T-Mobile dnes spouští MMS - známe všechny podrobnosti

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  26. 09. 2002 23:09

At s MMS jdou do hajzlu a zrovna tak s telefonama typu nokia 7650, ja ho teda dostal free, ale vetsi shit sem nevidel, ten fotak dela fotky 640x480 kvality reklamniho fotaku...,total shit fotky, kdyz je vidite v pocitaci,oskenujte si foto z novin,bude to lepsi kvalita ....

+Priblble menu celeho tohoto shitu z Finska k tomu, a dostavate supershit za 22 litru ...,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zmrd  |  15. 09. 2002 23:51

nastavit si v mobilu s GO GPRS MMS vod T-Mobile a posilat to pres jejich centralu, to by neslo? Dyt se prece taky muzu pripojit s GO na T-Mobile WAP pres GPRS, ne? Nebo se mejlim??????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dolor  |  28. 08. 2002 23:07

Zajímalo by mě jestli v mms lez psát plně česky.
Na obrázcích to tak nevypadalo.

Ano ano, 21. století a jakési firmy si dovolí vynechat podporu našeho písma. Fuj. A my se nebráníme. Uživatelé ani redakce. Fuj fuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  28. 08. 2002 16:59

Porad a porad hadanice.Ten je lepsi a zas tamten je lepsi.Je to uz k smichu.Jednou za cas se sem podivam a musim se jen smat.

Kazdy ma co mu vyhovuje a co zaplati.Neni to snad jsedno.

Ja mam Imarsat a taky nikomu nervu,ze je nejlepsi a ze ten kdo na nej nema je socka.Cena za hovory mne nezajima a tam kam jezdim v zahranici nic jineho nejde´.

Uz toho hadani nechte a bavte se normalne.Nebo jsou tu jen same deti????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fany  |  28. 08. 2002 14:41

Oskar má problém ukázat cenu hovoru u svých nových revolučních tarifů, tak nechtějte po něm MMS. Kolik z nás čtenářů má MMS a nebo si může pořídit mobil za 12-17tis.?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  28. 08. 2002 17:44

2Fany: U jakýho tarifu Oskara nevíš cenu? Pochlub se.... taky by mě to zajímalo....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diag  |  29. 08. 2002 00:02

To ti reknu taky: Rekni mi, Povidej, Nezavesuj, Odepis a Mezi nami. U techto vsech stale nechodi AoC.
Doufam, ze vis, co to je AoC... ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Novak  |  29. 08. 2002 01:04

A co si to nechat aktivovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diag  |  29. 08. 2002 01:21

Ja to mam aktivovane uz od "stareho" tarifu, kde jsem to bezne pouzival. Jenze ono to NECHODI Oskarovi, proste ta sluzba nejede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 08. 2002 09:33

2Diag: No a je problém si zjistit aktuální výši faktury? Třeba uprostřed měsíce? Nejni.... tak nevim co řešíš....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nick  |  28. 08. 2002 12:19

Mrkněte na www.eurotel.cz a tam zjistíte, jak si MMS nastavit a zjistíte, že u ET to už běhá taky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  28. 08. 2002 12:12

Horko tezko si spatlat na mrnavem telefonu nejakej obrazek, poslat to jako MMS za 10Kc a dojde to pouze do vlastni site a to jeste jen tem, kteri na to maji phone. Vetsine zakazniku vlastni site a vsem zakaznikum ostatnich siti to dojde jako odkaz na mail. To je sluzba jako prase
To radeji poslu vse primo mailem zadara a dojde to primo tomu cloveku a to se 100% uspesnosti.
A prepisovat odkazy z sms do browseru a klikat na me

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  28. 08. 2002 14:32

Taky myslim, ze to s uspechem MMS nebude tak horky. Sam tvorim SMS dost jednoduche a vytvorit neco pekneho, co by stalo za MMS ... nevim nevim.
Jako moznost je to snad dobry, ale ty ceny! To dopadne jako s wapem, tolik nadrzenej na informace, za tolik penez, nejsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Depo  |  28. 08. 2002 11:37

MMS-ky sou jenom predrazena hovadina. Pokud operatori dostatecne nezmasirujou tynejdzry, ze zrovna toto je sluzba, kerou za kazdou cenu musi mit, tak tahle sluzba skonci jako spousta jinejch vychytavek a-la wap. Jak uz psal nekdo vyse, toto se da obstarat v pohode pres email a gprs a to daleko levneji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polux  |  28. 08. 2002 11:21

Nemáte páru, jestli se na MMSky chystá oskar?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  28. 08. 2002 11:32

Páru nemám, ale domnívám se, že ne. Oskarovi služba, kterou mohou využívat jen majitelé drahých mobilů podporujících MMS, kterých je zatím málo, nedává smysl. A Oskar přece smysl dává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 08. 2002 11:37

.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  28. 08. 2002 12:53

Oskar snad tak ani nedava smysl, spis tomu dava na pr..l.

Takze pokud neco, jako obvykle nezvlada, je to prezentovano jako vyhoda.

Logika hodna osralistu s IQ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  28. 08. 2002 13:26

Není to prezentováno jako výhoda. Jen to není pro spoustu, a domnívám se, že většinu (kolik lidí má mobil podporující MMS?), lidí nevýhoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kolja  |  28. 08. 2002 11:42

Máme páru. Oskar se nechytá, zdrazil odchazí mu zákazníci a s jeho průchodností síte 54% si nemuze MMS dovolit. Vím o čem mluvím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polux  |  28. 08. 2002 11:47

Muzu se zeptat, jak jste na tech 54% prisel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolja  |  28. 08. 2002 14:07

Uplne jednoduse, v Ricanech se obcas pruchodnost site meri vis?

Kazda BTS ma tzv. nabehovou dobu, to znamena, ze se nesmi spustit od zacatku na 100% vykon. Oskar kvuli rychlemu pokryti osolil BTS hned od zacatku takze to nektere odnesly. Kdyz pripocitam ty BTS co postavil Oskar bez stavebniho povoleni..... Nema jich proste v nekterych oblastech dost a ty chybi.... ke 100% siti. Uz chapes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 08. 2002 15:18

Nechapu proc by TRXy v BTS nemohly bezet od zacatku na 100%? Jediny problem ktery vidim je v interferencich se vzrustajicim poctem BTS resp. se zmenou podminek sireni (ze by i na A-bis interface???)...

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  28. 08. 2002 17:42

2Kolja: Kolik by musel mít Oskar BTS aby mu nechybělo nic ke "100% síti" Moc by mě to zajímalo, protože pokud má nyní 54% tak by měl mít přes 3100 BTS což mi přijde vzhledem k počtu zákazníků který je 1/3 operoti konkurenci až dost....  očekávám,že máš pro těch 54% argumenty a né jen plácnutí, že v Říčanech se to měří....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MP  |  29. 08. 2002 19:43

to Kolja:

Kazda BTS ma tzv. nabehovou dobu, to znamena, ze se nesmi spustit od zacatku na 100% vykon.

Kde chodis na takovehle nesmysly? Nabehova doba je co ? A co znamena pojem "pruchodnost site" ? Procento uspesne provedenych pozadavku na spojeni ? Nebo co ?

Takovahle snuska bludu se jen tak nevidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Supersonic  |  28. 08. 2002 12:24

Tou mizernou pruchodnosti myslis napriklad to, ze Oskar mel nejmensi problemy s pretizenim site v jiznich Cechach behem povodni? To ze se sit skoro nepretizi i behem takoveho udalosti beru jako dukaz praveho opaku panacku
A kdo ma v Praze sem tam problemy se siti vime vsichni a Oskar to opet neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  28. 08. 2002 13:02

Jak se muze pretizit neco, co skoro nikdo nepouziva, panacku?

To je neco jako bys rekl: U meho auta vydrzi gumy 10 let (protoze nejezdim).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fydo  |  28. 08. 2002 13:15

nikdo?
hmmm....
ses trouba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 08. 2002 13:40

Pokud budes stat s autem deset let, tak se ty gumy stejne znici -zestereji. Blby prirovnani!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Supersonic  |  28. 08. 2002 13:57

Nejak jsi odbocil od argumentace o celkove pretizenosti site, ze by dochazely myslenky ?
Vlastne pravda, potvrdil jsi mi, ze "Kolja" mele blbosti. Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  28. 08. 2002 12:43

Oskar zdražil? To je snad překlep, je to přesně obráceně.
Průchodnost sítě 54% ... to je asi vycucné z prstu, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  28. 08. 2002 12:54

MMS u Oskara začátkem roku 2003 ... počítám tak únor,březen

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  28. 08. 2002 13:21

Zdroj těchto dobrých zpráv?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolja  |  28. 08. 2002 15:01

zdroj je leda tak sbozne prani   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  28. 08. 2002 17:43

Je to zdroj který o tom problému ví asi nejvíc  Víc nepovim...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Novak  |  29. 08. 2002 01:03

A neni to jedno? Vy vsichni urcite uz bez MMS nemuzete ani existovat, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  28. 08. 2002 10:50

Jedna věc je dostupnost telefonů s podporou MMS a druhá věc je cena. Lidi co budou mít povahu na to posílat si obrázky tím myslím převážně mladý lidi tak těm první nadšení asi brzo opadne až uvidí mizeicí kredit na displeji,nebo vysokou cifru na faktuře. Spíš se najde drtivá většina lidí,kteří si mobil s MMS koupí a to né primárně kvůli MMS ale spíš třeba kvůli tomu že chtěj novej mobil, vyzkouší to a když zjistí že jedna MMS stojí 10 kaček tak je to brzo přejde....

     Pokud nebude MMS levnější tak to bude používat jen menšina uživatelů.....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  28. 08. 2002 11:19

Asi tak, dopadne to jako driv, kdyz kazdej chtel za kazdou cenu telefon s WAPem, ale ani nemel paru, co to je ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 08. 2002 11:32

No, nerikam, ze by WAP byla sluzba, kterou vyuziva denne vetsina zakazniku, ale obcas se opravdu hodi. Me se napriklad hodila na dovolene, kdyz jsem nemel pristup na net. A diky pripojeni pres GPRS to neni ani moc drahe....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  28. 08. 2002 12:35

Ja jsem psal o tech, co o tom nemeli a mozna nemaji ani paru. Ty se k nim radis taky? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 08. 2002 13:37

Asi ne, kdyz ho vyuzivam....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
APiK  |  28. 08. 2002 10:39

Dyk je jedno jestli první TMO nebo ET ! Hlavní je, že vůbec a o dva dny se nikdo ........  ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 08. 2002 10:15

Podle me zalezi i na cene. Ta soucasna je podle clanku zavadeci takze potom to bude vypadat jinak. A vubec bych se nedivil, kdyby to operatori cenou pohrbili podobne jako wap. Zatim u nas nikdo nepochopil, ze je vyhodnejsi velke mnozstvi zakazniku danou sluzbu vyuzivajici za rozumnou cenu nez nekolik malo za maximalni moznou cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.c.  |  28. 08. 2002 10:07

Pravda nemám telefon, kterým bych to poslal (ME45) , ale také neznám nikoho, komu bych to mohl poslat.

Je to další krůček vývoje a...

uvidíme.

Zatím posílám email, nebo odkaz na mé stránky (pro rozlišení 1024x768).

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  28. 08. 2002 10:05

fakt jsem tady jedinej, kdo povazuje MMS za ciste marketingovej tah, kterej nakonec dopadne podobne jako WAP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arthur  |  28. 08. 2002 08:20

Jsem rad, ze se T-Mobile zase povedlo natrhnout ET prdel!!!!! Zase ti 0602 debilove vidi, ze jejich operator stoji za hovno!!! T-Mobile forever!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
All Bunda  |  28. 08. 2002 08:33

To mi chybělo - tyhle "stájový" třenice - kterej operátor je lepčíííí.

Zodpovědně prohlašuji, že nejlepší je moje Peggy, protože ta mě vždy dokonale oškube o všechny prachy - a to se zatím žádnýmu operátorovi nepovedlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trotmen  |  28. 08. 2002 09:36

Jo jo už tu dlouho žádná tahanice nebyla.

Jo a k těm MMS,ty se asi zrovna moc nechytnou,protože dokuď telefony neklesnou aspoň na 5tis. tak si je nikdo nekoupí leda nějakej prachatej strejda,ale ty většinou nemaj na tyhle serepetičky čas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bh5  |  28. 08. 2002 09:43

Úspěch MMS dle mě jednoznačně závisí na počtu telefonů pod 5.000,- Kč, zpočátku dotovaných operátorem, později i volných v prodeji. Jinak nevím, nevím....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 08. 2002 09:28

Oskar je nejlepsi.... .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  28. 08. 2002 09:49

Oskar je nejlepsi.... .

To je sice pravda, ale chtělo by to alespoň jeden argument*, abychom nebyli označeni za osralonanisty.

* program Tarify 2000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 08. 2002 10:04

Smajlik  ktery byl v mem puvodnim prispevku hraje (nebo aspon by mel) velkou roli...

Oskar je ASPON PRO ME nejlevnejsi, protoze zadny jiny operator me nenabizi za 10,-kc 40 minut a SMS za 0,35 kc.... Vim, ze tento tarif by hodne lidem vubec nevyhovoval, ale me vyhovuje na 100%!!!! Rozhodne kvuli MMSkam prestupovat neminim!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  28. 08. 2002 10:15

MMS neni sluzba pro socky a osralonanisty jako je Mirek77.

No, zda se, ze se T-Mobile pomalu, ale jiste stava vedoucim operatorem v CR.
Ze bych tam taky presel?

ET je predrazeny sunt, a OS je levny sunt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 08. 2002 10:50

Tak to by me Milovniku zajimalo, z ceho budes prechazet. Ze by jsi mel predrazeny sunt, nebo dokonce levny sunt?? A nebo jsi do ted mel pouze telekomunista???  Ale asi to bude tak, ze nebudes prechazet, ale teprve porizovat!!! Tak si nezapomen poradne procist navod na MT a SIM kartu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  28. 08. 2002 11:43

Z ceho bych tak asi prechazel, inteligente77. Asi z Osrala, ted budu Milovnik Tecka !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 08. 2002 12:05

Takze konecne bude od tebe v diskuzich klid.... To su rad....

Kez by to tak bylo... Ale opruz zustane opruzem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  28. 08. 2002 12:50

Jak je na Morave, ogare?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 08. 2002 13:23

Na Morave je zaplat panbuh zatim sucho.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  28. 08. 2002 12:53

Oskar BYL levny sunt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  28. 08. 2002 12:55

Ano, souhlasim. Ted je to DRAHY SUNT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  28. 08. 2002 11:09

Jsem přesvědčen, že Oskar je nejlevnější min. pro 2/3 lidí, ale Oskara si nepořídí z jednoho z těchto důvodů (začínám od nejčastějších):
1) Ve své zaslepenosti nejsou schopni připustit, že by mohli volat levněji.
2) Nemají dost odvahy (kdyby přešli na Oskara, byly by ukamenováni ostatními teenagery z party).
3) Nutně potřebují často nesmyslné služby, které Oskar nemá (ale mají je jiní operátoři).
4) V místech, kde se nejčastěji pohybují, nemá Oskar zatím pokrytí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welli  |  28. 08. 2002 11:41

"2) Nemají dost odvahy (kdyby přešli na Oskara, byly by ukamenováni ostatními teenagery z party)."
 

Vazeny pane Svobodo,
opravdu nevim,kde jste na tuto informaci prisel,nebo jestli to mate ze sve hlavy,ale to,co zde pisete,se naprosto neshoduje s realitou.Takze az zase budete vymyslet podobny prispevek,vzpomente si na me.

S pozdravem Ukamenovany Teenager

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 08. 2002 12:10

Bohuzel je to v dost pripadech tak, jak pise p.Svoboda. Zkratka nemas ET, nejsi IN. U takovych teenageru se ale kredit vetsinou blizi castce 0,05kc.  Az trochu vyrostou s teenagerovstvi, tak si uvedomi, ze muzou usetrit a popripade prejdou.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  28. 08. 2002 12:57

Leda na T-Mobile, na OSRAL-SUNT tezko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 08. 2002 13:27

Ty si nedas pokoj......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  28. 08. 2002 12:59

Občas platí i „nemáš T-Mobile, nejsi in“, podle dominantního operátora party.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 08. 2002 13:26

To uz jsou starsi teenageri, nez ti s Eurotelem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novy  |  28. 08. 2002 12:14

Jedne me kamaradce je 28 let. Mela T-Mobile, ted prechazi na Oskara. Jeji otec ji za to primo nenavidi a porad ji za to nadava .... , takze nosi dual SIM adapter ...

Jen tak na okraj ... jeji otec je policista ...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  28. 08. 2002 12:59

Takze ta kamaradka je vlastne mucednici za tu jedinou a pravou OSRALI viru. Treba vam ji papez blahoreci.

Proc mi tak OSRAL-sekta cim dal vic pripomina jehovisty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  28. 08. 2002 13:05

Lidé od Oskara už také obcházejí byty? Škoda, u mě ještě nebyli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  28. 08. 2002 13:29

U me maji vzdy dvere otevrene     .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  29. 08. 2002 08:20

Byty nastesti (zatim) ne, ale na ulicich a namestich obtezuji chodce uz hezky dlouho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  28. 08. 2002 12:57

Zapomněl jsem k bodu 2) dát smajlík :), promiňte. Tím „ukamenováním :)“ jsem myslel to, že mu nikdo z party nebude volat ani SMSkovat, MMSkovat apod., pokud nebude z party úplně vyloučen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smirnoffff  |  28. 08. 2002 12:20

No, tak se zamyslím, proč jsem si už dvakrát koupil Oskartu a jednou jsem ji po půl roce nechal propadnout a podruhé to nejspíš dopadne stejně.

1.) Jsem natolik zaslepen, že když mě zastavila v obchoďáku moc pěkná Oskarka, tak jsem se rád nechal půl hodiny zdržet, aby mi mohla spočítat, kolik bych provolal, pokud bych si pořídil Oskara. Asi čtvrt hodiny se pokoušela spekulovat, počítala jeden paušál za druhým, aby mohla rezignovaně říct "No, tak vám se to opravdu nevyplatí." A pak, když viděla, že je bez šance, jsme se mohli další čtvrthodinku bavit o tom, kde Oskar nemá v okolí pokrytí, čímž se stává nepoužitelným.

2.) Odvaha mi nechybí, ostatní teenageři z party už se stihli také oženit, pořídit si děti a na kamenování nemají čas. Jen jaksi nemám důvod přecházet, viz ostatní body. A také v seznamu mám jen 2 čísla v síti Oskar, ostatních cca 100 je v poměru přibližně 90/5/5 v T-M/ET/Telecom.

3.) Nepotřebuji nutně Navigator, jen mi občas ulehčí život. Nepotřebuji nutně GSM banking, jen je občas pohodlné podat příkaz z mobilu nebo si z něj zjistit zůstatek (když už nejsem u internetu, kde to můžu samozřejmě udělat taky), nepotřebuji nutně SIM-Toolkitové služby, jen mi poměrně často výrazně ulehčují spoustu věcí.

4.) Ano, to je přesné. Brno-Líšeň, sídliště jako kráva, pokrytí tři kroky od okna. Je sice pravda, že když jsem to zkoušel poprvé (v roce 2000?), šlo to i těsně u okna jen těžce, takže se síť určitě rozvíjí, ale občas potřebuji telefonovat i jinde než venku... Tolik co se týče domova. Celkem cestuji, potkávám místa, kde se nechytá kterýkoliv z opů (mám i služební ET), ale TAM, KDE SE POHYBUJI JÁ, je Oskar co se pokrytí týče jednoznačně nejhorší.

Jsem od roku 1997 s malými přestávkami (neměl jsem mobil vůbec, ne jiného operátora), od roku 1999 již trvale v podstatě spokojeným zákazníkem Paegasu, nyní T-Mobile a o změně operátora v žádném případě neuvažuji. Používám i služební ET a občasně testuji Oskara, takže si myslím, že vím, o čem mluvím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  28. 08. 2002 13:11

Já jsem psal pro 2/3. Ne pro všechny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  28. 08. 2002 22:01

Já jsem psal pro 2/3. Ne pro všechny.
To je stejné jako kdyby jste tvrdil že pro 99% , taky by to nebylo pro všechny (patřil bych totiž k tomu 1% co je pro ně Oskar dražší ). Takové údaje jsou pouze Vaše doměnka.

Je to obdobná logika jako poslední oskarova reklama která říká : s tarify nové generace si nyní sami určíte kolik provoláte....  To jako asi znamená, že když mám "staré" tarify nebo dokonce nedej bůh jiného operátora tak že mě určuje někdo jiný kolik provolám ? To nějak nechápu . Jo jo, už ani ty reklamy nejsou u Oskara  to co bývaly .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  28. 08. 2002 13:08

"... 3) Nutně potřebují často nesmyslné služby, které Oskar nemá (ale mají je jiní operátoři). ..."

mohl by jste to prosím specifikovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  28. 08. 2002 13:17

Na http://www.t-mobile.cz/ nebo http://www.eurotel.cz/ si projděte seznam služeb. A nezapomeňte, že jsem psal ČASTO, ne VŽDY nesmyslné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  28. 08. 2002 13:24

Vaše odpověď mne neuspokojuje, je neuvěřitelně všeobjímající, mohl by jste to specifikovat? Mohl bych z toho jinak usoudit, že podle vás jsou "často nesmyslné služby" např GPRS internet, SMSky, w@p atd... .

Proto prosím o upřesnění co jsou podle vás ty "často nesmyslné služby".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  28. 08. 2002 13:32

Celé slovní spojení znělo ČASTO nesmyslné služby, které Oskar nemá (ale mají je jiní operátoři). Do tohoto pojmu se nedá zahrnout GPRS, SMS, WAP atd., protože to všechno Oskar má.

P.S. Opět upozorňuji na to, že jsem napsal „často nesmyslné služby, ...“.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  28. 08. 2002 13:42

Takže místo toho aby jste specifikoval co máte namysli, musí si každý najít stránky se službami Oskara, TM a ET a porovnat co má Oskar a co ostatní a pak si z toho udělat výtah aby zjistil co mají ET a TM navíc a pak ještě přemýšlet které služby co mají ET a TM navíc jsou podle vás asi "... často nesmyslné služby ...", a to se ještě nemusí trefit, protože kdoví které služby jste myslel vy.

No to je fakt konstruktivní přístup k diskuzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  28. 08. 2002 14:11

Není to tak těžké. Nedavno vyšly na MobilMánii články tuším „Která předplacenka toho umí nejvíc?“ a „Který tarif toho umí nejvíc“, kde byly tabulky kterou službu jak který operátor má či nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  28. 08. 2002 14:56

Jo jo, zkrátka aby člověk pochopil co jste vy chtěl říct, tak musí mít dopodrobna nastudované weby ET, TM, Oskara, mobilmánii, a nejlépe i mobil.cz a asi nebude od věci si hloubkově projít i weby výrobců a prodejců mobilních telefonů - s takovými znalostmi pak možná (snad, doufejme, dá-li Bůh, atd...) pochopí co jste chtěl vaším diskusním příspěvkem říct.

Jo, jo, není nad přesnost, srozumitelnost, adresnost a věcnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sheriff  |  28. 08. 2002 09:44

Smula je jenom v tom, ze Eurotel MMS-ky pustil pro verejnost 27.8. a to je o den driv nez T-Mobil. Takze zadne natrhavani pdele se nekona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  28. 08. 2002 10:20

Ale bobanku! To psali v Rudem Pravu nebo kde jsi na to prisel? ET zacina jit do pr...e.

Obrat klesa, zisk klesa, ted ta ostuda s 'krizovymi telefony' pri povodnich.

Zacatek konce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  28. 08. 2002 10:22

Chtěl bych mít takový (i klesající) zisk. Vy ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans  |  28. 08. 2002 10:59

Ale ET opravdu spustil MMS uz vcera vecer Tusim v 17:30

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Finosek  |  28. 08. 2002 10:22

Čteš tisková prohlášení ?  Spuštení reklamy na novou službu je jedna věc a spuštění služby samotné, věc druhá. ET podle mě investoval peníze do reklamy zbytečně. Na prcinu určitě dostal !  Tohle těžko stráví. To je pro ně těžká prohra !

Ubrečenci, kteří pořád láteří, že founy jsou moc drahé si neuvědomují, že se nyní nejedná hlavně o ně, ale půjde o firemní využití. Vidím, jak odhadci, pojišťováci, realitní makléři atd. kupují nové founy na firemní náklady a mohutně využívají MMS !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike_k  |  28. 08. 2002 10:42

A opravdu je tech par dnu takove natrhnuti prdele? Ja myslim ze je to uplne jedno. Nehlede k tomu, ze velka vetsina uzivatelu TM i ET zatim stejne MMS pouzivat nebude takze bych to zas jako takovou slavu nevidel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  28. 08. 2002 14:11

Jedno to neni.Vis jak se to da vyuzit pro reklamu???MYY JSME TI,KDO TO MEL PRVNI!!! A tak to i s nejvetsi pravdepodobnosti bude.Proc asi Eurotel uvedl MMS ne 30 ale uz 27???Prave kvuli "prvenstvi".
Jinak podle me je tato sluzba "zatim" moc nepouzitelna...ale casem se uvidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RiBiX  |  28. 08. 2002 08:19

Myslim, ze prvenstvi ma v tomto pripade Eurotel, ktery si aspon vsechno nejdriv otestuje... T-Mobil to testne na uzivaelich a o jejich problemech s prvovozem v prvnich dnes se stejne nikdo nedozvi - na to spolehaji 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  28. 08. 2002 09:16

Souhlasím, až na ten závěr. Dnes již není problém díky internetu operátora zkritizovat. Vždyť když na nás testovali ten slavný Click, dokonce museli vrátit původní e-mailové adresy, protože ten jejich zázrak techniky nefungoval. Takže já být jimi, nepodceňoval bych zákazníky. Negativní reklama se šíří rychle....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sartori  |  28. 08. 2002 09:40

zatim to vypada tak, ze se Pekac snazi byt prvni za kazdou cenu
u ET mam bez problemu fungujici standardni sluzby, bez vymyslu typu click a spol uz skoro 3 roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pampalini  |  28. 08. 2002 09:49

Taky to náležitě cáluješ, stejně jako já... Zveřejňování hospodářských výsledků Eurotelu (různý x miliardový zisky) mi náležitě hejbaj žlučí a vedou vždy k úvaham nad změnou operátora...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sartori  |  28. 08. 2002 10:54

to sice caluju, nicmene, zadne problemy se dovolat (ani o silvestru nebo pri vetsim shromazdeni lidi), zadne problemy s roamingem, uz 3 roky mi funguje +420602xxxxxx@sms.eurotel.cz, do ted jsem nemel zadne problemy s GPRS, ...
takze o zmene operatora nema smysl uvazovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smirnoffff  |  28. 08. 2002 11:16

No já mám u T-M spolehlivě fungující standardní služby od roku 97. A navíc můžu využívat VĚTŠINOU také fungující služby další.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  28. 08. 2002 10:54

2Ribix: A jak si došel k závěru,že T-mobile si MMSky netestuje min. stejnou dobu jako Eurotel??? Narozdíl od Eurotelu ale umí u T-Mobile držet hubu a pak je to překvapení. Co je mi platná reklamní kampaň u Et když už stejně dopředu vim,že si kvůli MMS nebudu (zatím) kupovat novej foun a ještě k tomu měnit na několik měsíců operátora, no a tady nevim komu bych to posílal,neznám v okolí snad nikoho kdo by měl T68 nebo 7650 ... a posílat to na meil? To se mi zdá ubohý...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RiBiX  |  28. 08. 2002 11:55

Možná máš pravdu, tohle skutečně nemůže nikdo vědět... asi to T-Mobile testuje - byla by sebevražda to pustit hned.. Ale tak mě napadá, nebyla stejná situace s GPRS??? Tehdy jedna BTS bývalého Peagasu GPRS měla, druhá ne... atd... a taky už to byl komerční provoz... Člověk je holt domýšlivý tvor a i s tím předběhnutí Eurotelu "se to tak zdá". Hlavně, aby byl první! v diskuzích tak za 14 dnů se uviví, kdo měl pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
All Bunda  |  28. 08. 2002 08:13

Myslím, že je to zlodějna platit za potvrzení o doručení, pokud služba (jak se píše v článku) není stoprocentně garantována jako funkční

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-black  |  28. 08. 2002 07:48

nechcu rejpat ale firma sony ericsson se pise dohromady.... SonyEricsson.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohdan Přerovský  |  28. 08. 2002 08:28

Moje chyba, ale lepsi by bylo EricsSony, ne ? Ale to by se Sony nelibilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonsky  |  28. 08. 2002 09:19

Sony Ericsson se rozhodne nepise dohromady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-black  |  28. 08. 2002 15:52

ale pise a vedlo se o tehle fuzi mnoho diskuzi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fiza  |  29. 08. 2002 04:00

Tady není o čem diskutovat, prostě NEPÍŠE...zkus se podívat na jejich int. stránky...myslim, že oni ví nejlíp jak se to píše

Zdar Fiza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohdan Přerovský  |  28. 08. 2002 06:49

A jak je to s posilanim MMS mezi telefony NOKIA 7650 a Sony Ericsson T68i, resp.co formaty dat - zvukovy soubor, jine rozliseni obrazku, atd.

DANN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohdan Přerovský  |  28. 08. 2002 06:42

Dnes v 5:20 jsem si zkusil poslat MMS a uz jim to zase jede  Zkusil jsem to na mobil a do emilu. Na mobil v pohode a do emilu mi grafika a zvuky prisly jako priloha a soubor mms.smil (Multimedia Presentation), ktery jsem mel asociovan s RealOne Playerem, takze ten po downloadu vsech priloh tu MMSku prehral

DANN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fiza  |  28. 08. 2002 03:26

Hi all, celkem by mě zajímalo, kolik si čtenáři myslí, že se odešle MMSek do konce roku. Podle mě totiž moc lidí nemá N7650 nebo SE T68 s kamerkou nebo různé a jiné, které přijdou na trh. Sou totiž dost drahý jak jistě všichni víme. A nejsu si tak úplně jistej, jestli majitelé takovýchto telefonů jsou zrovna ve skupině, která by tuto slůužbu nějak hojně využívala...i když která skupina by vlastně tuto službu využívala nejvíc, že? Toť otázka. A taky, která skupina uživatelů vlastní tyto telefony...no, to je jedno, mě se jenom jedná o ten názor čtenářů, kolik si myslí, že se tak odešle MMSek.

Mějte se Fiza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  28. 08. 2002 06:14

Já si myslím, že operátoři budou muset nabízet telefony s podporou MMS výrazně levněji, protože jinak by tu službu asi využívalo hodně málo lidí. Nevím jaké náklady se zprovozněním MMS operátoři měli, třeba je to pro ně jen součást reklamní kampaně a posílání MMS v síti pro ně není prioritou. To myslím opravdu ukáže jejich cenová politika týkající se mobilů s MMS.

Já tipuju, že do konce roku se pošle 100.000 MMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  28. 08. 2002 06:27

Pro operátory je MMS zřejmě poměrně důležitá služba. I když zřejmě bude mnohem méně úspěšná než obyčejné SMS, spoléhají, že jim pomůže vylepšit ARPU, průměrné tržby z jednoho zákazníka. Tento parametr je u nás velice nízký, však se podívete na finanční výsledky T-Mobilu (včerejší článek), kde je ARPU rozepsán pro jednotlivé sítě tohoto sdružení. Nelze předpokládat, že se nějak výrazně zvednou tržby z běžných hlasových služeb a další peníze jsou ve službách s přidanou hodnotou. Ty teď u Eurotelu dělaji kolem třinácti až čtrnácti procent z celkových tržeb a věří se, že to bude čím dál víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  28. 08. 2002 07:09

Ano, souhlasím, že to je služba velmi zajímavá. Ovšem bez náležité nabídky levných telefonů s MMS nebude využívána. Sám bych rád MMS používal, ale mám pouze Siemens S45, který to jaksi neumí. A pokud mi operátor nenabídne telefon s MMS do 5.000,-, pak prostě nebudu uživatelem MMS. Stejně tak si myslím, že přemýšlí hodně lidí. MMS jsou lákavá technologie (aspoň podle článku v Mobilitách), ale ty ceny telefonů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  28. 08. 2002 09:39

no teď jdou na trh od SE třeba t200 a t300 s cenou ne o moc větší. Chvilku to trvat bude, ale asi se to rozšíří. Myslím ale, že to bude co rok, to 10-15% rozšíření.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Lahvička  |  28. 08. 2002 10:13

Za tu cenu se jich pošle pár stovek nebo tisíc, a to ještě jen aby si to lidi vyzkoušeli. Pokud pošlu 100 kB (30 kB zmíněných v článku je dost málo) MMS jako e-mail na  e-mail, tak si to a) příjemce daleko spíš přečte (e-mail má přece jen mnohem víc lidí než telefon s podporou MMS), b) u Oskara a GPRS Standard to vyjde na 2,60 včetně DPH (méně kB ještě méně), c) pokud telefon příjemce podporuje MMS, tak má určitě i e-mailového klienta, tj. může si to přečíst/prohlédnout/přehrát rovnou z mobilu zrovna jako u předražené MMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan44  |  28. 08. 2002 00:14

Hm!!! MMS, to uz zacina bejt dobry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor