T-Mobile spouští EDGE: vše, co potřebujete vědět

Diskuze čtenářů k článku

simon  |  11. 11. 2004 12:27

 
 
Máš docela pravdu, je dobrý jen na wapování, ale to tam nenapíšou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Casey  |  08. 11. 2004 10:58

Chci se zeptat jestli je pro pripojeni pomoci EDGE neco treba nastavit v tel. nebo pocitaci oproti GPRS? A dalsi problem je, ze se pripojuji pomoci MSI bluetooth a v nastaveni modemu jde zadat max 115kb. Opravdu nejde pres bluetooth vyuzit plnou rychlost??? Diky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mydloch  |  17. 11. 2004 01:26

Konfigurace je stejná. Nastavená rychlost nemá na komunikaci telefonu s PC přes BT nebo IR vliv. Zařízení komunikují maximální použitelnou rychlostí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VIP  |  05. 11. 2004 17:16

Nokia 3200 nema hardwarovy modem , takze kdo koupi , ten prohloupi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  05. 11. 2004 16:50

Asi to bude chtít dávat pozor, za co si máme připlatit - za reálné zvýšení přenosové rychlosti, nebo za příslib téhož? Tedy, pokud telefonující darují datujícím volné díry v přenosovém řetězci? V druhém případě děkuji pěkně, za měsíc, co jsem utekl od telekomančů, už mám zmapovaný provoz v lokalitě, a těch 10 kBps mi na běžný nepříliš stahovací provoz stačí...
s.v.v. Sidi Poruba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patejl  |  06. 11. 2004 19:59

EDGE by ti melo uz taky jit. Jsem jenom 200 metru od tebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  07. 11. 2004 02:37

Kdyz ti staci GPRS na CS4, tak nevim proc resis nejaky priplatek za EDGE. Nikdo ti ho prece nenuti. Ale pokud ti to skutecne jede 80kbps, tak s EDGE udelas nejmene 2x tolik ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rezza  |  05. 11. 2004 13:13

No veril jsem, ze cena zustane stejna, pac je to jen nadstavba gprs, vyuzitelna na par mistech a oni z toho delaji neco super... Aspon doufam, ze by snad ted mohlo fungovat cs3/cs4 aspon v mistech kde bude edge a tak se dostat trosku vis... Navic jestli to pojede jak GPRS tak to bude o nicem... Zacalo mi jet az po vyhruznem mailu na T-Mobile...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  05. 11. 2004 15:41

Myslim, ze CS3/4 je je na daleko vice mistech, nez bude EDGE podle mapky koncem unora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  07. 11. 2004 18:24

CS3/4 má T-Mobile určitě skoro v celé síti, protože se nejednalo o výměnu technologie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tazz1  |  05. 11. 2004 12:31

A jak na to zdrazeni TMO prejde? Zvedne mi to automaticky, i kdyz nemam EDGE telefon nebo mi da dopredu na vyber, ktery tarif chci? Abych se pak v dubnu nedivil a zpetne si to neprehazoval s tim, ze ty penize navic uz nikdy neuvidim!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  05. 11. 2004 12:38

Nejspise bude zaveden dalsi datovy tarif, nejspise s oznacenim "SPEED" (no mozna SCHNELL ), na ktery muzete, ale nemusite prejit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paia  |  05. 11. 2004 11:33

nema nahodou nekdo odkaz na nejakou stranku, kde jsou vypsany EGDE tridy a pocet timeslotu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Death  |  05. 11. 2004 10:16

Neslo to odeslat,prad to psalo ze stranka nenalezena
Uz by tyhle problemy s odesilanim meli spravit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MG  |  05. 11. 2004 11:07

Ještě jednou si přečti ceník. Cena se navýší jen v případě, že nebudeš mít limit 85 kbps, což odpovídá cca maximu GPRS, takže s jen s GPRS se to nezdraží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Death  |  05. 11. 2004 11:34

Ale jak to chtej u Twistu udelat?to vydaji nove sim karty,dyt ta rychlost 85 kbps je maximum cehoz je GPRS schopne.
Ty ceny a dodatek je stejne zmatene napsany
U datovych prenosu na pausal pochopim ze to muzou kontrolovat a omezit,ale u Twistu?? A hodne lidi se stejne k Edge nedostane treba v mensich mestech a na vesnicich,a kdyz tu net nekdo nabidne tak jsou podminky neunosne a ktere by si nedovolily nabidnout v mistech kde je moznost vyberu internetu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  05. 11. 2004 12:32

Mozna nejak takto:
Strhnou ti 850Kc za GPRS+omezene EDGE a kdyz budes chtit neomezene EDGE, tak posles treba textovku EDGE A a strhnou ti dalsi 200Kc. Ale urcite je i plno dalsich moznosti ...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Death  |  05. 11. 2004 10:13

To jako i kdyz nebudu mit signal Edge tak mi to zvednou na necelych 1100 kc? Co je to za blbost,s takovou se jim nato vykasle spousta lidi co jede na GPRS rychlosti pripojeni 37 kbps.Snad by to meli rozlisovat.Pokud bych jel na Edge tak si rad priplatim,ale pokud tuhle sluzbu nebudu mit dostupnou tak tolik penez za tohle v zadnem pripade nedam,to at se jdou bodnout.I takhle tech 850 kc e na hrane!,uvidim jeste s cim se vytasi Oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Death  |  05. 11. 2004 10:11

To jako i kdyz nebudu mit signal Edge tak mi to zvednou na necelych 1100 kc? Co je to za blbost,s takovou se jim nato vykasle spousta lidi co jede na GPRS rychlosti pripojeni 37 kbps.Snad by to meli rozlisovat.Pokud bych jel na Edge tak si rad priplatim,ale pokud tuhle sluzbu nebudu mit dostupnou tak tolik penez za tohle v zadnem pripade nedam,to at se jdou bodnout.I takhle tech 850 kc e na hrane!,uvidim jeste s cim se vytasi Oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Death  |  05. 11. 2004 10:10

To jako i kdyz nebudu mit signal Edge tak mi to zvednou na necelych 1100 kc? Co je to za blbost,s takovou se jim nato vykasle spousta lidi co jede na GPRS rychlosti pripojeni 37 kbps.Snad by to meli rozlisovat.Pokud bych jel na Edge tak si rad priplatim,ale pokud tuhle sluzbu nebudu mit dostupnou tak tolik penez za tohle v zadnem pripade nedam,to at se jdou bodnout.I takhle tech 850 kc e na hrane!,uvidim jeste s cim se vytasi Oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jwr2  |  05. 11. 2004 10:04

 přijde mi to jako honba za prvenstvim to je jako bych pridelal jednu mobilni bts-ku a hned ohlasil jsem prvni, kdo tu zavedl EDGE. Kdyz se kouknu na tu mapu tak je mi trapne za ne a o rychlosti ani nemluvim bejt prvni a pustit na trh nedotazenej produkt ............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  05. 11. 2004 12:21

Ono je to sice par flicku na mape, ale ve skutecnosti to je par stovek BTS. V takovych mestech ma BTS prumer do 1km i mene ... Nedotazenej? Myslim, ze EDGE je dotazene technologie. Pokryti? Urcite je co zlepsovat, ale nejde to samo a neni to zadarmo. Eurotelu s frekveci 450MHz a pouze datovou siti se to pokryva daleko lepe a rychleji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans  |  05. 11. 2004 13:26

rekl bych, ze by to meli spustit az bude fungovat i na celym poli v Dolni Lhote. I ten chudak traktorista by mel mit moznost se v praci pripojit rychle. Do ty doby pro me TMO EDGE nema

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMike  |  05. 11. 2004 09:50

sem mel tuchu ze kde je silny signal na GPRS tam je i EDGE

tak to me kluci od T-Mobilu pekne nakrkli

Doufam ze Oskar to na uvod vykryje vic

MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  05. 11. 2004 12:06

To asi tezko, spusteni vypada az na druhou polovinu 2005 a pochybuji, ze by zacinal jinak nez s velkymi mesty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cofe  |  05. 11. 2004 09:45

Volal jsem na Infolinku TM, a jelikož jsem z okrajové části Prahy, tak jsem se chtěl zeptat (abych si to nemusel za 13 000Kč půjčovat) zda-li je na BTS ke který jsem připojen EDGE dostupné. Operátorka jen mlžila, testovací provoz, bla. bla ... Copak to nevědí kde to mají zrovozněné a kde ne ..   Nemáte někdo podobné zkušenosti?, řekli to někomu z Vás?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eMBrys  |  05. 11. 2004 09:32

Kolko ma timeslotov pre Edge?

MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
PC Consult, v.o.s. | 05. 11. 2004 09:26

No nic moc, čekal jsem, že při spuštění bude už pokrytí o dost lepší, alespoň srovnatelné s ET CDMA . Zdá se, že TM se lekl, že ho Oskar předeběhne a tak spustil nedotaženou málo použitelnou službu . Je to stejná situace jako při spouštění MMS, kdy pro změnu doháněl ET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  05. 11. 2004 09:03

Doporučuji doplnit přímo do článku informace, jaké třídy jsou jednotlivé telefony t.j. že skutečně dobrých rychlostí lze dosáhnout pouze s N6230, N6630 + N3220, protože mají 4+2 TS.  Také upozornit, že je nutné mít nastavené vyšší rychlosti ve vlastnostech připojení a na modemu, jinak to nikdo nepozná. Lidé na to zapomínají a pak se diví, že to nefunguje jak si představovali....  Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Casey  |  05. 11. 2004 09:36

Opravdu je treba nejak menit nejaka nastaveni oproti GPRS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mydloch  |  17. 11. 2004 01:29

Ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  05. 11. 2004 09:02

Doporučuji doplnit přímo do článku informace, jaké třídy jsou jednotlivé telefony t.j. že skutečně dobrých rychlostí lze dosáhnout pouze s N6230, N6630 + N3220, protože mají 4+2 TS.  Také upozornit, že je nutné mít nastavené vyšší rychlosti ve vlastnostech připojení a na modemu, jinak to nikdo nepozná. Lidé na to zapomínají a pak se diví, že to nefunguje jak si představovali....  Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xy  |  05. 11. 2004 08:20

 A co LIBEREC to je asi malé městečko :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hafan  |  05. 11. 2004 09:03

...jo jo, je to dira....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mapek  |  05. 11. 2004 09:11

Hlavně je to nočník Evropy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  05. 11. 2004 15:57

taková pr el, a maj tam "ještě D"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  05. 11. 2004 08:20

Jistě je výhoda mít jeden mobil s GPRS a EDGE. Avšak při připojení je telefon nedostupný, což není zrovna pro mě dobré. Částečně to řeší změškané hovory, ale... Proto se osobně přikláním k samostanému a rychlejšímu modemu CDMA. Kdo potřebuje net často, tak si nebude číslo blokovat GPRS. Ale každému vyhovuje něco jiného, to chápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
renoar  |  05. 11. 2004 10:29

správně když jseš připojenej přes GPRS a někdo ti zavolá, tak by se měl dovolat, vím z vlastní zkušenosti (ET) že to tak vždy nefunguje, ale prý to řeší aktivace hovoru na další lince.(druhé volání)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  05. 11. 2004 10:59

Ale i kdyby tedy se dalo dovolat při datování, není to opruz, mít několikrát denně až několikrát za hodinu přerušené připojení k internetu? Nemluvě o nemožnosti zároveň telefonovat a třeba něco hledat v netu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 11. 2004 10:59

Neresi. Pokud je telefon zrovna plne vytizenej prenosem dat tak je nedostupnej. Pokud se moc dat neprenasi (jen obcas a jen trochu) tak je telefon dostupnej normalne.
Tohle by dokazal vyresit az telefon GPRS class A ale zady takovy se zatim nevyrabi nebo o tom aspon nevim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ToShi  |  05. 11. 2004 07:59

Už od loňského roku, kdy i TM nabídl GPRS tarif, je cenově jednoznačně levnější Eurotel. Proklamovaná vyšší rychlost u TM je spíše teoretickou. Tak hovoří praktické zkušenosti těch, co se upsali TM a teď stahují stejnou rychlostí jako u Eurotelu, jen o 200,-Kč bez DPH dráž. O volných minutách nemluvě.
Další podobně falešná nabídka je EDGE. Cena bude srovnatelná s CDMA, jen rychlost zůstane na méně než polovině. O "porodních" bolestech nemluvě. Zde bych rád připomenul, že pokud někdo vyloženě nepotřebuje mobilní připojení, pak by měl sáhnout po ADSL. Je srovnatelné rychlostí a cenově zajímavější. No a pokud se na něj složí 2-3 lidi v paneláku a udělají si mezi sebou Wi-Fi síť, pak není vůbec co řešit.
Tak si říkám, kdy to konečně TM pochopí, že jeho nabídka, díky ceně, není konkurenceschopná a cenu tomu upraví směrem dolů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirIN  |  05. 11. 2004 22:04

mas recht, kdyz se lidi domluvi,tak na jednom ADSL si jich zaserfuje dost, pokud teda vsichni nepojedou DC++ nonstop. A nasdilet to pres wifi neni problem, APcka uz jsou za 1500,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rool50  |  05. 11. 2004 07:46

Je to drahé, většina zůstane na rychlosti GPRS nebo od něj odejde úplně, jako já. Co se z Paegasu stal T-mobile, má tendence zpoplatňovat úplně všecho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 11. 2004 10:55

A co uz zpoplatnene je tak zdrazovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  05. 11. 2004 05:49

ostuda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  05. 11. 2004 05:45

Tak teda nevim, pokud chci aspon trochu rychly pripojeni, tak to neni jen veci site. I kdyz poskytuje za idealnich radiovych podminek az 150 kbit/s v realu tak 120 kbit/s a to jen na 4 slotove EDGE mobilce.
No jo, ale z toho, co je dnes k dispozici je 4 slotova pouze Nokia 6230 a pak je tam 3 slotova Nokia 5140 (hnusnej design), zbytek je bud 2 slotovej N6820 nebo se neda pripojit k pocitaci N3220.
Jo, co jsou to ty sloty?
Pri realnem provozu dosahnete neco mezi 32 az 35 kbit/s. Tedy u EDGE 4 slotovky asi 128 kbit/s, ale u EDGE 3 slotovky ai 96 kbit/s.
Takze jedina mobilka, ktera prichazi v uvahu je Nokia 6230 za bratru 11.000 Kc s pripojenim kolem cca 128 kbit/s.
Tak ted nevim, ktera ta mobilni data od koho jsou lepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  05. 11. 2004 08:27

Moment, 3220 má HW modem, k čemu by byl bez připojení k PC? Sice jen kabelem, ale jít by to mělo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  05. 11. 2004 08:31

A než bude pokryta podstatnější část území, bude na dveře klepat UMTS a potřeba další výměny telefonu, takže ti, co chtějí kupovat nový telefon pouze kvůli rychlým datům by si měli uvědomit, že za rok budou upgradovat znovu. Když si člověk rozpočítá cenu telefonu do měsíčních nákladů, tak zjistí, že je to opravdu celkem drahej špás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.mobilmania.cz, www.mobilmania.cz  |  05. 11. 2004 11:57

Zajímavé je, že jsem tohoto výsledku dnes v noci nedosáhl  průměr 20kB/s, maximum těsně pod 30
Praha - Opatov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r_o_w  |  05. 11. 2004 13:31

20kB/s? a tos zkousel na lince 512 kbps, nebo se Ti to zdalo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smrk  |  05. 11. 2004 04:24

Zajímalo by mne, co je na GPRS roamingu tak drahé? Blábol o zahraničních nákladech snad nikdo nemá odvahu dnes vytahovat.
Zbytečně těmito lichvářsky přemrštěnými cenami odradí řadu potencoálních uživatelů od pravidelného, nikoli nahodilého používání GPRS v cizině. Na traně druhé, v zahraničí přibývají hotspoty zdarma, ale je nutno je hledat a jsou většinou jsou jen ve velkých městech. Takhle bych si ale věci vyřídil přímo z hotelového pokoje v leže z kanapíčka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiný T-User  |  05. 11. 2004 13:57

Nevím, který z blábolů o zahraničních nákladech máte na mysli, ale je fakt, že naši operátoři na GPRS roamingu zas tak moc. Proč myslíte, že Oskar nasadil na GPRS roamingu dokonce mírně vyšší cenu za kB Internetu než T-Mobile, ačkoli se jinak snaží vždycky být cenovým leaderem? Totéž platí pro velikost účtovacích jednotek: většina operátorů skutečně roamingovým partnerům účtuje po 100 kB. U wapu je situace trochu dobrodružnější podle toho, zda operátor má speciální cenu za wap, a podle toho, zda si operátoři navzájem tento traffic přiznávají. 40 EUR za 1 MB wapu není výjimkou. Máme v Čechách na mobilním trhu spoustu cen, které by mohly jít dolů, ale roamingové náklady skutečně existují. Tady zákazník musí spoléhat na to, že evropský regulátor prostě přikáže operátorům, aby zlevnili své roamingové tarify.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales (novy)  |  05. 11. 2004 15:41

Hm,zajímavé že to na Slovensku jde.U Orange u "neomezeného" (1GB) tarifu pro GPRS můžete data čerpat kdekoliv (!!!) na světě,kde má Orange roamingové smlouvy a jede tam GPRS.Tomu říkám nabídka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiný T-User  |  08. 11. 2004 09:38

To je věc užívanosti. Dokud bude třeba u Oskara v roamingu používat MMS nula nula nic lidí a operátor to bude dotovat v desetitisících měsíčně, tak tam budou mít stejnou cenu jako za domácí MMS - a ještě se tím můžou chlubit. Jakmile se ale celkové náklady zvýší... Oranžoví na slovensku zřejmě GPRS-roamují poměrně málo - v Čechách asi máme víc techies.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 11. 2004 01:03

No super, tak už i češi mají edge. Jen my co bydlíme na vesnicích a v maloměstech budem mít asi navždy smůlu. Až to spustí eurotel a oskar tak samozřejmě taky v Praze, Brně, a 3 dalších největších městech.. kolik možností připojení vlastně už Pražáci mají, to nejde ani spočítat na prstech obou ruk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  05. 11. 2004 02:31

A kdybyste byl na místě tel. operátorů, postupoval byste snad od nejméně osídlených oblastí k městům, nebo naopak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Zdepa  |  05. 11. 2004 08:38

Kdybych bydlel v Praze, připojím se k internetu jinak a rychleji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Zdepa  |  05. 11. 2004 08:40

...a samozřejmě levněji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
suoraj  |  05. 11. 2004 03:35

neříkej,že nemáte signál na GPRS? Neříkej, že u vás není ten žlutej "Telekomáckej" pruh...
Ten zájem uživatelů nebude zpočátku tak velkej - teprve vánoce budou plný telefonů s podporou EDGE a to bude první zátěž pro síť...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 11. 2004 23:52

Jo gprs je u nás jediná rozumná možnost, od telekomáků tak jedině dial up nebo isdn.. ale nemám ani pevnou linku, tak co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yoanna  |  05. 11. 2004 07:14

Moje řeč, a ještě tu na Mobilmanii píšou, že zdraží gprs o 200 Kč bez DPH  
A na www T-MO ale píšou: Od 1.4.2005 bude zavedeno rozlišení tarifů na základě rychlosti. Stávající GPRS tarify budou nadále nabízeny za stejnou cenu s tím, že rychlost připojení bude omezena na 85kbps. Dále budou zavedeny nové tarify, které toto omezení mít nebudou a bude možné u nich plně využít rychlejšího připojení prostřednictvím služby T-Mobile EDGE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pj  |  05. 11. 2004 07:57

To zase nekdo spatne chape. Precist jeste jednou a pomalu, treba to pomuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 11. 2004 10:50

Nevim kdes to vzal. Ja napr. jsem z Prahy a mam asi tyhle moznosti: Mobil s GPRS a ET-CDMA. Vic ani tuk. ADSL u me neni a asi ani nebude, po signalu wifi ani vidu ani slechu, kabelovka taky nic. Vlastne jeste nejake moznosti bych mel. Bluetone, coz je ovsem drahe jak prase a pak par poskytovatelu, co chteji od 4000 vic za 128. A pak jeste satelitni spojeni, coz je ovsem cenove zase nekde jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  08. 11. 2004 18:41

tak tak ... pridavam se. Bydlim v podnajmu v PHA, Telekomacka linka je na majitele domu, ale aktivovat si nejake ADSL a uvazovat se na dobu, to neni pruchozi. Kabelovku nemam, WiFi ano, ale nepovoli mi antenu, takze jedine z NTB a integrovanou WiFi (-nemam porad k dispozici NTB). Takze zbyva GPRS. CDMA nechci - uvazek + kabelaz a pod ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patejl  |  05. 11. 2004 00:51

V Ostravě-Porubě EDGE už jede a vypadá to velice slibně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  05. 11. 2004 16:36

Pokud můžeš, dej mi prosím přesnější lokalitu, z BTS u Koruny to jede stále na klasických 10 kBps (tedy pokud je síť volná )
s.v.v. Sidi Poruba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patejl  |  06. 11. 2004 19:58

Nevim presne na kterou BTS jedu, ale funguje to v lokalite Francouzská.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor