No to netuším, zatím jsem si odbyl jen první kolečko vzdáleně, přes stránky podpory všech třech operátorů.A ze všech třech infolinek mi napsali, že 2 SIM se stejným číslem (zatím) umí jen u fyzických SIM (třeba když někdo potřebuje druhou SIM se stejným číslem do autotelefonu).
eSIM jsou všichni 3 schopni vydat, ale bude mít svoje vlastní číslo (tzn. podle mě to technicky umí, jen na to kašlou).
Všichni 3 mi doporučili, že si zkrátka na telefonu mám nastavit přesměrování na hodinky a když telefon vypnu, tak pak se ty hovory na eSIM v hodinkách přesměrují automaticky a okamžitě.Ale má to pro mě dost zásadní nevýhody:1) Když budu z hodinek někomu volat aktivně, tak dotyčný na svém telefonu uvidí neznámé číslo (mých hodinek) a ne moje normální číslo (mého smartphonu)2) Vyjde to dost draho. Na své normální SIMce v telefonu mám relativně snesitelný tarif (neomezené hovory a SMS do všech sítí, 12GB dat za 430Kč). Ta data na smartphonu většinou nevyčerpám (kromě dovolených, kdy si udělám hotspot pro ultrabook), takže bych je rád používal i s hodinkami. Ale smůla, musel bych si pořídit novou eSIM s novým číslem a novým tarifem (včetně dat), takže bych v podstatě platil 2x tolik. Což je možná skrytý důvod, proč operátoři tak otálejí s vydáváním eSIM se stejným číslem - předpokládají, že tento problém řeší spíše "bonitnější" klienti, ze kterých nebude takový problém vyrazit další peníze. Jenže já se prostě strašně nerad nechám obírat, mívám z toho špatný pocit. Zvlášť kdybych za ty 2-3 roky, co ty hodinky budu mít, dal v součtu za tu eSIM vlastně podobnou částku, jakou mě stály ty samotné hodinky.Ale mám zkušenost, že na těch větších vybavenějších prodejnách při osobním jednání lze dosáhnout i věcí, které přes infolinku vypadají nemožně - takže to zkusím obejít. A všem budu (po pravdě) říkat, že uspokojivé řešení mého problému může být pro mne důvodem pro změnu operátora.