tomu že píšete o 20 SMS předpokládám, že vaši známí mají především TWIST. Tady snad není o čem hovořit, pokud chcete změnit číslo, resp. operátora. SIM lze koupit pomalu za cenu kreditu a obeznámení okolí o novém čísle není zas taková velká investice. Jestli nechtějí změnu čísla z důvodu nepřenositelnosti, pak mi připadá, že je to jen lenost. Stejně jako se většina Čechů nepřestěhuje za prací, i když na tom vydělá.

2. ... bavime o bezplatných SMS z Webu. Pokud by je využivali nyní, zajisté by věděli, o tom, že maily mají také zdarma i s infem o tom, co v nich je, neboť přístup k mailům i SMS bráně mají jediný. A 20 SMS ZADARMO, to nestačí? Kdo vám dá něco zadarmo? Jízdenku v autobuse? ZAPLAŤ! Housky? ZAPLAŤ!  Nelíbí se ti cena? Jdi si jinam!

Mobilní operátoři jsou podnikatelé jako kdokoliv jiný a žádná charita. Nelze se divit, že dělají vše pro to, aby měli zisk, a ten zisk aby měli co nejvyšší. To, že něco někomu dají zadarmo, je buď "úlitba" nebo to mají moc dobře spočítané, aby na tom netratili..... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  15. 09. 2003 07:39

K zasmání tento článek, moc pěkný bulvár :o)
a příspěvky sem dávají školáci... T-mobile ať si dá za cíl nejdřív zaplatit dluhy všude tam, kde má. To co dělá je zoufalý, a T-mobile je jen proto že paegas byl koupen, kvůli dluhům.
Eurotel nebude nikdy nejlevnější, ale služby jsou a budou nejkvalitnější. A to je celé, kdo bude chtít, zaplatí si za značku a kvalitu. A Oskar má také svůj plac, je nejlevnější a má také naprosto vyprofilovanou skupinu zákazníků, kteří jsou "jen jeho". A mezi tím není žádné místo, takže T. se snaží chvíli na tu stranu, pak na tuhle. A tady se nalávají lidem do hlavy bububu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  15. 09. 2003 07:59

Ty budeš zase nějakej ten rádobychytrej mamlas co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  15. 09. 2003 08:10

4 xxx: Ty si vazne magor.... Kyk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  15. 09. 2003 08:37

puberťáci, pár let pracuju v oboru ...sorry ale přemlouvat vás nebudu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  15. 09. 2003 09:12

Taky pár let pracuju v oboru....  Jedna věc jsou investice do UMTS a něco jinýho závazky T-Mobile International..... Kyk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  15. 09. 2003 09:22

Sorry, zapoměl sem dodat, Paegas byl koupený naopak kvůli výnosnosti svých investic  ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  15. 09. 2003 11:35

Pracuješ pár let v oboru a tvrdíš, že Paegase koupil T-Mobile?  Checheche, a v kterém oboru to pracuješ?  Paegas (přesněji řečeno RadioMobil) vždy byl ve skupině T-Mobile, protože Dojče Telekom v něm má od začátku 51%. Ferštést du?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  15. 09. 2003 13:41

Paegas nebyl vždy ve skupině T-mobile!!!

Za prvé: Do dubna roku 2000 byl majoritním akcionářem společnost České Radiokomunikace s podílem 51% akcií. Ta vlastnila opci na navýšení základního jmění, kterou nabídla konsorciu CMOBIL. Tuhle opci CMOBIL využil a od té doby je majoritou (60%) v Radiomobilu.

Za  druhé: Deutsche Telekom měl majoritní podíl nanejvýš v CMOBILu teda co vím, tak 85%. teď má okolo 90% . Teď je zastoupená v CMOBILu přes svoji mobilní divizi T-mobile international......  Kapišto?

P.S.:  Jinak se omlouvám za nepřesný vyjádření  - Koupě Paegase bylo myšleno puštění značky, nikdy sem netvrdil nic o koupi Radiomobilu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 09. 2003 21:19

Fajn, tak Dojče Telekom je v T-Mobile ČR (bývalý RadioMobil) majoritní až od 30.3.2000. Dobře, ale do skupiny  T-Mobile se podle mne počítal, ale to je celkem nepodstatné... Omlouvám se za nepřesnou formulaci.

Já Osobně

To PéEs mám chápat tak, že Kyk=xxx a tím pádem sám sobě odpovídáte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyk  |  17. 09. 2003 07:22

ad. 1. odstavec  -  Jaxe to vezme, z vašeho pohledu máte taky pravdu. Nehodlám rozpoutávat flame, jen mi šlo o přesné informace  

ad PéEsko - Nééé, s "xxx "nemám nic společného, přečtete si pls vlákno ještě jednou. Ale pravdou je, že jsem opravoval sám sebe, což se u přispěvatelů v diskusích MobilManie moc nestává  .   Kyk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kubenka  |  15. 09. 2003 20:42

Pubertaci, hlavne ze se umis podepsat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BM  |  15. 09. 2003 08:55

Pár let pracuješ v oboru, jo??? Hmmm, tak mi teda o nějakých dluzích TMO řekni. Potřebuju se trošku zasmát.

BM

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 09. 2003 11:28

ja ti klidne neco reknu :o)

vsichni velci nadnarodni operatori maji dluh - Tim (italsky telecom), Orange (france tc), T-mobile (deutsche tc) souvisi s nakupem licenci a expanzi pres akvizice operatoru v jinych evropskych zemich..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  15. 09. 2003 09:02

Dovolil bych si nesouhlasit. Nebydlím v ČR, když tam jsem, tak používám roaming v obou sítích. IMHO tedy můžu nezaujatě porovnávat (mimochodem - fanatickou oddanost gsm providerovi ze strany zákazníků fakt nechápu).

Eurotel a jeho reklamy o kvalitě signálu jsou žvást - v jejich síti stále čas od času nefunguje CLIP(!!!), příchozí hovory skončí na voicemailu i když je telefon prokazatelně zapnutý, při handoverech hovory s oblibou padají a v některých oblastech východních Čech se dovolám tak napotřetí. Eurotel má ovšem ve většině velkých měst o dost lepší in-door pokrytí. Taky se alespoň snaží rozchodit GPRS roaming s Vodafone i když to pořád více nechodí než chodí.

T-Mobile mě zase zasypává dementními uvítacími SMSkami pokaždé, když se do sítě přihlásím. Jinak zkušenosti s telefonováním za jízdy autem jsou podstatně lepší než u ET. Horší je to v budovách a co mě vyloženě vytáčí je to, že v síti T-Mobile nelze uskutečnit hovor delší než 65 minut. Po té době to síť prostě ustřihne a ahoj - prý to není bug, ale feature, dozvěděl jsem se na infolince (k čemu slouží mi ovšem neřekli). O GPRS roamingu v T-M si mohu nechat jen zdát.

Takže běžně používám v ČR spíše T-M, uvnitř budov a na důležité telekonference (které trvají většinou déle než hodinu) potom ET - v tom případě ale musím být na vhodném místě a radši se nepohybovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anybody  |  15. 09. 2003 09:32

Fanatická oddanost gsm providerovi ( popř. výrobci automobilů ) je jen vyjádřením jisté formy seberealizace příslušníků našeho národa, který ušetřenou stokorunu stejně někde prochlastá, prokouří či jinak neefektivně vydá.  Nemáš na telefon-nevolej, nemáš na auto-choď pěšky. Náš národ by chtěl všechno za korunu, ale kdyby komukoliv z nás patřil ET, TM nebo O sedřel by z těch zákazníků kůži.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  15. 09. 2003 11:01

Tak to placas hlouposti.Kdyz prepoctes co stoji u nas telefonovani vuci prumernemu platu a to same spocitas treba v Nemecku,Rakouzku,Svedsku,nebo Finsku,tak zjistis ze je to u nas hooodne predrazene a operatori na tom pekne ryzuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t.  |  15. 09. 2003 16:48

co je to za nesmyslny ukazatel - "Kdyz prepoctes co stoji u nas telefonovani vuci prumernemu platu"?

pokud vim, tak technologie pro gsm se nevyrabi v cr, takze porizovaci naklady na vybudovani site (a castecnei na jeji provoz) jsou do znacne miry shodne jak v cr, tak kdekoliv jinde na svete (podstatna cast tymu, ktere zavadeji novou technologii je mezinarodni a samotna technologie se vyrabi prevazne ve vyspelych ekonomikach). navic naz trh je podstatne mensi (jak diky nizsi kupni sile obyvatel, tak diky jejich malemu absolutnimu poctu), takze operator sve fixni naklady rozpousti na mensi pocet vyprodukovanych jednotech a tim padem musi na jednotku produkce pripadnout vyssi absolutni naklad.

takze hlouposti tu placa nekdo uplne jiny ...

t.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M@xX  |  16. 09. 2003 21:20

navic naz trh je podstatne mensi (jak diky nizsi kupni sile obyvatel, tak diky jejich malemu absolutnimu poctu), takze operator sve fixni naklady rozpousti na mensi pocet vyprodukovanych jednotech a tim padem musi na jednotku produkce pripadnout vyssi absolutni naklad.

takze i ty fixni naklady budou asi trosicku jiny... ze by mensi ???

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t.  |  17. 09. 2003 10:57

nas ucili, zte fixni naklady nejsou zavisle na objemu produkce. takze bych si dovolil nesouhlasit.

ale i kdyz pripustim, ze bude mit na vetsinu centralnich prvku technologie (billing, management site, a podobne srandy maji operatori vetsinou jednou bez ohledu na velikost trhu, uzemi, ...) nizsi naklady v dusledku mensi provozovane site, ty naklady proste neklesaji linearne, takze podil techto nakladu na jednotku produkce (napr. na jednu minutu hovoru) je proste vyssi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 09. 2003 11:34

no do jiste miry mas pravdu, ale zase kdyz je nemecko vetsi, ma vice zakazniku, ale take potrebuje mnohem vic BTS, takze pak ma ten fixni naklad nepomerne vetsi nez my (ale vice potencionalnich zakazniku)

typicke fixni naklady, jaxi o nich mluvil v souvislosti s nezavislosti na velikosti produkce, jsou treba pronajmy budov, ve kterych je jeste volna kapacita a tim ze zvysis produkci, tak naklad na pronajem zustava stejny...u tech mob. siti se zas tak nic moc nevyrabi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t.  |  17. 09. 2003 16:59

jasne, ale mezi ty typicke fixni naklady take patrei erp system, billingovy system, dohledove a ridici centrum site, ... a ty na velikosti obhospodarovaneho uzemi zase tak moc zavisle nejsou.

nicmene puvodni argumentace (jestli se nemylim) byla o tom, ze neni mozne jednoduchym zpusobem argumentovat ve smylsu "nemecko je vetsi, vyspelejsi, a pritom maji levnejsi hovory, takze nasi operatori nas okradaji". proste ten problem je pomerne komplexni a nikdo z nas asi nezna detailne nakladovy model nasich operatoru, takze je tezke posoudit, nakolik jsou jejich ceny nadsazene a nakolik ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 09. 2003 17:30

souhlasim! rad diskutuji s rozumnymi lidmi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bert  |  13. 11. 2003 13:41

Zvlášť když si operátor pořídí nový ratingový modul nebo novou mediation, že?

I technologie se musí obměňovat...... a ne jet pořád na BSCS v.5 atd....

Bert

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  15. 09. 2003 11:18

To je pry bezpecnostni opatreni, protoze z povahy pouziteho sifrovani se teoreticky z dlouheho vzorku hovoru (plus jsou nutne dalsi podminky) da sifrovani prolomit. Mel jste nekdy hovor delsi nez 3 hodiny? Nejsem si jisty, ale to je tusim nejdelsi mozny hovor v GSM by default.

ntw


-- a co mě vyloženě vytáčí je to, že v síti T-Mobile nelze uskutečnit hovor delší než 65 minut. Po té době to síť prostě ustřihne a ahoj - prý to není bug, ale feature, dozvěděl jsem se na infolince (k čemu slouží mi ovšem neřekli).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  15. 09. 2003 12:28

Na hovor delší než 3 hodiny si nepamatuju. Ale pár dvojhodinových do měsíce se většinou najde.

Já si teď přesně nevybavuju mechanismus šifrování u GSM a kryptografií se právě neživím. Ale pokud vím, šifrovací algoritmus je obecně znám, jde tedy jen o klíč, který je AFAIK unikátní pro každý hovor. A upřímně řečeno tohle riziko (že dlouhý hovor nebude tzv. bezpečný) je mi milejší, než že ten hovor prostě bez varování(!) spadne. Navíc v poměrně dost sítích jsem už viděl uprostřed hovoru hlášku na displeji "Ciphering switched off" a tím pádem o bezpečnosti nemohlo být řeči.

GSM není bez přídavných opatření komunikační kanál na top-secret konverzaci. Proto mi ta paranoia přijde lehce nemístná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  15. 09. 2003 13:26

Hovor v siti GSM je technicky omezen na 60 minut plus minus neco cca 5minut.Nezalezi to tedy na operatorovi.Jestli je to ET,T-d nebo OSKAR.Takze jsi nemohl mit hovor dve hodiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zaslepenec  |  15. 09. 2003 17:23

pokud si dobre pamatuju, jak bylo volani u oskara zadarmo o vikendy tak nejdelsi hovor jsem mel cca 1h10minut pak mi to padlo.jinak mi to padalo hned po te hodine.myslel jsem si ze to souvisi s kapacitou site tj ze po hodine nema muj hovor takovou prioritu, ale tohle vysvetleni je lepsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  19. 09. 2003 15:50

Tak to určitě není pravda. Telefonoval jsem s ET přes 90 minut a nikdo mě neustřih.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek stag  |  15. 09. 2003 23:54

Proc by sis mel nechat o gprs roamingu s t mobilem jen zdat? Mam za to , ze prave t mob. ma nejvice gprs roa. partneru. nesmite ovsem pouzivat twist, tam to skutecne nefunguje, ale vzhledem k vasim dulezitym nekolikahodinovym telekonferencim bych to nepredpokladal. To je cele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  16. 09. 2003 08:32

ach jo, tady někdo neumí číst, že? Já vůbec nepoužívám SIM kartu T-Mobile! Používám kartu Vodafone NL. A kde všude funguje gprs roaming zákazníkům českého T-Mobile je mi celkem putna.

Co já jsem měl na mysli je, že s mojí holandskou kartou GPRS v síti českého T-Mobile nefunguje. A to jinak funguje dobře i v takových státech jako je Francie či Itálie.

Ad dlouhé hovory: jestli to byly opravdu celé dvě hodiny, to nevím. Ale déle než hodina a půl to byl rozhodně... Schválně kouknu na výpis hovorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 09. 2003 11:39

a nebude to tim, ze pro TM je vodafone a snad jeste orange jedinym vaznym konkurentem v evrope?  

musim ale pripustit ze je zajimave ze v recku je pro TM no1.roamingovy partner Telestet ale levneji tam TM roamera prijde prave vodafone (panafon)..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  17. 09. 2003 13:29

Jasně, že je Vodafone konkurent. Ale to je snad o důvod víc, proč se snažit z jeho zákazníků urvat nějaké peníze pro sebe, zvláště při roamingových cenách v ČR, ne?

Nota bene, když na českém trhu Vodafone není a tím pádem ho roamující uživatel automaticky nevybere. Šance ET a TM na prachy roamujících zákazníků z nespřátelených sítí jsou stejné, zatímco když dojedu do Říše, na 99% budu používat D2 Vodafone a D1 T-M ode mne s největší pravděpodobností neuvidí ani cent. Tam je pak pochopitelné, že T-M dlabe na nějaké služby pro lidi, kteří ho nejspíš nepoužijí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  15. 09. 2003 07:29

Tarify pro studenty a turisty budou akorat, protože je jich většina v Praze. Já když musím používat služební T-mobile o víkendu mimo Prahu (asi 20 km od Prahy), tak mi nezbývá nic jiného, než si Téčko přesměrovat na svou starou Go kartu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  15. 09. 2003 07:20

Dokážu zastavit čas!

dejv

PS. S Halinou Pawlovskou to je trefný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 09. 2003 10:57

zastavit cas by se asi eurotelu nevyplatilo, postpaid zakaznici by nemuseli platit faktury :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rohm  |  15. 09. 2003 07:01

Tak jsem zvědav, co podnikne Eurotel!! Sice to podle všeho nemá za potřebí, ale kdo ví!!! Třeba nás překvapí!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howking  |  15. 09. 2003 08:29

No co provede? Uz davno provedl. Pul roku jsem cekal ja zaprisahly T-Mobilista ze Muj skvely operator zareaguje na Data Nonstop od Eurotelu a nechtel jsem verit svym usim, kdyz vedeni T-Mobilu prohlasilo, ze jeho zakaznici nemaji o tuto sluzbu zajem. No tak tedy uz nemohu byt dale zakaznikem T-Mobilu a presel jsem pred mesicem k Eurotelu. Jestli bude T-Mobil ignorovat dobu ve ktere datove prenosy jsou podstatnou casti komunikace, tak si nemyslim, ze ho Vietnamci a studenti vytrhnou. Vietnamcu je malo a studenti nemaji penize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
COOLIO_comes  |  15. 09. 2003 11:50

Proč by měli mít zákazníci T-mobile zájem o jakýsi GPRS nonstop, když mohou mít net přes ADSL, kabelovku nebo mikrovlny ???

COOLIO_comes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howking  |  15. 09. 2003 12:43

No zakaznici T-Mobilu mohou, ale je nas hodne, co nemuzeme. Bydlim v rodinnem domku, kabelovku nemam. ADSL v zakladni vybave s agregaci (i kdyz ji ted telekom nachvili vypnul, zase ji zapne) je pomalejsi a drazsi. Mikrovlny, ktere jsou ode me videt jsou nad me financni moznosti a tim ze bydlim bez sousedu (pocitacovych) se nemam s kym o drahou kapacitu podelit. A pak kdo zazil pocit kdyz se pripoji s domova, z vlaku, na odpocivadle na dalnici a z chaty kdykoli chce, na jak dlouho chce, tak nemuze jinak. A pak za mesic jsem stahl 3GB - kolik by to stalo u T-Mobilu? ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
COOLIO_comes  |  15. 09. 2003 13:24

GPRS z pohledu T-mobile není určené k tomu, aby člověk přes ně stahoval obrovská kvanta dat, ale právě na to okamžiky, kdy člověk potřebuje něco bezodkladně vyřídit. Proto není důvod, aby T-mobile zaváděl GPRS nonstop tarify, když brzy nabídne WIFI či UMTS, které jsou pro velké objemy dat a nonstop připojení mnohem vhodnější.

COOLIO_comes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. B  |  15. 09. 2003 16:47

Konečně někdo, kdo to celé pochopil

Mr. B

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  15. 09. 2003 20:46

A to jako nabidne Wi-Fi na vsech BTSkach? Pche... Maximalne velka mesta, ale na chalupe si netuknes. A UMTS v roce 2005 v Praze... A nonstop data - ha, ha, ha, MB za 30 Kc, ale spis drazsi, protoze to bude nova, super technologie a samozrejme si zakaznici preji plati vic.  . Takze co zbyva nam mobilnim -> Data Nonstop od ET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howking  |  15. 09. 2003 23:25

No ja zkousel male kousky dat, ale kdyz jsem za 4 wordovske dokumenty v majlu zaplatil 400, tak tedy nevim - to mi prijde jako docela sila. Jestli si T-Mobile mysli ze dnes staci na postu denne 500 kB? Tak nevim, mozna zakaznikum T-Mobilu to staci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jedu nonstop :-)))  |  15. 09. 2003 15:08

No možná proto že ADSL jim nepřijde příliš mobilní .Já mám připojení přes GPRS a už bych si velmi težce odvykal na tu volnost kde všude se můžu připojit. Ale pokud si většina zákazníku T-Mobilu přeje za sebou vláčet kabel s ADSL nebo kabelovkou tak ať si to užijou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Albertus  |  15. 09. 2003 06:46

Díky stupidnosti reklam "sýr" a "pohnu horou" se to dozajista povede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jurotelman  |  15. 09. 2003 08:56

Furt nahony vzdalene stupiditam typu Epidemie, Agassi a Nafetovani pubertaci v mnoha obdobach...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  15. 09. 2003 14:50

To jsem nevěděl, že nejen komunisti dokáží poručit větru dešti, ale i Eurotel. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 09. 2003 10:52

zkuste si predstavit tu reklamu s poroucenim desti tak, ze to rikaji ruzni lide s dementnim vyrazem na zahrade(bohnice) a nakonec akorat zrizenec zarve "konec vychazek, do pavilonu!" osobne jsem sebe i kamarady napodobovanim teto reklamy velmi pobavil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor