T-Mobile G1: naše první setkání s Androidem

Diskuze čtenářů k článku

marty  |  20. 01. 2009 17:54

Jen oponuju....iPhone je nula - 3G funguje mizivě, GPS nepodporuje-má pouze modul ale není soft,navíc repro otřes.Kolikrát jsem neslyšel ani že mi zvoní.Takže si ho každý kupuje jen kvůli dotykovému ovládání a designu.Takže G1 super mobil navíc qwerty klávesnice je super-mohu srovnat díky tomu že jsem vlastnil i Sidekick.Jinak docela mě překvapilo že se iPhone prodává s anglickým menu.Já měl od kámoše iPhone z USA a plným českým menu.Nevím jak je to možný ale měl.A každej na to hleděl a až pak jsem se dověděl že se tady prodávají v Angličtině.Nechápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SuSEr  |  20. 01. 2009 10:41

Jak sleduji rozmach dotykovych telefonu, nemuzu se ubranit pocitu, ze jejich ovladani je proste neprakticke z toho duvodu, ze k ovladani nutne musim pouzit obe ruce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21.117.217.xxx  |  15. 01. 2009 00:17

Videoprezentace výrobku od mobilmania.cz je příšerně zpracované.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.soul  |  10. 12. 2008 19:25

Snad né nadarmo má G1 stejné rozložení tlačítek (až na trackball), jako Touch HD a snad si budu moct někdy rozjet Androida i na mém WVGA 3.8" displayi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  26. 12. 2008 18:57

LOL... A bude se to nazývat "downgrade".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Listen  |  10. 12. 2008 09:08

Škoda, že k tomu Google přistupuje jak přistupuje a dělá z toho prodlouženou ruku svých čmuchacích aplikací až do mobilního zařízení uživatelů.
Tedy promiňte, ale používat něco, co nemohu normálně synchronizovat s PC přes USB nebo BT a musím posílat svá soukromá data z kalendáře, poznámek, úkolovníku, kontaktů kamsi na jakési servery, kde vůbec nevím co s s nimi děje...a k tomu mít povinně účet na jakémsi podivném Gmailu...
Takto si osobní komunikátor opravdu nepředstavuji. Moje PIM data opravdu nejsou věcí veřejnou, abych je nezodpovědně poskytoval komukoliv, kdo mně bude tvrdit, jak to se mnou myslí dobře.
Škoda. Jinak by Android byl velmi zajímavý OS pro komunikátor. Takto je nejen pro mě naprosto k ničemu, snad pokud se někdy objeví nějaká neoficiální verze, která bude od toho čmuchání odstřižena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  12. 12. 2008 19:15

Plně souhlasím - moje PIM data třetí straně nesvěřím, tím spíš ne "velkému bratrovi" Google.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  09. 12. 2008 18:53

tento telefon se mi hodne libi a asi urcite si ho koupim protoze je prece o neco jiny nez ostatni telefony uz jen vzhledem :D prijde mi atraktivnejsi a z videi i rychly nevidim duvod proc si ho neporodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  09. 12. 2008 12:23

A jsem vazne spokojenej,je to sviznej telefonek a je to uplne stejne co I phone(iphone nemam ani jsem nemel,ale kolega z prace ho ma)g1 mam na kontrakt uplne zadarmo(30£/mesic)tento post pisu primo z nej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxt  |  09. 12. 2008 09:40

Videa u článku jsem si pustit nemohl a tak nevím, jak vypadal test ovládání a systém z pohledu MM (pár videí jsem viděl dřív na YT) a tak se zastavím hlavně u vzhledu. Upřímně, asi bych se styděl, vzhledem k věku, přístroj položit na stůl a jakoby nenápadně se pochlubit. Jak již někdo napsal, vzhledově to působí jak gameboy, obzvlášť v bílé a i když mechanismus vysouvání displeje by mohl být solidní a funkční, tak ergonomie asi trochu pokulhává, což mne u HTC poté, co představili řadu Diamond Pro a S740 trochu překvapuje. Stejně tak řeknu, že design HTC Touch HD mne neuchvacuje, ale kvádr s WIMAXem vyvinutý pro Yota v Rusku se mi líbí mnohem víc - jasně, každý má jiný pohled stran designu. Design trochu Androidu vylepšuje australský Kogan Agora, ale pro středoevropany není tato firma známá, tak jedině počkat na výsledky ostrých testů ze zahraničí, což by mělo být někdy v lednu 2009. V porovnání s WM, Symbianem a OS X musí určitě co dohánět (hlavně v nabídce aplikací), ale konkurence pomůže ve vývoji i těchto tří platforem, chce to hlavně čas, jeho esem je otevřený systém a i když je Android nyní celkem logicky orientován hlavně na google aplikace, což může i některým uživatelům stačit, tak snažší distribuci aplikací se budou vývojáři snažit využít. Omlouvám se za pelmel myšlenek, Android na trhu vítám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  08. 12. 2008 18:51

Nemuzu se stale zbavit dojmu ze to vypada desne levne. Na to co to ma byt za pristroj, to vypada jako poutiva hracka za par kacek. Prosc tomu neudelali aji slusevej kabatec??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worry  |  08. 12. 2008 20:01

No musím souhlasit, je to takový "plastový" Obzvláště ten béžovej je echt hnusnej.. A nepochopil jsem, proč tomu nesvítí klávesnice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
236  |  08. 12. 2008 14:31

HSUPA ano alebo nie.. ?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miguel  |  08. 12. 2008 10:40

dle meho nazoru vypada dobre; uvazuji o nakupu noveho phone a rozhoduji se mezi iphone a g1; mel jsem v ruce iphone a jak se mi to prostredi libi a je svizne, tak jaksi ten telefon vypada vic jako sperk nez gadget a nejak to me nature nesedi; libi se mi g1, ze si na nic nehraje a je tak trochu vic tech; ale to jsou vsechno subjektivni dojmy; jsem na nej zvedav, ale 13 za nej asi nevysolim; uvidime s jakou prijdou nabidkou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
open  |  08. 12. 2008 11:29

iPhone je pro jabkaře, pro pořádný chlapi je tu WM a nebo android!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  09. 12. 2008 03:37

Kdyz ja jabka desne rad, zvlast ty destilovany
A to WM je pro ty chlapi s malym mekym?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
closed  |  09. 12. 2008 10:08

WM hlavne pre chlapov s poriadnymi nervami

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blok  |  08. 12. 2008 10:26

je trochu az moc za takovyto pristroj (nebo pristrojek? ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark156  |  09. 12. 2008 10:53

no je to hodne, ale on tolik nakonec stat nebude ... ted se odblokovany a bez tarifu prodava v US za 399,- tj. i pri dnesnim zatracene nadhodnocenem kurzu dolaru je to nejakych 8000,- ... na aukro.cz se tenhle telefon prodava normalne za 10 az 11 i s obojim zdanenim, takze u nas to snad pri dovozu z thaiwanu bude nakonec i pod deset tisic ... zacatkem roku 2009 ty telefony maji byt v cesku i lokalizovane do cestiny narozdil od iPhonu pro ktery apple s lokalizaci nespecha ... apple se mi zda jako typicka "prepatriotizovana" americka s firma ktera opravdu dokonale kasle na trh mimo us a to napric vsemi svymi sluzbami i obchodnimi dohodami ... nemate ten dojem ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ipon  |  08. 12. 2008 09:10

Jsou ty fotky na tom teplém růžovém polštářku nutné, božínku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  08. 12. 2008 09:25

Ten přístroj prodává t-mobile, na růžovou si zvykej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ace  |  09. 12. 2008 21:10

Ať žije ZELENÁ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedoucí redakce MobilMania.cz | 08. 12. 2008 11:09

Jen bych podotknul, že ta barva má svůj specifický název Magenta a polštářek měl při focení zcela běžnou pokojovou teplotu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PROMO  |  08. 12. 2008 11:50

Jen bych podotknul, že slovo magenta vytvořil J.W.Goethe a jinak je to obyčejná purpurová, dva díly červené a jeden modré.
Nic víc nic miň jen T-Mobile, MM a Goethe se snažili býti zajímavými.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  08. 12. 2008 08:56

Od kdy je 320x480 netradiční rozlišení? Začal s nim Sony myslím v roce 2001 a posléze ho používal i Palm. Bylo to daleko lepší, než 320x240, které tvrdošíjně používají WM přístroje dodnes.
Jinak bych se rád zeptal, jak moc vadí ten ovládací bok psaní. Zdá se mi že docela dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  08. 12. 2008 09:07

Ten bok je tak akorat daleko od klavesnice, takze mne osobne nevadi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.detlef  |  08. 12. 2008 09:08

je to zvláštní ale u iPhone se nad tímto rozlišením nikdo nepozastavuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freddy  |  08. 12. 2008 19:30

Jooo iphone je modla...i kdyby měl rozlišení 30X800 tak to bude normální

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  26. 12. 2008 01:26

takyto genialny prispevok... to si musel dlho vymyslat, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MyPhone  |  07. 02. 2009 19:58

Mozna ani nemuselo, ocividne neni natolik hloupy aby uzival iphone :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aldik  |  08. 12. 2008 10:35

WM ma ted uz 640x480 ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  08. 12. 2008 21:33

A ze mu to trvalo . jeste spousta zarizeni na trhu toto roliseni nema, nebo ho ma pri tragicke uhlopricce 2,8".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  12. 12. 2008 19:12

Xperia X1 a Touch HD 800x480 = dvojnásobek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedoucí redakce MobilMania.cz | 08. 12. 2008 11:12

Mně vystouplý bok při psaní na QWERTY nijak nepřekážel, nestěžoval si ani kolega, pokud je ale někdo při psaní zvyklý prstem kopírovat spodní hranu telefonu, tak tenhle úchop u G1 asi nebude moci uplatnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  08. 12. 2008 08:40

Chtěl bych se zeptat redakce, jak se jim psalo na QWERTY hlavně pravou rukou? U zařízení jako Touch Pro jsem zvyklý držet zařízení tak, že pravý palec kopíruje pravou stranu klávesnice. Zde toto není možné a jak to tak vidím, tak bych musel palec táhnout přes ten výstupek napravo až na klávesnici, což si dost dobře nedovedu představit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skopkovaaa  |  08. 12. 2008 08:09

a fertik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
open  |  08. 12. 2008 08:40

pravda pravdoucí, iPhone je neprodávanější smatphone na světě za posledních pár měsíců, WindowsMobile si neškrtá, Symbian byl pokořen stejně jako RIM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luzda  |  08. 12. 2008 08:55

Tak tohle může napsat jedině neskutečná mobilní lama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
open  |  08. 12. 2008 10:08

haha tak si to najdi na google ty lamo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P4WLYK  |  08. 12. 2008 15:23

no ono už řikat smartphone telefonu, kterej má přibližně stejně funkci jako napřiklad stařičky MDA compact I (urážim compacta) zaváni lamerstvim, jediny plus co má je multitouch displej a vcelku pěkny rozlišeni... a to si radši pořidim pořádnej WM komunikátor s qwerty a nebo Nokii s S60...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark156  |  09. 12. 2008 12:32

hlavni plus ktere to ma vetsina nadsencu wm nepochopi nikdy protoze je to pro wm neco tak ciziho ... rika se tomu user friendly ... microsoft kazdy svuj produkt navrhuje s hlavnim cilem zpropagovat veskere sve portfolio sluzeb ze kterych by mohlo neco casem kapnout az/pokud se prosadi ... prumerny wm produkt je jen vyloha trademarků vseho druhu v cele s vsudypritomnym logem windows ... o wm opravdu nemam zajem, android je proti tomu luxusni platforma, o iphonu nemluve ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  12. 12. 2008 19:08

"hlavni plus ktere to ma vetsina nadsencu wm nepochopi nikdy protoze je to pro wm neco tak ciziho ... rika se tomu user friendly"
Já bych to spíš vyjádřil tak, že to mobilní lamě nedává tolik možností, aby jí to zmátlo. Takže MyPhone si kupují lamy, co chtějí vypadat cool, že mají smartphone, ale na používání plnohodnotného smartphone nebo spíše komunikátoru jsou příliš hloupí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  13. 12. 2008 17:15

Jde vidět jak máš úzký pohled na věci a věříš všemu co kde píšou. Já jsem například měl HTC Kaiser i Cruise (předtím samozřejmě klasické telefony), konfiguroval je, nahrával různé romky, vylepšení, ladil, vše nastavoval atd. Prostě jsem geek a bavilo mě to. Asi tak měsíc.
Ale po čase jsem zjistil, že si s tím spíše víc hraju a nastavuju, než aby mi to extra urychlovalo práci. Spousta zdánlivě jednoduchých operací jako je čtení mailu či psaní sms je zbytečně složitá. Ke všemu se musíte proklikat přes milión různých menu, pokud potřebujete od telefonu více věcí najednou, prostě zkolabuje (třeba synchronizace, do toho telefon atd-telefon odpovídá na reakce až po několika sekundách apod.) Zahcení požadavky a následné čekání bylo a je frustrující u každého wm.
Pročetl jsem dostatek recenzí a prohlédnul mnoho videií a rozhodl jsem se pro Iphone 3G, který až s firmwarem 2.0 a příchodem skvělé nabídky balíčků internetu v mobilu, je konečně tím prvním skutečně mobilním zařízením, který opravdu funguje a já začal používat všechny možné funkce, které jsem vzhledem k zdlouhavému proklíkávání na wm téměř nepoužíval.
Časem jsem čím dál tím více žasl nad tím, jak Apple dokáže myslet na spoustu maličkostí, se kterými se u jiných mobilních zařízení vůbec nesetkáte a které strasne moc urychlují a zpříjemňují práci. Iphone je prostě téměř dokonale (vždy je co zlepšovat) uživatelsky přívětivý, a ve výsledku o několik generací vepředu, oproti jakémukoliv mobilnímu zařízení, které je na trhu.
Až ho budete skutečně používat třeba měsíc v kuse, a tím myslím skutečně používat (synchronizace s outlookem - kalendář/email/kontakty, hudba, video, internet atd.) tak pochopíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  14. 12. 2008 00:20

Ne, skutečně, měsíc v kuse bych gayPhone používat nevydržel, protože by mi chybělo tolik vlastností, že by pro mě snad byla lepší i Nokie, co jsem si koupil na kolo a "nebezpečné akce", abych si komunikátor neroztřískal. Prakticky nefunkční BT, žádný copy&paste (proboha, vždyť to má i ta low-end Nokia!), neexistující navigace, nahrávání hudby povinně přes gayTunes, bez možnosti paměťové karty... Dále pak preferuji HW klávesnici, a nelíbí se mi, že z dané platformy mám na výběr pouze ze dvou takřka identických výrobků jednoho výrobce.
Ale věřím, že metroušům se takový telefon může líbit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Proky  |  16. 12. 2008 16:27

Nechci ti brat tvuj nazor, spis prispet svym pribehem... Nekdy v rijnu sem si koupil HTC Touch Diamond. Na netu to vsude vychvalili, jak je to super, jak je iPhone proti tomu hracka pro deti.
Po mesici a pul sem HTCcko prodal, protoze to se fakt nedalo... po nahrani aplikaci se neuveritelne zpomalil, navic me nebavilo vytahovat stylus pokazde, kdyz sem se dostal mimo TouchFlo. A ten display sam o sobe neni zadna slava, clovek se musi ucit jak moc ma zatlacit aby zareagoval.
Okamzite po prodeji HTC jsem si koupil iPhona a opravu se to neda srovnavat. Naprosto dokonaly display, krasne barvy a vyborne vyresena dotykova cast. To ze se vsude pise ze HTC ma daleko vetsi rozliseni je sice fakt, ale obcas je pismo prave diky tomu velmi necitelne (opera). Dalsi minus HTC je baterka... HTC sem musel nabijet kazdy den, pri nejakem aktivnejsim pouzivani wifi nebo pousteni videii. A to uz vubec nemluvim o situaci, kdyz sem jel s navigaci z CB do nejake vesnice u Prahy a 30km pred cilem mi dosla baterka. iPhone mi vydrzi dva dny pri aktivnim pouzivani a tri dny kdyz telefonuju. A prosim nehodnot neco, co si nikdy nezkousel... To je stejny jako hodnotit cloveka podle toho, jak vypada, aniz by si ho poznal (Zkus to, mozna budes prekvapen )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thr  |  18. 12. 2008 10:05

nechci ti brat iluze, ale jedine cos opsal je zas jenom ten dotykovej display :) to fakt ten iphone nema nic jineho ? a pro nacancanej display si vybirat phone inu timhle tezko presvedcis lidi o jeho uzitecnosti... stale hracka pro deti....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  18. 12. 2008 22:33

Ve tvém srdceryvném příběhu mi chybí informace, zda jsi někdy předtím nějaký smartphone či komunikátor (ne, Symbian se nepočítá) používal. Pak lze těžko usoudit, co jsi vlastně očekával - jestli komunikátor jakožto kapesní počítač s telefonem, nebo "ultracool" jakoby-komunikátor, který je sice funkčně omezený, ale nevyžaduje od uživatele jakoukoliv inteligenci, podobně jako blbofony, ale má mnohem větší MI. Výběr Diamondu hovoří o tom, že jsi hledal spíše styl, než funkčnost, protože tě, podobně jako u MyPhone neodradila absence slotu na paměťovou kartu. V takovém případě jsi skončil u MyPhone zcela přirozeně, protože jsi s velkou pravděpodobností ani komunikátor nechtěl.
BTW, na prohlížení internetu by asi nejlepší bylo zařízení s rozlišením 160x120, protože by díky nižšímu rozlišení mělo písmenka zdaleka nejčitelnější. Dík, žes mě pobavil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  26. 12. 2008 01:20

to je nejaka uchylka, ze iPhone raz pomenovavas MyPhone, inokedy gayPhone? alebo sa tym snazis zhodit iphone a dodat vahu svojim "argumentom"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  26. 12. 2008 18:54

Jestli jsi viděl díl Simpsonů S20E07 "MyPods and Boomsticks", tak bys minimálně půlku pochopil. Jestli ne, měl by ses na něj podívat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freeze  |  08. 12. 2008 10:34

Probud se - jedine, co se stalo je to, ze se mac os zaradil mezi ostatni mobilni systemy jako je WM, Symbina (i s UIQ), RIM, Palm OS..
Nazvyvat iphone jako smarphone mi pripada smesne (stejne jako spousta jinych telefonu si oznaceni "smartphone" nezaslouzi ..)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
open  |  08. 12. 2008 10:38

celosvětově: Symbian, RIM, OS X, .........WindowsMobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark156  |  09. 12. 2008 12:33

pokud ty tecny znazornuji kupu hnoje dava to smysl ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark156  |  09. 12. 2008 12:34

*tecky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  08. 12. 2008 17:30

Jenže to, že je nejprodávanější není způsobeno kvalitami OS(nepolemizuji nad nimi), ale masivní reklamní kampaní ze strany Apple. Proto se tolik prodáva i v celku průměrný až podprůměrný přístroj. Ano, má své kvality, ale ty nemají lví podíl na jeho velkých prodejích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freddy  |  08. 12. 2008 19:27

JJ na iphona nemá..tak si dej ten svuj iphon na podstaveček a každé ráno k němu proveď modlidbičku ... víš,na něj má kdejaká šunka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SooN  |  02. 01. 2009 18:28

Ježiš ty seš vtipnej :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roberts  |  08. 12. 2008 20:29

nejsem majitelem ani priznivcem iPhone, ale co to jsou za bludy porad omilane o "masivni reklamni kampani ze strany Apple"? Reklam na telefony HTC je prece mnohem vic nez na iPhone, tak o cem je rec?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  08. 12. 2008 22:26

Ok možná to nebylo ani tak ze strany Apple, jako si to dělali lidi sami. Čekali, diskutovali, tešili se(davová psychóza nabírala na rozměrech) a když to přislo a mělo to na sobě nakousnuté jablko, mohli se všichni utlouct. Bez ohledu na mouchy přístroje, které by se Nokiím, Sonyericssonům, nebo HTC neprominuly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MamNokiiRoky  |  08. 12. 2008 23:38

Co to meleš? Nokie je plna chyb, pomala, poslední dobou neudělali jediný normální telefon - tedy rychlý a pořádně funkční. Kdyby nebyly zástupy nekritických obdivovatelů, tak už by Nokie musela zkrachovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  09. 12. 2008 01:07

Například E71, E66, N78, N79, N85 jsou "rychlé a pořádně funkční".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  09. 12. 2008 08:41

Zjevně na to máme jiný názor. nemluvím o chybách, ale o funkcích. Koupil byste nokii/SE/HTC za 10 tisíc aby neuměla mms(které nikdo neposílá), měla by fotoaparát o rozlišení 2 mpix(přeci nemáme foťák, ale telefon),bez možnosti natáčet video(na to přeci můžem mít kameru, ne?).... V závorkách jsou argumenty, které očekávám.
Ale co si budem povídat...Třeba si iphone k tarifu pořídím taky. Za 3 tisíce je to sranda. Za plnou cenu již nikoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ace  |  09. 12. 2008 21:08

Souhlas, Nokie posledni dobou rozhodně nezáří ani designem ani kvalitou, o rychlosti a spolehlivosti je skoda mluvit. Každý den se "peru" s N9500

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh  |  09. 12. 2008 18:34

Přesně tak. Stačí se podívat, kolik článků se napsalo o ajfounu ještě než se vůbec začal prodávat. Pak se začal prodávat strhlo se úplný mediální šílenství. Několik článků každý den, reportáž ve zprávách ČT. Měl nějaký jiný telefon takovou mediální podporu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  08. 12. 2008 23:16

Jde z iPhonu přeposlat doručená zpráva dalším 5 lidem? To není provokace, ale slyšel jsem, že to nejde, což by bylo trochu směšný. Stejně tak hlasové vytáčení a funkce diktafonu... to už se nějak vyřešilo u tohoto smartfonu? Ukládání příloh, flash na webu?
Potvrďte nebo vyvraťte, dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tcaklos  |  02. 01. 2009 14:32

Jo, je to nejprodávanější smartphone. Ale ne proto, že by uměl něco navíc, ale jen proto, jak perfektní reklamu dokázala firma Apple předvést.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
genee  |  20. 08. 2009 23:11

tohle se rika o vsech firmach , ktere znicili a ponizili neschopnou konkurenci, joo kdyz nejsou vysledky, tak nezbyva nic jineho nez pomlouvani, stara znama pravda:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  08. 12. 2008 07:03

Já si nemůžu pomoci, ale připadal bych si, jako bych držel v ruce gameboy. Ještě ta patka při vysunutém displeji....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  08. 12. 2008 07:25

Já bych řekl že HTC neudělá normální dotykoví mobil samí zrůdičky si radši kupte Nokii 5800 vybavená je stejně ,ještě lepší displej a vypadá aspoň normálně ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miramanee  |  08. 12. 2008 10:29

Ne každý si kupuje mobil podle toho, jak vypadá :) Navíc "normálně" je relativní pojem. U 5800 bych řekl normálně = stejně hnusně jako většina nokií.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  08. 12. 2008 15:22

No každému se líbí něco jiného ,ale normálně jsem myslel spíš šířka,výška a váha ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Huusss  |  10. 12. 2008 13:24

Bez pryc SEaci!
Jedine Nokia a HTC jsou Mobily!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  10. 02. 2009 14:53

ONO JE TO HTC ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor