T-Mobile pustí do mobilů svých zákazníků reklamu

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  31. 10. 2009 10:04

Ja mam aktivni sluzbu pratele v siti hit a za tech 300 kč mesicne 5cisel volani a sms zdarma jim klidne 2 reklamni sms za mesic prijmu ( provolam a pro smskuju mesicne tak za 10 000kč na 5 cisel :) ) a i ja jsem si pred par dny dal nesouhlas s primym marketingem a zatim mi neprisla ani 1 sms od aktivace sluzeb u t-mobilu..ale na me prodelavaj kazdy mesic dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tadeáš Havlík  |  08. 10. 2009 18:46

Nojo jako Vodafone a Studenský eSeMeSky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  06. 10. 2009 01:11

To je opravdu vrchol!Tmobile má každý rok čisté zisky v řádech desítek miliard, ceny jedny z nejvyšších v Evropě, kartelové dohody a ještě chce lidi otravovat reklamou,na které bude zase rejžovat.Je mi z toho fakt už zle!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BNBGHZ  |  05. 10. 2009 00:34

Č.U.R.A.CI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BNBGHZ  |  05. 10. 2009 20:44

K.U.N.DY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoky  |  03. 10. 2009 21:54

Nechci hajit T-Mobile, ale ma tohle ve smlouve osetreno, resp. se o tom zminuje ve svych Vseobecnych podminkach (Odstavec 11.3 myslim), kde je souhlas s poskytnutim osobnich udaju tretim stranam k prodeji prostrednicvim site TMCZ. Takze asi mame vsichni smulu...ale rad si na operatora zakricim a necham ho tuhle pasaz dohledat...to je asi jedine co s tim muzu udelat.
Jen nevim jestli tyhle podminky nejsou v nejakem rozporu se zakonem o ochrane osobnich udaju, ktery sasha az k Listine zakladnich prav a svobod :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Ruprecht  |  04. 10. 2009 00:36

No nevím, ale podle mne na to operátor prostě právo nemá. Já vyžaduju od mobilu zaplacenou funkcionalitu. To je obousměrnou vyžádanou komunikaci. V jistém smyslu je těžko definovat, co je vyžádané a co není. Na druhou stranu - pokud mne někdo omylem zavolá (splete si číslo) je to sice nevyžádané, nicméně je to nechtěné.
Naproti tomu reklama od telefonního operátora je v tomto smyslu zcela jistě chtěná, ba přímo cílená. V určitém smyslu dokonce reklama může omezovat funkčnost mobilu (např. zaplňuje paměť SMS). I když tedy operátor tvrdí, že se jedná o jednu či dvě SMS měsíčně. Jde o princip. Za chvíli to bude jedna či dvě denně.
Abych jen nefilosofoval. Návrh řešení:
Zprovoznit to jako SLUŽBU VYŽÁDANÉ(!!!) CÍLENÉ REKLAMY
1. Služba je zadarmo
2. Klient poskytne data na základě sociologického dotazníku jednorázově
3. Klient bude moci parametrizovat své požadavky dynamicky (př.: od 1.10.09 do 12.11.09 chci shánět mobil do 15000 Kč s parametry XYZ; v listopadu si chci zajít na nějaký rockový koncert v Praze; apod.)
4. Klient i operátor si podají ruce a všichni budou v pohodě
Lepší řešení než cílená vyžádaná reklama prostě neexistuje a já se jen divím, proč tuto prastarou myšlenku dávno všichni nevzali za svou. Ušetřili bychom si spoustu nervů a v konečném důsledku by na tom vydělali všichni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
basch  |  03. 10. 2009 21:16

A jak to maj ještě podrazácky v tom nastavování napsaný "Nesouhlas s přímým marketingem - nesouhlasíte"... Doufám že zkrachujou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
patapuf007  |  03. 10. 2009 18:47

TATO SITUACE SE TADY PROBIRA ZE VSECH STRAN A ZE VSECH UHLU POHLEDU. MUJ NAZOR JE TEN, ZE T-M POUZE OPET POTVRDIL ZE JE JEDNOZNACNE NEJHORSIM OPERATOREM NA NASEM MOBILNIM TRHU ( VYNECHAVAM HODNOCENI U:FONA). PaeGAS STAL OD ZACATKU VE STINU EUROTELU ZE KTEREHO NIKDY NEVYBOCIL A PO VSTUPU OSKARA NA NAS MOBILNI TRH KLESL NA POSLEDNI PRICKU. KAZDY Z T-M NESTASTNIKU MA VOLBU CHYTIT SE ZA NOS A VELICE RYCHLE TOHOTO RUZOVEHO OPERATORA OPUSTIT. TOHLE JE NEJUCINEJSI OBRANA PROTI TAKOVYM DRZOSTEM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jjmc  |  03. 10. 2009 08:19

Já sem teda rád sice ještě nevím jak to bude přesně vypadat ale v té reklamě můžou být i výhodné nabídky např. 40% sleva na oblečení PUMA atd.
a některé jsou zábavné:)
a kdo říká že na ně v TV někdy nekouká lže

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  02. 10. 2009 15:44

Tak toto je dobrý spam, jsem zvědavej, kdy T-mobilu přijdou první stížnosti a žaloby. On toho možná nechá sám, až začne hromadně přicházet o zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FrantaL  |  02. 10. 2009 16:40

Nemelo byt to byt obracene, kdo reklamu chce, tak at si ji aktivuje? Jinak to je opravdu obtezovani a nevyzadana reklama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MonikaSh  |  02. 10. 2009 14:58

Tak jsem navštívila stránky T-M a tam mám "Nesouhlas s přímým marketingem - nesouhlasíte" aníž bych už něco vypínala. Pokud ovšem dvojitá negace neznamená "Souhlas s přímým marketingem - souhlasíte"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SBDer  |  02. 10. 2009 15:46

Možná tu službu ještě naplno nespustili, tedy ani to nastavení není ještě aktivní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  03. 10. 2009 18:38

Neaktivní nesouhlas = souhlasíte. Máte pravdu za b).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 10. 2009 10:45

Tyto praktiky jsou poněkud nechutné. Možná máme na smlouvě něco jako souhlas s poskytnutím údajů 3. straně,ale asi to tam bude napsané nějakým titěrným písmem,že si toho skoro nikdo nevšiml. Kecy tipu,že na Nově reklamu zrušit nemůžu jsou blbost! Na novu se koukám zdarma a když mě prudí jejich reklama jednoduše přepnu! Ale reklamu v mobilu,který používám za těžký peníz musím pracně rušit! O tom,že se to dá zrušit přes infolinku v článku nepadlo ani slovo! Takže nevím kde jste na to přišli! A věřím tomu,že se s váma bude pracovník infolinky pěkně dohadovat jenom aby jste tu relkamu nezrušili! Dobrá rada je buď deaktivovat reklamu na internetu a nebo zrušit paušál a přejít na předplacenku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caspar  |  02. 10. 2009 10:50

Zavoláš tam, že chceš něco zrušit a on ti bude cpát něco jiného

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 10. 2009 12:24

přesně tak!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlos  |  02. 10. 2009 13:59

kluci, jste dost mimo....
poznámky typu pracně rušit... co je složitého kliknout na netu, nebo vytočit číslo, a říct prostě to zrušte...
titěřným písmem ve smlouvě... prostě si přiznejte, že 95% z Vás ji nikdy nečetlo
na nově si to prostě přepnu... jo a kam, na placenou čt 1 :D lool
no nic... vázně by mě zajímaly ty Vaše útraty typu nekřesťanský prachy...
reklama se na Vas hrne všude, telka, tisk, spam atd.. u TM ji muzete vypnout, vygumujete ji c časopisu? zakážete ji v TV, nebo zkusíte poprosit svoji mailovku, aby spam s díky odmítala??? nebo lépe spam robota, aby Vám ten herberk neposílal ?
Mě osobně 2 smsky měsíčně rozhodně nevadí a až mě to bude obtěžovat, tak si to zrušim....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 10. 2009 20:28

Není žádná námaha se někam proklikat či zavolat. Ale proč to mám vůbec jako dělat? Proč mě má T-M vůbec obtěžovat nějakou nevyžádanou reklamou? V novinách a časopisech mě reklama nevadí protože jí většinou ani nevnímám. Asi jsem už značně otupělý! Ale v televizi mi dost značně vadí. Když koukám na nějakej biják a pak mi tam začnou poskakovat pš. s AC na posílení imunity či přiletí dámské vložky tak bych nejradši tu televizi vyhodil z okna! Nemyslím si že by operátor na infolince byl nadšený z toho,že si chceš u nich něco rušit. A pomysli na staré lidi,kteří neradi někam volají a často ani nemají internet! Takže asi tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferda  |  02. 10. 2009 10:44

Aby to nebylo tak jednoduché,tak TM deaktivaci pomoci internetu zrušil. Já osobně na kartě Smlouva - Nesouhlas s přímým marketingem už nemám. Ještě minulý týden tam ten nesouhlas byl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  02. 10. 2009 22:30

Zkuste Zákaznické údaje/Zveřejnění.../Nesouhlas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferda  |  02. 10. 2009 23:13

Díky tam jsem to našel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leszek  |  02. 10. 2009 10:19

Mam tarif T80 s privatni podnikovou siti a nastaveni reklamy v sekci Aktivovane sluzby vubec nemam. Ze by podnikove zakazniky o tuto zajimavou sluzbu ochudili?
Jste na tom nekdo podobne jako ja?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferda  |  02. 10. 2009 10:50

Já jsem na tom úplně stejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  02. 10. 2009 11:28

To je tím, že při podpisu ráncové smlouvy, podnikový právník nevhodné formulace vyškrtá. Běžný zákazník podepisuje stylem "ber nebo nech bejt".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
free.tommy  |  02. 10. 2009 12:45

nj, jenže třeba já jsem běžnej zákazník s Bav se a taky to tam nemam tak jak to teda je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  02. 10. 2009 10:11

Zaplatíte si nejdražší mobilní službu na světě a ještě nádavkem k tomu dostanete spam. Vítejte v Absurdistánu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welby  |  02. 10. 2009 13:16

Souhlas. Taky marně přemýšlím jaký je tozdíl v tomto zasílání reklamy a spamem?
Stejné je to v tom, že pokud to nechcete tak musíte navštívit t-zones nebo v případě spamu v mailech si nastavit dobře filtry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlos  |  02. 10. 2009 08:56

Ježiši lidi, žasnu nad tím, jaký jste jelita....
vždyť si to na 3 kliknutí vypnete, nebo, co takhle zvednout telefon, zavolate a řeknete, vypněte mi to a operator Vam to vypne za vas...
Zkuste vypnout reklamu na nove... nebo co třeba ji vygumovat z časáku, za kterej dáte kilčo a pulka z toho sou celostrankové reklamy a v podstatě je platíte.
bože loool...
Mimo to se mi mooc libil prispevek o neco vyse... nectete... nevíte... to sedí !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  02. 10. 2009 08:59

ale lidi, kteri si tohle nikde neprectou se budou divit, proc jim kazdej den otravuje nejakej idi.ot s SMSkama s reklamama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caspar  |  02. 10. 2009 09:30

Mě udivuje, že vám pošlou na mobil reklamu )2x denně?) jen ke svému prospěch, vůbec ne ve prospěch zákazníka. Jak to měl Vodafone, sms pro studenty zdarma, jediná podmínka byla, že se vám bude ukazovat reklam (která nešla ani vidět) při odesílání. A to vás nad tím ještě desetkrát upozornili, než jste to podepsali... Neřeknu, kdyby to tak nejak měl i T-Shit, že za reklamu levnější sms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BobBeesheq  |  02. 10. 2009 10:00

A mě udivuje kde jsi se dočetl "...že vám pošlou na mobil reklamu )2x denně?)". Pokud vím tak v článku jasně stálo "zákazníci prý nedostanou více než dvě reklamní SMS/MMS MĚSÍČNĚ."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  02. 10. 2009 10:33

To na tom VF fakt pěkně vidělal, když ti dal sms zdarma za reklamu, která ani nešla vidět .... to pak taková firma brzy půjde do kytek, která se nedokáže uživit ( a tvůj super skvělá operátor už žádné super skvělé služby nebude nabízet ) .. ideální je takový business, kde ze služby májí prospěch obě strany .. musí to být vyvážené .. fyrma vygeneruje přiměřený zisk za službu , kterou zákazník ocení a uvítá (většinou je to hodně těžký takového ideálu dosáhnout ) Zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welby  |  02. 10. 2009 13:13

Ona nešla do kytek žádná firma, ale SMS Grátis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TM - FACEBOOK  |  02. 10. 2009 10:07

no tka si snad muzou zavolat na bezplatnou infolinku ap ozadat operatora o vypnuti... sdelovat na FB ze sem se prave luxusne vysr... ale zavolat na infolinku to se jim nechce....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caspar  |  02. 10. 2009 10:35

Proto tam je ten otazník, tak jsem se spletl...
TM - FACEBOOK:
Jo a pro tvoji informaci, Facebook? Co to je? nemám a nechci!
A jedná se spíše o starší lidi, co ani neví co je internet a volat na nejakou linku a než se proklikají k operátorovi a vysvětli jim to, že na operátora se volá zadarmo atd, atd....
A jak je zmíněno dole, člověk si zaplatí ten nejdražší paušál na světe k tomu, aby mu ještě chodily reklamy, neřeknu, kdyby to bylo zadarmo, tak budiž, ale posílat mi reklamy za něco, za co jim platím, to tedy ne.
A jak tady někdo odkazuje na novu, že tam nejdou vypnout, dá se přeci přepnout a kolik že se to platí měsične za tu NOVU? 0kč? Tak tam ta reklamy beru, u ČT to už tak neberu, ale to už je OT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  02. 10. 2009 10:37

Nj, jenže časopis typu škvár, kdo chodí s kym apod, by bez reklamy nestály 9,90,- .
Za telefon platíš docela dost a z tý reklamy nebudeš mít nic. A ani se nemůžeš rozhodnout jestli to chceš nebo ne. Je sice hezký že to jde zrušit, ale 99 procent lidí to chtít nebude a oni to chtějí aktivovat automaticky. Tohle není ferový jednání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cassidy  |  02. 10. 2009 13:41

Lol - bod pro tebe :D skoda ze vetsina lidi nedokaze myslet logicky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  02. 10. 2009 08:34

ja ma vodafone :D ale je to pekna svinarna, no jo T-mobile, tyhle manyry vzdycky chodi od nich, nebo popripade O2. me osobne by to sakra sr.alo protoze reklamy nenavidim, kdyz si budu chtit neco koupit, tak si o tom sam popremyslim, porovnam znacky, ceny apod a pak se rozhoduju, nebo aby mi nekdo vnucoval kraviny ktery nechci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  02. 10. 2009 09:03

- aby ses nedivil. Co vim ja, tak VF pripravuje neco podobneho a rekl bych, ze ve vecim meritku. Cilem je obsadit 25% reklamniho prostoru. Takze se mas na co tesit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  02. 10. 2009 09:05

zapomel sem dodat ze kartu, ne pausal :) . kazdopadne i tak, mam symbian a aplikace na blokaci, nastaveni na MMS ani nemam, takze i kdyby to neslo zrusit a vnucovali to, tak ja jsem pripraven :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  02. 10. 2009 08:26

Je to hnus, mám rodiče v důchodu a oba mají twist. Jsem zvědavý, kolik nejlepších přikrývek, pekáčů, vysavačů a bůh ví čeho koupí proto, že jim to vnutknul telefon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
berushka  |  02. 10. 2009 08:32

Když o ně máte takovou starost, určitě Vám nebude činit problém, jim to vypnout dříve, než nějaký pekáč s vysavačem koupí :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freeze  |  02. 10. 2009 08:48

Ale nemělo by to ve slušné společnosti být naopak? Neměl by běžný uživatel nejdříve výslovně souhlasit s tím, že chce být obtěžován mířenou reklamou? Případně o tomto faktu běžné uživatele minimálně informovat -- např. pomocí sms zprávy?
Jasně, jsou nějaké smlouvy a podmínky používání služeb, ale přesto..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  02. 10. 2009 08:56

dulezity je to "Slusne" spolecnosti, v takove opravdu nezijeme, a asi ani nebudeme... jinak oni vam to "oznami" minimalnim pismem nekde v prostred textu, abyste si toho nevisml ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xy  |  02. 10. 2009 07:59

Mam Twist, nepodepisoval jsem zadny souhlas se zasilanim marketingovych udaju. Jestli me zase zacnou otravovat, pujdu jinam. Uz mi stacilo zapnuti MMS schranky...
CTU neustale snizuje propojovaci poplatky, od ledna budou dokonce pod 2Kc/min. Jsem zvedavy, kdy se toto promitne do prehistorickych cen...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  02. 10. 2009 08:07

nepodepisoval, ale pořízením a aktivací SIM jste souhlasil se všeobecnými podmínkami.... nečtete, nevíte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kantor  |  03. 10. 2009 08:09

Zdeňku, Zdeňku, ty jsi buď psychicky narušený jedinec, nebo zaměstnanec t-mobile. Tak nevím, co je horší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajas  |  03. 10. 2009 10:22

proč by byl? dyt to snad píšou na krabičce od simky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  02. 10. 2009 07:19

Nevím, proč Vám vadí reklama v mobilu. Myslím, že je to míň vtíravé, než např. relama v novinách, nebo v časopisu - ten si také zaplatím a reklam tam mám plno, jen s tím rozdílem, že reklamu v mobilu můžu vypnout a v novinách nikoliv!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zivan  |  02. 10. 2009 07:32

Ty neumis otocit stranku a tim tu reklamu schovat? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freeze  |  02. 10. 2009 08:44

Jenže za mobilní služby člověk zaplatí o dost více než za "tištěný časopis"..
Reklama v telefonu je rozhodně vtíravější než reklama v časopise -- např, si přečtu jen levé stránky, když pravé jsou plné reklamy.
A množství 2 reklamních sms denně (pokud jsem nic nepřehlédl) mi připadá dost vysoké číslo -- pochopil bych 1 nebo 2 za měsíc. O důvod víc změnit poskytovatele :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BB  |  07. 10. 2009 02:56

Jsem čet pokud vím za měsíc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Ruprecht  |  02. 10. 2009 22:33

Pochopil jste vůbec o čem je řeč? Vy si zaplatíte službu (volání, SMS) a já naprosto nechápu, proč by Vám měl telefonní operátor zasílat nějakou nevyžádanou poštu?
Pokud si objednám např. webový hosting a budu platit 200 Kč měsíčně, tak si mne tam, taky poskytovatel NEDOVOLÍ dát na homepage svoji reklamu.
Pokud si pronajmete byt, tak Vám tam majitel také nemůže dát plakát A0 s reklamou, že tam musí povinně viset na stěně, ten bych okamžitě dal pryč.
A tak dále, zkrátka ZAPLATÍM SI NĚJAKOU KONKRÉTNÍ SLUŽBU A ZA TU PLATÍM A CHCI DOSTAT ZA SVÉ PENÍZE SMUVENOU FUNKCIONALITU, NIC VÍC, NIC MÍŇ.
Tak asi tak to vidím já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MonikaSh  |  02. 10. 2009 06:26

Je to tak měsíc, co mi přišla MMSka s reklamou na ten jejich pondělní seriál. Naštěstí mám T-M sim v WM, tak jsem to ani nestahovala a rovnou smazala.
Na T-Zone účet mám, tak teď už vím odkud vítr vane a jak se zařídit. Každopádně je to od nich lumpárna, že o tom neinformovali uživatele/ky aspoň smskou, které stejně rozesílají každý měsíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
acter  |  02. 10. 2009 04:45

Moc prispevky do diskuzi nepisu, ale toto mi teda neda :(
Timhle krokem me T-Mobile celkem nastval...jakoby mel uz tak maly obraty a nasledne zisky!!!
Tim, ze jsem si jednou zaplatil sluzbu, nevim proc bych mel trpet nejakou nevyzadanou reklamu...jina situace je treba na Nove, tam je to jejich jediny prijem, takze to clovek musi pochopit a prekousnout, kdyz to ma vlastne zadarmo.
Dalsi vec je "deaktivace" sluzby...je sice mozna, to je hezke...ale napriklad sluzbu Bonus jsem si musel aktivovat sam, coz jsem zjistil dost dlouho potom, co jsem T-Mobilu platil...tak proc tahle sluzba je teda defaultne aktivni a clovek ji musi deaktivovat ? Neni to nahodou vycuranost operatora a hresi na to, ze (strelim od boku) polovina jeho zakazniku nema ucet na T-Zones a ani si ho nebude zarizovat a tudiz nema moznost se teto neprijemnosti zbavit. :(
Vubec se mi to nelibi...ale to je asi tak vsechno, co muzu :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
green_man  |  02. 10. 2009 06:27

Naprosto souhlasím, skvělé zhodnocení.
Je to další stupeň drzosti, který všichni operátoři postupně zkoušejí s tím, co zákazníci vydrží. To, že majitel telefonu za reklamu nic nedostane, přičemž operátor si inkasuje poměrně zajímavou částku za 1 reklamní sms je podivné, ale dejme tomu.
Šílené je, že KAŽDÝ zákazník má tuto volbu aktivovanou automaticky, přičemž třeba spousta starších občanů ani neví, jak se pořádně dovolat na infolinku operátora, natož přes t-zones rušit nechtěné nastavení. Službu zdarma nikdy automaticky neaktivují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  02. 10. 2009 08:04

ano, t-zones někdo třeba nemá, ale neuskutečnit hovor zdarma na infolinku, kde si to může také nechat zrušit a nadávat, je vrchol pohodlnosti. nad tím se zamyslete. pokud jste při sepsání smlouvy s marketingem 3. stran souhlasil, nebo jste to neřešil, není všem dnům konec... kdykoliv to můžete zrušit... narozdíl od té z Novy )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 10. 2009 10:10

Opravdu jste souhlasil s marketingem tretich stran? Me to prijde jako souhlas se zaslanim reklamnich informaci pouze od T-mobilu. O zadne treti strane neni nikde ve smlouve ani ve vseobecnych podminkach ani slovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex430  |  02. 10. 2009 14:11

Naštěstí nejsem zákazníkem T-mobile tak mě to nterápí. Pokud se nepletu tak nevyžádaná reklama je protizakonná tak proč by jí měli někomu vnucovat proti jeho vůli. Pokud bude mít zájem tak ať si jí dotčný aktivuje na stránkách nebo přes operátora. Druhá věc je ta proč já bych měl někam volat a někde něco rušit? Můj čas strávený u internetu nebo čekání na infolince mi operátor určitě nezaplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
berushka  |  02. 10. 2009 08:30

K používání T-Zones není potřeba účet a není ani potřeba si ho zakládat. Existuje jednorázové přihlášení jen na telefonní číslo s kódem, který přijde jako SMS.
Mně se zase vůbec nelíbí, že nejvíc křičí Ti, co o tom nic nevědí.
PS: Sám jsem si to teď kontroloval a nesouhlas s marketingem už jsem tam měl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  02. 10. 2009 10:47

Ani na té Nově není reklama zadarmo. Zaplatíme ji bohatě v navýšené ceně veškerého zboží. Toho které nám vnucuje reklama, i toho které vnucované není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olin.007  |  02. 10. 2009 23:22

JO,MUŽEŠ BEJT BLBEJ A PLATIM JIM VESELE DÁL A NEBO,KONEČNĚ DOSTAT ROZUM A DAT JIM SBOHEM!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Týpoň  |  07. 10. 2009 02:52

Vždycky máš ještě operátora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor