Ano, opravdu mám všechny tři operátory z důvodu obchodu a ano, pohybuji se často za zákazníky po celé republice. Moje mínění je podpořeno dlouhodobým sledováním pokrytí na všech třech sítích. Dále se musím ohradit proti tvrzení o fanouškovství. Nejsem extrémním příznivcem žádného operátora, zajímá mě rozsah a kvalita služeb a v druhé řadě cena těchto služeb. Bylo to ale jinak, z počátku jsem byl jednoznačným příznivcem Paegasu, doporučil jsem ho desítkám známých a stovkám zákazníků. Můj argument na pokrytí byl jednoznačný: Oni to doženou, ničeho se nebojte. Teprve v okamžiku, kdy jsem pochopil, že strategií firmy je pokrytí země s nejmenšími náklady a pouze tak, aby mohli vykazovat procentuální pokrytí na mapách jsem od doporučování této firmy odstoupil. (Tímto se omlouvám všem, u kterých jsem to ještě neučinil, za můj nekvalitní úsudek) Nebudu s nikým diskutovat o faktu, že kdekoli, kde nestojíte pod vysílačem T-Mobilu lze porovnat kvalitu hovoru mezi operátory s katastrofálním výsledkem pro zmíněného. Hovor VŽDY mírně vypadává, kousají se slova nebo dochází k různým rušením hovoru, což se u konkurence stává zřídka, u Eurotelu minimálně.
Závěr posuďte sám. Sledujete Váš ukazatel signálu či nikoli? Já u Eurotelu nikdy, u Oskara ve větších městech nikdy a mimo město mě spíše překvapí, když si nezavolám. U T-Mobilu? Tam sleduji signál nepřetržitě, kdykoli si potřebuji zavolat. Nikdy totiž není jisté ani v Praze, že bude hovor probíhat uspokojivě, neustále se v místnostech otáčím, hledám místo kde signál nevypadává, kdy se hovor nekouše. Uspokojivý stav je snad jen na ulici.
Perlička: V místě mého bydliště v relativním centru Prahy 4, v místě, kde se křižují dvě linky autobusu a dvě tramvaje, kde je státní úřad a sídliště venku kolísá signál na jedné čárce, uvnitř místností je v podstatě nemožné si zavolat (stav z června 2003!!!) Reklamace? Bezvýsledná.
Proto ta averze a zášť. Dříve to firma vyvažovala alespoň inovativností a pružností na potřeby zákazníků, což však už léta neplatí. Kvality infolinky poklesla na nejhorší úroveň za dobu, co mám tu čest se dohadovat se všemi infolinkami všech operátorů. O zásadní novince jsem neslyšel už nejméně tři roky. Ve všem je Eurotel v předstihu. Poslední fiasko s uvedením MMS, které se měly uvádět až o měsíc později, protože síť nebyla dostatečně připravena a operátoři nevyškoleni, mě v tom opět utvrdila. Pokoušet se tvrdit, že jsem něco představil o tři hodiny dříve než konkurence, když ta to připravuje už měsíce a stihne připravit i hromadu podpůrných služeb, zatímco já sotva stíhám samotné zprovoznění, je drzost hodná snad je T-Mobilu.
Jsem uživatelem Paegasu od prosince 1996, Eurotelu od roku 1997 a Oskara od prvotního spuštění sítě v testovacím provozu.
MatKal