T-Mobile u nás a v Anglii. Dva různé světy

Diskuze čtenářů k článku

krab  |  31. 08. 2007 23:54

je to pravda, ale mam osobni debilni zkusenost s T-M UK
1) objednal jsem si phone (MDA Compact III CoPilot) ale do tejdne se mi to rozlezelo v hlave a chtel jsem zustat na kontraktu, ale zmenit phone. Podle zakaznicky linky jsem ale mel jedinou sanci zrusit celej kontrakt a pak si vzit novej, s jinym phone. I kdyz jsem to udelal tak nebyli schopny ten muj kontrakt uzavrit. Volal jsem tam 4x a pokazdy jsem stravil 3 minuty jen identifikaci svoji osoby naucenejma frazema (jmeno, PSC, adresa, cislo, jmeno matky za svobodna) a pak me prepojili a 30 min mi tam hrala hudba, to snad bylo cely LPicko, nez jsem to zoufale zavesil. Des.
2) kdyz si kupujete telefon na kontrakt tak delaj tzv. "credit check", coz je neco jako u nas dotaz na registr dluzniku. Nicmene pokazdy kdyz se jen zeptaj na vas ranking, tak uz jen ten dotaz snizuje ten ranking. Coz jsem mel vedet, ale jako cizinec nevedel a nikdo mi to nerekl, naopak buchta na lince mi rekla ze nebude problem. Takze ted jsem vratil ten starej phone ale novej uz nedostanu (jako novacek v UK nemam zadnou velkou platebni historii takze ani ranking neni moc velkej..)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hugo  |  29. 08. 2007 12:21

Zamyslel se někdo i nad cenovou hladinou a kolik % z platu zaplatí čech za telefonování a kolik při stejné ceně % člověk z GB? Pak ty rozdíly jsou ještě propastnější.
GB: průměrná mzda 1666L / mesic ~ á 68.000Kč ~ tarif flex 50 (2.060kč) ~ z platu jen 3%
CZ: průměrná mzda 20.000Kč ~ z platu se ukrojí hrůzných 10%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katt  |  30. 08. 2007 16:50

Možná u nás není takové procento lidí, kteří mají útratu v této hladině.
Ta 3% o kterých mluvíš je u nás 600Kč, což mi přijde jako průměrná útrata drtivé většiny lidí.
Je třeba se taky kouknout, že Britové mají nejlevnější tarif za 800 (1,17%) u nás je to 170Kč (0,9%) Takže klienti s nižší útratou (nevolači) jsou na tom u nás lépe. Nejdražší nabízený tarif taky vypovídá o tom kolik jsou lidé běžně schopni provolat absolutně. Britové 3090 (4,54%) u nás pak 2380Kč (11,9%).
Suma sumárum mi přijde, že limit 5% z platu u nás 1000 v británii něco přes 3000 je tak cena, kterou jsou lidé běžně ochotni obětovat za telefonování a SMS. U nás spíš níže. Mno a ten úlet s českým tarifem za 2380 budou nejspíš exoti, co volají ze soukromého telefonu stylem takřka firemním. Ti by se měli zamyslet, jestli nevyužít firemních tarifů šitých víc na míru. Nepřijde mi totiž rozumné provolat 10% platu. Ledaže by, ten plat těchto lidí byl 2* vyšší než píšeš. ;)
Asi to bude v té absolutní hladině. Prostě britové jsou schopni a ochotni provolat dost peněz. Proto zbyde operátorovi na dárečky. Elektronika a mobily jsou totiž po celém světě cenově podobné, takže si to může z peněz navíc částečně vykompenzovat.
Jenže faktorů, které to dál ovlivňují je mnoho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katt  |  30. 08. 2007 16:57

A ty volné minuty taky mluví o tom, že v Británii, mají asi zažito víc volat. Kdo u nás běžně provolá 1950 minut ?!! U nás to vidím tak na těch 180 v průměru, zatímco u nich tuhle dobu prokecají na telefonu študáci s nejnižším tarifem.
Otázkou tedy je, využíváme tolik služeb, aby se operátorovi vyplatilo hýbat s cenovou politikou? Využívali bychom možná, ale napřed se musí slevnit!?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaros.ml  |  05. 10. 2007 15:19

V tom bych to neviděl... volám pokaždé když chci .. nijak se neomezuju... když si s někým důlouho povídám na ICQ zavolám mu ... nepíšu SMS ... (stejně jako britové) a přesto nikdy neprovolám víc jak 200 min (jednou se mi povedlo skoro 500). Jsem student takže nemívám pracovní hovory.
Prostě nevoláme tak moc jako v británii ... protože nepotřebujeme tak moc volat... máme ICQ, hospody a tak... a hlavně nevím jak bych to stíhal....
Jak je to v Británii s tarifním zvýhodněním... já třeba používá GT je tam taky něco takového?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  27. 08. 2007 22:56

Ziju v nemecku a mobilni trh tady a tam se neda srovnat!!! Tady mate za 20e mobil s neomez.volanim+neomez internet+pevnou domu!! To si u nas muzeme nechat zdat. A treba nemecka O2 ma treba v prodeji set baleni predplacene karty + mobil Nokia6230i za 69euro, s tim ze je u toho 10euro guthaben...teda kredit chci rict. Tak asi tak no. U nas stoji tahle Nokia porad 4.500 tady za to koupis dve. Jako mazec. Tech prikladu mam milion.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moe  |  27. 08. 2007 17:29

Letmým pohledem na T-mobile.com zjistíte, jak jsou drzí (u nás)manažeři T-Mobile ve Státech krotcí, a levněji to už asi opravdu nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x_pavel  |  27. 08. 2007 20:55

no ale v usa je TMO ctyrka, takze je pokorny, snazivy a usluzny jako VDF tady, ale tady je jednicka/dvojka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop  |  27. 08. 2007 15:14

Dekuji za pekny clanek!
Cechu pracujicich v Anglii je stale vice, tohle je neocenitelny pomocnik...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PROMO  |  27. 08. 2007 12:42

Děckaaa, serte na to....
Bud pište kamošům a kamoškám na icq ( qip, miranda, trillian ) nebo pište na skype a nebo piště sms z netu...a nebo se odstěhujte do Británie :D Bud tyto služby nevyužívejte a nebo si nestěžujte..
Hezký den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Firemní zákazník  |  27. 08. 2007 14:19

Ok, díky za radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  27. 08. 2007 11:14

Pokud se vám ceny služeb či telefonů zdají příliš vysoké, řešení je jednoduché. Nevyužívejte služeb/nekupujte telefony toho operátora, který Vás "okrádá." Pokud tady v diskuzi budete brečet, a pak si pudete do prodejny prodloužit smlouvu, a koupíte přitom dotovaný telefon, tak to prostě nemá žádný smysl. Naopak to pro operátora znamená, že je pro Vás tato nabídka atraktivní.
Dělám to taky tak - kde mi cena služby/zboží neodpovídá výkonu či kvalitě, tak ji prostě nevyužívám, příp. se přizpůsobím tak, abych platil co nejméně, dokud bych se cítil "okrádán."
Při porovnání ceny telefonů je třeba taky brát v úvahu průměrnou útratu zákazníka. Pokud je u nás někde kolem 450 Kč a v TM VB přibližně 860 Kč, tak samozřejmě britský operátor si může dovolit nasadit podstatně nižší ceny. To je logický. Musíte to porovnat i z tohoto hlediska...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  27. 08. 2007 12:24

Cože? Ceny mobilů jsou určovány hlavně podle výše tarifu (a závazku). S prům. měsíční útratou to podle mě zase tolik společného nemá, těžko bude operátor ze zisku dotovat telefony, kdyby se mu to v rámci toho závazku nerentovalo. A jestliže v UK dává operátor mobil zadarmo k tarifu za 800 a tady stojí stejný mobil při obdobném závazku 3000, není něco správně.
A rád bych nekupoval služby předražených českých operátorů, ale pokud si člověk potřebuje čas od času mobilně zavolat, jinou možnost (při ceně hovoru v budkách 10Kč a jejich počtu) nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  27. 08. 2007 12:31

A další věc je to, že k tý prům. měsíční útratě je taky nutno dodat, že tu jsou mnohm nižší náklady, tím pánem i když je v útratě rozdíl 100%, zisky na zákazníka se moc lišit nebudou. Však pracovní síla tu stojí minimálně 4* méně a ceny pronájmů prodejen a další náklady jsou taky nesrovnatelně nižší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josh  |  27. 08. 2007 14:16

Neverim svym ocim!
XXTeens a takovy hodnotny a rozumny prispevek!
Po tech letech a stovkach prispevku tomu nemuzu uverit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  28. 08. 2007 21:52

lol ani ja to jsou veci
nicmene mili Xteene mam ucty cca 5tis kazdy mesic, ale tym ze mam asi 3,5tis za hovory do zahranici na mobily, tak mi k tarifu za 700 (zvysek SMS, data, balicek vikend zdarma) nikdo nic moc nenabidne - proste uvazuji jakokdybych mel utratu 700
Mam teda VF, uvazuji ze prejdu k O2 - maji tam alespon benefity za fakturovanou castku a uvazek se pocita z fakturovane castky.
Ceny hovoru jsou cca stejne, tak co.
Akorat ze u O2 (pouzivam jako firemni mobil u 2.firmy) musim pro mezinarodni hovory aby nestali majlad pouzivat pokazde *55 - nemohli by z tym neco udelat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  27. 08. 2007 09:15

je dobre ze prepocitavate pri srovnani zlodejske uctovani 60+30 ..jedem mesic jsem si vedl na felicii statistiku a vyslo me 11% navíc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  27. 08. 2007 10:11

Taky tleskám, výborně, konečně jste se k tomu odhodlali. Na ceníkovou cenu v podstatě není možné se dostat, to by člověk musel mít 100 % hovorů do jedné minuty, což je tak extrémní případ, že nemá smysl ho brát v potaz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  27. 08. 2007 11:14

ze je to chyba trhu to vieme, a ze sa to da aj 1+1 dokazuje priklad O2-SK, prisli na trh a MUSELI nasadit pravu se-kundovu...
pani v cesku, skuste nejaku vzburu... fakt vam nezavidim :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 08. 2007 12:01

No aspoň máme zdarma infolinku (zatím)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carnas  |  28. 08. 2007 11:55

jj čekejte jste v pořadí bude vám vyhověno.... někdy i 30-40min. na takovou info se můžu vysrat raději bych zaplatil a měl živého lověka hned. ono 40 min práce je taky pěkný peníz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 08. 2007 13:13

To já jsem nečekal na infolince nikdy děle než 30 sekund. je to jiné u starších a nových zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  27. 08. 2007 12:54

Nevím, jak vy sis takovú vzbúru představoval. Ono rozdíl na faktuře mezi účtováním 1+1 a 60+1 by nebyl zas až tak výrazný, samozřejmě, čím více provolaných minut, tím výraznější. Nemáte tu pravú sekundovú vykoupenou vyšší minutovou sazbou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  27. 08. 2007 14:51

No, já mam 90% hovorůdo 1 minuty a 50% do 30s, takže u mě by byl rozdíl na faktuře hodně výrazný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 08. 2007 15:25

Moje hovory jsou vždy 1:30 až 4 minuty tak to moc výrazně nepociťuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b  |  27. 08. 2007 16:07

To by mě zajímalo jak můžete mít 90% hovorů tak a 50% jinak. To je snad dohromady 140% ?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  27. 08. 2007 16:22

Já myslím, že je to celkem jasné, není třeba se chytat za slovo. Polovinu hovorů má do půl minuty, 40 % do minuty a 10 % nad minutu, to snad z toho každý pochopí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  27. 08. 2007 16:24

Případně může mít polovinu z těch 90 % do půl minuty, což by ze všech hovorů bylo 45 %. Ale jestli 45 % nebo 50 % už je celkem jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b  |  27. 08. 2007 16:40

Tak to jo... beru zpět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  27. 08. 2007 09:08

Je zajímavé, že k tarifům dávají O2 i TM telefony zadarmo... z toho by si naši operátoři mohli vzít pozitivní příklad :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  27. 08. 2007 12:17

Zajímavé to není, je to tak všude v civilizované Evropě. Spíše je smutné, že u nás dostane člověk za mnohatisícový závazek slevu na mobil pár korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  28. 08. 2007 15:07

Naprosto souhlasim, už jen vzhledem k výrobním nákladům telefonů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  27. 08. 2007 08:44

V článku pod tabulkou s kreditními tarify českého T-Mobile máte: "*cena MMS je platná do 30.9.2007, standardní cena 9,76 Kč".
Můžete mi prosím ukázat pomocí odkazu, kde jste k tomu přišli. Já to tady" http://t-mobile.cz/Web/Residential/Tarify-a-ceny/kreditni-tarify.aspx" jaksi nemohu najít. A nevím kde jinde v souvislosti s kreditními tarify to ještě hledat mám.
Děkuji.
Roman

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 27. 08. 2007 08:53

Ano mohu.
> http://t-mobile.cz/Web/Business/TarifySluzby/Mms/MMSCenik.aspx
Je to napsáno u té první hvězdičky pod tabulkou. Ta cena 9,76 Kč platila před 28.1.2007.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  27. 08. 2007 09:00

Jo tak to je cena MMS pro zákazníky s minutovými tarify. Pro zákazníky s kreditními platí můj odkaz a cena 5,95 trvale.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 27. 08. 2007 09:13

Nechci se hádat, ale myslím si, že pravdu mám já. Ta snížená cena platí pro všechny a pokud ji neprodlouží, tak bude zase všem vrácena na původní hodnotu. Oni v tom ceníku Kreditních tarifů sice uvádějí napevno 5,95 Kč, ale to bude protože to plánují zase prodloužit (jak je u T-Mobile zvykem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  27. 08. 2007 05:45

diky za clanky o tarifech -je to super, ikdyz jakoze posledni rok jsem byl cca 4mesice v LOND, tak mobilovani je tam neuveritelne levne, resp. stejne drahe jako u nas, telefony jsou levnejsi a pritom vydelavate mnohem vic.
Co data? Mam s tym problem? Zatim jsem to detailne nezjistoval, ale hodilo by se. Samotne prodejny maji z tym problem - resp. na firemny O2 mi nic nerekli, neporadili a v CarePhone, Phone4u me spis odkazovali na firemni prodejnu TMO - prej tam to vedi nabidnout + ma nejlepsi pokryti i 3G, asi i HSDPA (pro Voip z mobilu? , ale nemam ji po ruce bydliste, takze jsem tam zatim nebyl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  29. 08. 2007 22:12

nikdo neporadi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANDREA 44  |  27. 08. 2007 02:23

Jo jo jsem ráda,že Aleš Pospíšil začal s těmito články srovnávání operátorů u nás a v okolních zemích.Jen tak dál!Český člověk by jsi konečně mohl uvědomit,že je operátory u nás sprostě vydírán!!l

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  27. 08. 2007 05:16

Ano získejte vyjádření tuzemských operátorů. Jsem zvědav jak se budou vymlouvat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 08. 2007 08:06

Ano přesně tak už chci vidět Martina Žabku a tu Martinu Kemrovou (pokud tam ještě je a nemaj novou) jak se budou svíjet a obhajovat se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tiskový mluvčí  |  27. 08. 2007 08:30

Nějak takhle Ti odpoví: "Situaci pečlivě monitorujeme a cenová politika i nabídka našich služeb odráží přání našich zákazníků. Děkujeme, že využíváte našich služeb."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  27. 08. 2007 12:19

Přesně si to vystih

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 08. 2007 16:31

Ne si, ale jsi... Je těžké psát česky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jjmc  |  06. 09. 2007 22:28

To se nedá srovnávat..když už tak s německým tm což domovská síť..tady je paegas a v Británii one2one No prostě po přejmenování operatora nemůžou změnit zásadně ceny atd.ředitelství a strategie se moc nemění

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  27. 08. 2007 01:07

Pro západní "vyspělý" trh jsme stále banánová republika a mobil je tu brán ne jako spotřební věc, ale jako víceméně luxusní věc. Takže dokud národ českých ovcí bude lačně kupovat předražené výrobky a služby, nemají prodejci a výrobci důvod zlevňovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Well-being  |  27. 08. 2007 11:31

Mobil v Česku luxusní věc? Co je to za hloupost. Luxusní věci si může dovolit úzká skupina lidí. Mobil v Česku má každý, kdo ho potřebuje ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  27. 08. 2007 12:18

Protože spousta lidí si udělá radost pouze luxusní věcí jako je mobil. Nikdy si totiž nedokáží pořídit nový dům, koupit Jaguára, jezdit na dovolenou na Havaj a ani chodit do lepších restaurací na večeře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  28. 08. 2007 21:59

Nedávno jsme kecal o tom jaký je to volat z mobilu v rosku nebo jít na kafe do kavárny či na oběd do resatarace a tam je to opravdu luxus a to myslím že tady ne. Tak ceny vecí si asi opravdu částečně určujeme sami. Mimo to nemyslím že to je tak špatné tedy asi jak v čem. SMS je levnější, volání je levnější ale náklady asi zas tak levné nebudou, protože operátoři potřebují zisk který jim asi tak trochu určuje jejich majtel a ten se nespokojí s pár šprdlíkama a trh je malej tak hold co se dá dělat, tak nás kapku oškubou, když se necháme, udělejte si zbírku a vykupte si operátora z pařátů cizinců a snad bude tak levnej pak na to aby jeho služby byly se ziskem který postačí pro jeho rozvoj, naplnění našich požadavků, zaplacení nákladů a daní a aby nějaká ta korunka zbyla.. jéé já píšu asi pohádku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  31. 08. 2007 08:56

Prosím Vás, kdo by chtěl chodit na večeře do hospod skupin 1 + výběr? Já tedy ne, mě stačí 2 skupina a svíčková, či guláš.
Mobilní telefon není luxusní zboží, velice dobře vybavený, leč již starší telefon s OS se dá koupit již od nějakých 6000 kč nedotovaný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  26. 09. 2007 14:58

Nesouhlasim, zkratka kdyz porovname platy tady a tam, je to fakt smesny, co tady v Cechach na nas vseobecne mobilni operatori zkouseji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  27. 08. 2007 00:33

Pěkný článek, Aleši. Je to jen další důkaz toho, jak nás tu mobilní operátoři hezky využívají (stejně jako banky, atd.) a to všichni tři bez rozdílu. Jsme holt konzervativní národ a necháváme si rádi kálet na hlavu. Možná by byl zajímavý nápad oslovit po každém takovém článku daného operátora a požádat ho o oficiální stanovisko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Galileo  |  27. 08. 2007 07:42

Co má podle vás proboha konzervatismus společného s necháním si kálat na hlavu? A co má společného s Čechy? Jestli je ještě nějaký konzervativní národ, tak jsou to právě Britové! A kéž by Češi měli aspoň zlomek jejich charakteru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  27. 08. 2007 08:35

Myslím, že český národ nemá rád změny a když se nějaká stane, chvíli breptá a pak sklopí uši a drží "hubu a krok". Alespoň mi to tak přijde. Tohoto pak tyto spokečnosti rády zneužívají ve svůj prospěch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
huhl  |  01. 09. 2007 23:13

To sou pořád čechy a češi ... ale třeba sou tady - v České republice - ještě Moraváci a Slezané, takže samej čech sem a čech tam..... lidi, což takhle se zamyslet a navíc Britové a mít nějakej extra charakter? autor toho postu asi nikdy nebyl v Británii, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  26. 09. 2007 14:56

to si opravdu myslis????????? a tysi snad nekdy v Britanii byl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  27. 08. 2007 07:45

V Cesku je prumerna utrata na jednu SIM cca 500 Kc mesicne. Odmysleme si z toho sluzebni SIM, sledujme spise (utajovany) median nez prumer a dostaneme se na cca tri kila mesicne. Co dostanu za ty tri stovky u nas a co v Anglii? K cemu mi je dobre, ze v Anglii se ma zakaznik lepe, kdyz mesicne zaplati minimalne 1200 Kc pausal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  27. 08. 2007 08:33

Pokud vezmete v úvahu další faktory, jako je např. kupní síla obyvatelstva, tak je to sakra rozdíl. Pokud budu uvažovat průměrný plat 20 tis. liber ročně, což je přes 800 tis. Kč, tak to je docela rozdíl, nemyslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  24. 06. 2012 13:25

Bohuzel , eviidentne nevite o cem mluvite.
Platim v Anglii pausal 30liber / 900kc a je tam 650minut a unlimited sms + 60 minut volani do ceska zdarma.
tak me potom reknete kde se ma zakaznik lepe?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abraxas  |  27. 08. 2007 11:33

Opravdu je to pěkné srovnání. Myslím, že v ČR se nikdy nedostaneme na podobnou cenovou úroveň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  27. 08. 2007 11:37

U nejdrazsich anglickych tarifu je minuta za cca 1,5 Kc, vcetne zisku. Dokazes si predstavit, jak by u nas Telecom, pardon nula dvojka, jecel, kdyby u nas byl podobny propojovaci poplatek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  27. 08. 2007 00:12

Britský dominantní Vodafone bude příští týden?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor