Ludek_II
1. 7. 2020 • 10:31
Levisek
1. 7. 2020 • 3:55

To je teda pěkný kec. Internet mi včera nešel celý den!

marky.mark
marky.mark
30. 6. 2020 • 23:59

Klasika - balkánská kvalita za švýcarské ceny.

Majk
30. 6. 2020 • 22:48

Nadnárodní operátor s miliardovými zisky nemá zálohovaná redundantní datová pole?
No to je úroveň.

Názor byl 1× upraven, naposled 30. 6. 2020 22:48

Kori.cz
30. 6. 2020 • 16:28

To jsem zvědav jestli mě někdy dorazí erecept,který je na cestě od 10 h. 🤔😀

Comus Omega
Comus Omega
30. 6. 2020 • 16:15

Ten náš malý "Czekistán", to je taková specifická země, kde to všechno tak nějak zvláštně "specificky" funguje..- v prosinci nešlo platit platebními kartami u některých terminálů, protože údajně "byly terminály přetíženy vánočními nákupy"..
- v březnu měli operátoři výpadky, protože údajně "byly přetížené sítě kvůli karantény"..
- zhruba před měsícem měl obrovské výpadky Vodafone
- nyní má nemalé výpadky T-Mobile
- operátora O2 ani nezmiňuji, byl jsem u nich půl roku a tam je to "jeden velký výpadek od O2 TV až po O2 LTE internet"...Na to, že je nás pouze 10 milionů a ať už to jsou banky nebo mobilní operátoři, tak máme nejdražší tarify v rámci průměru EU, tak je to obrovská ostuda a humus, co se tady už děje..Jak fungují a co dělají Poláci, kterých je 4x více ... nebo Němci, kterých je 8x více?! Možná, že jen jednoduše používají zdravý rozum, umí si spočítat že je lepší prodat 20x za 20 než 5x za 40 a nenakupují nejlevnější čínské technologie od nějakého Huaweie - které pak lehce napadne kdejaký ruský nebo čínský hacker..!

Určitě si přečtěte

Články odjinud