Michaela Persona
Michaela Persona
15. 1. 2019 • 15:06

Nevyplati se nikdy, operatori maji tyto produkty za ceny, o kterych se nam ani nezda. Takze cenu jeho nakladu preplatime. Navic dost lidi si prodlouzi smlouvu a jede dal, bo pronajaty modem. Ti, co po dvou letech odejdou, nebudou mit tim padem jak vyplyva ze clanku zadny. Hlavne aby to nefopadlo jak s nenazranci UPC. Kdyz jsem u nich byla deset let, chcipl modem s routerem, uz jen ta faze vyhrozovani, ze kdyz bude v poradku. No, nebyl, dostala jsem novy, toci repasovany kramy nebo co. Takze prijel technik s modemem, ja na ten modem koukam a byl jeste starsi, nez ten, co jsem mela dosud. Od te doby menili za sunty tak jeste 3 kusy. Az kdyz jsem uz mela podanou vypoved pristup zmenili...

honzatrx
15. 1. 2019 • 14:54

Klasický případ operátorského vychcánkovství a ty PR kecy jen ukazují, co si operátoři myslí o inteligenci zákazníků.

Tomas BT (TomasBT)
Tomas BT (TomasBT)
15. 1. 2019 • 13:37

Tohle je obchodní model, kterému říkám HUMUS a už jsem na to alergický - podobně to dělají i kabelové TV společnosti (UPC, atd.) a někdo by to měl zatrhnout jako nekalou obchodní praktiku.Dají vám krabičku, kterou lze pořídit za 200-500 Kč, nebo za podobný pakatel jim to přímo vyrábí pod jejich značkou čínský dodavatel ... a na pronájmech jim to i několikrát přeplatíte. Když si chcete zařízení odkoupit a zbavit se pronájmů, tak to buď nabízí za totálně přemrštěnou cenu, nebo trvají na pronájmu.Takto mám doma zbytečně modem od UPC, který úplně zbytečně platím, WiFi jsem deaktivoval a mám jej propojený s routerem, který je na úplně jiné úrovni a k tomu má dosah po celém baráku.

Miroslav Pilař (pilarius)
Miroslav Pilař (pilarius)
14. 1. 2019 • 23:09

Ty DSL kombinované krabičky často odcházejí, takže jsou určitě zákazníci, kterým se to vyplatí. Všeobecně u pronájmu záleží na ceně, ale samozřejmě je čistě finančně je to souhrnně výhodnější pro pronajímatele. Pro zákazníka je to ale pohodlné a rozdíl nebývá velký. Jestliže bude mít nadále zákazník možnost používat vlastní modem a pronájem nevyužít, je to podle mě lepší než model O2, kde se DSL modemy jen prodávají, ale nepronajímají.

radim
14. 1. 2019 • 21:46

A co je to za článek? Proč to není nějak rozebrané? Operátor NIKDY nezavádí něco, co je výhodné pro zákazníka. Čili by se to dalo přeložit asi nějak jako další o*ebávka na zákazníky. Dělají to tak už ti darebáci z UPC a Téčko se přidal na stranu zlých. U UPC si ten modem můžete koupit, ale cena je astronomicky přepálená tak na 4násobek, takže každý radši platí pronájem. A tady jim to ještě pochválí. :-/

Petr Šraier (PetrP7)
Petr Šraier (PetrP7)
14. 1. 2019 • 21:07

Jak je nová služba "výhodnější", hned zbystřím ... 😝

Názor byl 2× upraven, naposled 14. 1. 2019 21:08

Jirka1or
14. 1. 2019 • 20:12

Pronájem hardwaru samozřejmě výhodný nikdy není ani omylem ! Proto že ho pak zákazník přeplaci. Ideální je vlastni router, nebo i telefon, který poskytne stejnou službu. Simka ovšem nesmí byti blokována.

Miloš Zemen
14. 1. 2019 • 18:57

Tohle praktikoval Telecom, hw se přeplatil několikrát. T-Mbile pochopitelně lže, o výhody zákazníků nikdy nešlo, viz srovnání služeb a cen s vyspělou evropou

Určitě si přečtěte

Články odjinud