Paribas má v podmínkách výluku pro hrubou nedbalost. A pod ní zamítá prakticky vše. Například, když se nehoda stane při telefonování, tak jde o hrubou nedbalost, protože se nevěnujete okolí a podobně. Nebo když telefon spadne, tak jde o hrubou nedbalost při zajištění telefonu. Paribas si pod hrubou nedbalostí sám jednostranně definuje pravidla. A dozvíte se pravidlech až poté, co nahlásíte pojistnou událost. Od pojišťovny Paribas zatím žádné plnění při "pojištění telefonu proti poškození nebo krádeži" nepřišlo.
Tmobile chce len oj*bat zakaznikov o peniaze. Ako zvycajne.
Známý takhle měl kdysi pojištěný mobil od TM, respektive sjednal to na pobočce, ale asi to byla nějaká externí pojišťovna. Na té pobočce dělal jeho kámoš, takže mu přesně říkal, jak to má napsat, což už z dřívějška zná, na čem ty lidi uvařili a akorát se přiučil novou kličku. Taky z toho žádné plnění nebylo. Dostal někdo z vás někdy nějaké plnění z podobné pojistky, nebo alespoň znáte někoho, kdo zná někoho ... ? 🙂
Je krásné vidět, že se v naší kotlině vůbec nic nezměnilo. Okrádačky jsou stále běžně dostupné od všech operátorů. Pamatuje si ještě někdo tu hloupou paní, která tvrdila, že si za tyto okrádačky můžeme sami, protože málo voláme a datujeme? To je to samé. Další peníze pro „ku..y Čechy“.
"Zapůjčení náhradního telefonu po dobu řešení reklamace "Byla před 20 lety běžná služba Tmobile.Zdarma byl zapůjčen uživateli co měl měsíční paušál, kdo měl Twist, tak to bylo jen za vratnou zálohu 5000 Kč.
Názor byl 2× upraven, naposled 31. 1. 2025 13:26
T-M objevil další skulinku ve stylu obchodu s deštěm a další možnost, jak z slušně řečeno důvěřivců vymámit další peníze. Tedy jen další z nesčíslného množství tentokrát ještě legálního byznysu s lidskou naivitou, důvěřivostí a hloupostí.
Raději napište, za jakých podmínek to "pojištění" funguje. Známý takhle rozbil notebook, když šel z místnosti do místnosti, zakopl o práh a pustil ho na zem. Odpověď pojišťovny měla 1,5 A4 textu, ze kterého vyplývá, že se notebook přenáší výhradně v tašce a pokud jej přenášel jinak, porušil pravidla a nic mu vyplaceno nebude. Mají tam člověka, který vymýšlí, jak to plnění zamítnout a je dost dobře motivovaný, protože bere procenta z peněz, které nebudou vyplaceny.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 1. 2025 17:29
No já se ani nedivím, že mu to pojišťovna neproplatila, to je jasná nedbalost. Kdyby se to samé stalo mně, tak mi to pojišťovna proplatí, stačí umět správně nahlásit pojistnou událost a znát výluky z pojištění.
Jo, proplatit jde 99% všeho. Jen člověk musí vědět co napsat za pohádku.
Jako že dělat pojistný podvod?
Ne, jen použít jinou formulaci🙂
Kvanta lidí si stále není schopno uvědomit, že vyplacení pojistky je pro pojišťovny až ta absolutně poslední možnost vyřešení nahlášení pojistné události, když už se vyplacení nelze z právního hlediska vyhnout. Jinak ale do té doby je nutno udělat cokoliv a hledat jakýkoliv právně obhajitelný důvod, aby pojistka nemusela být vyplacena. Pojištění je byznys, jako jakýkoliv jiný a obecně v něm platí nepsané pravidlo, že vracení již zinkasovaných peněz je opět až ta úplně poslední možnost.
A pojistku proti fungování kartelu v ČR můžu zřídit kde?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.