T-Mobile snížil cenu melounové textovky se zpětnou platností!

Diskuze čtenářů k článku

Jirka  |  22. 12. 2002 14:12

 

Jak vyplívá z vašich reakcí ,T debil se pokusil o podvod,  pak mu na to přišli , kajícně se po dlouhém mlčení omluvil a vyrovnal vzniklou strátu podvedeným zákazníkům a vlastně je nejlepší!!!!!!!!!!!!!! nestačím se divit!!!!!!!!!!!!! Ještě že nepatřím k jeho klientům , hajit T debil že ostatní by se ani neomluvili - velice trapné!!!!!!!!!!!  Podvodník bude vždy podvodníkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  22. 12. 2002 22:09

Myslím, že podvod by to byl snad v případě, kdy by TMO tvrdil, že soutěžní SMS stojí stejně jako běžné textovky. To se však přece nestalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uko  |  21. 12. 2002 01:46

pro teenagery, kteří naivně věří v nějakou výhru. Nedělám si iluze o regulérnosti této a podobných soutěží.

Nazdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  21. 12. 2002 05:15

Ad: naivita
je mezi námi nmoho těch, kteří se nechají pojistit pro nešťastné životní situace. Je velice nepravděpodobné, že vyhořím, zlámu si nohu, vykradou mě atd.  Přesto však do toho cpeme peníze a nikdo se tomu příliš nediví. Avšak "pojistit se" pro ten příznivý případ (i když opět velmi nepravděpodobný), že vyhraji vnějaké soutěži, nebo loterii, to už nám připadá jako vyhazování peněz.

Ad: regulérnost
Každý vyhlašovatel soutěže musí dbát na regulérnost. Veřejné mínění se jen tak nedá ošidit. Tento náš příklad s esemeskami je toho názorným příkladem. Organizátor soutěže si přece od pořádní této akce slibuje, že jeho "image" v očích veřejnosti stoupne, ne že ji poničí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
steely  |  21. 12. 2002 00:46

ZAjimava  diskuse a  myslim, ze MYNX to  trefil zcela presne !

Proc ale BUMBALEK -  NACELNIk  DIVIZE  nebo jak zni site  na  MO BIL ...MANIi

recenzuje,  KDE CO,

ale  ne I N F O R MU J E 

a nepise nikde  o tom ze Err  uz 24hodin prodava  telefony s kreditem  300

za CENY rek' bych dost smesny jedna se o Sony7, Alc511, 501

etc..//

Pred-Vanocni shon ...?

 

Merry Christmas 2 everybody !

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Champion  |  20. 12. 2002 20:12

Všichni se stále domnívají, že jde pouze o nedostatečnou informovanost o ceně 5 Kč za SMS. Dobrá ...

Ano, stížnosti v tomto směru a také možná hrozba žalobou jsou skutečně nepříjemné. Mnohem větším problémem by ovšem bylo, pokud by se cena výrazně odlišovala od běžné ceny za SMS a tudíž by se mohlo jednat o vklad do hry - o organizování loterie.

Protože následně dojde k losování a hraje se zde o značně vysoké finanční částky mohlo by se totiž jednat o protiprávní jednání ze strany společnosti RadioMobil. O domněnce, že se spíše jedná o organizaci loterie a ne o spotřebitelskou soutěž nahrává také skutečnost, že se v případě výběru soutěžících nepřihlíží k ničemu jinému, než k náhodě. Vědomostní otázka na závěr je pouhou obezličkou, kterou se organizátor snaží neuměle obejít zákon.

Podle mne je to podobné jako např. Milionář. Tam také pro výběr finančních prostředků do fondu výher při volání na audiotexové číslo potřebuje organizátor soutěže potřebnou licenci...

Pokud se však bude účtovat "pouze" cena za běžnou komunikaci přes SMS (odůvodní se to náklady na přepravu informace spojené s registrací do spotřebitelské hry) potom se toto riziko úměrně sníží.

Tento předpoklad ovšem trvá pouze do chvíle, dokud nezjistíme, že nákladová cena na přepravu SMS není ani zdaleka tak vysoká, jak se podle propojovacích dohod tváří (loni v roce 2001 to bylo myslím něco okolo 1,40 Kč/min). Tudíž i tato cena za zprávy SMS (výhradně zasílané v síti T-MOBILE) umožňuje s dostatečnou rezervou pokrývat také část nákladů na výhry spojené s organizováním této, byť trochu problematické, přece jen však asi "spotřebitelské" soutěže.

Zajímavé by bylo kromě sdělení A (snižuje se cena za SMS) říci v tiskové zprávě také B (jak to bude s výhrami?). Nedojde totiž společně se snížením ceny za odeslání SMS také ke snížení fondu výher, tj. ke snížení objemu finančních prostředků vyčleněných na výhry?

Stačí přece trochu přitvrdit ve vědomostní části, zkrátit časový limit na odpověď, zkrátit počet vyzvánění mobilního telefonu a je to ...


Není to však žádný velký "výdělečný" obchod ... a sázkové kanceláře se z této konkurence asi nepoloží. Jen by mne zajímal skutečný výnos z této soutěžní loterie ... škoda, že se konečné výsledovky Má dáti - Dal od RadioMobilu ve formě tiskové zprávy asi jen tak nedočkáme.


 

Nicméně i tak Vám Všem
přeji dužnatý plod pod stromečkem
nebo jiný Vámi vytoužený dárek

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Champion  |  20. 12. 2002 20:14

Samozřejmě jde o 1,40 Kč/SMS a ne o 1,40 Kč/min

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MynX  |  20. 12. 2002 18:40

jediny duvod, proc t-mobile vratil penize je ten, ze jej nacapali jak maleho kluka pri kradezi cokolady. ten take nebude utikat a cokoladu vrati. neni to zadne dobre gesto okradenym zakaznikum, ale CHLAPSKE SE POSRTAVENI K PROBLEMU, ktere se od tak velke spolecnosti proste ocekava...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  21. 12. 2002 04:49

Myslíte si, že T-M na sobě tu ostudu nechá? Myslím si, že to zafunguje jako ve většině německo-českých firem, kde se snoubí německá akurátnost s českým smyslem pro improvizaci (bordel). Řekl bych, že si buď najdou nějakého obětního beránka a toho s velkým rámusem vyhodí, nebo vydají prohlášení, že celou soutěž pro ně připravovala externí firma. Popularita firmy na trhu je velmi vrtkavá a přece to neskončí tím, tou včerejší zprávou, kde jako by říkali: "Tak jsme to zkusili, vy jste nám to nezbaštili, tady máte své peníze zpátky a smažme to."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Pilát  |  20. 12. 2002 16:45

T-M předvedl bravurní ukázku brilantního marketingu. Základní motto splnili: udělat  Banbejšků blbce, oškubat je jak kuřata, zatajit o co vlastně běží, surfovat na vlnách přízně a nepřízně, ale hlavně těžit z demagogie.

Informace typu: "Měli jste se zeptat na infolince!" je tou nejlepší ukázkou. Na co se ale ptát, když je přiložený návod udělán zámerně tak, aby vzbudil dojem, že je všechno jasné a na infolinku mají volat jen ti co nevědí co je SMS a tam jim to ochotná slečna vysvětlí? Na co se ptát? To přece jasné. Položíte jednoduchou otázku: "Slečno, prosím vás a nestojí ta soutěžní SMS 5,-Kč místo 1,-Kč?" ... a slečna vám milým hláskem odpoví... "Ano, je to tak." Jak snadné.

Pak vás vylosují, vy správně odpovíte na otázku a už si mažete pro pět kilo melounů. Tam vým ale řeknou, že nic nedostanete, protože jste nepřijeli na kolečkových bruslích. Jak jste to měli vědět? Jednoduše, měli jste se zeptat na infolince, zda je příjezd na in-linech podmínkou převzetí výhry....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  20. 12. 2002 18:52

BTW, synek se na té infolince ptal. Dostalo se mu odpovědi, že když na kalendáři není uvedená cena, tak "že je asi normální".  Stál jsem vedle něj a kvalita informace na "twistové" infolince mne zaujala natolik, že jsem se k těm 5 Kč proklikal na webu a hru mu zakázal. Jinak to hrála spousta dětí a trvalo jim pá dnů, než přišly na to, že cena je "nějaká divná".

Argument o "možnosti zjistění" je pochybný, protože předpokládá vyšší než obvyklou iniciativu u průměrného zákazníka.  Zákon více méně předpokládá, že není-li cena uvedena zjevně a určitě,  je zboží nebo služba za cenu běžnou. Na odchylky od normálu je prostě nutno zřetelně upozornit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  21. 12. 2002 12:57

Ale to se Romane Tvuj synek neptal na te "melounove" infolince 603605040 uvedene na tom adventnim kalendari, nebo ano? Pokud ano, tak odvolavam vsechny sve predchozi prispevky o moznosti zjistit si to i jinak nez jen pres internet.

Btw ta uroven infolinky pro Twisty je podle mne dlouhodobe jeden z nejhorsich pruseru Paegasu/TMO ... jeste ze ja mam u TMO pausal ... tahle infolinka pro prepaidy TMO je snad srovnatelna jen se stejne katastrofalni urovni Oskarlinky pro vsechny (stavajici - nove dusicky si u Oskara hyckaji ) zakazniky Oskara (az na to, ze Oskarlinka nedezinformuje 24 hodin denne a Oskar na ni v plechovem dedeckovi "utajuje" pristupovy kod na zivacka )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 12. 2002 12:34

Oskarlinka je v provozu 24hod denně, ovšem pro případ blokace SIM karty (což třeba u Twistu nejde ), samozřejmě pokud ve tři ráno cestou z hospody máš nutnost aktivace bůhvíčeho,tak na tebe na infolajně nikdo zvědavej nebude.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  22. 12. 2002 14:41

Ja do hospod chodim minimalne, natoz abych se z nich vracel ve tri rano, takze mne Dejve prosim nesud podle sebe
Co se tyce te infolinky (btw proc zrovna ty vzdy ignorujes jadro prispevku a spolehlive se chytis nejake poznamecky na okraj?) ... ja jsem platici zakaznik a tak predpokladam, ze se mnou bude infolinka jednat kdyz to potrebuji ja a navic nevim jak ty, ale ja v pracovni dobe pracuji, takze veci kolem soukromych mobilnich telefonu mam vetsinou potrebu resit ve svem soukromem volnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 12. 2002 19:20

2 Ivos. C. : To že tě stará nepustí do hospody je vcelku tvoje věc .  Infolinka s tebou jednat bude,ale není tu jen infolinka,je tu internet,SMS,nebo hlasová samoobsluha,kde se dá 90% věcí vyřešit bez nutnosti toho,aby si někomu živýmu volal. Ano jsi platící zákazník,ale za 10Kč měsíčně u Odepiš nečekej,že někdo kvůli tobě bude na drátu 24hod denně.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  23. 12. 2002 05:02

To že tě stará nepustí do hospody je vcelku tvoje věc

Tak mladej, vlastne jeste dite a uz tak nehorazne drzej ... manzelka je v tom nevinne - do hospody mne to nelaka z vlastni vule, ja se radeji bavim uplne jinak
BTW vis o tom, ze vzdy kdyz zacnes nekomu tvrdit, ze je neco jeho vec, pusobi (alespon na mne) zbytek prispevku dojmem, jako by ti uz dosly argumenty

...je tu internet,SMS,nebo hlasová samoobsluha,kde se dá 90% věcí vyřešit bez nutnosti toho,aby si někomu živýmu volal.

Vetsinou nemam ani cas ani chut potrebnou informaci ci nastaveni kdovikde hledat a je pro mne mnohem jednodussi, rychlejsi a pohodlnejsi (i vzhledem k neprehlednosti webu Oskara) zavolat zivemu kompetentnimu cloveku (coz ovsem na infolince Oskara byva take problem )

Ano jsi platící zákazník,ale za 10Kč měsíčně u Odepiš nečekej,že někdo kvůli tobě bude na drátu 24hod denně.

U "Odepis" bych takovouto restrikci samozrejme celkem chapal, ale ty to rikas tak, jako by snad vyssi tarify meli zive operatory na infolince plnych 24 hodin a to samozrejme neni pravda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  23. 12. 2002 18:37

Ivos.C.: Mladej? No připadám si někdy starej,ale to je fu(c)k. A že sem drzej? No píšu co si myslim,tak sem si myslel tohle a taxem tu napsal  Co a jak na tebe působí je mi úúúplně jedno

To že nemáš náladu si nepsat jednu blbou SMSku,aby Ti obratem došla informace ,kterou potřebuješ je sice hezký,ale v zájmu operátora není,aby v call centru seděli lidé,kteří odpovídají na hovadiny na které by vůbec odpovídat nemuseli,jen proto že tobě se chce kecat s někym živym... A nemusíš to hledat na webu,stačí vytočit hlasovou Samoobsluhu,popř. napsat SMS a je to...

Když to u Odepiš chápeš,tak proč se o tom vůbec zmiňuješ? Sám se chvástáš,že používáš TMO a tak Ti může bejt úplně ukradený,že někdo kdo má nějakej tarif u Oskara nemá možnost si s operátorem pokecat o půlnoci, viditelně to mnoha lidem vůbec nevadí.... Ani v náznaku sem nenapsal,že lié co mají vyšší tarify mají oskarlinku volnou 24hod denně...

O kompetentnosti lidí na infolinkách bych raději pomlčel, vzhledem k tomu,že sem v jednom CallCentru pracoval (né nebylo to u žádného operátora) tak vím jaká práce to je. Přál bych ti,aby sis na tu židly za ten comp sednul na den a pak bych chtěl vidět tvoje kecy... Ano uznávám,že ze 100% nezískáš správnou odpověď nebo řešení problému,ale uvážíš-li že tam na druhym konci drátu sedí opět jen člověk.....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  24. 12. 2002 08:09

To že nemáš náladu si nepsat jednu blbou SMSku,aby Ti obratem došla informace ,kterou potřebuješ ...

Nezapomnel jsi na to, ze si jeste nejdrive nejak musim zjistit jak ma ta dotazovaci SMS vlastne vypadat? Vzhledem k tomu, ze se obvykle neptam na stejne otazky, musel bych to zjistovat pokazde a proto je podle mne zrovna tato sluzba pro tento konkretni ucel celkem na nic

Když to u Odepiš chápeš,tak proč se o tom vůbec zmiňuješ?

Uz zase to otacis ... ja bych to chapal pokud by zrovna tohle byla restrikce snazici se "dotlacit" zakazniky z "Odepis" na vyssi tarif u ktereho by ta restrikce nebyla

Přál bych ti,aby sis na tu židly za ten comp sednul na den a pak bych chtěl vidět tvoje kecy... Ano uznávám,že ze 100% nezískáš správnou odpověď nebo řešení problému,ale uvážíš-li že tam na druhym konci drátu sedí opět jen člověk.....

Ja mam kamarada, ktery tam pracuje, takze asi vim co myslis ... ovsem vzhledem k tomu, ze ja jsem vzdy se vsemi operatory jednal slusne, tezko mohu chapat, ze prede mnou jim volal hulvat a proto si svoji flustraci vyliji na me . Ja nedavam navenek nic najevo dokonce ani v pripade, ze jsem v tu chvili docela vytoceny a to ze dvou hlavnich duvodu: za prve proto, ze ten dotycny operator za to stejne nemuze (i kdyz pokud vzal toto misto hromosvodu, musel s tim predem pocitat) a za druhe proto, ze zastavam zasadu "se slusnosti lze dosahnout vice"

Nechme toho, odvedl jsi (resp. odvedli jsme spolecnymi silami) diskusi daleko od puvodniho tematu (vzpominas? melounove textovky )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  24. 12. 2002 12:33

2Ivos.C. A taky už píšem ty příspěvky moc dlouhý a dneska nemám náladu to číst (tohle sem přečetl (to tvoje))

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk Pupík :-)  |  22. 12. 2002 21:45

Ahojky , mimochodem dalsim podrazem je, ze volani na Tebou prave zminovanou "melounovou" infolinku 603605040 je take zpoplatnovano  (narozdil od temer vsech ostatnich infolinek ) !!! Holt, musime si zvykat, ze za informace je potreba platit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Durdis  |  20. 12. 2002 12:29

Sám od sebe by to T-Mobile samozřejmě neudělal. Ale ten tlak ze všech stran a hrozba soudní cesty by mu vzala víc, než teď "nevydělá". Takhle to dělat vždycky (aby pod tlakem něco někdo zlepšili), bylo by to fajn  Ale taky bych docela rád viděl nějakej seznam těch, co v tý soutěži vyhráli!! Jak se dozvim, že třeba nevyhrál nikdo (=podvod) a nebo vyhrál někdo příbuznej někoho z T-Mobilu?? Zatim jsem tady nikde nečetl ani jeden příspěvek, že by někdo věděl o někom kdo vyhrál ani jsem o nikom takovym neslyšel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  20. 12. 2002 13:29

Nedavno se zde v nektere diskusi na MM jeden takovy vyherce ozval ... ovsem nakolik je ta informace duveryhodna osobne nedokazi posoudit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  20. 12. 2002 10:38

A kdo odškodní nás, kteří víme o ceně 5,25 za textovku, takže jsme se v posílání omezovali třeba jen na jednu nebo dvě za den a přišli jsme tak o větší pravděpodobnost výhry?
Je to vlastně takový komunismus - budeme doplácet na blbost druhých ...

Takže zas takové velké plus u mne Radiomobil nemá. Možná i proto označil autor článku tento krok za "velmi zvláštní" ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  20. 12. 2002 10:49

Ted jste uplne presne vystihl to co mi na tom kroku tolik vadi - ti co to jen tupe nekonzumovali, ale aktivne si o te hre zjistili vsechny volne dostupne informace jsou na tom ted vlastne biti ... take proto to moje prirovnani ke kampelickam o kousek vyse, jen jsem to nedokazal popsat takto jasne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lhex  |  20. 12. 2002 10:52

Mate pravdu, spravne by se melo zacit hrat od zacatku, teda i vratit vyhry!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  20. 12. 2002 12:12

No a mně ti bolševici neposlali ani kalendář ani PF... a navíc jsem ani nesoutěžil (kvůli ceně SMS)....  takže jsem to pěkně odskákal....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  20. 12. 2002 10:35

Nevíte, jestli T-mobile informuje textovkou o navrácení konkrétní výše částky ke kreditu? Takhle nevim, jestli už to mám připsané nebo ješte ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokyj  |  20. 12. 2002 08:51

Na jednu stranu je hezký, ze se (mysleme si to) podvolili nátlaku Sdruzeni spotrebitelu (nebo jak se to jmenuje) a samotných uživatelů, ale zase na druhou stranu mi nepripada, ze by nebyly informace o tom jaká jsou pravidla. Já jsem se v tom nějak moc nešťoural, ale mám pocit, že o těch 5,-Kč vím nějak od začátku. Pokud se někdo chce něčeho zůčastnit, musí si podle mě zjistit všechny dostupný informace, to je jako když dám prachy do nějaký banky, která má hezkou reklamu a pak o ně přijdu. Mě třeba zase štve, že hodně cenovejch nabídek obecně je psáno bez DPH a tak když to uvidím bez těch mailnkatejch písmenek "ceny jsou uvedeny bez DPH" (a někdy se toho na letáku ani nedopídíš), tak se na to napoprvé chytím, ale snažím se najít další informace. Tady ta cena je taky vlastně 5,25,-Kč a ne "5,-".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MELOUN  |  20. 12. 2002 08:12

KDO CHCE MOC NEMA NIC, SOUTEZ SE ZMENILA NA V ANTIREKLAMU. TEZCE TO NEZVADLI. NEJSLABSI DOSTANE PADAKA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  20. 12. 2002 06:47

Alespon, ze to ti "z vlastni vule mene informovani" (existuje na to i jednoslovne pojmenovani, ale nechci byt vulgarni ) nechteli take od statu z nasich dani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lhex  |  20. 12. 2002 07:35

Pro ty, co sedi stale z vlastni vule u PC a na siti, existuje take jednoslovne pojmenovani!
Psal jste, ze mate k T-M i jine kanaly, ja treba ne, kalendar mam, internet taky, ze se od T-M da lecos cekat vim, proste me to pred Vanoci (v ocekavani darku) nenapadlo... hledat cenu za SMS.
A ze penize vrati je jedine dobre pro T-M!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  20. 12. 2002 07:41

A vy nemate telefon a na tom kalendari cislo na infolinku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lhex  |  20. 12. 2002 07:50

Neni to nahodou neco jako: "Vazeny pane XY, prave jste vyhral milion, staci malickost, koupite si u nasi firmy SMS (za nejake penize..)" ??
btw: opakuji, kdybych T-M podeziral z techto praktik, vynalozim vetsi snahu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  20. 12. 2002 08:06

Ani ja nepodeziral (a nepodeziram) TMO z nejakych nekalych praktik, ale uvazoval jsem nasledovne: Pokud usporadali takovouto loterii s vyhrami o takoveto vysi, aby meli alespon minimalni navratnost (a podle mne zcela logicky jsem predpokladal, ze jakekoli loterie se poradaji za ucelem zisku), musi ta SMS stat vice nez 1,-Kc (osobne jsem ocekaval cca 10,-Kc). Nikde netvrdim, ze tu cenu nemohli vice zduraznovat, ale vadi mi tvrzeni, ze si ji lide bez internetu nemohli zjistit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lhex  |  20. 12. 2002 08:39

Jen na okraj: kdyz budou Vanoce, firma dela reklamu, chce se zviditelnit, ziskat nove zakazniky, ja jsem proste tak naivni blbec, ze logicky predpokladam obvyklou cenu za SMS (napadlo me i zadarmo!), neni-li uvedeno jinak.
To nic, proste logika je tez relativni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  20. 12. 2002 13:37

"ale vadi mi tvrzeni, ze si ji lide bez internetu nemohli zjistit" ... a kde si ji mohli zjistit??Me prijde SAMOZREJMY, ze kdyz udelam reklamni kampan jak "....", tak ze tam dam taky vsechny podminky, ne???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  20. 12. 2002 13:52

Asi se opakuji, ale jak posilate ty SMS, kdyz podle vseho asi nemate mobilni telefon z ktereho muzete zavolat na na infolinku?

Btw kdyz ve sve reklamni kampani vsechny podminky neuvede Oskar, tak vam to nevadi? Ono to totiz prakticky ani nejde, protoze by ta reklama uz nemohla byt rizna a rychla, ale zmenila by se na sahodlouhe cteni extremne nudnych textu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  21. 12. 2002 11:20

No, kdyby TMO chtěl, tak by na cenu upozornit mohl. Odebírám jejich NEWS z infokanálu a upozornění na melouny mi přišlo několikrát. Cena SMS v něm nikdy nebyla, takže Hájkovy kecy o tom, že to technicky nešlo moc neobstojí. O ceně přijaté SMS z melounového infokanálu navíc informovali celkem běžně. Akce TMO byla navíc koncipována jako akce předvánoční, čili se řada uživatelů mohla celkem právem domnívat, že budou SMS zpoplatňovány normálně, že se jedná o jakýsi dárek. Důvod volat na infolinku nebyl, protože pravidla byla na první pohled stanovena jasně. Pokud v době výroby adventního kalendáře nebyla Tmobilu jasná cena soutěžní SMS, mohl uvést větu "Odchozí SMS na číslo 2412 je zpoplatňována dle zvláštního tarifu - podrobnosti jsou k dispozici na www.melounysevali.cz nebo na infolince".  Pak by bylo všechno jasné.

Zmínil jsi tu Oskara - pokud vím, tak u všech soutěží Oskara (SMS posílané na číslo 7744) je ve skoro každé otázce uveden dovětek 2,63 Kč/SMS.

Když už jsme u těch speciálních tarifů - všechny ty "vlhké linky" (906 xxx xxx) musí mít ve své inzerci cenu hovorného za minutu a v případě linek soutěžních dokonce i maximální cenu za celý hovor. Volající je navíc před začátkem speciální tarifikace upozorněn bezplatnou hláškou, že bude platit více. Nikdo v tomto případě není odkazován na ceník ČTc, kde jsou všechny informace rovněž "snadno" dostupné v košatých tabulkách duhových linek.

P.S.: kalendář jsem dostal, sežral a žádnou melounovou SMS jsem neposlal - jednak nemám tyhle soutěže moc rád a navíc mám služební telefon a ten se používá ke služebním účelům

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  21. 12. 2002 12:38

Zbytek nekomentuji, protoze uz bych se opakoval, ale vazne mne zaujalo a hlavne velice pobavilo pojmenovani "vlhké linky"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karl von Bahnhof  |  22. 12. 2002 15:42

Ksakru, proč bych ale měl doprčic volat furt na tu blbou infolinku!!!

V životě jsem tu blbou soutěž nehrál a hrát nebudu, ale když jsem se o ní dozvěděl, hned mě trklo, že v tom bude nějakej háček. Tak jsem pročetl leták, ale ani malým písmem NIKDE nebylo upozornění na cenu sms. A že je ceník na internetu nebo mi ho infolinka sdělí? To je hezké, ale informačním kanálem, kterej zvolil TMO jsem BYL UVEDEN V OMYL!!!

Je jejich snahou, mě, jako zákazníka informovat, nikoliv abych já pořád volal na infolinku nebo brouzdal po internetu a sháněl si informaci o ceně za SMS v soutěži, nehledě když na každým druhým rohu vidím billboard s melounama, když jdu na mobilmanii - opět se na mě valí melouny, zapnut televizi a v každým reklamním bloku porcujou meloun sekáčkem na maso.

A TMO moc dobře na začátku soutěže věděl, že většina Vás - troubů, kteří vesele smskovali a těšili se na melouny - si nebude cenu za sms zjišťovat, když to je napsaný pouze na netu nebo infolince. A myslím, že TMO není takovej dobrák, že by Vám chtěl něco vrátit, ale protože se velmi obává reálné žaloby od Sdružení na ochranu spotřebitelů!!! Jen jeho dobrej marketing napsal, že si "váží svých zákazníků atd.".

Karel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  20. 12. 2002 07:47

Btw nejak nechapu, proc by na zjisteni takto jednoducheho dotazu byly treba nejake nestandardni kanaly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karloson  |  20. 12. 2002 12:29

Kolik jste za ty SMS utratil, jestli to není tajné? Doufám, že ne tolik, jako ten maník na ČT1, co ho položilo sedm zpráv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  20. 12. 2002 16:17

Ivoši C souhlasím.  

Mně se chce něco říct. Hlupáci!

"T-Mobile je kabrňák, že uznal chybu", nebo "vrací  prachy,  jdu do něj" a jiné tady hlášky, to je prostě sen.  A co když je to jen a jen reklamní trik. Kdyby všude psali, že stojí melounová SMS cca 5,- Kč, tak by tam tolik lidí nepsalo. A teď, když vracejí peníze, z rozdílu mají větší zisk. Omlouvám se za spekulace, ale prosím Vás, nedělejte z T-Mobile a z jiných opů charakterního operátora, je to všechno jen obchod.  A vy ho platíte!   

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karl von Bahnhof  |  22. 12. 2002 15:51

Kdo hrál melounovou hru a nezjistil si cenu smsky, je skutečně HLUPÁK.

A kdo ji hrál a teď má velkou radost, jak dobrého má operátora, že vrací peníze zpět je JEŠTĚ VĚTŠÍ BLB NEŽ JSME ČEKALI. Oni to nedělají z lásky k Vám, oni se bojí soudu a ještě horší pověsti. Ale to si měli rozmyslet, než takovouhle soutěž spustili. Jenže si mysleli, že český spotřebitel si nechá všechno líbit. Je jen dobře, že se někdo ozval proti takovému jednání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš (Rím)  |  20. 12. 2002 00:48

Je to podľa mňa iba obyčajný reklamný ťah tesne pred Vianocami. Čo by zato dala obyčajná firma, keby sa takto o nej hovorilo týždeň pred Vianocami. Je zaujímavé sledovať diskusiu k tejto problematike. Nedávno ste na T - mobil nadávali, teraz ho do neba vychváľujete. Takýchto zákazníkov by som veru nechcel mať. Príklad postupu T- mobilu je krásna ukážka toho, že Čech si za korunu nechá aj koleno prevrtať. Pekný deň z Ríma a požehnané Vianoce želá Tomáš. A nezabudnite si vypratať špajzu, aby ste si tie melouny mali kam uložiť, keď ich tak zlacnili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  20. 12. 2002 00:04

Najednou je T-mobile v pohodě,ale to bylo slintání,že informace o ceně za SMS byly všude.... hehe, prostě vánoční průser  Na nějaký melouny se jim vy**ru. Sice na tom drahym TWISTu ještě ňákej kredit mám,ale to domlátim bankingem a pak ať se celej T-mobile valí třeba do ....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ignor  |  19. 12. 2002 23:42

T-mobile je koukám za charitu. Docela vtipná sebereklama - kaje se a jeho natvrdlí zákazníci jsou z toho paf, že tentokrát za vlastní blbost nezaplatí  . Určitě musel vědět, že archetypem hráče té stupidní "melounové" hry je zdegenerovaný hovado se slabou, nebo úplně scházející  gramotností ... tudíž jim ujde ten jemný detail v podmínkách soutěže a sms-kujou za 5 Kč jak o život. T-mobile  jim pak pár šušňů vrátí, pofouká bebí, pohladí po jejich mongoloidní hlavičce...   a ti mu za to ještě teď poděkují a budou ho od teď vynášet až do nebes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mitchell  |  20. 12. 2002 11:26

 No jóóóóóóó ty budeš určitě Osralák nebo Eurotelák!!! Myslím si sice taky, že je to "malý" trik, který jim nevyšel, ale oni jsou fšichni tři stejní. Ani jeden není lepší než druhý - co se ždímání zákazníků týče! A s tím typem lidí.... seš nasranej , protože to nemůžeš hrát taky!!!

Tyhle lidi, kteří plivou po všem co nemají mně štvou!

Hi Mitchell

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
33užnevimkolik  |  20. 12. 2002 11:47

Zato ty vypadáš, že jsi SMS á 5,-- mydlil jak protrženej, že? Co melouny valí se? A hlavně, kterým směrem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ignor  |  20. 12. 2002 23:59

Ne , já jsem T-eurosralák. Jen nejsem tak bohatý, abych soutěžil v té skvělé a výhodné soutěži o melouny. To raději dám tu tvou "jistědobřeprosmskovanou" tisícovku první šlapce kterou potkám - udělám před vánoci dobrý skutek  a aspoň mi ho za to vykou... Říkám já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Elina  |  25. 12. 2002 18:59

Souhlasím, určitě to psal nějaký Ignor - magor, retardovaný Eurotelák.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
33užnevimkolik  |  20. 12. 2002 11:39

Naprostý souhlas!!
Je to děs, když se najde dost vymatlanců, kteří jsou schopni hrát podobně ubohé "hry" a ještě jsou schopni se s tím chlubit. A následně chrochtat blahem, když jim operátor několik šprdlíků, které z nich dík jejich blbosti vydojil, vrátí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  20. 12. 2002 20:19

2Ignor

  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
osmacice  |  21. 12. 2002 13:05

opravdu se clovek musi divit jaci se mezi nami najdou mentalove,kteri uz nevi jak svou blbost a omezenost dat najevo.Tak pisou do diskuzi.

Je mi te lito  a zajimalo by me co mas za problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  23. 12. 2002 15:03

Z tvé reakce se nechá soudit, že jsi aktivní "lovec" melounů, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  19. 12. 2002 23:10

Melouny jsou moc drahý, tak což takhle hruškyiáda, jablíčkománie a nebo třeba kokosy . Ten opěvovanej marketing T-mobilu má nějaké trhliny... no nic .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ren  |  19. 12. 2002 21:50

je to fajn,ze je to napadlo,byla to zátež

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  19. 12. 2002 21:33

Jsem priznivcem T-Mobilu! Ale slysel jsem neco o tom, ze je nekdo zazaloval prave kvuli te neinformovanosti ceny smsky! Takze nemusi byt vsechno jenom z lasky k zakaznikum. Ale jinak frajerina a T-Mobile je nejlepsi. Takove PF2003 taky potesi. Oskar se zmohl akorat na veticku na fakture!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-PAT-  |  19. 12. 2002 22:07

Taky sem slysel neco o tom, ze uz nekdo TMO zazaloval za spatne info ohledne ceny odeslanych souteznich hesel...zrejme se zalekl a udelal to, co by mu mozna soud naridil. Ale frajer je, ve zprave se pise, ze k vyrovnani dojde do 31.1.2003 a penize za odeslana hesla se mi vratily na kredit uz dneska odpoledne  -pat-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BM  |  19. 12. 2002 23:12

Informace o vrácení do 31.1.2003 patří tarifním zákazníkům. Twistům se kredit připsal okamžitě. Nicméně najdou se i takový lidé, kterým se to vrácení do konce ledna nelíbí a dělají kvůli tomu poprask na IL. Takové lidi fakt nechápu.

Čus BM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  20. 12. 2002 10:55

Zalovat T-Mobile kvuli cene soutezni SMS je nesmysl - cena je a byla uvedena na webu a kdo mel zajem ji znal. Kdo nemel zajem, muze zalovat maximalne na sebe, ze je tupy...
Nejsem priznivcem tohoto operatora (nejsem priznivcem zadneho operatora, jen vyuzivam jejich sluzeb a platim za to), ale vytykat T-Mobile to, ze neinformoval, je opravdu hloupost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TOm  |  20. 12. 2002 11:36

Zalovat T-Mobile kvuli cene soutezni SMS je nesmysl - cena je a byla uvedena na webu a kdo mel zajem ji znal. Kdo nemel zajem, muze zalovat maximalne na sebe, ze je tupy...
Nejsem priznivcem tohoto operatora (nejsem priznivcem zadneho operatora, jen vyuzivam jejich sluzeb a platim za to), ale vytykat T-Mobile to, ze neinformoval, je opravdu hloupost.
==========================
No, tím, že cenu uvedli jen na internetu a ne na letácích, které chodily domů, uvedli zákazníka v omyl, protože se (celkem právem) domníval, že cena za SMSku je cena za SMSku. Uvést zákazníka (tvdím, že to nebylo nezáměrně) v omyl je nezákonné. Podobně jako kartelová dohoda je nezákonná a jiné další věci, víš? Volný trh nemůže být zas až tak volný, chovali by se tu všichni jako T-Mobile s melounama :)

Uznávám ale, že zareagval promptně. Na druhé straně mu nic jiného nezbylo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chose  |  20. 12. 2002 12:04

Pises ze takove PF2003 potesi....Me by spis potesilo, kdyby se takovy veci, jako spatna informovanost, nestavaly. Pak i to ze mi TMO neposlal PFku moc nevadila. Proste udelal chybu, uvedomil si ji (a je jedno jestli sam  nebo mu nekdo pomohl) a napravil to. Neomlouva ho to, ale aspon si udrzel "jakztakz" cistej stit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  19. 12. 2002 20:14

Vážně si myslíte, že to neudělal schválně? Cena 5,- Kč za SMS je docela slušná zlodějna, samozřejmě měli zájem na tom, aby si nejvíc lidí myslelo, že to stojí daleko méně, a přitom to bylo legální (ceník přece najdete na internetu).

Na straně druhé uznávám, že je to chlapský postoj, vrátit všechny peníze. Ale že je T-Mobile machr?

To je potom machr i Mirek Antl, policista, který sice chlastal před jízdou, ale hned sám odstoupil (ne jako politici). To je panečku frajer!

Nikoli. Policista, který chlastal před jízdou, není frajer. To by potom mohl být frajer každý, kdo něco ukradl a druhý den to vrátil.

Říká se tomu polehčující okolnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  19. 12. 2002 20:53

Až na to, že pan Antl je opravdu machr, ale bohužel udělal klukovinu......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  19. 12. 2002 21:10

Říká se tomu polehčující okolnost.
V případě Antla bych to netvrdil, to že se vzdal své funkce je jedna věc a případné přestupkové řízení je myslím druhá - úplně jiná věc (není to stejné jako zloděj který druhý den něco vrátil). Frajer je třeba silné slovo ale řekl bych že se k tomu postavil aspoň tak, jak by mělo být u vysokých funkcionářů samozřejmé. Zrovna v jeho případě mě to docela mrzelo a myslím že na to jedno pivo (nebo co to vlastně vypil) asi do smrti nezapomene .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  19. 12. 2002 21:27

V podstatě je mi to úplně jedno, že pan Antl nedělá šéfa vyšetřovatelů či co, jenom podotýkám, že v práci se mě po pozitivní dechové zkoušce na alkohol nikdo ptát nebude, chcu-li zůstat ve funkci nebo ne  !

A co se týče zlevnění melounových sms, TMO opravdu zabodoval, na takový přístup od něj ani od jiných firem nejsu zvyklý  !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  19. 12. 2002 20:02

a ono to nevyslo. Ted si spocitali, ze je vyjde lacineji vratit penize nez obnovit posramocenou povest.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan  |  19. 12. 2002 19:47

Oni moc dobre vedi, ze to byl zvorali. Alespon, ze se to snazi napravit. Kdyby se stalo neco podobneho treba Telekomu, tak by asi tezce utreli, viz afera telekom a povodne...

Dusan

vse o wifi www.wifionline.net

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  19. 12. 2002 19:46

odpoledne jsem od T-mobilu dostal sms s podobným textem a teď už mám kredit zpět připsaný...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomino  |  19. 12. 2002 19:28

přemýšlel jsem jakého operátora koupit rodičům k vánocům, teď už to vím... T-mobile se umí omluvit svoji chybu, pochybuju ža Eurotel by toho byl schopen... Tomino 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor