T-Mobile: „Rok 2003 je pro nás rokem nehlasových služeb“

Diskuze čtenářů k článku

Roman  |  19. 03. 2003 13:30

Inteligente asi toho víš dost ale jednu věc..raděj bych použil byl nejlepší..taky sem si to myslel ale už ne! To co zavedl po novým roku jasně dokazal jakej je chudak! Jako jak si jinak vysvetlit že doted to slo za ceny jaky mel a sms z netu taky šli a vydelavali a najednou to nejde,spis to vypada ze si potrebuji nahrabat jeste vic...tady nejde o jemeno,vsechno je dnes jen o penezich!Krom toho neni zas tak kvalitni jak tam pises...stacilo me snim volat..porad nejaky vypadky a ja nevim co vsechno!

A jeste neco...znam hodne lidi co se ho zbavili a raci sli jinam! Proste je to tak...mozna ses nejakej zazobanej a o ceny ti nejde ale sou tu i normalni lidi a ti aspon stoji nohama pevne na zemi a vsechno vidi!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  14. 03. 2003 02:08

Někde se tu před časem psalo o nedoručovaných doručenkách SMS brány t-zones. Nevím ale, jestli někdo zmínil "zázračné schopnosti" těchto doručenek, že pokud nemáte Nokii a zaškrtnete si doručenku na t-zones, zablokuje se příjem i dalších SMS zpráv na telefon. Kdo chce info, tak tady:

http://tmo.webpark.cz/t_zones_funkcnost20030313.htm

Stejný odkaz jako včera, protože ta informace rozluštila většinu záhad, o kterých jsem tam psal včera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  14. 03. 2003 21:31

Přečetl jsem si to Vaše info a je to opravdu velmi zajímavé. Je-li tomu opravdu tak že doručenka v těchto případech zablokuje další SMS,  je to dost podstatný nedostatek  který také vysvětluje mnohé rozpory ve zdejších diskusích, kdy někdo tvrdí že mu chodí SMS se značným zpožděním a jiný zase píše že mu funguje všechno OK.  No já jsem ten druhý případ, nemám sice Nokii ale mám Siemense a doručenky i vše ostatní mě funguje velmi rychle, k naprosté spokojenosti . Proto jsem tak trochu nechápal ty Vaše potíže které jste popisoval na svých stránkách včera, no ted už je mi to jasné. Divím se že experti z TMO na to nepřišli, nějak se jim ty T-Zones fakt nevedou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  13. 03. 2003 19:20

A zajimalo by me, kdy nas jediny svetovy operator zavede nejlogictejsi vyhodu svetove skupiny - nejlevnejsi roaming v ramci sve skupiny... Ale kdovi... jinak me naka "svetovost" vubec nezajima.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  13. 03. 2003 17:32

...jaksi nevede o onech nehlasovych sluzbach a poradne ani ne o hosp. vysledcich RM - krome zhruba 15 (odhadem) velmi emotivnich prispevku. Vetsina z toho je zatim jenom hadka ve stylu muj operator je pro me (a nutne tedy pro druhyho ) lepsi a proto jsou ostatni kreteni. Zrovinka k tomuto je muj nazor dobre ze jsou tu oba a vzajemne si konkuruji. Jinak bychom stale platili za prichozi hovory atd... Tedy podle myho ne Muj operator rulez, ale konkurence mezi operatory rulez.

A k tem nehlasovym sluzbam: osobne by me zajimalo, kolik jim vynesou t-zones a MMS za soucasne ceny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  13. 03. 2003 11:59

Když někdo takto agresivně napadá operátory a jejich zákazníky. To si nedovolí ani konkurence!

Je hezké, že je někdo spokojený se svým operátorem, ale nemusí tím napadat majitele SIM jiných Operátorů.

Co se dluhů TMI týče, nechme je, ať si s nimi poradí. Myslím, že tam pracuje dost chytrých (myslím na vás, kteří to zpochybníte svými argumenty :o) lidí na to, aby svým závazkům vůči svým věřitelům dostáli. Každý operátor u nás začínal s dluhem. První byl ET. Ten už svůj dluh splatil. Druhý RadioMobil své dluhy asi splatí během tohoto a příštího roku. Oskar má také své závazky a věřím, že je splatí dříve nebo pozdeji též. Pokud má TMI dluh, který je z větší části zapříčeněn nákupem sítě (ta suma mne zarazila) v zámoří, určitě si spočítali, že je jistá výhodná návratnost. S ohledem na to, že tu někdo zmiňoval kladné výsledky v USA, věřím, že bude návratnost opravdu brzká.

Také nesouhlasím s tím, že se TM chce zbavit "socek". Dobře tu někdo napsal, že málo volat neznamená být sockou. Nazval bych to spíše nelukrativním zákazníkem v účtovaných službách navrub čísla. Nutné je si uvědomit, že stejnému zákazníkovi mohou přicházet SMS a hovory od jiných zákazníků a to v hojnějším počtu, než je u "bohatších" odchozích hovorů... Samozřejmě je Operátor potěšen, pokud jsou tyto hovory spojovány ve vlastní síti

Přeji hezký den

Zdeněk

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Koják  |  12. 03. 2003 17:31

Nevím, zda-li to nějak souvisí s tímto článkem  od M. Zikmunda, ale myslím si, že po zpoplatnění t-mobile sms brány, možná t-mobile zpoplatní dosud bezplatné služby. Nadarmo se neříká známé rčení " starýho psa novým kouskům nenaučíš " . Já si myslím, že Oskar určitě bude hrát se zákazníky fair play hru než dva úhlavní konkurenti = tzv. duopol, kteří hrají se zákazníky nečistou fair play hru. Když Vlastimil Tlustý bude žalovat Eurotel za údajné odposlechy, určitě se přidají další lidé, kteří třeba budou žalovat T-mobile, že se jim někdo naboural hacknutím do t-zones a prosmskoval jim  peníze, atd. Já rozhodně jsem zákazníkem Oskara a proto nedám na něj dopustit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  12. 03. 2003 22:38

 tzv. duopol, kteří hrají se zákazníky nečistou fair play hru

Vskutku velmi zajimavy pojem...

BTW koho budete zalovat vy? Oskara az vam rozpoji hovor v pulce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
najzarka  |  12. 03. 2003 17:20

co od něj nového čekat??????????????????????????? vidím to tak na samé zdražování viz letos sms a co dál???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  12. 03. 2003 17:35

U zdrazeni TWISTu jsem nepochopil jednu vec: dost lidi si nechavalo twist SMS jenom kvuli uspore oproti fun GO. Ted je tam nic nedrzi. Hodne novych "socek" jde k ET, kde je nejvic lidi, dlouhodobi uzivatele prechazi spis k OS a prechod znamych na TMo? Za posledniho 3/4 roku jen jeden....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SpeedoConzaless  |  12. 03. 2003 14:42

Můj zaměstnavatel přešel od Eurotelu k T-Mobilu. Pochopil jsem co je to sednout z Porsche do Trabanta. Mám N6310i mám 7 čárek (plný signál) a protějšek nejspíše taky jelikož je tak 100m od mé maličkosti. A milý rozhovor se houpe jako na houpačce. S polovinou čárek nemá už cenu volat vůbec tam vypadávají i celá slova. Datové služby to je tragédie (GRPS) a vůbec neumí HCSD. Notifikace e-mailů přes SMS funkční z 50% a ještě zpoplatněné.

Předtím jsem měl 4 roky Eurotel a i na jednu čárku jsem volal bezvadně a vše fungovalo jak má. Dle mého soudu je T-Mobil klasický low-end.

Nejhorší na tom je, že když se zeptám uživatelů T-Mobil tak jsou spokojeni a tvrdí že vše funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gecco  |  12. 03. 2003 15:27

Nejhorší na tom je, že když se zeptám uživatelů T-Mobil tak jsou spokojeni a tvrdí že vše funguje.

To mas tak - dokud nepoznas neco lepsiho, jsi spokojen s tim, co mas. Nesmis se ptat lidi, kteri mobilem jen volaji a pouzivaji jen jednoho operatora.
Vim z blizkeho okoli o pripadu, kdy managerka byla vcelku spokojena s N5110 a Pagase(asi pred rokem). Jen volala a psala SMS. Pak ale zjistila, ze N7110 ma vcelku propracovany kalendar (reminder), pamet na cisla a SMS. Tak si na zamestnavateli "vydupala" N6310 a byla spokojena zase. Pak si poridila soukromeho Oskara a "zjistila", co je to EFR. "Vydupala" si ET (Oskara po prestizi bazici zamestnavatel neakceptoval) a je zase spokojena. Ale clovek, starajici se v te firme o foune se asi docela desi, co ona zase objevi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Biermann  |  12. 03. 2003 19:03

Nevim, osobne pouzivam GPRS u TM a jsem s nim spokojeny. Mozna by me ET prekvapil tim, ze by byl lepsi, jenze ja potrebuji i volat a psat SMS a tam uz by se mi ET proti TM nepekne prodrazil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  13. 03. 2003 17:43

Nejhorší na tom je, že když se zeptám uživatelů T-Mobil tak jsou spokojeni a tvrdí že vše funguje.

A vy pritom vite, ze jsou nespokojeni a nic jim nefunguje. No jo, to je fakt hrozny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  13. 03. 2003 18:59

Vis Hansi s tim signalem je to slozitejsi. Treba u Ricek v Orlickach nema TMo konkurenci - s ET a OS se jeste dlouho muselo behat pred chalupu a s PG to slo uz pohodlne zevnitr.

Trochu jina kava je to v Ceske kanade, kde jsem 5 km za Slavonicemi totalne ztratil signal (sice na nedualnim tlf, ale Siemensy C35 a M35i se taky vubec nechytaly). Dalsich asi 15 km vzdusnou carou se sem - tam objevil signal A1 - asi 7 km od hranice. A signal TMo zase az asi 2 km pred uzkou... ET a OS meli samozrejme signal po celou dobu.

Vzhledem k tomu, ze je tento kraj v lete velmi navstevovany "aktivnimi lidmi" a neni prilis rozsahly (myslim, ze na zakladni pokryti staci asi 4 BTS s dosahem 5 - 7 km) pusobi tento nedostatek signalu ponekud divne.

Ale opravdu se to lisi misto od mista a stale plati:"V jednom udolicku je ET, v druhym TMo a ve tretim OS"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  13. 03. 2003 19:17

Ano vim, pokud ctes pozorne, reagoval jsem na cloveka, jehoz prispevky vyznely, ze s T-Mobile nemuze byt _nikdo_ spokojeny. Coz je samozrejme blbost. Nikde vsak ani netvrdim opak, aspon tedy pokud vim...

PS: No jeste aby v Ceske Kanade nemel Oskar signal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  13. 03. 2003 21:12

To byla zaroven odpoved na prispevek kde pises, ze s twistkou se narozdil od oskarty dovolas. To se mi prave loni v cervenci jaksi nepotvrdilo, kdyz jsem byl 3 dny mimo signal . A Ceska Kanada je mirne zvlneny kraj na v okoli historickeho trojmezi Cech, Moravy a Rakouska, priblizne mezi Slavonicemi a Jindrichovym Hradcem. A uzkou myslim uzkorozchodku JH - Nova Bystrice.

Jo to v te Kanade za velkou louzi asi OS mit signal opravdu nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SpeedoConzaless  |  14. 03. 2003 08:10

Nepochopil jste : Uživatelé T-Mobilu jsou spokojeni ale já opravdu nevím s čím (je pravdou, že cena kterou provolám mě nezajímá a tím pádem pokud je ET dražší pak lidé jdou logicky k levnějšímu - já se ovšem bavil o "technické" úrovni)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beda Travnicek  |  12. 03. 2003 14:36

Je tak bajecny, ze zapomnel tento rok navysit svym nekterym oddelenim poprve v zivote RDM platy alespon o inflaci....PS:Hodne overeny zdroj:) Beda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  12. 03. 2003 13:41

To je snad vysmech, nejak nechapu, jak toto muzou napsat, kdyz z Twistu maji omezeni surfovat pres GPRS jen na jejich strankach, to jsou snad vymete hlavy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gecco  |  12. 03. 2003 14:57

Proc by to nemohli napsat?? - myslim, ze vzhledem k jiz ucinenym prokum predpoklada T-Mobile nejvetsi zisky z SMS brany na T-zones - a to prece neni hlasova sluzba...

   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnusná socka  |  12. 03. 2003 12:36

Já hnusná socka jsem zákazníkem Twistu v roce 1999. Dokonce jsem míval téměř prestižní předčíslí 0603, než mi ho (podle Policie - víme jak se dělaly prémie za "objasněnost") 14 letý trestně neodpovědný Lakatoš ukradl. Tehdy nebyl Oskar, tak mám nyní 604. Ale od doby co je Oskar, jsem také jeho zákazníkem. Oskartu jsem dávno zrušil, protože 400 Kč za 6 měsíců bylo v začátcích, kdy nikdo Oskara neměl a téměř všichni mí zákazníci byli na Paegasu trochu moc na provolání. Nyní volám výjimečně na ET, občas na T-mobil a většinou na Oskara. Proto mám hned od té doby co ta možnost byla tarif Odepiš. Zálohu 1000 Kč mám dávno zpět, ještě jako zákazník se Slyším Vás a plný roaming jako starý zákazník mám bez zálohy.

Jako správná socka umím počítat. Dříve jsem provolal z Twistu 200-300 Kč měsíčně a 50-100 Kč z  Oskarty, ze které jsem posílal i SMS.

Dnes provolám z Twistu 20-30 Kč/měsíčně a za minulé období jsem měl fakturu za Oskar Odepiš:

39 min. 28 sek. volání do Oskara - zdarma, a to jsem poslední den zbylých 7 minut vyloženě "prokecal"

34 SMS, z toho 30 do jiných sítí po 1,58 Kč a 4 do Oskara po 0,37 Kč(pokud mám volné minuty, raději zavolám než píši SMS).

To všechno stálo 59,20 Kč včetně DPH.

Když si vezmu tužku a papír tak si nemohu pomoci, ale proč platit za něco víc, než musím:

Počítám pouze 30 minut hovoru, ne těch 40, které jsem skutečně měl a skutečně odeslané SMS:

S Oskartou bych platil 165,90 - ušetřeno 100 Kč

S Twist SMS nebo Fun GO bych platil 260 Kč - ušetřeno 200 Kč

S mým klasickým Twistem bych platil 312 Kč - ušetřeno 250 Kč.

To už vůbec nemluvím o Öskarově roamingu, který nutně potřebuji a o ceně 10 Kč za minutu přijatého hovoru kdekoli v Evropě si mohou zákazníci ostatních operátorů nechat jen zdát.

Volba operátora a cenového programu je samozřejmě věcí individuální, každému vyhovuje něco jiného podle struktury jeho volání. Mně se prostě vyplatí tato kombinace a nosit 2 telefony (dual sim jsem dávno zavrhl), protože tímto způsobem ročně na 1 telefon pro socky ušetřím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
outside  |  12. 03. 2003 13:35

Jsem na tom podobne. Jeste bych doplnil - roaming a volani na Slovensku za 3.7 vc. DPH. To je myslim bezkonkurecncni a rad a casto toho vyuzivam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
outside  |  12. 03. 2003 13:38

opravuji se "bezkonkurencni" - to jenom aby me nenapadl jakysi Zorro - mstitel pravopisu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 03. 2003 16:28

Presne tak, Oskaruv tarif Odepis je zkratka bezkonkurencni hlavne pro ty, co hodne SMSuji. Ja poslu do Oskara mesicne cca 300-400 SMS. Kolik pak bych platil u jakehokoliv jineho tarifu???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BAC  |  17. 03. 2003 08:51

A kdyz si budu chtit zavolat na Eurotel? Nebo na T-Mobile? Co potom? To uz to asi vyjde trosku draz, ze? Lidi porad vychvaluji Oskara a pulka z nich ma Odepis - pak je to jasne. Tenhle tarif je pro notoricke "posilace SMS" urcite vyhodny a ja jim ho neberu. Ale ne kazdemu muze vyhovuje tato struktura "volani" - i kdyz o volani tu nemuze byt ani rec.

BTW: Nesnasim lidi s Oskarem, kteri mi neodepisi jen kvuli tomu, ze je to na ET drazsi - to jsou u me ty prave socky! A ze jich je ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dejvous  |  12. 03. 2003 11:40

Není "Jeronym Prazsky" nějaká podmáznutá "socka" (on ten termín pořád používá, mě se hnusí) od T-mobilu. Jak sleduju tu diskuzi, tak to vypadá, že mu slíbili nabít kredit, když o nich bude hezky psát. Kdyz už píšu o těch "sockách", tak mě je jedno, že Oskar nemá MMS a jiné podobne ptákoviny, hlavně že hlasovou komunikaci a sms nabízí za rozumné ceny. Proč zbytečně platit za stejnou službu (hovory a sms) víc.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  12. 03. 2003 12:09

Paegas byl paegas t-mobile je bohuzel t-mobile. Preji vsem obdivatelum zdrazovani TM dalsi zdrazovani, tech co se jim to nelibi je mi lito.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NP  |  12. 03. 2003 12:28

Možná je to ten Helmud Buhvíjaksejmenuje.. Stejná rétorika a stejné myšlenky..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x5  |  12. 03. 2003 12:44

Přesně tak!

minimálně pro 95% zákazníků (nebo i 99%?) jsou nejdůležitější pouze 2 služby: 1.telefonování a 2.sms-ky. Nic víc.

(navíc ještě jedna velká skupina (že by 50%?) pouze telefonuje a nic víc).

Tak pokud někdo chce porovnávat operátory, tak já bych je porovnával takto: 1. signál tam, kde se pohybuji já, 2. cena za hovor, 3. cena za sms. Nic víc, nic míň.

Takovéto porovnání je pro většinu lidí jediné správné! Žádný wap, ems, mms a další "kýho výra"..... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 03. 2003 16:24

2 Dejvous

Bud je to podmaznute socka, nebo je to Milovnik Oskara. Milovnik totiz onanuje ve svetove skupine TMO, takze by tu byla ta chvala od neho i zadarmo .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  12. 03. 2003 22:28

Milovnik totiz onanuje ve svetove skupine TMO, takze by tu byla ta chvala od neho i zadarmo

Podle sebe soudim tebe? Nebo jak si to mam jako vysvetlit... Od nekoho, kdo si rika technoid, bych cekal serioznejsi prispevky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  13. 03. 2003 20:21

Hehe, ze by dalsi nick Milovnika.....

Oskar se nastesti do zadne svetove skupiny  necpe. A to je narozdil od TMO velka vyhoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  13. 03. 2003 22:47

Ty. kluku. jsi kus fanatickeho uchyla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  13. 03. 2003 23:28

On neni uchyl, je jenom stejnej fanatik jako ty

Nic si z toho nedelej, ze na druhych ti nejvic vadi to co sam delas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  12. 03. 2003 11:19

Oskar používá v Praze jen 1800MHz, před rokem to bylo ve sklepeních a v hospodách v podzemí fakt krize. Ale začínám koukat, že T-mobile věčně nenajdu v seznamu našlých operátorů když dám ručně vyhledávat sít...a to všude cpe 900MHz jako přiblblej Eurotel (kterej na to ale doplací kapacitou, kterou má fakt ubohou) a 900MHz prolítne zdí a železobetonem líp jak 1800MHz a přitom jsou na tom hůř jak Oskar. Mimochodem 3 mý kamoši přešli od T-Mobile na Oskara. Mimochodem Contactel přešel z T-Mobile na Oskara a nenechal si T-Mobile, má jen Oskara...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x5  |  12. 03. 2003 11:57

Co to plácáš, že "900MHz prolítne zdí a železobetonem líp jak 1800MHz "  ???

Každý přece ví, že je to naopak, 900 se dává spíše do krajiny a 1800 spíše do města, právě kvůli lepšímu přenosu do budov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  12. 03. 2003 12:10

A ja bloud si dodnes myslel, ze je to kvuli vetsi kapacite a mensi nachylnosti k interferencim ... jsem opravdu rad, ze jsi mne z toho bludu konecne vyvedl ... jen bych jeste poprosil, abys z nej vyvedl i ty samotne elektromagneticke vlny, ktere se doposud naivne ridily podle fyzikalnich zakonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
outside  |  12. 03. 2003 13:29

právě kvůli lepšímu přenosu do budov.

Doporucuji prostudovat nejakou ucebnici teorie elmag. pole

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiriK  |  12. 03. 2003 12:52

Opravuji předchozí výrok Karla - Contactel přešel od EUROTELU, protože pro něj byl moc drahý. Zvažoval Paegase a Oskara, ceny a podmínky pro VIP v podstatě stejné, ale rozhodlo to, že Oskar nabídl zachování prakticky celé číselné řady, takže drtivá většina zaměstnanců pouze změnila 0602 za 0777 (pro rýpaly - ke změně došlo ještě před přečíslováním, proto záměrně uvádím i vedoucí nuly). Tohle např. T-M dělat nechce nebo neumí, proto např. výše zmíněné IBM přímo jásalo , když se jim změnily všechna čísla.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kumpa  |  12. 03. 2003 13:05

Hm, jak si predstavujete, ze by to jako mel TMO delat, kdyz uz ty ciselne rady mel treba obsazene a tyto cisla se pouzivaji. Vzhledem k poctu zakazniku OS a TMO je vic nez zrejme, ze u Oskara je trikrat vetsi pravdepodobnost, ze ty cisla jeste budou volna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  12. 03. 2003 17:10

A kolik aktivnich predvoleb pouziva OS a kolik TMo? TMo: 603, 604, 605, 732, 737 a ma pres 3 mil. zakazniku. OS ma aktivni 608, 776, 777 a ma pres 1 mil. zakazniku. To znamena, ze v ramci aktivnich (!) predvoleb maji TMo i OS 2 mil. volnych pozic, takze ta pravdepodobnost bude stejna.... Toto te vazne nenapadlo? Nauc se videt sirsi souvislosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  12. 03. 2003 22:31

To ma byt dukaz, ze zminene ciselny rady byly u T-Mobile volne? Gratuluji... U Oskara to volne bylo, u T-Mobile ne, to u nekoho rozhoduje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  12. 03. 2003 23:20

Mohly a nemusely. Pravdepodobnost je o neco vetsi u OS kvuli mensimu odpadu (za tri roky odpadne min lidi nez za sest), ale i tak to bude +- stejny. Jenom jsem chtel ukazat, ze OS i TMo maji priblizne stejne volnych cisel a tedy podobnou pravdepodobnost volnych rad a ne "trikrat vetsi u Oskara" jak psal Kumpa...

Asi jsem to formuloval moc ostre, ale tady to vypada, jako by nikdo necetl mirneji formulovane prispevky.

A nejvic volnych cisel stejne ma aktualne ET, kdyz ma 3,5 mil. zakazniku a 6 volnych aktivnich predvoleb (7 s NMT 601).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julius  |  12. 03. 2003 10:53

Jen jestli to nebyl jeste setrvacne uspesny rok Paegasa. Ten letosni bude mnohem vic rokem TMobile. A na vysledky jsem opravdu neobycejne zvedav

BTW - vidite nekdo v te zverejnene strategii neco co by mohlo byt vyhodny pro uzivatele?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dejvous  |  12. 03. 2003 09:45

Přešel jsem od T-mobilu k Oskarovi, pořídil jsem si tarif za 250 měsíčně a jsem neuvěřitelně spokojen. Poslední co mě zbývá je T-mobiláckou simku spláchnout do záchodu. Nechápu jak můžou být úspěšní, když všichni lidi co znám od nich odcházejí. Kdyby spíš zvěřejnili aktuální změny v počtu zákazníků. Myslím, že za poslední tři měsíce by to byly opravdu zajímavá čísla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  12. 03. 2003 09:51

To opravdu budou - zajímavá čísla!  Váš kredit je mínus dvěstěmiliard eur....dobijte si prosím, co nejdříve svou kartu.... toto se tam ozve panu vlastníkovi T-Debilu v Deutschland.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kumpa  |  12. 03. 2003 12:01

Mobi, radsi bez misto placani nesmyslu delat domaci ukoly, abys nedostal poznamku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Psychlon  |  12. 03. 2003 09:52

 můš úplnou pravdu, změny počtu zákazníků ale nemá smysl uvádět. Většina lidí si totiž sim karty nechá a tím pádem u T- mobile neklesne počet zákazníků. Jediné, čím se to dá měřit, tak je nárust zákazníků u jednotlivých operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  12. 03. 2003 10:16

Mel bych o tu SIM zajem, napis mi zbyvajici kredit a kolik za ni chces. Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julius  |  12. 03. 2003 11:00

Kolik by jsi pripadne dal za Twistku s 1300Kc kreditu (a GE toolkitem)??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  12. 03. 2003 12:17

Potrebuju nejakou pouzitou SIMku s kreditem do 100 Kc a to velmi levne, max. do ceny zbyvajiciho kreditu.

Vsichni se tady vytahujete kolik lidi preslo k Osralum, tak nekdo nejakou nabidnete !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julius  |  12. 03. 2003 12:35

V tom pripade pockej az vypotrebuju tech 1300

Tak pul roku, odhaduju..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gecco  |  12. 03. 2003 14:48

Jo - ja ti nabidnu SIM Twist, kredit do 100,-, ale rozhodne ne za cenu kreditu - proc bych to delal??
To si kredit radeji provolam a SIM schovan jako zalohovou pamet na cisla nebo na "hrani", na rozebrani...
Nebo ji s gustem zahodim do kanalu. Je spousta veci, ktere s ni, krome prodeje tobe muzu udelat...

Takze nabidni - jeste pro info - je to 604...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Psychlon  |  12. 03. 2003 14:53

Souhlas. Sim karta má v dnešní době hodnotu kreditu. Každý kdo u operátora končí, logicky vypotřebuje kredit. Pak je hodnota SIM karty nulová. Použitou nekoupí nikdo! Protože může koupit úplně novou neaktivovanou za cenu kreditu (www.avizo.cz).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 03. 2003 16:15

Pokud ceny prepocitam na uroven oskara, tak bych za ni dal tak max. 700,-Kc - samozrejme, ze pocitam, ze na ni bude ten 1300,-kc kredit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  12. 03. 2003 22:27

No ale s touhle se dovolas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  13. 03. 2003 20:14

Prave ze ne.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kumpa  |  12. 03. 2003 22:43

Pokud ceny prepocitam na uroven Trabanta, tak za BMW dam maximalne 5 000. Sice s tim nikam nedojedu, ale budu hrdej na to, jakej sem udelal skvelej obchod...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  13. 03. 2003 20:13

Rozhodne si TMO nezavolam tam, kde potrebuji, tak jak s Oskarem. TMO ma u nas dost mizerny signal - ze vsech ope. nejhorsi, chapes?!!! A ted jeste to zdrazeni.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  12. 03. 2003 16:59

U TMo TWIST ses neaktivni zakaznik az po min. 13 mesicich od dobiti a kdo vi jestli ne jeste vic. Odchod nas "socek" se projevi nejdriv v breznu pristiho roku. A to kdo vi jestli.

A ze TMo nema oficialni ubytek zakazniku? Posledni ubytek, ktery se projevil v of. cislech je z podzimu 2001...

Ale stejne pro lidi, kteri provolaji 10 hod/mes (ne - socky ) a vic je nejlepsi tarif 400 HIT a tak podle nekterych musi byt TMo nejlepsi operator...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mSn  |  12. 03. 2003 09:41

MMS nepotrebuji masivni propagaci. Potrebuji stat 5 Kc a budou se propagovat samy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jame  |  12. 03. 2003 09:36

Nezverejnili zisk na uzivatele... ze by neustály pokles???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  12. 03. 2003 09:38

Gratuluji, zapaluje ti to 8897

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeronym Prazsky  |  12. 03. 2003 09:43

Je to nezajimavy udaj, rozhodujici je celkovy zisk.

ARPU 600 Kc z 3.5 mil uzivatel da podstatne vic penez nez ARPU 1000 Kc z 1 mil.uzivatelu.

A po "masovem odchodu" mobi-socek k Oskarovi se toho moc nezmeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Brain  |  12. 03. 2003 10:42

Jenže ty dnešní "mobi-socky", co hlavně SMSkují z netu a právě proto přešly k Oskarovi, jsou studenti vysokých škol. Tihle lidé budou za pár let vydělávat velké peníze a zcela určitě se nevrátí k operátorovi, který si to u nich takovým způsobem rozlil. TM myslí jen na maximální zisk dnes a už se nedívá na to, co bude zítra. Tahle krátkozraká strategie se mu v budoucnu velmi vymstí. Operátorem dnešních manažerů je Eurotel, operátorem těch zítřejších je OSKAR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Brain  |  12. 03. 2003 10:44

Jenže ty dnešní "mobi-socky", co hlavně SMSkují z netu a právě proto přešly k Oskarovi, jsou studenti vysokých škol. Tihle lidé budou za pár let vydělávat velké peníze a zcela určitě se nevrátí k operátorovi, který si to u nich takovým způsobem rozlil. TM myslí jen na maximální zisk dnes a už se nedívá na to, co bude zítra. Tahle krátkozraká strategie se mu v budoucnu velmi vymstí. Operátorem dnešních manažerů je Eurotel, operátorem těch zítřejších je OSKAR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  12. 03. 2003 12:21

Hehe, ještě mě napadlo, že mobisocky jsou vlastně taky zajímaví klienti. Spíše SMSkují (často do vlastní sítě - marže okolo 95%) a občas i volají (též nejvíce do vlastní sítě). Náklady na ně jsou mizivé (neposílají se jim faktury) a navíc platí předem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Psychlon  |  12. 03. 2003 12:28

Tak pozor, celkový zisk rozhodně není nejdůležitější údaj. Mnohem důležitější jsou ukazatelé rentability. Tedy zisk/investovaný kapitál. Pokud vydělá řezník 1 000 000 Kč nebo nadnárodní společnost, je to jistě velký rozdíl. Takže nesrovnávejte zisky jednotlivých operátorů. Celá problematika je mnohem složitější, než na první pohled vypadá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeronym Prazsky  |  12. 03. 2003 07:21

TM ma nejlepsi strategii a ostatnim jasne dava na frak!

Potrebuje vyhnat socky a jine low-endaky ke konkurenci a nabrat vice lukrativnich zakazniku, pokud mozno velkych, nadnarodnich firem. A to se mu dari.
Neni dulezite kolik ma operator zakazniku, ale kolik na nich vydela v absolutnich cislech.

TM nedavno ziskal Unipetrol, IBM a dalsi velke firmy budou nasledovat. ET ponekud zachrapal ve vystavbe site a budovani image.

OS ma image levne, nekvalitni site pro mene majetnou skupinu - studenti, male firmicky, ...inu od IV.cenove skupiny nelze cekat zazraky. Ale spouste zakazniku to bohate staci. Jedina nadeje pro OS je to, ze ji koupi nejaky globalista. Tipnul bych na Vodafone.

Velke firmy zajima velka, globalni telekomunikacni spolecnost a to je u nas pouze TM. ET se stale vice profiluje jako zkostnately, provincni a predrazeny operator a pokud rychle neco nevymysli, lukrativni zakaznici pujdou k TM.

Takze, pokud od TM utecou mene solventni zakaznici a pribudou lukrativni firmy, se stane co? Mene zatizena sit, zisk tvrde nahoru a totez plati pro ARPU. Pro ostatni operatory to bude presne naopak. A o to TM evidentne jde.

TM rulez!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NP  |  12. 03. 2003 07:29

crrrrrrrrrrrrrr... vstávat a jdeme přebalit, Jeronýmku... už je den! Copak se ti dneska zdálo, zlatíčko.....??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeronym Prazsky  |  12. 03. 2003 07:34

To je vsechno? Jine argumenty nemas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepan  |  12. 03. 2003 07:51

Blaznum a fanatikum se nema odporovat.

Pry by je to mohlo rozcilit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeronym Prazsky  |  12. 03. 2003 07:58

Ano, mas pravdu OSKARonaniste a OSKARofilove jsou opravdu zvlastni sorta. Neco jako jehovisti.

Cist prispevky Mobiho, Snovace, Mirka77 a podobnych, jsou skutecne namet pro psychyatra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  12. 03. 2003 08:33

Vymaštěná hlavo se 167 miliardami eur dluhu jůů To je ten tvůj slavný T-Debile! Přečti si včerejší tisk o Deutsche Telecomu, chytráku! Nazdar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  12. 03. 2003 08:42

Pro ty inteligenty co  o tom h*vno ví:

ČTK:HANNOVER - Německý telekomunikační gigant Deutsche Telekom vlastnící mobilní divizi T-Mobile (T-Mobile Czech) utrpěl za loňský rok čistou ztrátu 24,6 miliardy eur a vykázal tak nejhlubší propad v německé firemní historii. Poslední čtvrtletí roku však signalizovalo začátek oživení a jeho výsledek překonal očekávání, vyplývá ze včerejší zprávy společnosti.

Dominantního německého telefonního operátora stáhlo do hluboké ztráty přes 19 miliard eur odpisů na ztrátu hodnoty majetků, získaných za nadhodnocené ceny při boomu 90. let. Po částečné privatizaci z roku 1996 utrpěl Telekom v roce 2001 první ztrátu 3,5 miliardy eur. 

Loňskými výsledky bývalý monopolní německý operátor překonal rekordní ztráty svých protějšků z Francie, Nizozemska a Španělska a zařadil se mezi světové rekordmany ztrát jako AOL Time Warner, Vodafone nebo Vivendi Universal. Loňská ztráta Telekomu má hodnotu celého vládního rozpočtu České republiky. <img src="http://im.lide.cz/smile/234.gif" width=15 border=0>

Teď kecej, chytráku! Mobi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeronym Prazsky  |  12. 03. 2003 09:40

A ted napis o hospodareni TIW.
Sami priznavaji, ze to asi neustoji.

A opravdu si myslis, ze DT zkrachuje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  12. 03. 2003 09:45

Znovu opakuji opis článku.... T-Mobile...... překonal rekordní ztráty svých protějšků z Francie, Nizozemska a Španělska a zařadil se mezi světové rekordmany ztrát jako AOL Time Warner, Vodafone nebo Vivendi Universal. jůů

Dále to nepotřebuje jakýkoliv kometář... Mobi 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeronym Prazsky  |  12. 03. 2003 09:50

Umim cist, neopakuj se.

Zkus objektivne zhodnotit hospodareni TIW, ktera podle svych vlastnich slov, stoji na pokraji krachu.

Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JnR  |  12. 03. 2003 15:18

Číst sice umíš, ale jinak jsi vyhrabnej jak listí v parku!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeronym Prazsky  |  12. 03. 2003 16:02

Vyhrabanej? Protoze nekriticky neobdivuju OSKARA?
Nebo mas i jine argumenty? Sem s nimi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladimír Železný  |  13. 03. 2003 08:49

ty ses proste kreten.

Ja vim,ze to neni zadnej argument, ale me to dela dobre, kdyz te muzu pohanit, ty jedna zasrana buzno!!!!!! Oh, to je uleva....................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  13. 03. 2003 09:12

Hlavni pravidla diskuse dle nekterych diskutujicich:


  1. Mas jiny nazor nez ja, pak jsi kreten.

  2. Neni dulezite argumentovat, jde o tohle: zanadavat si.

Hlavne ze je zrejme sranda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JnR  |  26. 03. 2003 16:23

Argumenty:

Oskar nabízí volání, odesílání a příjem SMS, wap a GPRS stejně tak jako T-Mobile, navíc za nejnižší ceny. Umožňuje mi přijímat SMS z internetu a kopie e-mailů do 160 znaků vlastní zprávy na mobil zdarma. Dále třeba číslo 777 xxx xxx. Oskarova síť nemá tolik zákazníků, takže nehrozí přetížení sítě. Nevím, jak u T-Mobilu, ale např. u Eurotelu je dle známých přetížení sítě dost časté. Stejné je to u internetových stránek, T-zones je pomalé a načítá se sestrašně dlouho, taky SMS odeslané z T-zones nechodí zrovna rychle...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 03. 2003 16:04

2 Jeronym Prazsky

Tak to je super for. Prvnimu Tvemu prispevku jsem se musel zasmat od srdce!!! Dlouho uz jsem se tu tak nepobavil   . Jinak ostatni Tve prispevky jsou hodne podobne, jako by je psal Milovnik Oskara. Nejsi to nakonec prece jen Ty Milovniku??? Vse tomu nasvedcuje! Procpak ale menis Nick? Ze by ses za sebe uz stydel? Nebylo by divu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FMMB  |  12. 03. 2003 11:28

Nechci se zastávat DT, ale bavíme se o mobilní síti T-Mobile, která spadá pod křídla DT. KDybys překopíroval tu zprávu celou tak by jsi se dočetl níže uvedené tučně vyznačené informace...

Tržby společnosti vzrostly o 11 procent na 53,7 miliardy eur. Zisk před zdaněním, splátkou úroků, odpisy a amortizací (EBITDA) stoupl o 7,8 procenta na 16,3 miliardy eur. Ve čtvrtém čtvrtletí se zisk EBITDA zvýšil meziročně o 14,6 procenta na 4,4 miliardy eur a překonal průměrný odhad analytiků na 4,24 miliardy. Čistá ztráta klesla na 100 milionů eur ze 2,5 miliardy před rokem a tržby se zvýšily o devět procent na 14,5 miliardy eur.

Nejvíce ke zlepšení přispěla mobilní divize T-Mobile International růstem zisku o 24,4 procenta na 1,2 miliardy eur. Divize pevných linek T-Com, která zajišťuje peníze pro zatím ztrátové, avšak rostoucí aktivity, vykázala provozní zisk 2,6 miliardy eur.

Telekomu se podařilo v posledním čtvrtletí snížit celkový dluh na 61,1 miliardy eur a překonal tak očekávání kolem 61,5 miliardy. Společnost slíbila snížit zadluženost na trojnásobek ročního zisku EBITDA, tedy ke zhruba 50 miliardám eur. Největší sázkou Telekomu zůstává americká T-Mobile USA, bývalá VoiceStream, koupená v roce 2001 za kontroverzně vysokou sumu 40 miliard dolarů. Nejmenší z šesti celoamerických mobilních operátorů získal v agresivní marketingové kampani ve druhém loňském pololetí nejvíce nových klientů.

Navzdory vyšším nákladům marketingu si T-Mobile USA zachoval provozní ziskovost, získanou teprve nedávno. Celoroční zisk EBITDA činil 0,5 miliardy eur, v čistém vyjádření je však operátor nadále v hluboké ztrátě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  12. 03. 2003 12:20

Tohle nam Mobi take jiste moc rad vysvetli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenička  |  12. 03. 2003 13:25

Myslím,že už to dostatečně vysvětlil  T-Mobile...... překonal rekordní ztráty svých protějšků z Francie, Nizozemska a Španělska a zařadil se mezi světové rekordmany ztrát jako AOL Time Warner, Vodafone nebo Vivendi Universal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  12. 03. 2003 15:07

Aha, takze uz jen neustale opakovani tehoz do zblbnuti cim dal vetsimi a cim dal cervenejsimi pismeny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  12. 03. 2003 15:11

Ted tak na to koukam ... Mobi si ted rika Zdenička???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  12. 03. 2003 19:04

Třeba  prošel nějakou hormonální kůrou, kdož ví !? Nebo je vysvětlení prozaičtější: na dělání závěrů z kontextu vytržených vět nemá patent jen on...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny Fontane  |  16. 03. 2003 12:22

Přesně tak...  T-Mobil International je prostě v zisku, a ty stoupají. To, že na trhu LINEK PEVNÝCH, je nyní recese, a DT tam je ztrátovej je věc jiná. Ale asi to nebude neschopností této firmy, protože ztráty jak prase mají v této době všichni... Vyjma Českého Telecomu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepan  |  13. 03. 2003 08:45

Zkus si malicko rozsirit obzory.

Vsichni fanatici jsou stejne nebezpecni a je uplne jedno za co se schovavaji...Jestli za Oskara,za T-mobile,za Eurotel,za Islam,za USA....

Jste vsichni trosku otupeli a zaslepeni Jeronymku,vis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim+  |  18. 03. 2003 14:44

Ty vymaštěný idiote, strč si ten svůj Šit-prodebilymobajl do prdele naštorc a nezapomeň si zavolat, pokud se na té degenerované sítí vůbec dovoláš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  19. 03. 2003 13:35

Co pomlouvas blbe!Kazdej muze mit svuj nazor!Kazdej si chvali to co ma...taky sem to tak delal kdyz sem mel jen T-mobil,ale ted bych o nem uz nerekl nic peknyho..staci co predvedli(myslim tim pro normalni lidi a sirokou verejnost)....spis znam kazdyho kdo se ho zbavuje nez kupuje a to je tvrdej fakt!U me proste skoncil,pouzivam ho jen z nouze!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Povolny  |  12. 03. 2003 14:00

mozna jsem uplne blby, ale nejak mi ty tvoje reci nesedi. Rikas, ze pokud bude mit TM vice firemnich zakazniku, tak bude vydelavat vice penez a sit bude mene zatizena, to je IMHO uplna hovadina. Preber si to sam.

 

H

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Psychlon  |  12. 03. 2003 08:32

T-mobile je opravdu skvělý. Bydlím v Ostravě a měl jsem poloviční signál, zdražili mi SMS na dvojnásobek, zpoplatnili SMS z internetu. Hurá!! Skvělý marketing. Už jsem 5 dnů u Oskara - mám konečně plný signál, volání o víkendu úplně zadara (všichni známí ze stejných důvodů taky přešli k Oskarovi), nemám žádnou smlouvu na 2 roky, SMS z netu zadara, normálně za 1 Kč. Ale jinak je T-mobile opravdu SUPER...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hafan  |  13. 03. 2003 13:31

zdravim reklamniho agenta Oskara!  Jako vzdy si nam zapomnel rict, ze si musel zaplatit pul roku az rok dopredu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JuraS  |  14. 03. 2003 10:40

No a? Aspoň nemusim půl roku ten paušál platit  .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim+  |  18. 03. 2003 14:59

Nezbývá nic, než souhlasit. Mám stejnou zkušenost. Ale pro některé asi bude Šit-mobajl stále ta hvězda, která bohužel nějak spadla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rusty  |  12. 03. 2003 08:01

Máš úplnou pravdu , jsou nej..v dluhách a asi je tak nevyhrabou to je opravdu image vel.operátora (globálního)  

 

Ztráta 24,6 miliard  eur  to opravdu svědčí o ziskovém a kvalitním operátorovy , být velkou firmou tak zacinam hledat ziskovou spol. a ne pomalu krachující firmu

 

RS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeronym Prazsky  |  12. 03. 2003 08:07

Myslis krachujici a zadluzenou TIW?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  12. 03. 2003 08:29

Stále je můj osobní názor, že platit naprosto zybytečně za něco, co je jinde levnější a stejně kvalitní je nenormální, proto se musím pousmát nad těmito čísly.... 446564

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeronym Prazsky  |  12. 03. 2003 09:30

Nekdo plati za AUDI, jiny si vozi zadek ve Skode 120.

Jsou majitele AUDI nenormalni? Z pohledu uhrovate socky nepochybne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mSn  |  12. 03. 2003 09:53

2Jeronym: Tvuj prvni prispevek byl solidni a konstruktivni, i kdyz s tvymi zavery uplne nesouhlasim, ale v dalsi diskusi jsi sklouzl do nizkeho flamewaru. Skoda, ze sis neudrzel uroven. Nema cenu te brat vazne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BAC  |  17. 03. 2003 08:59

Presne tak. A proto mam ET ... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JnR  |  27. 03. 2003 16:07

V čem je Eurotel nejlepší? Jen, že má nejvyšší ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  12. 03. 2003 11:56

Moje slova, jen debil muze vykrikovat "mam nejdrazsiho operatora a jsem na to hrdy" nebo '" muj operator mel narust 11% a ja mu na to prispel to jsem ale borec".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RTD  |  12. 03. 2003 14:43

Honzo, vím, že je to trochu od věci, ale TM není nejdražší operátor. Je fakt, že zdražil, je jasný, že nás to všechny dožralo, ale suverénně nejdražší operátor je nadále Eurotel.  A nic na tom nezmění ani tarif Individual, který je zakukleně docela dost drahý. Podle mě má TM naprosto zmršenou komunikaci se zákazníkem. Stačí si srovnat fakt kvalitní reklamy ET (člověk by měl skoro chuť se k nim dát) s čímkoli, co vidíme od TM v TV, tisku či co zplodí tiskový mluvčí. Ani Oskarovy reklamy už nejsou, co bývaly. Kromě toho ET sice omezí bránu, ale pár dní potom zlevní Go sady, oznámí nové výhody atd. Prostě to umějí - bohužel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A501  |  12. 03. 2003 08:39

Je vcelku dobre videt ze TM je pro vas skoro modla,to vam neberu. Snad jen malou opravu toho ze by TM potreboval nezatizenou sit,s timto rozhodne nesouhlasim.TM a vsichni ostatni operatori chteji mit sit zatizenou co to da,protoze v tuto chvili telefonuje ci smskuje velke mnozstvi zakazniku a tudiz z toho maji zisk. Lide kteri nevolaji sit zatezuji pouze v momente zapnuti a vypnuti mobilu kdy se musi prihlasit a odhlasit ze site. Nezatizena sit je jako mit na sklade zbozi ktere nikdo nekupuje. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bh5  |  12. 03. 2003 08:45

Contactel,a.s. a Česká rafinérská,a.s., také řadíš mezi socky???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo  |  12. 03. 2003 09:08

Ten první je i významným zákazníkem u TM...věř mi, máme právě jeho telefony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  12. 03. 2003 12:29

2Hugo: Pokud se podívám na stránky Contactelu tak vidím jen čísla s předvolbou 777, že by T-mobile měl jinou předvolbu?  A ty čísla jdou náááhodou zcela po sobě.....  Tak nám tu nemel kravinky

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  12. 03. 2003 19:20

dejve, ono to asi nebude tak jednoduché - Radiokumunikace mají majetkový podíl v Radiomobilu i v Contactelu, tak tam zřejmě nějaké vazby stále existují  !

Každopádně při volbě operátora u Contactelu měla hlavní slovo  cena, a ne nějaké "rodinné"firemní  vazby, což u rozvíjející se společnosti, zatížené velkými závazky, která vstupuje na silně konkurenční a ne zcela liberalizovaný trh, je naprosto pochopitelné  !

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  12. 03. 2003 21:10

2Zdenek: Nedělej z toho vědu, prostě Contactel je u Oskara a basta, on říká něco zcela jiného co není pravda.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiriK  |  12. 03. 2003 11:26

... a zkus se zeptat nějakého IBMáka, jak si pomohli . Nejslušnější názor, který jsem tam slyšel (a znám tam dost lidí) byl trochu ve stylu současného pana prezidenta, cituji:

....myslím, že to opravdu nebyl příliš dobrý nápad...

Myslím, že více komentovat netřeba. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  12. 03. 2003 12:09

No ja bych si dovolil oponovat.

ET ponekud zachrapal ve vystavbe site a budovani image. ......ET se stale vice profiluje jako zkostnately, provincni a predrazeny operator a pokud rychle neco nevymysli, lukrativni zakaznici pujdou k TM
Naopak si troufam tvrdit, ze ET v posledni dobe nabidl vice novinek nez T-M a vsechny ktere nabidl tak byly na rozdil od T-M funkcni a lepe promyslene.

OS ma image levne, nekvalitni site pro mene majetnou skupinu - studenti, male firmicky, ...inu od IV.cenove skupiny nelze cekat zazraky.
Ja si naopak troufam tvrdit, ze Oskar ma sit kvalitnejsi nez T-M, hned po ET. Ovsem zalezi na lokalite. Celkove se da tvrdit, ze kvalita vsech siti je srovnatelna. Ono levnejsi nemusi znamenat mene kvalitni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  12. 03. 2003 12:16

Potrebuje vyhnat socky a jine low-endaky ke konkurenci :  Chtělo by to trošku více slušnosti. Ten kdo volá málo nemusí být nutně socka - třeba jen nepotřebuje volat hodně.  Kromě toho je tato taktika vcelku nešťastná, prototože určitě existuje dost soukromých tarifních uživatelů s účty v rozmezí 1000,--2000,-/měs. Takovíto uživatelé navíc volají převážně do vlastní sítě (rozhodovali se pro operátora, kterého mají jejich přátelé a známí - teda i ty socky). Pokud se v jejich okolí výrazně "změní poměry" odejdou jinam.

TM nedavno ziskal Unipetrol, IBM a dalsi velke firmy budou nasledovat.  To bude asi jenom úvaha, že budou další následovat. ET má stále nejvyšší počet firemní klientely + téměř celou státní správu (tuším že všechna ministerstva s výjimkou vnitra a informatiky) + IZS. To je naprosté terno, neboť tam vůbec nikoho nezajímá kolik se provolá a navíc vždycky zaplatí. Oskar postupně nabírá také velké firmy - není jich moc, ale jsou - namátkově Contactel a Siemens a jako doplňkového operátora ho používají některé státní úřady (tuším že ČSÚ, ÚZSVM, ČSSZ).

OS ma image levne ... od IV.cenove skupiny nelze cekat zazraky: Myslím, že zázraky nikdo nečeká. Většině lidí stačí si zavolat a poslat SMS, případě se občas připojit na WAP či net (nejlépe přes GPRS). Například služby GSM Bankingu u OS jsou na poněkud vyšší úrovni než TM (technicky jsou shodné s GSM Bankingem u ET - více bank na jedné kartě, aktivace bankovní aplickace na dálku); menší počet bank je dán pozdějším nástupem a časem se pravděpodobně srovná. Oskar poskytuje zajímavé informační služby stran zákaznického účtu (Upozornění na limit volání, výpis hovorů pro prepaidy prakticky on-line, podporu dlouhých hovorů ve vlastní síti,...). Síť již není nekvalitní jako ze začátku. Ostatně s TMO (tedy Paegasem) to ze začátku nebylo taky nějak růžové. Mám jejich SIM od roku 1996 a v pořadí zákazníků bych se vešel do čísla 20.000.

Velke firmy zajima velka, globalni telekomunikacni spolecnost : Nejsem si úplně jist, jestli velké firmy zajímá právě to. Řekl bych, že se spíše rozhodují na základě nabídnutých služeb a ceny za ně, podle kvality sítě v místech pro konkrétního zákazníka důležitých a podle poskytnutých bonusů (telefony za korunu a podobně).  Být součástí globální firmy s sebou nemusí nést nutně jen klady. To momentálně pociťuje třeba český AHOLD. Zatímco "provinční operátor Eurotel" se potýká s problémem překapitalizace (má nadbytek volných zdrojů, které se mu nedaří efektivně alokovat) a všechny investice platí ze svého, skupina TMO se potýká s poměrně velkými dluhy a jakoukoli další investici bude muset financovat nějakou formou půjčky. A vůbec si nedělej iluze, že se o ten dluh nepodělí všichni členové skupiny. Z hlediska finanční stability patří ET mezi nejlepší firmy na světě. U OS je situace poněkud nejistá ohledně jeho majitele, ale ty dluhy nejsou zdaleka tak astronomické jako u skupiny TMO.

Poslední odstavec tvého příspěvku je sice technicky správný, ale dlouhodobě bude trend spíše takový, že ET i TM budou malinko ztrácet ve prospěch OS. Tak je tomu ve všech zemích kde se trh prakticky nasytil - třetí (příp. čtvrtý, pátý ...) operátor dlouhodobě získává.

 

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filipes  |  13. 03. 2003 00:47

Ja jenom chtel dodat ze T-mobile pouziva i ministerstvo financi, dela tam mother tak vim o cem mluvim. A je fakt, ze marketingove tahy TM jsou k zakaznikum mnohem mene setrne nez u OS ci ET, ale jaky to bude mit konecny vliv na skladbu klientely, zisky a provz ci zatizeni site to ukaze az cas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muf211  |  12. 03. 2003 16:39

Hurááááá jsem sockáááá, vy ostatní na to máte, jste hold in, já jsem jen u oskara, no to je hanba, jdu se zahrabat, vždyť mám oskara, to je synonymum ztráty a chudoby.

No hlavně že si alespoň občas můžu zavolat... děkuji Vám chytrolíni... nevadí vám to, že máte v mobilech uloženy ménecenná čísla začínající 608,776,777 ????? Bejt váma tak je vymažu, vždyť kdo se dnes v naší kapitalistické demokracii bude bavit se sociálem, že?

Enjoy

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  12. 03. 2003 16:39

Jsi uplnej debil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muf  |  13. 03. 2003 10:51

Potrebuje vyhnat socky (TMo) a jine low-endaky ke konkurenci a nabrat vice lukrativnich zakazniku.. - hehe, jasne, a proto zavedl prodluzovani platnosti Twistu na pul roku za 200kc kupon.. Cece prober se, TMo skemra aby u nej aspon socky zustaly. Rozumni uzivatele prchaji k rozumnym operatorum, ktreri jsou schopni nabidnout aspon nejakou konkurencni vyhodu proti ostatnim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor