T-Mobile: fotbalové balíčky si objednalo 12 000 lidí

Český národní tým sice svou pouť na fotbalovém mistrovství světa skončil již v základní skupině, fanoušci však na šampionát z tohoto důvodu rozhodně nezanevřeli. I po vyřazení ve velkém využívali širokou paletu zpravodajství a zábavy, kterou k šampionátu připravil T-Mobile – generální partner české fotbalové reprezentace a oficiální mobilní operátor mistrovství. Počty uživatelů jednotlivých služeb šly do desetitisíců.

Příznivci fotbalu měli opravdu z čeho vybírat. Byly pro ně připraveny speciální zpravodajské SMS, MMS a videoMMS balíčky a šampionátová sekce na wapových t-zones. Svůj mobil mohli obohatit o hry, tapety, melodie, spořiče s tématem mistrovství.

Výrazný zájem vzbudily on-line informace ze šampionátu. Některý ze zpravodajských balíčků, například o českém týmu si objednalo více než 12 000 uživatelů. Počet zpráv, které byly odeslány na mobilní telefony zákazníků, dosáhl během šampionátu hranice 200 000.

Fotbaluchtiví fanoušci se však nespoléhali jen na textové či obrazové zpravodajství. Oblíbeným zdrojem informací pro ně byl WAPový portál t-zones, kde byla zřízena speciální sekce MS 2006. Pro výsledky, názory hráčů a trenérů i zákulisní informace na t-zones zavítalo během šampionátu více než 33 tisíc návštěvníků. Vrcholem byly samozřejmě zápasy českého týmu a poslední utkání vyřazovacích bojů, kdy do fotbalového speciálu na t-zones našlo denně cestu až 3000 fanoušků.

Že fotbal je pro Čechy sportem číslo jedna, dokládá i velká popularita fotbalových java her. Za měsíc si některou ze tří her s tématem mistrovství stáhlo do svých telefonů na pět tisíc lidí.

S velkým ohlasem se setkaly také exkluzivní sestřihy ze všech 64 zápasů šampionátu. Ty byly k dispozici zcela zdarma. Počet uživatelů služby videozona (videostreaming) se během mistrovství více než zdvojnásobil. Celkový počet shlédnutých klipů, které jsou na videozoně k dispozici – ať už fotbalové či hudební – výrazně překročil hranici 60 000. Tento úspěch jen potvrdil zájem zákazníků o novou generaci videoslužeb, na jejichž rozvoji T-Mobile intenzivně pracuje.

Diskuze (14) Další článek: Testujeme: Dynavix Cube Alpha (foto a video)

Témata článku: , F +, Národní tým, Mobil, Lid, T Mobil, T - Mobil, MOBI, Velká popularita, Bali, Fotbal, Fotbalové mistrovství