Akce TM neomezené volání+sms+3Gb+po vyčerpání 256 Kbit/s, aktivace do konce května, může být vhodná jako pohrůžka dosavadnímu operátorovi pro jeho opušťění. Druhý den volalo retenční a rázem je z 1,5 Giga 6 Giga, za cenu o 30 Kč nižší než doposud. A hned na dvou číslech. Takže zůstávám a za mě je s touto akcí naprostá spokojenost.
Nejzabavnejsi je ovsem Muj T-Mobile.. Chci zmenit svuj tarif na nejaky z novych 5G XL a napise mi to, ze na tento tarif nelze zmenit a podstrkuje mi to jen ty nizsi s Porad online.. 😀 Tohle je vazne smutne...
Hnus! Nejdražší a ještě zdražují, protože jim inflace přišla vhod.
Nejdrazsi?Nevim, zkouseli to u mne z Vodafonu i O2, ale na cenu, kterou mam u TM se dostal jen Vodafon, ovšem za cenu třetinové rychlosti VDSL a neexistence 5G. Čili nic.O2, když slysel o 20GB bonusu dat, co mam, se ani nesnažil.
Neexistující 5G? Aha 😀 5G dnes chytám s VF skoro všude, a světe div se, bez příplatku...
No. Pokud tam máte nějakou retenční slevu tak se ani nedivím. 😀
Mě zatím nikdo ještě nepřinutil ani na 3G, které už neexistuje. Jsem zvědavý, co mi udělají s neomezeným voláním, SMSkami a 500mb zbytečného internetu, za které teď platím 270kč s DPH. To jako teď budu platit 500kč s jediným rozdílem, že mám 1GB internetu, který nepotřebuju?Jsem 2G zákazník, co provolá měsíčně 800minut a pošle přes 600SMS ... Takové prý už nepotřebují.
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 10. 2022 23:33
Muzes odejit bez sankce, kdyz se ti nove tarify nelibi. Asi ti nabidnou slevu z ceny noveho tarifu...Chapu ze TM cisti portfolio tarifu a nebudou resit individualni pozadavky. Maji pres 4mil simkaret, ktere potrebuji sjednotit. Pri te prilezitosti navysi cenu...co zakaznik unese. Kdo to dnes nedela?
Zdražení mě také štve, ale je pravda, že inflaci jsem u TM nepocitil skoro 10 let. Když už náhodou něco zdraží, tak mi daji nějakou slevu. A kvalita služeb v mém případě taky roste. Ostatně po více než 25 leté věrnosti k této značce si mne (pohříchu i jako firemního zákaznika) zřejmě považují.
Tak nakonec to řeší tak, že když si v aplikaci změníte tarif ze starého (který už není v nabídce/ceníku) na nový to nabízí 10% slevu (např. z NEOMEZENĚ 5G XL BUSINESS (se slevou Office 365 a 1000 minutami na volání na Evropská zahraniční čísla) za ceníkovou cenu za 1350Kč měsíčně na nový NEOMEZENĚ BUSINESS (se slevou na Office 365, neomezené volání na Evropská čísla) za nabídnutou cenu, přes mobilí aplikaci, za 1269Kč místo ceníkových 1.410Kč). A na celou fakturu se pak přibouchne sleva z Magenta 1 Business a měsíční dotace na splátku telefonu bez navýšení - u mě obvykle 500Kč)U tarifů se stejným jménem naopak ke zdražení dojde (1GB Plus z 500Kč na 510Kč).Otázkou zůstává, jestli ty 10% slevy nabídnou při rušení starých tarifů, nebo ne a je to jenom v rámci mobilní aplikace.
Včera jsem po návštěvě v TM prodejně (uvařili mi kafe, prodali za 1 korunu telefon T-phone a za 4 koruny dvě přednabité TWISTky) pochopil, že propagované slevy byly zčásti jen cca týdenni promo. Teď jsou slevy také, ale menší a asi ne pro každého. A jinou slevu dostaneš, když změnu uděláš přes aplikaci, a jinou, když přes slečnu u stolku (sebrala mi telefon a udělala to přes aplikaci sama, takže s větší slevou). Jinak se jim to chová, jsi-li firemní nebo nefiremni zákaznik. A taky, kolik máš služeb: hlas + VDSL + datová karta + 2x TV + firemni VLAN + Magenta Business (a v ní nějaký TWIST pro rodiče)To má každej nastavený jinak.
Mam rocni spotrebu 0KB, na jaky tarif me prevedou?
Dle logiky T-M urcite minimalne na Neomezene XL.
Každého? Hehe, vsadíme se?Koukám, giga měsíčně za pět stovek? To už si dělají...?A co já se tím vzrušuju, stejně ode mě tímhle stylem jen tak neuvidí víc jak dvě stovky za půl roku na vynucené dobití kreditu. 😃
Názor byl 2× upraven, naposled 6. 10. 2022 10:37
přitom u virtuala co patři přimo TMobile,lze mit více giga čili u Kaktus,kdysi dávno limitovana edice sim 6GB+neomezené socky za 100,-měsicne,tato sim se dá sehnat z druhe ruky ještě někde a nebo ofiko nabidka jejich ,která taky neni uplně špatna a při využiti jejích dobiječky je to o dost výhodne a zřejme to Tmobile nevadí ,hlavně že jeho předplacenka Tmobile přimo má o dost vyssi ceny oproti kaktusu
Já mám 5giga za 240 (mene to pry nemelo) + bonus 24 GB (prý stačí mit VDSL + TVIP)Individuální pristup k zákazníkům.
Proste brutalni zdrazeni. Jako by jsme jiz tak nebyli nejdrazsi na svete...
Desetikoruny jsou brutal zdrazeni? To na tom musite byt hodne spatne.
Brutálně mi zdražili 7GB + neomezené volání a SMS z 316,- na 322,-O brutálních celých 6 korun 🤭
Mě neomezené volání, sms a 3 GB z 330,- na 375,- (přidali jeden GB). Dlabu na ně.
Nechci ae TM moc zastávat, ale inflace je vyšší.
5G především potřebuje operátor, aby se do pásma vešlo víc platících. O tom to celé je.
S tak malým až velmi trapným pokrytím 5G, jaké v současnosti T-M má, je tento argument pouze vtipný komentář, případně holý nesmysl.
Povinnost pokryt xyz maji uvedeno v licenci. Pochybuji, ze by to nesplnili.5G je hype. Pro obycejneho uzivazele bez pridane hodnoty ke 4G.
Povinnost si nejspíš splní, ale tím to v současnosti končí. Už jen prostým srovnáním map pokrytí z jejich webů z hlediska pouze vrstvy 5G je evidentní, že T-M těžce zaostává a když už někde pokrytí má, není souvislé, ale děravé jak řešeto. Opět stačí srovnat operátory jen v pokrytí Prahy. Nutit lidi k přechodu na tarify s argumentací 5G, kdy toto pokrytí je spíše symbolické, je operátorská drzost a arogantní pohrdání zákazníky, koneckonců toto chování je operátorům tak vlastní. Plať jak mourovatý za nic a když ne, tak táhni...
Mě stačí, když na nasi vesnici šlape drát VDSL s bondingem, ve městech LTE nebo 5G a na horäch se aspoň dovolám. Mapy.cz mám stažené offline a do přírody nechodím kvůli spojení.
A jak na tom jsou stavajici tarify XL u retenci, ktere jsou aktivovane treba pred 3 mesici? Maji shodny nazev i podminky, ale nizsi cenu, to ji jakoze proste v roce 2023 skokove zvysi?
Budou to hrát na usmlouvanou slevu s tím, že pokud nebudete chtít přejít na nový tarif, můžete odejít.
Já chci 4G, nemám potřebu měnit telefon každé dva roky. Zůstanu si u 100GB kyslíku.
???Ja som teda nenašiel že by dáta bežali len v 5G.Môžete si ich pokojne čerpať aj cez GPRS.
V nadpise se píše, že chtějí nutit každého přejít na 5G;)
Přejít na 5G tarif ale ne že tě donutí si koupit nový telefon to je trochu rozdíl. 😀 To že tarif bude podporovat 5G neznamená že si musíte koupit i nový telefon. Tarif samozřejmě poběží i na starších zařízeních které 5G nepodporují a data poběží klidně ve 4G.
GPRS ? To jako myslíte vážně ? Určitě ne, to by nikdo normální nevypustil na veřejnost, ale jako pokus o vtip budiž. S argumentem o použití GPRS u mobilů se tak můžeme vrátit u pevného internetu k vytáčenému připojení a znovu oživit modemy s rychlostí 33,6 kbs 😝
Budete se divit, ale my máme od Vodafone nastaven limit 64kbps po vyčerpání dat a funguje na tom všechno podstatné (jen teda načítání mobilních webovek je nekonečné). Bankovnictví s trochou trpělivosti OK, WhatsApp, Messenger, Maily, počasí, iDOS... všechno tak nějak fachá :))
Pouze na text a jednoduchá data jako krizová nouzovka budiž. Ano, tak nějak to fachá... S důrazem na "tak nějak" a notnou dávku trpělivosti 😀 😝 To ale do konce první čtvrtiny 21.století už nepatří.
V lázeňském domě Mánes, v Karlových Varech, budete rád i za to, že odešlete SMS, nebo venku, na ulici, pojede GPRS. V KV, co jsem tam byl loni v létě, je to tam „mrtvá zóna” na signál. Nejlepší je, že T-Mobile má obarvenou mapu, že by tam signál měl, teoreticky, být.
GPRS funguje, pouzivat se to sice moc nedá, ale zprávu na WhatsApp jsem letos v Rychlebách za pár minut odeslal. Na treku ve finském Laponsku, když je nejbližší BTS 40 km daleko, si taky moc vyskakovat nemůžeš.
Stastny to clovek...4G s nami bude jeste nejakou tu petiletku a stovky Mbs to umi. S latenci je to vsak horsi. Pod 18ms jsem se nedostal.
Latenci budu muset zkusit. Na chatě to jelo sotva 20/5; ale doma krásných 150/50, latenci si nepamatuji. Vysílač je na protějším paneláku připojen na optiku CETINu, tak by to nemuselo být hrozné, ale není to, jako být na optice přímo.A šťastnější bych byl, kdyby nebyl takový problém optiku natáhnout i přes ulici. Teda optiku mám, ale ne od CETINu, možná by stačilo, kdyby CETIN těch pár metrů koupil, ale je to moc komplikované. Zatím to má T-System a drží staré parametry a ceny a nechce to převést ani na T-Mobile, i když už jsou spolu.
Až budeš bydlet na vesnici, tak tě tyhle řeči o optice přejdou. Ale je pravda, že nám před rokem Cettin natáhl (asi) optiku na náves a postavil tam skříňku s DSLAMy. Od té doby mám VDSL bondig - naměřeno 220/28 - a jsem spokojenej.
zajímavé, že při představení levnějších tarifů se nikdo aktivně na nové tarify nepřevádí, nyní ano :) Jsem zvědav jak to bude u retencí, kde garantovali cenu na 5 let
Garantovat můžou co chcou. Jinak retenci vidíš už i v aplikaci. Napíšou ti o převod. Nesouhlasíš?Můžeš odstoupit od smlouvy bez sankce. Tohle je tlačení na vyšší ceny, ať přejde každý. Proto raději pár lidí ztratí, ale kšeft bude.
odstoupit od smlouvy můžu kdykoliv bez sankce, protože to mám bez úvazku, ale garanci ceny od nich mám 60 měsíců, takže budu po nich požadovat dodání služby za smluvené podmínky
Tak od smlouvy odstoupí oni. Nic těžkého. :)
Garance je u nich závazná asi jako loňský sníh. Podmínky určuje operátor, splní zákonný požadavek o infu měsíc předem a garance negarance, buď si změníš tarif po našem nebo sbohem a šáteček. S garancí si běž stěžovat třeba na lampárnu.
Kdo se nechce dohadovat a smlouvat, prosit a vyhrožovat. O2 Family nabízí:Neomezenku +10GB dat - 399,-Neomezenku + 3GB dat - 299,-Tohle tady od TM je srajda.
Podle mě je tohle jen na oko já mám TM neomezený s 13gb za 395,- a žena u O2 2gb za 300
Dneska jsem dal výpověď u 2 čísel u tmobilu, těch 10GB u O2 za 400 je super. Zrušil jsem i ADSLko a přešel na 365internet. Oddělení věrnosti tmobilu nabízelo že mi to daj ještě za míň ale týden zpátky slevu dát nechtěli. Vymrdat s nima.
Opravdu jste presel k 365INternet?https://www.lupa.cz/aktuality/cetin-odstrihne... ...
"a přešel na 365internet"Tóž hodně tého štěstíčka přeju 😃 😃 😃
Bohuzel vypoved v cr nic nevyresi. Do konce roku budou mit ostatni operatori ceny stejny a zase to bude o tom co si clovek u nich vyhada…
Jak se k tomu dostanu?
Vy tady jste Blázni Paušáloví !Když už, tak 100 Gigovku za 300kč. z Datamánie .Voláni a podobné voloviny od Operátora Netřeba .Jde to pořešit Internetem + Aplikace, jen ty Data jsou třeba . B-]
Ne každej využije těch 100GB a ne každej chce nutit svoje obchodní partnery, rodinu a přátele k instalaci Whatsapp a podobnejch volátek.
Karel Datel...06. 10. 2022 10:57Ne každej využije těch 100GB a ne každej chce nutit svoje obchodní partnery, rodinu a přátele k instalaci Whatsapp a podobnejch volátek.---------------------------------------------------------------------------------------------Jsou i menší data a levnější, jakékoli levné .Aplikace (LIBON,např.), na volání do sítí operátorů na tel. čísla pevných linek i tlačítkových telefonů, s malou spotřebou Dat .Taky lze používat Aplikaci TELIDOO, na síťové, zpětné volání (BTS), bez potřeby internetu .Neměl jsem na mysli kecálky typu WhatsApp ! B-]🙂
Mám od T-Mobile neomezený mobilní internet za 350 Kč. Narozdíl od datamanie funguje i v zahraničí.
jak se dá dostat k o2 family? normálním způsobem, potřebuju něco ruzmného, ale bez retencí a podobného dohadování
Poronávat bonusový program vs katalogové ceny je nesmysl. Srovnejte so s Magentou v tom případě. (Zrovna pro koncáka je o2 z té naší trojky IMHO nejméně výhodný)
no zda mi divné aby to tmobile převedl smlouvy. ještě se mi to nikdy nestalo.podle mě se redaktor plete. Ty již zrušené tarify měly smlouvu, že je cena garantová 5 let. Podle mě se nic nezmění na starých smlouvách.Na již zrušené tarify jsem měl slevu 25%Starý tarif 6GB za 500Kč (normální cena byla 625 kč za 5GB)Zcela neomezené za 695 Kč (původní cena 875 kč)
Ne neplete se. Dojde sms o datumu přechodu a hotovo. Máte nárok odstoupit od smlouvy.
Fuj. Hrůzné ceny. Ostuda Evropy.
Takže příslib retencí, že cena za sjednaný tarif bude platit 5 let, byla zase jen sprostou lží, jo ? Nejlepší je skutečnost, že T-mobile po třech měsících maže hovory. A v našem bezprávním státě předpokládám, že i kdybych měl nahraný hovor s jednoznačným slibem operátora, tak mi to bude k ničemu, protože je ten kartel tady veřejně podporován..
"Nejlepší je skutečnost, že T-mobile po třech měsících maže hovory"A co jste tím chtěl vlastně říct? Ve smlouvě máte jasnou formulaci, že operátor si vyhrazuje právo změny. A tu jste, předpokládám že ze svobodné vůle, podepsal.
V Kraji Vysočina nemá pokryté ani jedno město v 5G. Slogan zítřek začíná dnes na TMB webu o 5G tam svítí hmm kolik 2 možná 3 roky? Docela výsměch. Takže asi tak :)
T-M ještě pořád na webu nabízí (pro nové zákazníky) letní tarif za 285 s daní (flat + 1GB).Je asi na 5 let a nevztahuje se na něj přechod na tarify z budoucí standartní nabídky.
Vztahuje se na všechny.
Aktuálně mám 4GB a 150+150 za 289 Kč, což mi většinou stačí (s tím, že za další GB do srovnatelných 5GB si doplatím 69 Kč, tedy celkem nyní mám 5GB za 358 Kč) a nově stejný tarif s 5GB tedy bude vycházet na 460 Kč... To mi nepřijde jako mírné zdražení, ale solidní vojeb. Ale co jiného od českých operátorů čekat...
Aktuálně jsem měl ještě ráno 4GB plus ( neomezené volání a SMS) za 316,-Od odpoledne mám nový tarif 5G, to samé za 322,- 🤷🏻♂️
Já neomezeně vše plus 3 GB za 330,-. Teď přidali jeden GB a 375,-. Nezájem.
Měli by jste zjistit, jak to bude s aktuálními tarify, které mají garantovánu procentní slevu na tarif na 5 let.Pokud se sleva nepřevede na nový tarif, tak je to na hromadnou žalobu.
To neklapne. V reálu to bude tak, že ze strany operátora v zákonné lhůtě měsíc předem upozornění o změně, pokud nelíbí, bez sankce běž do... kam chceš.
Mně se procentní sleva od minulého týdne objevila v aplikaci, právě s touto platností. Aplikace mi už nabízí možnost změny na nové tarify s uvedenou slevou, na nejpodobnější tarif ještě procento přihodili :)
Těch 256 je vazne kbps, teda 32 KB/s? To dneska nestačí prakticky na nic. Nebo je to 256 kBps, tedy 2 Mbps?
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 10. 2022 14:25
Obávám se, že to bude ten první případ.:-/
Nedává mi to smysl, protože Kaktus má 2 Mbps...
Nedává, ale je to tak. Opravdu budete stahovat celých 32 kilobajtů za vteřinu. Na druhou stranu, na běžné používání to stačí, načtení webu se také dočkáte. Já jsem za tuhle možnost rád, protože je to alespoň něco a ne STOPka. Kaktus má skvělou nabídku, 2Mbity v pohodě použitelné i na YT na telefonu (ano, jen v HD 720p, ale to přece na cesty stačí), ale pro mě má zásadní nevýhodu - chybějící VoLTE, chybějící VoWiFi a chybějící podpora 5G. Kdyby doplnili alespoň ty první dvě položky, pak bych klidně přešel, ale zatím zůstanu u VDF s neomezenkou na 10Mbit (rychlost opravdu neřeším, vystačil bych si i s těma 2Mbity)... ale třeba v zahraničí funkčnost VoWiFi oceňuji a doma čekat na spojení při 2G cca 10 vteřin je očistec.
A načtení kterého webu? Pro představu, stránka na které teď jsme má 14 MB. To si na 32 kilové lajně stihnete uvařit vajíčko.
U většich webů existují mobilní verze stránek. Když jsem ještě měl kaktus, tak jsem přežil i na šnečí rychlosti, kdy to stahovalo 8 kilobajtů za vteřinu. Byl to očistec, ale v nouzi nejvyšší to stačilo.
Za cenu horšího uživatelského zážitku a bezpečnostního rizika se pořád ještě dá používat Opera mini s nastaveným profilem Maximální úspora.
Díky koruně rostou sazby, úroky, hypotéky i splátky. Díky Putina rostou ceny energií + inflace. Předchozí vláda populistických a rozhazovačných diletantů tu inflaci díky rozhazování ještě více roztočila...A teď se ozývají nenažraní mobilní operátoři, kteří zde mají nejvyšší ceny tarifů v celé EU a chtějí ještě více. Přitom s tím 5G pokrývají na úrovni Rumunů..Nedávno zvedl O2 ceny současných tarifů, teď totálně a nevýhodně překopal své tarify T-Mobile. A co Vodafone? Moc bych si přál, kdyby byl alespoň ten Vodafone stejně lidský a férový jako před X léty a kdyby přišel s revolučními - levnějšími tarify. Byl by to mimochodem perfektní obchodní i strategický krok se skvělým načasováním.
Velmi naivní představa. Operátoři tu nejsou kvůli nám, ale aby vydělávali prachy a když první 2 zdraží, třetí nakonec také, proč by to neudělal, když může a nikdo a nic mu v tom nebrání. Navíc jsme přece specifický trh, kde zákazník je ovce, nechající se oškubat a která ne, stejně nenajde zastání. I kdyby odešlo od T-M pár tisíc naštvaných, ani to moc nepoznají, je to jako když běžný člověk ztratí dvoukorunu.
Ano, pravda, velmi naivní... Už řadu let je naprosto jasný tichý kartel. Takže do příštího roku budou ceny opět jako přes kopírák - akorát jednomu budou končit dvojkami, druhému sedmičkami a tomu poslednímu devítkami.Šéfem Vodafonu už dávno bohužel není Grahame Maher (za jehož éry zažil český Vodafone nejsilnější zákaznický růst), ale střídá se tam indický šlendrián s českým Švejkem. Ano, vše se točí hlavně kolem peněz a zapomíná se na technický stav + jeho modernizaci. Takže i kdyby to Vodafone udělal dle mých původních naivních představ a nalákal spoustu zákazníků, tak by jim z toho nejspíše spadl celý systém a technické problémy + výpadky by byly ještě častější a závažnější...
t-mobile byl pro mne odjakziva operator pro bohate, pro lidi v mestech.nechapu ze ma tolik zakazniku.o2 ted nabizi 7gb za trista
To byl snad O2, ne? Ceny měl vždy vyšší a orientoval se primárně na firemní klientelu. T-Mobile si spíše hrál na "německou kvalitu" za rozumnou cenu, což už dnes taky moc neplatí.
O2 nabizi 100 GB za trista.
Tady je někdo krutopřísně mimo mísu nebo zaspal dobu 😝
No, sice 100GB za 3 stovky, ale ceny volání a SMS úplně mimo mísu. A hlavně ten net je s úplně nejnižší prioritou, takže pokud je v lokalitě větší vytížení, tak si budete připadat jako na rychlejším 2G či přetíženém 3G.
On snad někdo tu SIM používá i na volání a SMS?Ukažte mi takového jediného člověka 😀
Většina jsou firmy či OSVČ s rámcovkou a individuáními cenami mimo standartní ceník.
Zvláštní 🤔 čtyři čísla 7.5GB neomezené volání a SMS, VDSL2 100Mbitps a základní balík IPTV dohromady za 2000,-Po převodu na nové tarify 2024,-Nabídka O2 minulý týden, to stejné za 2600,- 🤷🏻♂️
Vždyť 5G funguje i na starších tarifech, jde jen o reklamštinu a důvod ke zdražení.
Nějak to okecat museli a hlavně to podat zákaznickým ovcím jako že je to pro ně vlastně děsně fajn a že to operátor dělá kvůli nim.
Je to tak. Nový ceník nemá nic společného s vlastnostmi sítě. Ono je totiž problém monetizovat 5G sítě mimo B2B segment. V mezinárodním prostředí se zatím hledá cesta. Voice flat standard, data flat občas taky (byť různé cenové triky s omezením rychlosti), služby třetích stran - k tomu je nutná moderní integrace s poskytovateli digitálního obsahu. Money back tady moc nefičí, jako v zahraničí. Takže co s tím? Zvednem cenu!Takže tady jde skutečně o prachsprosté zdražení téhož. Každý musí jednat sám za sebe a hrozit výpovědí, nic jiného nefunguje.
Takže si zákazníci budou platit 5G, které v jejich pokrytí ani není 😀😀😀
Stejne tak si platili i 3G, ktere bylo jen nekde, ne?
To možná v datovém starověku, od jisté doby se 3G již nebudovalo dál, jen se udržoval status quo, protože ho nahradilo a předčilo v pokrytí 4G. Ale s tím 5G je to stejné, jako by lidem vnucovali pouze elektromobily, přičemž dobíjet mimo velká města není kde.
To áno, ale to "status quo" sa udržiavalo tak od roku 2005, kedy výstavba 3G v podstate zastala do roku 2012.
Tyjo, donutit přejít všechny zákazníky na 5G a pak je tam omezit 256 kbit/s je asi jako vytlačit auta z center měst na dálniční obchvaty, ale povolit tam pouze 50 km/h 😀. Vždycky když operátoři mluví o zjednodušování nabídky služeb, tak vždy se jedná o zdražování pro zákazníky, v reklamštině "zjednodušení = zdražení". Vypadá to, že u operátorů opět nastala fáze utahování šroubu :-/.
Oni moc dobře vědí, že je nikdo přes prsty neklepne, můžou si dovolit leccos, co by jim v zahraničí neprošlo, protože zákazník tu nemá zastání a tak se opové chovají stylem, když se ti to nelíbí, běž si stěžovat na lampárnu, nás pár tisích naštvaných a odcházejích nevytrhne.
Těch 50km/h na dálnici by bylo ještě svatých, tady bych to viděl tak na rychlost chůze kolem 5km/h. Parádička.
Jakože na to být online - tedy IM, bankovnictví, maily, mobilní verze webu (což by už dnes měla být samozřejmost), navigace a/nebo dokonce i hudba - to opravdu v pohodě stačí. Rozhodně o level výš, než utnout data úplně.
Dovoluji si upozornit na chybu v článku ve věci služby Pořád online. Po vyčerpání dat se služba neaktivuje automaticky, je stále potřeba ji aktivovat ručně v aplikaci. Pořád online je považováno za balíček. Hezký den.
Dále mě zajímá, jak hlace proběhne migrace na "přehlednější" retenčních čísel. Vím, jakej ve firmě panoval bordel, takže to bude zase veselohra s hororovým dramatem dohromady. 5G u Tm? To je ta ovocná limonádová příchuť, kde ovoce hraje prim leda na obalu? Moc se těším na pozítří...Jinak jsem rád, že nám raději už nic nevysvětlují, jen tím umí více nasr.... Prostě jsem očekával hořký podzim a kartel si ho může klidně dovolit. Jen stále nechápu vol. slibotechny Andyho a jeho velkou stranu, že nám stále svítí na nejvyšší příčce.
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 10. 2022 11:44
Podpora 5G neznamena, ze musim vyuzivat 5G. Pokud mam telefon pro 4G nic se nezmeni, jedu na 4G. Nabidka je prehledna a jednoducha.Vyssi ceny se daji ocekavat napric ekonomikou - od rohliku, pres pivo po telko. Inflacni spirala jede, ale to same bylo v 90.letech.
Nabídka je jednoznačně drahá 😃 Vše ostatní je už bezpředmětné.
Věci zdraží jen tam, kam jim to dovolíme. Pokud se budeme chovat jako vy, zdražování se zastaví až na to reálně nebudeme mít peníze. Možná by nebylo od věci začít reagovat už dřív. Kafe za 2€+ si prostě nedám. Vidím tam 4 holky místo jedné, kafe kupovaný za 1500Kč/kg od šikovnýho obchodníka atd....to nebudu podporovat. Ale zdá se, že jsem sám. Ostatní si řeknou, že zdražuje vše, tak proč ne kafe.
"Ale zdá se, že jsem sám"No jo no - trh hlasuje holt většinou, s tím se musíte smířit 😃 A většina si prostě být online 24/7 neodpustí no 😃 😃 😃
Máte pravdu, že inflace je vysoká, ale zrovna mobilní operátoři na nás v ČR neskutečně rýžují již několik let, tudíž mají stále rezervy, kterými lze inflaci pokrýt.
Jenže jíst musím. Na telefonu se nakonec můžu vyfláknout. Pracovní platí zaměstnavatel a svůj holt vypnu a nazdar.
Sem zvědav zdali Tmobile po tom zdražení nějak neutne tipec svému virtualovi Kaktus v cenách/dobiječce,který mu patři a má vliv při změnách 100% a je snad výhodnější více než klasická předplacenka TmobileAle snad ne
Názor byl 2× upraven, naposled 5. 10. 2022 11:26
UPDATE: Udajně prý Tmobile nemá vliv na ceny kaktus(dle vyjadřeni kaktusu) a přitom je sám vlastník virtualniho operatora kaktusu ,když na webu kaktusu je uveden jako vlastnik s IČ Tmobile,tak jsem pak z toho jelen,že by Tmobile nechaval v tomhle volnou ruku zcela a neřešil a spiše to pak kompenzuje hlavně u sebe (jenom odhady možné - nemám žádne důkazy že tomu tak je v reálu,třeba tomu tak není)
Názor byl 2× upraven, naposled 5. 10. 2022 12:02
- neutne protoze nectes, vsechny OVCE jsou u trojice operatoru a zbyle bezvyznamne procento jako ja, je u virtuala, je nas 3,6% LooooooL
Já čtu,ale psal jsem že virtual kaktus patři přimo ofiko Tmobile,což je psané i na webu kaktusu v podmínkach a když je jeho vlastník,tak přece musi mít taky nějaky vliv ,aby nepřicházel zbytečne o peníze čili pro ně zisky,neřešim ostatní virtuály ty jedou sami na sebe oproti kaktusu .A tohle neni kec o vlastnictvi Kaktusu ,ale realita snadno ověřitelna
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 10. 2022 12:09
ach jo, to procento je tak bevyznamne az srandovni ze T-mobilu je fuk ze par zoufalcu !! mu ryzuje o neco mene nez u maminky Tmobile ! Kolik zafalcu kaktusu je z tech 3,6% o ktere mas porad strach ze neplati dost ?
ja strach nemam ,kdyz usetrim dost
Pro mne je zoufalec ten, který se nechává dobrovolně škubat čím dál vyšší cenou tarifů 😃 tak nějak z principu😃Od kdy je zoufalec ten, který si vybere levnější alternativu? Neřeknu u jednorázového nákupu, ale takhle tě operátor ždíme každý měsíc, ty zoufalče :)
Pro mne je zoufalec nekdo s dobijeci kartou, ktery si neumi ani vyjednat normalni tarif 😉
mě třeba vyhovuje to co nabizi kaktus tj 6GB+neomezené socialni sitě a neustály převod hlavních dat,už tam mám těd přes 40GB ktomu naspořeno hl.dat původně to stoji 200,-/měsične ale s jejich dobiječkou kterou nemusí řesit co každý měsic to stoji jen 100,- což je bezkonkurenční nabídka na českém trhu pro co chcou datovat občas a hlavně socky,kdyby zrušili dobiječku a převod dat,tak je jasné že se to pak nevyplati aspon pro mně,to bych si radši připlatil 100-150,- za neomezena data s rychlostnim limitem,pokud by byla možnost stále
DirtyKing : když je pro tebe někdo zoufalec ,který si neumi vyjednat normalni tarif,tak mi poraď dá se na českém trhu sehnat nabídka,která bude lepší než ta má momentalni dosavadni 6gb+neomezené socialni sitě(+ převod nevyužitych hl.dat) za cenu 100,-/měsičně ? Ale za tu samou cenu (+-50,-)
Názor byl 2× upraven, naposled 6. 10. 2022 09:37
Asi, tak kaktus mě stojí do 150 Kč/měsíc 😀 Moc nevolám a když už tak babičky chtějí vidět vnoučátka, takže 95% všech hovorů jde přes WhatsApp...
Pro mě je tarif s nějakým směšným FUP fakt nogo zóna a o nic takového se nezajímám. Ten telefon chci normálně bez omezování naplno používat.
já třeba telefon už použivam bez omezovaní když mám 6GB+neomezené socialni sitě a mám jaksi našetřeno přes 50GB,zas tak směšný fup to neni,ale budiž váš názor
DirtyKing..05. 10. 2022 20:15Pro mne je zoufalec nekdo s dobijeci kartou, ktery si neumi ani vyjednat normalni tarif .------------------------------------------------------------------------------------------------No vidíš a pro mě je zase Zoufalec, kdo neumí používat internet, Gůglovat,hledat na netu jiné možnosti za stejným účelem, ale mnohem levněji .PS: S hloupým do dveří nevejdu . B-]
Pro mě jsou spíš nepochopitený joudové, co řeší tarify a dohadování a platí za mizerné služby násobky cen v sousedních státech.
V současné době je však v síti T-Mobilu registrováno jen 500 tisíc 5G zařízení. Operátor chce tedy do své sítě dostat více 5G zařízení, což je patrné z nedávno oznámené dvojice T Phone a T Phone Pro...............................................................Ne každý touží po telefonu s podporou sítě 5G a vyhazovat zbytečně peníze .V rámci cenové dotace je možné snížit cenu telefonu až na 1 Kč (tarif za 720 Kč a vyšší), resp. na 499 Kč u verze Pro..................................................................................To jsou jen kecy v kleci . ............Ten telefon si s Paušálem zaplatíš i s úrokama .............Ty Měsíční Paušály jsou Nálož jak prase, to není pro každého .S předplacenkou jsem za vodou .Zaplatím jen tolik, kolik chci - potřebuji, nebo nic .Kaktus má slušné balíčky na výběr .Komunikace přes kecálky .Volání do všech sítí operátorů přes int. aplikaci, za pár drobných 1+1, které ti žádný operátor nedá !Tak proč se hloupě vázat na Měsíční Platby ?
Jiříčku, zas blábolíš o něčem o čem víš naprosto prd. Jsou i tarify jako mám třeba já tj třicet korun měsíčně a k tomu levnější volání a sms než má kaktus účtováno po minutách. K tomu datový balíček za cenu o které se sektě kaktusově nezdálo ani s jejich dobíječkou.
Blábolíš ty, klasicky jako u každého tvého výkřiku do tmy :)Tak se poděl s tím tvým tarifem, kde se dá sehnat 😃To můžu být stejný retard jako ty, a vypisovat tady, že mám neomezený tarif zadarmo od zaměstnavatele ;)
Mas smulu, ale on patri zrovna mezi ty, kteri tu maji vecne a relevantni argumenty. Narozdil od tebe.
zogoth....05. 10. 2022 12:35Jsou i tarify jako mám třeba já tj třicet korun měsíčně a k tomu levnější volání a sms než má kaktus účtováno po minutách. K tomu datový balíček za cenu o které se sektě kaktusově nezdálo ani s jejich dobíječkou.--------------------------------------------------------------------------------------------Od kdy Kaktus účtuje po minutách ???Máš v tom hokey ! Je to 1+1 !Přes operátory nevolám, proč jim dávat Měsíčně 30 korun za Volání ?Českou SIM mám jen na příjem za 50kč./rok.V Sítích Operátorů Volám pouze přes aplikaci, je to v haléřích, na kredit, 1+1, žádný Paušál, jen najít tu správnou aplikaci na telefonování, která to umí, je jich hodně .Data mám levné na Kredit, Bez 30denního Balíčku, na zahraniční SIM, dobiju když potřebuji a čerpám .S Přáteli komunikuji zásadně přes kecálky, v rámci dat, nebo domácí sítě .Paušál by mě obtěžoval .
Přechod na tarify 5G je jen zástěrka, jak plošně zvýšit ceny. Je zde inflace a tak operátor hledá způsoby, jak ceny zvednout. Něco podobného jsem kdysi zažil u UPC, kdy jednostranně řekli, že navyšují rychlost ze 100mb/s na 150mb/s. Cena se zvedla o několi desítek korun tak, aby to nebyl důvod k odchodu, ale já jako uživatel jsem změnu v reálu nezaznamenal, nemám ani těch 100 mb/s.
Zajimave, me takto celkem trikrat zvedli z 30 mbps postuone na 300 a platim 405,-
Proč nereklamuješ rychlost ? Já mám od Vodafone (exUPC) doma 200/30 za 365,- s DPH a dole v prostorách, které pronajímám různým firmám, 50/5 za 250,- s DPH. Když by někde začala rychlost haprovat, hned bych trénoval poskytovatele služeb.
Vidim spravne najlacnejsi datovo a rychlostne neobmedzeny mobilny internet najmenej za 1340Kc, sa scvokli, nie? A nejake bezcenne minuty, SMS a TV si mozu strcit kamsi.
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 10. 2022 11:10
Mohou a ty muzes bezbolestne odejit a Tm neplatit.
" A nejake bezcenne minuty, SMS "Takové chytráky mám nejraději. Znáte nějaký jistější způsob kontaktu na jinou osobu než je telefonní číslo a/nebo mail? To je totiž univerzální způsob, dovolám se i ze starého pevného telefonu, z půjčeného telefonu nebo z hotelového pokoje a nemusím pátrat po tom, zda dotyčný má kterou sociální síť, za je tam právě online, zda dovolil kontakt i "cizím lidem" atd.Vidím to na dceři - když něco po někom chce, dozvím se že "já jsem už jim psala do skupiny, zatím mi nikdo neodpověděl" ... mladí si jako kontakt předají Instagram, Snapchat ale tel číslo, aby si mohli zavolat a pořešit to okamžitě během 20 vteřin, to ne 😃 😃 😃
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 10. 2022 16:25
neviem kde beriete tu istotu ze vam niekto ten hovor zdvihne, nevraviac o tom ze volat niekomu sa v dnesnej dobe povazuje za neslusne a obtazujuce dozadovanie sa pozornosti, ktore by malo byt vyhradene naozaj pre nudzove situacieminuty a SMS su pre mna bezcenne pretoze za rok poslem max. 5 SMS a hovorov pretelefonujem tak 5 minut mesacne v priemere a aj to 100% telefonatov su urady/doktori/policia, ziadny sukromny
Naprosto souhlasím, nesnáším, když mi někdo najednou volá... skoro vždy něco potřebuje. Když neumí předem napsat, většinou nezvedám. Hovory mě skutečně taky obtěžují.
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 10. 2022 13:22
S Vámi musí být radost na něčem spolupracovat, cokoliv řešit nebo domlouvat 😃A jako mám to opravdu chápat tak, že jste v podstatě napsal, že chce-li Vám někdo zavolat, tak aby se milostivě dočkal toho se mu uráčíte zvednou telefon, musí Vám o tom nejprve dopředu napsat a upozornit Vás? To jako fakt? ROFLMAO.
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 10. 2022 18:42
Mně volá každý den více jak 30 neznámých čísel. Mít takový přístup, tak bych si asi moc nevydělal 😀
"nevraviac o tom ze volat niekomu sa v dnesnej dobe povazuje za neslusne a obtazujuce dozadovanie sa pozornosti, ktore by malo byt vyhradene naozaj pre nudzove situacie"Co to člověče, proboha, melete? To jste vzal kde? Telefon je naopak ten nejběžnější komunikační prostředek dnešní doby - prakticky každý ho má neustále u sebe a zavolat a cokoliv vyřešit je otázka okamžiku. Co jsem schopen domluvit za minutu hovoru kolikrát s Vám podobnýma nevyřeším za den 😃"max. 5 SMS a ... tak 5 minut mesacne ... ziadny sukromny"Takže obchodní, pracovní nebo sociální komunikace se u Vás scvrkne na 5 minut měsíčně - to asi budete žít prakticky jen ve své sociální bublině (student?) kde komunikujete pouze s přáteli - jinými slovy, volnočasový zábava. Normální člověk má telefon jako pracovní a komunikační nástroj, ne na prokrastinaci s přáteli.BTW - docela bych chtěl vidět Váš obličej kdy při zabouchnutí dveří/revizi kotle/vytopené koupelně budete shánět (co nejrychleji) dotyčného řemeslníka přes sociální síť 😃 😃 😃
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 10. 2022 18:40
ednatv...06. 10. 2022 16:25Znáte nějaký jistější způsob kontaktu na jinou osobu než je telefonní číslo a/nebo mail?---------------------------------------------------------------------------------------------Určitě ne .Ale znám jiný přístup k tel.síti a číslu, než je použití tel. sítě operátora .(Použití Sítě Operátora je neslušně Předražené).K tel.síti operátora přistupuji pouze, zásadně přes Internetovou Síť, s použitím Aplikace, k tomu určené .Způsob volání je stejný, jako běžné mobilní volání, pouze potřebuješ něco málo dat, z wifi, nebo mobilní data - klidně na kredit, spotřeba je malinká .Důležité je, že nepotřebuji Paušál a Měsíčně platit jako Jouza .
Nevím, jestli žijete v Česku nebo na Slovensku, ale u Telekomu prakticky jediný neomezenec za 70 EUR není taky žádné terno.
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 10. 2022 19:26
Neskutečný hnus. V životě by mě nenapadlo, že budeme na úrovni Somalska. Tyhle ceny nemají ani v Británii.
ovce si nic jineho ani nezaslouzi
Jsme přece ten specifický trh s ovcemi, které se nebrání a když, nemají stejně nikde zastání, tak proč je bez obav neholit až na kůži, můžeme si tu vlastně dělat, co chceme a nikdo nás neklepne přes prsty.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.