A moje malá laická recenze zařízení Chytré auto:Zapůjčeno prodejně T-Mobile proti částce 2.599 Kč. Testovány dvě vozidla starších ročníků pro které by zařízení bylo ideální. Obě vozidla jsou dle webu T-Mobile se zařízením kompatibilní.Ford Mondeo TDCi / r.v. 2002
- párování se nepodařilo ani po několika pokusech a hodinách. Zařízení se nepodařilo vyhledat.
- při testovací jízdě a pokusu o párování se během cca 10km dostal motor třikrát do nouzového režimu. Po vyjmutí adaptéru Chytré auto z OBD zásuvky vše v pořádku.Opel Vecra C DTi / r.v. 2002
- párování se nepodařilo ani po několika pokusech a hodinách. Zařízení se nepodařilo vyhledat.
- po nastartování a cca 30 sekundách se rozsvítily všechny kontrolky a motor zdechl. Cyklicky se opakovalo donekonečna i při jízdě. Po vyjmutí adaptéru Chytré auto z OBD zásuvky vše v pořádku.Pro vyloučení závady na konkrétním kusu modulu jsem požádal o zapůjčení jiného. Situace je naprosto stejná.Resumé mého servisního technika – autotronika* s patnáctiletou praxí, který při testování asistoval: modul Chytré auto je nevyzpytatelné a tedy nebezpečné zařízení. Nastane-li problém ve chvíli např. předjíždění, riziko je značné.
*Pozn. Autotronik je středoškolsky vzdělaný odborník se všeobecným i odborným vzděláním. Po absolvování nástupní praxe je připraven k výkonu náročných dělnických činností v oblasti údržby, diagnostiky a oprav motorových vozidel. Může zastávat funkce technicko – hospodářských pracovníků, přijímacího technika, vedoucího autoservisu, vedoucího opraven, apod., také se může uplatnit v samostatném podnikání v oblasti autoopravárenství.