T-Mobile hlásí vysoký růst tržeb. Opravdu? Nám vychází stagnace.

Diskuze čtenářů k článku

Killer  |  31. 08. 2002 09:50

Ono firem, které se tváří, že jsou na tom líp, než jaká je skutečnost, je na světě víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zakaznik  |  29. 08. 2002 21:05

ET poklesl obrat i zisk, vzhledem k tomu je i stagnace v korunách "lepší" výkon, který nasvědčuje tomu, že k T přešli i někteří velcí firemní zákazníci (počty zákazníků oběma narůstali). Výsledky z konce roku nám určitě řeknou více o tom, jestli to je trvalejší trend.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  29. 08. 2002 13:58

je asi špatná nezdá se vám? Měli by se počítat aktivní zákazníci, kteří volají, a také dobíjejí a platí. Těch je samozřejmě dost, ale 8 milionů jich není. Jestli operátoři vydávají za počet svých zákazníků počet prodaných SIM karet tak pak to asi nebude to pravé ořechové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans  |  29. 08. 2002 15:56

Ach jo. To si opravdu myslíte, že operátoři prodali zatím "jenom" 8 milionů SIM karet? To snad ne! Když mobil má téměř každý a na ulici se nestane, abyste každou chvíli narazil na člověka s telefonem u ucha? Nesmysl!

Kdy konečně všichni pochopí, že se počítají pouze aktivní karty. To znamená paušály, asi všechny partnery a aktivní pre-paidy. Aktivní jsou ty, které jsou správně dobíjeny, resp. je z nich voláno. Že tato čísla neukazují počet lidí, kteří mají MT je asi všem jasné, ale je to nejpřesnější ukazatel, kolik zákazníků operátor má. Podle předchozích příspěvků by bylo dobré, kdyby se do těchto čísel nezapočítávaly Partner-karty, z nichž nikdo nevolá nějakou dobu nevolá (ale možná to tak funguje, tím líp)

hans

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vasek  |  29. 08. 2002 13:40

Presne tak, nase firma ma take jen TW a Os a Go.

A ma jich presne 7. A ma dva zamestnance, a sama je jen jedna firma. Takze 3 subjekty versus 7 karet.

Takze kdyz to spoctu, tak neni 8 mil klientu, ale tak s bidou 4 mil. mozna i jen 3 mil. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  29. 08. 2002 12:37

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gastor  |  30. 08. 2002 16:14

Účetnictví maj rozhodně kreativní - nebo už agresivní?  Držim palce!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  29. 08. 2002 12:28

Že jde o překryvy, snad musí být jasné každému. Jen my jsme doma tři a máme 22 funkčních SIM karet. Některé (třeba ty Partnery a Tandemy) jsem ještě nevložil do telefonu, ale dělám tím ET i RM dalších 9 zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  29. 08. 2002 12:50

Proboha, na co Vám je 22 SIM karet? Vždyť je to 22 různých čísel a v tom aby se prase vyznalo, na které Vám mají známí volat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  29. 08. 2002 23:35

Prase se v tom možná vyzná, já moc ne. Čas od času doma děláme seznam, kdo je na kterém čísle k dostižení.  Ale moc se nesmějte, je to vážné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šmejkal  |  03. 09. 2002 12:50

Samý SIM karty - to jste teda rodina...

Nic ve zlým, ale zrovna normální mi to nepřipadá. Ani nebudu spekulovat, co kdyby to udělal každý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Vrba  |  29. 08. 2002 10:11

1. Když leju prachy ze zisku "ven", jako že Deutsche telecomu chybí jako sůl na dluhy, tak je toto vyjádření víc jak správně, tím nic proti naší měně,...

2. Reakce na předchozí komentář, u t-Mobile je výhodnější TWIST nepoužívat a jet na paušály, pro 90% klientů, když si vezmoun sazbu HIT je roční úspora tak 1 nový mobil.....

3. Řekl bych, že by mělo dojít k rychlému přehodnocení, kdo je vlastně 1-čka v mobilech v ČR. ET navyšuje klienty za každou cenu jen proto, že bude na prodej a nezasvědceným managerům z "venku" při posuzování bude k duhu tato informace vždy lepší. Ale, že jde většinou o vyprodané sady, jejich SIM karty po provolání kreditu končí v popelnici (vemu-li v potaz, že výrobně implementační náklady nejsou do sítě 2 kč, jak si všichni myslí - to je cena za výrobu ale něco kolem 250-350 Kč, pak je profit z těchto klientů opravdu úžasný= provolá jen 300 Kč a pak to zahodí)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  29. 08. 2002 10:37

To by mě zajímalo: jak může DT vylít ven zisk T-Mobile a v jaké výši?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  29. 08. 2002 10:48

Předpokládám, že slovem "vylít" myslíte vybrat. Nejférovější možnost je rozdělení zisku formou dividend. O něco horší by bylo,kdyby DT "donutil" TM k nákupu předražených služeb (či pseudoslužeb). To je přeci jedna z forem "polulárního"  tunelování ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  29. 08. 2002 01:24

Že pre-paid rovná se domov a paušál rovná se firma se dá říci myslím opravdu pouze zhruba a to ještě v závislosti na tom o kterého operátora se jedná. Znám naopak několik "firemních" telefonů které používají pre-paid.

Na tom že se oproti minulému období nyní TMO zvýšil počet tarifních zákazníků má myslím zásluhu především změna tarifů kterou loni v září tehdy ještě Paegas provedl. Oproti těm "starým" jsou mnohem výhodnější právě i pro ty "domácnosti", nemluvě o doplňcích jako je HIT, rozšíření nabídky o Partner III a možnost aktivace "Partnerek" i pro nižší tarify atd.

To je dle mého názoru důvod číslo 1, že se Radiomobil uplatňuje lépe ve firemní sféře bych zařadil až na druhé místo. Nové firmy už totiž určitě nerostou jak houby po dešti a ty stávající asi nějak houfně na jiného operátora nepřechází, představuje to totiž většinou dost starostí i nákladů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor