T-Mobile přišel o 160 tisíc zákazníků mobilních služeb, na tržby to ale vliv nemělo

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 25

Názory k článku

13. 11. 2020 10:41

Že by TM odepsal vypotřebované loňské letní datové neomezenky? :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  12. 11. 2020 16:47

Důležité především je, jak se operátorovi hýbe ARPU (průměrná útrata na uživatele), protože nárůst M2M SIM rozhodně nevynahradí ztrátu klasických tarifů a tedy "lidských zákazníků".Já sám jsem si loni zrušil u T-Mobile neomezený paušál a naopak jsem si číslo přenesl jinam a využívám ho pouze v 3G modemu připojeného k mému Raspberry Pi. Ovšem moje měsíční útrata tím klesla z cca 300 Kč na 0,5 Kč.V současné krizi operátoři s výdělky z domácností výrazně klesnou, stejně jako v minulé krizi 2008/9, protože všechny tarify, ať za pevný Internet nebo za volání a SMS, jsou dnes už neomezené a vyšší provoz, tak neznamená vyšší výdělek. Naopak, operátoři jsou nuceni dávat výrazné slevy, ale teď už za ně nedostanou žádný závazek jako tomu bylo běžně v roce 2008.Navíc díky lockdownům a home-officům lidé nebudou potřebovat připlácet za větší balíky mobilních dat, ale využijí více domácí připojení (přes WiFi), které už stejně mají a platit si musí. I pokud by si na něm dali vyšší tarif, tak celkový pokles z mobilních dat, to rozhodně nenahradí, protože v jedné domácnosti je většinou několik mobilů, ale pouze jedna přípojka pro pevný Internet.Mimochodem snížil si už někdo z uživatelů v době COVIDu (tedy od března 2020) mobilní tarif nebo jej zrušil? Docela by mě to zajímalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2020 16:42

Situace v ČR zůstává stále stejně tragická, ceny dat a volání 3x vyšší než u sousedů. Mělo by se zlodějským členům českého mobilního kartelu prodávat všechno taky 3x dráž. Benzin za 90, chleba za 70, kafe za 120, 1kWh za 15, cíga za 400..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2020 16:37

T-Mobile přišel o 160 tisíc zákazníků mobilních služeb .
------------------------------------------------------------------------------Není to jen o jednom operátorovi, ale o všech operátorech !
A bude hůře .A to s nástupem nových, alternativních Českých operátorů .Těch se snad Češi už nebudou bát . (Těch Zahraničních se většina bojí, i když jsou mnohem levnější) !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor