T-Mobile: získejte dvojnásobek volných minut zdarma

Diskuze čtenářů k článku

Marek Hajn  |  25. 04. 2003 21:05

Opravdu některé z diskutujících nechápu. Týká se vás tato nabídka? Ve většině případů NE! Tak proč nadáváte. A pokud se vás týka a stejně nadáváte, tak asi musíte mít opravdu hodně peněz když vám např. 400 minut zdarma přijde k ničemu. Co na tom záleží, že je to do vlastní sítě? Je to prostě 400 minut navíc.
Jak již někdo zmínil, ať T-Mobile přijde s čímkoliv pitomci na něj budou nadávat pořád. Podle mě na něj budou nadávat i kdyby jim nabízel zdarma "hory s horákama a doly s dolákama" Je to teď prostě moderní na něj nadávat, obzvlášť když využívám služeb Oskara a T-Mobile nepoužívám, tudíž ani nemám žádný důvod nadávat. Je to hnusná česká vlastnost nadávat na něco i když nemám důvod...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  26. 04. 2003 13:28

Jo, to emotivni nadavani je fakt o nicem, i kdyz muze mit realnej zaklad... Ted myslim nadavani pana T-MOBILE na zruseni oskarovy prodejny v brnenskem Futuru.
Ono se tady nejvic nadava na toho, kdo prave dela pro vetsinu ctenaru MM nepopularni kroky. Jedna dlouha a emotivni diskuse byla i o Oskarovi a zablokovani portu 920x pro cizi APN. Nekteri tam poprve zjistili, ze ani Oskar neni charita a nadavalo se pro zmenu na Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xi xao  |  25. 04. 2003 17:23

Jo a mezi tím Vám změní bez jaké koli informace zúčtovací období.............  pitomci.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-MOBILE  |  25. 04. 2003 14:24

Jako promiňte jestli se Vás někoho dotknu,ale už mě tady někteří lidi fakt serou. Vždycky když přijde s něčím t-mobile tak se všichni pořád doněj navážejí a vychvalují toho neschopnýho a úplně na dně oskara.

Oskar je v krizi, nemá žádný peníze, začíná propouštět, zavírat prodejny a to nekecám. Např. Brno - zavírání prodejny, zmenšování prodejny, propouštění lidí (známý) a signál? Ten už se nezlepší - však si zavolejte na technický oddělení oskara, žádný další pokrytí už nebude a to mi věřte, oskar nemá peníze - nabízí levnější volání,ale jejich málo a tak většina volá do jiných sítí a za to se musí platit propojovací poplatky a ty jsou pro tak málo zákazníků velmi drahé. A UMTS? Možná teď nepotřebný,ale za pár let to bude běžnost jako SMS a oskar na to nebude mít.

Takže jestli se Vám t-mobile nelíbí odejděte a furt ho nekritizujte,jak jsou jeho služby na hovno a že jakmile Vám skončí smlouva tak končíte, řeknu Vám, lidi žádný výpovědi nedávají a smlouvy pořád prodlužují. Známý tam pracuje a jestli má prodejna 4 výpovědi za měsíc tak to přeháním.

T-Mobile má totiž T-MOBILE EXTRA což je v případě prodloužení smlouvy dostanete telefon už od 1 koruny a to jen že prostě prodloužíte a lidi to chtějí, číslo mají už dlouho a doopravdy neodchází,takže

jak tady někteří pořád kecají jak budou odcházet tak kecají. Skončil jsem svůj proslov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajous  |  25. 04. 2003 14:43

dobre, ze jsi svou oslavnou odu na socky zkoncil

P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
socka  |  25. 04. 2003 22:40

 

skoncit se pise se s ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  25. 04. 2003 15:15

I kdyby všechna fakta, která ve svém příspěvku píšete o Oskarovi, byla pravdivá, běžného uživatele to nemusí zajímat.

K signálu: někde prostě mají pokrytí operátoři tři, někde dva, jinde jeden a jinde žádný. Bílých míst má každý operátor přibližně stejně.

K UMTS: lepší žádný UMTS (u Oskara) než předražený UMTS (u Eurotelu a T–Mobile v budoucnosti — možná).

K T–Mobile Extra: ten mobil, který dostanete za 1 Kč, je blokovaný a rozdíl mezi jeho skutečnou cenu a cenou zaplacenou samozřejmě zaplatíte dražším voláním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  02. 05. 2003 11:54

K signálu: někde prostě mají pokrytí operátoři tři, někde dva, jinde jeden a jinde žádný. Bílých míst má každý operátor přibližně stejně.

To musite asi vtipkovat nebo jste uzivatel Oskara a potrebujete si dokazat, ze nepouzivate nejhorsi sluzbu?  Je to docela oskaristicky evergreen porad tady vychvalovat signal co? No komunisti taky vykrikovali ze delaj vsechno pro lid  Dokonce tu par lidi tvrdilo ze Oskar a vlastne nejlepsi signal, ale to uz byli nejaci skutecni zoufalci..

musim souhlasit s T-MOBILE, to ze je Oskar pripraven na prodej je evidentni, kdyby na tom byl tak dobre, tak nemusi delat takove zoufalecke akce k nabrani co nejvetsiho mnozstvi zakazniku z tzv segmentu "Škudlil"  On ten udaj o poctu zakaznik sice muze vypadat pri prodeji firmy hezky, ale jsou-li to zakaznici neustale rozmazlovani dotovanymi sluzbami, tak to az takova slava neni..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  25. 04. 2003 16:01

K tem dotakum: Jak uz napsal Gabriel Svoboda - je to jenom lakadlo bez velkeho vyznamu - znam jenom jednoho cloveka (z asi 60 u TM), co to vyuzil.

A k tem prodejnam v Brne: Ktery se budou zavirat? Ty v HM na krajich mesta? A ktera se zmensuje? Jestli myslite tu na Masarycce, tak bezte prvne k optikovi a teprve potom si overte vlastnim zrakem to zmensovani.
(pro nazasvecene: jedina prodejna Oskara v centru Brna zvetsuje plochu a to docela podstatne. )

PS: nemam primo nejakeho (ne)oblibeneho operatora, snad jenom nechut k posilani SMS do TM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-MOBILE  |  25. 04. 2003 16:17

HAAAA, to mu říkáš zvětšení a na co? Nic tam stejně na prodejně udělat nemůžeš, zrušit, převod, a jiné žádost všechno písemně.

A k těm prodejnám: Prodejna v OC Futurum byla zrušena , prodejna v Olympii byla zmenšena a to podstatně a přemístěna, taková mála kadibudka. Hodně jich bylo propuštěna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slon  |  25. 04. 2003 17:36

Netroufal bych si hodnotit operátora podle množství a velikosti prodejen. Tento pohled byl aktuální v 90. letech minulého století (vzpomeňme si na honosné paláce některých dnes již neexistujících bank či "podnikatele" ve fialových oblecích a Mazdami na nesplácený leasing).

Opulentní prodejny platí zákazníci (jinde  operátor ty peníze vzít nemůže). A početní stavy zaměstnanců rapidně snižuje spousta firem ( třeba i velmi bohatý Český Telecom, ČEZ a nakonec i ty banky). V mobilní komunikaci panuje poměrně velká konkurence, trh je pomalu nasycen a tak jedinou schůdnou cestou ke zvyšování zisku (což je hlavním cílem každého operátora coby podnikatelského subjektu) zůstává snižování nákladů. Vidím to spíše jako plus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  25. 04. 2003 19:37

Me osobne to prijde jako pozdni reakce na lednove fronty na Masarycce. Co kdyby udelal ET ci TM neco dalsiho, co by k OS pritahlo zakazniky?



PS: Proc jste vyrazne proti jednomu operatorovi? Udelal vam neco?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  25. 04. 2003 16:09

Jako promiňte, ale teď mi připadá, že jste z větve spadnul asi Vy. Nevím, kdo z vašich kamarádů pracoval u Oskara, ale 100% vím, že se žádná prodejna nezavírá ani nezmenšuje, ale právě naopak - zvětšuje, protože kolem chodím každý den. Stačí se podívat.

Navíc pokud mají v T-Mobilu čtyři výpovědi za měsíc, tak se také svého známeho zeptejte, kolik paušálů za měsíc prodají. Protože pokud prodají dva (čemuž bych věřil) a zruší čtyři, tak to zase žádná sláva není.

Nechte si katastrofické scénáře o Oskarovi pro sebe a neroznášjte zde nesmysli, které kolem tohoto operátora stále někdo prohlašuje od jeho vzniku (tři roky) a stále nic.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-MOBILE  |  25. 04. 2003 16:19

A CO PRODEJNA V OBCHODNÍM CENTRU FUTURUM V BRNĚ???????? SORRY, ASI BYLA UKLIZENA DO SKLADU ))))) .

A CO PRODEJNA V OLYMPII, ZMENŠENA A TO PODSTATNĚ A JEŠTE TAK TRAPNĚ PŘEMÍSTĚNA.

TAK PRVNĚ SI TO OVĚŘ A PAK DRŽKUJ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  28. 04. 2003 12:42

No OSKAR má nejmenší přírustky zákazníků, takže bych moc neřval!!!! A to je nejlevnějšší( v průměru)- jsou i vyjimky ale, záleží na struktuře volání.Proč to tak je????Nejhorší systém prodeje!!!!!

A to dělá akce............... a stejně 3 vzadu........

To není kritika, to je konstatování.Používám karty všech operátorů.Stabilita signálu oskara mimo města je nejhorší,ale jinak spokojenost - levné volání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wosonj  |  25. 04. 2003 22:00

Uplne s tebou souhlasim, ale abych se zastal Oskara tak prodejnu v Brne samozrejme nezmensuje ale naopak zvetsuje. Byl jsem tam asi pred mesicem - koupili sousedni zruseny obchod a nyni tam probihaji stavebni upravy. Diky tomu je samotna prodejna zmensena asi o tretinu nejakou sadrokartonovou prepazkou na ktere je ale nekolik napisu omlouvajicih se zakaznikum za docasne stisnene podminky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  26. 04. 2003 11:37

2T-MOBILE: Co mám info od kamaráda z Brna, tak prodejna byla jen přemístěna, nikoliv zrušena. Jaká prodejna se zmenšovala? Ve všech sem nebyl,ale i tak mě to zajímá . Lidi se propouštějí všude, je to normální cyklus ve firmách. Signál se nezlepší? Jak to že tedy poblíž mého baráku je nová BTSka?

    Ještě je licence na UMTS volná,tak proč by jí Oskar nemohl koupit v budoucnu? Kde je to před 2 lety vychvalované UMTS? V kolika zemích se používá a jak moc? UMTS bude stejně jen ve velkých městech (krajská města) a šmitec, mimo ně pojede "jen" GPRS, podle mne má v tomhle budoucnost EDGE....

Už abych ty SIMky Oskara zahodil, ještě mi zkrachujou před očima

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-MOBILE  |  26. 04. 2003 12:14

tak to máš hodně špatný informace, hrozně by mě zajímalo kam se přemístila teda prodejna z OC FUTURUM v Brně?????????????????? Že by třeba na smětište,t o je docela možný,tam totiž patří celý oskar. Já nechápu proč furt všichni tvrdíte, že nic se nerušilo,když o tom nic nevíte. Prostě ve futuru byla a už není a její lidi byly propuštěny až na jednoho.

A v olympii byla zmenšena, kurna tak me furt netvrde ze jen presunuta. Tak se tam bezte podivat a pak kecejte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  26. 04. 2003 14:18

2T-Mobile: Kamarád povídal,že prodejna je přesunutá z důvodu rekonstrukce. A co říkal,tak v Brně jsou 3 prodejny - Masarykova,Olympie a Ikea. Tak co tu řešíš? Nevidim jedinej racionální důvod,proč by měl Oskar patřit na smetiště,připadá mi že tě něco sere,tak si to léčíš takto....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  27. 04. 2003 08:51

Jo neco ho sere, nemuze s tim nic delat, tak se aspon vzteka.

Jsem z Brna, mam Oskara a jestli ma prodejny v Olympii v Cafefouru nebo ne je mi uplne ukradeny. 2x jsem byl v prodejne v centru na Masarycce(celkem jsou tedy v Brnu 4), vetsinu SIM-ek (pro sebe, zname a rodinu) jsem si nechal ale stejne poslat postou. Nejsem blazen abych nekam lital 10Km, kdyz posta je 300 metru

A s tema BTS je broucek uplne mimo, at zabrouzda na servery, ktere se venuji monitoringu vystavby a vedeni seznamu BTS a zjisti ze tempo rozsirovani site OS je konstantni a stavi se stale.

A dat si nick T-mobile opravdu muze asi jen pako

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  29. 04. 2003 10:29

Tak to by mě celkem zajímalo, kde berete takové informace.

Aby bylo jasno. Prodejna ve Futuru byla jenom dočasná po období Vánoc. Jinak v Brně jsou standardně 3 prodejny - Ikea, Olympia, Masaryčka. Prodejna v Olympii je po dobu rekonstrukce přemístěna a zmenšena, nicméně se vrátí na původní místo během velmi krátké doby a nabídne zákazníkum určitě větší komfort než tomu bylo dříve.

Co se týče propouštění, tak podle informací, které mám já, byl z týmu ve Fututru propuštěn pouze a jenom jeden člověk a ne obráceně, jak tvrdíte Vy. Navíc nezapomínejte, že tento stánek byl jen dočasný po dobu Vánoc.

Jestli cítíte nějakou křivdu, nic proti tomu nemám, akorát informujte tak jak se věci mají.

Co se týče přírustku zákazníků a distribuční strategie, opět nemohu souhlasit s tím, že se jedná o nešťastný tah ze strany Oskara.

1. Prodejny T-Mobilu a Eurotelu jsou mnohem méně vytížené, již z důvodu, že tito operátoři mají stovky dealerů a telefon si můžete koupit i v trafice. Z toho důvodu, i kdyby měl Oskar nejmenší přírustek zákazníků, musí zákanitě prodat na prodejnách Oskar více než na prodejnách třeba T-Mobilu.

2. Nejhorší systém prodeje? Co to jako je? To jako, že vám nemůže telefon prodat každý trumpeta někde v trafice nebo prodejně s potravinama??? myslím, že je mohem lepší, když o zboží které kupuji dostanu podrobné informace od toho, kdo se v tomto segmentu pohybuje a zároveň pokud se chci zeptat na nějaký konkrétní dotaz, třeba ohledně pokrytí, nebudu očekávat, že mi ho řekne důchodce v trafice.

 

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  29. 04. 2003 12:52

Jaké trafiky!!!!??????Téčko a ET  prodává telefony a služby u tisíce distributorů v celé republice,jelikož na tom vydělávají(distributoři).Oskara nabízet nebudou,protože s toho nic nemají!!!Strategie OSKARA není špatná,ale v porovnání s konkurencí je jednoznačně horší-počty aktivací.Otázkou je kolik tento systém distribuce stojí.Vzhledem k tomu ,že u těchto operátorů se platí aktivace a simkarta stojí více než je kredit,lze tvrdit, že oskar v tomto o proti konkurenci vydělavá méně.Systém prodeje-není myšleno kvalita prodeje!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  29. 04. 2003 13:53

Tak to jsem rád, že se na tom dohodnem. Samozdřejmě, že kromě trafik mají i další distribury. Také se shodneme, že na tom vydělávají distributoři a ne operátoři. No a lze tvrdit, že to odnese hlavně zákazník. Protože jak sám naznačujete, tak se musí platit aktivace a sim karta, aby operátor mohl pokrýt tuto síť dealerů. Takže z hlediska Oskara, jde především o to, aby zákazník měl cenu co nejnižší, což pro mě jako zákazníka je určitě přednější, než to, jestli mám udělat pár kroků k dealerovi nebo jet do firemní prodejny. Dá se tedy i tvrdit, že systém prodeje = kvalita prodeje!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 04. 2003 16:06

2Pavel: To bylo na mne?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gecco  |  25. 04. 2003 12:55

Mam z akci T-Mobile posledni dobou ponekud divny pocit - chapu, ze touto chce odmenit vice volajici lidi-firmy a nastavil hranici na 5kKc - coz na jednu SIM je dost, ale firma s vice SIM se prakticky vzdy "vejde".
Co mne zarazi je formulace, ze vsechny SIM na ICO budou zarazeni mezi firemni zakazniky - to je snad samozrejme, ze mam-li SIM vedenou v ucetnictvi, nejsem soukroma osoba, ale podnikatelsky subjekt - tedy firma, ne???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajous  |  25. 04. 2003 09:32

Typicka akce TM v poslednim 1/2 roce - pro 95%uzivatelu uplne na nic. Kdyby to udelali automaticky pro kazdeho pausalnika,to by byla jina.

Jen co mi dojede Hit odchazim. Platim jak mourovaty porad stejne,u tm uz skoro nikdo nezustal a kdyz se objevi nejaka sleva na volani tak je to pro twist. S takovou ti koniku vsichni pausalnici zachvilku odejdou ,jen co jim dobehnou slouvy na dotaky.

Fakt jsem se nasral.

P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JBX  |  25. 04. 2003 09:41

Typicka akce TM v poslednim 1/2 roce - pro 95%uzivatelu uplne na nic. Kdyby to udelali automaticky pro kazdeho pausalnika,to by byla jina.

Znáš pravidlo 20 : 80? Dvacet procent zákazníků přináší firmě osmdesát procent příjmů. Zbylých osmdesát procent generuje jen dvacet procent příjmů. Už chápeš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajous  |  25. 04. 2003 10:20

ano znam,proc tedy nezrusi twist,kdyz je jich 80% a nenechaji si jen KA,kdyz je jich 20% (ve skutecnosti je jich mnohem mene) ?

pac inftratruktura uz stoji a musi se nejak vyuzovat vecer,kdyz KA sedi na vecircich a hovno deleji.

P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  25. 04. 2003 10:35

I z maleho zakaznika muze nekdy "vyrust" velky zakaznik...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  25. 04. 2003 11:11

vy jste se zrejme zblaznil

vetsina zakazniku jsou pre-paidi stejne jako u ET ci Oskara(tam zvlast), naklady na sit, mzdove naklady, budovy, zarizeni, energie apod jsou vicemene fixni - tudiz je dobre, vyuzit sit jak jen to jde, nemluve o tom, ze spouste lidi proste prepaid system vyhovuje..nemam- nevolam, zadne pravidelne sosani penez

operatori maji logicky radeji zakazniky kteri jsou smluvne zavazani a rovnez o nich vedi spousta dat, ktere jim umoznuji cilit na ne marketing, ale prepaidi to vynahrazuji tim ze jich je hodne a take plati mnohem vyssi minutove sazby nez postpaidi

krom toho kdyz jsou spokojeni se sluzbami a v budoucnu chteji volat vic, tak neni nic jednodussiho nez nafasovat dot.telefon upsat se na 2 roky s rozumnym pausalem a jeste na tom podstatne usetri

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajous  |  25. 04. 2003 11:29

zrejme jste Vy i MZ nepochopili muj prispevek,ja jsem nesouhlasil s autorem teorie o 80:20

nic to ovsem nemeni na tom,ze tm si pausalniku malo vazi a jednou se mu to pekne vymsti (u me to vychazi na 1/2 listopadu,kdy mi expiruje smlouva a pokud nenabidnou fakt ferovou nabidku ,tak Hasta la vista,baby

jeste drobnost,mam pocit ze OS ma asi nejvetsi podil post-paid u novych zakazniku z nasich opu,ikdyz to asi bude velmi zkresleno tarify za 10Kc a pod,ja mam treba jeste dalsi smlouvy,kvuli vyhodnym cenam "dotovanych tel." a smlouvy jak vyprsi,prevadim na oskartu nebo rusim

nevim proc davaji slevy na volani twistum,a na pravidelne platice kaslou,stejne jich uz nepribude,meli by je hlavne motivovat na prechod na pausal (neco jako,prejdes,mas 1/2 roku volani o vikendu a po 22hod zdarma)

Pjs 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Holba  |  25. 04. 2003 18:40

Při případném prodlužování smlouvy nezapomeň na to, že výdaje za mobilování jsou vpodstatě dvojí: něco provolám, a něco stojí nový mobil. Zvláště u soukromých uživatelů s průměrnými účty tak může být výhodnější raději 2roky volat atd.za trochu více peněz, ale jednorázově ušetřit poměrně značnou částku za nový přístroj  !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  25. 04. 2003 19:47

Ano, to je jako kupte ted a platte pozdeji (o x % vice).

Nebo to, co uz nejakej ten rok frci v Americe: "Vemte si uver a dostante se z dluhu!"

Nekdo zije ze dne na den a nekdo jinej trochu dlouhodobeji.

PS: Podle me je lepsi si pockat rok a koupit si nejaky trochu starsi typ telefonu. Siemens MT50 sezenete za 3500 a SE T68i kolem 6000. Nezamachrujete s nimi tak jako treba s N3410 (MT50) ci Nokii ze Series 40 (T68i), ale popravde - skutecne se vyplati koupit ten stejny telefon blokovany nebo par mesicu pockat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holba  |  26. 04. 2003 11:34

Sice nechápu blbé poznámky jako "někdo žije ze dne na den a nekdo jinej trochu dlouhodoběji", nebo cosi o úvěru, to sem opravdu nepatří, ale koneckonců si každý může zhodnotit sám, zda se mu podobné akce operátorů vyplatí. Když provolám značné částky, dám přednost levnějším hovorům, když mám účty průměrné, a hodí se mi nový typ telefénu za dobrou cenu, na co budu čekat? Když už zmiňujete MT50: v září mě stála při prodloužení smlouvy cca 400,- korun, a to není zas tak nevýhodné, nemyslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  26. 04. 2003 13:18

Mno, ja to myslel tak, ze ten, kdo zije vic ze dne na den si priplati za volani a bude mit levnejsi telefon blokovany pro jednu sit. Kdyz mu potom op udela az takovou neprijemnost, ze se rozhodne prejit, ma to ztizeny. To jsem myslel tou dlouhodobosti.
A ten MT50 za 400 je dobrej, ale co ten upis? Neznamena to nahodou, ze ten zbytek do trzni ceny zaplatite tim pausalem? Proste muj nazor je, ze celkova cena je stejna nebo vyssi, jenom fikane rozlozena. Tam je potom "vyhodnost" veci uhlu pohledu.
Toto "zvyhodnovani" cen telefonu mi prijde jako podobna svinarna jako skryta dan ve forme soc. pojisteni, kterou za zamestnance odvadi zamestnavatel. Taky se zda, ze nase danove zatizeni neni vysoke, ale kdyz se to tam zapocte, mame treti nejvyssi dane v Evrope. To je uz ale uplne off topic.

PS: Neberte si z toho nic osobne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holba  |  26. 04. 2003 22:41

No dyť píšu, každý si musí sám zhodnotit pro a proti podobných nabídek. Operátor na tom tak jak tak neprodělá, to je jasné, a i kdybych se neupsal na 24měsíců, nejspíš bych tarif u TMO stejně v této lhůtě nerušil a platil bych jej tak jak tak, tudíž pro mne byla nabídka MT50ky neodolatelná .

Že podobné bonusy právě nepřispívají k průhlednosti hospodaření celé firmy je věc jiná...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  27. 04. 2003 00:36

Me neslo ani tak o hospodareni firmy ale o hospodareni jednoho cloveka, ktery si vetsinou neuvedomi, ze stejne zaplati plnou cenu toho telefonu sam.

A ja jsem si jeste v prosinci taky myslel, ze vystacim jenom s TM... Ale to uz je vec jinych diskusi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  02. 05. 2003 11:24

s temi tusim 34% o ktere je vlastne naklad na zamestance vyssi je to svinarna, to je fakt, ale tohle je myslim docela jine, podminkou k ziskani tohoto telefonu je upis na 2 roky a tam si myslim ze kazdy prumerne inteligentni jedinec ma sanci prijit na to, ze je to neco za neco :o) rekl bych ze doba kdy lidi behali do zn.prodejen s tim ze chteji ten telefon za korunu a divili se ze se k tomu vaze nejaka smlouva jsou uz pryc ne?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 04. 2003 16:01

Jen tak na okraj. Oskar je jeden s největším podílem paušálních zákazníků v Evropě. V ČR v tomto ohledu určitě vede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RAT  |  25. 04. 2003 09:13

Nejak to nechapu za 1600 budu mit 400 navic a co tech 5litru co musim provolat kazdy mesic, no to se snad ani rozumne na jednu SIMku neda!Tak o cem to pak je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RTD  |  25. 04. 2003 09:52

Mno, pokud jsou ve firmě telefony tři a používá se i trochu GPRS, SMS, nějaká ta další služba, co není ve volných minutách...  A že Téčko snižuje nároky na poskytnutí firemních výhod už od jedný SIMky, za to bych jim taky nenadával. I když vlastně - zavřeli nám bránu. Mor je bac!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  25. 04. 2003 17:31

A co když máte firmu s 10 SIMkartami a provoláte tak 10 000 Kč měsíčně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spiteful evilman  |  28. 04. 2003 08:07

Nad 5 litrů měsíčně provolám pokaždé. Účty mám obvykle tak v rozmezí 7-9 tis. rekordně myslím tak malinko nad 13 tis. , takže mě 5000 hranice připadá na firmu nízká. Spíše bych uvítal ještě výraznější diferenciaci od obyčejných zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
henry  |  25. 04. 2003 07:13

volný minuty jen do t-mobilu.špatný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kate  |  25. 04. 2003 14:05

kde to bereš, volný minuty se vztahují do všech sítí :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  25. 04. 2003 17:03

Bonusové volné minuty, které dostane zákazník zdarma, jsou pouze na volání do sítě T-Mobile. Volné minuty, které si platíte v rámci svého tarifu jsou samozřejmě kamkoliv...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NoNameX  |  25. 04. 2003 07:09

U ET to funguje uz davno (levnejsi telefony, jine tarif, apod.). Jsme MA zakaznik a s ET naprosto spokojeni (no par chyb by se naslo ). Jinak co udelaji operatori s tvoji soukromou sim kartou - nic - nezajima je !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
COOLIO_comes  |  25. 04. 2003 04:20

Firemní zákazníci měli snad odjakživa jistá privilegia, mezi ně samozřejmě patří jiné ceny a jiný počet volných minut. Ale co udělá T-mobile hezkého pro moji soukromou simkartu ??? Počkám, zatím budu vyřizovat soukromé hovory z firemního mobilu jako to dělá v tomto státě asi každý.

COOLIO_comes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor