t-zones má tři nové sekce

Diskuze čtenářů k článku

cherry  |  18. 07. 2003 09:23

A fungujete to vůbec???Se mi zdá, že t-zones spíš nefungujou, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cesar  |  17. 07. 2003 18:08

Muzou mit sekci kolik chtej.Kdyz se ale dnes opet nemuzu dostat do mailu na T-zones, tak je mi to k .... Bohuzel u nich bejt musim, protoze nase premejsliva firma se u nich upsala......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  17. 07. 2003 12:04

A co registr zmeskanych hovoru, to je taky super sluzba !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  17. 07. 2003 12:38

Jenomze na dozvoneni ma volajici jenom 30sec na rozdil od standardnich 2min a casto to znamena neuskutecneny hovor, ackoliv jsem porad na dobrem signalu... Cili sluzba nesluzba. Ja jsem to zrusil, neni to k nicemu. (Jo to kdyby se to dalo zapnout jenom v pripade ze telefon neni na prijmu - vypnuty nebo mimo signal - to by bylo jinsi kafe. Ale to je asi na Nemce moc slozite... a zakaznici to nechtej, ze jo.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomík  |  17. 07. 2003 13:14

To je ale blbost co píšeš, viď? Jaká služba, neslužba ???? Vždyť to funguje, tak jak s to popisoval s vypnutým telefonem.....

Např: Pokud si vypnu v noci telefon, aby mě neprudili moji kámoši co jdou z tahu, tak se hned ráno po zapnutí dozvím, kdo večer volal...atd a můžu mu zavolat zpět...

 Nevím co se ti na tom nelíbí. Podle mě je to super.

Ty máš oskara, nebo jsi si to vůbec nikdy neaktivoval, jinak by jsi takovou pitomost nemohl napsat, ty odborníku....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2003 14:10

To jsi nepochopil, resp. MoB se vyjadril ponekud zmatene. Jde o to, ze pokud je sluzba aktivovana, je zaroven aktivovan limit na zvoneni pouze 30s. Pokud telefon do 30s nezvednes, ma volajici smulu - zahlasi, ze nemuzes prijmout hovor. MoB mel na mysli to, ze kdyz telefon zvoni (= je zapnuty a se signalem), nebyla je ten limit 30s nesmyslny. SMS to posila stejne jen v pripade, ze je tel. vypnuty nebo mimo signal, takze smysl tech 30s nechapu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  17. 07. 2003 15:07

A zkousel nekdo ten limit zmenit v menu telefonu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomik  |  17. 07. 2003 15:28

To ti nepomůže. Viz můj příspěvek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomík  |  17. 07. 2003 15:08

Tak to je zase jednoduchý na pochopení. Někde na netu jsem četl to, že Registr zmeškaných hovorů je vpodstatě určitý typ hlasové schránky, proto je tam pouze těch 30 vteřin. Osobně mi to vůbec nevadí.A pokud si někdo myslí, že je to služba/neslužba a kvůli tomu to ruší??? Byl bych blázen, kdybych to nevyužíval, když je to zadara a hlavně je to lepší ne klasická hlasovka.

PS: Když nebudu mít hlasovku a ani registr zmeškaných hovorů, tak se rozhodně nedozvím, že mi někdo volal, když jsem měl třeba vypnutej telefon. Pouze pokud mi pošle SMS. Takhle se to dovim zadara a klidně mu pak zavolám.

Proto si myslím, že je to dobrá služba!!!

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tybado  |  17. 07. 2003 18:24

No, kdybych měl TM, tak bych si to aktivoval, ale když mám u Oskara volání do hlasovky zdarma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomík  |  18. 07. 2003 12:25

A tvý kámoši mají všichni oskara?? Předpokládám, že možná většina asi ano, ale ten zbytek co mají TM nebo ET to nemají zadara.....

Ne všichni mají Oskara a proto mi nepřipadá mít volání do hlasovky zrovna super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 07. 2003 10:18

Ale ten, kdo se ti do schranky dovola, moc nadseny z tve schranky neni Na tom operatori vydelavaji nejvic - jeden se dovola do schranky a druhy mu pak vola zpet. A vo tom to hlavne je. Ja jsem schranku rusil davno predtim, nez ji znovu zpoplatnili. Btw: pouzivam mobilebox, takze bych to mel stejne zadara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eF  |  18. 07. 2003 11:04

No nedozvim... ale pri vsi uprimnosti. A) opravdu to potrebuju vedet? ;o) a B) staci ztichlej profil. A mam to primo v seznamu volajicich. A kdyz chci aby nikdo neotravoval, pouzivam to B :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomík  |  18. 07. 2003 12:34

Jak to, že nedozvím? Copak ti nepřijde SMS s telefonním číslem a časem, kdy ti bylo voláno???? Mě to teda chodí perfektně, já s tím problémy nemám.....

No a k tvým výhradám:

Ad A) Já to třeba potřebuju vědět. Já používám mobil, jako pracovní nástroj. Nemám ho na ozdobu ani na frajeřinky. Mě mobil živí. Pokud jedu v metru, kde není v tunelech pokrytí, tak je pro mne dobrý mít informaci, že mi někdo volal a tady mi rozhodně nepomůže tvoje varianta B - ztichlej profil

AdB)Pokud vezmeme v úvahu, že je to jedna z možností, jak řešit tuto záležitost, tak je nutný se pozastavit nad tím, kolik energie baterie musí být spotřebováno po  celou noc...atd. Za to, když budu mít registr zmeškaných hovorů, tak šetřím baterku a nemusím se starat o nějakej ztichlej profil.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mendez  |  17. 07. 2003 08:50

To jsou služby, které jaksi nechápu. Snad mají význam pro mládežníky (z těch se i snadnějc tahaji peníze tímhle způsobem) ale pro uživatelé, který mobil používá pro běžnou seriozní práci, toho T-Mobile moc nenabízí. Příjde mi, že ztrácí na reputaci průkopníka čím dál víc, alespoň u mě ano.
Pokud jde o otázky z kotle, tak jsem na ně taky zvědav. Zatím se prý třídí, jak mi sdělili na rubrice "Vzkazy", tak jen doufám, že z toho třídění nevzejdou povšechné dotazy, které vypotila konkurence - www.mobil.cz - a odpovědi nebudou také tak neslané a nemastné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Frisauf  |  17. 07. 2003 09:27

Ja uz ten odklon pozoruji delsi dobu. Z T-Mobile se stava (ci uz dokonce stal) radoby libivy operator, pro nehoz je dulezita ne tak ani spokojenost zakaznika jako spise vlastni sebeuspokojeni nad tim, ze sice vymyslel naoko skvelou sluzbu (verim tomu, ze v tom maji prsty Nemcouri), ktera ale neni v konecne fazi profitabilni. Jenomze zrusit tyto sluzby nelze, protoze to by jste dotycnemu "autorovi" slapnuli na kuri oko. A prukopnikem uz davno neni - mozna tak prukopnikem v tom, jak prosazovat nevhodne a nedomyslene nemecke napady v ceskem prostredi - viz nudna reklamni kampan Graffova & Agassi.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  17. 07. 2003 10:00

S tim prispevkem musim bohuzel souhlasit. Ja jsem teda porad zastance T-MOBILU, protoze z my strany ma porad nejlevnejsi volani {za vyuziti HIT} pri vcelku neprehnanym pauslalnim poplatku za mesic. Ale od ty doby co je T-MOBIL zadny inovace, zadny napad, proste nic. Jen porad nejaky novinky s oblasti vyzvaneni a obrazku na mobil. Vzdyt existuje tolik jinych stranak z teto oblasti a tak tyhle "novinky" opravdu nejsou az tak atraktivni. Kdyz se podivam na konkurenci, tak je v inovacich mnohem lepsi. Zvlast tedy OSKAR. Porad neco ctu a jsou to novinky, tykajicich se pausalu, zvyhodneni nekterych telefonnich cisel a asi nejvice se mi libi, zaplaceni 6 mesicnich pausalnich poplatku a volani do vlastni site je o vikendu zdarma. Takze ja doufam, ze T-MOBIL se v tomto zlepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomík  |  17. 07. 2003 10:34

Co to meleš?Vždyť TM přišel aspoň s Twist rock&rollem- to je supr tarif ty joudo!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2003 11:20

A muze si ho aktivovat stavajici uzivatel na soucasnem cisle?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomik  |  17. 07. 2003 12:59

No nemůže, ale to je jasný jako facka. Néé všechny služby mohou využívat všichni zákazníci.... Proč asi myslíš, že existuje rozdělení zákazníků do skupin....atd???

 Tímhle TM chce nabrat nové zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2003 11:21

Nebo MMS za 2 Kč. To je taky prima. A nesnažte se argumentovat dočasností akce. Prostě je momentálně na trhu a to je neoddiskutovatelné. Oskar taky některé opravdu výhodné nápady-tarify po čase zrušil. A to dopředu neavízoval jejich dočasnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  18. 07. 2003 23:14

Uveď příklad zrušených tarifů a nápadů

 aMiGo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  18. 07. 2003 23:12

Na jak dlouho "supr tarif", ty kluku jeden ušatá? Na rok...

Oskar - desetikorunovka, patnáctikorunovka... TO jsou super tarify navždy

 aMiGo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  17. 07. 2003 11:57

Ále, co to je za blbý kecy?? Jestli chceš z mobilu víc než jen telefonovat, taxi tady určitě vybereš.., viz http://t-mobile.cz/cms/default.asp?menu=290 . Oskar se může jít zahrabat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2003 14:56

nevybral sem si.....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomík  |  17. 07. 2003 15:34

Nedivím se, pokud jsi zastánce Oskara. (viz tvoje příspěvky v jiných diskuzích)

Neříkám, že je to špatně, že máš Oskara, ale já Oskara třeba mít nemůžu a prozatím ani nechci, protože tam, kde bydlím Oskara nechytnu. Je tam fakt špatnej se signálem a proto moji známý využívají TM nebo ET........

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2003 08:23

Pro readkci:
Bude to uz skoro mesic od zaverky na otazky pro T-Mobile. Na odpovedi meli mit "par dnu".... bude to jeste letos? Nebo jste se na to vykaslali?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  17. 07. 2003 08:51

Nevykašlali jsme se na ně. Budou co nejdříve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2003 13:59

Par dnu = temer mesic, co nejdrive = ?
Tyden, dva, mesic, dva?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  17. 07. 2003 12:34

Taky to nechapu. Humbuk kolem toho byl jak hrom, ale vysledek zadny. Asi potrebovali spoustu pageviews, tak zvolili pekne horke tema. Inu MM...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eF  |  18. 07. 2003 10:59

Kdepak "inu, MM"... spravne je "inu, media" :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  18. 07. 2003 14:15

Mezi tím se na ně pokusili odpovědět na www.mobil.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor