Tak já jsem si pořídil Internet 4G před 4 měsíci. Na prodejně mi řekli, cena za kartu a službu - 2003 Kč. No první dvě vyúčtování v pohodě. 0 Kč. Toto mělo být na 6 měsíců!! To mi řekli na prodejně. 3 faktura - pokuta 91 Kč. 4 faktura- 301 Kč. Prej jsem nedodržel měsíční plnění. Na prodejně při koupi mi řekli, že je vše nastavone tak, abych bylo toto měsíční plnění dodrženo. No na reklamačním mi řekli, že z toho musím i telefonovat, abych toto měsíční plnění dodržel!!?? No, ale nakonec jsme se domluvili, že mi toto plnění sníží tak, abych již pokutu platit nemusel. No čtvrtá faktura - zase pokuta. Tak již se těším, až jim naběhnu na reklamační a pěkně jim to tam od plic vysvětlím ) Máte někdo taky takové problémy? Připadne mi velmi podivné, abych musel telefonovat ze SIM s tarifem určeným pro připojení k netu. Když mi navíc v prodejně řekli, že telefonovat z toho nemám a na infolince z reklamačního mi řekli, že z toho musím i volat!!