Tak to by mě celkem zajímalo, kde berete takové informace.
Aby bylo jasno. Prodejna ve Futuru byla jenom dočasná po období Vánoc. Jinak v Brně jsou standardně 3 prodejny - Ikea, Olympia, Masaryčka. Prodejna v Olympii je po dobu rekonstrukce přemístěna a zmenšena, nicméně se vrátí na původní místo během velmi krátké doby a nabídne zákazníkum určitě větší komfort než tomu bylo dříve.
Co se týče propouštění, tak podle informací, které mám já, byl z týmu ve Fututru propuštěn pouze a jenom jeden člověk a ne obráceně, jak tvrdíte Vy. Navíc nezapomínejte, že tento stánek byl jen dočasný po dobu Vánoc.
Jestli cítíte nějakou křivdu, nic proti tomu nemám, akorát informujte tak jak se věci mají.
Co se týče přírustku zákazníků a distribuční strategie, opět nemohu souhlasit s tím, že se jedná o nešťastný tah ze strany Oskara.
1. Prodejny T-Mobilu a Eurotelu jsou mnohem méně vytížené, již z důvodu, že tito operátoři mají stovky dealerů a telefon si můžete koupit i v trafice. Z toho důvodu, i kdyby měl Oskar nejmenší přírustek zákazníků, musí zákanitě prodat na prodejnách Oskar více než na prodejnách třeba T-Mobilu.
2. Nejhorší systém prodeje? Co to jako je? To jako, že vám nemůže telefon prodat každý trumpeta někde v trafice nebo prodejně s potravinama??? myslím, že je mohem lepší, když o zboží které kupuji dostanu podrobné informace od toho, kdo se v tomto segmentu pohybuje a zároveň pokud se chci zeptat na nějaký konkrétní dotaz, třeba ohledně pokrytí, nebudu očekávat, že mi ho řekne důchodce v trafice.