T-Mobile se připojil k Bank iD. Zřídit paušál a ověřit totožnost zákazníka jde i bez návštěvy prodejny

T-Mobile spustil ve svém e-shopu digitální ověření totožnosti prostřednictvím Bank iD. Zákazníci si tak mohou objednat a zřídit paušál, aniž by fyzicky navštívili prodejnu nebo aby se prokazovali občanským průkazem kurýrovi při doručení SIM karty. Kompletní ověření přes Bank iD nabízí T-Mobile jako první mobilní operátor na českém trhu.

Klepněte pro větší obrázek

Kompletně online je možné sjednat mobilní hlasové i datové tarify, tzn. aktivovat nové telefonní číslo včetně zakoupení telefonu na splátky či přenést číslo od konkurence. Při využití elektronické SIM karty, tzv. eSIM, se například zkrátí aktivace nové služby z dnešních několika dnů na několik minut.

V budoucnu přechod z předplacenky na paušál

Bankovní identita, zkráceně Bank iD, slouží už teď jako základní nástroj k digitalizaci státní správy. Umožňuje digitální ověření totožnosti nejen při komunikaci s úřady, ale nabízí široké možnosti využití také v soukromém sektoru. Službu využilo už přes 2,7 milionu lidí, což představuje více než třetinu dospělé populace.

Možnosti využití služby Bank iD chce T-Mobile postupně rozšiřovat. V nejbližší době by tak měl přibýt například online přechod z anonymní předplacené služby na registrovanou paušální. „Chceme, aby si naši zákazníci mohli vyřídit maximum záležitostí z domova, a to nám služba bankovní identity umožní,“ říká manažerka digitálních služeb T-Mobilu Eva Noraová. Další informace o použití Bank iD v e-shopu T-Mobilu naleznete na stránkách operátora.

Diskuze (21) Další článek: Apple investuje v Německu miliardu eur. V mnichovském vývojovém centru testuje i iPhony

Témata článku: , , , , , T Mobil, Totožnost, Ověření, Návštěva, Bankovní identita, Zákazníci, Bank, Prodejna, Manažerka, Bank iD