T-Mobile: pozor na účtování balíčku Pevná+

Diskuze čtenářů k článku

Mifi  |  01. 09. 2007 21:41

Teda nevím kde jste přišli k tomu divnému účtování, já používám pevna plus od začátku s T-30 a nikdy jsem nic takového neměl..na pevnou volám poměrně dost cca 200-300 minut měsíčně a kolik mám provolaných minut, přesně tolik mám naúčtováno, ani o halíř víc ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdf  |  08. 09. 2007 21:46

s Tarifem T-30 bych teda měsíčně 200-300 minut raději nevolal )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  29. 08. 2007 16:43

Omlouvám se, že šťourám: ... těží z nevědomosti a důvěryhodnosti svých zákazníků ...
zřejmě mělo být "důvěřivosti"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  29. 08. 2007 13:51

No takhle to funguje snad od dob tohoto balíčku, pro mě to novinka není, ale je dobře, že o tom píšete. Já jsem na to přišel, když jsem vybavoval babičky Jablotronem a s tarifem T-Mobilu to vycházelo nejlíp, myslím 1999Kč s T30+pevná. Ptal jsem se, kolik by stál bez baličku Pevná+ a bylo to o 1000 nebo 1500víc. tak jsem se na to juknul víc a podraz byl na světě.. Víte někdo o větší pakárně některého operátora??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goldy  |  29. 08. 2007 08:40

ano, na tomto článku je velmi dobře vidět, co už si o t-mobilu myslím dlouho. Vyždímat ze zákazníků co nejvíc,často velmi neférovým zlodějským chováním,které by si v západní Evropě nikdy nedovolili.A to nemluvím o tom,když T-mob. aktivoval na určité období službu zdarma bez souhlasu a někdy i bez vědomí zákazníků, pak byli zákazníci nuceni je deaktivovat,jinak je museli zaplatit.Vodafone by toto nikdy neudělal,ale přechvalovat ho taky nechci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  29. 08. 2007 08:44

Ano... taky jsem od TMo odešel k Vodafone (po analýze mého volání a nabídek všech tří operátorů) a nelituji. Vodafone má pro mě nejlepší strukturu služeb a cen.
K problému s balíčky - to je to nešťastné použití balíčkových volání i v rámci paušálu/kreditu. Vodafone má balíčky mimo paušál/kredit a je to opravdu lepší. Paušál/kredit se čerpá na standardní volání, nadstandardní jdou mimo. Tak to má být!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  03. 09. 2007 18:52

T-Mobile nebrat. Je nejdražší z operátorů a jeho způsoby klamání zákazníka hraničí s podvodem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdf  |  08. 09. 2007 21:45

Vzhledem k tomu, že se telefonem potřebuji hlavně dovolat, tak Vodafone neee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Squall  |  29. 08. 2007 09:03

No, je vidět, že si v Západní Evropě nikdy nebyl, protože bys jinak nemohl říct takovou kravinu ! tohle se totiž děje všude a operátor na to má právo, to udělat. Ono je to myšleno tak, že zákazníkovy je aktivovaná určitá služba, kterou třeba předtím nějak využil. Např., když zákazník vola třeba na zde zmiňovanou pevnou linku, tak se mu prostě na nějakou dobu aktivuje tento balíček. to neni myšleno jako nějaká zlodějna, či něco podobnýho ! je to POUZE nabídka služeb. Navíc, před ukončením zkouškové doby se zákazníkům volá a zjišťuje se, zda-li onen balíček využévaly, či nikoli. A osobně sem se nesetkal s někým, koho by to vyloženě naštvalo... !!! Takže příště, než napíšeš nějakou takovouhle blbost o nějaké zlodějně, zkus si o tom nejdřív něco zjistit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 08. 2007 09:19

OK. Tak jestli s tím máš dobrou zkušenost v zahraničí, je to dobře. To co popisuješ by mi taky nevadilo. Jistý rozdíl v Čechách ovšem je. Tady Ti u T-Mobile nečekaně něco aktivujou, pak Ti to začnou účtovat na základě svejch podmínek, který jsi neměl ani možnost odsouhlasit, a když chceš balíček zrušit, přesvědčujou Tě, že sis ho musel aktivovat sám. A to je podle mě fakt sprostej podvod!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  29. 08. 2007 11:43

Mě teda TM aktivoval 50+ nebo jak se to jmenuje na 2 měsíce zdarma. Dopisem mě upozornil, že si to pak musím sám deaktivovat, jinak budu platit. To se mi moc nelíbí - neprosil jsem se o to, tak proč bych to měl deaktivovat já?
Ale aspoň mi včera volali, že mi končí období zdarma a že si to mám do 5.září deaktivovat nebo potom platit - takže zase takový mizerové to nejsou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  29. 08. 2007 12:46

taky si myslim.. kdyz se zavola, tak je to ok, vlastne se te zeptaji co dal... takze si nic deaktivovat sam nemusis.. ano u Pevne+ to bylo jinak.. u Surf&Mail se take vola.. ale tam ty automaticke aktivace byly na ... net v mobilu nepouziva kazdej..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  29. 08. 2007 07:45

Dobrý článek, každý si tak může uvědomit, jak šetřit a jak ne. Vodafone opravdu vychází nejlépe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor